loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 248 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های درمان آن هنوز ناشناخته است. طبق آمارهای موجود در سراسر دنیا این اختلال در پسران شایع‌تر از دختران است.
برترین ها: اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های درمان آن هنوز ناشناخته است. طبق آمارهای موجود در سراسر دنیا این اختلال در پسران شایع‌تر از دختران است. در ایران آمار دقیقی از کودکان مبتلا به اوتیسم در دسترس نیست اما داده‌ها حاکی از آن‌اند که بیش از ۱۰۰ هزار نفر دارای این اختلال هستند.

اوتیسم و مادران

مصاحبه‌ی پیش رو گفت‌وگویی است با یکی از کارشناسان اوتیسم درباره‌ی این اختلال، افراد مبتلا به آن، خانواده‌های آن‌ها و مشکلاتشان.

درباره اوتیسم توضیح می‌دهید؟ اوتیسم دقیقا چیست؟

اوتیسم یک بیماری عصب رشدی است که باعث می‌شود فرد در برخی از کارکردهای خود دچار اختلال شود. مثلاً این افراد در برقراری ارتباط با دیگران، روابط کلامی و تعاملات خود دارای مشکل هستند. مشکل‌های دیگری نیز وجود دارد اما این سه، شاخص‌های اصلی آن هستند.

لازم به ذکر است که بیش از یک سوم افراد اوتیستیک هیچ‌گاه نمی‌توانند صحبت کنند و گاهی این اختلال با عقب ماندگی همراه است.

والدین از چه زمانی متوجه می‌شوند که کودک اوتیسم دارد؟

خانواده‌ای که آگاهی کافی داشته باشد تقریباً از سن دو سال و نیم تا سه سالگی باید متوجه بشوند که این بچه تفاوت دارد. آن‌ها معمولاً دیرتر به کلام می‌افتند، برخی رفتارهایشان با سایر کودکان متفاوت است؛ اما هستند بچه‌هایی که تا زمانی که مدرسه نرفته‌اند، والدینشان  متوجه تفاوت آن‌ها نشده‌اند؛ مثلاً بچه دیر به حرف می‌افتد، خانواده هم فکر می‌کنند چون مثلا عمو هنگام کودکی دیر به حرف افتاده است پس مسئله‌ی حادی نیست، طبیعی است.

خیلی وقت‌ها این بچه‌ها بازی‌های عادی نمی‌کنند، به عنوان مثال اگر اکثر بچه‌ها ماشین بازی می‌کنند، این بچه ماشین را برمی‌گرداند و چرخ آن را می‌چرخاند. همه‌ی این کودکان ویژگی‌های یکسانی ندارند؛ مثلاً از این‌که دیگران آن‌ها را در آغوش بگیرند ذوق نمی‌کنند و خوشحال نمی‌شوند.

علت این بیماری چیست؟

هنوز در دنیا متوجه نشده‌اند علت دقیق این بیماری چیست. عامل سلامت مادر کاملاً رد شده است، البته ژنتیک و محیط می‌توانند تأثیرگذار باشند اما این‌که چه چیزی باعث این بیماری و گسترش آن شده است هنوز آشکار نیست.

اوتیسم و مادران

هزینه‌های درمان چگونه است؟

میانگین هزینه‌هایی که بهزیستی و خانواده‌ها تخمین زده‌اند، دو و نیم تا سه میلیون تومان در ماه است. درمان مشخصی وجود ندارد، اما این کودکان نیاز به توان‌بخشی دارند و این هزینه برای داروها و کلاس‌ها تخمین زده شده است. چون این کودکان گاهی همراه با اختلال اوتیسم مشکلاتی از قبیل بیش فعالی، تشنج، مشکلات تمرکز و… دارند، البته خیلی‌ها هم ممکن است دارو نخورند. اکثر خانواده‌ها مشکل هزینه دارند و نمی‌توانند از پس هزینه‌های فرزند خود بربیایند.

خانواده‌ها با چه چالش‌هایی مواجه هستند؟

به ندرت خانواده‌ای یافت می‌شود که توانمند و آگاه باشد، برای کودک بیمارش، وقت بگذارد و نسبت به برخورد با بیمار آگاهی داشته‌ و بچه‌هایی خود ایستا تربیت کرده‌ باشد. اکثراً خود خانواده‌ها آموزش ندیده‌اند، مشکلات زناشویی دارند و نمی‌دانند چگونه باید با کودک نرمال خود در کنار کودک اوتیستیک خود رفتار کنند. برخی نیز چند کودک اوتیستیک در خانواده دارند.

مهم‌ترین آموزش‌ها برای والدین در چه زمینه‌ای است؟

توانمندسازی والدین به خصوص مادران دارای فرزند مبتلا به اوتیسم، این‌که آن‌ها را درآمدزا یا مستقل کنیم تا از پس مخارج بربیایند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها است. توانمندسازی مادران دارای فرزند اوتیسم جنبه‌ی دیگری هم دارد، آن ‌هم توانمندسازی آن‌ها در جهت پیدا کردن آگاهی‌هایی متناسب با نیازهای کودکانشان است (مانند بلوغ کودکان، شناسایی داروها، شناسایی اختلالات همراه، رفتارهای مناسب و …). گاهی این مادران خودشان نیز سرپرست خانوار هستند که قطعاً با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

آیا تفاوتی میان نقش مادر و پدر کودکان مبتلا به وجود دارد؟

اوتیسم و مادران

خیلی مهم است که پدر همراه با مادر باشد. در ۹۰ درصد مراجعان ما، مادر تنها است، او به دنبال بچه‌ها می‌آید، در کارگاه‌ها شرکت می‌کند، شغلش را تعطیل می‌کند تا کنار بچه باشد. خیلی مواقع پدر همراه نیست.

خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم به کارگاه‌های مشاوره نیاز دارند و درصد طلاق در میان آن‌ها بالا است؛ مثلاً درباره‌ی بچه‌ای که سرطان دارد، همه می‌دانند عامل و درمان چیست؛ اما در مورد اوتیسم، زمانی که افراد خانواده متوجه می‌شوند که بچه به این اختلال مبتلا است تا ماه‌ها به دنبال مقصر می‌گردند. پدر، مادر را محکوم می‌کند و مادر پدر را. این به خاطر عدم آگاهی است. چون هیچ‌کدام از این عوامل مسائل مهمی نیستند و  تنها باعث می‌شوند فرآیند درمان  به تأخیر  بیفتد .

خانواده‌هایی که آگاهی زیادی ندارند ممکن است مادر را محکوم به بی‌عاطفگی کنند و مشکل کودک را مربوط به مادر بدانند (نظریه‌ی مادران یخچالی که حاکی از این امر است، سال‌هاست که در سرتاسر دنیا رد شده است).

 لطفا کمی در مورد برخورد کودک اوتیستیک با خواهر و برادرش توضیح دهید؟

بچه‌های مبتلا به اوتیسم، خیلی روابط قوی ندارند. خیلی وقت‌ها خواهران و برادران اگر درک درستی داشته باشند، کودک را درک می‌کنند و رابطه‌ی خوبی برقرار می‌کنند، اما اگر درک نداشته باشند مشکلات پیش روی آن‌ها زیاد خواهد بود. آن‌ها آرزو می‌کنند که کاش خواهر و یا برادرمان با ما بازی یا صحبت می‌کرد. آن‌ها کلام ندارند، به‌نوعی بی‌تفاوت هستند، بازی نمی‌کنند و حرف نمی‌زنند.

اوتیسم و مادران

یکی دیگر از مهم‌ترین معضلات بچه‌های مبتلا به اوتیسم در معرض تجاوز قرار گرفتن است. اکثر این بچه‌ها ارتباط کلامی برقرار نمی‌کنند، برای همین در صورت بروز این اتفاق امکان اعتراض و سخن گفتن ندارند. بهتر است بچه‌های اوتیستیک با فردی دیگر تنها نمانند. طبق آماری که سال ۲۰۱۴ در آمریکا منتشر شد، کودکان اوتیستیک تا ۷۵ درصد بیشتر از همسالان عادی خود در معرض خشونت‌های جنسی هستند. بچه‌ای که کلام ندارد نمی‌تواند آسیبی را که متحمل می‌شود، به اطلاع دیگران برساند. به همین دلیل آن‌ها نباید با کسی تنها باشند. آن‌ها درک درستی از اجتماع و خطراتی که در معرضشان است ندارند، حتی از بلوغ خود نیز اطلاعی ندارند.

عموماً خانواده‌هایی که از طبقات پایین هستند اوتیستیک بودن فرزند خود را می‌پذیرند، اما امکان هزینه‌ی داروها، ایجاد آرامش برای فرزند و یا اتاق مجزا برای او وجود ندارد. برخی مواقع شرایط اقتصادی و اجتماعی باعث می‌شود که خانواده‌ها هر چقدر هم تلاش کنند، باز هم نتوانند از پس بچه اوتیستیک بربیایند.


Google
About 10,000 results (0.58 seconds)
Search Results
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-...
Translate this page
4 hours ago - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان. اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ...
www.mehrnews.com/.../اوتیسم-هد...
Translate this pageMehr News Agency
Sep 14, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../اوتیسم-هدیه-مادران-مضطرب-فر...
Translate this page
3 hours ago - کودک و خانواده، اوتیسم تصاویر فرزندان بدون پدر، هدیه توریست هایِ غربی بِه دختران فیلیپینیاوتیسم اختلال پنهانی است که سال هاست گریبان مادر ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-ب...
Translate this page
Sep 14, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار
https://www.iaus.ac.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان اوتیسم یك اختلال رشدی دوره كودكی است. كودكان مبتلا به اوتیسم در تعاملات اجتماعی و برقراری ارتباط احساسی با دیگران ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - دایرکتوری سلامت
www.hdir.ir/.../76793-اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب...
Translate this page
3 hours ago - اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های درمان آن هنوز ناشناخته است. طبق آمارهای ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...اوتیسم+هدیه+شوم+مادران+مض...
Translate this page
ساعت: 10:19 منتشر شده در مورخ: 1395/01/29 شناسه خبر: 705781 کارشناس اجتماعی گفت: سطح تحصیلات زنان در حال افزایش است و با افزایش سطح سواد مادران فرزندان ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان
mizbanekhabar.ir/اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-به-...
Translate this page
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران · 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند · به زندگی بدون نان فکرکردید؟ تناسب اندام به ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1883845 - Translate this page
به گزارش مهر،امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان | هواداران - مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/fanpost48965
Translate this page
امروزه هزاره که گسترش ها اضطراب به در هستیم با و خود توانند را اوتیسم کنند. یک رشدی کودکی کودکان به در اجتماعی برقراری احساسی دیگران دارند، اغلب رفتارهای ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7808936
Translate this page
3 hours ago - اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های درمان آن هنوز ناشناخته است. طبق آمارهای ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان | News File
newsfile.ir/.../اوتیسم+هدیه+شوم+مادران+مضطرب+به+ف...
Translate this page
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان. اوتیسم اختلال پنهانی است که سال‌هاست گریبان مادر و پدرهای بسیاری را گرفته است. علت این اختلال و راه‌های درمان آن هنوز ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?...اوتیسم+هدیه+شوم+مادران+مضطرب+به...
Translate this page
سلامت نیوز :آیین درختکاری کودکان اوتيسم با عنوان «فرزندان اوتيسم، حامیان محیط زیست» با همکاری شهرداری تهران در بوستان علوی تهران برگزار شد. به گزارش ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-به...
Translate this page
خبر-آنتایم-اوتیسم-اختلال-پنهانی-است-که-سال‌هاست-گریبان-مادر-و-پدرهای-بسیاری-را- ... طبق-آمارهای-موجود-در-سراسر-دنیا-این-اختلال-در-پسران-شایع‌تر-از-دختران-است.
اتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان خود - کانون رسانه و نمونه اخبار ...
koronanews.ir/اتیسم-get-anxious-mothers-gifts-to-chi...
Translate this page
Sep 14, 2015 - اتیسم در بسیاری از کلان شهرها یک نگرانی مهم برای بهداشت عمومی قلمداد می شود به طوری که در یکی از بزرگترین پروژه های مطالعاتی آمریکا تا به ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - خبرگزاری مهر
tnews.ir/news/890748203645.html
Translate this page
Sep 14, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اتیسم؛ هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان خود - خبرگزاری دانشجو
www.snn.ir/detail/News/440958/9009
Translate this page
Sep 14, 2015 - اتیسم یک اختلال رشدی دوره کودکی است و کودکان مبتلا به اتیسم در تعاملات اجتماعی و برقراری ارتباط احساسی با دیگران مشکل دارند،
رواندرمانی Psychotherapy - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان
clinicalpsychology4all.mihanblog.com/post/399
Translate this page
Sep 21, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان. مهر/امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و ...
میگنا - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان
migna.ir/vdcfjxdm.w6dmvagiiw.html
Translate this page
Sep 15, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان | به گزارش مهر،امروزه - قطره
www.ghatreh.com/.../اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-...
Translate this page
Sep 14, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان. به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر،امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - FKhandani.ir
www.fkhandani.ir › روان شناسی
Translate this page
Dec 1, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان مهر/امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و ...
آموزش والدین آتیه | اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان
www.atiehkids.ir › ... › اخبار مادر و كودك
Translate this page
Sep 15, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - کلوب
www.cloob.com/c/jamejamcpi/121009526
Translate this page
Sep 14, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان. ... کودکان مبتلا به اوتیسم در تعاملات اجتماعی و برقراری ارتباط احساسی با دیگران مشکل دارند، و .... ♢♢ .
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان | جهان نیوز
vista.ir/news/24114354
Translate this page
Sep 15, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - kodoom.com - Kodoom
kodoom.com/xp7c6nc - Translate this page
Sep 14, 2015 - به گزارش مهر،امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را ...
روزجهانی اوتیسم درایران+پرونده
www.sarzaminjavid.com/news-1688-روزجهانی_اوتیس...
Translate this page
Apr 2, 2016 - ٭ما گروهی از مادران دارای فرزند اتیسم و حامیان آنان به دلیل احساس نیاز از ...... پاسخ به خبر گذاری مهر در مورد اینکه" اتیسم هدیه ی شوم مادران مضطرب به ...
barayepesaramarian - برای پسرم آرین
barayepesaramarian.persianblog.ir/pages/1/
Translate this page
May 13, 2016 - مادران از محتوای خبری که چندی پیش خبرگزاری مهر منتشر کرد و اوتیسم را "هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان" نامید، رنجیده و دلگیرند. من نمی‌دانم دلیل ...
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان | کلوب فور یو - اس ام اس عاشقانه
cloob4u.com/اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-به-فرز... - Translate this page
Sep 14, 2015 - امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران با استرس و اضطراب خود می توانند زمینه را برای اوتیسم ...
دلورنتیس: ایگواین یا درغگوست یا یک هنرپیشه خوب!
www.chaharah.com/.../-ایگواین-یا-درغگوست-یا-یک-ه...
Translate this page
4 hours ago - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · غذای کمکی برای کودکان، از کی ... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اورلیو دلورنتیس یک بار ...
Psychologist | مهدی شاهمرادی روانشناس بالینی | برگه 20
psysh.ir/page/20/
Translate this page
اوتيسم هديه شوم مادران مضطرب به فرزندان مهر/امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستيم مادران با استرس و اضطراب خود مي ...
افراد مضطرب و این الگوهای غذایی | میهن دکتر
mihandoctor.ir › روانشناسی
Translate this page
Oct 2, 2015 - خودباوریافراد مضطرب و این الگوهای غذاییروان شناسی. ... تغییر می کند گفت : بسیاری از افراد در این ماه اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان.
اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - سرمدنیوز
sarmadnews.com/.../اوتیسم-هدیه-شوم-مادران-مضطرب-ب... - Translate this page
Sep 14, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان به گزارش سرمد: امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستیم مادران ...
Media | ر و ز + نـا مـــه
neginh.net/?cat=7
Translate this page
Jul 11, 2016 - “اوتیسم هدیۀ شوم مادران مضطرب به فرزندان” عنوان مطلبی است که چندی پیش ... از راست به چپ: طاهره رعدی، مژگان صحت‌مند، هدیه مرادحاصلی، مجید انتظاری، ...
آخرین اخبار ایران و جهان در اخبار سه -ورزش3|اخبار3| صفحه نخست
akhbar3.ir/
Translate this page
موهای سرتان را رام کنید · اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · غذای کمکی برای کودکان، از کی شروع کنیم؟ پاکستان، بهشتی درمیان جهنم · سبک تلفیقی؛ اینجا ...
راوی | جستجوگر اخبار - باردار نیستم، ولی پریود نمی شوم
raavi.ir/news.aspx?id=1606853
Translate this page
2 hours ago - باردار نیستم، ولی پریود نمی شوم. مجردم. ... تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت! ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان برترین ها; نی نی بان ...
زنان | پاشویه لب حوض
pazhe.ir/category/مشاوره/زنان/
Translate this page
در زندگی زناشویی یک سری حرف هایی وجود دارد که هرگز نباید به همسرتان ... زنان حسود بیشتر در خطر ابتلا به آلزایمرند ... اوتيسم هديه شوم مادران مضطرب به فرزندان.
روزنامه سراسری سایه | شماره ۷۴۰ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور | صفحه ۱۲ | چه ...
www.sayeh-news.com/.../چه-کسی-اسکناس-را-اختراع-...
Translate this page
Sep 16, 2015 - اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان ... به زودی کشتی‌های بازرگانی میان صیدا و صور و بابل در یک سوی مدیترانه و در دیگر نقاط به رفت و آمد ...
فیلم حمام کردن نفیسه روشن راسته - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=فیلم+حمام+کردن...
Translate this page
صفحه اینستاگرام نفیسه روشن با انتشار یک پست بین کاربران جنجال به پا کرد. .... موهای سرتان را رام کنید · اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · غذای کمکی ...
مهاباد مشاور - اوتيسم هديه شوم مادران مضطرب به فرزندان
mahabadmoshaver.blogfa.com/post/67
Translate this page
امروزه در هزاره سوم که شاهد گسترش استرس ها و اضطراب ها به خصوص در کلانشهرها هستيم مادران با استرس و اضطراب خود مي توانند زمينه را براي اوتيسم هموارتر کنند.
مقاله : رقص مختلط در دانشگاه تهران به بهانه جشن ورودي+عکس : تبیان زنجان
www.tebyan-zn.ir/...در...به+بهانه.../default.html
Translate this page
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاري دانشجو، در مراسم جشن دانشجويان ورودي جديد دانشگاه تهران كه هر ساله با نظم خاصي ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان.
1 - سلامت و مهر
salamatomehr.com/search.php?word=اوتیسم
Translate this page
کاهش اضطراب در مبتلایان به اختلال اوتیسم با حیوانات دست آموز. یک پژوهش جدید نشان می‌دهد بودن در کنار حیوانات خانگی ..... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان ...
وبلاگ روانشناسی شفای درون - روانشناسی کودک و نوجوان
mbabakhani.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
برای مثال: مادری به فرزند خود، دو جفت جوراب هدیه می دهد. وقتی که فرزند یکی از آنها را می پوشد، مادر با لحنی آزرده می پرسد: "مگه اون یکی چه عیبی داشت؟". در چنین ...
تشییع پیکر شهید آتش نشان علی قانع - اخبار ایران و جهان
my-link.ir/news/5070
Translate this page
Jul 17, 2016 - سردار پاکپور درگذشت مادر شهید صیادشیرازی را تسلیت گفت. شناسایی 40 شهید از ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · موهای سرتان را رام ...
salamatomehr - محمد کفاش - شبکه اجتماعی وزین فیس نما
facenama.com/salamatomehr
Translate this page
تشخیص زودهنگام اوتیسم در کودکان با نرم‌افزار جدید ... تربیت مثبت کودک در20 گام راهنمای گام به گام پرورش کودکان ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان.
ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران
www.hotfa.ir/.../ماجرای-قاعدگی-از-زبان-مادران-برای-دخ...
Translate this page
ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران. 9 دقیقه پیش سلامت 0 ... چه کنیم تا مجبور به پیوند کلیه نشویم؟ فحش های رکیک ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان ...
موهای سرتان را رام کنید
www.titreno.com/fa/news/.../موهای-سرتان-را-رام-کنید
Translate this page
2 hours ago - بعد از حمام، آب موها را به آرامي و با ملايمت با حوله بگيريد، سپس مي‌توانيد از سرم‌ها يا كرم‌هاي ضد وز استفاده .... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان.
مسئولیت دادن کالایی گران قیمت به فرزند! | دانلود رایگان یک نفره
1nafare.com › روانشناسی کودک
Translate this page
May 21, 2016 - مسئولیت کالایی گران ! مدتی پیش در جریان یک همایش اتیسم مقاله ای توسط یک خبرگزاری منتشر شد با عنوان "اتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به ...
خبرگزاری آريا - اتيسم هديه شوم مادران مضطرب به فرزندان خود
aryanews.com/News.aspx?code...svc=45 - Translate this page
Sep 14, 2015 - خبرگزاري آريا- کودکان مبتلا به اتيسم در تعاملات اجتماعي و برقراري ارتباط احساسي با ديگران مشکل دارند، و اغلب به رفتارهاي تکراري علاقه نشان ...
اوتيسم هديه شوم مادران مضطرب به فرزندان
pi-ba.atrimblog.ir/.../اوتيسم+هديه+شوم+مادران+مضطرب... - Translate this page
در اینجا این سؤال پیش مى آید كه اگر فدك مال زهرا بود، چرا امیرالمؤمنین پس از رسیدن به خلافت، آن را شخصاً تصاحب نكردند و یا به فرزندان فاطمه تقسیم ننمودند؟ جواب این ...
شما و خبر - جدیدترین و آخرین اخبار ايران و جهان
www.shomaokhabar.com/
Translate this page
شما و خبر - تازه ترين، جدیدترین و اخبار لحظه به لحظه ی ورزشي، حوادث، سياسي و اقتصادي ايران و جهان. ... اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · غذای کمکی برای ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,378
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,741
  • بازدید ماه : 4,741
  • بازدید سال : 138,904
  • بازدید کلی : 2,647,451