loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 183 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)

پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) دسته: حسابداری
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 74 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 122

پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)در 122 صفحه ورد قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)

 

مقدمه:

وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم گیران اقتصادی و از ملزومات بی بدیل توسعه و رشد اقتصادی در بخش خصوصی و دولتی است .

صاحبان سهام ، اعتبار دهندگان ، دولت و سرمایه گذاران بالقوه در جهت تصمیم گیری در زمینه های خرید ، فروش ، نگهداری سهام ، اعطای وام ، ارزیابی عملكرد مدیران اجرایی و سایر تصمیمات مهم اقتصادی به اطلاعات مالی معتبر ، مربوط و قابل فهم نیاز دارند .

اگر چه اطلاعات مالی از منابع مختلف قابل استخراج است ، اما در حال حاضر صورتهای مالی ، هسته اصلی منابع اطلاعات مالی را تشكیل می دهد و بنابر این باید از كیفیت مطلوبی برخوردار باشد . تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری به عنوان ضوابط معتبر ، تضمین كیفیت مطلوب صورتهای مالی است . روح حاكم در تدوین استانداردهای حسابداری ایجاد الزاماتی در جهت ارائه شفاف نتایج عملكرد واحدهای اقتصادی در قالب اطلاعات مالی است .

حسابداری مستقل صورتهای مالی ،ارزیابی‌رعایت‌استانداردهای حسابداری

در صورتهای مزبور بوده و اظهار نظر « مقبول » نماد رعایت این استانداردها و در نهایت معیار اعتبار صورتهای مورد اشاره در زمینه اطلاعات مالی می باشد .

بررسی روند اظهار نظر « مقبول » ارائه شده توسط حسابرسان نسبت به صورتهای مالی حدود 2000 شركت مورد رسیدگی ، طی شش سال گذشته حكایت از این دارد كه هر چند طی سالیان اخیر بهبود نسبی در نحوه تهیه صورتهای مالی توسط شركتها صورت گرفته لكن هنوز تعداد زیادی از شركتهای مورد بررسی به دلایل زیر موفق به دریافت اظهار نظر « مقبول » نسبت به صورتهای مالی خود نمی گردند:

ـ عدم درك صحیح از نقش و جایگاه امور مالی در شركت ها و در نتیجه عدم توجه كامل به دانش و تجربه حرفه ای در تعیین اعضای مالی هیأت مدیره و یا مدیران مالی شركتها.

ـ عدم برخورد و یا پیگیری مناسب مجامع عمومی در خصوص موارد اعلام شده در گزارش حسابرسان مستقل .

ـ وجود سیستم های نا مناسب حسابداری و فقدان سیستم مناسب كنترل‌های داخلی در شركتها .

انجام دادن یك عمل و حتی خودداری از یك عمل مستلزم تصمیم گیری و لازمه تصمیم گیری ، آگاهی است . برای آگاهی باید اطلاعات موجود در باره موضوع تصمیم را گرد آوری و اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری را انتخاب نمود ، و بر اساس این اطلاعات ، تصمیمات مختلفی را كه می توان نسبت به یك موضوع گرفت تعیین و آثار و نتایج هر یك را ارزیابی كرد . در اینصورت تصمیمی كه در نهایت گرفته می شود آگاهانه و معقول خواهد بود .

 

تاریخچه :

بهره برداری بهینه از انرژی ، علی الخصوص انرژی الكتریكی با پیشرفت تمدن همراه بوده و از شاخص های توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نیز در جوامع بشری مصرف انرژی می باشد . نیروی برق به عنوان یكی از انرژی های ثانویه نقش مهمی در زندگی ایفا می نماید زیرا كه انرژی الكتریكی در زمان نیاز به راحتی قابل انتقال بوده و به آسانی به صورتهای دیگر انرژی قابل تبدیل می باشد و همچنین باعث آلودگی محیط زیست نشده و به صورت مستمر سهم بیشتری از مصرف نهایی انرژی را به خود اختصاص می دهد . با توجه به نقش ارزنده و سهم صنعت برق و برنامه ریزی و تصمیم گیری نهایی در جهت توسعه و بهبود این صنعت نقش اطلاع رسانی و اهمیت آمار هر چه بیشتر آشكار می گردد.

اكنون بیش از نود سال از تأسیس كارخانه برق شهری در ایران می گذرد و حدودأ سی سال نخست این مدت مؤسسات تولید و توزیع برق كلأ در دست بخش خصوصی بوده نه تنها صاحبان و مدیران آنها درگذشته اند بلكه متأسفانه دفاتر و اسناد مرتب و مدونی در دست نیست در بیشتر موارد حتی یك نكته روشن كننده مطلب هم دشوار بدست می آید .

در اولین سالهای بعد از سال 1320 هجری شمسی نظر به اشغال ایران توسط قوای خارجی و اثرات ناشی از آن ، توسعه برق به كندی صورت گرفت . در این سالها كه همزمان با ادامه جنگ جهانی دوم و ویران شدن بسیاری از كارخانه های سازنده لوازم و تجهیزات مختلف از جمله مولد برق در سراسر جهان بود ، صنعت برق در ایران نیز نمی تو انست از این بحران جهانی به دور باشد و در نتیجه پیشرفت قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفت . با این وجود برای تأمین برق كشور اقدام به خرید و نصب چهار دستگاه مولد 2000  كیلو واتی ( در مجموع به قدرت 8000 كیلو وات ) در محل شركت برق منطقه ای فعلی تهران ( میدان شهدا ) شد كه در مهر ماه سال 1327  بهره برداری از آن آغاز شد .احداث این نیرو گاه و حتی استفاده از نیروی مولد های برق كارخانه های دولتی از جمله سلطنت آباد ، سیمان ری ، سیلو ، دخانیات و راه آهن نیز تكافوی پاسخگویی به نیازهای برق تهران را نمی كرد . چنانكه در زمستان سال 1328 كمبود نیروی برق در تهران بطور كامل محسوس شد و به همین خاطر مسئولان پس از مطالعه و بررسیهای لازم در سالهای 1332 و 1333 اقدام به خرید سه دستگاه مولد دیزلی 1300 كیلو واتی و در مجموع به قدرت 3900  كیلو وات از كارخانه نردبرگ آمریكا به مبلغ 500000  دلار نمودند . این مولد ها در فاصله سالهای 1334 و 1335 مورد بهره بردار ی قرار گرفتند .

 

در طی این مدت در برخی از شهرها و روستاهای بزرگ ، شهرداریها و یا بخش خصوصی بطور مستقل  اقدام به نصب مولد و احداث شبكه توزیع برق نمودند . در این سالها به منظور رفع مشكلات ناشی از جنگ جهانی دوم و جبران عقب افتادگی های امور كشور از جمله صنعت برق ، اقدامات گسترده ای به عمل آمد و نظام اقتصادی كشور با پیاده شدن برنامه های عمرانی ، بصورت برنامه ریزی شده و منظم آغاز گردید.

 

ویژگیهای صنعت برق :

مهمترین ویژگیهای برق كه می بایستی در ارتباط با مشاركت سایر بخشها ، مخصوصأ مشاركت بخش غیر دولتی مورد توجه قرار گیرد عبارتند از :

ـ زیر بنایی بودن صنعت

ـ سرمایه بری زیاد تأسیسات :

صنعت برق در بسیاری ازشهرهای كشور‌چند میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نموده است . لذا به نظر می رسد تخصیص سرمایه های هنگفت از سوی بخش

خصوصی به ویژه در امر تولید برق مشكل باشد .

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , پروژه کارافرینی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , طرح توجیهی پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , کارآفرینی پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , دانلود کارآفرینی پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , طرح توجیه فنی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) , توجیه اقتصادی


Google
About 118,000 results (0.47 seconds)
Search Results
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - شمعدونی پلاس
shamduniplus.fafablog.com/post/1337
Translate this page
3 days ago - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) || روی دکمه ادامه ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فراسوی باران - روز فا
farasuyebaran.ruzfa.ir/post/1944
Translate this page
ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه مالی در صنعت ...
دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) -کامل و جامع - برایند آلفا
brayndalpha.yarblog.ir/post/1949
Translate this page
بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پروژه مالی در صنعت برق (به ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) : فراسوی ارقام
farasoyargham.najiblog.com/post/1389
Translate this page
6 days ago - دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پروژه مالی در ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایل سرا
udownload.pishroblog.ir/Post/58
Translate this page
Jul 8, 2016 - به صفحه ی دانلود _پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) ببرید
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - نوین دانلود
novindl.pishroblog.ir/Post/2464
Translate this page
Jul 6, 2016 - ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - پویان آرت
pooyaenart.nedablog.ir/post/2922
Translate this page
Jul 11, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - آراد فان - سیستم وبلاگدهی
aradfunv.madblog.ir/post/576
Translate this page
ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه مالی در صنعت ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - روناس
ronasdl.aslblog.ir/post/2748
Translate this page
هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) ببرید
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - مروا طرح
morvatarh.blogroom.ir/post/2595
Translate this page
6 days ago - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - آی دانلودز
idownloads.cloudsite.ir/پروژه-مالی-در-صنعت-برق-به...
Translate this page
Jul 10, 2016 - کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید نام محصول دانلودی: پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) درجه کیفی و رضایت از دانلود: ...
برترین فایل پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) — سی دانلود
ccdownload.ir/.../برترین-فایل-پروژه-مالی-در-صنع...
Translate this page
Jul 9, 2016 - به صفحه ی دانلود _پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) ببرید.
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - پرتو دانش
partodanesh20.8n8.ir/post/659
Translate this page
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) || روی دکمه ادامه مطلب ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - سرو دانلود
sarvroyal.hamrahblog.com/post/2063
Translate this page
Jun 23, 2016 - شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه مالی در صنعت ...
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - آوا پلاس آوا پلاس
avaplus.webilion.ir/.../پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق...
Translate this page
Jun 1, 2016 - کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))خوش آمدید برای دانلود به ...
پروژه کارآفرینی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فروشگاه پیکو
picoshop.fileyar.ir/product-2031-Entrepreneurial-fina...
Translate this page
پروژه کارآفرینی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) دسته: برق و الکترونیک بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 74 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 157.
پروژه مالی (امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی)
aryafile.ir/.../پروژه-مالی-(امور-مالی-در-صنعت-برق-به-...
Translate this page
پروژه مالی (امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی). مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی ...
پروژه مالی - امور مالي در صنعت برق به صورت فرضي
www.iran24h.com/shop/More.aspx?Prod=61
Translate this page
پروژه مالی - امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی. فرمت DOC تعداد صفحه 115حجم فایل 65 کیلوبایت قابل دانلود بعد از خرید ...
پروژه مالی | امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی - حسابداری هفت
accounting7.ir/.../137-پروژه+مالی+امور+مالی+در+صنع...
Translate this page
نام محصول : پروژه مالی - امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی. مقدمه; تاریخچه ویژگیهای صنعت برق; زمان بری زیاد در اجرای پروژه ها; ضرورت تداوم تأمین برق; نظارت و ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - بلاگ خوان
prj.ava.ysupport.ir/post476579.html
Translate this page
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)در 122 صفحه ورد قابل ویرایش. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و ...
پروژه مالی امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی | کمپ ایران
campiran.ir/prod-680-پروژه-مالی-امور-مالی-در-صنعت-...
Translate this page
صفحه اصلی اخبار پروژه مالی امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی ... لیست کدهای HTML5 به زبان ساده ... روشهاي اجراي پروژه با تاکید بر اجرای قراردادهای EPC.
دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایل ناب
filenab.com/key-دانلود-پروژه-مالی-در-صنعت-برق-(ب...
Translate this page
filenab.com,فایل ناب (فروشگاه فایل رایگان),دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی),پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - ایران دانشچو - فروشگاه ساز ...
irandaneshjoo.payfile.org/product-11563-Project-Fina...
Translate this page
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) پروژه کارافرینی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) طرح توجیهی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) کارآفرینی ...
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایل فوریفایل ...
filefori.ir/دانلود-پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق-به-ص/
Translate this page
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: ۱۵۰ مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم ...
دانلود پاورپوینت آماده - پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی
chapter.mihanblog.com/post/182
Translate this page
برچسب ها: پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی مقاله امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی تحقیق ...
پروژه امور مالی در صنعت برق - خرید فقط از فروشگاه 2tahamnafas
r2tahamnafasz.saharstore.ir/page-28929.html
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل .
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - صفحه. اصلی
fileselling.test.com/product-94843-پروژه-امور-مالی-در-...
Translate this page
پروژه امورمالی در صنعت برق (به صورت فرضی) امورمالی در صنعت برق پروژه مالی صنعت برق دانلود پروژه امور مالی.
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - سارینا - وبلاگدهی
sarina.ruzblog.com/post401.php
Translate this page
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))) وارد صفحه فروش فایل ...
پروژه مالي دانشگاه هاي علوم پزشکي (به صورت فرضي)
goje-khyar.rozblog.com/-پروژه-مالي-دانشگاه-هاي-علوم...
Translate this page
23 مارس 2016 ... فایل دوم: شامل فایل اکسل به صورت فصل بندی شده و هر فصل در یک شیت ... مالی دانشگاه های علوم پزشکی (به صورت فرضی)پروژة مالي كارخانه برق .
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فراکتال وب
fractalk.ramzblog.ir/post/133
Translate this page
Jun 14, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) درجه کیفی و ...
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - دانلود مقاله
www.paperdls.ir/پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق-به-...
Translate this page
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 150 پروژه امورمالی در ...
پروژه کارآفرینی مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)در 157 صفحه ورد ...
fileoo.blogsky.com/.../پروژه-کارآفرینی-مالی-در-صن...
Translate this page
مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم گیران اقتصادی و از ملزومات بی بدیل توسعه و ...
سپیده شاپ | دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
spdshop.ir/.../دانلود-پروژه-مالی-در-صنعت-برق-به-ص...
Translate this page
تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری به عنوان ضوابط معتبر ، تضمین کیفیت مطلوب صورتهای مالی است . روح حاکم در تدوین استانداردهای حسابداری ایجاد ...
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
hastinet.lxb.ir/.../دانلود%20پروژه%20امور%20مالی%20... - Translate this page
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی). نوشته شده توسط : سجاد. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران ...
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی | فروشگاه آسان ...
www.asanproject.ir/امور-مالي-در-صنعت-برق-به-صور...
Translate this page
مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم گیران اقتصادی و از ملزومات بی بدیل توسعه و ...
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
www.kmnoor.ir/پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق-به-ص... - Translate this page
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 150 پروژه امورمالی در ...
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) | دانلود پروجکت
thesisdl.ir/.../پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق-به-صور...
Translate this page
May 28, 2016 - با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) ...
پروژه مالی در صنعت برق به صورت فرضی - پروژه دی ال
prozhedl1.vcp.ir/.../1536696-پروژه-مالی-در-صنعت-ب...
Translate this page
Apr 17, 2016 - فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات:124. مقدمه ت اریخچه ویژگیهای صنعت برق زمان بری زیاد در اجرای پروژه ها ضرورت تداوم تأمین برق
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایل طلا
filetala.ir/?p=90447
Translate this page
Jun 8, 2016 - دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی). فرمت فایل: ورد قابل ویرایش. تعداد صفحات: 150. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ...
دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=134982
Translate this page
May 30, 2016 - فرمت فايل : word(قابل ويرايش). تعداد صفحات:124. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - فایل دانشگاهی
ppj.parsiblog.com/Posts/685/
Translate this page
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)در 120 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی). پایان نامه مالی در صنعت برق (به صورت ...
سریر دانلود » پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
sarirdl.ir/.../پروژه-امور-مالی-در-صنعت-برق-به-صورت...
Translate this page
ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم اینک شما با جستجوی ((پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه امور ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - دانلود پروژه و مقاله - مای ...
20proje20.rzb.myblogreader.xyz/post472397.html
Translate this page
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی). مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم ...
گنجینه دانش دانلود پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)
ganjinedanesh.sellfile.ir/prod-411164-دانلود+پروژه+ام...
Translate this page
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش. تعداد صفحات: 150. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم ...
دانلود پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - خرید آنلاین و دریافت
yavaranpulse.boldfa.com/post/156
Translate this page
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...
پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ ...
weblog24.xyz/weblog/chemistrykivi/1179458
Translate this page
پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی . پست با عنوان پروژه امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین شما میتوانید با ...
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - بهترین های روز ایران
www.bestofday.ir/reader/text/201606221504511658
Translate this page
Jun 22, 2016 - پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی). پروژه مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی قیمت: 4,000 تومان توضیحات دانلود پروژه مالی شرکت باربری ...
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - قیمت 9,800 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/.../11880358-%D9%BE%D8%B1%D9%...
Translate this page
پروژه امور مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) محدوده قیمت از 9800 تومان از فروشگاه پروژه ها پروژه،پایان نامه،کارآموزی،کارآفرینی.
مرجع دانشجویان ايران » امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی
www.unicloob.com › ... › حسابداري و حسابرسي
Translate this page
امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی, پروژه مالي, دانلود ,پروژه,پایان نامه, خرید, فروش,حسابداری, حساب داری, حسابرسی, حسابرسی,word,office , doc,
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی) - صفحه اصلی
prj-ava.avablog.xyz/page-473778.html
Translate this page
پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی)در 122 صفحه ورد قابل ویرایش. مقدمه: وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه ، یكی از اركان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,331
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,694
  • بازدید ماه : 3,694
  • بازدید سال : 137,857
  • بازدید کلی : 2,646,404