loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 271 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی

مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی دسته: جغرافیا
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 34 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 50

اجتماعات انسانی از دیرباز پس از مورد استفاده قرار دادن منابع مختلف طبیعی موجود بر روی كره زمین، قسمت‌های غیرقابل مصرف و زاید آن را دفع می‌نمودند

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی

 

مقدمه
اجتماعات انسانی از دیرباز پس از مورد استفاده قرار دادن منابع مختلف طبیعی موجود بر روی كره زمین، قسمت‌های غیرقابل مصرف و زاید آن را دفع می‌نمودند. این موضوع مشكل حادی را برای آنها و محیط‌شان ایجاد نمی‌كرد. زیرا تعداد و توزیع انسانهای موجود بر روی كره زمین به نسبت مساحت این كرة خاكی خیلی كم بود اما امروزه به دلیل افزایش تعداد، توزیع جمعیت و به دنبال آن تحولات پدید آمده در میزان و كیفیت مواد مصرفی، معضل تولید و دفع زایدات به نحوه بارزی گریبانگیر حیات جوامع بشری به ویژه شهرها گردیده است. گرچه دفن بهداشتی مواد زاید جامد شهری، سالهاست كه مورد استفاده قرار گرفته است و در بسیاری از نقاط دنیا توانسته است، بهداشت عمومی و سلامت جامعه را تأمین كند ولی هنوز مورد قبول عامه مردم قرار نگرفته است. عناوینی مانند، دفن و دفن بهداشتی و تلنبار زباله بارها به جای یكدیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند و هنوز هم خیلی از مردم فرق بین دفن، دفن بهداشتی و تلنبار كردن زباله را نمی‌دانند. به عبارت دیگر در صورتی كه عملیات دفن مواد به صورت كاملاً استاندارد و براساس ضوابط صحیح و دقیق دفن بهداشتی صورت نگیرد مشكلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی به وجود خواهد آمد. فقط یك محل دفن بهداشتی كه در محل مناسبی قرار گرفته و از طراحی خوبی برخوردار باشد و نیز عملیات آن كاملاً صحیح و دقیق انجام پذیرد می‌تواند جوابگوی استانداردهای بهداشت عمومی و سلامت بوده، از شرایط لازم برای جلوگیری از آلودگی آب و خاك و هوا برخوردار باشد كه در اینجا بحث مدیریت دفع مواد زائد جامد شهری مطرح می‌گردد.

مواد زاید جامد شهری شامل تمام مواد زاید حاصل از فعالیت‌هایی است كه در شهر انجام می‌گیرد. این مواد هم از نظر منبع تولید و هم از نظر خواص فیزیكی و شیمیایی تنوع بسیار زیادی دربر دارد. در یك شهر، بخش‌های مختلفی در فعالیت هستند و هر بخش نیز در تولید مواد زاید شهری نقش دارد. بخش‌های خانگی، تجاری، حمل و نقل، صنعتی، درمانی، بهداشتی و خدمات، هركدام مواد زایدی با خصوصیات ویژه‌ای تولید می‌كنند. به همین دلیل هم، مواد زاید جامد شهری دارای طیف وسیعی است. از نظر حجم نیز از ذرات ریز گردوغبار گرفته تا وسایل اسقاطی، مثل بدنه اتومبیل، یخچال و میز و صندلی، در این زایدات وجود دارند از نظر خطرناك بودن نیز، شامل مواد زاید غیرقابل فسادپذیر است و هم مواد زاید كاملاً خطرناك، مثل مواد زاید بیمارستانی را دربر می‌گیرد، از نظر فیزیكی و حجم ظاهری نیز طیف كاملاً ناهمگونی از زایدات در یك شهر بروز می‌كند. كمیت مواد زاید جامد شهری نیز ناهمگونی زیادی را شامل می‌شود.

عوامل اقتصادی، بافت شهری، كاربری‌های زمین، عوامل فرهنگی، تراكم در واحد سطح، فصول سال و عادات اجتماعی در كیفیت و كمیت مواد زاید جامد شهری موثر هستند. به عبارت دیگر، فاكتورهای زیادی در امر تولید مواد زاید شهری تأثیر دارند. به همین دلیل هم طراحی سیستم مدیریت مواد زاید جامد شهری از حساسیت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است. برای یك طراحی موفق به اطلاعات و داده‌های اساسی از كلیه فاكتورهای مؤثر در سیستم مدیریت مواد زاید جامد شهری نیاز هست. این اطلاعات و داده‌ها را یا می‌توان از طریق سازمانها و ارگانهای زیربط و درگیر با مدیریت مواد زاید جامد شهری بدست آورد و یا از طریق انجام پروژه‌های مشخص، این اطلاعات و داده‌ها را تولید كرد.

1ـ اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:

مدیریت مواد زاید جامد شهری از اهمیت ویژه‌ای در جلوگیری از اثرات سوء و مضر این مواد بر بهداشت و سلامت جامعه برخوردار است. رعایت نكردن اصول بهداشتی و جلوگیری نكردن از انتشار مواد زاید جامد شهری، اولین آسیبی كه به جامعه وارد می‌كند بر بهداشت و سلامت جامعه می‌باشد. خطرات بسیاری از قبیل حمله حشرات و جوندگان موذی، خطرات ناشی از سگ‌های ولگرد، بروز بیماری‌های واگیردار در صورت رعایت نكردن این اصول، با مردم دست به گریبان است. خطرات ناشی از حمله حشرات زمانی به وجود می‌آید كه زباله‌ها در یك محل تجمع داشته باشند كه به علت عدم مدیریت صحیح در حاشیه‌های زابل این مشكلات وجود دارد. باید همواره این اصول را در نظر گرفت كه طبیعت خیلی از مواد از نظر اثرات سوء زیست محیطی، سمیت و سرطانزائی شناخته شده نیست و تا زمانی كه بی‌خطر بودن مواد محرز نشده باشد، باید به آنها به عنوان موادی كه پتانسیل خطرزائی دارند نگریسته شود.

در بحث مدیریت زباله یك ارگان خاص نمی‌تواند كه دراین زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشد. بلكه همكاری و همیاری تمامی ارگان‌ها را می‌طلبد و در نهایت با فرهنگ‌سازی در جامعه و روشن‌نمودن مردم به معنای واقعی می‌تواند گامی مؤثر در این زمینه برداشت.

تفهیم درست مدیریت مواد زاید می‌تواند جلوی خسارات وارده بر محیط زیست را بگیرد و در جهت به راه‌اندازی چرخه صنعت جامعه مفید واقع شود. زیرا وقتی مدیریت صحیح مواد زاید صورت گیرد، بحث تفكیك را نیز بدنبال دارد و از این رو در بسیاری از جهات می‌شود در راستای تولید مواد دیگر به صورت مكانیزه گام برداشت كه خود در ارتقاء به سطح خودكفائی جامعه مؤثر می‌باشد. پس یك مدیریت صحیح می‌تواند هم جامعه را به سوی آبادانی پیش ببرد و هم می‌تواند آن را به ورطه نابودی بكشاند.

دومین بحثی كه اهمیت و ضرورت آن در مدیریت مواد زاید مطرح است، آنالیز زباله می‌باشد كه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. وقتی كه آنالیز زباله صورت بگیرد و بدانیم كه هر كدام از موادی كه در جامعه استفاده می‌شود به چه میزان در زباله های شهری یافت می‌شود می‌توان با توجه به آن، گزارش و تحقیق روشنی را ارائه داد و به عنوان یك منبع و مرجع آن را در نظر گرفت كه اگر در صورتی سازمان و یا ارگانی بخواهد كاری در این زمینه انجام دهد بتواند از آمار مربوطه استفاده بكند.

به عنوان مثال شهرداری زابل در فكر احداث كارخانه كمپوست می‌باشد. این طرح در یک کیلومتری شهر زابل در منطقه‌ای بنام بی‌بی‌دوست قرار است كه اجرا شود كه با استفاده از آمار و ارقام بدست آمده از آنالیز زباله، كارشناسان مربوطه می‌توانند تصمیم‌گیری لازم را در این زمینه اتخاذ نماید كه آیا این طرح قابل اجرا شدن در این منطقه می‌باشد یا خیر؟ و این جامعه در طول یك سال چه مقدار زباله تولید می‌كند و اینكه از این میزان چه مقداری زباله‌های قابل بازیافت می‌باشند كه در چرخه بازیافت مواد قرار می‌گیرند؟ با توجه به بدست آوردن حجم زباله و دانستن این موضوع كه به عنوان مثال میزان پلاستیك و یا مواد فسادپذیر و یا میزان كاغذ به طور سالانه در زباله‌ها چقدر می‌باشد می‌توانیم از این اطلاعات استفاده‌های بیشتری را داشته باشیم و با استفاده از این آمار می‌توانیم بدانیم كه جامعه ما به چه میزان در جهت صرفه‌جوئی گام برداشته و چقدر توانسته است كه در كاهش میزان زباله و تفكیك آن گام مفیدی را بردارد.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی , بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی , پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری , دفع زباله‌های شهری , زابل , ارائه راهكار , بهینه‌سازی , فرایند موجود

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی

مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی دسته: جغرافیا
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 34 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 50

اجتماعات انسانی از دیرباز پس از مورد استفاده قرار دادن منابع مختلف طبیعی موجود بر روی كره زمین، قسمت‌های غیرقابل مصرف و زاید آن را دفع می‌نمودند

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی

 

مقدمه
اجتماعات انسانی از دیرباز پس از مورد استفاده قرار دادن منابع مختلف طبیعی موجود بر روی كره زمین، قسمت‌های غیرقابل مصرف و زاید آن را دفع می‌نمودند. این موضوع مشكل حادی را برای آنها و محیط‌شان ایجاد نمی‌كرد. زیرا تعداد و توزیع انسانهای موجود بر روی كره زمین به نسبت مساحت این كرة خاكی خیلی كم بود اما امروزه به دلیل افزایش تعداد، توزیع جمعیت و به دنبال آن تحولات پدید آمده در میزان و كیفیت مواد مصرفی، معضل تولید و دفع زایدات به نحوه بارزی گریبانگیر حیات جوامع بشری به ویژه شهرها گردیده است. گرچه دفن بهداشتی مواد زاید جامد شهری، سالهاست كه مورد استفاده قرار گرفته است و در بسیاری از نقاط دنیا توانسته است، بهداشت عمومی و سلامت جامعه را تأمین كند ولی هنوز مورد قبول عامه مردم قرار نگرفته است. عناوینی مانند، دفن و دفن بهداشتی و تلنبار زباله بارها به جای یكدیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند و هنوز هم خیلی از مردم فرق بین دفن، دفن بهداشتی و تلنبار كردن زباله را نمی‌دانند. به عبارت دیگر در صورتی كه عملیات دفن مواد به صورت كاملاً استاندارد و براساس ضوابط صحیح و دقیق دفن بهداشتی صورت نگیرد مشكلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی به وجود خواهد آمد. فقط یك محل دفن بهداشتی كه در محل مناسبی قرار گرفته و از طراحی خوبی برخوردار باشد و نیز عملیات آن كاملاً صحیح و دقیق انجام پذیرد می‌تواند جوابگوی استانداردهای بهداشت عمومی و سلامت بوده، از شرایط لازم برای جلوگیری از آلودگی آب و خاك و هوا برخوردار باشد كه در اینجا بحث مدیریت دفع مواد زائد جامد شهری مطرح می‌گردد.

مواد زاید جامد شهری شامل تمام مواد زاید حاصل از فعالیت‌هایی است كه در شهر انجام می‌گیرد. این مواد هم از نظر منبع تولید و هم از نظر خواص فیزیكی و شیمیایی تنوع بسیار زیادی دربر دارد. در یك شهر، بخش‌های مختلفی در فعالیت هستند و هر بخش نیز در تولید مواد زاید شهری نقش دارد. بخش‌های خانگی، تجاری، حمل و نقل، صنعتی، درمانی، بهداشتی و خدمات، هركدام مواد زایدی با خصوصیات ویژه‌ای تولید می‌كنند. به همین دلیل هم، مواد زاید جامد شهری دارای طیف وسیعی است. از نظر حجم نیز از ذرات ریز گردوغبار گرفته تا وسایل اسقاطی، مثل بدنه اتومبیل، یخچال و میز و صندلی، در این زایدات وجود دارند از نظر خطرناك بودن نیز، شامل مواد زاید غیرقابل فسادپذیر است و هم مواد زاید كاملاً خطرناك، مثل مواد زاید بیمارستانی را دربر می‌گیرد، از نظر فیزیكی و حجم ظاهری نیز طیف كاملاً ناهمگونی از زایدات در یك شهر بروز می‌كند. كمیت مواد زاید جامد شهری نیز ناهمگونی زیادی را شامل می‌شود.

عوامل اقتصادی، بافت شهری، كاربری‌های زمین، عوامل فرهنگی، تراكم در واحد سطح، فصول سال و عادات اجتماعی در كیفیت و كمیت مواد زاید جامد شهری موثر هستند. به عبارت دیگر، فاكتورهای زیادی در امر تولید مواد زاید شهری تأثیر دارند. به همین دلیل هم طراحی سیستم مدیریت مواد زاید جامد شهری از حساسیت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است. برای یك طراحی موفق به اطلاعات و داده‌های اساسی از كلیه فاكتورهای مؤثر در سیستم مدیریت مواد زاید جامد شهری نیاز هست. این اطلاعات و داده‌ها را یا می‌توان از طریق سازمانها و ارگانهای زیربط و درگیر با مدیریت مواد زاید جامد شهری بدست آورد و یا از طریق انجام پروژه‌های مشخص، این اطلاعات و داده‌ها را تولید كرد.

1ـ اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:

مدیریت مواد زاید جامد شهری از اهمیت ویژه‌ای در جلوگیری از اثرات سوء و مضر این مواد بر بهداشت و سلامت جامعه برخوردار است. رعایت نكردن اصول بهداشتی و جلوگیری نكردن از انتشار مواد زاید جامد شهری، اولین آسیبی كه به جامعه وارد می‌كند بر بهداشت و سلامت جامعه می‌باشد. خطرات بسیاری از قبیل حمله حشرات و جوندگان موذی، خطرات ناشی از سگ‌های ولگرد، بروز بیماری‌های واگیردار در صورت رعایت نكردن این اصول، با مردم دست به گریبان است. خطرات ناشی از حمله حشرات زمانی به وجود می‌آید كه زباله‌ها در یك محل تجمع داشته باشند كه به علت عدم مدیریت صحیح در حاشیه‌های زابل این مشكلات وجود دارد. باید همواره این اصول را در نظر گرفت كه طبیعت خیلی از مواد از نظر اثرات سوء زیست محیطی، سمیت و سرطانزائی شناخته شده نیست و تا زمانی كه بی‌خطر بودن مواد محرز نشده باشد، باید به آنها به عنوان موادی كه پتانسیل خطرزائی دارند نگریسته شود.

در بحث مدیریت زباله یك ارگان خاص نمی‌تواند كه دراین زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشد. بلكه همكاری و همیاری تمامی ارگان‌ها را می‌طلبد و در نهایت با فرهنگ‌سازی در جامعه و روشن‌نمودن مردم به معنای واقعی می‌تواند گامی مؤثر در این زمینه برداشت.

تفهیم درست مدیریت مواد زاید می‌تواند جلوی خسارات وارده بر محیط زیست را بگیرد و در جهت به راه‌اندازی چرخه صنعت جامعه مفید واقع شود. زیرا وقتی مدیریت صحیح مواد زاید صورت گیرد، بحث تفكیك را نیز بدنبال دارد و از این رو در بسیاری از جهات می‌شود در راستای تولید مواد دیگر به صورت مكانیزه گام برداشت كه خود در ارتقاء به سطح خودكفائی جامعه مؤثر می‌باشد. پس یك مدیریت صحیح می‌تواند هم جامعه را به سوی آبادانی پیش ببرد و هم می‌تواند آن را به ورطه نابودی بكشاند.

دومین بحثی كه اهمیت و ضرورت آن در مدیریت مواد زاید مطرح است، آنالیز زباله می‌باشد كه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. وقتی كه آنالیز زباله صورت بگیرد و بدانیم كه هر كدام از موادی كه در جامعه استفاده می‌شود به چه میزان در زباله های شهری یافت می‌شود می‌توان با توجه به آن، گزارش و تحقیق روشنی را ارائه داد و به عنوان یك منبع و مرجع آن را در نظر گرفت كه اگر در صورتی سازمان و یا ارگانی بخواهد كاری در این زمینه انجام دهد بتواند از آمار مربوطه استفاده بكند.

به عنوان مثال شهرداری زابل در فكر احداث كارخانه كمپوست می‌باشد. این طرح در یک کیلومتری شهر زابل در منطقه‌ای بنام بی‌بی‌دوست قرار است كه اجرا شود كه با استفاده از آمار و ارقام بدست آمده از آنالیز زباله، كارشناسان مربوطه می‌توانند تصمیم‌گیری لازم را در این زمینه اتخاذ نماید كه آیا این طرح قابل اجرا شدن در این منطقه می‌باشد یا خیر؟ و این جامعه در طول یك سال چه مقدار زباله تولید می‌كند و اینكه از این میزان چه مقداری زباله‌های قابل بازیافت می‌باشند كه در چرخه بازیافت مواد قرار می‌گیرند؟ با توجه به بدست آوردن حجم زباله و دانستن این موضوع كه به عنوان مثال میزان پلاستیك و یا مواد فسادپذیر و یا میزان كاغذ به طور سالانه در زباله‌ها چقدر می‌باشد می‌توانیم از این اطلاعات استفاده‌های بیشتری را داشته باشیم و با استفاده از این آمار می‌توانیم بدانیم كه جامعه ما به چه میزان در جهت صرفه‌جوئی گام برداشته و چقدر توانسته است كه در كاهش میزان زباله و تفكیك آن گام مفیدی را بردارد.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی , بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی , پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری , دفع زباله‌های شهری , زابل , ارائه راهكار , بهینه‌سازی , فرایند موجود

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۲۳٬۳۰۰ نتیجه (۰٫۶۴ ثانیه)

آیا منظور شما این بود؟: مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفاع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه ...
projeha.filenab.com/product-52528-186.aspx
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری دفع زباله‌های شهری زابل ارائه راهكار ...
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه ...
projeha.filenab.com/tag-مقاله-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-زابل-و-...
محصولاتی که دارای عبارت 'مقاله-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-زابل-و-ارائه-راهكارهای-مناسب-برای-بهینه‌سازی' هستند. مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و ...
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌ های شهری زابل و ارائه ...
mohsen.cero.ir/product-311286-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌-های-شهری-زاب...
دانلود تحقیق بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌ سازی فرایند موجود کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار ...
مقاله بررسی وضعیت مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع ...
tazetarinha.rozblog.com/.../مقاله-بررسی-وضعیت-جمعآوری-و-دفع-زبالههای-شهری-زابل...
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی دسته: جغرافیا بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc…, مقاله بررسی وضعیت ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ...
rozfile.blogsky.com/.../پایان-نامه-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-زاب...
اختصاصی از رزفایل پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود دانلود با لینک مستقیم و پر ...
تحقیق بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری تهران و ...
hamifile.blogsky.com/.../تحقیق-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-تهرا...
... وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری تهران و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود ... شکل ۳- تشکیلات مربوط به جمع‌آوری مواد زاید جامد شهری زابل ۴۷
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
toopdlco.ruzfa.ir/post/607
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی - ... مقاله بررسی علاقمندی دانش آموزان به شرکت در کلاس زبان (willingness to ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
sarirdl.ir/download/پایان-نامه-بررسی-وضعیت-جمع-آوری-و-دفع-زب.html
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی)خوش آمدید برای دانلود به ...
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری و ارائه ...
bankmaghale.ir/مقاله-بررسي-وضعيت-جمع‌آوري-و-دفع-زبال/
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری و ارائه راهکارهای مناسب برای ... و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله .... تجزیه فیزیکی مواد زائد جامد شهر زابل نشان داد که این مواد از ۶ دسته، کاغذ، ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
rahpoyevsal.8n8.ir/post/37
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط


proje
Google
صفحه 2 از حدود ۲۳٬۳۰۰ نتیجه (۰٫۳۴ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
rahpoyevsal.nedablog.ir/post/2451
۱ روز پیش - پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
zeytoonsf.aslblog.ir/post/2967
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی - ... جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی در 50 ... مقاله بررسی هستی شناسی از نظر ویتگنشتاین(2)2016-05-09//
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌ها و ارائه راهکارهای ...
porogeha.ir/مقاله-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زبال/
مقاله بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌ها و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود. ... شکل ۳- تشکیلات مربوط به جمع‌آوری مواد زاید جامد شهری زابل ۴۷ ... برچسب ها : بهینه‌سازی فرایند دفن زباله، دفع زباله، دفع زباله‌های شهری، زباله های شهری.
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه ...
https://selz.ir/.../606313-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%88%...
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه امیدتک.
بررسی وضعیت جمع‌آوری دفع زباله‌های شهری زابل ارائه راهكارهای ...
khabar95.ir/.../بررسی+وضعیت+جمع‌آوری+و+دفع+زباله‌های+شهری+زابل+و+ارائه+راهكار...
بررسي وضعيت جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري زابل و ارائه راهكارهاي مناسب براي ... جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهري زابل و ارائه راهكارهاي مناسب براي بهینه‌سازی فرايند موجود .... در این مقاله، مسئله طراحی براي كنترل كننده یكپارچه پخش توان (UPFC) كه دو هدف ...
پایان نامه شیرابه زباله - بانک مقالات فارسی
papersky.ir/download/tag/پایان-نامه-شیرابه-زباله/
دانلود پروژه پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری مقاله تحقیق راه ... جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري زابل و ارائه راهكارهاي مناسب براي بهينه‌سازي فرايند ...
پروژه دانشجویی بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری ...
www.e7p8.com/.../پروژه-دانشجویی-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-...
دانلود سورس بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌ سازی فرایند موجود با زبان فایل ورد (word), دانلود سورس بررسی ...
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه ...
projebaran.ir/بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های/
دانلود پایان نامه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود.
پروژه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ...
www.icbc.ir/.../پروژه-بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-زابل-و-ارائه-راه...
صفحه اصلی · تحقیق ها و مقالات فایل ورد (word) پروژه بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه‌ سازی فرایند موجود تحت pdf.
پایان نامه بررسي وضعيت جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري
test.com/product/18050/پایان-نامه-بررسي-وضعيت-جمع‌آوري-و-دفع-زباله‌هاي-شهري
پایان نامه بررسي وضعيت جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري زابل و ارائه راهكارهاي مناسب براي بهينه‌سازي فرايند موجود، در قالب ... برچسب ها: پایان نامه برنامه ریزی شهری دانلود پایان نامه دفع زباله‌ تحقیق دفع زباله‌هاي شهري ... فــــرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پروژه، مقاله، پرسشنامه، پروپوزال، ترجمه مقاله و .

صفحه پیش
   
1
    2   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط


proje
Google
صفحه 3 از حدود ۲۳٬۳۰۰ نتیجه (۰٫۴۶ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
پروژه بررسي وضعيت جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري زابل و ...
article.university › لیست › پروژه › شیمی و زیست شناسی
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود. فهرست مطالب مقدمه ۱ـ اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق: ۲ـ چارچوب ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
poonepulse.blogroom.ir/post/1404
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی ... مقاله بررسی پیامدهای جهانی شدن بازارهای مالی.
بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه ...
1doc.ir/بررسی-وضعیت-جمع-آوری-و-دفع-زباله-های-شهر/
بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه سازی فرآیند موجود. دسته : ... شکل ۲- تشکیلات سازمانی شهرداری شهر زابل شکل ۳- تشکیلات مربوط به جمع‌آوری مواد زاید جامدشهری زابل ۸ کلیاتی در ارتباط با خصوصیات ... دانلود مقاله نخهای مورد مصرف در تایر ITRE CORD · » دانلود تحقیق خواص‌آب.
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
neginwb.ir/2016/04/پایان-نامه-بررسی-وضعیت-جمع-آوری-و-دفع-زب/
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نگین وب - پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی - دانلود پروژه و مقاله.
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
naviddl.hamrahblog.com/post/1265
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی - ... مقاله بررسی مشاركت سیاسی در جهان سوم · سوالات آزمون کارشناسی ارشد ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
flowerstan.mizbanblog.com/post/1689
برای مشاهده توضیحات کامل { پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی } روی دکمه "توضیحات بیشتر" ...
پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل ...
shekufesibc.ramzblog.ir/post/1083
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهكارهای مناسب برای بهینه سازی - - شکوفه سیب.
بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه ...
www.cafedaneshju.com/.../بررسی-وضعیت-جمع-آوری-و-دفع-زباله-های-شهری-زابل-و-ا...
بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه سازی فرآیند موجود دانلود پایان نامه زیست شناسی.
بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه ...
dl.isi5.ir/6637/بررسی-وضعیت-جمع-آوری-و-دفع-زباله-های.html
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... 5000 تومان; خرید محصول; عنوان مقاله: پایان نامه بررسی وضعیت جمع آوری و دفع زباله های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه سازی فرایند ...
پایان نامه های دفاع شده : قسمت 8 | دانلود رایگان پایان نامه ...
tahghigh20.ir/پایان-نامه-های-دفاع-شده-قسمت-8/
۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - PR-1011 بررسي وضعيت جمع‌آوري و دفع زباله‌هاي شهري زابل و ارائه ... PR-1038 بررسي عوامل موثر در اجراي سيستم نگهداري و تعميرات پيشگيرانه (PM)و ارائه الگوي مناسب ... PR-1045 نقش زنان در انتخاب الگوهاي مصرف غذايى و ارائه راهکارهاي محيط ... PR-1111 بهينه سازي پارامتر هاي موثر در بهره برداري به روش gaslift در ...

صفحه پیش
   
1
   
2
    3   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 135,025
  • بازدید کلی : 2,643,572