loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 185 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك

بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی  از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك دسته: پزشکی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 241 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

همانطور كه می دانیم رادیكالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای مختلف صدمه می زنند و منجر به صدمه به ژن ها، پروتئین های ساختمانی، آنزیمها و سطح سلولها می شوند و از این راه كلیه اعمال بدن را می توانند مختل كنند

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی  از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك

 

 

هدف:

با توجه به اینكه زخم معده در موجودات كلستاتیك بیش از موجودات نرمال مشاهده می شود، هدف این پایان نامه بررسی نقش ملاتونین در كاهش این زخم می باشد. ملاتونین هورمون مترشحه اپی فیز كه از  L - تریپتوفان سنتز می شود در دستگاه گوارش وجود داشته، اثر محافظتی در برابر رادیكالهای آزاد دارد.

در این مطالعه اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول  o 96 در  Rat  های نركلستاتیك بررسی می گردد.

زخم های معده به شكل ماكروسكوپی با متد  J. Score اندازه گیری شدند. ملاتونین پس از كلستاتیك كردن حیوانات و بروز علائم كلستاز( یك هفته)، به صورت داخل صفاقی با دوزهای 1،5/2،5،10،20   mg/kg به طور وابسته به دوز زخم های ایجاد شده توسط اتانول را كاهش داد.

به نظر می رسد مهار عملكرد رادیكالهای آزاد به وسیله ملاتونین ممكن است یكی از راههایی باشد كه  اثر محافظتی خود را بر غشای معده اعمال می كند. در موشهای صحرایی كلستاتیك این اثر به نسبت موشهای غیر كلستاتیك بیشتر مشاهده شد. به علاوه ملاتونین حتی در دوزهای پائین، یك عامل مكفی در كاهش عوارض كلستاتیك است. در این مطالعه 5 گروه، كنترل، Sham، نرمال سالین + BDL، اتانول+BDL و گروه ملاتونین+ اتانول+ BDL با دوزهای مختلف مورد بررسی قرار گرفتند.

 

 

 

فصل اول

 

اهمیت مسأله

بیان مسئله

اهمیت موضوع

اهمیت مسأله:

همانطور كه می دانیم رادیكالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای مختلف صدمه می زنند و منجر به صدمه به ژن ها، پروتئین های ساختمانی، آنزیمها و سطح سلولها می شوند و از این راه كلیه اعمال بدن را می توانند مختل كنند.

اتانول از آن دسته موادی است كه تولید رادیكالهای آزاد می كند از جمله رایكالهای اكسیژن، و از سنتز GSH جلوگیری می كند و از میزان آن را در بافتها كم می كند. همچنین میزان Malandial  dehyde:  MDA را افزایش داده و به طور كلی در حیوانات و انسان سیستم دفاعی آنتی اكسیدان بدن را ناتوان می كند. بافتهای مختلف با مصرف اتانول آسیب می بیند از جمله كبد، سیستم اعصاب مركزی، قلب، ریه و بیضه ها. به نظر می رسد معده نیز از جمله بافتهایی است كه تحت تأثیر رادیكالهای آزاد حاصل از اتانول آسیب می بیند مانند ایجاد زخم معده و همانطور كه می دانیم مصرف اتانول و  نوشیدنی هایی كه حاوی آن است اگر چه در ایران بسیار كم ولی در سطح جهان معمول است. پس اگر بتوان ماده ای را یافت كه بتواند از تولید رادیكالهای آزاد حاصل از اتانول جلوگیری كند در عین حال خود نیز بی ضرر باشد، كمك بسیار بزرگی برای رفع این مشكل كرده‌ایم.

لذا با توجه به گزارشات متعدد مبنی بر حضور بیشتر زخم های گوارشی در بیمارانی كه علل مختلف دچار كلستاز می شوند و همچنین گزارشاتی كه نشان می دهند در كلستاز،‌افزایش ترشح اسید، كاهش جریان خون دیواره معده و افزایش تشكیل رادیكالهای آزاد داریم و از سوی دیگر نقش ملاتونین در كاهش زخم معده از طریق مهار عملكرد رادیكالهای آزاد و اثر آن در محافظت از سلولها، به نظر می‌رسد ملاتونین بتواند نقش مهمی در جلوگیری از زخم معده موجودات كلستاتیك بازی كند.

بیان مسئله:

اتانول احتمالاً از كم قدرت ترین داروهای مورد استعمال انسان است. در حین حال عوارض و مرگ و میر آن از نظر شیوع بیش از مجموع كلیه داروهای دیگر است.

در ایران به خاطر دین حاكم بر آن مصرف اتانول و سایر نوشیدنیهای حاوی آن، پائین است ولی حدود 80 % بالغین ایالات متحده آمریكا مشروبات الكلی مصرف می كنند. تخمین زده می شود كه 5 تا 10 درصد مردان بالغ این اجتماع در دوره ای از زندگی خود با مشكلات ناشی از مصرف الكل روبه رو می شوند نظر داده اند كه عواملی  اساسی چون گلوتاتیون ممكن است در الكلی ها به علت سوء جذب كاهش پیدا كند و بدین طریق رادیكالهای سمی كه به وسیلة این ماده جذب می شوند باعث آسیب های كبدی، معدی و.... گردد.

زخم های پپیتیك عبارت از ضایعاتی هستند كه در مخاط معده یا دوازدهه قرار داشته و توسط عمل هضمی اسید و پپسین معده آسیب پذیر می باشند. این لایه ها مناطقی هستند كه عاری از مخاط بوده و به عمل هضم حساسیت نشان می دهند. ترشح غیر كنترل شده اسید هیدروكلریك و زخم شدن موكوس معده در نتیجه فاكتورهای مختلفی می باشد. اگر چه مكانیسم ترشح اسید از سلولهای پاریتال به خوبی شناخته شده است ولی پروسه ای كه باعث زخم های معده می شود هنوز واضح نمی باشد. از میان عامل های مختلف كه باعث زخم معده می شوند. زخم هایی كه مسبب آنها استرس، مصرف الكل، و یا عفونت با هلیكو باكتر پیلوری است، واكنشهای اكسیژنی بخصوص تولید رادیكال آزاد هیدروكسیل عامل ایجاد زخم معده است. ثابت شده است كه بسیاری از داروهای موجود در این روند، اثرات مفیدی در كنترل افزایش اسید و زخم دارند، اما استفاده طولانی از آنها همراه با اثرات جانبی تخریب كننده می باشد. از این رو بسیاری از تحقیقات برای یافتن تركیبی است كه اثر ضد ترشح اسید و ضد زخم داشته و به عنوان یك آنتی اكسیدان عمل كند. ملاتونین هورمون مترشحه از اپی فیز است كه به صورت دارو نیز در دسترس می باشد. طبق مطالعات  انجام شده بر روی آنزیم‌هایی كه تولید رادیكالهای آزاد می كنند اثر گذاشته و آنها را كاهش می دهند و همچنین تولید گلوتاتیون پراكسیداز كه یك آنتی اكسیدان قدرتمند است را افزایش می دهد و در مقابل رادیكالهای آزاد كه حاوی هیدروكسیل هستند عمل دفاعی و آنتی اكسیدانی دارد و كاملاً نیز بی ضرر می باشد. پس باید نقش ملاتونین  را به عنوان یك جلوگیری كننده از زخم معده بررسی كرد.

اتانول با آسیب پاتوژنز كبد كلستاتیك ارتباط دارد و به آسیب اكسیدایتو كمك می كند و ملاتونین باعث كاهش این آسیب ها می شود و چون ابتلا به زخم معده در افراد  كلستاتیك بیشتر بوده و موكوس معده آنها حساسیت زیادی به عوامل مهاجم زخم زا دارد، ملاتونین می تواند در كاهش زخم این افراد، با مكانیسم منع عملكرد رادیكالهای آزاد، مؤثر باشد.


اهمیت موضوع:

ابتلا به زخم معده در بیماران كلستاتیك درمقایسه با جمعیت نرمال زیاد بوده آزمایشات متعدد نشان داده اند كه موكوس معده حیوانات كلستاتیك حساسیت زیادی به استرس، اتانول و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (  NSAIDs) دارند. از سوی دیگر از ملاتونین، هورمونی كه در غدة اپی فیز سنتز می شود، اثرات متعددی همچون محافظت از سلولها در برابر رادیكالهای آزاد، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از سرطان و افزایش طول عمر گزارش شده است. قرص ملاتونین در سوپر ماركتهای امریكا به راحتی در دسترس بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. یكی از مهمترین اثرات گزارش شده ملاتونین نقش آن در جلوگیری از زخم معده می باشد. لذا با توجه به اینكه زخم معده در موجودات كلستاتیك زیاد مشاهده می گردد، به نظر می رسد چنانچه بتواند در كاهش زخم معده در این بیماران نقش داشته باشد، دارای  اهمیت ویژه ای خواهد بود. مضاف بر اینكه زخم معده حاصل از رادیكالهای آزاد تولید شده به وسیله مصرف اتانول در جهان شایع بوده و ملاتونین یك داروی بی ضرر است.

 

 

فهرست

 

خلاصه.............................................................................................................. 1     

فصل اول:.......................................................................................................... 2

           (1-1) اهمیت مسأله............................................................................ 3

           (2-1) بیان مسأله................................................................................. 4

           (3-1) اهمیت مسأله............................................................................ 5

فصل دوم: بررسی متون و مطالعات دیگران در این زمینه................................... 7

          (1-2) زخمهای پپتیك.......................................................................... 8

          (2-2) اشكال غیر معمول اولسر پپتیك................................................. 8

          (3-2) اپیدمیولوژی............................................................................... 9

          (4-2) اتیولوژی.................................................................................... 9

          (5-2) پاتوژنززخم معده و عوامل مهاجم.............................................. 13

                  (1-5-2) اسید و پپسین.............................................................. 13

                  (2-5-2) معیوب شدن سد مخاطی............................................. 13

         (6-2) برخی از عوامل دفاعی در مقابل زخم‌های معدی........................ 15

                 (1-6-2) ترشح موكوس و بی‌كربنات.......................................... 15

                 (2-6-2) جریان خون موضعی..................................................... 16

                 (3-6-2) پروستاگلندین‌های داخلی.............................................. 17

                 (4-6-2) نیتریك اكساید.............................................................. 18

       (7-2) روشهای ایجاد زخم معده تجربی................................................... 19

                (1-7-2) زخم دارویی یا روش شیمیایی....................................... 19

                (2-7-2) روش فیزیكی................................................................. 19

       (8-2) روش‌های اندازه‌گیری زخم معده.................................................. 23

                (1-8-2) J.Score......................................................................... 23

                (2-8-2) محاسبة Ulcer index..................................................... 23

                (3-8-2) تغییرات در گردش خون معده....................................... 24

       (9-2) كلستازیس..................................................................................... 25

       (10-2) سندروم كلستاز............................................................................ 25

       (11-2) تظاهرات بالینی............................................................................ 25

       (12-2) تغییرات بیوشیمیایی..................................................................... 26

       (13-2) ارتباط یرقان انسدادی با اولسر پپتیك.......................................... 28

                 (1-13-2) تعریف بیماری اولسر پپتیك....................................... 28

                 (2-13-2) انواع اولسر پپتیك....................................................... 28

                 (3-13-2) تعریف یرقان.............................................................. 28

                 (4-13-2) بررسی شیوع اولسر پپتیك در بیماران یرقانی............. 28

                 (5-13-2) سیروز......................................................................... 29

                 (6-13-2) تعریف واریس مری................................................... 29

                 (7-13-2) ظهور لیژن‌های موكوسی معدی ـ روده‌ای در

                 سیروز كبدی................................................................................ 30

                 (8-13-2) سیروز صفراوی.......................................................... 30

                 (9-13-2) سیروز صفراوی اولیه.................................................. 31

        (14-2) رادیكال‌های آزاد......................................................................... 32

        (15-2) رادیكال‌های آزاد حاصل از متابولیسم o2..................................... 33

        (16-2) الكل اتیلیك................................................................................ 36

        (17-2) فارماكولوژی پایه‌ای اتانول.......................................................... 36

                   (1-17-2) مسیر الكل دهیدروژناز............................................. 37

                (2-17-2) سیستم میكروزومی اكسید كنندة اتانول (MEOS)........ 37

                (3-17-2) متابولیسم استالدئید...................................................... 38

      (18-2) اثر اتانول در GIT.......................................................................... 38

      (19-2) الكل و رادیكال‌های آزادی كه تولید می‌كند................................... 40

      (20-2) ملاتونین....................................................................................... 45

               (1-20-2) منشأ ملاتونین در بدن................................................... 45

                (2-20-2) ساختمان شیمیایی و كریستالی ملاتونین...................... 46

                (3-20-2) اهمیت ملاتونین........................................................... 48

                (4-20-2) فارماكوكینتیك ملاتونین.............................................. 52                                      

                (5-20-2) اثرات جانبی ملاتونین.................................................. 54         

                (6-20-2) موارد منع مصرف ملاتونین.......................................... 55         

                (7-20-2) آنتاگونیست ملاتونین................................................... 55           

                (8-20-2) تغییرات در ملاتونین با سن......................................... 56   

                (9-20-2) مكانیزیم عمل ضد رادیكال آزادی ملاتونین و اثر آن

                بر روی NO................................................................................... 57        

               (10-20-2) طرز تشكیل رادیكال‌های آزاد اسید چرب و مكانیسم عمل        

               ملاتونین در مقابل آنها.................................................................... 59   

               (11-20-2) رادیكال‌های آزاد در مغز و عمل ملاتونین در

               مقابل آن.......................................................................................... 60   

               (12-20-2) مكانیزم‌های ضد رادیكال‌ آزادی مغز........................... 61      

               (13-20-2) نقش ملاتونین............................................................ 61   

               (14-20-2) اثر پیش‌گیری ملاتونین از تولید رادیكال آزاد به وسیلة مصرف      

               مزمن اتانول در مغز، ریه، قلب، كبد و بیضه‌ها ............................... 62   

فصل سوم: روش كار......................................................................................... 64       

          (1-3) جامعة آماری.............................................................................. 65          

          (2-3) فرد آماری.................................................................................. 66         

          (3-3) نوع نمونه‌برداری و نوع مطالعه.................................................. 67

          (4-3) محدودیت‌ها و مشكلات............................................................ 67

          (5-3) ملاحظات اخلاقی...................................................................... 68

فصل چهارم:...................................................................................................... 69

          (1-4) تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................ 70

          (2-4) روش‌های آنالیز آماری............................................................... 70

          (3-4) ارائة جدول................................................................................. 71

          (4-4) نمودار و انجام آزمون آماری...................................................... 72

فصل پنجم:........................................................................................................ 75

          (1-5) بحث و نتیجه‌گیری.................................................................... 76

خلاصة انگلیسی................................................................................................ 78

منابع.................................................................................................................. 79

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك , بررسی , اثر ملاتونین , زخم معده , اتانول , موش صحرایی كلستاتیك , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 2,000 results (0.76 seconds)

Did you mean: بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك
Search Results
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك
maghale2020.filenab.com/product-58711-بررسي-اث...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین زخم معده اتانول موش صحرایی كلستاتیك پروژه تحقیق مقاله جزوه پژوهش دانلود پروژه دانلود تحقیق دانلود مقاله دانلود جزوه دانلود پژوهش.
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
forosh.cero.ir/product-328630-پايان-نامه-بررسي-اثر...
Translate this page
14 hours ago - با توجه به اینكه زخم معده در موجودات كلستاتیك بیش از موجودات نرمال مشاهده می ... در این مطالعه اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول o 96 در Rat های ...
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك
20proje20.rozblog.com/.../بررسی-اثر-ملاتونین-در-ز...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك دسته: پزشکی بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 241 کیلوبایت تعداد صفحات…
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
nikandl.pishroblog.ir/Post/456
Translate this page
2 days ago - به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
دانشکده بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
payannamestore.test.com/prod-512480-بررسی+اثر+...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک. اهمیت مسأله: همانطور که می دانیم رادیکالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای ...
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی | فروشگاه ...
www.asanproject.ir/بررسي-اثر-ملاتونين-در-زخم-معد-...
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ... ملاتونین بتواند نقش مهمی در جلوگیری از زخم معده موجودات کلستاتیک بازی کند.
تحقیق بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
bankmaghale.ir/تحقیق-بررسي-اثر-ملاتونين-در-زخم...
Translate this page
تحقیق بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۹۴ صفحه است .
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
7project.blogsky.com/.../بررسی-اثر-ملاتونین-بر-ز...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک هدف : در این مطالعه اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول o 96 در Rat های نرکلستاتیک ...
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش ...
takdokhtar.ir/.../دانلود+پایان+نامه+بررسی+اثر+ملاتو...
Translate this page
بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي کلستاتيک اهمیت مسأله:همانطور که می دانیم رادیکالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای مختلف ...
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك
marketfile26.fileforosh.ir/product-1017-Effect-of-mel...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك. بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك دسته: پزشکی
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی
market.ofmas.ir/product-217051.aspx
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك. هدف: با توجه به اینكه زخم معده در موجودات كلستاتیك بیش از موجودات نرمال مشاهده می شود، هدف ...
دانلود پروژه دانشجویی بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در ...
paperdoc.ir/.../دانلود-پروژه-دانشجویی-بررسی-اثر-ملا...
Translate this page
دانلود پروژه دانشجویی بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک با توجه به اینکه زخم معده در موجودات کلستاتیک بیش از موجودات ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
file.chessrostami.ir/.../پایان-نامه-بررسی-اثر-ملاتونین... - Translate this page
دانلود پايان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك. 4 ساعت پیش دسته‌بندی نشده دیدگاه‌ها برای دانلود پايان نامه بررسي اثر ...
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش ...
https://selz.ir/.../12187750-دانلود-پایان-نامه-بررسی-ا...
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک محدوده قیمت از 78500 تومان از فروشگاه دانلود پایان نامه، پروژه، کارآموزی، ...
بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ... - خانه
www.filesenter.ir › علوم پزشکی
Translate this page
Jun 24, 2016 - بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک هدف : در این مطالعه اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول o 96 در Rat.
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
filefori.ir/.../بررسی-اثر-ملاتونین-در-زخم-معد-ه-ناشی-...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک اهمیت مسأله : همانطور که می دانیم رادیکالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای ...
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
chessoka.gigfa.com › خانه › علوم پزشکی
Translate this page
Jun 22, 2016 - بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک اهمیت مسأله : همانطور که می دانیم رادیکالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و ...
بررسي اثر ملاتونين در زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك
shop.avagermi.ir/pezeshki/28--.html
Translate this page
تعداد صفحه: 89 هدف: با توجه به اينكه زخم معده در موجودات كلستاتيك بيش از موجودات نرمال مشاهده مي شود، هدف اين پايان نامه بررسي نقش ملاتونين در كاهش اين زخم مي باشد.
دانلود پروژه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش ...
www.e7p8.com/.../دانلود-پروژه-بررسی-اثر-ملاتونی...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیک pdf دارای 122 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
3t7.ir/tag/پایان-نامه-بررسی-اثر-ملاتونین-در-زخم-مع/ - Translate this page
دانلود پايان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك تعداد صفحات : 122 فرمت فایل: word(قابل ویرایش) فهرست مطالب : خلاصه ...
پایان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي ...
300020.ir/پایان-نامه-بررسي-اثر-ملاتونين-در-زخم-م-2...
Translate this page
پایان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك. جولای 10, 2016. پایان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معده ناشي از اتانول در موش ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین بر زخم [...] تاریخ - فروشگاه دانشجو
furooshgah.ir/پایان-نامه-بررسي-اثر-ملاتونين-بر-زخ...
Translate this page
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک. doc. تیر ۱۵, ۱۳۹۵. 136کیلوبایت. 30,000 ریال. تعداد صفحات : 122.
دانلود پایان نامه و پروژه و گزارش کارآمو
follower12.blogfa.com/
Translate this page
دانلود پایان نامه و پروژه و گزارش کارآمو - دانلود جدیدترین پروژه و پایان نامه ها. ... تحقیق بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک.
دانلود پايان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش ...
parkfile.efsell.ir › محصولات
Translate this page
May 16, 2016 - دانلود پايان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك. می 16, 2016 ارسال دیدگاه 4 بازدید. دانلود پايان نامه ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
tafrihy.net/.../7564-پایان+نامه+بررسی+اثر+ملاتونین... - Translate this page
Mar 18, 2016 - ن در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات:89 دریافت دانلود پایان نامه بررسی اثر ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
payanname4.blog.ir/post/پزشکی
Translate this page
Mar 18, 2016 - پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات:89 دریافت ...
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
payanname4.blog.ir/.../پایان-نامه-بررسی-اثر-ملاتون...
Translate this page
Apr 23, 2016 - پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات:89 فهرست ...
علوم پزشکی - دانلود تحقیق، دانلود مقاله، دانلود پروژه دانشجویی
paper.sellu.ir/cat-3-علوم-پزشکي.aspx
Translate this page
بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلولهای مجزای کبد موش. بررسی ... بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك. بررسی اثر ...
wikimep
wikimep.haghshop.ir/
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک دانلود مقاله رشته داروسازی دانلود مقالات پزشکی دانلود مقلات علوم پزشکی ...
آموزش چند رسانه ای دروس کامل پنجم دبستان(اورجینال)
shmedanesh-ava.avablog.xyz/page-480882.html
Translate this page
-پایان نامه بررسی تاثیر رسانه های خارج از كشور بر علاقه جوانان 20 الی 30 سال ... -پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
www.nosabooks.com/webui/book.aspx?...1...3
Translate this page
عنوان, بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک/نگارش ویدا مهاجر‌باروق؛ اساتید راهنما مرتضی ثمینی، احمدرضا دهپور، لیلا معزی.
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
alamtofiles.webilion.ir/.../بررسی-اثر-ملاتونین-در-زخ...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک – آلامتو فایل. #filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px ...
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک
www.takdanesh.com/.../بررسی-اثر-ملاتونین-در-زخم-...
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک.
مقاله بررسي اثر ملاتونين بر زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي ...
www.cpro.ir/.../مقاله-بررسي-اثر-ملاتونين-بر-زخم-م...
Translate this page
مقاله بررسي اثر ملاتونين بر زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك دارای 125 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ...
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی اتانول در موش صحرایی | پروژه ها
progeha.ir/بررسي-اثر-ملاتونين-در-زخم-معد-ه-ناشي-از/
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك.
پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی ...
filelist.top/.../پایان-نامه-بررسی-اثر-ملاتونین-در-زخم-...
Translate this page
... اثرملاتونین درزخم معده ناشی ازاتانول درموش صحرایی در90 صفحه ورد قابل ویرایش عنوان: بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك ...
فایل های دسته بندی رشته داروسازی - فارس فایل
farsfile.ir/group/358/رشته-داروسازی
Translate this page
پایان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معده ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك. پايان نامه جهت دريافت دكتري داروسازي. خرید. 5,000 تومان ...
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش ...
www.bloogle.ir/.../دانلود+پایان+نامه+بررسی+اثر+ملا...
Translate this page
اختصاصی از سورنا فایل دانلود پايان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي کلستاتيک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي ...
colddrink.ir/1394/03/artical_67307/
Translate this page
May 27, 2015 - عنوان: بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک. هدف: با توجه به اینکه زخم معده در موجودات کلستاتیک بیش از ...
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش ...
jahanyari.mihanblog.com/post/44
Translate this page
Apr 21, 2014 - دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک.
علوم پزشکی - فروشگاه پاسل فایل
pasell.ir/cat-3-علوم-پزشکي.aspx
Translate this page
بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك ... همانطور كه می دانیم رادیكالهای آزاد به DNA، پروتئین ها و لیپیدها از راههای مختلف صدمه می ...
پایان نامه جدید و رایگان و ارزان شهریور 94 با خرید یک محصول کد تخفیف ...
mydigikala-blog.biblog.ir/page-22303.html
Translate this page
دانلود پایان نامه دکتری داروسازی با موضوع بررسی اثر ملاتونین در زخم معده با فرمت ورد ... بررسی اثر ملاتونین در زخم معد ه ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک ...
اخيرا بانك اطلاعاتي پايان نامه دانشجويان تكميلي تهيه ... - دانشکده پزشکی
medicine.tums.ac.ir/story.aspx?id=1155&p=575
Translate this page
Apr 22, 2006 - 33 سارا سعيد نيا M.Sc آناتومي بررسي اثر ملاتونين بر ايسكمي - ريپر ... بر آسيب ناشي از ايسكمي - ريپرفيوژن عصب سياتيك در موش صحرائي .... 41 محمد طاهري M.Sc ايمنولوژي بررسي انفجار تنفسي نوتروفيلها در بيمارن مبتلا به زخم معده در اثر ..... گلونیک ناشی از PTZ درموش هتی سالم و کلستاتیک دکتر ثمینی
علوم پزشکی - مهندسی عمران
30vil.ir/cat-3-علوم-پزشکي.aspx
Translate this page
بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلولهای مجزای کبد موش ... بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك · بررسی اثر ملاتونین در ...
پزشکی - مهندسی عمران
30vil.ir/cat-55-پزشکي.aspx
Translate this page
بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلولهای مجزای کبد موش ... بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك · بررسی اثر ملاتونین در ...
نمودار ER فروش - نمودارهای ER +مجموعه 6نمودارنرم افزارهای کاریردی و ...
www.wsearching.ir/msdytywjnrcnvndnsdcacyctdqnjrct... - Translate this page
کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر ..... نامه بررسی اثر ملاتونین بر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک.
دانلود پایان نامه حسابداری با موضوع پروژه مالی سیستم انبار و خرید در ...
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی کلستاتیک · دانلود ... پروژه مالی حسابداری فروش - پورتال جامع برگزیده ها
دامپزشکی بایگانی - خانه
tehrandoc.ir/category/payanname/keshavarzi-dampe/
Translate this page
Jan 11, 2016 - پایان نامه بررسی اثر ملاتونین در زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی كلستاتیك. تاریخ : پنجشنبه، 31 دسامبر 2015. 0دیدگاه. اهميت مسأله: همانطور ...
دانلود پايان نامه دكتري رشته داروسازي بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ...
felash.charismababy.com/.../دانلود-پايان-نامه-دكتري-ر... - Translate this page
Mar 21, 2016 - دانلود پايان نامه دكتري رشته داروسازي بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك با فرمت ورد و قابل ویرایش ...
فروش انواع پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی - ورود به سایت
www.unishope.ir/login
Translate this page
فروش انواع پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی - ورود به سایت,فروش انواع پایان ... پایان نامه بررسي اثر ملاتونين در زخم معد ه ناشي از اتانول در موش صحرايي كلستاتيك
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,830
  • بازدید ماه : 12,570
  • بازدید سال : 105,400
  • بازدید کلی : 2,613,947