loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 215 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

بهره وری

بهره وری دسته: اقتصاد
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 372 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 130

امروزه وجود رقابتهای جهانی و سیر پر شتاب تكنولوژی برای تسخیر بازار یك سو و محدودیت منابع طبیعی از سوی دیگر ، ضرورت توجه به بهره وری را برای همگان روشن ساخته است

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

بهره وری

 

فصل اول

ادبیات موضوعی

فصل دوم

مبانی تئوریك

فصل سوم

پیشینة تحقیق

فصل چهارم

روش نمونهگیری و برآورد موجودی سرمایه

فصل پنجم

برآورد مدلها و نتیجه‌گیری و پیشنهادها

در فصل اول ادبیات موضوعی مورد بررسی قرار می گیرد كه تعریف بهره وری و معرفی شاخصهای بهره وری در بخش (1-1) مورد بحث قرار گرفته است. در بخش (1-2) مفهوم دستمزد مورد بررسی قرار گرفته است. بخش (1-3 ) به اهمیت و مفاهیم فناوری اطلاعات و مسیر تحولات كامپیوتر و اینترنت اختصاص داده شده است و در انتها و بخش (1-4 ) به خلاصه ای از وضعیت فناوری اطلاعات در ایران وجهان پرداخته شده است .

 

1-1- بهره وری

امروزه وجود رقابتهای جهانی و سیر پر شتاب تكنولوژی برای تسخیر بازار یك سو و محدودیت منابع طبیعی از سوی دیگر ، ضرورت توجه به بهره وری را برای همگان روشن ساخته است . اینك سیاستگذاران و مدیران « بهبود بهره‌وری » را گاه به عنوان ابزار و گاه به عنوان هدف مورد توجه قرار می‌دهند.

جمیع اختراعات و ابداعات بشر ابتدائی ترین ابزار كار در اعصار بدوی گرفته تا پیچیده ترین تجهیزات مكانیكی و الكتریكی زمان حاضر، متأثر از همین تمایل و اشتیاق به بهره وری افزونتر بوده است.[1]

یكی از مهمترین اهداف بهر وری ، افزایش مطلوبیت زندگی ، رفاه بیشتر ،آرامش و آسایش انسانهاست كه امروزه یكی از اهداف كشورها می باشد . همانطور كه گفته شد ، امروزه در اقتصاد كلیه كشورها ، چه توسعه یافته و چه توسعه نیافته ، توجه به افزایش بهره وری امری ضروری تلقی می شود ، زیرا كشورها می توانند با استفادة بهینه از منابع كمیاب ، كالاهایی با كیفیت بالا و قدرت رقابتی بیشتر تولید كنند و این خود باعث رفاه و آسایش افراد جامعه می‌شود ، زیرا  كشورها می توانند با استفادة بهنیه از منابع كمیاب ، كالاهایی با كیفیت بالا و قدرت رقابتی بیشتر تولید كنند و این خود باعث رفاه و آسایش افراد جامعه می شود. به همین دلیل برخی  از كشورها ، سرمایه گذاری های عظیم و گسترده ای را برای ارتقاء و گسترش آن در تمام سطوح جامعه انجام داده و از این طریق به درجات بالایی از رشد و توسعه دست یافته‌اند.

 

1-1-1- تعریف بهره وری

كلمة « بهره وری » معادل فارسی انتخاب شده برای لغت «productivity » می‌باشد. تعاریف متعددی برای بهره وری صورت گرفته است كه  به مرور زمان دستخوش تغییرات شده است .

اولین بار این واژه در آثار قدما ، بخصوص در اثری از آگریكولا (Agricola ) به نام (De-Re-Metadlical ) عنوان شده است . اما در قرن هیجدهم فیزیوكراتهایی همچون كوئیزنی (Quesnay ) در سال 1766 و لنیزه (Li-Littre )  در سال 1883 به این واژه مفهوم قدرت تولید كردن اطلاق كردند. [2]                                    

در مباحث اقتصادی ، بخصوص بهره وری نیروی كار ، در نظریات « تقسیم كار » آدام اسمیت ، برای اولین به چشم می خورد . كه اسمیت معتقد بود كه با تقسیم كار می توان تولید نهایی نیروی كار را  را افزایش داد .

- تعریف قدرت تقلید كردن در فرهنگ لاروس تاسال 1949 مشاهده شده است . اما از اوایل قرن بیستم اقتصاد دانان به این واژه مفهوم جدیدی را بخشیدند كه عبارت است از « رابطة قابل سنجش بین تولید و عوامل تولید»[3].

- منوچهر فرهنگ ، در  فرهنگ لغت اقتصادی ، این كلمه را به قدرت تولید ، قابلیت تولید و مولویت و بهره وری ترجمه كرده است . و همچنین مرتضی قره باغیان در فرهنگ اقتصاد و بازرگانی ، بهره وری را « رابطة میان تولید كالا و خدمات با عوامل تولید مورد استفاده در تولید آن كالا و خدمات تعریف می كند» و می گوید كه ، بهره وری هر عامل تولید معمولاً برابر است به نسبت تغییر در عامل تولید به تغییر در تولید با استفاده از شاخص عددی .

در ساده ترین تعریفی كه از بهره وری صورت گرفته است ، بهره وری را نسبت داده به ستانده تعریف كرده اند :                          

 
   

 

این تعریف در اكثر كتابهایی كه در مورد بهره وری صحبت می كنند به كار گرفته شده است. تعاریف دیگری نیز از بهره وری صورت گرفته كه به صورت زیر می توان بیان كرد:[4]

- در سال 1950 سازمان همكاری اقتصادی اروپایی[5] (OECD ) :« بهره وری را خارج قسمت بازده به یكی از عوامل تولید تعریف می كند. بدین ترتیب می توان از بهره وری سرمایه، بهره‌وری سرمایه‌گذاری،  بهره وری مواد خام ، بسته به اینكه بازده در ارتباط با سرمایه و  سرمایه گذاری ، یا مواد خام ، و غیره مورد بررسی قرار گیرد، نام برد »

-  اشتانیز (P.O.Stenier ) : «بهره وری را معیار عملكرد و یا قدرت و توان موجود در تولید كالا و خدمات تعریف می كند».

- سیگل (Sigle ) : « مجموعه نسبتهای بازده به داده ».

- ماندن (Mundel ) : «بهره وری به مفهوم نسبت بین بازده تولید به واحد منابع مصرف شده است كه با یك نسبت مشابه به  دورة پایه مقایسه می شود و به كار می رود. بهره وری برابر است با خارج قسمت خروجی ( میزان تولید) بریكی ( یا همه ) از عوامل تولید ».

- دیویس (Davis ):«تغییر بدست آمده در شكل محصول درازاء منابع مصرف شده ».

- فابریكانت (Fabricant ) : « یك نسبت همیشگی بین خروجی به ورودی ».

- سومانت( Sumanth ): « یك نسبت بین خروجی ملموس و ورودی ملموس».

- ایسترفیلد (T.E.Eeasterfield) :« بهره وری را نسبت بازدة سیستم تولیدی به مقداری كه از یك یا چند عامل تولیدی به كار گرفته شد است را بیان می كند ».

- ژان  فورایسته ( Fourastie) : او به مقوله انسانی واجتماعی بهره وری اهمیت می دهدو هدف اصلی از بالاتر بودن بهره وری را كم كردن قیمت فروش ، افزایش قدرت خرید مزد بگیران ، ارتقاء سطح زندگی و تسریع و پیشرفت اجتماعی می داند نه فقط بهبود موقعیت اقتصادی فنی بنگاههای تجاری و افزایش فاصله بین قیمت فروش و هزینه تولید و مالاً منافع بیشتر.

- تعریف سازمان بین المللی كار[6](ILO) : سازمان بین المللی كار بهره وری را این طور بیان می كند كه « معیار برای بخش بهره وری ، نسبت تركیب عوامل اصلی تولید یعنی : زمین سرمایه ، نیروی كار و سازماندهی  بر محصولات است».

- مركز بهره وری ژاپن [7] (JPC) : این مركز بهره وری را به صورت زیر تعریف می كند : « به حداكثر رساندن استفاده از منابع ، نیروی انسانی ،تسهیلات و غیره به طریق علمی . كاهش هزینه های تولید ، گسترش بازارها ، افزایش اشتغال و كوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود معیارهای زندگی ،آنگونه كه به سود كارگر ، مدیریت و عموم مصرف كنندگان باشد.».

- سازمان بهره وری آسیایی [8](APO) : « بهره‌وری یك رابطه با یك مقایسه ارزشی میان مقدار كالا و خدمات تولید شده و مقدار منابع به كاررفته جهت تولید كالاها می باشد كه به صورت یك نسبت توضیح داده می شود.»

- آژانس بهره‌وری اروپا[9](EPA): این آژانس معتقد است كه بهره وری عبارت است از :

الف : بهره وری ، درجة استفاده مؤثر از هر یك از عوامل تولید است.

ب : بهره وری دردرجة اول یك دیدگاه فكری است كه همواره سعی دارد ، آنچه را كه در حال حاضر موجود است بهبود بخشد. بهره وری مبتنی بر این ایده و نظر است كه انسان می تواند فعالیتهایش را هر روز بهتر از پیش به انجام رساند. علاوه بر آن بهره وری مستلزم آن است كه به طور پیوسته تلاشهایی در راه انطباق فعالیتهای اقتصادی با شرایط دائماً در حال تغییر و همچنین تلاشهایی برای به كار گیری نظریه و روشهای جدید انجام گیرد».

سازمان بهره وری ملی ایران [10](NIPO) :« بهره وری یك فرهنگ ، یك نگرش عقلانی به كار و زندگی است كه هدف آن هوشمندانه تر كردن فعالیتها برای دستیابی به زندگی بهتر و متعالی است.»

 


[1] - ابطحی ، حسن و كاظمی ، بابك ، (1376 ) ، ص 3

[2] - حسین زاده ، علی ، (1380) ، ص 12

[3] - همان ، ص 13

[4] -این مدلها و شاخصها از پایان نامه علی حسین زاده اقتباس شده است . صص16-13

[5] - Organization for European Coopreation

1 - International Labor Organization

2 - Japan Productivity Center

3 - Asion Productivity Organization

4 - European Productivity Agency.

1- National Iran Productivity Organization

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : بهره وری , بهره وری , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , جزوه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود جزوه


Google
About 530,000 results (0.42 seconds)
Search Results
بهره‌وری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بهره‌وری
Translate this pagePersian Wikipedia
بهره وری از مفاهیم علم اقتصاد و مدیریت است که چنین تعریف می‌شود: «مقدار کالا و یا خدمات تولید شده در مقایسه با هر واحد از انرژی و یا کار هزینه شده بدون کاهش کیفیت ...
‎۱ کاربردها · ‎۲ مولفه های بهره‌وری · ‎۳ عوامل موثر بر افزایش بهره وری
Images for ‫بهره وری‬‎Report images
Image result for ‫بهره وری‬‎
Image result for ‫بهره وری‬‎
Image result for ‫بهره وری‬‎
Image result for ‫بهره وری‬‎
More images for بهره وری
تعاريف بهره وري - صفحه اصلى
www.andabrar.ir/tbahrevari.html
Translate this page
تعاريف بهره وري. بهره وري : استفاده بهينه از منابع سازمان بمنظور رسيدن به اهداف كارا و اثربخش، در چارچوب يك نظام ارزشي مورد قبول مي باشد. سازمان بين المللي‌كار:.
[PPT]بهره وری چیست: استفاده موثرتر از منابع اعم از نیروی کار ،سرمایه ،زمین ...
hd.lums.ac.ir/.../sarfe%20jooii%20va%20bahrevari.pp...
Translate this page
بهره وري يك فرهنگ و يك نگرش عقلايي به كار و زندگي است كه هدف آن هوشمندانه كردن فعاليتها براي دستيابي به زندگي بهتر و متعالي تر است. بهره وري، ايمان راسخ به ...
[PDF]آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﺑﻬﺮه وري و ﺗﺪوﯾﻦ ﺷﺎﺧﺺ
www.yu.ac.ir/.../آشنایی_با_بهره_وری_و_تدوین_شاخ...
Translate this page
ﺳﻄﻮح ﺑﻬﺮه وري. •. ﺑﻬﺮه. وري. در. ﺳﻪ. ﺳﻄﺢ. ﮐﻼن. ،. ﻣﯿﺎﻧﻪ. و. ﺧﺮد. ﻣﻮرد. ﺳﻨﺠﺶ. و. ﺗﺤﻠﯿﻞ. ﻗﺮار. ﻣﯽ. ﮔﯿﺮد . ﻫﺮ. ﯾﮏ. از. اﯾﻦ. ﺳﻪ. ﺳﻄﺢ. ﺑﻪ. ﺷﺮح. زﯾﺮ. ﻃﺒﻘﻪ. ﺑﻨﺪي. ﻣﯽ. ﮔﺮدد. : •. -. ﺳﻄﺢ. ﮐﻼن. •. -. ﺳﻄﺢ. ﺑﯿﻦ. اﻟﻤﻠﻠﯽ.
[DOC]مدیریت بهره وری
gtc-portal.com/uploads/article2_69.doc
Translate this page
مدیریت بهره وری: پيترداركرمي گويد:مي‌توان ادعا كرد كه انفجار بهره‌وري، مهم‌ترين پيشامد اجتماعي يكصد سال گذشته، و موضوعي است كه در تاريخ همانند نداشته است. مقدمه:.
نگرشی به مفهوم بهره وری
www.hawzah.net/fa/.../نگرشی-به-مفهوم-بهره-وری
Translate this page
به عبارت دیگر، می توان چنین گفت که هدف بهره وری، عبارت است از به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروی انسانی، سرمایه، مواد خام تولیدی، زمان و... به شیوه ای عملی ...
: بهره وری - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir/.../mavara-index.php?...بهره+ور...
Translate this page
عنوان : بهره‌وری کاربر :سمیه فرشباف بهره‌وری که یکی از مفاهیم اقتصاد است اینگونه تعریف می‌شود: `مقدار کالا و یا خدمات تولید شده در مقایسه با هر واحد از انرِِِِژی و یا کار ...
بهره وری
www.post.ir/HomePage.aspx?TabID...
Translate this pageIran Post
بهره وري يعني درست انجام دادن كار درست. در تعريف فوق درست انجام دادن كار را كارآيي (Efficiency) كه تنها به افزايش توليد و كار درست را اثربخشي (Effectiveness) كه به ...
[PPT]دوره آموزشی بهره وری
www.msrt.ir/fa/.../بهروري%20نيروي%20انساني.ppt
Translate this page
بهره وري نیروی انسانی. استاد:دکتر سهیلا بورقانی فراهانی. تاريخ 200ساله صنعت وورودبه عصرجديد عصرفراصنعتي عصراطلاعات عصر فراملي وارتباطات نتيجه ...
بهره وری چیست ؟ - جایزه ملی بهره وری 1404
www.npa1404.ir/what-is-productivity
Translate this page
بهره‌وری چیست؟ بهره‌وری مقوله جدیدی است که به دنبال طرح موضوع بهره‌وری در جامعه روبه رشد و متحول و پویا مطرح می گردد. تحقق اهداف و دستاوردها و نتایج مورد انتظار در ...
[PPT]آشنایی با بهره وری
skhmet.ir/tahavol/images/File/bahrevari.pptx
Translate this page
بهره وري محصول نوعي نگرش خلاق در جهت بهبود و پويايي وضع موجود از طريق بالا بردن كميت و كيفيت ، اثربخشي ، سودآوري متناوب كار و جلب رضايت نيروي انساني مي ...
سازمان ملي بهره وري ايران
www.nipo.gov.ir/
Translate this page
ابلاغ دستورالعمل هاي سنجش بهره وري به 17 وزارتخانه · ابلاغ دستورالعمل ... فيلم كوتاه «فردايي بهتر» به سفارش سازمان ملي بهره وري ايران توليد شد · اخبــار · رويدادها ...
مدیریت بهره وری - پایگاه مقالات علمی مدیریت
system.parsiblog.com/Archive41250.htm
Translate this page
Sep 26, 2015 - موضوع: مدیریت بهره وری سال انتشار (میلادی): 2015 وضعیت : تمام متن منبع انتشار: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
[PDF]مدیریت بهره وری هادی بصیر
s...
Translate this pageShahid Beheshti University of Medical Sciences and...
اﻓﺰاﻳﺶ اﺷﺘﻐﺎل در ﮐﺸﻮر. ▫. ﺑﻬﺒﻮد ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺎﺧﺎﻟﺺ داﺧﻠﯽ ﺳﺮاﻧﻪ ﯼ ﻧﻴﺮوﯼ ﮐﺎر ﮐﻪ در ﺣﻘﻴﻘﺖ. ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺑﻬﺒﻮد ﺑﻬﺮﻩ ورﯼ اﺳﺖ . ﭘﺲ ﺧﻮا. ه. ﻴﻢ داﺷﺖ. : رﺷﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺎﺧﺎﻟﺺ داﺧﻠﯽ. = رﺷﺪ اﺷﺘﻐﺎل. +. رﺷﺪ ﺑﻬﺮﻩ ورﯼ ...
سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران – سامانه ملی اندازه گیری ...
irpmc.ir/
Translate this page
مرکز مدیریت بهره وری ایران با راه اندازی سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری سعی بر ارزان و فراگیر نمودن فاز اول استقرار چرخه بهره وری با صدور کارنامه بهره وری ...
منظور از بهره وری چیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/291991/منظور-از-بهره-وری-چیست؟
Translate this page
منظور از بهره وری چیست؟ زمان از میان رفتنی است و نمی توان آن را پس انداز کرد. تنها می توان آن را به روش های مختلف به بهره وری رساند. وقت آن قدر ارزشمند است که خداوند به ...
[PPT]Slide 1 - مدیریت بهره وری
bahrehvari.mui.ac.ir/.../bahrehvari.dr%20taheri.pptx
Translate this page
دراطلاعيه تشکيل مرکز بهره وری ژاپن در سال 1955 در ارتباط با اهداف ناشی از بهبود بهره وری چنين بيان شده است: «حداکثر استفاده از منابع فيزيکی، نيروی انسانی و ...
نیروی حافظه و متدهای افزایش بهره وری آن - زومیت
www.zoomit.ir/.../effective--use--of--memory--resour...
Translate this page
21 hours ago - نیروی حافظه و متدهای افزایش بهره وری آن. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که حافظه‌تان به مرز انباشته شدن نزدیک شده است؟! اگر بارها و بارها جزییات مختلف ...
نگاهی به مدیریت و بهره‌وری - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../8641...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Mar 2, 2015 - بهره‌وری ترکیبی است از درست انجام دادن کار یعنی کارآیی و اثربخشی به معنای انجام کارهای درست‌. در این مقاله سعی شده است به‌صورت خلاصه نگاهی به ...
سازمان بهره وری انرژی ایران ، سابا
www.saba.org.ir/
Translate this page
سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی در کل کشور.
افزایش بهره وری برای کارآفرینان • تسکولو - Taskulu
https://taskulu.com/.../افزایش-بهره-وری-برای-کارآفر...
Translate this page
هر کسی در هر موقعیتی که باشد، دائما در تلاش است تا بهره وری خود را افزایش دهد و همیشه گفتن این که خود را مسئول به انجام رساندن کاری می‌دانید، راحت تر از انجام اش است.
انجمن مهندسی بهره وری صنعت برق ایران
www.iranipa.com/
Translate this page
Iranian Productivity Association for Power Industry انجمن مهندسی بهره وری صنعت برق ایران.
نخستین المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی
www.agripro.ir/
Translate this page
... تصاویر · درباره ما · ارتباط با ما. نشان عالی بهره وری · ثبت نام افراد حقوقی · ثبت نام افراد حقیقی; خرید غرفه; دانلود بروشور المپیاد · دانلود اسنتد و بنر المپیاد ...
[PDF]ﻓﺮﻫﻨﮓ ﲠﺮﻩ ﻭﺭﻱ
www.mcls.gov.ir/icm.../Farhange%20bahrevary_0.pdf
Translate this page
ﺍﺯ ﺑﻴﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻭ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺑﻬﺮﻩ ﻭﺭﻱ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑـﻪ ﺗﺎﺭﻳﺨﭽـﻪ ﻛﻮﺗـﺎﻫﻲ ﺍﺯ ﺑﻬـﺮﻩ ﻭﺭﻱ. ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ . ﻭﺍﮊﻩ ﺑﻬﺮﻩ ﻭﺭﻱ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﺻـﻄﻼﺣﻲ ﻛﻠﻤـﻪ ﻻﺗـﻴﻦ. (. PRODUCTIVITY. ) ﺑـﻪ ﻣﻌﻨـﻲ ﺑـﺎﺭﻭﺭﻱ ﻭ. ﺳـﻮﺩﻣﻨﺪﻱ ﻭ ...
[PDF]عوامل مؤثر در افزايش يا كاهش بهره وري نيروي انساني
www.mcls.gov.ir/.../Avamele%20moasser%20darafza...
Translate this page
در اين مقاله به صورت خالصه به تعاريف، تاريخچه، اهميت بهره وري و همچنين عوامل مؤثر در ارتقاء ... بهره وري ؛ نيروي اساني ؛ منابع انساني ؛ ارتقاء بهره وري ؛ بهبود بهره وري.
پرسش و پاسخ قانون ارتقا بهره وري - سازمان نظام پرستاری
ino.ir/خدماتسازماني/قانونارتقابهرهوري.aspx
Translate this page
آیین نامه اجرایی قانون ارتقا بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت · دستورالعمل اجرایی وزارت بهداشت با موضوعیت قانون ارتقا بهره وری · دریافت نرم افزار نسخه موبایل ...
شاخص‌های بهره‌وری - بانک مرکزی
www.cbi.i...
Translate this pageCentral Bank of the Islamic Republic of Iran
شاخص‌های بهره‌وری. با توجه به نقش تعيين‌کننده بهره‌وری در رشد و توسعه اقتصادی کشور، تهيه شاخص‌های بهره‌وری مورد توجه قرار می‌گيرد. يک مقياس بهره‌وری به بيان ساده ...
مقالات ISI بهره وری : 205 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
isiarticles.com › ... › مدیریت منابع انسانی
Translate this page
بهره وری از مفاهیم علم اقتصاد و مدیریت است که چنین تعریف می شود: مقدار کالا و یا خدمات تولید شده در مقایسه با هر واحد از انرژی و یا کار هزینه شده بدون کاهش کیفیت یا ...
مدیریت بهره‌وری
jpm.iaut.ac.ir/
Translate this page
بر اساس نامه شماره 3/18/7562 مورخ 1393/1/25 وزارت علوم، تحقیقات فناوری ((فصل نامه مدیریت بهره وری)) دارای درجه علمی-پژوهشی است. مجوز این فصلنامه طبق نامه شماره ...
نشریه علمی- پژوهشی کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران
www.ieijqp.ir/
Translate this page
Iranian Electric Industry Journal of Quality and Productivity نشریه علمی- پژوهشی کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران.
[PDF]اقنون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سالمت مجموهع ... - معاونت امور درمان
darman.umsu.ac.ir/uploads/ertegaebahrevariu.pdf
Translate this page
مجموعه مباحث قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سالم. ت. ١. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی. /. گروه برنامه ریزی نظامهای جبران خدمت، آموزش و. امور اداری.
بهره وری (اثربخشی + کارایی) چیست؟ - خانواده کارآفرین
www.ikarafarin.ir/.../What-is-Productivity-efficiency-e...
Translate this page
جهت افزایش بهره وری کسب و کارتان کلیک نمایید. در ادبیات مدیریت، اثربخشی را انجام کارهای درست و کارایی را انجام درست کارها تعریف کرده اند. مفهوم اثربخشی در ...
1 خرداد ؛ روز بهره‌ وري و بهينه سازي مصرف - بیتوته
www.beytoote.com/art/.../efficiency3-conservation.ht...
Translate this page
در تعریف مفهومی بهره وری عبارت است از؛ استفاده مطلوب، موثر و بهینه از همه لحظه ها، مجموعه امكانات، ظرفیت ها، پتانسیل ها، سرمایه ها، نیروها و منابعی است كه به انسان برای ...
[PDF]ﺑﻬﺮه وري، ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و ﮐﻠﯿﺎت ﺑﺪون ﺷﮏ، ﯾﮑﯽ از اﻫﺪاف و آروزﻫﺎي - پورتال-معاونت توسعه ...
vcm.qums.ac.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID...
Translate this page
ﺑﻬﺮه وري، ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و ﮐﻠﯿﺎت. اﻫﻤﯿﺖ ﺑﻬﺮه وري. ﺑﺪون ﺷﮏ، ﯾﮑﯽ از اﻫﺪاف و آروزﻫﺎي ﻣﻠّﺖ ﻫﺎ و ﮐﺸﻮرﻫﺎ، ﻓﺮاﻫﻢ آوردن ﯾﮏ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ. رﻓﺎه و آﺳﺎﯾﺶ ﺑﺮاي ﺧﻮد و دﯾﮕﺮان در ﺟﻬﺎن اﻣﺮوز اﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ.
جشنواره ملی بهره وری
https://ipcel.ir/
Translate this page
This site may be hacked.
در راستای تحقق مفاد برنامه های توسعه واهمیت افزایش بهره وری در تمامی سطوح کلان و خرد اقتصاد کشور و لزوم بهره گیری از سازوکار اجرایی برای تحقق چشم انداز 20 ساله ...
آپارات - بهره وری
www.aparat.com/result/بهره_وری
Translate this page
آپارات - بهره وری. ... نمونه نماهنگ و کلیپ اهدای جوایز پنجمین جشنواره ملی بهره وری · باشگاه مجریان و هنرم. ... دانلود آموزش نکات افزایش بهره وری کسب و کار طراحی وب.
جايزه ملّي تعالي سازماني - صفحه نخست
iranaward.imi.ir/
Translate this page
جايزه ملّي تعالي سازماني - صفحه نخست.
بهره وری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
www.mehrnews.com/tag/بهره+وری - Translate this pageMehr News Agency
عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی گفت: تولید علم در کشور بر فرض که صورت بگیرد وقتی به ثمر می نشیند که توزیع علم و بهره وری از آن به خوبی انجام شود.
هشدار درباره وضعیت بهره‌وری آب - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/539838/Economy/energy
Translate this page
May 25, 2016 - مهر نوشت: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی با بیان اینکه کشور در زمینه بهره وری آب از مرز بحران گذشته است،گفت:دولت باید ...
سهم بهره وری از رشد اقتصادی چه شد؟ - اعتدال
etedaal.ir/fa/.../سهم-بهره-وری-از-رشد-اقتصادی-چه-شد
Translate this page
برخی از کشورهای آسیایی به خصوص کشورهای جنوب شرق آسیا تا ٥٠ درصد نرخ رشد تولید ناخالص داخلی آن ها از طریق بهره وری تامین می شود؛ در حالی که پیش بینی شده ...
توصیه بهترین نویسنده جهان برای افزایش بهره وری - دانشگاه گیلان
guilan.ac.ir/.../توصیه-بهترین-نویسنده-جهان-برای-اف...
Translate this page
به گزارش کارمند ایرانی، معمولا از افرادی مانند بیل گیتس و استیو جابز به عنوان کسانی یاد می شود که الگو گرفتن از آن ها باعث بهبود عملکرد و بهره وری شما در کسب و ...
خبرگزاری تسنیم - سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی ایران نصف کشورهای ...
www.tasnimnews.com/fa/news/1395/03/03/1082305
Translate this page
May 23, 2016 - رئیس سازمان ملی بهره وری با بیان این که تمامی کشورهای صنعتی، 50 درصد از رشد اقتصادی شان از طریق بهره وری است گفت: برای کشوری مثل ما در ...
[PDF]داﻧﺸﮕﺎه ﮐﺎﺷﺎن ﻃﺮح اﺳﺘﻘﺮارﭼﺮﺧﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻬﺮه وري
kashanu.ac.ir/Files/2(9).pdf
Translate this pageUniversity of Kashan
وري در داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻘﻮﻟﻪ ﺟﺪﯾﺪي اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﻃﺮح ﻣﻮﺿﻮع ﺑﻬﺮه وري در ﺟﺎﻣﻌﻪ روﺑﻪ رﺷﺪ و ﻣﺘﺤـﻮل. و ﭘﻮﯾﺎ ﻣﻄﺮح ﻣﯽ ﮔ. ﺮدد .... ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﻌﯿﯿﻦ وﺿﻌﯿﺖ ﺑﻬﺮه وري در داﻧﺸﮕﺎه از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻌﺮﯾﻒ و اﻧﺪازه ﮔﯿﺮي ﺷﺎﺧﺼ. ﻬﺎ.
برنامه‌های بهره وری - پلازا مارکت
www.plazza.ir/appz/productivity
Translate this page
دانلود جدیدترین و بهترین برنامه‌های اندروید در دسته بهره وری به رایگان و با لینک مستقیم و سرعت بالا در پلازا مارکت.
تاکید سازمان تامین اجتماعی بر مدیریت صحیح منابع و افزایش بهره وری ...
www.tamin.ir/News/Item/26743/2/26743.html
Translate this page
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در همایش تبیین اهداف و خط مشی های سال ٩٥ این سازمان گفت: تاکید این سازمان در سال جاری مدیریت صحیح منابع و افزایش بهره وری ...
پرتال شركت مخابرات استان گلستان > کیفیت و بهره وری > بهره وری
www.tcgolestan.ir/کیفیتوبهرهوری/بهرهوری/.../Defau...
Translate this page
ليست كتابهاي كتابخانه. ليست پذيرفته شدگان دوره. تدارکات و معاملات. قانون برگزاری مناقصات. تشخیص صلاحیت پیمانکار. آرشیو مناقصات. کیفیت و بهره وری.
سوره عصر؛ منشور بهره‌وری قرآن کریم
www.maarefquran.org › ... › تفسير قرآن
Translate this page
امروزه به دلیل کاهش منابع و افزایش جمعیت و نیازها، بهره‌وری به عنوان یک اهرم مؤثر در مدیریت و رهبری جامعه، توجه دانشمندان علوم گوناگون را به خود جلب کرده است.
8 دلیل افت شدید بهره وری در ایران - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي
Translate this page
Oct 12, 2013 - در حال حاضر، بهره وری یک نیروی شاغل در کشورهای توسعه یافته در هر روز 4 برابر یک فرد شاغل در ایران است. به گزارش مهر، می گویند بهره وری نیروی ...
نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی
energysaving.ir/
Translate this page
نمايشگاه بين المللي انرژي هاي نو ، تجديدپذير بهره وري و صرفه جويي انرژي به عنوان مهمترين رويداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از ...
Searches related to بهره وری

انواع بهره وری

شاخصهای بهره وری

معنی بهره وری

بهره وری در سازمان

مقاله بهره وری

تاریخچه بهره وری

بهره وري چيست

بهره وری نیروی انسانی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 3,421
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,784
  • بازدید ماه : 5,784
  • بازدید سال : 139,947
  • بازدید کلی : 2,648,494