loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 249 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین دسته: اقتصاد
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 584 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

با نگاهی به تجربه مراحل توسعه یافتگی در یك قرن گذشته به ویژه سه دهه اخیر در كشورهای در حال توسعه به طور عام و در كشورهای نوخاسته صنعتی به طور خاص(نظیر كشورهای هنگ كنگ،كره جنوبی و)نشان میدهد كه این گونه كشورها جهت رفع مشكل ورود به محدودیت بازار، جهانی را در پیش گرفته و یا به كارگیری استراتژی های مناسب نفوذ، به تولید وسیع بر مبنای صرفه جویی های ناشی

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین

 

با نگاهی به تجربه مراحل توسعه یافتگی در یك قرن گذشته به ویژه سه دهه اخیر در كشورهای در حال توسعه به طور عام و در كشورهای نوخاسته صنعتی به طور خاص(نظیر كشورهای هنگ كنگ،كره جنوبی و...)نشان میدهد كه این گونه كشورها جهت رفع مشكل ورود به محدودیت بازار، جهانی را در پیش گرفته و یا به كارگیری استراتژی های مناسب نفوذ، به تولید وسیع بر مبنای صرفه جویی های ناشی از مقیاس دست یافته اند. به این ترتیب این كشورها توانسته اند توان رقابتی خود را در مقایسه با سایر رقبا تقویت نموده و به مرور زمان به عنوان یك رقیب در بازارهای جهانی وارد شده و باقی بمانند. یكی از موضوعاتی كه در مبادلات و تجارت بین المللی در چندین دهه مورد بحث و تبادل نظر بسیاری از متفكران علم اقتصاد قرار گرفته است، انگیزه و عللی است كه موجب ترغیب یك نگاه جهت حضور در بازار جهانی میگردد.

بر اساس نظریه مزیت مطلق آدام اسمیت، هر كشور ممكن است كالایی را كه در آن از كارایی بیش تری(به دلیل مزیت طبیعی نظیر مواد خام، آب و هوا و یا به دلیل مزیت اكتسابی نظیر تكنولوژی و مهارت) برخوردار است تولید نماید(یا بیش از مصرف داخلی تولید نماید)و مازاد آن را با كالایی كه در تولید آن از عدم كارایی و یا كارایی كمتر برخوردار است مبادله كند. تولید هر دو كالایی كه مورد مبادله قرار می گیرد افزایش خواهد یافت و این اضافه تولید نصیب هر دو كشور خواهد شد. اما بر طبق نظریه مزیت نسبی ریكاردو هر كشوری در تولید و صدور كالایی وارد می شود كه تولید آن با هزینه نسبی پایین تری نسبت به تولید سایر كالاها صورت گیرد و كالایی را وارد میكند كه تولید آن از هزینه نسبی بالاتری نسبت به سایر كالاها برخوردار باشد. هزینه نسبی و قیمت آن كالاها بر این اساس در چارچوب نظریه ارزش كار تعیین میگردد و ریشه اختلاف در هزینه نسبی و قیمت آن كالاها عموماً به كیفیت و تخصص نیروی كار تولید برمیگردد. به جهت نقاط ضعفی كه در نظریه مزیت ریكاردو وجود داشت، اقتصاددانانی همچون مارشال و یاس تیبل جهت نواقص و تكمیل نظریه مزیت نسبی ریكاردو روش های مختلفی از جمله استفاده از كل هزینه به جای هزینه كار را پیشنهاد كردند.

در اقتصاد جهانی دهه های اخیر بخش مهمی از تجارت بین المللی به ویژه تجارت كالاهای صنعتی به وسیله این الگوها و حتی الگوهای نئوكلاسیك(هكچر-اوهلین)تبیین شده است و لذا استفاده از نظریات تكمیلی جهت تفسیر بخشی از تجارت كه توسط الگوهای كلاسیك بدون توضیح مانده، ضروری است. نظریات جدید به علت این كه بخش عمده ای از تجارت كالاهای صنعتی بین كشورهای پیشرفته را با توجه به نظریات مزیت رقابتی، محصولات همگن متمایز، صرفه های ناشی از مقیاس و تغییرات پویای تكنولوژی تبیین میكنند از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار هستند. تجارت براساس صرفه های حاصل از مقیاس به وضعیتی اطلاق می شود كه با افزایش عوامل تولید در فرایند تولید، محصول یا بازده تولید به نسبت بیشتری(از عوامل تولید)افزایش یابد و این هنگامی به وقوع می پیوندد كه در یك مقیاس عملیاتی گسترده،تقسیم كار و تخصص امكان پذیر باشد. برخی مطالعات مرتبط با صرفه های ناشی از مقیاس نشان میدهد كه یك كشور ابتدا كالاهای تولیدی خود را روانه بازار داخلی می كند و سپس در طول زمان، هنگامی كه به تجربه و كارایی لازم برای صادارت كالا ها خارج از مرزها میرسد اقدام به صادرات خواهد نمود.البته نظریه صرفه های ناشی از مقیاس نیز میتواد به تنهایی تمام تجارت امروز را توجیه نماید. چون بخش عمده ای از محصولات تولید شده در اقتصاد پیچیده امروزی متكی بر تنوع و تمایز كالاها است. به عبارتی حجم وسیعی از مبادلات براساس نظریه تجارت درون صنعت و در محصولات همگن(اما متمایز)شكل گرفته است.

در واقع تولید كنندگان كالاها به خصوص كالاهای صنعتی در جهت جلب رضایت مصرف كنندگان و تأمین سلیقه آنها عمل میكنند. چنین اقدامی سبب افزایش دامنه انتخاب مصرف كنندگان هر كشور گشته و این عامل نیز به نوبه خود سبب تشویق رقابت بین تولیدكنندگان آن در كشورهای محتلف خواهد گردید. تكنولوژی نیز از دیگر عواملی است كه در تجارت بین الملل و قدرت تصمیم گیری تولید كنندگان جهت نفوذ در بازارهای جهانی نقش تعیین كننده ای دارد، منتها امروزه تكنولوژی در شكل پویا و آمیخته با تحولات روز در خلاقیت ها و نوآوری ها است كه می تواند منبع قابل اتكایی برای مزیت نسبی پویا و بلند مدت باشد. یكی از الگوهایی كه تجارت بین الملل را بر مبنای تغییرات و تحولات تكنولوژی تبیین می‌كند، نظریه چرخه حیات محصول[1] است كه اولین بار توسط لوئیز ولز ارائه شد و سپس آیگال آیال پرورانده شد. این نظریه را میتوان به دوره حیات محصول و یا خدمت(یكی از مفید ترین مفاهیم برنامه ریزی راهبردی)در بازار رقابتی تشریح نمود. این دوره میتواند چند ماه یا چند سال طول انجامد و به واسطه عوامل متعددی از جمله شرایط رقابت، رفتار مشتری،قانونمندی،حجم بازار،علائم تجاری،بهبود جایگزینی ها،قدرت خرید مشتریان، تكنولوژی و غیره تغییر نماید. البته هر یك از عوامل فوق از یك كشور به كشور دیگر متغیر بوده و بستگی زیادی به عوامل محیطی (جایی كه محصول در آنجا تولید میگردد)دارد.

 

فهرست مطالب

مقدمه...................... 1

فصل اول

- ادبیات موضوع و سیرتكامل نظریه ها ( توسعه صادرات ) 3

- صادرات و رشد اقتصادی.......................... 7

استراتژی تجارت بین الملل ....................... 9

رابطه میان كاهش ارزش پول و توسعه صادرات......... 11

- بازار یابی بین المللی......................... 13

- تحقیقات بازار صادرات.......................... 13

- تشویق و توسعه صادرات.......................... 19

- قیمت گذاری.................................... 20

- پیشنهاد قیمت صادراتی.......................... 20

- مكاتبه در صادرات.............................. 21

- نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات......... 22

- عوامل مؤثر در توسعه صادرات ................... 23

- مروری بر بازرگانی خارجی ایران................. 27

 فصل دوم – جمهوری خلق چین............................................................................... 32

* بخش اول

- جغرافیای طبیعی................................ 32

 * بخش دوم

- جغرافیای انسانی............................... 36

 * بخش سوم

- جغرافیای سیاسی................................ 44

 * بخش چهارم

- اوضاع اقتصادی چین.............................. 53

- صادرات........................................ 57

- واردات........................................ 60

 فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین62

* بخش اول

- روابط سیاسی................................... 62

 * بخش دوم

- روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین....... 68

- صادرات غیر نفتی ایران به چین ................. 69

- واردات ایران از چین........................... 70

 فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به كشور چین.................... 73

 * بخش اول

- صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران............. 73

 * بخش دوم

- صادرات غیر نفتی ایران به چین.................. 74

- تركیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین........ 75

 فصل پنجم - نتیجه گیری...................... 80

منابع

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین , صادرات غیر نفتی , جمهوری اسلامی ایران , جمهوری خلق چین , صادرات , توسعه صادرات , مقاله , پژوهش , تحقیق , پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین دسته: اقتصاد
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 584 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

با نگاهی به تجربه مراحل توسعه یافتگی در یك قرن گذشته به ویژه سه دهه اخیر در كشورهای در حال توسعه به طور عام و در كشورهای نوخاسته صنعتی به طور خاص(نظیر كشورهای هنگ كنگ،كره جنوبی و)نشان میدهد كه این گونه كشورها جهت رفع مشكل ورود به محدودیت بازار، جهانی را در پیش گرفته و یا به كارگیری استراتژی های مناسب نفوذ، به تولید وسیع بر مبنای صرفه جویی های ناشی

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین

 

با نگاهی به تجربه مراحل توسعه یافتگی در یك قرن گذشته به ویژه سه دهه اخیر در كشورهای در حال توسعه به طور عام و در كشورهای نوخاسته صنعتی به طور خاص(نظیر كشورهای هنگ كنگ،كره جنوبی و...)نشان میدهد كه این گونه كشورها جهت رفع مشكل ورود به محدودیت بازار، جهانی را در پیش گرفته و یا به كارگیری استراتژی های مناسب نفوذ، به تولید وسیع بر مبنای صرفه جویی های ناشی از مقیاس دست یافته اند. به این ترتیب این كشورها توانسته اند توان رقابتی خود را در مقایسه با سایر رقبا تقویت نموده و به مرور زمان به عنوان یك رقیب در بازارهای جهانی وارد شده و باقی بمانند. یكی از موضوعاتی كه در مبادلات و تجارت بین المللی در چندین دهه مورد بحث و تبادل نظر بسیاری از متفكران علم اقتصاد قرار گرفته است، انگیزه و عللی است كه موجب ترغیب یك نگاه جهت حضور در بازار جهانی میگردد.

بر اساس نظریه مزیت مطلق آدام اسمیت، هر كشور ممكن است كالایی را كه در آن از كارایی بیش تری(به دلیل مزیت طبیعی نظیر مواد خام، آب و هوا و یا به دلیل مزیت اكتسابی نظیر تكنولوژی و مهارت) برخوردار است تولید نماید(یا بیش از مصرف داخلی تولید نماید)و مازاد آن را با كالایی كه در تولید آن از عدم كارایی و یا كارایی كمتر برخوردار است مبادله كند. تولید هر دو كالایی كه مورد مبادله قرار می گیرد افزایش خواهد یافت و این اضافه تولید نصیب هر دو كشور خواهد شد. اما بر طبق نظریه مزیت نسبی ریكاردو هر كشوری در تولید و صدور كالایی وارد می شود كه تولید آن با هزینه نسبی پایین تری نسبت به تولید سایر كالاها صورت گیرد و كالایی را وارد میكند كه تولید آن از هزینه نسبی بالاتری نسبت به سایر كالاها برخوردار باشد. هزینه نسبی و قیمت آن كالاها بر این اساس در چارچوب نظریه ارزش كار تعیین میگردد و ریشه اختلاف در هزینه نسبی و قیمت آن كالاها عموماً به كیفیت و تخصص نیروی كار تولید برمیگردد. به جهت نقاط ضعفی كه در نظریه مزیت ریكاردو وجود داشت، اقتصاددانانی همچون مارشال و یاس تیبل جهت نواقص و تكمیل نظریه مزیت نسبی ریكاردو روش های مختلفی از جمله استفاده از كل هزینه به جای هزینه كار را پیشنهاد كردند.

در اقتصاد جهانی دهه های اخیر بخش مهمی از تجارت بین المللی به ویژه تجارت كالاهای صنعتی به وسیله این الگوها و حتی الگوهای نئوكلاسیك(هكچر-اوهلین)تبیین شده است و لذا استفاده از نظریات تكمیلی جهت تفسیر بخشی از تجارت كه توسط الگوهای كلاسیك بدون توضیح مانده، ضروری است. نظریات جدید به علت این كه بخش عمده ای از تجارت كالاهای صنعتی بین كشورهای پیشرفته را با توجه به نظریات مزیت رقابتی، محصولات همگن متمایز، صرفه های ناشی از مقیاس و تغییرات پویای تكنولوژی تبیین میكنند از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار هستند. تجارت براساس صرفه های حاصل از مقیاس به وضعیتی اطلاق می شود كه با افزایش عوامل تولید در فرایند تولید، محصول یا بازده تولید به نسبت بیشتری(از عوامل تولید)افزایش یابد و این هنگامی به وقوع می پیوندد كه در یك مقیاس عملیاتی گسترده،تقسیم كار و تخصص امكان پذیر باشد. برخی مطالعات مرتبط با صرفه های ناشی از مقیاس نشان میدهد كه یك كشور ابتدا كالاهای تولیدی خود را روانه بازار داخلی می كند و سپس در طول زمان، هنگامی كه به تجربه و كارایی لازم برای صادارت كالا ها خارج از مرزها میرسد اقدام به صادرات خواهد نمود.البته نظریه صرفه های ناشی از مقیاس نیز میتواد به تنهایی تمام تجارت امروز را توجیه نماید. چون بخش عمده ای از محصولات تولید شده در اقتصاد پیچیده امروزی متكی بر تنوع و تمایز كالاها است. به عبارتی حجم وسیعی از مبادلات براساس نظریه تجارت درون صنعت و در محصولات همگن(اما متمایز)شكل گرفته است.

در واقع تولید كنندگان كالاها به خصوص كالاهای صنعتی در جهت جلب رضایت مصرف كنندگان و تأمین سلیقه آنها عمل میكنند. چنین اقدامی سبب افزایش دامنه انتخاب مصرف كنندگان هر كشور گشته و این عامل نیز به نوبه خود سبب تشویق رقابت بین تولیدكنندگان آن در كشورهای محتلف خواهد گردید. تكنولوژی نیز از دیگر عواملی است كه در تجارت بین الملل و قدرت تصمیم گیری تولید كنندگان جهت نفوذ در بازارهای جهانی نقش تعیین كننده ای دارد، منتها امروزه تكنولوژی در شكل پویا و آمیخته با تحولات روز در خلاقیت ها و نوآوری ها است كه می تواند منبع قابل اتكایی برای مزیت نسبی پویا و بلند مدت باشد. یكی از الگوهایی كه تجارت بین الملل را بر مبنای تغییرات و تحولات تكنولوژی تبیین می‌كند، نظریه چرخه حیات محصول[1] است كه اولین بار توسط لوئیز ولز ارائه شد و سپس آیگال آیال پرورانده شد. این نظریه را میتوان به دوره حیات محصول و یا خدمت(یكی از مفید ترین مفاهیم برنامه ریزی راهبردی)در بازار رقابتی تشریح نمود. این دوره میتواند چند ماه یا چند سال طول انجامد و به واسطه عوامل متعددی از جمله شرایط رقابت، رفتار مشتری،قانونمندی،حجم بازار،علائم تجاری،بهبود جایگزینی ها،قدرت خرید مشتریان، تكنولوژی و غیره تغییر نماید. البته هر یك از عوامل فوق از یك كشور به كشور دیگر متغیر بوده و بستگی زیادی به عوامل محیطی (جایی كه محصول در آنجا تولید میگردد)دارد.

 

فهرست مطالب

مقدمه...................... 1

فصل اول

- ادبیات موضوع و سیرتكامل نظریه ها ( توسعه صادرات ) 3

- صادرات و رشد اقتصادی.......................... 7

استراتژی تجارت بین الملل ....................... 9

رابطه میان كاهش ارزش پول و توسعه صادرات......... 11

- بازار یابی بین المللی......................... 13

- تحقیقات بازار صادرات.......................... 13

- تشویق و توسعه صادرات.......................... 19

- قیمت گذاری.................................... 20

- پیشنهاد قیمت صادراتی.......................... 20

- مكاتبه در صادرات.............................. 21

- نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات......... 22

- عوامل مؤثر در توسعه صادرات ................... 23

- مروری بر بازرگانی خارجی ایران................. 27

 فصل دوم – جمهوری خلق چین............................................................................... 32

* بخش اول

- جغرافیای طبیعی................................ 32

 * بخش دوم

- جغرافیای انسانی............................... 36

 * بخش سوم

- جغرافیای سیاسی................................ 44

 * بخش چهارم

- اوضاع اقتصادی چین.............................. 53

- صادرات........................................ 57

- واردات........................................ 60

 فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین62

* بخش اول

- روابط سیاسی................................... 62

 * بخش دوم

- روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین....... 68

- صادرات غیر نفتی ایران به چین ................. 69

- واردات ایران از چین........................... 70

 فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به كشور چین.................... 73

 * بخش اول

- صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران............. 73

 * بخش دوم

- صادرات غیر نفتی ایران به چین.................. 74

- تركیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین........ 75

 فصل پنجم - نتیجه گیری...................... 80

منابع

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین , صادرات غیر نفتی , جمهوری اسلامی ایران , جمهوری خلق چین , صادرات , توسعه صادرات , مقاله , پژوهش , تحقیق , پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۳۴۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
orbitalsarir.hamrahblog.com/post/1133
۹ ساعت پیش - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی صادرات غیر ...
مقاله بررسی صادرات غیرنفتی - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه ...
bankmaghale.ir/مقاله-بررسی-صادرات-غیرنفتی/
مقاله بررسی صادرات غیرنفتی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۸۷ ... فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین۶۲ ... فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به کشور چین ۷۳
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
gahrokavir.nedablog.ir/post/1661
۵ روز پیش - با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین)) وارد صفحه فروش فایل ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
fardpost.ir/بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای/
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. دسته : استخدام · تلگرام مارکیتینگ · تجارت انلاین. jahaniran.saamusic.ir/page-196852.html.
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
sarvdl.cloudsite.ir/بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای/
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
poroge.ir/بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای/
مقدمه. سوداگران اولین دانشمندان و اقتصاددانانی بودند که به تجارت خارجی با دیدی مثبت مینگریستند سوداگران، آن را تنها و مکانیزم کسب ثروت و قدرت اقتصادی قلمداد ...
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
dockade.com/4947/پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهور/
سوداگران اولين دانشمندان و اقتصادداناني بودند كه به تجارت خارجي با ديدي مثبت مينگريستند سوداگران، آن را تنها و مكانيزم كسب ثروت و قدرت اقتصادي قلمداد ميكردند.
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
projeha.filenab.com/product-55808-aa.aspx
صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران جمهوری خلق چین صادرات توسعه صادرات مقاله پژوهش تحقیق پژوهش دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پژوهش.
پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ایران-به ...
fileonline.cero.ir/tag-پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ایران-به-ج...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین · بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. قيمت: 5,000 تومان. توضيحات ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
www.projedownload.ir/مقاله-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسل/
مقدمه. سوداگران اولين دانشمندان و اقتصادداناني بودند كه به تجارت خارجي با ديدي مثبت مينگريستند سوداگران، آن را تنها و مكانيزم كسب ثروت و قدرت اقتصادي قلمداد ...
دانلود پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
ketabpich.ruzfa.ir/post/357
دانلود پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین,بهترین و سریعترین مرجع دانلود کارآموزی و پروژه و پایان نامه.
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
profiles.cero.ir/product-322423-بررسي-صادرات-غير-نفتي-جمهوري-اسلامي-ايران-به-...
بازديد: 9 بار فرمت فايل: doc حجم فايل: 121 کیلوبایت تعداد صفحات فايل: 85. پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یك دوره ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
digital.cero.ir/product-322423-بررسي-صادرات-غير-نفتي-جمهوري-اسلامي-ايران-به-ج...
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یك دوره ده ساله (821372)
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
pnueb1394.rozblog.com/.../بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ایران-به-جمهو...
۲ روز پیش - بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین قیمت: 8900 تومان توضیحات دانلود مقاله بررسی صادرات غیرنفتی - دنلود مقاله و ...
توسعه صادرات - اخبار - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
pnueb1394.rozblog.com/tag/توسعه-صادرات
۲ روز پیش - بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین قیمت: 8900 تومان توضیحات دانلود مقاله بررسی صادرات غیرنفتی - دنلود مقاله و ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
https://selz.ir/قیمت-خرید/6056601-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین محدوده قیمت از 10000 تومان از فروشگاه فروشگاه دانشجویی تحقیق سرا پروژه پایان نامه طرح توجیهی ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
2seda.ir/news/بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای/
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. بازدید : 11 views بدون نظر یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵. بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
دانلود بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری ...
7rangi.hamiblog.ir/post270.php
چکیده: تحقیق فوق در خیابان مسجد جامع انجام شد و هدف کلی آن شناخت تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد بود و هدف دیگر آن انجام یک کار دانشجویی است. نوع تحقیق ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
idigikala.blog.ir/.../بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ایران-به-جمهوری-خلق-چ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین دسته: تحقیق و پژوهش بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 121 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
sepehrefun.yarblog.ir/post/1973
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -بررسی ...
آلپ گروه - بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
jahaniran.alpgroup.ir/page-342733.html
مقدمه. سوداگران اولین دانشمندان و اقتصاددانانی بودند که به تجارت خارجی با دیدی مثبت مینگریستند سوداگران، آن را تنها و مکانیزم کسب ثروت و قدرت اقتصادی قلمداد ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
jahaniran.saamusic.ir/page-196852.html
صادرات ,جمهوری ,توسعه ,چین ,صادرات ,اسلامی ,جمهوری اسلامی ,اسلامی ایران ,توسعه صادرات ,توسعه صادرات ,نفتی جمهوری ,جمهوری اسلامی ایران ,نف. مقدمه. سوداگران اولین ...
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
cvh.test.com/prod-466689-پایان+نامه+بررسی+صادرات+غیر+نفتی+جمهوری+اسلامی+ا...
استراتژی تجارت بین الملل, بازار یابی بین المللی, بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین, پایان نامه بررسی صادرات غیر نفت.
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
tahghigh.fileforooshi.ir/بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهوری-اسلامی-ای/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. آفمس · دسته‌بندی ... نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود. لطفا نظرات ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
www.unicloob.com › پروژه و پايان نامه › اقتصاد
بررسي صادرات غير نفتي جمهوري اسلامي ايران به جمهوري خلق چين طي يك دوره 10 ساله (82-72),قتصاد, دارایی,پروژه و پایان نامه, دانلود, رایگان,خرید, فروش, پروژه, پایان.
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
file.chessrostami.ir/پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهور/
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برچسباستراتژی تجارت بین الملل بازار یابی بین المللی بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین پایان نامه بررسی ...
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
campiran.ir/project-88465-پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمه/
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استراتژی تجارت بین الملل, بازار یابی بین المللی, بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین, پایان نامه بررسی صادرات ...
دانلود پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران ...
limukala.ir/tag/دانلود-پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفت/
دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word ; بررسی صادرات غیر نفتی ;جمهوری اسلامی ایران;; به;; جمهوری خلق چین ; طی یک دوره ده ساله (82-1372) مجری طرح : دکتر ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین
digikala.avablog.ir/.../بررسی+صادرات+غیر+نفتی+جمهوری+اسلامی+ایران+به+جمهوری...
بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 121 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85. پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یک ...
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق ...
m.artisi.ir/2016/data-5990.html
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عنوان: بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین مقدمه سوداگران اولین دانشمندان و اقتصاددانانی بودند که به تجارت خارجی با ...
مرجع وب-بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
idigikala-blogir.data2.ir/page-496684.html
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فرمت فایل: doc حجم فایل: 121 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85. پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی ...
پروژه اقتصاد: بررسي صادرات غير نفتي جمهوري اسلامي ايران ...
www.marketcloob.com/4676/پروژه-اقتصاد-بررسي-صادرات-غير-نفتي-جمه.html
پروژه اقتصاد: بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یک دوره 10 ساله (82-72) · پروژه · پروژه اقتصاد: بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری ...
دانلود بررسی صادرات غيرنفتی جمهوری اسلامي ايران به چين | ...
shop.iporoje.ir/دانلود-بررسی-صادرات-غيرنفتی-جمهوری-اس/
دانلود بررسی صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران به چین. دسته : ... فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین۶۲. بخش اول.
پایان نامه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
good-file.ir/پایان-نامه-بررسی-صادرات-غیر-نفتی-جمهور-2/
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یک دوره ده ساله (82-1372) مجری ...
[PDF]ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﻏﻴﺮﻧﻔﺘﻲ 18 ﺩﺭﺻﺪ ﺭﺷﺪ ﻛﺮﺩ
www.irica.gov.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=b6bab607-7b27-4d22-9616...
ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﮔﻤﺮﻙ ﺍﻳﺮﺍﻥ، ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪ ﺻﺎﺩﺭﺍﺗﻲ 186 ﻗﻠﻢ ﺍﺯ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩﺍﺭﻭﻳﻲ ﻭ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﻏﺬﺍﻳﻲ ..... ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ، ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻨﺎﺩ ﺍﺻﻞ ﻳﻜﺼﺪ ﻭ ﺳﻲ ﻭ ﻫﺸﺘﻢ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ.
ایرنا - بررسی گزارش وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات ...
www.irna.ir/fa/News/81812083/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات دولت همچنین دراین جلسه، با ... بررسی گزارش وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات صنعتی و معدنی و صادرات غیرنفتی. پربیننده ترین ها. پیام تبریك ارتش آزادیبخش خلق چین به ملت و دولت ایران. در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام شد:.
یوز - آخرین مطالب مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران
yooz.ir/blogs/?t...مدافع%20حرم%20ارتش%20جمهوری%20اسلامی%20ایران
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین قیمت: 8,900 تومان توضیحات دانلود مقاله بررسی صادرات غیرنفتی - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه ...
پایان نامه معماری
demmap-rzb.sainaweb.com/
بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. با نگاهی به تجربه مراحل توسعه یافتگی در یك قرن گذشته به ویژه سه دهه اخیر در كشورهای در حال ...
آمار کل صادرات و واردات سال 1392 جمهوري اسلامي ايران - اتاق ...
www.tccim.ir/ImpExpStats.aspx?slcImpExp=Import&slcCountry=&sYear...
... خبري اتاق تهران · حمله غیرمنصفانه به سدسازی ناجوانمردانه است. تعداد اعضای اتاق تهران. آمار کل واردات و صادرات به مقصد ج.ا.ايران در سال 1392 ..... 2, 1392, چين, 9,648,773,210 $ .... 128, 1392, جمهوري دموکراتيک خلق کره, 27,277 $ ... اطلاعات برگرفته شده از گمرک جمهوری اسلامی ایران است ... بررسی وضعیت صنعت فولاد در ایران و جهان ...
یکشنبه 4 بهمن 1394 - 465 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ...
www.taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/11/4
هرچند عدالت شاخص ارتقاي وري، بهره غيرنفتي، صادرات از حمايت .... يا هاست، حيت صال بررسي موضوع پيگير رازها اح عدم به هم مركزي استان در «من گفت: دهم .... مشترك مشاركت جامع راهبردي جمهوري اسلامي ايران و جمهوري خلق چين در قالب 20ماده، نقشه راه ... رييس‌جمهوري چين همچنين تاكيد كرد كه جمهوري خلق چين از عضويت دايمي ايران در سازمان ...
دانلود بررسي صادرات غير نفتي جمهوري اسلامي ايران به جمهوري ...
www.madland.ir/دانلود-بررسي-صادرات-غير-نفتي-جمهوري-اس/
دانلود بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین. Posted on مهر ۲۲, ۱۳۹۴ by admin. دانلود بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به ...
توسعه فاز دوم میدان های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران به چین ...
www.ghatreh.com/news/.../توسعه-فاز-دوم-میدان-های-نفتی-آزادگان-شمالی-یادآوران-چی...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ایرنا- وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران از سپردن فاز دوم میدان های آزادگان ... فاز دوم آزادگان شمالی و یادآوران به شرکتهای چینی سپرده شد ... معاون سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین، افزود: ایران به چین به عنوان یک ... فلر، مسائل مالی، و فاینانس پتروشیمی نیز در این دیدار بررسی شد. .... مهم ترین اولویت های صادرات غیر نفتی ...
عربستان سعودی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/عربستان_سعودی
عربستان خود را کشوری اسلامی معرفی می‌کند و به شدت تحت تأثیر وهابیت است. ... هر چند اخیراً صادرات غیرنفتی افزایش یافته‌اند. .... تفاوت اصلی اقتصاد عربستان سعودی با کشورهایی همچون ایران، در «ذخایر امنی» است که در اختیار دارد و به راحتی می‌تواند آنها را به پول نقد ..... جمهوری خلق چین · اتحادیه اروپا · فرانسه · آلمان · هند · اندونزی.
چین؛ یار دوران تحریم، همراه پساتحریم - فردا
www.fardanews.com/fa/news/483798/چین-یار-دوران-تحریم-همراه-پساتحریم
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران: «شی جین پینگ»، دبیرکل حزب کمونیست و رئیس جمهوری خلق چین بنا به دعوت روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیأت بلندپایه سیاسی- اقتصادی و پس از سفر ... ایران، بزرگ‌ترین خریدار نفت خام از کشورمان و مهم‌ترین بازار کالا و صادرات غیرنفتی ما را به خود اختصاص داده است. .... در انتظار بررسی: ۰.
[PDF]490 K - پژوهشنامه بازرگانی
pajooheshnameh.itsr.ir/pdf_6301_bf524b4dd8d2edcb9610ec4482352f5e.html
بررسي پتانسيل تجاري ميان ایران و كشورهاي عضو سازمان. ( با استفاده از ... رساندن حجم و تركيب تجارت خارجي اعم از صادرات و واردات به سطح مطلوب آن است. بر اين اساس، ... تجارت غيرنفتي دوجانبه ميان ايران و كشورهاي عضو شانگهاي را به ميزان 17 درصد ..... خلق چين، جمهوري قزاقستان، جمهوري قرقيزستان و جمهوري تاجيكستان با هدف تقويت.
وزارت صنعت، معدن و تجارت
www.mimt.gov.ir/
دفتر بازرگانی اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران ، فراخوان همکاری جهت تدوین نقشه راه همکاریهای اقتصادی ایران و اسپانیا به منظور ارائه نقطه نظرات و ...
دانلود رایگان پایان نامه تحقیق و مقاله
tahghigh20.ir/
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جـلد پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد به رنگ )طبق فرم مدارک لازم ...... بررسي صادرات غير نفتي جمهوري اسلامي ايران به جمهوري خلق چين –
افزایش 38درصدی مبادلات تجاری ایران و چین - فرارو
fararu.com/fa/news/75077/افزایش-38درصدی-مبادلات-تجاری-ایران-و-چین
وزیر اقتصاد گفت: روند روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با چین در سالهای اخیر ... تقویت روابط اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین به عنوان دو ... حسینی گفت: آمار صادرات کالاهای غیر نفتی کشور در سال گذشته با 24 درصد رشد به 5/32 میلیارد دلار .... فعالین سیاسی اصولگرا در گفتگو با فرارو بررسی کردند ...
صادرات روزانه 600 هزار بشکه نفت به چین - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=319605
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معاون وزیر نفت اضافه کرد: توقع این است که شرکتهای چینی به موقع و با ... وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین ...
دانلود رایگان پروژه اقتصاد نفت بررسی جایگاه ایران در بازار ...
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId.1_Start.130_Action.NewsBody...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود پروژه اقتصاد نفت با موضوع ارزیابی جایگاه ایران در . ..... بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین طی یک دوره ۱۰ ساله ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 13,044
  • بازدید سال : 105,874
  • بازدید کلی : 2,614,421