loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 225 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم

پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم دسته: برنامه نویسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 249 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 110

هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد غذایی بطور کامل از خطر عوامل فساد درونی و بیرونی و اکسایشی حفظ شود همچنین حمل و نقل مواد غذایی بهتر و آسانتر انجام گیرد

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم

 

مقدمه:

هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد غذایی بطور کامل از خطر عوامل فساد درونی و بیرونی و اکسایشی حفظ شود. همچنین حمل و نقل مواد غذایی بهتر و آسانتر انجام گیرد.

امروزه در اروپا و آمریکا حدود 200 نوع بسته بندی مختلف در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در آمریکا  در حدود 300 هزار شرکت تولید کننده و شرکتهای خدماتی در زمینه تکنولوژی نوین بسته بندی فعالیت می کنند. در این کشور یک میلیون نفر در صنعت بسته بندی مشغول به کار هستند. بطور کلی 75 درصد محصولات تولید شده بسته بندی می شوند. در سالهای اخیر هزینه بسته بندی در آمریکا بالغ بر 55 میلیارد دلار شده است و تخمین زده می شود که در سالهای بعد این هزینه افزایش یابد. هزینه سالانه برای مواد اولیه بسته بندی در آلمان حدود 60 مارک می باشد. در این کشور 5 درصد از کل درآمد خالص سالانه صرف هزینه بسته بندی مواد غذایی می شود. به عبارتی هزینه سرانه مواد اولیه بسته بندی مواد غذایی برای یک آلمانی هر سال در حدود 750 مارک می باشد. در این کشور به علت استفاده فراوان از مواد غذایی آماده و کنسرو شده، زباله منازل بیش از 15 میلیون تن در سال بوده که در حدود 5/5 میلیون تن آن را مواد اولیه بسته بندی تشکیل می دهد. مواد شامل 4/2 میلیون تن کاغذ و مقوا 5/1 میلیون تنشیشه 8/0 میلیون تن مواد سنتنتیک (پلاستیکی) و 5/0 میلیون تن قوطی فلزی می باشد.

با افزایش تولید مواد غذایی بسته بندی شده در کشورهای صنعتی، می توان بسته بندیهای غیر استاندارد را نیز مشاهده نمود که علت اصلی آن افزایش قیمت مواد اولیه بسته بندی می باشد و از طرفی از بین بردن یا بازیافت مواد اولیه بسته بندی مصرف شده نیز یکی از مشکلات دیگر در اروپا به شمار می آید.

در اغلب کشورهای در حال توسعه به علت کثرت تعداد افراد خانواده (بیش از 4 نفر) و آماده نمودن مواد غذایی به صورت تازه از یک طرف احتیاج به بسته بندی نمودن مواد غذایی نبوده اما از طرف دیگر برای جلوگیری از ضایعات آنها بسته بندی نمودن مواد غذایی و استفاده مواد اولیه بسته بندی و تکنولوژی نونی بسته بندی الزامی است.

بسته بندی شکیل و مناسب محصولات نقش بسزایی در ارائه و فروش محصول در بازارهای داخلی و خارجی خواهد داشت. امروزه شاهده آن هستیم که ارزانترین مواد تهیه شده و بهترین شرایط بسته بندی و با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود و این امر حکایت از آن دارد که شکل و نحوه بسته بندی در جذب مشتری و مطلوبیت مصرف کننده بسیار تاثیر گذار می باشد و بعنوان بخش مهمی از زنجیره تامین کالا نقش عمده ای در بازاریابی و فروش محصول بر عهده دارد.

 

بخشی از بسته بندی امروز در قالب لفافه های آلومینیومی و کاغذی است که عمدتاً از ورقهای نازک آلومینیومی و کاغذی برای بسته بندی مواد غذایی، دخانیات، دارو و لوازم بهداشتی و... مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به ظرافت ورقهای آلومینیوم بخصوص برای ضخامتهای کمتر از 40 میکرون با کاغذ لمینیت (Laminate) می گردد که به لفافهای آلومینیومی کاغذی معروف می باشند که این گزارش بر روی مطالعات بازار این طرح متمرکز می باشد.

در کشور ما خصوصاً طی چند سال گذشته، جهت نیل به خودکفایی اقتصادی و گرایش به سمت تولید و صادرات محصولات غیر نفتی، سیاست هایی در جهت حمایت از صنایع کشاورزی و تبدیلی اتخاذ گردیده است. کشاورزی و صنایع وابسته به آن در ایران (خصوصاً با مناسب بودن شرایط آب و هوایی) می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی، در جهت صادرات نیز گام های بلندی را بردارد. با توجه به این که حجم تولید محصولات کشاورزی مملکت ما در حدود 44 میلیون تن در سال می باشد و با احتساب 35 درصد ضایعات (و گاهی بیشتر) خساراتی که از این بابت متوجه کشور می گردد. در حدود 52/16 میلیون تن به ارزش 812 میلیارد ریال در سال می باشد. یکی از عوامل مهم در ایجاد ضایعات محصولات کشاورزی محدود بودن امکانات بسته بندی (مواد اولیه بسته، دستگاههای بسته بندی و افزایش قیمت مواد اولیه بسته بندی و دستگاههای مدرن) می باشد که در حدود 5/3-2 درصد از کل خسارات بخش کشاورزی را تشکیل می دهد.

بسته بندی نمودن کالای صادراتی غیر نفتی، چنان جدی و مسئله ساز است که می بایست دولت بعنوان گامی در راه توسعه صادرات، امکان ورود دستگاههای جدید بسته بندی و مواد لازم را فراهم آورده و تسهیلات کافی را  در اختیار شرکتهای صادره کننده قرار دهد. رکود صنعت بسته بند ی در ایران را می توان ناشی از کافی نبودن، کمبود و گرانی مواد اولیه بسته بندی و وسایل (دستگاههای بسته بندی) مورد نیاز و کافی نبودن آگاهی صادرکنندگان در این امر دانست.

صادرات یک کار علمی، گسترده و با هدف مشخص است که بدون فراگیری علوم، اصول و قوانین بازاریابی، از احتمال موفقیت کمتری برخوردار است.

تعداد دانش آموختکان این علم به طور تخصصی در ایران زیاد نیست و از سویی علیرغم تلاش این افراد، به دلیل فقدان برخی فاکتورها مانند کیفیت پایین محصولات، نامناسب بودن بسته بندی کالاها و مواردی از این قبیل، کشور توفیقی در امر صادرات ندارد.

گرچه ایران از مزیت نسبی خدادادی در صنایع غذایی برخوردار است. ولی از آنجا که بطور علمی با امر تولید و عرضه محصولات برخورد نمی کند. لذا به نتایج مطلوب در این خصوص نمی رسد در حالی که وابستگان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای مختلف، به امر بازاریابی در کشورها مشغولند. نمایندگی های ایران فاقد چنین توانایی هایی می باشند. از ساختار تجاری کشور که عمدتاً متمرکز بر واردات می باشد شکل گرفته است و از آنجائیکه این کمشور تنها در ازاء صدور مواد خام اقدام به واردات مصنوعات صنعتی هنوز تجربه لازم برای صدور فرآوردها و مصنوعات صنعتی برخوردار نیست و ساختار اقتصادی کشور آمادگی لازم برای این خدمات برخوردار نمی باشد. 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول- چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی

 

فصل دوم- کلیات معرفی محصول

2-1 تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

2-1-1 نام و کاربرد محصول

2-1-2 طبقه بندی محصول

2-1-3 مشخصات فنی محصول

2-1-4 بسته بندی محصول

2-1-5 شماره تعرفه گمرکی

2-1-6 استاندارد محصول

2-2 کالاهای قابل جانشین

2-3 بررسی بازار و قیمت فروش

2-3-1 بررسی روند مصرف

2-3-2 بررسی روند واردات و صادرات

2-3-3 بررسی قیمت فروش محصول مشابه

 فصل سوم

مقدمه

3-1 معرفی روشهای مختلف تولید

3-2 تشریح فرآیند تولید منتخب

3-3 بررسی ایستگاهها، مراحل و شیوه های کنترل کیفیت

3-4 تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد

3-5 برآورد میزان مصرف مواد اولیه

3-6 دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-1 معرفی دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-2 نقشه استقرار ماشین آلات

3-6-3 نقشه جریان مواد

3-7 تجهیزات و تاسیسات عمومی

3-7-1 آزمایشگاه

3-7-2 تعمیرگاه

3-7-3 تاسیسات برق

3-7-4 تاسیسات آب

3-7-5 تاسیسات حمل و نقل

3-7-6 تاسیسات سوخت رسانی

3-7-7 سایر تاسیسات              

3-8 محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز

3-8-1 برآورد پرسنل تولیدی

3-8-2 برآورد پرسنل غیر تولیدی

3-9 محاسبه سطح زیربنا و مساحت مورد نیاز

3-9-1 مساحت سالن تولید

3-9-2 مساحت انبارها

3-9-3 مساحت تاسیسات و تعمیرگاه

3-9-4 مساحت آزمایشگاه

3-9-5 مساحت ساختمانهای اداری و رفاهی و خدماتی

3-9-6 مساحت زمین، ساختمان و محوطه سازی

3-10 زمان بندی اجرای پروژه

 

فصل چهارم- بررسی های مالی و اقتصادی

مقدمه

4-1 اطلاعات مربوط به سرمایه در گردش و برآورد آن

4-1-1 برنامه تولید سالیانه

4-1-2 مقدار و ارزش مواد اولیه مصرفی

4-1-3 هزینه های تامین انواع انرژی مورد نیاز

4-1-4 هزینه خدمات نیروی انسانی

4-1-5 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش

4-2 اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت و برآورد آن

4-2-1 هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

4-2-2 هزینه تجهیزات و تاسیسات عمومی

4-2-3 هزینه زمین، ساختمان و محوطه سازی

4-2-4 هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل

4-2-5 هزینه لوازم و اثاثیه اداری

4-2-6 هزینه های قبل از بهره برداری

4-2-7 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه ثابت

4-3 کل سرمایه گذاری

4-4 هزینه های تولید

4-4-1 هزینه های ثابت

4-4-2 هزینه تعمیر

4-5 قیمت تمام شده محصول

4-6 صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح

4-7 ارزیابی مالی و اقتصادی طرح

 

ضمیمه(1)- محاسبات مالی و اقتصادی

 

پیوست ها 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم , پروژه مالی , طرح تولید , لفافه , بسته بندی , پایه آلومینیوم , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 7,750 results (0.62 seconds)
Search Results
پروژه مالي طرح توليد لفافه بسته بندي با پايه آلومينيوم
nescafe-org.rozblog.com/post/663
Translate this page
Jul 3, 2016 - پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم proje202020.rozblog.com/.../پروژه-مالی-طرح-تولید-لفافه-بسته-بندی-با-پایه-آلومینیوم.
دانلود پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم
maghaletop.rozblog.com/.../دانلود-پروژه-مالی-طرح-تو...
Translate this page
Jul 3, 2016 - پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم دسته: برنامه نویسی بازدید: 5 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 249 کیلوبایت تعداد صفحات ...
پروژه-مالی-طرح-تولید-لفافه-بسته-بندی-با-پایه-آلومینیوم
maghale2020.filenab.com/tag-پروژه-مالی-طرح-تولید...
Translate this page
... 'پروژه-مالی-طرح-تولید-لفافه-بسته-بندی-با-پایه-آلومینیوم' هستند. پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم · پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته ...
پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم | دانلود با ...
fun.iranoo.ir/.../پروژه-مالی-طرح-تولید-لفافه-بسته-...
Translate this page
6 days ago - پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم. مقدمه: هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد ...
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال
technocell.ir/product/78258
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال. کاملترین ... اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری ... این طرح توجیهی شامل موارد زیر است : ... در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم
www.irdaneshjoo.com/.../پروژه-کارآفرینی-و-راه-انداز...
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم. ... چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی. فصل دوم ... جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال
sheikhalikhodadadi-110.saharstore.ir/page-9198.html
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه . ... دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه - کتابخانه ... lib.inplanet.ir/.
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم - فروشگاه ...
www.sishop.ir/.../طرح-توجیهی-تولید-لفافه-بسته-ب...
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم کاملترین بانک طرح ... وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی ... در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود مراجع
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم
h1366.etl24.com/product-72685-rahandazi-khatetolid...
Translate this page
فهرست مطالب فصل اول چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی فصل دوم کلیات معرفی ... پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم.
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم اورجینال
ouueei.zipin.ir/
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم اورجینال. ... طرح توجیهی تولید یخ بسته بندی شده مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن .... پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لوله و پروفیل آلومینیوم/:اورجینال.
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال - آگاه شاپ
milan-news.ir/product/78258
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال. کاملترین ... اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری ... این طرح توجیهی شامل موارد زیر است : ... در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه – مجمع قبا
m-quba.ir/?p=74108
Translate this page
Jun 17, 2016 - دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه ... تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. ... محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه فویل ...
دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه | مرجع خبر ایران
takrom.com/?p=96528
Translate this page
Jun 19, 2016 - دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد ۱۳۰ صفحه ... تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. ... محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه فویل ...
پروژه مالی بسته بندی - فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=37269
Translate this page
May 24, 2016 - 3-4 تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد ... محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه فویل آلومینیوم به ... لفاف با لایه آلومینیوم در بسته بندی مواد غذایی (عمدتاً کره- پنیر- ماست- انواع ...
دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه - فایلدونی ...
takrom.ir/?p=67914
Translate this page
May 25, 2016 - دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه ... تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. ... محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه فویل ...
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم
jahanmarket19.mihanblog.com/post/28
Translate this page
Sep 1, 2011 - پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم. ... چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی فصل دوم کلیات معرفی محصول
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال
www.kalapeyk.ir/detail.php?vendors...id...
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال ... وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی تجزیه و تحلیل و ...
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال ...
test.com/detail.php?vendors...id...ads...
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال ... وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی تجزیه و تحلیل و ...
تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم - باباسلیم
www.babasalim.ir/Wrappingpackaging
Translate this page
تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم ... تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد; برآورد میزان مصرف مواد اولیه; دستگاهها و تجهیزات خط ... مساحت زمین، ساختمان و محوطه سازی; زمان بندی اجرای پروژه; فصل چهارم - بررسی های مالی و اقتصادی ...
پروژه جامع کار آفرینی با راه انداختن خط تولید لوله و پروفیل آلومینیوم ناب
tioiem.deltacd.ir/
Translate this page
خلاصه پروژه نام محصول: تولید پروفیل MDF ظرفیت پیشنهادی پروژه: 50000 متر مربع در سال موارد کاربرد: . ... مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض ... طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم.
52738 پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه ...
www.uelect.com/52738-پروژه-کارآفرینی-و-راه-انداز...
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم. پروژه ... چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی ... صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح
انجام خدمات مهندسی مشاوره - تهیه و تدوین طرح توجیهی اقتصادی ، فنی و ...
hsfarda.persianblog.ir/
Translate this page
3- تهیه گزارشات توجیهی اقتصادی، فنی و مالی جهت دریافت تسهیلات ریالی و ارزی از سیستم بانکی کشور. 4- تهیه گزارشات امکانسنجی و ارائه راهکارهای مناسب برای احداث پروژه. ... تهیه گزارش توجیهی 3 کارخانه تولید آهک هیداته با ظرفیت های مختلف ..... طرح احداث کارخانه تولید انواع فویل و لفافه های بسته بندی آلومینیومی جهت بسته ...
یوز - آخرین مطالب کامپیوتر دانلود بهترین برنامه هک
yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l=15...
Translate this page
دانلود پروژه مالی یک شرکت دسته: حسابداری بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ... دانلود پروژه مالی طرح تولید لفافه بسته بندی با پایه الومینیوم دسته: برنامه ...
مشاهده اطلاعات شركت | IranRd - مهندسی پادوسپان صنعت
www.iranrd.net/Fa/?Page=Member&CompID=2311
Translate this page
طراحی ساختارهای فنی و مالی طرح (طراحی مفهومی و پایه). - مطالعات فرصت ... نظارت و کنترل پروژه طرح توسعه کارخانه تولید لوازم خانگی در دزفول ... نظارت فیزیکی و مالی بر اجرای طرح ایجاد کارخانه چاپ لفاف های بسته بندی ... مطالعات امکان سنجی احداث کارخانه تولید قطعات آلومینیومی به روش دایکست با مشارکت شریک خارجی • مطالعات ...
طرح توجيهي
hsfarda-co.persianblog.ir/
Translate this page
4- تهیه گزارشات امکانسنجی و ارائه راهکارهای مناسب برای احداث پروژه. ... 18- برآورد هزینه های سرمایه گذاری طرح در حد فاز صفر به طور دقیق و با مستندات کامل جهت توجیه ... 19- مطالعه دقیق مالی طرح طی 10 سال بعد از بهره برداری طرح و نشان داده آینده سرمایه ..... طرح احداث کارخانه تولید انواع فویل و لفافه های بسته بندی آلومینیومی جهت بسته ...
پروژه - fdghfhgf - BLOGFA
payampayampayam.blogfa.com/1390/02/3?p=14
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم ..... پروژه مالی نحوه ی محاسبه پرداخت حقوق و دستمزد در موسسات و شرکت های غیر دولتی.
آشنایی با بسته بندی مواد غذایی، حبوبات و خشکبار - ایران صنعت ...
www.isanat.com/guide/.../147-food-packaging-line.ht...
Translate this page
اطلاعات سرمایه گذاری پروژه ها شامل میزان سرمایه گذاری و بررسی سود و زیان آنها. ... در این مطلب با خط بسته بندی حبوبات و خشکبار و مواد غذایی متداول آشنا می شوید. ... موفقیت کاربرد پلاستیک ها در بسته بندی نیاز به همکاری تولید کنند گان مواد غذایی ... این دستگاه نیز با مکانیزم وزنی ، حبوبات را در لفاف های شفاف بسته بندی می کند.
دانلود نمونه طرحهای توجیهی جدید سال 94(قسمت دوم) :: طرح توجیهی
3000tarh.blog.ir/.../دانلود-نمونه-طرحهای-توجیهی-جدید-...
Translate this page
Nov 30, 2015 - نمونه طرح‌های توجیهی و پروژه های کسب و کار کارآفرینی(بیزینس پلن یا طرح ... مخازن نفتی، روغن پایه و محوطه های دپوی مواد معدنی; طرح توجیهی فرایند ساخت اسکله ... طرح توجیه فنی مالی و اقتصادی ساخت مجتمع اداری و رفاهی; طرح توجیهی احداث ... طرح تولید کنسرو ذرت; طرح مجتمع چاپ و بسته بندی شامل لفاف و جعبه; طرح ...
خرید اینترنتی ارزان پستی طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با ...
postarzan.byethost11.com/24090005-1350.htm - Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال ... وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی تجزیه و تحلیل و ...
حسابداری تکاب - طرح توجیهی, پروژه مدیریت تولید
vahidfotuhi.blogfa.com/.../طرح-توجیهی,-پروژه-مدیری...
Translate this page
حسابداری تکاب - طرح توجیهی, پروژه مدیریت تولید - - حسابداری تکاب. ... خلاصه طرح. اصول پایه در طراحی بسته بندی. طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف ... بسته بندی های امروزی باید با توجه به استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شوند. ... تیوپ های و لفاف های آلومینیومی که در اصل برای زمین پاک کن ها طراحی شده بود بخوریم ؟
نرخ استهلاک اثاثیه اداری - هانی
honney.ir/نرخ+استهلاک+اثاثیه+اداری.html
Translate this page
سر نرخ و سالهای برگشت سرمایه سایر شاخصهای مالی و اقتصادی فروشنده عصر ... پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم پس از ...
بسته طلايي کار آفريني و اشتغال زايي در شهر مراغه - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/10256
Translate this page
بسته طلایی کار آفرینی و اشتغال زایی در شهر مراغه مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام ... 2 . بسته ... آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته ... طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال.
پایان نامه | دانلود تحقیق آماده | پروژه
takdoc.blogfa.com/post/75
Translate this page
پایان نامه | دانلود تحقیق آماده | پروژه | مقاله | کاراموزی | کارآفرینی | ترجمه. ... ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری دانلود روش تحقیق بار اطلاعاتی نسبت های مالی تهیه شده ... امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم اثر .... دانلود طرح توجیهی لفاف بسته بندی با پایه آلمینیوم دانلود طرح توجیهی تولید کود ...
۵۷۰ طرح امکانسنجی و اجرایی ویژه تمامی استانهای کشور | مرجع آگهی های ...
www.estekhdami.org/570-tarh
Translate this page
۲- بسته بندی آب هویج. ۳- ماست طعمدار. ۴- تولید شیره انگور به روش صنعتی. ۵- قطعات الکترونیکی و مخابراتی صنایع مرتبط با IT. 6- فرآوری سنگهای تزئینی ...
طرح توجیهی کارخانجات توليد انواع دارو - دانه بندی باريت و سيليس ...
www.vasetebazar.com/index.php?id=1883
Translate this page
طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی مرتبط با صنایع بسته بندی؛ فرآوری و پودر .... 3- تهيه گزارشات توجيهي اقتصادي، فني و مالي جهت دريافت تسهيلات ريالي و ارزي از سيستم بانكي كشور. 4- تهيه گزارشات امكانسنجي و ارائه راهكارهاي مناسب براي احداث پروژه. ... تهیه طرح توجیهی کارخانه تولید فویل و انواع لفافه های بسته بندی آلومینیومی
تهیه طرح توجیهی تولید دندریمرها ( درخت سان ) مورد مصرف در صنایع ...
www.takro.net/11276770.tak
Translate this page
ایطرح به عنوان یك آژانس مشاوره سرمایه گذاری و با تجارب ارزنده در انجام موفق طرح ها و ... صنایع و معادن) • تهیه طرح ‌های توسعه کارخانجات و واحدهای صنعتی • انجام پروژه های ... روی و آلومینیوم از ظروف آبمیوه طرح توجیهی کاغذ تیشو طرح توجیهی تولید ورق ... طرح توجیهی تولید کیسه یکبار مصرف جهت بسته بندی گیاهان داروئی نیمه فرآوری شده
اولویت های وزارت صنعت و معدن و تجارت برای سرمایه گذاری ... - طرح توجیهی
www.sepinud.org/fa/news/?n=383
Translate this page
Sep 23, 2015 - 4 اكتشاف مواد اوليه توليد آلومينيوم با اولویت بوكسيت اکتشاف ... 31 لفاف آلومینیومی فلزات و مصنوعات فلزی ... 128 رنگ پایه ی آبی پلیمری ... مكمل زنجيره ارزش موجه و از حيث فني، اقتصادي و مالي تايد مي گردند. ... 172 بسته بندی و عصاره گیری گیاهان داروئی بروش سیالات فوق بحرانی دارویی .... مدیریت پروژه.
دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه - فایل طلا
filetala.ir/?p=78324
Translate this page
Jun 8, 2016 - صفحه اصلی دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت word-ورد 130 صفحه ... گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. ... محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه ...
دانلود پروژه مالی بسته بندی مواد غذایی - دانلود مقاله , پروژه و پایان نامه های ...
uni4u.sellfile.ir/prod-446501-دانلود+پروژه+مالی++ب...
Translate this page
محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده که عبارت از یک لایه فویل ... لفاف با لایه آلومینیوم در بسته بندی مواد غذایی (عمدتاً کره- پنیر- ماست- انواع شیرینی جات) پاکت سیگار و . ... 3-4 تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد.
معرفی طرح تجاری یا طرح کسب و کار | آموزش مجازی | مدرک معتبر
iranelearn.com/business-plan.html
Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by 40 کاربر تایید شده است
... رقبا، منابع انسانی، منابع تامین مالی، تکنولوژی و ابعاد فنی محصول یا خدمات و … ... طرح کسب و کار با عنوان بسته بندی میوه; طرح کسب و کار با عنوان بسته بندی خرما ..... طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی آلومینیومی (۱۰۲ صفحه); طرح توجیهی ... طرح توجیهی تولید رنگهای پودری (۴۸ صفحه); طرح توجیهی تولید رنگ با پایه آب (۴۶ ...
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال
www.sizo.ir/detail.php?vendors...id...1...
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال ... وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی تجزیه و تحلیل ... در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال
tehranteen.ir/product/78258
Translate this page
طرح توجیهی تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم -اورجینال. کاملترین بانک ... اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض ... در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود مراجع پیوست ها ...
پروژه مالی بایگانی - صفحه 10 از 73 - سیستم بازاریابی فایل های آریایی
aryafiles.ir/tags/پروژه-مالی/page/10/
Translate this page
Jun 24, 2016 - دانلود فایل دسته بندی علوم انسانی – دانلود پروژه مالی بسته بندی با فرمت ... لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. ... 1-1-2 نام و کاربرد محصول محصول مورد نظر در این طرح لفاف با پایه آلومینیوم بوده .
نمونه فرم طرح توجیهی کار - دانلود مجله فرم خام طرح توجيهي كسب و ...
www.wsearching.ir/dndpmjnmnrcnvndnsdcacyctdqnjr... - Translate this page
کاملترين بانک گزارش و نمونه طرح های توجيهي استاندارد با بیش از 3000 ...ا. ... فرم های مربوط به طرح توجیهی فنی ، اقتصادی و مالی :: مدیریت، اشتغال و . .... کسب و کار (پروژه کارآفرینی) دانلود رایگان فرم خام طرح توجیهی - Eforosh ایفروش .... دانلود طرح توجیهی رایگان دانلود طرح های توجیهی دسته بندی شده ، مقالات و مطالب مرتبط با راه .
[PDF]0 ﺻﻔﺤﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﭘﺎدوﺳﭙﺎن ﺻﻨﻌﺖ - انجمن مشاوران مدیریت ایران
imca.ir/fa/?option=com_mtree&task=att...
Translate this page
... و ﻣﺎﻟﯽ ﻃﺮح. (ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ و ﭘﺎﯾﻪ). ... ﻣﻌﺮﻓﯽ ﭘﺮوژه. ﻫﺎي ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ. ﮔﺬاري. ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻣﮑﺎن. ﺳﻨﺠﯽ اﻗﺘﺼﺎدي ﻓﻨﯽ و ﻣﺎﻟﯽ ﺟﻬﺖ. ﺗﺼﻤﯿﻢ .... ﻧﻈﺎرت ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ و ﻣﺎﻟﯽ ﺑﺮ اﺟﺮاي ﻃﺮح اﯾﺠﺎد ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﭼﺎپ ﻟﻔﺎف ﻫﺎي ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي .... ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻣﮑﺎن ﺳﻨﺠﯽ اﺣﺪاث ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻗﻄﻌﺎت آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﺑﻪ روش داﯾﮑﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﺷﺮﯾﮏ ﺧﺎرﺟﯽ.
راه اندازی خط تولید - فروش فرمولاسیون اب رادیاتور - شیشه شور - ضدیخ
www.payamsara.com/راه-اندازی-خط-تولید-10356946-...
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم ... فهرست مطالب فصل اول چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی فصل دوم کلیات معرفی. پروژه ...
راه اندازی خط تولید - درب ضدسرقت ایستادُر - پیام سرا
www.payamsara.com/راه-اندازی-خط-تولید-10391969-...
Translate this page
پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید لفافه بسته بندی با پایه آلومینیوم ... فهرست مطالب فصل اول چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی فصل دوم کلیات معرفی. پروژه ...
خط تولید و بسته بندی کمپوت میوه جات
www.bargozideha.com/.../خط-تولید-و-بسته-بندی-ک...
Translate this page
فرآیند و خط تولید و بسته بندی سبزی خشک ... مراحل تهیه سبزی خشک: خشک کردن سبزی شرایط و اصولی دارد که با بکار گیری دانش روز و طی ... ها و موسسات مالی اعتباریگرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضاارائه طرح به .... اندازی خط تولید لوله و پروفیل آلومینیوم پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید منابع و مخازن ...
اخذ جواز تاسیس و خرید و فروش جواز صنایع
pakhshemomtaz.blogfa.com/
Translate this page
طرح توجیهی برش و پرس و بسته بندی آهن آلات مورد نیاز صنایع فولاد ... طرح توجیهی مسکن 2 طبقه با پارکینگ و انباری جهت ارائه به موسسه مالی مهر رضا(ع) ... طرح توجیهی فویل آلومینیومی ... طرح توجیهی افزودنی پلیمری از نوع پایدارکننده های حرارتی بر پایه اپوکسی و مواد کاهنده ... طرح توجیهی طرح چاپ بر روی لفافه های بسته بندی
طرح توجیهی ثبت سامانه بهین یاب جهت متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش
3000tarh.ir/.../طرح-توجیهی-ثبت-سامانه-بهین-یاب-جه...
Translate this page
Apr 27, 2016 - طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی(ACP); طرح توجیهی بازیافت اتیلن ... طرح توجیهی تولید انواع تیوب ها و ظروف بسته بندی دارو و محصولات بهداشتی ... پروژه طرح توجیهی تولید اوره با پوشش گوگردی(در قالب پارک کود شیمیایی) ... طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی تولید شیلنگ صنعتی و آتش نشانی; طرح ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 623
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,847
  • بازدید ماه : 12,587
  • بازدید سال : 105,417
  • بازدید کلی : 2,613,964