loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 339 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

معماری و اصول طراحی انواع بادگیر

معماری و اصول طراحی  انواع بادگیر دسته: معماری
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 18575 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 90

این فایل در مورد معماری و اصول طراحی انواع بادگیر و با فرمت ورد در 90 صفحه آمده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

 معماری و اصول طراحی  انواع بادگیر



بادگیر برج‌هایی هستند که برای تهویه بر بام خانه‌ها ساخته می‌شود. بادگیر را همچنین بالای آب انبارها و دهانهٔ معدن‌ها برای تهویه می‌سازند. در خانه‌ها هوای خنک از بادگیر، که نوع ابتدایی تهویهٔ مطبوع به شمار می‌رود، به اتاق‌های طبقهٔ همکف یا زیرزمین‌ها فرستاده می‌شود. بادگیر از عناصر و سمبل‌های معماری ایرانی هستند ولی امروزه در بسیاری از کشورهای خاورمیانه استفاده می‌شوند.



بادگیر در نیشابور؛ با اینکه آب و هوایی متفاوت با شهرهای کویری ایران دارد، در گذشته در آنجا از بادگیر استفاده می شده است



بادگیر از مظاهر و سمبل‌های تمدن ایرانی است دقیقاً معلوم نیست اولین بادگیر در کدام شهر ایران ساخته شده است.



استفاده از بادگیر از سال‌های بسیار قدیم در ایران متداول بوده است. بادگیرها با اشکال مختلف در شهرهای مرکزی و جنوب ایران ساخته شده که هر کدام بر حسب ارتفاع و جهت باد مطلوب طراحی و اجرا شده‌اند. تا قبل از اختراع کولر برقی و گسترش آن در شهرهای مختلف، ازبادگیر در ابنیه مختلف مسکونی، مذهبی و خدماتی استفاده می شده است و هنوز هم می‌توان باقی‌مانده این بادگیرها را در اقلیم گرم و مرطوب جنوب در شهرهایی مانند بندر عباس، بندر لنگه، قشم، بوشهر و اقلیم گرم خشک نواحی مرکزی مانند کرمان، نایین، یزد، طبس، کاشان، سمنان، اصفهان و حتی نواحی جنوب شهر تهران مشاهده نمود.



ساختار بادگیر دولت آباد



بادگیر معمولاً چهارگوش است و در دیوارهای چهارگانهٔ آن چند سوراخ تعبیه شده‌است. درون بادگیر با تیغه‌ها و جدارهایی که از خشت یا چوب و خشت ساخته شده‌است، به چند بخش تقسیم می‌شود.



معماران محلی برای ساختن بادگیر از پشت بام خانه و از جایی که مشرف به اتاق کوچکی است که برای بادگیر اختصاص داده‌اند با خشت یا آجر، تنوره بادگیر را با مقطع مستطیل می‌چینند تا به ارتفاع معینی برسد. سپس بالای این تنوره‌ها چهار دیواره را دو چوب به شکل ضربدر «×» می‌گذارند. به گونه‌ای که دو سمت هر چوب در دو زاویه مقطع قرار بگیرد و سپس دیوارهای سمت شرق و غرب و جنوب بادگیر را دو تا پنج و دو دهم متر بالا می‌آوردند. سپس در قسمت شمال که رو به باد «اصفهانی» است با نیم خشت یا آجر نیمه به عرض شش سانتی‌متر، روی تنور را تا ارتفاع معینی می‌چینند. ارتفاع این تیغه‌ها ۴۰ سانتی‌متر بلندتر از سایر دیوارهاست.



بادگیر در ساختمان‌هایی که دسترسی کمی به باد دارد می‌تواند باد بالای بام را به ساختمان بیاورد(سرمایش) در بافت‌های متراکم با ساختمان‌های کوتاه دسترسی یکایک ساختمان‌ها به باد امری دشوار است زیرا ساختمان‌های رو به باد مانع دسترسی ساختمانهای پشت به باد می‌گردند.



کارکرد



اولین بادگیرها در یزد و کرمان خودنمایی کردند. سیستم کاری بادگیرها به این نحو می‌باشد که هوای جاری بیرون از خانه را به داخل خود می‌کشند و با تشت‌های آبی که درون آن‌ها تعبیه شده، هوا را خنک و سبک می‌کنند و به داخل خانه هدایت می‌کنند. بادگیر اعظم بازار برزگ کرمان، بادگیر باغ دولت‌آباد یزد، بادگیر چپقی سیرجان و بادگیرهای بندرعباس، بندرلنگه، قشم و سیستان از دیدنی‌ترین بادگیرهای ایران هستند.



بادگیر و ایران



بادگیر از مظاهر و سمبلهای تمدن ایرانی است دقیقاً معلوم نیست اولین بادگیر در کدام شهر ایران ساخته شده ولی سفرنامه نویسان قرون وسطی بیشتر از بادگیرهای شهرهای کویری و گرم و خشک مانند یزد و گناباد و طبس، کرمان، بم و زاهدان نام برده‌اند کاریز و بادگیر و خانه‌های گنبدی بدون تردید از نمادهای تمدن ایرانی است هر سه کلمه بصورت معرب به زبان عربی نیز راه یافته قنات - بادجیر و بادکیر و قبه و قبعه معرب‌های فارسی کلمات فوق هستند.



شهر تاریخی یزد به شهر بادگیرها معروف است و به تحقیق، نسبت به سایر شهرهای مرکزی ایران دارای بیشترین تعداد و نوع بادگیر است[۱] . در این شهر، مرتفع‌ترین بادگیر جهان یعنی بادگیر باغ دولت‌آباد به ارتفاع ۳۳٫۳۵ متر وجود دارد[۱]. بادگیرهای شهر کرمان و کاشان، زابل وبندر لافت و بندرلنگه و بندرعباس در هرمزگان نیز از بادگیرهای دیدنی ایران محسوب می‌شوند.



انواع بادگیرها و معماری



بادگیرهای ایران به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند:



    بادگیرهای اردکانی
    بادگیرهای کرمانی
    بادگیرهای یزدی
    بادگیر اردکانی: این نوع بادگیر بیشتر در منطقه اردکان (یزد)دیده می شود و بنای آن نسبت به سایر انواع بادگیرها، تا حدی ساده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. به همین دلیل ممکن است برای هر اتاقی یک بادگیر بسازند. 2. بادگیر کرمانی: بادگیر کرمانی که ساده و نقریبا محقر است، به خانه های طبقه متوسط و پایین اختصاص دارد. ساختن این نوع بادگیر، از عهده هر بنایی بر می آید و مصالح عمده آن بیشتر خشت و گل است. کار این بادگیر تا حدودی نسبت به بادگیر اردکانی دقیق تر و ایده‌آل تر است. زیرا فشار باد به یک جهت موجب تخلیه سریع هوای گرم و آلوده از طرف دیگر می گردد. ضمناً بادگیر بیشتر آب انبارها را نیز بصورت بادگیر کرمانی درست می کنند تا از یک سمت آن، هوای خوش و مطبوع به سطح آب برسد و از طرف دیگرش، هوای گرم به بیرون برود. 3. بادگیر یزدی: بادگیر یزدی که از سایر بادگیرها بزرگتر است، معمولاً چهار طرفه یا یا هشت طرفه ساخته می شود و به همین لحاظ این نوع بادگیر را در برخی مناطق، «بادگیر چهار طرفه» یا «چهار سویه» هم می نامند. البته ساختمان آن از نظر معماری، از سایر بادگیرها، مشکل تر و پیچیده تر بوده و ارتفاع آن معمولاً زیاد است



در شهر یزد تمامی بادگیرها مرتفع و چهار طرفه یا هشت طرفه هستند. ولی برعکس در شهر میبد که در ۵۰ کیلومتری غرب شهر یزد است، بادگیرها کوتاه و یک طرفه هستند. این امر بدین خاطر است که در میبد، بادهای کویری، توام با گرد و غبار از سمت کویر می‌وزد و اهالی مجبورند که بادگیرهای خود را پشت به این باد و در جهت باد مطلوب بسازند. ولی در یزد، چون بین دو رشته کوه قرار گرفته، بادهای کویری کمتر جریان دارد و می‌توان بادگیرهای مرتفع چند طرفه احداث نمود.



معماری بادگیر



بادگیرها معمولاً یک طرفه، چهار طرفه و یا هشت طرفه می‌باشند. در شهر یزد تمامی بادگیرها مرتفع و چهار طرفه یا هشت طرفه هستند. ولی برعکس در شهر میبد که در ۵۰ کیلومتری غرب شهر یزد است، بادگیرها کوتاه و یک طرفه هستند. این امر بدین خاطر است که در میبد، بادهای کویری، توام با گرد و غبار از سمت کویر می‌وزد و اهالی مجبورند که بادگیرهای خود را پشت به این باد و در جهت باد مطلوب بسازند. ولی در یزد، چون بین دو رشته کوه قرار گرفته، بادهای کویری کمتر جریان دارد و می‌توان بادگیرهای مرتفع چند طرفه احداث نمود.



طرز کار بادگیر



عملکرد بادگیر بدین صورت است که باد مطلوب را گرفته و آن را به داخل اتاق‌های اصلی ساختمان، آب انبار و یا سرداب هدایت می‌کند. در بعضی از مساجد حاشیه کویر مانند مسجد قدیمی اردکان ومسجد جامع فیروز آباد در استان یزد، دریچه بادگیر درست در بالای محراب قرار دارد. به این ترتیب، باد مطلوب وارد بخش‌های مختلف ساختمان می‌گردد و باعث تهویه و خنکی آن می‌شود.



بعضی از بادگیرها هم از طریق جابجایی هوا و هم از طریق تبخیر این عمل را انجام می‌دهند. سیستم برودتی بادگیر باغ دولت‌آباد از طریق روش دوم است؛ بدین صورت که جریان هوا پس از ورود به داخل ساختمان از روی یک حوض سنگی کوچک و فواره رد می‌شود و سپس از آنجا به سایر اتاق‌ها هدایت می‌گردد اتاق زیر بادگیر که حوض و فواره در آن قرار دارد به صورت هشتی (هشت ضلعی) است و درهای متعددی در آن وجود دارد. در هر زمان که نیاز به خنک نمودن اتاق خاصی باشد، در بین آن اتاق و اتاق هشتی زیر بادگیر را باز می‌نمایند.



جهت تقویت عملکرد خنک سازی بادگیر و استفاده از برودت تبخیری از روش‌های دیگری نیز استفاده می شده است. به عنوان مثال، در شهر بم بادگیری وجود دارد که از ساختمان، حدود ۵۰ متر فاصله دارد و با یک کانال زیرزمینی به آن مرتبط است. در بالای این کانال، یک باغچه قرار دارد. بعد از آبیاری باغچه، رطوبت آن به دیوارهای کانال ارتباطی نفوذ می‌کند و نسیم بادی که از بادگیر به سمت ساختمان جریان دارد را خنک تر می‌نماید. در بعضی از موارد نیز در روی دهانه بادگیر، حصیر، سوفال و یا بوته‌های خار قرار می‌دادند و روی آن آب می‌پاشیدند و بدین طریق رطوبت و برودت‌های هوای ورودی را افزایش می‌دادند. تا پیش از پیدایش یخچال برقی، در بسیاری از خانه‌ها، مواد غذایی را در محوطه زیر بادگیر نگاه می‌داشتند تا خنک بماند و دیر تر فاسد شود.



نمای زیرین بادگیر در خانه آقازاده ابرکوه. این بادگیر 19 دریچه برای کنترل میزان گردش هوا دارد



نمای درونی دریچه یک بادگیر در خانه آقازاده ابرکوه



عملکرد فیزیکی



در باره نوع عملکرد بادگیرها در حقیقت دو نوع عملکرد اساسی وجود دارد الف - عمل بر اساس اصل کشش دهانه‌های رو به باد و مکش دهانه‌های پشت به باد



طرز کار بادگیر اصولاً بر این پایه نهاده شده است که از وزش باد برای کشاندن هوای خوش به درون ساختمان و از عکس العمل نیروی آن یعنی مکش برای راندن هوای گرم و آلوده استفاده می‌شود. شاید این توضیح لازم نباشد که چون باد به مانع یا دیواره پره‌های درونی بادگیر برخورد ناچار به فرود آمدن می‌شود، ولی عرض این نکته لازم است که شکافهای دیگر بادگیر که پشت به جهت وزش باد دارند، هوای آلوده وگرم را به دست باد می سپارند و کار هواکش و دستگاه مکنده را انجام می‌دهند.



این نوع عملکرد بادگیر در حقیقت با توجه به این اصل صورت می‌گیرد که هنگامی گه باد به بدنه‌ای برخورد می‌کند، با توجه به تراکم بیشتر هوا در وجهی که مقابل باد قرار دارد، در این وجه فشار مثبت ایجاد شده و در وجه دیگر فشار منفی خواهیم داشت. بنابراین در صورت ایجاد بازشو در طرفین حرکت باد از فشار مثبت به فشار منفی را شاهد خواهیم بود. در بادگیرها نیز با توجه به همین اصل دهانه رو به باد هوا را به درون خود می‌کشد و به داخل ایوان می‌برد و هوای داخل ایوان با توجه به فشار منفی ایجاد شده در دهانه پشت به باد به بیرون کشیده می‌شود.



در برخی از مواقع با عبور دادن باد بادگیر از روی آب وسردخانه‌ها و با توجه به تبخیر سطحی، رطوبت لازم را نیز تامین می‌نمایند. در مناطقی مانند مصر و هندوستان این عمل با قرار دادن کوزه پر از آب در مقابل مسیر باد صورت می‌گیرد.



ب- عمل بر اساس اختلاف دما:



اما به نظر می‌رسد آنچه که کمتر مورد توجه اهل فن در این زمینه می‌باشد. کار کردن بادگیر بر اساس اختلاف دمایی است. در حقیقت هنگامی که وزش بادی به صورت محسوس وجود ندارد بادگیر بر اساس همین اصل عمل می‌کند.



در روز با توجه به آفتاب خوردن وجه جنوبی بادگیر هوای موجود در وجه جنوبی بادگیر گرم می‌شود و به بالا می‌رود. این هوا به وسیله هوای داخل ایوان که به بالا کشیده می‌شود، جبران می‌گردد و در حقیقت نوعی خلا نسبی داخل ایوان ایجاد می‌گردد که هوای خنک داخل حیاط را به درون خود می‌کشد. به همین ترتیب هوای موجود در دهانه شمالی نیز به پایین کشیده می‌شود.



در شب هوای بیرون سرد می‌شود، و به سمت پایین حرکت می‌نماید. این هوا در اثر حرارت ذخیره شده در دیواره‌ها گرم شده و به بالا می‌رود و این چرخه تا هنگامی که دمای دیوارها و هوای بیرون یکی شود ادامه می‌یابد. ولی به طور معمول پیش از رسیدن به این وضعیت شب تمام شده و دوباره بادگیر به نحوی که در بالا توضیح داده شد، عمل می‌کند.



به طور کلی در اکثر مواقع بادگیرها در حالتی بین حالاتی که توضیح داده شد عمل می‌کنند. یعنی هم بر اساس مکش و کشش و هم بر اثر تفاوت دمایی عمل می‌کند.



خاصیت دودکشی بادگیر



از خصوصیات دیگر بادگیر می‌توان از اثر دودکش نام برد. در مواقعی که باد جریان نداشته باشد، هوای گرم داخل بنا صعود می‌کند و از طریق بادگیر به خارج بنا منتقل می‌شود و بدین صورت کماکان یک جریان هوا در داخل ساختمان برقرار می‌گردد هرچند که شدت آن کمتر از مواقعی است که باد در محیط خارج جریان داشته باشد. اغلب بادگیرها، دارای چوب بست‌هایی هستند که دو طرف دهانه بادگیر را به هم متصل می‌کنند و انتهای این چوب بست‌ها از بدنه بادگیر بیرون می‌باشد. این چوب بست‌ها جهت افزایش استحکام و مقاومت بادگیر در مقابل فشار باد است و به صورت کششی کار می‌کنند و نمی‌گذارند که پره‌های داخلی و بدنه بادگیر از یکدیگر جدا شوند. علت آنکه انتهای این چوب‌ها را نمی‌برند این است که در زمان تعمیر و مرمت بادگیر، داربست‌ها را به این چوب‌ها متصل می‌کنند و از روی داربست‌ها، تعمیرات لازمه را انجام می‌دهند.



مشکلات بادگیرها و روش جلوگیری از آن



از جمله مشکلاتی که در رابطه با بادگیر وجود دارد این است که با وجود کلیه تمهیدات، باز هم مقداری گرد و غبار وارد فضای داخل بنا می‌شود. به علاوه، پرندگان، جانوران موذی و حشرات نیز از طریق مجرای بادگیر وارد فضای داخل می‌شوند. همچنین کنترل کامل مقدار جریان هوا و میزان رطوبت و برودت میسر نمی‌باشد.

انواع بادگیر از ح

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : معماری و اصول طراحی انواع بادگیر , طراحی بادگیر،بادگیر، معماری بادگیرها،بادگیر یک طرفه،بادگیر چپقی،نماسازی بادگیرها،بادگیر و ایران،FUNNEL،WINDWARD ،VENTILATOR،LOUVER،معماری، , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 152,000 results (0.42 seconds)
Search Results
معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - پروژه برتر - فایل ناب
project20.filenab.com/product-59018-WINDWARD.a...
Translate this page
2 days ago - معماری و اصول طراحی انواع بادگیر بادگیر برج‌هایی هستند که برای تهویه بر بام خانه‌ها ساخته می‌شود. بادگیر را همچنین بالای آب انبارها و دهانهٔ معدن‌ها ...
کتاب-معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - مرکز فروش فایل ایران
mffi.fileyar.ir/product-3437-WINDWARD.aspx
Translate this page
طراحی بادگیر،بادگیر، معماری بادگیرها،بادگیر یک طرفه،بادگیر ... این فایل در مورد معماری و اصول طراحی انواع بادگیر و با فرمت ورد در 90 صفحه آمده است ...
بادگیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بادگیر
Translate this pagePersian Wikipedia
بادگیر از عناصر و سمبل‌های معماری ایرانی هستند ولی امروزه در بسیاری از ... ایران ساخته شده که هر کدام بر حسب ارتفاع و جهت باد مطلوب طراحی و اجرا شده‌اند. ... شود و بنای آن نسبت به سایر انواع بادگیرها، تا حدی ساده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.
Images for ‫معماری و اصول طراحی انواع بادگیر‬‎Report images
Image result for ‫معماری و اصول طراحی انواع بادگیر‬‎
2 days ago
Image result for ‫معماری و اصول طراحی انواع بادگیر‬‎
1 day ago
Image result for ‫معماری و اصول طراحی انواع بادگیر‬‎
Image result for ‫معماری و اصول طراحی انواع بادگیر‬‎
More images for معماری و اصول طراحی انواع بادگیر
کتاب-معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - در 90 صفحه-docx - کتابخانه ...
lib.inplanet.ir/.../کتاب-معماری-و-اصول-طراحی-انواع-باد...
Translate this page
بادگیر برج‌هایی هستند که برای تهویه بر بام خانه‌ها ساخته می‌شود. بادگیر را همچنین بالای آب انبارها و دهانهٔ معدن‌ها برای تهویه می‌سازند. در خانه‌ها هوای خنک از بادگیر، که نوع ...
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - بهترین های روز ایران
www.bestofday.ir/reader/text/201607071844096029
Translate this page
2 days ago - دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر این فایل در مورد معماری و اصول طراحی انواع بادگیر و با فرمت ورد در 90 صفحه آمده است. تجارت ،
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر | کتابسرای علم ودانش
lib.efsell.ir/.../دانلود-جزوه-کتاب-معماری-و-اصول-طراحی-...
Translate this page
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر ... Tags:(Ventilator), FUNNEL, LOUVER, WINDWARD, اصول, انواع, بادگیر, بادگیر چپقی, بادگیر و ایران, ...
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - آیدا نت
www.aidanet.ir/.../دانلود-جزوه-کتاب-معماری-و-اصول-ط...
Translate this page
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر. نظری بدهید. دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر. این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده ...
دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر - میهن وب نگار
mihanwebnegar.ir/.../دانلود-جزوه-کتاب-معماری-و-اصول...
Translate this page
1 day ago - دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر. دانلود جزوه کتاب معماری و اصول طراحی انواع بادگیر. این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ...
کوتاه کننده لینک سازه برتر
to.saze20.ir/6
Translate this page
محصولات دسته معماری. پاورپوینت-بادگیرها و اصول طراحی آنها ... کتاب- اصول معماری بادگیرها · کتاب- اصول معماری ... معماری و اصول طراحی انواع بادگیر · معماری و اصول ...
پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان… - برق و الکترونیک!
electricity.dl03.ir/articles/27177
Translate this page
Jun 2, 2016 - عنوان کامل: پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر دسته ... بادگیر عملکرد بادگیر اندام بادگیر انواع بادگیر بادگیرهای منحصربه فرد ... توضیح مختصر: پاورپوینت معماری نمای ساختمان در قالب 20 اسلاید به همراه ...
بادگیر ؛مهمترین منبع تهویه طبیعی - مهندسین معمار
mohandesinmemar.persianblog.ir/page/badger
Translate this page
طبیعی ترین روش تهویه،بادگیر است که بر حسب سرعت و جهت باد طراحی شده‌اند. .... نوع چهارم، بادگیرهای چهار طرفه است که به شکل کامل و مفصل‌تر از انواع دیگر ساخته ...
بادگیر ها در معماری
meamari.samenblog.com/268.html
Translate this page
Jun 19, 2013 - اهميت باد در طرح و ساخت محيط مسكوني از ديرباز مورد توجه بوده است. ... نوع چهارم، بادگيرهاي چهار طرفه است كه به شكل كامل و مفصل‌تر از انواع ديگر ...
تحقیق فن آوری بادگیر در ایران - دانلود بهترین پروژه ها!
top.dl11.ir/articles/8692
Translate this page
Feb 11, 2016 - ... و در 5 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، تاریخچه، معماری بادگیرها، عناصر بادگیر، ... اندام بادگیر انواع بادگیر; پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های…
فروشگاه فایل اهورا
ahorafile.ir/
Translate this page
پاورپوینت-بادگیرها و اصول طراحی آنها · پاورپوینت-بادگیرها و ... کتاب- اصول معماری بادگیرها · کتاب- اصول معماری ... معماری و اصول طراحی انواع بادگیر · معماری و اصول ...
طراحی نما در معماری (اصول و ضوابط) | مهندسین معمار بادگیر - badgir-co
badgir-co.ir/node/109
Translate this page
به وب‌سایت مهندسین معمار بادگیر خوش آمدید چهارشنبه 16 Tir 1395 ... طبیعی است که نما به مفهوم عام خود در طراحی معماری که تصویر علمی ساختمان در یکی از جهات چهارگانه ...
پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر - دانلود مقالات ...
download.s04.ir/articles/7835
Translate this page
Apr 4, 2016 - پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر ... بادگیر پیشینه بادگیر عملکرد بادگیر اندام بادگیر انواع بادگیر; پاورپوینت اصول ... دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری تعداد مشاهده: 297 مشاهده فرمت فایل دانلودی: zip ...
پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر - 7835 ...
si.dl02.ir/2016/engineering-7835.html
Translate this page
Apr 4, 2016 - دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری تعداد مشاهده: 258 مشاهده فرمت فایل دانلودی: zip فرمت ... ادامه خواندن پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر - 7835. ... مقدمه پیشینه بادگیر عملکرد بادگیر اندام بادگیر انواع بادگیر ...
دانلود پاورپوینت بادگیر - معمار فا - معماری,طراحی داخلی,عمران,شهرسازی
memarfa.com › فروشگاه
Translate this page
Oct 31, 2014 - این فایل پاورپوینت شامل ۷۵ اسلاید می باشد که به صورت کامل در مورد بادگیر توضیح داده شده است. بیش از ۳۰ نمونه موردی انواع بادگیر نیز در این ...
کتاب- اصول معماری بادگیرها-pdf-در 33 صفحه
stufile.ir/product/...اصول-معماری-بادگیرها-pdf.../2704
Translate this page
این فایل در قالب pdfدر مورد اصول معماری بادگیرها در 33صفحه می باشد. ... و جنوب ایران ساخته شده که هر کدام بر حسب ارتفاع و جهت باد مطلوب طراحی و اجرا شده‌اند. ... بادگیر بیشتر در منطقه اردکان (یزد)دیده می شود و بنای آن نسبت به سایر انواع بادگیرها، تا ...
[PDF]اصول سامانه های سرمایش ایستا در عناصر معماری سنتی ایران
www.iust.ac.ir/files/sau/Doc/maghalat/12n5.pdf
Translate this page
مختلف کنترل حرارتی ساختمان به تشریح انواع سامانه هاي ایستا می پردازد. با توجه به اهمیت ایجاد ... رعایت اصول اولیه طراحی اقلیمی، صرف کاربرد این عناصر کارایی. مطلوبی به دنبال .... بادگیر را به عنوان نوعی دودکش خورشیدی درنظر گرفت. 2-3-3.
پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر - 7835 ...
s.otherdl.ir/2016/engineering-7835.html
Translate this page
دانلود پاورپوینت در مورد اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر، در ... دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری تعداد مشاهده: 258 مشاهده فرمت فایل دانلودی: zip ... پاورپوینت پیرامون بادگیر; پیشینه بادگیر; عملکرد بادگیر; اندام بادگیر; انواع بادگیر.
GhoolAbad \ Yazd General Articles \ بادگیر
ghoolabad.com/index2.asp?cat=d&id=23...kaf...
Translate this page
Jun 8, 2007 - خلاصه: بررسی معماری و کاربرد بادگیر های ایران زمین. توضیح انواع آن ها و پراکنش جغرافیایی آن ها، نحوه کار کرد و کاربرد آن ها. ..... مربوطه، با تاریخچه و روش های طراحی و اجرایی و همچنین اصول اقلیمی به کار رفته در آن نوع بنا آشنا شود.
خــــــانه طراحـــــان ســــــفید - بادگیر و انواع آن
whitehouse.blogfa.com/cat-51.aspx
Translate this page
خــــــانه طراحـــــان ســــــفید - بادگیر و انواع آن - طراحــــی-معمـــــاری-دکــــوراسیون-محوطه ســـازی - خــــــانه طراحـــــان ســــــفید. ... اصول طراحی کودکستان · دکوراسیون ...
تبیین الگوی انرژی دوستی در ساختمان ها بر اساس رفتار حرارتی انواع بام ها
journals.modares.ac.ir/article_12423.html
Translate this page
by مهدوی نژاد - ‎2013
پژوهش¬ها نشان می¬دهد که مطالعات زیادی در ارتباط با جزئیات طراحی جداره¬ها و پوسته¬های ... مکان یابی محوطه های گردشگری طبیعی بر اساس اصول معماری ... مقایسه تطبیقی اثر جریان هوا بر دوگونه ی بادگیر یزدی و کرمانی، هنرهای زیبا معماری و شهرسازی،
90 . 1390 1 1 0 111 راهکارهای بازکارایی انواع ... - شهر و معماری بومی
smb.yazd.ac.ir/?_action=export&rf=isc&s=isc...pc...
1390 1 1 1 111 راهکارهای بازکارایی انواع بادگیرهای یزد بر اساس رابطه فضایی با ..... در این مقاله، با تنظیم جدولی مبتنی بر اصول کلّی طراحی معماری و مداخلات مرمتی ...
هنر و معماری - طرز كار بادگير
art-arc.blogfa.com/post-36.aspx
Translate this page
عملكرد بادگير بدين صورت است كه باد مطلوب را گرفته و آن را به داخل اطاق هاي اصلي .... قابل ذكر است كه حسن فتحي، معمار نامي مصر در داخل كانال بادگير هايي كه براي ساختمان هايش طراحي نموده، از يك فواره، يك ... نوع چهارم، بادگیرهای چهار طرفه است که به شکل کامل و مفصل‌تر از انواع دیگر ساخته ..... اصول ، ضوابط و استانداردهای طراحی موزه.
[PDF]اصل مقاله (1780 K) - نشریه هنرهای زیبا- معماری و شهرسازی
https://jfaup.ut.ac.ir/article_29678_e5df95c31950160...
Translate this page
by مهدوی نژاد - ‎2013
اين مقاله به مقايسه تطبيقی اثر جريان هوا بر دوگونه ی بادگير يزدی و کرمانی می پردازد. ... چهار طرفه، افزايش توان برودتی و کارايی بهينه يکی از مهم ترين اصول بوده است به نحوی که در ... در اين بادگيرها استفاده شده است، در طراحی معماری بناهای امروزی نيز استفاده کرد تا .... از سایر انواع بادگیرها پیچیده تر و زیباتر بوده که زیباترین و.
انتشار کتاب «بادگیر، نماد معماری ایران» - معمار نیوز
memarnews.com/انتشار-کتاب-بادگیر،-نماد-معماری-ا...
Translate this page
مولف درباره انواع ساختمان‌های بادگیر‌دار در یزد آورده است: «گرمای زیاد ... ویرایش دوم کتاب «بادگیر نماد معماری ایران» با شمارگان 600 نسخه در 324 صفحه، به بهای 22 ... دفاعیه دکتری با عنوان ” ارتقاء اصول طراحی مرکز محله مشارکت محور با رويکرد ادراکی” ...
رساله طراحی موزه نور رساله طراحی موزه
www.yooz.ir/blogs/?...رساله%20طراحی%20موزه%20نو...
Translate this page
معماری و اصول طراحی انواع بادگیر دسته: معماری بازدید: 2 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 18575 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 90 این فایل در مورد معماری و اصول ...
پاورپوینت معماری اقلیمی (173 اسلاید) - معمارینو
memarino.ir/پاورپوینت-معماری-اقلیمی-173-اسلاید/
Translate this page
امیر رهنمای طریقی | ۱۳۹۴-۰۸-۲۵ | اصول و ضوابط طراحی معماری, انرژی معماری, انسان طبیعت معماری, تاریخ و مبانی ... ۴-بادگير و انواع آن- كار بادگير در ناحيه گرم و خشك
همکار فایل
hamkarfile.ir/
Translate this page
پاورپوینت بادگیرها و اصول طراحی آنها ... در «عقدا» یک بادگیر دو طبقه در رباط معروف به «حاجی ابوالقاسم رشتی» مشاهده شد که معماران راجع به ... انواع ترکیب و عمق کالا
my Architecture Atelier - بررسی زیبایی شناسی معماری مدرن
architworking.blogfa.com/post-11.aspx
Translate this page
انواع بادگير ... با نگاهي به نتايج تحليل آثار منتخب معماري مدرن، بر اساس اصول نظريه گشتالت، مي‌توان كثرت افكار و تنوع در ايده‌ها را مشاهده نمود. ... معماران هم‌دوره و حتي يك معمار واحد مي‌باشند، باز شاهد تفاوتهاي اساسي و ساختاري در اصول طراحي آنها، چه از ...
[PDF]گروه بين المللي ره شهر - Rah Shahr Bulletins
bulletins.rahshahr.com/N_129.pdf
Translate this page
اين مجموعه )كه در قالب سه نشريه با عنوان هاي: معماري همساز با اقليم و مشکالت ناشي از عدم توجه به آن، ..... در برخي انواع بادگيرها، از كانال طراحي شده عالوه بر انتقال ..... 8- طاهباز، منصوره، شهربانو جليليان، اصول طراحی مسکن همساز با اقليم در شهرهای گرگان و ...
انواع بادگیر - پاتوق دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری
tarahisakhteman.ir/tag/انواع+بادگیر
Translate this page
ضرورت و اهميت بادگير بادگير، وسيله تهويه مناسبي براي خانه هاي در قلب كوير به حساب مي ... مطبوعي را در اتاق ها، تالار…,انواع بادگیر,پاتوق دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری. ... طراحی معماری فضاهای تفریحی [65] .... اصول اجرايي ساختمان
پروژه طراحی مسکن در اقلیم گرم مرطوب | پروژه معمار
proje.honarmemar.com/.../پروژه-طراحی-مسکن-در-اقل...
Translate this page
رساله مراکز تجاری و ادارای · رساله انواع مراکز اقامتی و هتل ها · اقلیم معماری شهر های ایران · پایان نامه معماری ... خانهدانلود پروژه معماریدانلود پروژه تنظیم شرایط محیطیپروژه طراحی مسکن در اقلیم گرم مرطوب. 1 Star 2 Stars 3 ... اصول طراحی و اقلیم. مقدار عایق ... بادگیر. بررسی نمونه بنا در اقلیم گرم و مرطوب اداره میراث فرهنگی – دزفول. حجم بنا.
انواع بادگیر - تیرازیس
dm.tirazis.com/downloads/tag/انواع-بادگیر/
Translate this page
2 days ago - پروژه پاورپوینت بادگیر دانلود رایگان پروژه معماری-پاورپوینت معماری-ppt – معماری اسلامی – بادگیر-انواع بادگیر- اقلیم گرم و خشک- افلیم گرم و ...
پروژه های پاورپوینت معماری - دانلود پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی در ...
www.oloomsara.com/...معماری/.../20981.aspx
Translate this page
Feb 17, 2014 - اصول و ضوابط طراحی در اقلیم گرم و خشك,مقدمه,تقسیم بندی اقلیمی ایران ... و گنبد,تعداد زیاد بازشو,بادگیر,آب انبار ,نتایج عمده طراحی شهری,ایجاد ...
پاورپوینت اصول طراحی نما و جداره شهری - 5133 - مقالات آماده و ثبت ...
foot.en5.ir/cat-id/ppt-5133.html
Translate this page
پاورپوینت اصول طراحی شهری، پوشش های ساختمان و بادگیر – 7835 دانلود پاورپوینت در مورد اصول ... دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری تعداد مشاهده: 258 مشاهده فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی-2891.
[PDF]بررسي اصول طراحي معماري اسلامي_ايراني از گذشته ... - وزارت راه و شهرسازی
www.mrud.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...3d1f...
Translate this page
درﺑﺎرۀ. ﻣﻌﻤﺎری. اﯾﺮاﻧﯽ. اﻧﺠﺎﻣﯿﺪ. ﮐﻪ. ﺟﻤﻠﮕﯽ. در. ﺗﺄﻟﯿﻔﺎت. ﻣﺘﻌﺪد. وی. ﻣﻨﻌﮑﺲ. اﺳﺖ . « اﺻﻮل. ﭼﻬﺎرﮔﺎﻧﮥ .... ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﻌﻤﺎری اﺻﯿﻞ اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻓﺮد ، ﺧﻼﻗﯿﺖ و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی و اراﺋﻪ ﻓﻀﺎ و ﭘﯿﺪاﯾﺶ ﻓﺮم ﺷﮑﻞ ﻣﯽ ... اﻧﻮاع. ﺷﺮاﯾﻂ. آب. وﻫﻮاﯾﯽ. وﺷﯿﻮﻫﻬﺎی. ﺳﺎزﮔﺎری. ﻣﻌﻤﺎری اﺻﯿﻞ اﺳﻼﻣﯽ. -. اﯾﺮاﻧﯽ. ﺑﺎ. آن. ﺷﺮاﯾﻂ. آب .... ﺑﺎزﺷﻮ ﻫﺎی ﻣﺘﺨﻠﺨﻞ. ارﺳﯽ. ﻣﻬﺎرﮐﺮدن ﮔﺮﻣﺎی ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن. ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ اﺗﺎق. ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن ﻧﺸﯿﻦ. ﺧﻨﮏ ﮐﻨﻨﺪه ﻓﻀﺎ. ﺑﺎدﮔﯿﺮ. +.
ضوابط و اصول در طراحی استخر - Architecture Projects (پروژه های معماری)
ir_architect.loxchat.com/.../ضوابط%20و%20اصول%2...
Translate this page
اولین گام در طراحی استخر شنا، تعیین مساحت كل آن است كه بر مبنای چگونگی استفاده و تعداد شناگرانی .... ( حد اکثر تا 1 متر ) و نصب وسایل بازی مانند انواع سرسره نصب موج افکن های مکانیکی و ورزش غواصی می باشد. .... بادگیر شاهکار معماری ایران [ 1 ].
مقاله ای کامل در مورد اقلیم و معماری 90 صفحه - اقلیم در معماری - معماری در ...
www.parsacad.com/مقاله-ای-کامل-در-مورد-اقلیم-و-معما...
Translate this page
May 6, 2013 - تحقیق در مورد اقلیم و معماری,مقاله در مورد اقلیم در معماری,اقلیم شناسی ... وصنایع مستظرفه و انواع کارهای دستی و تزیینی هنوز در کتابخانه‌ها و ... تهویه در این قسمت به وسیله کانالهایی از بادگیرهای مرتفع صورت می گیرد . .... را در طراحی خانه ها میتوان کاملا” مشاهده کرد و آن پایبندی معمار به اصول و اعتقاداتش می باشد.
معماری | Blog - دانلود عمران و معماری
www.arshadownload.com/index.php?/Blog/معماری/
Translate this page
دانلود عمران,دانلود معماري,نقشه و پلان ساختمان،مجلات معماري,طراحي سازه,جزوه درسي,قرارداد ... این فایل که با فرمت DWG می باشد شما را با انواع این قوس ها آشنا میکند و نحوه .... ازگرمای شدید تابستان مجبور به استفاده از بادگیر برای خنک کردن محل زندگی خود ..... دانلود پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی (شهر فریدونکنار) · فایلهای ...
نگارستان هفت گنبد - معماری اقلیمی
mforoutan.blogfa.com/post-143.aspx
Translate this page
انواع بادگیرهای استان یزد ولافت ، سازه های بومی بوشهر و . ... زمینه بیان کرد : مبحث معاری بومی و اقلیمی و ساخت معماری گذشته ، بحث اصلی معماری و شهرسازی ... به طوری که معماران از دانش علمی همان اصول کلاسیک معماری سنتی مرتبط با اقلیم نیز غافلند .
بادگیرها در معماری کویری - جلسه اول - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=265868
Translate this page
Dec 18, 2013 - به‌طور مثال، موریانه‌ها در ساخت لانه‌های خود اصول اساسی تهویه را به کار می‌برند. لانه‌ی موریانه ... 2- از دانش آموزان بخواهید انواع مختلف بادگیر را پیدا کنند.
یــه مـشت بــچـه مــــعمـار .... - بادگیر - BLOGFA
memar-toop.blogfa.com/cat-148.aspx
Translate this page
... بــچـه مــــعمـار .... - بادگیر - مـــعـمــــــاری. ... برای آشنا شدن با انواع بادگیر و نحوه عملکرد آنها بهتر است که مقاله این پست را مطالعه کنید ... »اصول طراحی آمفی تئاتر
[PDF]نگرش ها و اصول در معماری پایدار
ssu.ac.ir/cms/fileadmin/.../HN10103350343.pdf
Translate this page
زﻣﯿﻦ، ﻧﺎزك ﺷﺪن ﻻﯾﻪ ازن و در ﺑﺨﺸﻬﺎﯾﯽ ﺳﻮراخ ﺷﺪن آن ﺑﻌﻠﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﻧﻮاع آﻻﯾﻨﺪه ﻫـﺎ، ... ﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎي ﺑﻮﻣﯽ و ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﺤﻞ از ﻣﻔـﺎﻫﯿﻢ اﺻـﻠﯽ ﮐـﺎر ﺑـﺮد اﮐـﻮ ﻟـﻮژي در ﻃﺮاﺣـﯽ. ﻣﻌﻤﺎري ... در ﺳﺎل ﻫﺎي اﺧﯿﺮ ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﻫﺎ و ﻣﻘﺎﻻت ﻣﺘﻌﺪدي در زﻣﯿﻨﻪ اﺻـﻮل ﻣﻌﻤـﺎري ﺳـﺒﺰ ﺗﻮﺳـﻂ ﻣﺤﻘﻘـﺎن ﻣﺨﺘﻠـﻒ در ..... ﻣﮑﻤﻞ ﺑﺎدﮔﯿﺮ و ﮐﻮﻟﺮ آﺑﯽ در.
[PDF]ارزیابی معماری همساز با اقلیم در خانه های کاشان - SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J.../11000213900703.pdf
Translate this page
این تحقیق به دنبال بررسی چگونگی تطبیق معماری و اقلیم. در شهر کاشان و ... ماه های سال با استفاده از مصالح مناسب و رعایت اصول طراحی اقلیمی می توان، شرایط اقلیمی و محیطی را با توجه به. آسایش حرارتی ..... بلندترین بادگیر بین بادگیرهای خانه های کاشان است. .... استفاده از گلجام ها، هواکش ها و نورگیرها در انواع مختلف به منظور تهویه؛.
تخصصی معماری - بادگیر نماد معماری ایرانی
newarchitect.blogfa.com/post-45.aspx
Translate this page
Jul 21, 2010 - در ساخت بادگیرها از توانایی های معماری ایرانی به خوبی بهره گرفته شده؛ به ... باد گیرها ی چهار طرفه است که به شکل کامل و مفصل تر از انواع دیگر ...
کلاسی تا همیشه...! - معماری در كشمكش طبیعت، هنر، زندگی
urteacher.blogfa.com/post-20.aspx
Translate this page
ولی امروزه به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی معماران و طراحان روی به این شکل ... بادگیر انواع گوناگونی دارد و بنا بر وضع اقلیمی و جهت باد در هیات‌های مختلفی در ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,337
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,700
  • بازدید ماه : 4,700
  • بازدید سال : 138,863
  • بازدید کلی : 2,647,410