loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 136 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دسته: حسابداری
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 129 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 102

بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس است در این میان، سهامداران بالفعل و بالقوه برای اخذ تصمیمات منطقی و مطمئن در مورد خرید، فروش و یا نگهداشت سهام مورد نظر خود به معیاری قابل اتکا نیاز دارند تا بتوانند با استفاده از آن به مقای

قیمت فایل فقط 18,900 تومان

خرید

بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 

چکیده:

بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما،  محل تلاقی عرضه و تقاضای  خریداران و فروشندگان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس است. در این میان،  سهامداران بالفعل و بالقوه برای اخذ تصمیمات منطقی و مطمئن در مورد خرید،  فروش و یا نگهداشت سهام مورد نظر خود به معیاری قابل اتکا نیاز دارند تا بتوانند با استفاده از آن به مقایسه و ارزیابی سهام شرکت ها بپردازند.

این تحقیق به دنبال این است که با بررسی وجود ارتباط و یا عدم وجود ارتباط بین تغییرات اقلام صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام شرکت ها، معیاری قابل اتکا برای تصمیم گیری در اختیار سرمایه گذاران بازار سهام قرار دهد.

لذا فرضیه اصلی تحقیق به شکل زیر تدوین شده است:

بین تغییرات اقلام صورت سود و زیان با بازده سهام ارتباط معناداری وجود دارد.

برای جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز جهت محاسبه متغیرهای مستقل و وابسته، از سالنامه ها و مجلات منتشره توسط سازمان بورس اوراق بهادار تهران،همچنین گزارشات مجامع عمومی شرکت های پذیرفته در بورس استفاده شده است.

دوره زمانی این تحقیق، دوره زمانی حد فاصل سال های 1379 تا 1383 می باشد. همچنین از مجموع 295 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران (جامعه آماری تحقیق) در سال های مذکور، تعداد 55 شرکت به عنوان نمونه انتخاب شده است و از اطلاعات صورت سود زیان و بازده سهام آنها جهت آزمون فرضیه تحقیق استفاده شده است.

روش مورد استفاده در این تحقیق قیاسی –  استقرایی بوده و جهت آزمون فرضیات از مدل رگرسیون دو متغیره و چند متغیره استفاده شده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون داده ها،  این نتیجه حاصل شد:

بین تغییرات صورت سود و زیان با بازده سهام، ارتباط معناداری وجود ندارد.

به عبارت دیگر فرضیه اصلی تحقیق رد شد.

لذا بر اساس نتایج این تحقیق، نمی توان تغییرات صورت سود و زیان طی سنوات مختلف را به عنوان معیاری قابل اتکا جهت تصمیم گیری سرمایه گذاران پیشنهاد نمود.

 

مقدمه :

سیستم اطلاعات حسابداری امروزه نقش بسیار مهمی در گردش فعالیت‌های سازمانها داشته و در مجموعه محیط اقتصادی كشورها وظیفه با اهمیت دارند. بسیاری از تصمیم‌های اقتصادی بر اساس اطلاعات حاصل از این سیستم‌ها اتخاذ می‌شود، سهم عمده‌ای از مبادلات اوراق بهادار به خرید و فروش سهام شركتها اختصاص دارد كه آن نیز به نوبه خود تحت تأثیر ارقام و اطلاعات سیستم‌های حسابداری است.

هر گونه تحقیق در زمینه نحوة اثرگذاری اطلاعات حسابداری بر تصمیم‌های طیف وسیع تصمیم‌گیرندگان ذینفع در شركتها به درك بهتر از چگونگی نقش این اطلاعات و ضرورت افشای آنها كمك می‌كند.

برای تشویق افراد به سرمایه‌گذاری به ویژه در سهام شركتها، می‌بایست بین بازدهی در یك سرمایه‌گذاری تعادل ایجاد نموده‌ لذا ایجاد محیطی مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های سالم جهت تقویت بازار سرمایه از مهمترین اقداماتی كه می‌تواند توسط دست‌اندركاران اقتصادی كشور انجام شود. بورس اوراق بهادار یكی از اركان اصلی بازار سرمایه است كه در آن عرضه‌كنندگان و تقاضا‌كنندگان سهام با یكدیگر روبه‌رو شده و سهولت مبادله دو گروه را به یكدیگر فراهم می‌كند.

این تحقیق در صدد آنست كه ارتباط بین اجرای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بررسی اوراق بهادار تهران مورد بررسی و مطالعه قرار دهد امید است نتایج تحقیق بتواند راهنمای عملی برای تصمیم‌گیرندگان از جمله سرمایه‌گذاران قرار گیرد و راه‌گشاهی برای تحقیقات آتی باشد.

 

فهرست منابع فارسی و منابع انگلیسی این فایل در انتهاب آن موجود می باشد.

 

عنوان: بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

فرمت: word

تعداد صفحات: 102

قیمت فایل فقط 18,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , پایان نامه حسابداری , دانلود پایان نامه حسابداری , مقاله بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام , پژوهش بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام , پایان نامه بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام , مقاله , پژوهش , تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق


Google
About 49,800 results (0.68 seconds)
Search Results
بررسی ر ابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
www.civilica.com/Paper-IMIIMAIEO01-IMIIMAIEO...
Translate this page
مقاله بررسی ر ابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران, در اولین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، ...
پایان نامه رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام - میهن داکیومنت
mihandoc.net/رابطه-اجزاي-صورت-سود-و-زيان-با-بازده...
Translate this page
پایان نامه بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. این پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته ...
بررسی رابطه بین تغییرات بازده سهام با تغییرات اقلام صورت و زیان در ...
www.noormags.ir/.../بررسی-رابطه-بین-تغییرات-بازده-سهام-با-تغییر...
بررسی رابطه بین تغییرات بازده سهام با تغییرات اقلام صورت و زیان در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (1380 - 1375). نویسنده: یحیی زاده فر،محمود؛ ...
تحقیق رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركت هاي پذيرفته ...
sovarfraz.ruzfa.ir/post/2929
Translate this page
3 days ago - دانلود تحقیق در مورد رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در قالب doc و در 102 صفحه، قابل ...
دانلود بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای ...
maghale2020.rozblog.com/.../-بررسی-رابطه-اجزای-ص...
Translate this page
May 25, 2016 - بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دسته: حسابداری بازدید: 3 بار فرمت فایل: ...
بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در بورس - سلام دانشگاه!
hiuni.party › حسابداری
Translate this page
19 hours ago - عنوان : بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه با فرمت word: قابل ویرایش.
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته ...
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/1291
Translate this page
16 hours ago - دانلود بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در ... سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بررسی اوراق بهادار تهران ... بورس اوراق بهادار تهران در حكم یك بازار متشكل تسهیلات لازم را برای ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته ...
culis.filenab.com/product-55536-soodVAzian.aspx
Translate this page
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس ... بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل ...
پایان نامه بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات ...
payannamedl.ir/پایان-نامه-بررسی-رابطه-تغییرات-اج...
Translate this page
Jun 23, 2016 - پایان نامه بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ...
دانلود پایان نامه :بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با ...
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-بررسي-رابطه-تغييرات/
Translate this page
Apr 26, 2016 - دانلود پایان نامه :بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
www.paperdls.ir/بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سود-زیا...
Translate this page
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 104.
تحقیق رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکت های پذیرفته ...
alinemati92-bsky.rasanetv.ir/page-592629.html
Translate this page
تحقیق-رابطه-اجزای-صورت-سود-و-زیان-با- دانلود تحقیق در مورد رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در قالب ...
اجزاي صورت سود و زيان و تغييرات بازده سهام در بورس - پایان نامه
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حسابداری
Translate this page
Jun 5, 2015 - تعداد صفحات پایان نامه: 121 صفحه دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word دانشگاه آزاد اسلامي واحد ... بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.
پایان نامه با موضوع بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده تحقق یافته در ...
somraninfo20k.saharstore.ir/page-49074.html
Translate this page
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی - بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده ... بورس ... بررسي رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای . ... رابطه بین هزینه حقوق صاحبان سهام با كيفيت سود شركتهاي پذيرفته . ... شده در بورس اوراق بهادار تهران به بررسي ارتباط بين سود و اجزاي آن با بازده سهام
[PDF]اصل مقاله
faar.iauctb.ac.ir/pdf_511145_727e0849487bfcd7358...
Translate this page
راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ. ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﺑﺎ ﺑﺎزده ﯾﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﻬﺎم را ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ و. ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار داده اﻧﺪ . ﺑﺎ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﻣﻲ ... ﺗﻐﯿﯿﺮات اﻗﻼم ﺻﻮرت ﺣﺴﺎب ﺳﻮد و زﯾﺎن و ﺻﻮرت ﮔﺮدش ﺟﺮﯾﺎن وﺟﻮه ﻧﻘﺪ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ... ﻣﺤﺘﻮاي اﻓﺰاﯾﻨﺪه اﻃﻼﻋﺎت ﻋﻨﺎﺻﺮ و اﺟﺰاي ﺗﻌﻬﺪي و ﻧﻘﺪي ﺳﻮد را ﻣﻲ. دﻫﺪ . ﭼﻨﯿﻦ اﻣﮑﺎﻧﻲ .... دﻫﻨﺪه ﺻﻮرت ﺳﻮد. (. زﯾﺎن. ) و ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎى. ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان. " ﭘﺮداﺧﺖ . وى ﺑﺎ.
پایان نامه با موضوع بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده تحقق ... - آدنا شاپ
skashirahmatinasabk.adnashop.ir/page-52249.html
Translate this page
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی - بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده ... بررسي رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای . ... آماری این تحقیق شامل 178 شرکت از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... شده در بورس اوراق بهادار تهران به بررسي ارتباط بين سود و اجزاي آن با بازده سهام
دانلود تحقيق پيش بيني ارزش افزوده اقتصادي شرکتهاي پذيرفته شده در ...
pro.aramblog.ir/post/2474
Translate this page
راعی، رو کاظم چاوشی، 1382 ، “پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران: مدل ... “بررسی رابطه بین بازده سهام و ضریبP/E شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق ... مدل پیش بینی بازده سهام(بر مبنای ارزش افزوده اقتصادی ، ارزش افزوده نقدی، سود ... مبنای پیش بینی های انجام شده در این پژوهش اطلاعات صورت های مالی حسابرسی شده است.
رابطه تغییرات سود زیان با تغییرات سهام در شرکتهای عضو بورس+doc
sryco.ir/رابطه-تغییرات-سود-زیان-با-تغییرات-سهام/
Translate this page
Feb 23, 2016 - دانلود تحقیق کارشناسی حسابداری با موضوع بررسی رابطه تغییرات سود زیان با تغییرات سهام در ... بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
download-2016-paper.blogsky.com/1395/.../post-571/
Translate this page
دانلود 2016 مقاله - پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی. ... بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق ... بورس اوراق بهادار تهران در حکم یک بازار متشکل تسهیلات لازم را برای خریداران و ...
[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺤﻠﯿﻠﯽ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت اﻧﺠﺎم ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان - سامانه نشر مجلات علمی ...
https://journals.ut.ac.ir/article_18610_42b7987f567dc...
Translate this page
by نمازی - ‎2006
ﺳـﻌﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻛﺴﺐ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎﻱ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻮﺭ. ﺱ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﻭ ... ﺍﺯ ﺯﻣـﺎﻥ ﺗﺄﺳـﻴﺲ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ ﺩﺭ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺗﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺍﺑﻌﺎﺩ. ﻣﺨـﺘﻠﻒ ﻭ ﻣﺘـﻨﻮﻉ ﺑـﻮﺭﺱ ﺍﻧﺠـﺎﻡ ﺷـﺪﻩ ...
بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در ...
poroge.ir/بررسی-رابطه-تغییرات-اجزای-صورت-سود-و...
Translate this page
دانلود بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار. ... بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان ...
[XLS]ليست پايان نامه هاي ارشد حسابداري
ui.ac.ir/.../axlsarshadhesabdari.xls
Translate this pageUniversity of Isfahan
6, 3, رابطه بین سود حسابداری و جریان وجوه نقد عملیاتی با ریسک سیستماتیک در بورس اوراق ... 7, 4, بررسی تاثیر ساختار سرمایه بر نرخ بازده سهام وسود هر سهم, محسن رحیمی ... 18, 15, رابطه ارزش افزوده اقتصادی و ریسک شرکت های پذیرفته شده در بورس ... حسابداري در تبيين بازده سهام شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
satar1-bs.refblogs.ir/page-14816.html
Translate this page
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. یکشنبه 09 خرداد 1395 ساعت 03:21:05 ... مشاهده متن کامل مطلب.
بررسي رابطه تغييرات اجزاي صورت سود و زيان با تغييرات بازده سهام در ...
hoopadrayaneh.ir/prod-279345-بررسي%20رابطه%2...
Translate this page
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت های پذیرفته شده در ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
edu.siamakarticle.ir/.../بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سو...
Translate this page
Nov 18, 2015 - بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ... بورس اوراق بهادار یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه است که در آن عرضه کنندگان ... سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بررسی اوراق بهادار تهران ... توضیح مختصر: دانلود تحقیق در مورد رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در ...
[PDF]Archive of SID ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﻴﻦ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻮﺩ ﻭ ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺳﻬﺎﻡ ﺑﺎ
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/52213844003.pdf
Translate this page
... ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺳﻬﺎﻡ ﺑﺎ ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ. ﺍﺭﻗﺎﻡ ﺗﻌﻬﺪﻱ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ... ﺑـﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻮﺩ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎﻱ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﻫﺪﻑ ﺍﺯ. ﺗﺤﻘـﻴﻖ ﺗﻌﻴﻴـﻦ ... ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻮﺩ، ﺍﺭﻗﺎﻡ ﺗﻌﻬﺪﻱ، ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺳﻬﺎﻡ، ﺍﺟﺰﺍﻱ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻱ ﻭ. ﻏﻴﺮﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻱ ... ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺭﻭﻳﻜﺮﺩ ﺗﻌﻬﺪﻱ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺤﻘﻖ ﺩﺭﺁﻣﺪﻫﺎ ﻭ ﻭﻗﻮﻉ. ﻫﺰﻳـﻨﻪ ﻫﺎ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ...
مشاهده آرشیو عناوین چاپ شده در فصلنامه نظریه های ... - موسسه آموزش عالی رجاء
raja.ac.ir/Journal-hesabdari.aspx
Translate this page
تأثیر افشای اختیاری اطلاعات اجزای سرمایه فکری بر بازده سهام (علی قاسمی، وهاب ... مالكيت نهادي بانكها و هزينه بدهي شرکتهای پذيرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران ... بررسی رابطه بین انواع ساختارمالکیت با هموارسازی سود درشرکت های پذیرفته شده .... بررسی زمان انتشار گزارش های سود و زیان در بورس اوراق بهادار تهران (دکتر محمد ...
مقاله بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده ...
bankmaghale.ir/مقاله-بررسي-رابطه-تغييرات-اجزاي-...
Translate this page
مقاله بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ...
بررسي رابطه سود و زيان با بازده سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس ...
stufile.ir/.../بررسي-رابطه-سود-و-زيان-با-بازده-سهام-در...
Translate this page
با فرمت قابل ویرایش word - بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران - پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته ...
www.ir-daneshjoo.ir/1395/02/03/626
Translate this page
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,بررسی رابطه اجزای صورت سود,بررسی رابطه اجزای صورت سود و ...
[PDF]ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي اراﺋﻪ ﺷﺪه ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ
www.pro.uploadpa.com/?file=139161481680918...
Translate this page
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻧﻬﺎدي ﺳﻬﺎم و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﻮد در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان .9 ... ﺷﺪه در. ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان .28. ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺰان ﺳﻬﺎم ﺷﻨﺎور آزاد ﺑﺎ ﻧﺮخ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﺷ ... ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺤﺘﻮاي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ اﻗﻼم ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﻣﻨﺪرج در ﺻﻮرت ﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ و اراﯾﻪ ﻣﺪﻟﯽ ﺟﻬﺖ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺳ. ﻮد .57 .... ارزﯾﺎﺑﯽ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪي اﺟﺰاي ﻧﻘﺪي و ﺗﻌﻬﺪي ﺳﻮد در ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺳﻮد ﻏﯿﺮﻋﺎدي و ﺗﻌﯿﯿﻦ ارزش ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ.
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
2seda.ir/.../بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سود-و-زیان-با-...
Translate this page
May 23, 2016 - بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران - دانلود رایگان با لینک مستقیم. بررسی رابطه ...
دانلود پايان نامه اقتصاد پيرامون ارتباط بين سود و قيمت سهام در بورس ...
atlantic.cofeblog.ir/post/3633
Translate this page
پایان نامه ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادارتهران با فرمت وردهمراه با تمام ضمائم با ... های تامین مالی و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. ... دانلود ..... پایان نامه بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در .
[PDF]ﻫﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺳﻬﺎم و ﻣﻌﯿﺎر ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮ - دانش مالی تحلیل اوراق بهادار
jfksa.srbiau.ac.ir/article_5002_7358fdea7263616a1bf...
Translate this page
by بنی مهد - ‎2009
،ﺟﺮﯾﺎن ﻧﻘﺪي آزاداﻗﻼم ﺗﻌﻬﺪي ﺑﺎ ﻣﺘﻐﯿﺮ واﺑﺴﺘﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم وﺟﻮد ﻧﺪارد،. ﮐﻪ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ ﻋﺪم. ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺬاري ﺳﻮد .... ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت در ﻣﻮرد اﺟﺰاي ﺗﻌﻬﺪي و ﻧﻘﺪي ﺳﻮد و ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺤﺘﻮاي. اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ آﻧﻬﺎ. ﭘﺮداﺧﺘﻨﺪ. و .... ﺻﻮرت ﺳﻮد و زﯾﺎن و ﺗﺮازﻧﺎﻣﻪ در ﺑﺮاﺑﺮ اﻗﻼم ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺻﻮرت ﺳﻮد و زﯾﺎن و ﺗﺮازﻧﺎﻣﻪ. ،. ﻣﯿﺰان ... ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺳﻮد ﺣﺴﺎﺑﺪاري و. ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎي. ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ. ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان ﺑﺮاي ﯾﮏ دوره. 5. ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺮاي. 46.
بررسی رابطه تغييرات اجزای صورت سود و زيان با تغييرات بازده سهام در ...
payaname.com/.../1133-بررسی-رابطه-تغييرات-اجزا...
Translate this page
بررسي رابطه تغييرات اجزاي صورت سود و زيان با تغييرات بازده سهام در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. در اين تحقيق ارتباط بين تغييرات اقلام ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شركتهای پذیرفته ...
tafrihy.net/.../10633-بررسی+رابطه+اجزای+صورت+سود... - Translate this page
Apr 24, 2016 - سود بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان بازده سهام شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران the IMDb message boards ». Getting قلق های ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
point.2015paper.ir/.../بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سود
Translate this page
Jul 25, 2013 - بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران—18937. بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان ...
کارشناسی ارشد حسابداری ورودی1391 - موضوعات پایان نامه ارائه شده ارشد ...
arshad1391yasuj.blogfa.com/post/2
Translate this page
بررسی رابطه ریسک نظام مند و رشد سود شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران 22 . بررسی رابطه ساختار سرمایه با سودآوري شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق ... بررسی میزان مربوط بودن اجزاي سود حسابداري و جریان هاي نقدي عملیاتی با بازده سهام ... تاثیر ارایه صورت سود و زیان جامع بر تصمیم گیري هاي استفاه کنندگان صورت هاي مالی
Accounting and Auditing - موضوعات پایان نامه ارشد حسابداری دانشگاه ...
behzad865.blogfa.com/post/13
Translate this page
بررسی ارتباط بین ارکان سود وزیان با تغییرات بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران بررسی تحلیلی استفاده از صورت جریانهای نقدی به جای صورت تغییرات در وضعیت ... 18: بررسی رابطه بین بازده سهام عادی و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری در ... و سود انباشته بر قیمت سهام عادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[DOC]رابطه بین هزینه حقوق صاحبان سهام با كيفيت سود شركتهاي پذيرفته شده ...
danesh.dmk.ir/files/.../admin-A-10-1-55-273ffea.doc
Translate this page
رابطه بین هزینه حقوق صاحبان سهام با كيفيت سود شركتهاي پذيرفته شده در بورس ... بر اساس مطالعات صورت گرفته، کاهش عدم تقارن اطلاعاتي به نوبه خود منجر به کاهش .... نتايج تحقيق نشان داد سرمايهگذاران در بورس اوراق بهادار تهران هنگام واکنش به .... جان جاني (1390) در تحقیقی با عنوان بررسي ارتباط بين سود و اجزاي آن با بازده سهام ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
fileyaar-bsky.portalekhabar.ir/.../بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سود-و-زیان-با...
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت های پذیرفته شده در ...
بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته ...
dl.2016article.ir/.../بررسی-رابطه-اجزای-صورت-سود-و-...
Translate this page
May 21, 2014 - بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران – قالب ورد (102 صفحه) مقدمه : سيستم اطلاعات ...
پايان نامه ارشد:بررسي ارزش افزوده سهامدار و ارزش افزوده بازار در شرکت هاي ...
appiha.ir/.../پایان-نامه-ارشدبررسی-ارزش-افزوده-سهامدا...
Translate this page
18 hours ago - بازار در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه مثبت وجود دارد. ... دانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط ارزش افزوده اقتصادی(EVA)، ارزش افزوده سهامدار( ... 7, 4, بررسی تاثیر ساختار سرمایه بر نرخ بازده سهام وسود هر سهم, محسن رحیمی . .... پایان نامه كارشناسي ارشد حسابداري اجزاي صورت سود و زيان و 5 ژوئن ...
[PDF]اصل مقاله (1274 K)
qjma.atu.ac.ir/article_1674_fa4e3038f57764abaa147f...
Translate this page
by حساس یگانه - ‎2015
... ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺳﻬﺎﻡ. ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻣﻲ. ﺷﻮﺩ. ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺁﻣﺎﺭﻱ ﺗﺤﻘﻴﻖ، ﻛﻠﻴﻪ ﺷﺮﻛﺘ. ﻬﺎﻱ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ. ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺯﻣﺎﻧﻲ ... ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺻﻮﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﻣﺎﻟﻲ ﺩﺭ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺎﺯﺩﻩ، ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎﺯ. ﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺎ ... ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻗﻴﻤﺖ ﺳﻬﺎﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺭﻳﺴﻚ ﻭ ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺁﻧﻬﺎ ... ﺑﺎﺯﺩﻩ، ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺻﻮﺭﺕ ﺳﻮﺩ ﻭ ﺯﻳﺎﻥ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﺍﺛﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺸﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. .... ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﻛﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺟﺰﺍﻱ ﻣﺘﺸﻜﻠﻪ ﺳﻮﺩ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﺭﺁﻣﺪ، ﻫﺰﻳﻨﻪ، ﺳﺎﻳﺮ ﺩ.
انجام پروژه - انجام پایان نامه
mamsinco.com/viewnews.aspx?id=1112&name...
Translate this page
10 . بررسی رابطه بین معیارهاي نقدشوندگی سهام و بازده سالانه سهام در بورس اوراق بهادار تهران .... بررسی هموارسازي سود در شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با .... محتواي اطلاعاتی اجزاي تشکیل دهنده صورت سود و زیان و صورت جریان وجه نقد
فروشگاه ساز رايگان فروش و بازاريابي فايل
stufile.birblog.ir/post-322516.html
Translate this page
4 days ago - بررسي عوامل موثر بر رضايت بيمه گذاران در رابطه با مسئوليت مدني مديران ... بررسي ارتباط بين بازده و سود تقسيمي در شركت هاي بورس دانلود فايل ... بررسي رابطه سود و زيان با بازده سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... با فرمت قابل ويرايش word - بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده ...
دانلود مقاله بررسی تبیین بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس ...
irpdf.ir/.../دانلود-مقاله-بررسی-تبیین-بازده-سهام-شر...
Translate this page
دانلود مقاله بررسی تبیین بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار به کمک اقلام عملیاتی مندرج در صورت جریان وجوه نقد ... (1) سود نقدی توزیع شده بین سهامداران یکی از اجزای تشکیل دهنده بازده سهام است و (2) توزیع سود نقدی به ... رابطه سود سرمایه در گردش و جریانات نقدی حاصل از عملیات با بازده سهام توسط عاشق علی : عاشق ...
بانک پایان نامه حسابداری و مدیریت | دانلود پایان نامه رایگان
parsi-doc.ir/بانک-پایان-نامه-حسابداری/
Translate this page
بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق ... در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.
[PDF]ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﯿﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺍﻗﻼﻡ ﺗﺮﺍﺯﻧﺎﻣﻪ، ﺳﻮﺩ ﻭ ﺯﯾﺎﻥ ﻭ ﺣ
stock.shahr-bank.ir/.../ارتباط_بین_اقلام_ترازنامه.pdf - Translate this page
ﺳﻮد و زﻳﺎن و ﺣﺠﻢ ﻣﺒﺎدﻻت ﺑﺎ ﺑﺎزده. ﺳﻬﺎم در. ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎي ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان. دﻛﺘﺮ زﻫﺮا ﻟﺸﮕﺮي .... ﺷﺪه اﺳﺖ . -. وﻓﺎﭘﻮر. (. 1382. ) در ﺗﺤﻘﻴﻘﻲ. ﺑﻪ. ﺑﺮرﺳﻲ ارﺗﺒﺎط ﺑﻴﻦ ﺗﻐﻴﻴـﺮات اﻗـﻼم ﺻـﻮرت ﮔـﺮدش. وﺟﻮه ﻧﻘﺪ و ﺗﻐﻴﻴﺮات ..... از ﺑﺮرﺳﻲ اﺟﺰاي ﺳﻮد و زﻳﺎن ﻧﻴﺰ ﻛﺎﻣﻼ ﻣﺸﻬﻮد اﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﻮدآوري ﺷـﺮﻛﺘﻬﺎ ﻣﺘـﺎﺛﺮ از.
بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در ...
hesabdariproject8.ro24.ir/page-143634.html
Translate this page
بررسی رابطه تغییرات اجزای صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. در این تحقیق ارتباط بین تغییرات اقلام ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,653
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,016
  • بازدید ماه : 4,016
  • بازدید سال : 138,179
  • بازدید کلی : 2,646,726