loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 227 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

 

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم

آیا میخواهید برای آخر هفته خود به انجام کارهای فرهنگی بپردازید؟ما برای شما پیشنهادهای عالی با رنگ و بوی فرهنگی داریم.با ما همراه باشید. 

 

نمایش «کبوتری ناگهان» نوشته ی محمد چرمشیر و به کارگردانی نگین ضیایی با بازی بازیگرانی نظیر: الهه جعفری، هدیه حسینی نژاد و..پرفورمنس هوشمندانه ای که البته همه فهم نیست و برای درکش باید کمی انرژی بگذارید و اصلا همین مساله این نمایش را در سطحی بالاتر نسبت به خیلی از آثار در حال اجرای تماشخانه ها قرار می دهد، این که زندگی زنان قاجار را روی صحنه بیاوری،

 

کار تازه ای نیست، طی همین چند سال اخیر این تکنیک چندین بار استفاده شده، تفاوت «کبوتری ناگهان» این است که خشونت و محرومیت زندگی زنانه را عریان نشان می دهد و آن باور همیشگی را نسبت به لطافت دنیای زنانه عوض می کند، نمایش متین و موقر و البته سنگینی که دیدنش می ارزد.

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریماکران: در سینماها خبر تازه ای نیست، نه «دراکولا» خیلی موفق بوده، نه « زاپاس»، دراکولا به اصطلاح سینمایی ها درنیامده، زاپاس هم که خیلی تلویزیونی است، با خودت می گویی چه کاریست؟

 

وقتی مشابه اش در آی فیلم دیده می شود، «بارکد» اما به نسبت موفق تر بوده ، اما خب موفقیت اصلی از آن «دختر» است که یک میلیاردی شده و همین طور روند افزایشی مخاطبانش ادامه دارد، «دختر» دیدنی ترین فیلم روی پرده است همچنان، حالا که اکران گرد و خاک گرفته و خبر خاصی نیست، شاید بد نباشد «هنر و تجربه» را امتحان کنید، تا حالا خیلی روی این بخش مانور نداده ام،

 

حالا که خبر خوشحال کننده افتتاح هنر و تجربه در شهر هایی مثل: بابل و تبریز می آید، در هفته های آینده بیشتر خواهم نوشت.

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریمنمایش خانگی: «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی و بازیگرانی نظیر : محمدرضا فروتن، ایده یک خطی فیلم همان طور که خود نیکی کریمی هم گفته، در مورد آدم هایی است که به یکباره به زیر می روند و …

 

پس قصد فیلمساز ساخت فیلمی با مایه های روانی بوده، همان مساله ی خلا گفتمان و دور شدن تدرجی آدم ها از یکدیگر، پس چنین داستانی شخصیت هایی به شدت عمیق می خواهد که روند تحولی قابل باور و واقعی داشته باشند که البته این طور نیست ، فیلم در جاهایی لنگ می زند، شخصیت پردازی هایی که خیلی عمیق نشده و ..

 

اما در مجموع برای تماشا در منزل پیشنهاد بدی نیست و اصلا این قوی ترین و داستان گوترین کار کارنامه نیکی کریمی است.

برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریمکیوسک: «تماشاگران امروز» هفته نامه ای پاپیولار است، هفته نامه ای که با بهره گیری از نویسندگانی خوش ذوق نظیر: هیوا یوسفی و سیامک رحمانی و با طرح جلد های آن چنانی مشتری خاص خودش را دارد، تمشاگران برای ورود به دنیای جدی تری شروع خوبی است و دریچه های جدیدی برای آن هایی که از مطالعه دورند باز می کند،

 

شاید آرمین و تتلو را تیتر کند اما راه خودش را هم برای باز کردن کانال های ذهنی تازه در فکر مخاطب باز می کند، اگر اهل مطالعه نیستید، با تماشاگران شروع کنید و پس از چند ماه با نشریاتی جدی تر ادامه بدهید.
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریمکنسرت: سینا حجازی، زانیار خسروی ، محسن یگانه ، محمد علیزاده و امید حاجیلی و…از یک مرداد تا نیمه ی مرداد، کنسرت ها سالن میلاد تهران را تصرف می کنند، بزم کنسرت ها تا قبل از شروع محرم و صفر داغ است، اگر علاقه مند به کنسرت رفتن هستید، مرداد وقتش است از دست ندهید.
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریمکتاب: کریستین بوبن نویسنده ی فرانسوی نثر خاصی دارد، خاص و البته دلچسب، از این رو پیشنهاد دادنش کار دشواری نیست. بوبن آهنگین و آوا گونه می نویسد، گاهی مرزهای شعر و متن را جا به جا می کند. اما جالب است که این گونه نوشتن باعث نمی شود به ورطه ی لوس بازی های ادبی بیفتد.

 

یعنی داستانهای او در عین اینکه روح نواز است، اما سرشار از معانی و مفاهیم فلسفی است و ذهن را درگیر می کند، مگر چند نویسنده داریم که این گونه فلسفه را عرضه کنند و نگاه جزئی نگر به ما هدیه بدهند، در ضمن آثار او معمولا حجم کمی دارد.
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریمزن آینده، ایزابل بروژ، همه گرفتارند، دلباختگی و… از جمله آثار بوبن است که به قلم مهوش قویمی ترجمه شده است در انتشارات آشیان، بریده ای از رمان ایزابل بروژ: « خوشبختی، خوشبختی هجده سالگی است و هجده سالگی به تنهایی روی پرتگاهی رشد می کند، در خلا شکوفا می شود و خدا می داند چطور پا برجا بماند»


Google
About 1,590,000 results (0.76 seconds)

Did you mean: برای این هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم
Search Results
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم - پارس ناز
www.parsnaz.ir/برایاین-هفته-شما-پیشنهاد-برنامه-ف...
Translate this page
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم آیا می خواهید برای آخر هفته خود به انجام کارهای فرهنگی بپردازیدما برای شما پیشنهادهای عالی با رنگ و.
برایاین هفته شما سفارش برنامه فرهنگی دارا ایم (۷ عکس) - سرزه
www.serze.com/برایاین-هفته-سفارش-برنامه-فرهنگ...
Translate this page
9 hours ago - برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم عکس شماره 1 ⇩ برایاین هفته شما توصیه برنامه فرهنگی دارا ایم آیا میخواهید برای پایان هفته خود به ...
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
مسجد امام صادق(ع)/ محبت، راز معنویت - ج10 | فرهنگ غرب با کدام حرف عرفانی توانسته .... پیشاپیش از صبوری شما تشکر میکنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم سرعت رسیدگی ... ببخشید حاجاقا پناهیان بعد از عید فطر مگه هیچ برنامه سخنرانی ای ندارند. ...... برای این کار قصد داریم با بچه هایی که به دیدار حضرت اقا امدند تابستان یک سایت ...
چرا موهای ما زود چرب می شوند بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/tag/چرا-موهای-ما-زود-چرب-می-شوند/
Translate this page
برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم تفریحی خبری: برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم را در زیر مشاهد فرمایید. برایاین هفته شما پیشنهاد ...
پیشنهاد رشوه عادل الجبیر به روسیه
batoote.ir/news/35331
Translate this page
خبرگزاری ایرنا: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی به روسیه پیشنهاد ... پیشنهاد رشوه عادل الجبیر به روسیه ... برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم.
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه ...
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
Jan 6, 2015 - چرا پاداش آخر خدمت یک بازنشسته ی فرهنگی باید یک دوم یا یک سوم دیگر .... پس من هم فقط ناچارم بگویم هفته معلم بااقل واخس حقوق فقط مبارک باد! ..... نام و معرفی بانو صدیقه رجبی به پیشنهاد شما در فهرست زنان موفق سبزوار بزرگ درج شد. .... اجرا نمیشود فقط ما برای دنیا برنامه داریم ولی برای بچه های خود بر نامه نداریم ...
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای دور کند. ... دوست عزیز شرکت بادران رو پیشنهاد میکنم بهت بدران گستران پلن های درآمدیش .... این را برای این گفتم که تصور نکنید قصد خراب کردن پنبه ریز را دارم. ... هم میگم شرکت یک بهانس چون تو همه ی شرکت ها ما پورسانت بگیر داریم پس این ...
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
به نظر شما علیرضا منصوریان در استقلال موفق می شود؟ ... کباب‌خوری در پایان تمرین امروز استقلال - وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه ... شیانگ/ عراق و عربستان در ورزشگاه شاه عالم - برنامه رسمی دو هفته اول رقابت های انتخابی جام جهانی ... پیشنهاد سفر/ «بام ایران» این روزها سبز، جذاب و خنک است/ شهرکرد، بهشتی ..... سرخط اخبار فرهنگی.
شما و آی‌فیلم - iFilm Farsi
ifilmtv.ir/farsi/uandicomments/
Translate this pageIFilm
در مورد سوال بخش "دیدگاه شما" برنامه هایی که در سه ماهه ی اول سال ۹۵ پخش کردید بسیار عالی ... به نظر من موفقیت شما به خاطر این است که سریال ها و فیلم‌هایی که همه باهاشون خاطره داریم رو ..... سریالی که مانند «در چشم باد» و «روزگار قریب» دغدغه‌ی تاریخ و فرهنگ ایران را ..... علی از هرسین : خواستم یه پیشنهادی به شبکه‌ ی بی‌نظیر آی‌فیلم بدم.
ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی - مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com › خانه › کسب ‌و ‌کار و کارآفرینی
قصد داریم خوانندگان عزیز مجله پنجره خلاقیت را با روش‌های قرن بیست و یکم در زمینه ... قرار بر این شد که بر بستر کشاورزی، صنعت، بازرگانی، فرهنگ، خدمات و… .... من دیشب برای اولین بار برنامه ی پایش را دیدم و بینهایت از صحبتهای شما دلگرم شدم … ..... من این هفته جهاد کشاورزی واحد صنایع رفتم وگفتن بعد ماه رمضان انشالله دوباره ...
سوژه هاي خبري مردمي زير ذره بين 2030 را اينجا بنويسيد
www.yjc.ir/.../سوژه-هاي-خبري-مردمي-زير-ذره-بين-2030-را-اينجا-بنويس...
شما مي توانيد سوژه هاي خبري خود را براي خبرنگاران ذره بين 2030 در اين قسمت ارسال كنيد. ... در اين بسته موضوعات مختلف خبري از جمله اخبار اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و .... درخشان توسط برنامه زیر ذره بین ،خبر 20:30 مورخ 23/5/91 انتظار داریم مسئولین .... سالم منم با پیشنهاد آقا مهمدی کاملا موافقم از شهر جدید سهند هم عکس بگیرید.
ارسال سوال :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
در واقع شناسه اصلی شما برای این که دیگران شما رو در وبلاگ خانواده برتر .... حدیث داریم که اگر مردی به زنش بگوید دوست دارم، این کلمه تا آخر عمر در ذهن زن می‌ماند. .... زودی به خانوادشون میگن منم تا آخر هفته بهشون وقت دادم بهشون علاقمند شدم ولی نمیدونم مشکل ... با برنامه ریزی خانواده ام گفتن بچمون جهشی بخونه ولی من برنامه هاشونو خراب کردم
طرح مشکلات از شما؛پیگیری آن با ما - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/285574/society/problems
Apr 8, 2013 - خودرو در تاریخ 91/12/15 فاکتور شد پس از یک هفته به نمایندگی مراجعه و در پاسخ ..... مزایای این روش پیشنهادی: - تعیین کرایه واحد و مشخص برای تمام مسیرها .... مشکل ما برنامه ی فشرده ی امتحانات پیام نور در نیم سال دوم میباشد که بخاطر ... ما ساکنین این منطقه واقعا مشکل داریم چرا که برای یک باک بنزین باید حداقل 20 ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت ... ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ، برنامه ... آیا میدانید که همه نوزادان میگو نر متولد میشوند و بعد از چند هفته بخشی از آنها به .... نگاهی داریم به چند ضرب المثل درباره زنان از کشور‌های مختلف جهان: .... پیشنهاد خوبی بود.
سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=1
کتابش را گرفت رو به‌ رویش و گفت: حالا که شما خوابیدید، منم خوابیدنی حرف می‌زنم! ..... بشه و شما گزارش مفصلی که هفته قبل برای سازمان فرستادم مطالعه بفرمایید؟ ...... به مِری) و سرسوزۀ معده (هارت بُرن در منطقۀ اِپی‌گاستر):توجّه: در روایات داریم: اگر در ...... از مدتی دوباره همان علائم را دارم میخواستم بپرسم چه مواد غذایی را پیشنهاد میکنید؟
مدل لباس دخترانه باپارچه گیپور - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?q=مدل+لباس+دخترانه...
Translate this page
مدل های جدید لباس مجلسی بچگانه دخترانه در این مطلب برای شما ژورنال زیبا از مدل های ... برایاین هفته شما پیشنهاد برنامه فرهنگی داریم · انتشار تصاویر دختران توسط ...
برنامه «دیدگاه شما»- قسمت هفتم- موضوع این هفته: لغو روادید میان ایران و ...
ir.sputniknews.com/russia/20151218/1045338.html
Translate this page
Dec 18, 2015 - برنامه «دیدگاه شما»- قسمت هفتم- موضوع این هفته: لغو روادید میان ایران و ... وزارت امور خارجه ، پلیس مهاجرت و گذرنامه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع ... به نظر شما آیا لغو روادید میان روسیه و ایران از اهمیت کافی برخوردار .... بازارچه های آزاد مرزی داریم. ... نکته سوم شما در سایت اطلاع رسانی پیشنهادی بنده، از ایرانیها ثبت نام ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - مشاور ازدواج آنلاین و مشاوره اینترنتی همراه همیشگی شما در تمام لحظات. ... هستم الان۸ساله ک منوپسرعموم باهم رابطه داریم وشدیدابهم علاقه داریم حدود۳سالی هست ..... حتی به قول آقای دهنوی که در شبکه ۳ برنامه گلبرگ را داشتند هر هفته ، گفتند ..... میخواهم با دختری ازدواج کنم که تقریبا ۱۳ سال از خودم کوچکتره از نظر فرهنگی و ...
تابش: باید از تجربیات بشری در برنامه‌ریزی استفاده کرد/ کشوری ...
www.rajanews.com/.../تابش-باید-از-تجربیات-بشری...
Translate this page
Jul 2, 2016 - به گزارش رجانیوز در ابتدای این برنامه حجت الاسلام علی کشوری به تبیین دلایل ..... متوجه می‌شویم تعریف آن‌ها از شغل، [فعالیت] یک ساعت در هفته است. ... حال شما برای حل مسأله محیط زیست در کشور، راه‌حل آن‌ها را پیشنهاد می‌دهید؟ ... ما فرهنگ بسیار غنی‌ای داریم- برای این امر به کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران مراجعه کنید.
[PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 - پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و ...
rie.ir/uploads/pajoheshnameh120.pdf
گزارش برگزاری هفته پژوهش – دكتر مجيد قدمي، رئيس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش. 4 .... بايد در ميان تصميم گيرندگان و برنامه ريزان، اين فرهنگ و باور را به وجود آورد كه ... اين پژوهش گاه برای اين اس ت كه روی نهصد و پنجاه عنوان كتاب درسی ... ما به پژوهش های مرتبط با آموزش و پرورش نياز داريم. ... يك بار ديگر همه شما را برای.
فرار مغزها نداریم، فراری دادن مغزها داریم | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/204631
Translate this page
May 31, 2016 - به گزارش فرهنگ نیوز، پروفسور مجتبی شمسی‌پور که حالا در نیمه دوم دهه ... علمی مطرح هستیم، برای حفظ این جایگاه فرمول پیشنهادی شما چیست؟ ... صنعتی را با برنامه ریزی‌های مناسب و همه جانبه بوجود بیاورد تا این چرخه .... متأسفانه امروز برای این مجموعه، که کلاً تعداد آنها بسیار کمتر از .... جدید ترین‌ها · پربازدیدهای هفته.
هفته نامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی 9 دی | شماره :232 | تاریخ 1395/3/8
9day.ir/
Translate this page
May 28, 2016 - صفحه نخست · RSS · اشتراک الکترونیکی · ارسال پیشنهاد · نسخه موبایل · PDF این شماره. هفته نامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی 9 دی. شماره : 232 ...
اجرای برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه هفته جوان در ... - شرح خبر
www.hamedansport.ir/tabid/176/Default.aspx?id...
Translate this page
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، ... اجرایی برای این ایام طراحی شده تا این هفته در شأن جوانان استان همدان برگزار شود. ... با حضور فرمانداران و ارسال برنامه های پیشنهادی هفته جوان ، برگزاری مجلس مشورتی جوانان ... رایگان ازدواج با همکاری آموزش و پرورش است و قصد داریم طی قراردادی با شرکت راه ...
پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News
www.fardanews.com/
Translate this page
«هفتِ» باحال یعنی برنامه حرف‌گوش‌ نکن .... در انفجار بوینس آیرس تاکید کرده است که دولت آمریکا باید ایران را برای این کار مواخذه کند. این مساله چند هفته پس از آن رخ می دهد که آمریکا در اقدامی عجیب دو میلیارد دلار از .... طولانی، مشخصه‌های شخصیت شما در برابر محیطی که در آن هستید ناچیز هستند. .... توانیر: صرفه‌جویی نشود خاموشی داریم.
موتور جستجوی قطره
www.ghatreh.com/
Translate this page
در این گزارش نگاهی داریم به زیبایی های طبیعت جزیره نیوزیلند. .... 33 - پیشنهاد سردبیر .... به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، ... معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از اجرای طرح حفظ مجازی ... در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه ای .
روزنامه وطن امروز | شماره :1936 | تاریخ 1395/4/31
www.vatanemrooz.ir/
Translate this page
فرهنگ و هنر. 13. ورزشی. 14. بین الملل. 15. صفحه آخر. 16 · نسخه موبایل ...... پیشنهاد توکلی درباره فریدون پرینت; ممنوعیت ثبت‌نام تور ترکیه پرینت; جبیر علیه ...
آنچه مدیران باید بدانند - مديريت اثربخش
www.soheil-abedi.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
بنابراین تهیه یک طرح دینامیک و فعال جدید را جزو برنامه روزانه خود قرار دهید تا ... این مشتری می‌تواند همیشه بر صفحه فیس بوک شما شکایتی بنویسد یا هر هفته .... 4- آيا توان آموزش افراد بااستعداد و توانمند را داريم تا به آنها ياد دهيم تيم و شركت .... هست و برای ‌این باید از راه‌هایی استفاده کنیم که مخاطب ما منافع خود را در پیشنهاد ما ببیند.
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - حفاظت از دستاورد هاي فرهنگي انقالب در مقابل هجوم بيگانه ..... جامعه و احياناً مبنائي براي برنامه ريزي دلســوزان نســبت به اعتقادات مردم ...... آيا كسي از شما هست كه عالقه مند به ديدار چهره آزادشدگان از آتش داشته باشد؟ ...... مفهومي از دينداري به ترتيب عبارت اند از مدل ســوم )مدل پيشــنهادي كورن ..... كرســي هاي آزادانديشــي داريم.
راهنمای گام به گام برگزاری مراسم عروسی - ویوان نیوز
www.vivannews.com/Pages/News-20211.aspx
Translate this page
قدم به قدم با شما برای برنامه ریزی تدارکات عروسی راهنمای گام به گام برگزاری مراسم عروسی ... برای این که چیزی از قلم نیفتد و در روزهایی که سرتان حسابی شلوغ خواهد بود، ... اگر تاریخ پیشنهادی مقارن با اعیاد مذهبی یا اتفاقات مهمی باشد، شک نکنید که ..... از روی لباس شان برای این که متمایز و زیبا باشید، برای تان توصیه هایی داریم، ...
خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] - P30World Forums ...
forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › مـوســیـقی
Jan 10, 2007 - صبح روز چهارشنبه هفته گذشته «داریوش »خواننده بدنبال حادثه ای که طی آن ... تازگی ها یک برنامه تلویزیونی ضبط کرده ام و به غیر از آن چند آهنگ جدید دارم . .... هنري ضيا آتاباي معرفي شد و همانجا به او پيشنهاد خواندن ترانه عزيزم شد كه اصل ...... به کنسرت های شما بياييم و خيلی دوست داريم که شما رو ببينيم، چرا سی دی ...
جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/
Translate this page
بهترین و جامعترین سیستم جمع آوری خبر فارسی و قویترین موتور جستجوی خبر و جستجوگر هوشمند خبر.
روزنامه ایران | شماره :6266 | تاریخ 1395/4/31
www.iran-newspaper.com/
Translate this pageIran
فرهنگ و هنر. 22. ورزشی. 23. صفحه آخر. 24. close دانلود تمام صفحات این نسخه. صفحه 1 : صفحه اول. page. pdf. صفحه 2 : سیاسی. page. pdf. صفحه 3 : سیاسی. page.
سیمرغ
seemorgh.com/
Translate this page
خبر; ورزشی; فرهنگ و هنر; سرگرمی; سبک زندگی; سلامت .... فرانچسکا کومانی به عنوان همکار، میزبان شبکه ITV برای این فصل مسابقات سوارکاری اعلام شد. زهرا نعمتی ...
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
www.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-ف...
Translate this page
از لحظه ای که این پیشنهاد به من شد تا اینکه گفتیم و اجازه خواستیم برای جلسات ..... من عز امشب به خدا قول میدم که گناه نکنم و نمازامو اول وقت بخونم، دوستان شما هم من را دعا کنید ... در حدیث قدسی داریم اگر بنده توبه کند خداوند تمامی گناهان او را می بخشید اگر چه .... یاد خدا و ذکر حق ، برنامه و روش اهل تقوا است و پرهيزكاران هنگامى كه وسوسه هاى ...
91/12/01 - 91/12/30 - آميزش جنسي را با بيشترين لذت تجربه كنيد
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
Mar 14, 2013 - به همين دليل است كه شما به دفعات با زوج‌هاي ميانسالي روبه‌رو مي‌شويد كه پس از سر و سامان ... اما اين تصوير ذهني بشدت نيازمند هدايت است، براي اين كه مقصد ... با بي‌مهري والدين روبه‌رو مي‌شود و مجريان آن برنامه را متهم به كلاهبرداري مي‌كنند كه .... توصيه مي‌ شود براي كاهش عوارض اختلالات پيش از قاعدگي، از يك هفته پيش از ...
خراسان | شماره :19308 | تاریخ 1395/4/31
khorasannews.com/
Translate this page
روزنامه صبح.
نظر شما درباره عزاداری منسجم هیئت های عزاداری سرخه و روستاها ... - سرخه نیوز
sorkhehnews.net/morefileweek.php?id=16
Translate this page
Nov 2, 2013 - حال برای این بررسی این مهم و ضرورت آن، شما عضو خانواده بزرگ سرخه نیوز، ... خواهشمند است نظر موافق و یا مخالف خود را با دلیل ارائه یا اگر پیشنهاد .... زیر ساخت ها و نکته دیگر این است که ما هزار مشکل فرهنگی مهمتر داریم . ... تا کی باید برای عزاداری تو کوچه و خیابون برنامه ریزی کنیم.2- آداب و رسوم و فرهنگ عزاداری های ...
نظم وانضباط وبرقراری آن در مدرسه
mhsoleimany7.blogfa.com/
Translate this page
9- به کار گیری و دخالت دانش آموزان در امور برنامه ریزی و استقرار نظم و انضباط. .... حق اجرای برنامه انضباطی را داریم ولی نباید با فریاد زدن و حرکت انگشت، یا نگاه‌های ..... تمام وسايلتان را از روی ميز جمع کنيد، به شما پيشنهاد می کنيم که راهکارهای ارائه شده .... برای اين کار می توانيد دفترچه ای تهيه کرده و به مدت يک هفته فعاليت های روزانۀ ...
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايران. ... اردوغان: فیش 8 گیگ شما دست من نیست! الف.راستگو ... خبرهای دنیای خودرو در هفته ای که گذشت ...... سه نکته برای این که در خارج از ایران زندانی یا اعدام نشویم ... تصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی.
مدیریت فرهنگی در نگاه مقام معظم رهبری
nahad.um.ac.ir/index....
Translate this pageFerdowsi University of Mashhad
Apr 8, 2014 - اگر فرهنگ در یک جامعه، به معنای درست کلمه، فرهنگ صحیح باشد با هر تلقی .... گاهش شما به یک نفر قرصی می دهید، یا در دهان کسی لقمه ای می گذارید. ... این کار داریم فرهنگی را ترویج می‌کنیم، یا تولید می‌کنیم، یا اشاعه می‌دهیم. .... این کار برایشان ارزش باشد و مسابقه برای این که بخش‌های گوناگون برنامه، .... هفته گذشته.
فعالیتها و برنامه های مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان در دوره جدید ...
www.mehrnews.com/.../فعالیتها-...
Translate this pageMehr News Agency
May 30, 2014 - وی با اشاره به موضوع برنامه های هفته های فرهنگ که در دومین هفته هر ماه برگزار می شود، افزود: ... فرهنگی هنری فرشچیان است و چشم انداز پنج ساله ای برای این تالار داریم، بیان داشت: سعی داریم .... به نظر شما با مدیران میلیونی باید چه برخوردی شود؟ ... کارشناس روس: پیشنهاد الجبیر به روسیه نشانگر کم تجربگی وی است ...
جملات وسخنان زیبا از بزرگان جهان
soghad8.blogfa.com/
Translate this page
قلب شما در سکوت و آرامش ، به اسرار روزها و شبها شناخت مي يابد ولي گوشهايتان در حسرت و ... ما در بين کساني که با ما هم عقيده اند، احساس آرامش داريم، ولي وقتي بزرگ مي شويم که .... برنامه ریزی، آوردن زمان آینده به حال است تا بتوانید اکنون برای آن کاری انجام دهیم. .... در بلند هنگام هیچ نیرویی نمی تواند در برابر فرهنگ و هنر ایستادگی کند .
هفته عشق ايراني بنیامین بهادری - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي
Translate this page
Feb 8, 2015 - جمعه بعدش هم که 13 فوریه است در وین اتریش برنامه داریم. ... به همین خاطر برای تور کنسرت‌ها عنوان «هفته عشق ایرانی» را انتخاب ... در حالي كه خيلي از مسئولان براي فرهنگ سازي مسائل مهم از موسيقي پاپ و ... همانجا هم گفتم هر کاری که از دستم بر بیاید بدون هیچ چشمداتی برای این .... نظر شما درباره کودتای ترکیه چیست؟
بیان رازهای زندگی در اتاقک طرح شنیدن :: هفته نامه تاريخ شفاهي
ohwm.ir/print.php?id=2722
Translate this page
Jun 24, 2015 - فی گلاور Fi Glover مجری برنامه «شنیدنی های ویژه The Listening Project's ... من از گفتگوی راشل و دان برای این نمی گویم که احساس شما را نسبت به برنامه «طرح شنیدن» ... من امتیاز این را داشتم که در برنامه ای که هر هفته در رادیو 4 داریم، به اکثر ... از دست دادن ها، زندگی با گرگ ها، شنا در آب های خروشان، هویت های فرهنگی، ...
راز ثروت
www.pesarekhub30.blogfa.com/
Translate this page
كيهان مثل غول چراغي است كه از ذهن و آرزوهاي شما دستور مي گيرد در واقع شما با ذهن خود به كيهان ... از بهترین راهکارهایی که در این زمینه پیشنهاد می‌شود، صافی ذهن است. ... در واقع ما باید برخی از افکار آزار دهنده ومخرب را پشت این صافی نگه داریم . ... برای این کار باید بیشتر به ثروت و فراوانی فکر کنی. ..... یک هفته بعدش را در هامبورگ ماندم.
اگر قرار بود جلب اعتماد آمریکا شود خود شاه که برای این کار بهتر بود
didban.ir › سیاست
Translate this page
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نظریه پردازان می‌گویند اقتصاد در صورتی پیشرفت می‌کند که شکننده نباشد، اقتصاد مقاومتی مبنای کاملاً علمی دارد.
الکس استفان آینده ای پایدار را مشاهده می کند | TED Talk Subtitles and ...
https://www.ted.com/talks/alex.../transcript?...
Translate this pageTED
1:34 مشکل دوم اینکه سیاره ای که ما داریم به روشهای بسیار غیر منصفانه ای مورد مصرف قرار گرفته. ... و به دنبالش،همانطور که میدانید، شما راهتون را به سمت پایین ادامه می دهید تا به ... و می خواهم بگويم که، در این لحظه، این پیشنهاد غیر قابل تصور است. .... همانطور که میدونید، اگر شما فردی باشید که یک روز در هفته رانندگی می کند، آیا واقعا" ...
[PDF]ماهنامه فرهنگی، خبری، اجتماعی سال سوم، شماره 30، بهمن ماه 1392
...
Translate this pageShahid Beheshti University of Medical Sciences and...
تمامی مراحل زندگی، امید داریم که همراه با آغاز فصل جدیدی از دوران دانشجویی، فصل نویی را در زندگی خود تجربه نمائید. .... از مطلب ارسالی شما تحت عنوان»گرون ترین خوابگاه ایران: دربند«، ... چه برنامه هایی متناسب با ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان .... مال کیه از برایان ...... کمیته مذکور هر دو هفته یکبار برای بررسی پیشنهاد های واصله.
برای كنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید كرد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/333
Translate this page
Apr 12, 2013 - اوقات فراغت طولانی و بي برنامه نوجوانان را عاصی و سرگردان می کند. .... البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که ما با استفاده از بعضی از ...... ۳ بار به نظر شما خطرناه هفته ای ۳ بار قبل هروز بود الان با کلی تلاش هفته ای ۲ یا ..... شما که برای این مشکلات وجوانان راهی پیشنهاد میکنید برای زنان مثل من که ازدواج ...
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
Translate this page
لذا هرگز در مقابل وسوسه های شیطانی که شما را ترغیب به رابطه ی مجدد می نماید ، تسلیم نشوید و با .... قصد داریم در این ژست به ذکر این نیاز ها و روش ارضای آن صحبت کنیم ..... بنده پیشنهاد می کنم که تمام پست های مربوط به تربیت فرزند در این وبلاگ را مطالعه کنید ، زیرا تا ... او را برای این مسئله کتک نزنید و با خشونت برخورد نکنید.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 134,950
  • بازدید کلی : 2,643,497