loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 220 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

حریم خصوصی

حریم خصوصی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 96 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 306 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 230

یكی از مباحثی كه با گسترش جوامع بشری و پیچیده تر شدن روابط بین انسانها با دولت اهمیت ویژه ای یافته است، حقوق شهروندان و به عبارت واضح تر حقوق وآزادی های افراد است كه با طرح حقوق طبیعی در اعصار قدیم و اعلامیه های مختلف مربوط به حقوق بشر، تحول خود را تا به امروز طی نموده است

قیمت فایل فقط 14,900 تومان

خرید

حریم خصوصی

 

یكی از مباحثی كه با گسترش جوامع بشری و پیچیده تر شدن روابط بین انسانها با دولت اهمیت ویژه ای یافته است، حقوق شهروندان و به عبارت واضح تر حقوق وآزادی های افراد است كه با طرح حقوق طبیعی در اعصار قدیم و اعلامیه های مختلف مربوط به حقوق بشر، تحول خود را تا به امروز طی نموده است . اعلامیه جهانی حقوق بشر یا میثاق های بین المللی حقوق مدنی ، سیاسی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با طرح حقوق فردی افراد مانند حق حیات، مالكیت، آزادی ،حق پناهندگی و ... به این حقوق اشاره نموده اند .

تمام انسانها با دو نوع خصوصیت یكی تنهایی و دیگری معاشرت جویی در كنار یكدیگر زندگی می كنند ،این دو نوع استعداد با وجود اختلاف ظاهری ، با هم در ارتباط هستند،بدین معنا که انسان از یك سو استقلال فردی دارد و از سوی دیگر به اعتبار آنكه در جامعه و در ارتباط با دیگران زندگی می كند موجودی اجتماعی است .

پدیده های مذكور، آمیزه ای از « اصالت فرد » و « اصالت جامعه » را به وجود می آورند كه ره آورد و ارمغان این دو روند منطقی « حقوق بشر» نامیده می شود . خود حقوق بشر نیز در دو معنا و مفهوم قابل مطالعه است . در معنای نخست، حقوق بشر جمع حق است و بنابراین شامل حق های مختلف بشری می شود ،از این منظر می توان گفت حقوق بشر مفهومی قدیمی است كه تحت عناوین و قالب های مختلف، چه در ادیان و چه در مكاتب سیاسی و فلسفی مطرح شده است ، به دنبال جنگ جهانی دوم و به طور كلی بعد از نیمه اول قرن بیستم كه همراه با جنگ و خونریزی بود جهانیان و پس از آن اروپاییان، تصمیم گرفتند با تاسیس سازمان ملل متحد در سطح جهان و شورای اروپا در سطح قاره اروپا ، حقوق بنیادین و كرامت انسان ها را شناسایی و مشمول تضمین هایی نمایند و اعضاء جامعه بشری را صرف نظر از اعتقادات، نژاد، جنس ،ملیت و ... محترم شمارند . به این ترتیب درست در نقطه مقابل نیمه اول خشن و ضد بشری سده بیستم، نیمه دوم آن با تصویب این سند حقوق بشری، آغاز شد و سپس با تصویب میثاقین در سال 1966 و دیگر اسناد بین المللی و منطقه ای این روند رو به تكامل گذاشت .در معنای دوم حقوق بشر تبدیل به یك رشته تخصصی و مطالعاتی گردیده كه از این معنای دوم تحت عنوان حقوق بشر یا نظام حقوق بشر و در سطح بین المللی، نظام بین المللی حقوق بشر یاد می كنند .

با این طرز تفكر در نیمه دوم قرن بیستم به ویژه در سطح منطقه ای، دادگاه و دیوان های قضایی حقوق بشری تأسیس گردید كه رسالت آنها تعقیب و محاكمه موارد نقض حقوق بشری توسط سازمان های وابسته به دولت هاست . در سطح داخلی نیز در بسیاری از كشورها دادگاه های صیانت از قانون اساسی و یا شورای قانون اساسی بوجود امدكه وظیفه انطباق قوانین و مقررات مصوب را با اصول قانون اساسی به عهده دارند و از سوی دیگر به شكایات مربوط به نقض حقوق اساسی شهروندان در ارتباط با نحوه عملكرد و رفتار مسئولان و كارگزاران دولتی رسیدگی می كنند .

باید گفت ،زندگی در اجتماع فرد را از داشتن امور شخصی و خصوصی محروم نمی سازد . هركس حق دارد میزان آگاهی سایرین از مسایل فردی خود را به حداقل برساند و از آنها انتظار احترام به حریم شخصی اش را در كلیه ابعاد آن داشته باشد این سایرین كه اعم از دیگر شهروندان و نیز دولت اند ، بایستی در برابر تعدی به حریم خصوصی دیگری خود را با ضمانت اجرایی هایی اعم از مدنی و كیفری مواجه ببینند . «حوزه خصوصی به معنای دقیق زمانی شكل می گیرد كه دولت و حتی جامعه به ترك مداخله یا دست كم مداخله كمینه در قلمرو زندگی خصوصی شهروندان پایبند باشند»[1]. این امر می تواند به تضمین هرچه بیشتر این حق اساسی افراد منتهی گردد . در بیان اهمیت آن ،همین بس كه وقتی فردی به صرف زندگی در اجتماع نتواند حوزه فردی و مستقلی داشته باشد چگونه می توان از شخص بودن و شخصیت مستقل وی صحبت كرده و او را صاحب حق و تكلیف دانست . این حق را اصطلاحا «حریم خصوصی »می نامیم و باید بگوییم یكی از ارزشمندترین مفاهیم در نظامهای حقوقی توسعه یافته است.این حق در زمره مهم ترین حقوقی است كه ارتباط تنگاتنگی با كرامت انسانی دارد لذا حمایت از شخصیت انسانی مستلزم حمایت از حریم خصوصی است و حمایت از حریم خصوصی به تكریم شخصیت انسان و تمامیت مادی و معنوی او می انجامد . حریم خصوصی با آزادی و استقلال انسان و حق بر تعیین سرنوشت برای خود نیز، ارتباط تنگاتنگی دارد زیرا فضای لازم برای رشد و تكامل شخصی افراد را فراهم می آورد .

همچنین حریم خصوصی بعنوان اصل سازمان بخش جامعه مدنی شناخته شده است كه در بطن قرارداد اجتماعی فرضی، هر جامعه پنهان است و زمینه همزیستی مسالمت آمیز در آن جامعه را فراهم می سازد .

در مورد مفهوم و قلمرو حریم خصوصی باید گفت كه این بعد از حق انسان نیز به دنبال تحولات و پیشرفت هایی كه به مرور زمان در زمینه های علمی، اجتماعی، اقتصادی،... صورت گرفته ، تحت تأثیر واقع شده است، لذا مفهوم و قلمروآن در جامعه پیشرفته و متمدن امروزی با مفهوم و قلمرو آن در جامعه سنتی سابق متفاوت می باشد.

كما اینكه مفهوم و قلمرو آن در دنیای كنونی، در یك جامعه توسعه یافته، جامعه عقب مانده یا در حال توسعه می تواند متفاوت باشد بعنوان مثال استفاده دولت ها از تكنولوژی برای كسب اطلاعات درباره افراد، یكی از بزرگترین خطرهایی است كه استقلال شخصی افراد را تهدید می كند. زیرا دولت با استفاده از قدرت بسیار خود، می تواند با مهارت كافی از آن جهت نقض حریم خصوصی استفاده كند.

در كنار مراجع دولتی و عمومی، افراد خصوصی و صاحبان برخی مشاغل نیز ممكن است به دلایل متعددی، از وسایل فنی نظارت های سمعی و بصری استفاده نمایند. نظارت بصری اعم از علنی و پنهانی، اكنون كاملاً شایع گردیده، مثل تلویزیون های مدار بسته و دوربین های ویدئویی که در بانك ها و مغازه ها جهت مقاصد امنیتی بکار میرود. استفاده از چنین وسایلی توسط بخش های خصوصی، مسایلی از حریم خصوصی را نه تنها در رابطه با كاركنان، بلكه مشتریانی كه رفتار آنها بدون آگاهی یا رضایتشان، توسط وسایل فنی الكترونیكی مورد مشاهده و ضبط قرار می گیرد، ایجاد كرده است .

همچنین ،تحولات مهمی در زمینه شكل و سرعت ارتباطات شخصی، رخ داده است از جمله؛ پست الكترونیك كه جایگزین بسیاری از روشهای خدمات پست سنتی و تلفن گردیده، ولی استفاده از این شیوه ذاتاً در معرض رهگیری و نظارت دیگران قرار دارد، بطوریكه شخص دیگری غیر از دریافت كننده پیام، می تواند به آسانی به آن پیام دسترسی پیدا كرده و آنرا بخواند .

فناوری مدرن امروزی ، مردم را قادر ساخته است كه بطور مخفیانه بر اعمال یكدیگر نظارت كنند و اطلاعات محرمانه ای را دربارة زندگی شخصی هم بدست آورند كه، اصولاً چنین حقی را ندارند . استفاده از دستگاههای عكسبرداری مخفیانه مثل خود کارهای دارای دوربین که اخیرا وارد بازار ایران نیز شده است یا تلفن های همراه دارای دستگاه فیلمبرداری و عكسبرداری، استفاده از پست الكترونیكی و دیگر شیوه های الكترونیكی برقراری ارتباط، از دستاوردهای تكنولوژی امروزی است كه می تواند به راحتی برای نقض حریم خصوصی افراد مورد استفاده قرار گیرند، در واقع تكنولوژی مدرن، قلمرو و نقض حریم خصوصی را توسعه داده است، لذا در مقابل می بایست ابزارهای جدیدی در قالب حمایت های ویژه قانونی، برای حمایت از این حریم ایجاد کرد. اكنون تردیدی وجود ندارد كه در بسیاری از عرصه ها، ظرفیت های تكنولوژیكی، از حمایت های قانونی حریم خصوصی، سبقت گرفته اند. در چنین عرصه هایی یا هیچ حمایتی از حریم خصوصی وجود ندارد یا این حمایت بسیار كم است،زیرا در عصر تحولات تكنولوژیكی، همیشه این خطر وجود دارد كه حمایت موجود غیر كارامد و ناكافی شود.

مفهوم و قلمرو حریم خصوصی را می توان با فرهنگ و نوع حكومت حاكم بر یك جامعه نیز مرتبط دانست. از این نظر بر حسب اینكه فرهنگ حاكم بر یك جامعه یك فرهنگ مذهبی یا غیر مذهبی و نظام حاكم بر یك جامعه یك نظام سیاسی استبدادی و توتالیسم یا دموكراتیك باشد مفهوم و قلمرو این حریم ، می تواند موسع یا مضیق باشد . مثلاً در یك نظام سیاسی دموكراتیك، حق حریم خصوصی یكی از ابزارهای مشاركت مردم در دموكراسی است كه به موازات آزادی بیان در این امر نقش دارد .

استقلال معنوی شهروندان یكی از لوازم عمده تحقق دموكراسی است و چون حریم خصوصی به این استقلال كمك می كند باید از آن دفاع كرد. زیرا حمایت از انتشار ناخواسته افكار و عقاید اشخاص، مباحثات عمومی و مشاركت فعال در یك حكومت مردم سالار را تسهیل می كند و مانع از تضعیف آزادی بیان، می شود .

عوامل فوق سبب شده است تا حریم خصوصی در زمره یكی از مهم ترین مصادیق حقوق بشر شناخته شده و در بسیاری از اسناد بین المللی ،به غیر قابل تعرض بودن آن تصریح شود . همچنین در قوانین اساسی بسیاری از كشورهای جهان نیز حریم خصوصی بصورت كلی یا مصداقی مورد شناسایی و حمایت قرار گرفته است .

بدین ترتیب در نفس اینکه حریم خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرد تردیدی وجود ندارد ، اما چگونگی این حمایت محل نزاع است. بعبارت دیگر اینكه، حریم خصوصی چیست و چه چیزهایی داخل در آن، یا خارج از آن، قرار می گیرند و شرایط و موارد ورود به این حریم كدامند، یكی از مهم ترین مباحث محافل حقوقی است .

این پژوهش خواسته است طی دو فصل به صورت جداگانه و مبسوط بررسی نماید كه تا چه اندازه ای مكانیزم های كیفری تضمین كننده حقوق و آزادی های ماهوی و شكلی افراد ، در زمینه حریم خصوصی پیش بینی گردیده است .

1- رحیم نوبهار ،‌حمایت حقوق كیفری از حوزه های عمومی و خصوصی ،‌ نشر جنگل جاودانه ،‌ تهران ،‌ چاپ اول ،‌ 1387 ،‌ص282

فهرست مطالب

مقدمه

 

بخش اول : كلیات

 

1-1 تعاریف .....................................................................................................

1

1-1-1 تعریف حریم خصوصی...................................................................

1

1-1-2 حمایت كیفری................................................................................

1-1-2-1 فلسفه حقوق کیفری ..................................................................

1-1-2-2 سیاست کیفری.....................................................................

1-1-2-3 حقوق جزای فنی..................................................................

9

11

12

 

12

1-2 پیشینه تاریخی...........................................................................................

12

1-2-1 سیر تاریخی ...................................................................................

12

1-2-1-1 دوران قبل از رنسانس............................................................

13

1-2-1-2 دوران بعد از رنسانس.............................................................

15

1-2-2 سیر تقنینی......................................................................................

18

1-2-2-1 اعلامیه های جهانی و اسناد بین المللی............................

18

1-2-2-1-1 اعلامیه جهانی حقوق بشر................................................

18

1-2-2-1-2 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی..............................

19

1-2-2-1-3 قرارداد بین المللی رفع هرگونه تبعیض نژادی................

19

1-2-2-1-4 قرارداد ژنو............................................................

19

1-2-2-2 معاهدات منطقه ای حقوق بشر ..............................................

19

1- 2-2-2-1كنوانسیون اروپایی...................................................................

19

1-2-2-2-2كنوانسیون آمریكایی ...........................................................

20

1-2-2-2-3 عهدنامه شورای اروپا .......................................................

20

1-2-2-2-4 اعلامیه اسلامی حقوق بشر...............................................

21

1-2-2-2-5 دستور العمل شورای اروپا.............................................

22

1-2-2-3 قوانین برخی كشورها ...............................................................

23

1-2-2-3-1کشورهای اروپایی...................................................................

23

1-2-2-3-2 آمریكا .................................................................................

32

1-2-2-3-3 برخی کشورهای آسیایی.....................................................

36

 

1-3 مبانی...........................................................................................................

41

1-3-1در غرب ...............................................................................................

41

1-3-1-1 نظریه های مخالفان حریم خصوصی............................

42

1-3-1-1-1 نظریه تحویل گرایانه تامسون.................................................

42

1-3-1-1-2 نظریه اقتصادی پوسنر .....................................................

42

1-3-1-1-3 نظریه فمینیستی از حریم خصوصی...................................

43

1-3-1-2 نظریه های موافقان حریم خصوصی .................................

44

1-3-1-2-1 نظریه حق داشتن تنهایی.........................................................

44

1-3-1-2-2 نظریه دسترسی محدود دیگران به خود................................

45

1-3-1-2-3 نظریه سری بودن.................................................................

46

1-3-1-2-4 نظریه كنترل بر اطلاعات شخصی........................................

47

1-3-1-2-5 نظریه حمایت از شخصیت و كرامت ................................

48

1-3-1-2-6 نظریه خلوت...................................................................

49

1-3-1-2-7 نظریه پراگماتیك........................................................

50

1-3-2 در اسلام .............................................................................................

54

1-3-2-1 احکام حریم خصوصی از منظر فقهای معاصر...............................

54

1-3-2-1-1 دیدگاه امام خمینی ................................................................

54

1-3-2-1-2 سایر فقها .............................................................................

56

 

1-4 موارد جواز نقض حریم خصوصی

57

1-4-1 عوامل توجیه كننده نقض حریم خصوصی........................................

57

1-4-2 ضوابط نقض حریم خصوصی ..........................................................

63

1-4-2-1 قانونی بودن.................................................................................

63

1-4-2-2 خود سرانه نبودن.....................................................................

67

1-4-2-3 ضرورت داشتن......................................................................

68

 

 

 

1-5 محدود ساختن قلمرو حریم خصوصی

72

1-5-1 به موجب تصمیم قضایی..........................................................

72

1-5-1-1 مقام صالح برای اتخاذ تصمیم قضایی.........................................

72

1-5-1-2 لزوم صدور مجوز قضایی.........................................................

74

1-5-1-3شرایط صدور مجوز قضایی......................................................

78

1-5-1-3-1 احراز ضرورت نقض حریم خصوصی...................................

78

1-5-1-3-2 تناسب بین اتهام و نوع مجوز صادره.....................................

82

1-5-1-3-3 موردی بودن مجوز....................................................................

83

1-5-2 بدون تصمیم قضایی......................................................................................

84

1-5-2-1 در جرایم مشهود..................................................................................

85

1-5-3 ضوابط محدود ساختن حریم خصوصی.......................................................

89

 

بخش دوم : مصادیق حریم خصوصی و جرم انگاری

 

2-1حریم خصوصی جسمانی........................................................................

98

2-1-1 تعریف.....................................................................................................

98

2-1-2 ضوابط حاکم بر تفتیش..........................................................................

99

2-1-3تفتیش بدنی ...........................................................................................

102

2-1-3-1تفتیش از روی لباس.............................................................................................

102

2-1-3-1-1تفتیش در جرایم مشهود.................................................................

102

2-1-3-1-2تفتیش در جرایم غیر مشهود.......................................................

103

2-1-3-1-3تفتیش متعاقب بازداشت قانونی ...................................................

107

2-1-3-2تفتیش با درآوردن لباس.........................................................................................

109

2-1-3-3 تفتیش داخلی بدن ................................................................................................

110

2-1-3-3-1آزمایش خون...................................................................................

111

2-1-3-3-2 معاینه داخلی و جراحی..................................................................

112

2-1-3-3-3 شستشوی معده............................................................................

113

2-1-4 بیومتریکس..............................................................................................

113

2-1-5 کارتهای تشخیص هویت...........................................................................

114

2-2حریم خصوصی اماكن و اشیاء ..............................................................

118

2-2-1مفهوم و مصادیق اماكن و اشیاء ................................................................

118

2-2-1-1مفهوم مكان.............................................................................................................

119

2-2-1-1-1اماكن و منازل مأموران سیاسی .......................................................

124

2-2-1-1-2دفاتر و منازل وكلای دادگستری ...................................................

125

2-2-1-1-3 نصب دوربین در اماکن عمومی....................................................

125

2-2-1-2مفهوم شی..................................................................................................................

130

2-2-1-2-1ضوابط تفتیش اماكن و اشیاء .........................................................

142

2-3حریم خصوصی ارتباطات .......................................................................

157

2-3-1تعریف ارتباطات........................................................................................

157

2-3-2 ارتباطات كلامی.....................................................................................

162

2-3-3 ارتباطات كتبی ...................................................................................

167

2-4حریم خصوصی اطلاعات .........................................................................

176

2-4-1تعریف اطلاعات و مصادیق آن...............................................................

176

2 -4-2قوانین مربوط به حریم اطلاعات..............................................................

181

نتیجه.............................................................................................

194

منابع.............................................................................................

199

ضمایم ........................................................................................... 211

قیمت فایل فقط 14,900 تومان

خرید

برچسب ها : حریم خصوصی , حریم خصوصی , حریم خصوصی جسمانی , حقوق کیفری , فقه , حقوق , تحقیق , پژوهش , پایان نامه , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پروژه

حریم خصوصی

حریم خصوصی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 96 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 306 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 230

یكی از مباحثی كه با گسترش جوامع بشری و پیچیده تر شدن روابط بین انسانها با دولت اهمیت ویژه ای یافته است، حقوق شهروندان و به عبارت واضح تر حقوق وآزادی های افراد است كه با طرح حقوق طبیعی در اعصار قدیم و اعلامیه های مختلف مربوط به حقوق بشر، تحول خود را تا به امروز طی نموده است

قیمت فایل فقط 14,900 تومان

خرید

حریم خصوصی

 

یكی از مباحثی كه با گسترش جوامع بشری و پیچیده تر شدن روابط بین انسانها با دولت اهمیت ویژه ای یافته است، حقوق شهروندان و به عبارت واضح تر حقوق وآزادی های افراد است كه با طرح حقوق طبیعی در اعصار قدیم و اعلامیه های مختلف مربوط به حقوق بشر، تحول خود را تا به امروز طی نموده است . اعلامیه جهانی حقوق بشر یا میثاق های بین المللی حقوق مدنی ، سیاسی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با طرح حقوق فردی افراد مانند حق حیات، مالكیت، آزادی ،حق پناهندگی و ... به این حقوق اشاره نموده اند .

تمام انسانها با دو نوع خصوصیت یكی تنهایی و دیگری معاشرت جویی در كنار یكدیگر زندگی می كنند ،این دو نوع استعداد با وجود اختلاف ظاهری ، با هم در ارتباط هستند،بدین معنا که انسان از یك سو استقلال فردی دارد و از سوی دیگر به اعتبار آنكه در جامعه و در ارتباط با دیگران زندگی می كند موجودی اجتماعی است .

پدیده های مذكور، آمیزه ای از « اصالت فرد » و « اصالت جامعه » را به وجود می آورند كه ره آورد و ارمغان این دو روند منطقی « حقوق بشر» نامیده می شود . خود حقوق بشر نیز در دو معنا و مفهوم قابل مطالعه است . در معنای نخست، حقوق بشر جمع حق است و بنابراین شامل حق های مختلف بشری می شود ،از این منظر می توان گفت حقوق بشر مفهومی قدیمی است كه تحت عناوین و قالب های مختلف، چه در ادیان و چه در مكاتب سیاسی و فلسفی مطرح شده است ، به دنبال جنگ جهانی دوم و به طور كلی بعد از نیمه اول قرن بیستم كه همراه با جنگ و خونریزی بود جهانیان و پس از آن اروپاییان، تصمیم گرفتند با تاسیس سازمان ملل متحد در سطح جهان و شورای اروپا در سطح قاره اروپا ، حقوق بنیادین و كرامت انسان ها را شناسایی و مشمول تضمین هایی نمایند و اعضاء جامعه بشری را صرف نظر از اعتقادات، نژاد، جنس ،ملیت و ... محترم شمارند . به این ترتیب درست در نقطه مقابل نیمه اول خشن و ضد بشری سده بیستم، نیمه دوم آن با تصویب این سند حقوق بشری، آغاز شد و سپس با تصویب میثاقین در سال 1966 و دیگر اسناد بین المللی و منطقه ای این روند رو به تكامل گذاشت .در معنای دوم حقوق بشر تبدیل به یك رشته تخصصی و مطالعاتی گردیده كه از این معنای دوم تحت عنوان حقوق بشر یا نظام حقوق بشر و در سطح بین المللی، نظام بین المللی حقوق بشر یاد می كنند .

با این طرز تفكر در نیمه دوم قرن بیستم به ویژه در سطح منطقه ای، دادگاه و دیوان های قضایی حقوق بشری تأسیس گردید كه رسالت آنها تعقیب و محاكمه موارد نقض حقوق بشری توسط سازمان های وابسته به دولت هاست . در سطح داخلی نیز در بسیاری از كشورها دادگاه های صیانت از قانون اساسی و یا شورای قانون اساسی بوجود امدكه وظیفه انطباق قوانین و مقررات مصوب را با اصول قانون اساسی به عهده دارند و از سوی دیگر به شكایات مربوط به نقض حقوق اساسی شهروندان در ارتباط با نحوه عملكرد و رفتار مسئولان و كارگزاران دولتی رسیدگی می كنند .

باید گفت ،زندگی در اجتماع فرد را از داشتن امور شخصی و خصوصی محروم نمی سازد . هركس حق دارد میزان آگاهی سایرین از مسایل فردی خود را به حداقل برساند و از آنها انتظار احترام به حریم شخصی اش را در كلیه ابعاد آن داشته باشد این سایرین كه اعم از دیگر شهروندان و نیز دولت اند ، بایستی در برابر تعدی به حریم خصوصی دیگری خود را با ضمانت اجرایی هایی اعم از مدنی و كیفری مواجه ببینند . «حوزه خصوصی به معنای دقیق زمانی شكل می گیرد كه دولت و حتی جامعه به ترك مداخله یا دست كم مداخله كمینه در قلمرو زندگی خصوصی شهروندان پایبند باشند»[1]. این امر می تواند به تضمین هرچه بیشتر این حق اساسی افراد منتهی گردد . در بیان اهمیت آن ،همین بس كه وقتی فردی به صرف زندگی در اجتماع نتواند حوزه فردی و مستقلی داشته باشد چگونه می توان از شخص بودن و شخصیت مستقل وی صحبت كرده و او را صاحب حق و تكلیف دانست . این حق را اصطلاحا «حریم خصوصی »می نامیم و باید بگوییم یكی از ارزشمندترین مفاهیم در نظامهای حقوقی توسعه یافته است.این حق در زمره مهم ترین حقوقی است كه ارتباط تنگاتنگی با كرامت انسانی دارد لذا حمایت از شخصیت انسانی مستلزم حمایت از حریم خصوصی است و حمایت از حریم خصوصی به تكریم شخصیت انسان و تمامیت مادی و معنوی او می انجامد . حریم خصوصی با آزادی و استقلال انسان و حق بر تعیین سرنوشت برای خود نیز، ارتباط تنگاتنگی دارد زیرا فضای لازم برای رشد و تكامل شخصی افراد را فراهم می آورد .

همچنین حریم خصوصی بعنوان اصل سازمان بخش جامعه مدنی شناخته شده است كه در بطن قرارداد اجتماعی فرضی، هر جامعه پنهان است و زمینه همزیستی مسالمت آمیز در آن جامعه را فراهم می سازد .

در مورد مفهوم و قلمرو حریم خصوصی باید گفت كه این بعد از حق انسان نیز به دنبال تحولات و پیشرفت هایی كه به مرور زمان در زمینه های علمی، اجتماعی، اقتصادی،... صورت گرفته ، تحت تأثیر واقع شده است، لذا مفهوم و قلمروآن در جامعه پیشرفته و متمدن امروزی با مفهوم و قلمرو آن در جامعه سنتی سابق متفاوت می باشد.

كما اینكه مفهوم و قلمرو آن در دنیای كنونی، در یك جامعه توسعه یافته، جامعه عقب مانده یا در حال توسعه می تواند متفاوت باشد بعنوان مثال استفاده دولت ها از تكنولوژی برای كسب اطلاعات درباره افراد، یكی از بزرگترین خطرهایی است كه استقلال شخصی افراد را تهدید می كند. زیرا دولت با استفاده از قدرت بسیار خود، می تواند با مهارت كافی از آن جهت نقض حریم خصوصی استفاده كند.

در كنار مراجع دولتی و عمومی، افراد خصوصی و صاحبان برخی مشاغل نیز ممكن است به دلایل متعددی، از وسایل فنی نظارت های سمعی و بصری استفاده نمایند. نظارت بصری اعم از علنی و پنهانی، اكنون كاملاً شایع گردیده، مثل تلویزیون های مدار بسته و دوربین های ویدئویی که در بانك ها و مغازه ها جهت مقاصد امنیتی بکار میرود. استفاده از چنین وسایلی توسط بخش های خصوصی، مسایلی از حریم خصوصی را نه تنها در رابطه با كاركنان، بلكه مشتریانی كه رفتار آنها بدون آگاهی یا رضایتشان، توسط وسایل فنی الكترونیكی مورد مشاهده و ضبط قرار می گیرد، ایجاد كرده است .

همچنین ،تحولات مهمی در زمینه شكل و سرعت ارتباطات شخصی، رخ داده است از جمله؛ پست الكترونیك كه جایگزین بسیاری از روشهای خدمات پست سنتی و تلفن گردیده، ولی استفاده از این شیوه ذاتاً در معرض رهگیری و نظارت دیگران قرار دارد، بطوریكه شخص دیگری غیر از دریافت كننده پیام، می تواند به آسانی به آن پیام دسترسی پیدا كرده و آنرا بخواند .

فناوری مدرن امروزی ، مردم را قادر ساخته است كه بطور مخفیانه بر اعمال یكدیگر نظارت كنند و اطلاعات محرمانه ای را دربارة زندگی شخصی هم بدست آورند كه، اصولاً چنین حقی را ندارند . استفاده از دستگاههای عكسبرداری مخفیانه مثل خود کارهای دارای دوربین که اخیرا وارد بازار ایران نیز شده است یا تلفن های همراه دارای دستگاه فیلمبرداری و عكسبرداری، استفاده از پست الكترونیكی و دیگر شیوه های الكترونیكی برقراری ارتباط، از دستاوردهای تكنولوژی امروزی است كه می تواند به راحتی برای نقض حریم خصوصی افراد مورد استفاده قرار گیرند، در واقع تكنولوژی مدرن، قلمرو و نقض حریم خصوصی را توسعه داده است، لذا در مقابل می بایست ابزارهای جدیدی در قالب حمایت های ویژه قانونی، برای حمایت از این حریم ایجاد کرد. اكنون تردیدی وجود ندارد كه در بسیاری از عرصه ها، ظرفیت های تكنولوژیكی، از حمایت های قانونی حریم خصوصی، سبقت گرفته اند. در چنین عرصه هایی یا هیچ حمایتی از حریم خصوصی وجود ندارد یا این حمایت بسیار كم است،زیرا در عصر تحولات تكنولوژیكی، همیشه این خطر وجود دارد كه حمایت موجود غیر كارامد و ناكافی شود.

مفهوم و قلمرو حریم خصوصی را می توان با فرهنگ و نوع حكومت حاكم بر یك جامعه نیز مرتبط دانست. از این نظر بر حسب اینكه فرهنگ حاكم بر یك جامعه یك فرهنگ مذهبی یا غیر مذهبی و نظام حاكم بر یك جامعه یك نظام سیاسی استبدادی و توتالیسم یا دموكراتیك باشد مفهوم و قلمرو این حریم ، می تواند موسع یا مضیق باشد . مثلاً در یك نظام سیاسی دموكراتیك، حق حریم خصوصی یكی از ابزارهای مشاركت مردم در دموكراسی است كه به موازات آزادی بیان در این امر نقش دارد .

استقلال معنوی شهروندان یكی از لوازم عمده تحقق دموكراسی است و چون حریم خصوصی به این استقلال كمك می كند باید از آن دفاع كرد. زیرا حمایت از انتشار ناخواسته افكار و عقاید اشخاص، مباحثات عمومی و مشاركت فعال در یك حكومت مردم سالار را تسهیل می كند و مانع از تضعیف آزادی بیان، می شود .

عوامل فوق سبب شده است تا حریم خصوصی در زمره یكی از مهم ترین مصادیق حقوق بشر شناخته شده و در بسیاری از اسناد بین المللی ،به غیر قابل تعرض بودن آن تصریح شود . همچنین در قوانین اساسی بسیاری از كشورهای جهان نیز حریم خصوصی بصورت كلی یا مصداقی مورد شناسایی و حمایت قرار گرفته است .

بدین ترتیب در نفس اینکه حریم خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرد تردیدی وجود ندارد ، اما چگونگی این حمایت محل نزاع است. بعبارت دیگر اینكه، حریم خصوصی چیست و چه چیزهایی داخل در آن، یا خارج از آن، قرار می گیرند و شرایط و موارد ورود به این حریم كدامند، یكی از مهم ترین مباحث محافل حقوقی است .

این پژوهش خواسته است طی دو فصل به صورت جداگانه و مبسوط بررسی نماید كه تا چه اندازه ای مكانیزم های كیفری تضمین كننده حقوق و آزادی های ماهوی و شكلی افراد ، در زمینه حریم خصوصی پیش بینی گردیده است .

1- رحیم نوبهار ،‌حمایت حقوق كیفری از حوزه های عمومی و خصوصی ،‌ نشر جنگل جاودانه ،‌ تهران ،‌ چاپ اول ،‌ 1387 ،‌ص282

فهرست مطالب

مقدمه

 

بخش اول : كلیات

 

1-1 تعاریف .....................................................................................................

1

1-1-1 تعریف حریم خصوصی...................................................................

1

1-1-2 حمایت كیفری................................................................................

1-1-2-1 فلسفه حقوق کیفری ..................................................................

1-1-2-2 سیاست کیفری.....................................................................

1-1-2-3 حقوق جزای فنی..................................................................

9

11

12

 

12

1-2 پیشینه تاریخی...........................................................................................

12

1-2-1 سیر تاریخی ...................................................................................

12

1-2-1-1 دوران قبل از رنسانس............................................................

13

1-2-1-2 دوران بعد از رنسانس.............................................................

15

1-2-2 سیر تقنینی......................................................................................

18

1-2-2-1 اعلامیه های جهانی و اسناد بین المللی............................

18

1-2-2-1-1 اعلامیه جهانی حقوق بشر................................................

18

1-2-2-1-2 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی..............................

19

1-2-2-1-3 قرارداد بین المللی رفع هرگونه تبعیض نژادی................

19

1-2-2-1-4 قرارداد ژنو............................................................

19

1-2-2-2 معاهدات منطقه ای حقوق بشر ..............................................

19

1- 2-2-2-1كنوانسیون اروپایی...................................................................

19

1-2-2-2-2كنوانسیون آمریكایی ...........................................................

20

1-2-2-2-3 عهدنامه شورای اروپا .......................................................

20

1-2-2-2-4 اعلامیه اسلامی حقوق بشر...............................................

21

1-2-2-2-5 دستور العمل شورای اروپا.............................................

22

1-2-2-3 قوانین برخی كشورها ...............................................................

23

1-2-2-3-1کشورهای اروپایی...................................................................

23

1-2-2-3-2 آمریكا .................................................................................

32

1-2-2-3-3 برخی کشورهای آسیایی.....................................................

36

 

1-3 مبانی...........................................................................................................

41

1-3-1در غرب ...............................................................................................

41

1-3-1-1 نظریه های مخالفان حریم خصوصی............................

42

1-3-1-1-1 نظریه تحویل گرایانه تامسون.................................................

42

1-3-1-1-2 نظریه اقتصادی پوسنر .....................................................

42

1-3-1-1-3 نظریه فمینیستی از حریم خصوصی...................................

43

1-3-1-2 نظریه های موافقان حریم خصوصی .................................

44

1-3-1-2-1 نظریه حق داشتن تنهایی.........................................................

44

1-3-1-2-2 نظریه دسترسی محدود دیگران به خود................................

45

1-3-1-2-3 نظریه سری بودن.................................................................

46

1-3-1-2-4 نظریه كنترل بر اطلاعات شخصی........................................

47

1-3-1-2-5 نظریه حمایت از شخصیت و كرامت ................................

48

1-3-1-2-6 نظریه خلوت...................................................................

49

1-3-1-2-7 نظریه پراگماتیك........................................................

50

1-3-2 در اسلام .............................................................................................

54

1-3-2-1 احکام حریم خصوصی از منظر فقهای معاصر...............................

54

1-3-2-1-1 دیدگاه امام خمینی ................................................................

54

1-3-2-1-2 سایر فقها .............................................................................

56

 

1-4 موارد جواز نقض حریم خصوصی

57

1-4-1 عوامل توجیه كننده نقض حریم خصوصی........................................

57

1-4-2 ضوابط نقض حریم خصوصی ..........................................................

63

1-4-2-1 قانونی بودن.................................................................................

63

1-4-2-2 خود سرانه نبودن.....................................................................

67

1-4-2-3 ضرورت داشتن......................................................................

68

 

 

 

1-5 محدود ساختن قلمرو حریم خصوصی

72

1-5-1 به موجب تصمیم قضایی..........................................................

72

1-5-1-1 مقام صالح برای اتخاذ تصمیم قضایی.........................................

72

1-5-1-2 لزوم صدور مجوز قضایی.........................................................

74

1-5-1-3شرایط صدور مجوز قضایی......................................................

78

1-5-1-3-1 احراز ضرورت نقض حریم خصوصی...................................

78

1-5-1-3-2 تناسب بین اتهام و نوع مجوز صادره.....................................

82

1-5-1-3-3 موردی بودن مجوز....................................................................

83

1-5-2 بدون تصمیم قضایی......................................................................................

84

1-5-2-1 در جرایم مشهود..................................................................................

85

1-5-3 ضوابط محدود ساختن حریم خصوصی.......................................................

89

 

بخش دوم : مصادیق حریم خصوصی و جرم انگاری

 

2-1حریم خصوصی جسمانی........................................................................

98

2-1-1 تعریف.....................................................................................................

98

2-1-2 ضوابط حاکم بر تفتیش..........................................................................

99

2-1-3تفتیش بدنی ...........................................................................................

102

2-1-3-1تفتیش از روی لباس.............................................................................................

102

2-1-3-1-1تفتیش در جرایم مشهود.................................................................

102

2-1-3-1-2تفتیش در جرایم غیر مشهود.......................................................

103

2-1-3-1-3تفتیش متعاقب بازداشت قانونی ...................................................

107

2-1-3-2تفتیش با درآوردن لباس.........................................................................................

109

2-1-3-3 تفتیش داخلی بدن ................................................................................................

110

2-1-3-3-1آزمایش خون...................................................................................

111

2-1-3-3-2 معاینه داخلی و جراحی..................................................................

112

2-1-3-3-3 شستشوی معده............................................................................

113

2-1-4 بیومتریکس..............................................................................................

113

2-1-5 کارتهای تشخیص هویت...........................................................................

114

2-2حریم خصوصی اماكن و اشیاء ..............................................................

118

2-2-1مفهوم و مصادیق اماكن و اشیاء ................................................................

118

2-2-1-1مفهوم مكان.............................................................................................................

119

2-2-1-1-1اماكن و منازل مأموران سیاسی .......................................................

124

2-2-1-1-2دفاتر و منازل وكلای دادگستری ...................................................

125

2-2-1-1-3 نصب دوربین در اماکن عمومی....................................................

125

2-2-1-2مفهوم شی..................................................................................................................

130

2-2-1-2-1ضوابط تفتیش اماكن و اشیاء .........................................................

142

2-3حریم خصوصی ارتباطات .......................................................................

157

2-3-1تعریف ارتباطات........................................................................................

157

2-3-2 ارتباطات كلامی.....................................................................................

162

2-3-3 ارتباطات كتبی ...................................................................................

167

2-4حریم خصوصی اطلاعات .........................................................................

176

2-4-1تعریف اطلاعات و مصادیق آن...............................................................

176

2 -4-2قوانین مربوط به حریم اطلاعات..............................................................

181

نتیجه.............................................................................................

194

منابع.............................................................................................

199

ضمایم ........................................................................................... 211

قیمت فایل فقط 14,900 تومان

خرید

برچسب ها : حریم خصوصی , حریم خصوصی , حریم خصوصی جسمانی , حقوق کیفری , فقه , حقوق , تحقیق , پژوهش , پایان نامه , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پروژه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 771,000 results (0.46 seconds)
Search Results
حریم شخصی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../حریم_شخ...
Translate this pagePersian Wikipedia
حریم شخصی یا حریم خصوصی یعنی یک فرد یا گروه بتواند خود و یا اطلاعات مربوط به خود را مجزا کند و در نتیجه بتواند خود و یا اطلاعاتش را با انتخاب خویش در برابر ...
‎۱ انواع حریم خصوصی - ‎۲ جستارهای وابسته - ‎۳ منابع - ‎۴ پیوند به بیرون
Images for ‫حریم خصوصی‬‎Report images
Image result for ‫حریم خصوصی‬‎
Image result for ‫حریم خصوصی‬‎
Image result for ‫حریم خصوصی‬‎
Image result for ‫حریم خصوصی‬‎
More images for حریم خصوصی
خط مشی رازداری – حریم خصوصی و شرایط – Google
https://www.google.com/intl/fa/.../privacy/
Translate this pageGoogle
حریم‌خصوصی شما برای Google اهمیت دارد، از این‌رو چه به‌تازگی کاربر Google شده‌ و یا مدت زمان طولانی است که کاربر آن هستید، کمی وقت بگذارید تا با شیوه‌های کاری ما ...
حریم خصوصی و شرایط – Google
https://www.google.com/intl/fa/policies/
Translate this pageGoogle
درباره حریم خصوصی و امنیت بیشتر بدانید. ما متعهد هستیم که از حریم خصوصی‌تان محافطت کنیم، امنیتتان را بهبود ببخشیم و ابزارهایی با کاربرد آسان بسازیم تا ...
ورود وقیحانه به حریم خصوصی دختران عرب - صراط
www.seratnews.ir/.../ورود-وقیحانه-به-حریم-خصوصی-د...
Translate this page
Dec 1, 2013 - صراط: به دنبال انتشار فرم پرسشنامه ای در دانشگاه "المجمعه" در شهر الزلفی در مرکز عربستان که حاوی مسائل بسیار خصوصی درباره روابط زوجین بود، ...
حریم خصوصی - آپارات
www.aparat.com/v/9S5pk/حریم_خصوصی
Translate this page
علیرضا تقوی نژاد چگونه دولت آمریكا حریم خصوصی شهروندانش را نقض می كند . حریم خصوصی حریم خصوصی , تقوی نژاد , , علیرضا تقوی نژاد.
به این میگن حریم خصوصی توغرب - آپارات
www.aparat.com/.../به_این_میگن_حریم_خصوصی_تو...
Translate this page
صابر به این میگن حریم خصوصی توغرب دستگیری , پلیس , , صابر.
مفهوم حریم خصوصی در زندگی مشترک - بیتوته
www.beytoote.com/.../concept1-privacy-marriage.htm...
Translate this page
مفهوم حریم خصوصی در زندگی مشترک حریم خصوصی در زندگی مشترک,بعد از ازدواج,قبل از ازدواج ,زن و شوهر,شریک زندگی.
تعریف حریم خصوصی در قانون اساسی ایران - مجله اینترنتی قانون
www.iranprisons.ir › قانون اساسی
Translate this page
Dec 21, 2014 - قانون اساسی ایران نیز گوشه چشمی به حریم خصوصی داشته است. اگرچه نویسندگان بر این باورند که طیف وسیعی از اصول قانون اساسی بویژه در فصل ...
بخش اول/ ماهیت و اهمیت حریم خصوصی - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
May 11, 2013 - چکیده. یکی از مسائلی که در سالهای اخیر مطرح شده، بحث حریم خصوصی است. تا کنون تعاریف مختلفی از حریم خصوصی ارائه شده که اکثر آنها دارای ...
رایتل - حریم خصوصی
www.rightel.ir/privacy
Translate this page
عادی تجاری · رایتل. محصولات و خدمات. محصولات. سیم کارت‌ها; سیم کارت دایمی · سیم کارت اعتباری · سیم کارت دیتا · اندازه سیم کارت‌ها · رایکارت/رایکد. باندلینگ ...
حريم خصوصي و الزامات آن - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../حريم-خصوصي-و-الزامات-...
Translate this page
داشتن حريم خصوصي خوب است؟ اين موضوعي است كه بسياري از خانواده‌ها در عرصه‌هاي مختلف زندگي با آن مواجه هستند. موضوعي كه مي تواند در صورت نهادينه شدن تاثیرات ...
روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/5049
Translate this pageIran
Feb 16, 2014 - مهسا قوی قلب تعاریف مختلفی از حریم شخصی در قانون و عرف جامعه وجود دارد. حریم خصوصی یا شخصی از جمله حقوقی به شمار می‌رود که لازم است تمامی ...
حریم خصوصی و مجازات آن - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=171956
Translate this page
Mar 17, 2012 - حریم خصوصی در 2 معنا قابل تصور است؛ معنای نخست آن به مفهوم حوزه خـصـوصـی و تـعـرض‌نـاپـذیـری حـیـات فردی انسان است .حریم خصوصی در معنای ...
حفظ حریم خصوصی :: deutsch.info
deutsch.info/fa/privacy
Translate this page
اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی می‌شود و مطابق با مقررات حفاظت از داده‌ها قابل اجرا از قانون حفاظت از اطلاعات فدرال (BDSG) بر اساس سیاست حفاظت از حریم خصوصی، ...
حریم شخصی کاربران | پلیس فتا - پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ...
www.cyberpolice.ir/page/22471
Translate this page
1) سیاست حفظ حریم خصوصی تنها به اطلاعات جمع‌آوری شده از وب‌سایت پلیس فتا مربوط می‌باشد و این پلیس در قبال وب‌سایت‌هایی که از طریق این وب‌سایت، مخاطبان به آن ...
حریم خصوصی کاربران - بلاگ اسکای
www.blogsky.com/privacy
Translate this page
... سایت، بلاگ اسکای متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد. ... ما هرگز بدون اجازه از خودتان، دست به افشای اطلاعات خصوصی و فردی شما نخواهیم زد، ...
حریم خصوصی - بانک سامان
https://www.sb24.com/.../Privacy-Policy.h...
Translate this pageSaman Bank
امنیت و حریم خصوصی. همگام با روند روبه توسعه فعالیت بانک‌ها، افراد سودجو همواره درپی شناسایی مشتریان بانکی برای دسترسی به دارایی‌های آن‌ها بوده و برای رسیدن به ...
حریم خصوصی - Payame Saba
www.payamesaba24.ir/Systems/privacy_policy.aspx
Translate this page
همچنین از روشها و دستورالعملهای امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می کنیم.این روشهای محافظتی ذخیره سازی، استفاده و ...
حریم خصوصی - دیجی کالا
www.digikala.com/Page/Privacy-Policy
Translate this page
حریم خصوصی کاربران دیجی کالا. ... دیجی‌کالا ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت ...
مستند «حریم خصوصی» - YouTube
‫Video for حریم خصوصی‬‎
▶ 13:01
https://www.youtube.com/watch?v=nqGE7gIZ2i8
Sep 5, 2015 - Uploaded by My Media1 /Fa
مستند «حریم خصوصی». My Media1 /Fa. SubscribeSubscribedUnsubscribe 5555. Loading... Loading... Working ...
Sputnik Dari
dari.sputniknews.com/docs/about/privacy_policy.html
Translate this page
قواعد حفظ حریم خصوصی. در جریان استفاده از سایت ها و برنامه های کاربردی " سپوتنیک"، اطلاعات گوناگون از جمله اخباری که امکان شناسایی را برای شما فراهم میکند، می ...
حریم خصوصی | [ THK || جمهوری اسلامی ایران ]
www.thk.com/?q=ir/node/9605
Translate this page
۱ آوریل ۲۰۰۵. THK Co., Ltd. مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، آکیهیرو تراماچی. عمل به مسئولیت های قانونی و اجتماعی در زمینه حفاظت از اطلاعات شخصی، برای فعالیت های ...
حفظ حریم خصوصی کاربران : سینما تیکت ، خرید آنلاین بلیت سینما
cinematicket.org/?p=privacy
Translate this page
حفظ حریم خصوصی کاربران اطلاعات شما حفظ می‌شود مثل هر سایت دیگرهنگام ثبت ‌نام در سایت سینماتیکت، اطلاعات شخصی‌ خود را وارد می‌کنید. پس از ثبت این اطلاعات ...
سیاست حفظ حریم خصوصی | BODWELL مقطع متوسطه
bodwell.edu/fa/privacy/
Translate this page
هنگامی که این سیاست حفظ حریم خصوصی با استفاده از مدت "اطلاعات شناسایی شخصی," معنی اطلاعات که شناسایی یک فرد خاص ما, مانند نام فرد, آدرس پستی, آدرس ایمیل ...
حریم خصوصی - لینا
www.linanik.com › حریم خصوصی
Translate this page
حریم خصوصی. شرکت لینانیک خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان سایت http://www.linanik.com می داند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به ...
حریم شخصی کاربران سامسونگ - Samsung
www.samsung.com/.../pri...
Translate this pageSamsung Electronics Limited
در وب سایت سامسونگ لینک‌هایی به دیگر سایت‌ها قرار خواهد گرفت، شرکت تلاش خواهد کرد که فقط لینک سایت‌هایی را قرار دهد که حریم شخصی کاربران را رعایت کرده ...
سیاست حفظ حریم خصوصی - National Geographic Channel - خاور میانه ...
natgeotv.com/.../privacy...
Translate this pageNational Geographic Channel
اطلاعات خواسته شده فقط برای مقاصد ذکر شده در هنگام درخواست برای وارد کردن آن اطلاعات و یا بر طبق این سیاست حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 2.
حریم خصوصی | فیت شیپ
www.fitshape.ir/privacy.html
Translate this page
حریم خصوصی. از آنجا که فیت شیپ حفظ حریم خصوصی کاربران را از مهمترین اصول کاری خود می داند، هنگام ثبت نام تنها بعضی از اطلاعات عمومی را برای ایجاد فرمول ...
حریم خصوصی و مالكيت معنوی - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
www.irandoc.ac.ir/privacy.../privacy-‍copyright.html
Translate this page
صفحه اصلی; حریم خصوصی و مالكيت معنوی. حریم خصوصی و مالكيت معنوی. حریم خصوصی. » اطلاعاتی كه بنا به درخواست ما یا به تناسب نیاز در سایت درج می‌شود، ...
حریم خصوصی > کوکی ها - Privacy Statement - Microsoft
https://privacy.microsoft.com/...
Translate this pageMicrosoft Corporation
حریم خصوصی‌تان برایمان مهم است. این بیانیه حریم خصوصی توضیح می دهد که ما چه اطلاعات شخصی را در مورد شما جمع آوری می کنیم و چگونه از آنها استفاده می کنیم.
با تصویب مجلس:وسایل نقلیه مشمول حریم خصوصی نیست - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/381524/Politics/1326
Translate this page
Oct 21, 2014 - با تصویب نمایندگان مجلس، اماکنی مثل وسایل نقلیه که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار می‌گیرند مشمول حریم خصوصی نیست و امر به معروف ...
RAD--حریم خصوصی - RAD-راد
radsense.ir/PrivacyPolicy.php
Translate this page
با توسعه‌ی سریع و افزایش پیچیدگی سیستم‌های رایانه‌ای و شبکه‌های ارتباطی، نیاز کاربران به اعتماد، امنیت و حریم شخصی بیش از پیش مورد بحث و بررسی قرار ...
سیاست حفظ حریم خصوصی | San Diego Gas & Electric
www.sdge.com/سیاست-حفظ...
Translate this pageSan Diego Gas & Electric
سیاست حفظ حریم خصوصی. San Diego Gas and Electric (“SDG&E”) متعهد به آگاه نگه داشتن بازدیدکنندگان در ارتباط با نحوه گردآوری اطلاعات در وب سایت ما به آدرس ...
سیاست حفظ حریم خصوصی - Mailigen
www.mailigen.ir/privacy-policy
Translate this page
میلیجن متعهد به حفظ حریم خصوصی میباشد با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار داده اید ما سیاست هایی در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خود آماده کرده ایم ...
رانی مانیا | ضوابط حریم خصوصی
www.ranimania.com/privacy
Translate this page
ضوابط حریم خصوصی. عوجان و شرکت های گروه عوجان خود را به حفظ اطلاعات شخصی شما و خانواده شما در هنگامی که از این وب سایت استفاده می کنید متعهد می دانند. برآنیم ...
حفاظت از حریم شخصی‌ خود - بیت‌کوین - Bitcoin
https://bitcoin.org/.../prot...
Translate this pageBitcoin P2P Virtual Currency
در همین حال، بیت کوین، اگر بدرستی استفاده شود، می تواند سطوح قابل قبولی از حریم خصوصی ایجاد کند. همواره بخاطر داشته باشید که جهت حفظ حریم خصوصی، ...
Taksoo. سیاست حفظ حریم خصوصی - بازاریابی شبکه ای تکسو
www.taksoo.ir/privacyinfo.aspx
Translate this page
سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در تکسو. تکسو تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این سند شامل توضیحی ...
حریم خصوصی - پاپ کده
/page/view/privacy
Translate this page
حریم خصوصی. با مشاهده و استفاده شما از سامانه تبلیغاتی پاپ کده، قوانین و شرایط این سیاست سایت را پذیرفته اید. در اینجا منظور از "ما" سامانه تبلیغاتی پاپ کده و ...
ایسنا - نگرانی‌ها از شکستن حریم خصوصی
isna.ir/fa/news/.../نگرانی-ها-از-شکستن-حریم-خصوص...
Translate this page
نگرانی‌ها از شکستن حریم خصوصی. » سرویس: اقتصادي - ارتباطات و فناوري اطلاعات. کد خبر: 95021810197. شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱. 1431776953924_0, ...
سیاست محرمانگی و حریم خصوصی در پنل های اس ام اس فراپیامک
farapayamak.ir/privacy/view/
Translate this page
حریم خصوصی کاربران در پنل های پیامکی فراپیامک،حریم خصوصی در فراپیامک،
حریم خصوصی - سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو
www.makufz.org/privacy-policy/view/
Translate this page
حریم خصوصی. سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان وب سایت سازمان می‌داند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود ...
سیاست حفظ حریم خصوصی | ShareAmerica
https://share.america.gov/fa/privacy-policy-2/
Translate this page
سیاست حفظ حریم خصوصی. ما هنگام دیدار شما از تارنمای ما هیچ نوع اطلاعات شخصی (PII) درباره شما گردآوری نمی کنیم، مگر این که خودتان تصمیم بگیرید این اطلاعات را ...
حد و مرز حریم خصوصی و عمومی تشریح شد - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Oct 16, 2015 - معاون فرهنگی قوه قضائیه با تشریح حد و مرز حریم خصوصی و عمومی گفت: چنانچه کسی از خلافی در حریم شخصی مطلع شد نباید آن را افشا کند و اگر ...
Canco - حریم خصوصی
canco.co.ir/privacy
Translate this page
حریم خصوصی وب سایت کنکو کانادا. شرکت کنکو کانادا متعهد مي شود که به حريم خصوصي کاربران خود احترام بگذارد. در اين صفحه تعهدات و سياستهاي سايت در اين ...
ضوابط حفظ حریم خصوصی - نت برگ
netbarg.com/tehran/page/privacy_policy
Translate this page
سیاست اصلی و استراتژی نت برگ بر حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی کاربران و اعضا بنا نهاده شده است و بر همین اساس کلیه سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مربوطه در ...
پورتال استانداري زنجان > حریم خصوصی - استانداری زنجان
ostandari-zn.ir/حریمخصوصی.aspx
Translate this page
ضوابط حفظ حریم خصوصی. سیاست اصلی و استراتژی وب سایت استانداری زنجان بر حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی کاربران و اعضا بنا نهاده شده است و بر همین اساس ...
سیاست حریم خصوصی - Huawei
www.huawei.com/minisite/privacy-policy.../fs/
Translate this pageHuawei
Huawei Technologies Co., Ltd (که از این پس با نام "Huawei " به آن اشاره می شود) شرکتی است که برای داده های شخصی و حریم خصوصی شما ارزش بسیاری قائل است.
[PDF]راهنمای قوانین حریم خصوصی در NSW - Information and Privacy ...
www.ipc.nsw.gov.au/node/.../latest
Translate this pageNew South Wales
من چگونه می توانم حریم خصوصی ام را. حفظ کنم؟ تاکید عمده قوانین حریم خصوصی در NSW روی اطالعات. مربوط به شما است، یعنی اطالعاتی که هویت شما را. مشخص می کند.
سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران - پادویش،ضدویروس ایرانی ...
padvish.com/page.php/fa/2
Translate this page
بیانیه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران. شرکت نرم افزاری امن پراز، متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور خود را ملزم به رعایت ...

Searches related to حریم خصوصی

حریم خصوصی زن وشوهر

حریم خصوصی چیست

حریم زناشویی

حریم خصوصی زنان

حریم خصوصی افراد

تعریف حریم خصوصی

مقاله حریم خصوصی

حریم خصوصی و امنیت اینترنت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,008
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,008
  • بازدید ماه : 1,008
  • بازدید سال : 135,171
  • بازدید کلی : 2,643,718