loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 177 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران

تحقیق در مورد  نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران دسته: مدیریت
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 109 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 97

در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته است

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد  نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران


مقدمه:
در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته است. موضوعی كه انتخاب نموده ام تا به حال در ایران تحقیقی مشابه آن صورت نپذیرفته است و با مراجعه به سایت های اینترنتی نیز مورد مشابه خارجی یافت نشد ، اما بر اساس مقتضیات تحقیق ، پیشینه تحقیقاتی كه در رابطه با حسابداری شركتهای بیمه و نزدیك به موضوع مورد بحث وجود دارد را به شرح ذیل ارائه می دهم . 

موضوع 1- عنوان : حسابداری كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی در شركتهای بیمه در ایران 
تهیه كننده : خانم حلیمه خاتون موصلی – سال دفاع 1371
نام دانشگاه محل تحصیل : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مركزی

فرضیه :
مفهوم تعهدی یكی از مفاهیم بنیادی حسابداری و گزارشگری مالی است . در خصوص نحوه اندازه گیری و ثبت و گزارش درآمدها و هزینه ها كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی توسط شركتهای بیمه در ایران مد نظر قرار نمی گیرد و این امر باعث نادیده گرفتن اصول اساسی تحقق درآمد و تطابق درآمدها و هزینه در شركتهای مزبور گردیده است . 

روش جمع آوری اطلاعات
اطلاعات مورد نیاز تحقیق از طریق بررسی مقررات و قوانین حاكم بر شركتهای بیمه ، بررسی صورتهای مالی شركتهای بیمه داخلی و خارجی و گزارشهای حسابرسی ، بررسی استانداردها و روشهای حسابداری مربوط به صنعت بیمه بطور عام و كارمزد منافع بطور خاص از منابع داخلی و خارجی و مصاحبه با متخصصین صنعت بیمه انجام شده است . 

جامعه آماری 
جامعه آماری این تحقیق كلیه شركتهای بیمه فعال در ایران می باشد . بدلیل آن كه نمونه انتخابی صد در صد جامعه می باشد نتیجتاً تشكیل جامعه آماری نمونه از نظر تطبیق آن با جامعه اصلی ، آزمون مورد ندارد . 

روش تحقیق
روش استدلال در تحقیق مزبور روش قیاسی و استقرائی بوده و حول سه محور اصلی پایه گذاری شده است :
اف – بررس و مطالعه نظریات تئوری منابع داخلی و خارجی و قوانین
ب – نظر خواهی از اساتید و متخصصان صنعت بیمه و ترجمه و بررسی روشهای مورد عمل بیمه گران اتكائی بین المللی . 
ج – بررسی روشهای مورد عمل شركتهای بیمه كشور ، گزارشهای حسابرسی، قرا ردادهای اتكائی و صورتحسابهای كارمزد منافع شركتهای بیمه داخل كشور.

نتیجه گیری :
تحقیق نشان می دهد كه شركتهای بیمه داخل كشور در خصوص گزارش كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی مفهوم تعهدی را در نظر نمی گیرند و فرضیه مورد بررسی به شرح زیر اثبات گردیده است :
فرض تعهدی كه یكی از مفروضات بنیادی حسابداری و گزارشگری مالی است در خصوص نحوه اندازه گیری و ثبت گزارش درآمدها و هزینه ها ، كارمزد منافع توسط شركتهای بیمه در ایران مد نظر قرار نمی گیرد و این باعث نایدده گرفتن اصول اساسی تحقق درآمد و تطابق هزینه ها با درآمدها در شركتهای مزبور گردیده است . 

موضوع 2 – عنوان : حسابداری بیمه های عمومی در ایران و مقایسه آن با استانداردهای موجود در انگلستان و امریكا

محقق : مرتضی كردمدانلو
سال دفاع : آذر ماه 1375
نام دانشگاه محل تحصیل : دانشكده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی (ره)

فرضیه اهم 
نظام حسابداری بیمه های عمومی در شركتهای بیمه ایران منطبق با استانداردهای حسابداری شركتهای بیمه نیست . 



فرضیه فرعی :
امكان استفاده از استانداردهای بین المللی حسابداری در خصوص بیمه های عمومی در شركتهای بیمه ایرانی وجود دارد . 

روش اثبات فرضیه
1- بررسی و مقایسه تطبیقی آئین نامه های مصوب شورای عالی بیمه در زمینه نظام حسابداری و گزارشگری بیمه های عمومی با استانداردهای موجود در انگلیس و آمریكا
2- ارزیابی صورتهای مالی شركتهای بیمه ایرانی در جهت قابلیت تطابق با استانداردهای بین المللی . 

قلمرو تحقیق:
كلیه شركتهای بیمه موجود در ایران به استثناء سازمان تأمین اجتماعی

روش جمع آوری اطلاعات
اطلاعات مورد نیاز موضوع تحقیق از طریق بررسی استانداردها و روشهای حسابداری مربوط به صنعت بیمه بررسی مصوبات و مقررات و قوانین حاكم بر شركتهای بیمه و بررسی صورتهای ملی آنها و همچنین مصاحبه با افراد متخصص در این زمینه بوده است . 

روش تحقیق 
روش استدلال در این تحقیق قیاسی بوده است . بررسی و مطالعه استانداردهای حسابداری مرجع حرفه ای دنیا در زمینه گزارشگری بیمه های عمومی و سپس مقایسه روشهای موجود و متداول در ایران و تعیین نقاط ضعف و قوت بر پایه روش قیاسی بوده است . 

موضوع 3 – عنوان : حسابداری بیمه های عمر در ایران 
محقق : خانم فرزانه نصیر زاده 
سال دفاع : دی ماه 1371 – دانشگاه تهران – دانشكده مدیریت

فرضیه :
صورتهای مالی شركتهای بیمه عمر در ایران مطابق با استانداردهای حسابداری مربوط تهیه نمی شود . 

محدوده و قلمرو تحقیق:
1- بررسی تئوریكی حسابداری بیمه عمر
2- بررسی وضعیت حسابداری بیمه در ایران 
3- مطالعه تطبیقی بین حسابداری بیمه عمر در ایران و آمریكا و كانادا

قلمرو مكانی
این تحقیق پیرامون نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران می باشد و از آنجائی كه در ماده 1 قانون اداره شركتهای بیمه بیان شده شركتهای بیمه ایران ، آسیا ، البرز و دانا بصورت سهامی اداره می شوند و مجاز به انجام انواع عملیات بیمه ای در بخشهای دولتی ، تعاونی و خصوصی می باشند و با عنایت به این مطلب كه بیمه ایران ، بزرگترین شركت بیمه در ایران می باشد و از نظر حجم و قدرت فعالیت در زمینه بیمه عمر نسبت به سایر شركتهای بیمه تقدم دارد بیمه ایران و بیمه دانا كه صرفاً در زمینه بیمه اشخاص به فعالیت می پردازد به عنوان قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است. 

روش تحقیق :
این تحقیق از دو بخش تئوری و عملی تشكیل شده است . در بخش اول آن كه جنبه تئوری دارد از كتابها و منابع فارسی و خارجی و آئین نامه ها و مقررات شورای عالی بیمه استفاده شده است . 
بخش دوم جنبه عملی دارد و به بررسی وضعیت حسابداری شركتهای بیمه عمر در ایران می پردازد و در واقع بررسی مطالب كلی بخش اول در ایران می باشد كه شامل انجام مصاحبه با صاحبنظران و كارشناسان مالی شركتهای بیمه و بررسی سیستم حسابداری بیمه عمر در ایران می باشد . در انجام مصاحبه سعی شده است با كارشناسان و مسئولین امر كه سالها در امور بیمه عمر اشتغال داشته و دارای تجارب مطمئن می باشند تماس گرفته شود تا با تصحیح و تكمیل اطلاعات بدست آمده بوسیله منابع معین نتایج صحیح و قابل اطمینانی بدست آید . 

خلاصه پیشنهادات :
1- محاسبه هزنیه های مشاركت در منافع و سایر برآوردهائی كه در بیمه مورد استفاده قرار می گیرد برای بیمه های عمر ضروری می باشد . 
2- باید از جداول مرگ و میر مربوط به كشور ایران برای محاسبه ذخایر ریاضی استفاده نمود و تعرفه ها و نرخهای بیمه مورد تجدید نظر قرا رگیرد . 
3- از آنجائی كه یكی از اهداف اصلی صنعت بیمه هدایت كردن انبوه سرمایه است كه از جمع آوری حق بیمه ها بوجود می آید پیشنهاد می شود كه در تركیب مجموعه سرمایه گذاری های مؤسسه ، مدت، میزان ریسك نقد شوندگی و بازدهی مد نظر قرار گیرد و از هر گونه افراط و تفریط در تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری خود داری شود و تركیب مجموعه سرمایه گذای ها با توجه به هدف های دراز مدت شركت تعیین شود و از تمركز رقم عمده ای از سرمایه در یك رشته خود دارری گردد . 

نتیجه گیری :
ایجاد تركیبی از انواع سرمایه گذاری ها كه هم بتواند در مقابل تورم ارزش سرمایه را حفظ كند و هم سود معقولی را عاید نموده و جریان صحیحی را نیز برای نقدینگی برقرار كند مد نظر است . 

موضوع شماره 4:
مقاله ای با عنوان تحلیلی بر استاندارد حسابداری شماره 28 (فعالیتهای بیمه عمومی) در مجله حسابدار شماره 171 اردیبهشت 85 ارائه شده است كه توسط عباس هشی عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران و داریوش حسن زاده كارشناس ارشد حسابداری دانشگاه شهید بهشتی نوشته شده است . این مقاله در پاسخ به فراخوان سازمان حسابرسی جهت نظر خواهی و اخذ پیشنهادات به تحلیل استاندارد و ارائه نظرات و پیشنهاداتی در این زمینه می پردازد . این مقاله در هر كدام از موارد زیر ابتدا بر حسب مورد به مفاد استاندارد در این باره اشاره نموده و سپس بادیدی انتقادی به ارائه نظرات و پیشنهاداتی اقدام نموده است و مواردی را كه از نظر نویسندگان در استاندارد نادیده گرفته شده و یا بطور كامل به آن پرداخته نشده است را ذكر می نماید . موارد مورد بحث عبارتند از :
1- ضرورت تدوین استاندارد حسابداری فعالیتهای بیمه
2- دامنه كاربرد استاندارد
3- وجه تمایز بین حسابداری در صنعت بیمه با حسابداری در صنایع دیگر
4- شناخت درآمد حق بیمه
5- حق بیمه عاید نشده
6- مخارج تحصیل ( فروش یا صدور بیمه نامه)
7- خسارت : الف : تلقی مبالغ دریافتی از بیمه گر اتكایی بابت خسارت به عنوان در آمد ، ب : سایر موضوعات
8- ذخیره تكمیلی
9- حق بیمه های اتكایی و موضوعات آن ، الف : بند 33 استاندارد ، ب : بند 35 استاندارد
10- موارد افشاء
11- استانداردهای بین المللی حسابداری
12- از منظر قوانین
13- اثرات مالی
14- سایر پیشنهادها : 1- اتكایی واگذاری صد در صد 2- مواردی كه جریان نقدی عایدی نباشد

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران , تحقیق , نحوه حسابداری , بیمه عمر , بیمه عمر در ایران , تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه

تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران

تحقیق در مورد  نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران دسته: مدیریت
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 109 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 97

در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته است

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد  نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران


مقدمه:
در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته است. موضوعی كه انتخاب نموده ام تا به حال در ایران تحقیقی مشابه آن صورت نپذیرفته است و با مراجعه به سایت های اینترنتی نیز مورد مشابه خارجی یافت نشد ، اما بر اساس مقتضیات تحقیق ، پیشینه تحقیقاتی كه در رابطه با حسابداری شركتهای بیمه و نزدیك به موضوع مورد بحث وجود دارد را به شرح ذیل ارائه می دهم . 

موضوع 1- عنوان : حسابداری كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی در شركتهای بیمه در ایران 
تهیه كننده : خانم حلیمه خاتون موصلی – سال دفاع 1371
نام دانشگاه محل تحصیل : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مركزی

فرضیه :
مفهوم تعهدی یكی از مفاهیم بنیادی حسابداری و گزارشگری مالی است . در خصوص نحوه اندازه گیری و ثبت و گزارش درآمدها و هزینه ها كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی توسط شركتهای بیمه در ایران مد نظر قرار نمی گیرد و این امر باعث نادیده گرفتن اصول اساسی تحقق درآمد و تطابق درآمدها و هزینه در شركتهای مزبور گردیده است . 

روش جمع آوری اطلاعات
اطلاعات مورد نیاز تحقیق از طریق بررسی مقررات و قوانین حاكم بر شركتهای بیمه ، بررسی صورتهای مالی شركتهای بیمه داخلی و خارجی و گزارشهای حسابرسی ، بررسی استانداردها و روشهای حسابداری مربوط به صنعت بیمه بطور عام و كارمزد منافع بطور خاص از منابع داخلی و خارجی و مصاحبه با متخصصین صنعت بیمه انجام شده است . 

جامعه آماری 
جامعه آماری این تحقیق كلیه شركتهای بیمه فعال در ایران می باشد . بدلیل آن كه نمونه انتخابی صد در صد جامعه می باشد نتیجتاً تشكیل جامعه آماری نمونه از نظر تطبیق آن با جامعه اصلی ، آزمون مورد ندارد . 

روش تحقیق
روش استدلال در تحقیق مزبور روش قیاسی و استقرائی بوده و حول سه محور اصلی پایه گذاری شده است :
اف – بررس و مطالعه نظریات تئوری منابع داخلی و خارجی و قوانین
ب – نظر خواهی از اساتید و متخصصان صنعت بیمه و ترجمه و بررسی روشهای مورد عمل بیمه گران اتكائی بین المللی . 
ج – بررسی روشهای مورد عمل شركتهای بیمه كشور ، گزارشهای حسابرسی، قرا ردادهای اتكائی و صورتحسابهای كارمزد منافع شركتهای بیمه داخل كشور.

نتیجه گیری :
تحقیق نشان می دهد كه شركتهای بیمه داخل كشور در خصوص گزارش كارمزد منافع قرار دادهای اتكائی مفهوم تعهدی را در نظر نمی گیرند و فرضیه مورد بررسی به شرح زیر اثبات گردیده است :
فرض تعهدی كه یكی از مفروضات بنیادی حسابداری و گزارشگری مالی است در خصوص نحوه اندازه گیری و ثبت گزارش درآمدها و هزینه ها ، كارمزد منافع توسط شركتهای بیمه در ایران مد نظر قرار نمی گیرد و این باعث نایدده گرفتن اصول اساسی تحقق درآمد و تطابق هزینه ها با درآمدها در شركتهای مزبور گردیده است . 

موضوع 2 – عنوان : حسابداری بیمه های عمومی در ایران و مقایسه آن با استانداردهای موجود در انگلستان و امریكا

محقق : مرتضی كردمدانلو
سال دفاع : آذر ماه 1375
نام دانشگاه محل تحصیل : دانشكده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی (ره)

فرضیه اهم 
نظام حسابداری بیمه های عمومی در شركتهای بیمه ایران منطبق با استانداردهای حسابداری شركتهای بیمه نیست . 



فرضیه فرعی :
امكان استفاده از استانداردهای بین المللی حسابداری در خصوص بیمه های عمومی در شركتهای بیمه ایرانی وجود دارد . 

روش اثبات فرضیه
1- بررسی و مقایسه تطبیقی آئین نامه های مصوب شورای عالی بیمه در زمینه نظام حسابداری و گزارشگری بیمه های عمومی با استانداردهای موجود در انگلیس و آمریكا
2- ارزیابی صورتهای مالی شركتهای بیمه ایرانی در جهت قابلیت تطابق با استانداردهای بین المللی . 

قلمرو تحقیق:
كلیه شركتهای بیمه موجود در ایران به استثناء سازمان تأمین اجتماعی

روش جمع آوری اطلاعات
اطلاعات مورد نیاز موضوع تحقیق از طریق بررسی استانداردها و روشهای حسابداری مربوط به صنعت بیمه بررسی مصوبات و مقررات و قوانین حاكم بر شركتهای بیمه و بررسی صورتهای ملی آنها و همچنین مصاحبه با افراد متخصص در این زمینه بوده است . 

روش تحقیق 
روش استدلال در این تحقیق قیاسی بوده است . بررسی و مطالعه استانداردهای حسابداری مرجع حرفه ای دنیا در زمینه گزارشگری بیمه های عمومی و سپس مقایسه روشهای موجود و متداول در ایران و تعیین نقاط ضعف و قوت بر پایه روش قیاسی بوده است . 

موضوع 3 – عنوان : حسابداری بیمه های عمر در ایران 
محقق : خانم فرزانه نصیر زاده 
سال دفاع : دی ماه 1371 – دانشگاه تهران – دانشكده مدیریت

فرضیه :
صورتهای مالی شركتهای بیمه عمر در ایران مطابق با استانداردهای حسابداری مربوط تهیه نمی شود . 

محدوده و قلمرو تحقیق:
1- بررسی تئوریكی حسابداری بیمه عمر
2- بررسی وضعیت حسابداری بیمه در ایران 
3- مطالعه تطبیقی بین حسابداری بیمه عمر در ایران و آمریكا و كانادا

قلمرو مكانی
این تحقیق پیرامون نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران می باشد و از آنجائی كه در ماده 1 قانون اداره شركتهای بیمه بیان شده شركتهای بیمه ایران ، آسیا ، البرز و دانا بصورت سهامی اداره می شوند و مجاز به انجام انواع عملیات بیمه ای در بخشهای دولتی ، تعاونی و خصوصی می باشند و با عنایت به این مطلب كه بیمه ایران ، بزرگترین شركت بیمه در ایران می باشد و از نظر حجم و قدرت فعالیت در زمینه بیمه عمر نسبت به سایر شركتهای بیمه تقدم دارد بیمه ایران و بیمه دانا كه صرفاً در زمینه بیمه اشخاص به فعالیت می پردازد به عنوان قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است. 

روش تحقیق :
این تحقیق از دو بخش تئوری و عملی تشكیل شده است . در بخش اول آن كه جنبه تئوری دارد از كتابها و منابع فارسی و خارجی و آئین نامه ها و مقررات شورای عالی بیمه استفاده شده است . 
بخش دوم جنبه عملی دارد و به بررسی وضعیت حسابداری شركتهای بیمه عمر در ایران می پردازد و در واقع بررسی مطالب كلی بخش اول در ایران می باشد كه شامل انجام مصاحبه با صاحبنظران و كارشناسان مالی شركتهای بیمه و بررسی سیستم حسابداری بیمه عمر در ایران می باشد . در انجام مصاحبه سعی شده است با كارشناسان و مسئولین امر كه سالها در امور بیمه عمر اشتغال داشته و دارای تجارب مطمئن می باشند تماس گرفته شود تا با تصحیح و تكمیل اطلاعات بدست آمده بوسیله منابع معین نتایج صحیح و قابل اطمینانی بدست آید . 

خلاصه پیشنهادات :
1- محاسبه هزنیه های مشاركت در منافع و سایر برآوردهائی كه در بیمه مورد استفاده قرار می گیرد برای بیمه های عمر ضروری می باشد . 
2- باید از جداول مرگ و میر مربوط به كشور ایران برای محاسبه ذخایر ریاضی استفاده نمود و تعرفه ها و نرخهای بیمه مورد تجدید نظر قرا رگیرد . 
3- از آنجائی كه یكی از اهداف اصلی صنعت بیمه هدایت كردن انبوه سرمایه است كه از جمع آوری حق بیمه ها بوجود می آید پیشنهاد می شود كه در تركیب مجموعه سرمایه گذاری های مؤسسه ، مدت، میزان ریسك نقد شوندگی و بازدهی مد نظر قرار گیرد و از هر گونه افراط و تفریط در تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری خود داری شود و تركیب مجموعه سرمایه گذای ها با توجه به هدف های دراز مدت شركت تعیین شود و از تمركز رقم عمده ای از سرمایه در یك رشته خود دارری گردد . 

نتیجه گیری :
ایجاد تركیبی از انواع سرمایه گذاری ها كه هم بتواند در مقابل تورم ارزش سرمایه را حفظ كند و هم سود معقولی را عاید نموده و جریان صحیحی را نیز برای نقدینگی برقرار كند مد نظر است . 

موضوع شماره 4:
مقاله ای با عنوان تحلیلی بر استاندارد حسابداری شماره 28 (فعالیتهای بیمه عمومی) در مجله حسابدار شماره 171 اردیبهشت 85 ارائه شده است كه توسط عباس هشی عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران و داریوش حسن زاده كارشناس ارشد حسابداری دانشگاه شهید بهشتی نوشته شده است . این مقاله در پاسخ به فراخوان سازمان حسابرسی جهت نظر خواهی و اخذ پیشنهادات به تحلیل استاندارد و ارائه نظرات و پیشنهاداتی در این زمینه می پردازد . این مقاله در هر كدام از موارد زیر ابتدا بر حسب مورد به مفاد استاندارد در این باره اشاره نموده و سپس بادیدی انتقادی به ارائه نظرات و پیشنهاداتی اقدام نموده است و مواردی را كه از نظر نویسندگان در استاندارد نادیده گرفته شده و یا بطور كامل به آن پرداخته نشده است را ذكر می نماید . موارد مورد بحث عبارتند از :
1- ضرورت تدوین استاندارد حسابداری فعالیتهای بیمه
2- دامنه كاربرد استاندارد
3- وجه تمایز بین حسابداری در صنعت بیمه با حسابداری در صنایع دیگر
4- شناخت درآمد حق بیمه
5- حق بیمه عاید نشده
6- مخارج تحصیل ( فروش یا صدور بیمه نامه)
7- خسارت : الف : تلقی مبالغ دریافتی از بیمه گر اتكایی بابت خسارت به عنوان در آمد ، ب : سایر موضوعات
8- ذخیره تكمیلی
9- حق بیمه های اتكایی و موضوعات آن ، الف : بند 33 استاندارد ، ب : بند 35 استاندارد
10- موارد افشاء
11- استانداردهای بین المللی حسابداری
12- از منظر قوانین
13- اثرات مالی
14- سایر پیشنهادها : 1- اتكایی واگذاری صد در صد 2- مواردی كه جریان نقدی عایدی نباشد

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران , تحقیق , نحوه حسابداری , بیمه عمر , بیمه عمر در ایران , تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 440,000 results (0.72 seconds)
Search Results
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران - دانلود مقاله و پروژه - فایل ...
maghale.filenab.com/product-53315-407.aspx
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران. مقدمه: در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته ...
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران - دانلود پروژه و پایان نامه
projenab.rozblog.com/.../-تحقیق-در-مورد-نحوه-حسابدا...
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران دسته: مدیریت بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 109 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 97 در زمینه بیمه…, تحقیق ...
تحقيق در مورد نحوه حسابداري بيمه عمر در ايران
shampoooo.rozblog.com/post/710
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران - دانلود پروژه - فایل ناب projeha.filenab.com/product-53315-407.aspx 11 ساعت قبل ... تحقیق در مورد نحوه حسابداری ...
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران - فروشگاه فایل
filenab.parsiblog.com/Posts/430/
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران. جمعه 95 اردیبهشت 3 , ساعت 10:52 عصر ... تحقیق در مورد زمینه های پیدایش عصر رضاشاه · تحقیق در مورد سلسله زندیه
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران - دانلود تحقیق - فروشگاه ...
tahghigh.fileforooshi.ir/تحقیق-در-مورد-نحوه-حسابدار...
Translate this page
2 days ago - خرید. تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران. مقدمه: در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این رشته ...
مقاله در مورد دلایل عدم استفاده از بیمه عمر در ایران
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-دلایل-عدم-استفاده-از-بیمه...
Translate this page
باتوجه به اينكه نحوه سازماندهي و ساختارهاي سازماني نقش عمده اي در تحقق اهداف خواهد داشت . ... در حاليكه لازم است حسابداري بيمه هاي عمر و چرخه گردش مالي مربوط و همچنين ...
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران :: دی جی پروژه
digiproje.blog.ir/.../تحقیق-در-مورد-نحوه-حسابداری-ب...
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش کمی با توجه به اهمیت این رشته در ایران صورت پذیرفته است ...
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران | دانلود پروژه دانشجویی
seoband.ir/تحقیق-در-مورد-نحوه-حسابداری-بیمه-عمر-در/
Translate this page
Apr 22, 2016 - در زمینه بیمه و بخصوص حسابداری بیمه ای تحقیق و پژوهش كمی با توجه به اهمیت این ... برچسب‌ها ایران, بیمه, تحقیق, حسابداری, در, عمر, مورد, نحوه.
مقاله در مورد بيمه عمر و پس اندازه در چرخه اقتصادی برای رشته ...
www.iran-forum.ir/thread-119278.html
Translate this page
تالار گفتگوي ايرانيان , بزرگترين انجمن گفتگوي جوانان ايراني. ... در اين پژوهش سعي بر آن است كه بيمه عمر و پس انداز از نقطه نظر اقتصادي مورد بحث و ..... 2-نحوه حسابداري و اعلام نتايج سرمايه گذاري به بيمه گزاران به چه شكل خواهد بود و بهترين روش ...
موانع و راهکار های توسعه بیمه های عمر در کشور - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../موانع-و-راهکار-های-توسعه-بیمه-های-عمر-در-ک...
Translate this page
در حالیکه لازم است حسابداری بیمه های عمر و چرخه گردش مالی مربوط و همچنین ... شرکت بیمه دانا صورت گرفته است اما با وجود این ، هنوز با شرایط مورد انتظار و با .... ۹-۱) تشکیل یک گروه تحقیق به منظور انجام مطالعات تطبیقی در بیمه مرکزی ایران و یا.
آموزش بازاریابی بیمه » بیمه گران عمر؛ فرشته نجات یا گرگی در پوست ...
bimehmarketing.com/.../بیمه-گران-عمر؛-فرشته-نجات...
Translate this page
Apr 16, 2014 - اگر کسی اطلاعات دقیق داره در مورد چگونگی کارکرد بیمه عمر و میتونه منو ... من کارشناسی ارشد حسابداری هستم خیلی اتفاقی اومدم اینجا و اون کامنت ..... که کشور نمونه در کل جهان بشیم و همه بیان تحقیق که علت موفقیت ایران چی بوده…
استاندارد 28 حسابداري
www.centinsur.ir/ShowPage.aspx?...
Translate this page
اين استاندارد بايد در مورد فعاليتهاى بيمه عمومى و بيمه عمر زماني بكار گرفته .... نحوه حسابداري قراردادهاي بيمه اتكايي مجدد نيز مشابه قراردادهاي بيمه اتكايي اوليه است. ... طبق ماده ۵۴ قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‌گري، مؤسسات بيمه مي‌توانند با ...... پروژه در قالب يك پژوهش براي گروه كارشناسي مديريت تدوين استانداردها تعريف شد.
مقاله های مجله بررسی های حسابداری و حسابرسی
www.forum.tasavi.ir/index.php?topic=36.5;wap2
Translate this page
نتايج تحقيق نشان مي دهد كه علل عدم بكارگيري حسابداري تورمي در ايران : عدم ... سنجي طراحي مدل محاسبه بهاي تمام شده سپرده هاي بانكي به روش ABC : مورد بانك رفاه . ... تغيير و تحولات ايجاد شده در شرايط دروني و بيروني بنگاه هاي اقتصادي و سازمان ها و ... موضوع مقاله : پژوهش هاي كاربردي در حسابداري قسمت نهم ( حسابداري بيمه عمر در ايران )
یوز - آخرین مطالب حق بیمه
www.yooz.ir/blogs/?t=1&i...حق%20بیمه
Translate this page
تحقیق در مورد نحوه حسابداری بیمه عمر در ایران دسته: مدیریت بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 109 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 97 در زمینه بیمه و بخصوص ...
تکثیرسازان > مقالات رایگان دانشجویی > بیمه - بیمه ایران
www.dociran.com › مقالات رایگان دانشجویی › بیمه
Translate this page
Mar 7, 2010 - دانلود نرم افزار حسابداری حسابدار سیستم یکپارچه مدیریت مالی و حسابداری دوبل .... در بخش اول ، سازمان ، اركان ، تشكيلات ، نظارت و نحوه اداره بيمه مركزي ايران تعيين ... 5- واگذاري بيمه هاي اتكايي به مؤسسات داخلي و خارجي در هر مورد كه مقتضي باشد . .... بيمه عمر را مي توان براي بيمه گر لازم و براي بيمه گذار جايز دانست .
مقاله لزوم استفاده از حسابداری رایانه ای در شرکتهای بیمه
bankmaghale.ir/مقاله-لزوم-استفاده-از-حسابداري-رايانه/
Translate this page
۱- لزوم انجام عملیات حسابداری بصورت رایانه ای و اعلام مشخصات نرم افزار: ۲ ... نحوه ثبت حسابها و صدور اسناد حسابداری: ۱۱ ... ۴-۱- بیمه نامه های عمر و پس انداز ۱۶ ... بهره گیری از امکانات رایانه ای با توجه به حجم عملیات و تنوع گزارشات مورد نیاز تقریباً ... لذا کلیه شرکتهای نمایندگی یک شرکت بیمه جهت ثبت عملیات بیمه گری صرفاً می ...
دانلود مقاله در مورد بیمه
birdownload.epage.ir/.../module.news_Lang.fa_Page...
Translate this page
Nov 4, 2015 - دانلود مقاله. مقاله در مورد بیمه عمر و پس اندازه در چرخه اقتصادی برای رشته . ... بیمه ایران - دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق . .... اخبار،آموزش و دانلود مقالات حسابداری - بیمه - به حساب خود رسیدگی کنید پیش از آنکه .
گزارش کارآموزی شرکت سهامی بیمه ایران - تحقیق و پروژه و پایان نامه و ...
bankmaghaleh.ir/گزارش-کارآموزی-شرکت-سهامی-بیمه-...
Translate this page
لذا تحقیق حاضر کارآموزی در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد. در این پروژه مختصر هدف آموزش اصول حسابداری وقواعد علمی به صورت تئوری مطرح نیست بلکه ... با مسئولیت محوله خود را با تعمیق بیشتر وتحلیلی تراز سایر بخشها مورد توجه قرار دهند .... مشتریان جدید واعمال تشویق های لازم در زمینه رشته های بیمه عمر ، حوادث ، سرنشین ، آتش ...
پایان نامه حسابداری بیمه ایران - 0y0
www.0y0.ir › فایل
Translate this page
حساب وام بيمه گزاران عمر ... مقررات و نحوه محاسبه ذخاير فني شركت‌هاي بيمه ... Tags:پایان نامه حسابداری بیمه ایران, پایان نامه در مورد حسابداری بیمه ایران, پروژه مالی در ...
بیمه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بیمه
Translate this pagePersian Wikipedia
به موجب قانون بیمه ایران، بیمه عبارت است از قراردادی که به موجب آن یک طرف ..... عمر، بیمه‌گر باید در هر حال سرمایه مورد تعهد را بپردازد که در این شرایط، بیمه از طرف ...
موانع و راهکار‌های توسعه بیمه‌های عمر در کشور - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../5397...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Dec 10, 2007 - وقایعی است که از زمان‌های دور همه انسان‌ها را مورد تهدید قرارداده است. ... صنعت بیمه در ایران به رغم اینکه بیش از 7 دهه قدمت دارد و تلاش‌های زیادی ... بازاریابی و فروش، نحوه پذیرش ریسک، نحوه وصول حق بیمه، حسابداری و .... 26 -عدم تبیین جایگاه تحقیق و تحقیقات در صنعت بیمه و عدم وجود واحدهای تحقیقاتی در شرکت‌های بیمه
موضوع پایان نامه مدیریت بیمه | مشاوره پایان نامه و مقالات ISI
parsthesis.com/موضوع-پایان-نامه-مدیریت-بیمه/
Translate this page
اثر ريسك گريزي بر تقاضاي بيمه عمر (مورد مطالعه: بازار بيمه عمر ايران) اثربخشي آموزش‌ مولفه‌ هاي سبک‌ زندگي بارويکرد روانشناسي فردي بر رضايت‌ شغلي .... بررسي و ارزيابي نقش‌ و موانع‌ توسعه‌ سيستم‌ حسابداري مديريت‌ در صنعت‌ بيمه‌ در ايران‌
34 عامل اثر گذار بر عدم توسعه بیمه های زندگی در ایران | عباس رنجبر ...
https://www.linkedin.com/.../34-عامل-اثر-گذا...
Translate this pageLinkedIn
Nov 25, 2015 - عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در گفت‌وگو با سایت ... نیروی انسانی مورد نیاز، نحوه سرمایه‌گذاری ذخایر ریاضی بیمه‌های عمر، وجود تورم اقتصادی در کشور، نحوه حسابداری حساب‌های بیمه‌ای و از جمله بیمه‌های عمر، عدم ... تبیین جایگاه تحقیقات در صنعت بیمه و عدم وجود واحدهای تحقیقاتی در شرکت‌های ...
استخدام بانک صادرات سال ۹۵ + پرینت کارت ورود به جلسه آزمون | استخدام
www.estekhtam.com/استخدام-بانک-صادرات/
Translate this page
بانک صادرات ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر به شرح جدول زیر برای تصدی ... اساس ضوابط آیین‌نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون علمی، مصاحبه، تحقیق، معاینات پزشکی و . . . با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی دعوت به همکاری می‌نماید.
مقالات تخصصی بیمه و مدیریت - مقاله 12
broker.blogfa.com/post-12.aspx
Translate this page
مقالات تخصصی بیمه و مدیریت - مقاله 12 - به وبلاگ تخصصی مقالات بیمه و مدیریت ... به‌دليل خصوصيات حسابداري بيمه‌هاي عمر از قبيل محاسبات ذخاير فني، پرداخت مشاركت در منافع، ‌شرايط فروش متنوع و خصوصيات بيمه‌هاي عمر خرد ايجاد سيستم‌هاي كاراي ... ميانگين بازدهي ناشي از اين فرصت‌ها نرخ بازده مورد انتظار افراد را در فعاليت‌هاي ...
پایان نامه رشته حسابداری و اقتصاد - شرکت سهامی بیمه ایران با فرمت ورد ...
surnafile.blogsky.com/.../پایان-نامه-رشته-حسابداری-و-...
Translate this page
پایان نامه رشته حسابداری و اقتصاد - شرکت سهامی بیمه ایران با فرمت ورد. اختصاصی از ... مدارک لازم مورد نیاز و شرایط رسیدگی به پرونده های خسارت شخص ثالث. بخش دوم: بیمه ... نمونه جدول حق بیمه سالیانه در عمر زمانی برای سرمایه 1000 ریال (انفرادی).
[PDF]نقش راهبردي دانش اكچوئری و سرمایه گذاري ها در توسعه بیمه هاي عمر
www.irc.ac.ir/articles/pdf/82621976.pdf
Translate this page
به خصوص بیمه های عمر در ایران وضعیت مساعدي ندارند. مقاله حاضر، ... اکچوئري، سرمایه گذاري و سیستم های اطالعات حسابداري. قلمداد نموده و به ... می زان ذخایر مورد نیاز را تعیین و منافع حاصل. از س رمایه .... سرش ماري نفوس و عملیات تحقیقي در امور.
پایان نامه پژوهشکده بیمه - پورتال جامع برگزیده ها
www.bargozideha.com/tag/پایان-نامه-پژوهشکده-بیمه
Translate this page
... آیین نامه و رویه هاي مناسب براي حسابداري و گزارش دهی مالی و حسابداري شرکتهاي بیمه به تفکیک زندگی و ... در اين اساسنامه بيمه مركزي ايران به اختصار «بيمه» و پژوهشكده بيمه به اختصار «پژوهشكده» ناميده مي‌شود. ... تو این نوشتار میخوام خیلی خلاصه نحوه نوشتن مقاله و یا حتی پایان نامه رو براتون بگم. .... دانستنیها در مورد بیمه عمر 1.
کامل ترین مقاله در مورد گزارش کارآموزی در بیمه ایران | دانلود مقالات ISI
www.askpaper.ir/?p=1174
Translate this page
Mar 13, 2015 - بیمه ایران و چشم انداز های آینده نگری.. ۱۱. سرمایه گذاری و توسعه بیمه های عمر. ۱۲. سیستم های کارای اطلاعات حسابداری.. ۱۴. فصل سوم: فرایند خدمات ...
موانع و راهکارهای توسعه بیمه های عمر در کشور نسخه متنی
library2.tebyan.net/fa/Viewer/Text/67622/1
Translate this page
وقايعي است كه از زمان هاي دور همه انسانها را مورد تهديد قرارداده است. ... صنعت بيمه در ايران عليرغم اينكه بيش از 7 دهه قدمت دارد و تلاش هاي زيادي جهت توسعه آن صورت ... هاي عمر از جمله نحوه بازاريابي و فروش ، نحوه پذيرش ريسك ، نحوه وصول حق بيمه ، حسابداري ... در حاليكه لازم است حسابداري بيمه هاي عمر و چرخه گردش مالي مربوط و همچنين سرمايه ...
گزارش کارآموزی حسابداری در بیمه پارتیان
fnastaranseddighia.saharstore.ir/page-34649.html
Translate this page
کارآموزی حسابداری بیمه پارتیان دانا کارآموزی حسابداری بانک کارآموزی حسابداری . ... کامل ترین مقاله در مورد گزارش کارآموزی در بیمه ایران | فایل ISI. 15 ژوئن 2015 . ... کارآموزی حسابداری - پروژه نرم افزاری، پایان نامه، کارآموزی،. کارآموزی حسابداری. ... حساب وام بیمه گزاران عمر ... عناورین حساب‌های كل حسابداری شعبه در سیستم غیر متمركز.
دانلود رایگان تحقیق و پروژه و پایان نامه های dociran.com
dociran.samenblog.com/
Translate this page
Nov 11, 2013 - جهت مشاهده فهرست مطالب و تهیه مقالات بر روی پروژه مورد نظر کلیک نمائید و فهرست ... روش تحقیق بررسی الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت و تاثیرات آن بر روی صادرات فرش .... روش تحقیق بررسی و سنجش میزان تاثیر سود حسابداری اعم از واقعی و پیش ... روش تحقیق بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی.
[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ﮐﻼن اﻗﺘﺼﺎدي و ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ﺳﺎﺧﺘﺎر
confnews.um.ac.ir/images/41/conferences/.../271_3.pd...
Translate this page
از اﯾﻦ رو ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ. ي. ﺑﯿﻤﻪ اي ﺷﺮاﯾﻂ روﺷﻨﯽ از وﺿﻌﯿﺖ ﺳﻮدآوري ﺧﻮد در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ اﯾﻦ ﻧﻮع ﺑﯿﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻧﺪارﻧﺪ . ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﻧ ... ﮐﻠﻤﺎت ﮐﻠﯿﺪي. : ﺑﯿﻤﻪ ﻋﻤﺮ،. ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ،. ﺳﻮدآوري،. ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎي ﮐﻼن اﻗﺘﺼﺎد. ١. -. اﺳﺘﺎد ﯾﺎر ﮔﺮوه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺸﮕﺎه اﻣﺎم رﺿﺎ .... ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺗﻮرم وﻗﯿﻤﺖ ﺳﻬﺎم ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﻮﺟﻮد در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان ﻣﯽ ... آزﻣﻮن ﻫﻤﺠﻤﻌﯽ ﯾﻮﻫﺎﻧﺴﻮن ﻧﺸﺎن داد ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﻬﻢ ﻧﯿﻮزﻟﻨﺪ و ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي ﻣﻮرد.
دانلود مقاله بررسی صنعت بیمه - پروژه دات کام
www.prozhe.com/دانلود-مقاله-بررسی-صنعت-بیمه
Translate this page
Jun 3, 2014 - آرشیو مقاله و تحقیق رشته حسابداری با فرمت PDF · آرشیو مقاله و تحقیق ... آموزش تایپ ده انگشتی · آموزش متلب · مهندسی مکانیک ... در مجموعه پیش رو موضوع بحث بیمه است البته با نگاهی به بیمه عمر ، جایگاه این موضوع بحث در مورد بیمه و معرفی انواع بیمه می باشد . از آنجا که ... گفتار یکم؛ تاریخچه بیمه در جهان و ایران.
در امد نمايندگي هاي بيمه ماهانه چقدر است - اخبار رازنامه - سايت رازنامه
raznameh-news.com/.../در+امد+نمايندگي+هاي+بيمه+ماها...
Translate this page
در صورتبكه بيمه ايران مي گويد شرايط ان حتما داشتن كارشناسي بيمه است . ... بازارياب بيمه عمر وسرمايه گذاري بيمه كارافرين بودم قصد گرفتن نمايندگي بيمه (بغير از ... نماينده هيچ‌گونه مسئوليتي در مورد خطرهاي بيمه شده ندارد بلكه در نقش واسطه بين .... آموزش و تحقيقات ( در حوزه هاي اقتصاد،حسابداري و مديريت )-مديريت عمومي-بيمه و ...
دلایل عدم رشد بیمه عمر در ایران » روزنوشته های پرویز درگی - دل گفته ها و ...
dargi.ir/513-دلایل-عدم-رشد-بیمه-عمر-در-ایران.html
Translate this page
Feb 21, 2012 - انجمن تحقیقات بازاریابی ایران ... اما سخنران دلایل عدم رشد بیمه عمر در ایران را در چهار دسته از عوامل بخش‌بندی کردندکه ... هرچند تأمین اجتماعی مورد توجه بسیاری از مردم است ، اما در واقع یک کالای رقیب برای بیمه عمر می‌باشد. ... بیمه عمر، بازاریابی و حسابداری خاص خودش را دارد. ... و در این شرایط فساد و دروغ توجیه می‌شود.
فرهنگ بیمه - موانع و راهکار‌های توسعه بیمه‌های عمر در کشور
farhangebimeh.blogfa.com/post/284
Translate this page
وقايعي است كه از زمان‌های دور همه انسان‌ها را مورد تهديد قرارداده است. ... صنعت بيمه در ايران به رغم اينكه بيش از 7 دهه قدمت دارد و تلاش‌هاي زيادي جهت توسعه آن صورت گرفته است، .... 12 - نحوه حسابداري حساب‌هاي بيمه‌اي و ازجمله بيمه‌هاي عمر ... 26 -عدم تبيين جايگاه تحقيق و تحقيقات در صنعت بيمه و عدم وجود واحدهاي تحقيقاتي در شركت‌هاي بيمه
پایان نامه رشته حسابداری و اقتصاد – شرکت سهامی بیمه ایران با فرمت ورد ...
filepark.ir/19497-پایان-نامه-رشته-حسابداری-و-اقتصاد...
Translate this page
مقدمهتاریخچه بیمه ایران (شرکت سهامی بیمه ایران)تاریخچه بیمه در ایرانفصل اول : تعریف واژه بیمهبخش ... مدارک لازم مورد نیاز و شرایط رسیدگی به پرونده های خسارت شخص ثالث ... نمونه جدول حق بیمه سالیانه در عمر زمانی برای سرمایه 1000 ریال (انفرادی).
تاریخچه بیمه ایران - Display Page - بیمه ایران
iraninsurance.ir/-/تاریخچه-بیمه-ایران
Translate this page
این نمایندگی ها، بیمه های مورد نظر خود را با نرخ ها و شرایطی که خود صلاح می ... (که آن هم شرکت نسبتاً جدیدی بوده) به تهران، قرارداد بیمه اتکایی در رشته بیمه های عمر و ... های بیمه در آلمان و تحقیق از آنها شخصی به نام دکتر لوپن که متخصصرد رشته های ... بعد مورد استفاده بود و تا حدود سال 1340 نیز در اطاق رئیس حسابداری شرکت مستقر بود.
مقاله درباره شرکت های حسابداری بیمه -3047 - پایان نامه - پروژه - مقاله ...
tr.firearticle.ir/.../مقاله-درباره-شرکت-های-حسابداری-بی...
Translate this page
Feb 8, 2016 - قوانین و مقررات حاکم بر حسابداری بیمه در ایران مراجع وضع اصول حسابداری ... عبارت‌های کلیدی بیمه عمر و انواع آن ماهیت حقوقی قرارداد بیمه عمر نعقاد و ...
بزرگترین فروشنده ایرانی بیمه عمر در دنیا - فرانگر
franegar.ir/.../showDetails.aspx?...بزرگترین%20فر...
Translate this page
شرکت بیمه متروپالین معروف به Metlife بزرگترین شرکت بیمه عمر امریکا است و ... نماینده بیمه در مورد تحصیلات،اعتبار سوابق مالی و خوشنامی او تحقیق میکنند و سپس ... و زیر نظر یک نماینده بیمه قدیمی (مدیر فروش و آموزش) فعالیت کرده و به مرور اگر ..... سلام من دانشجو رشته حسابداری هستم چگونه میتوانم به رشته مدیریت بیمه در س ...
راهکارهایی برای توسعه بیمه عمر در ایران و موانع آن - بیمه میهن
www.mihania.ir/view/714.aspx
Translate this page
Feb 24, 2011 - وقايعي است كه از زمان های دور همه انسانها را مورد تهديد قرارداده است. ... باتوجه به اينكه نحوه سازماندهي و ساختارهاي سازماني نقش عمده اي در تحقق اهداف خواهد داشت . ... در حاليكه لازم است حسابداري بيمه هاي عمر و چرخه گردش مالي مربوط و همچنين سرمايه ..... 26- عدم تبيين جايگاه تحقيق وتحقيقات درصنعت بيمه و عدم وجود واحدهاي ...
magiran.com: پژوهشنامه بيمه، شماره 102
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=1321...102
Translate this page
راهنماي تدوين و ارسال مقالات ... امكان سنجي عرضه بيمه زلزله در ايران (مورد بررسي شهر تهران) غدير مهدوي، ... اثر اينترنت بر عملكرد بازاريابي بيمه عمر ... وجوه افتراق استاندارد حسابداري شماره 28 با آئين نامه ذخاير فني موسسات بيمه شوراي عالي بيمه ... اطلاعات مندرج در اين پايگاه فقط جهت مطالعه کاربران با رعايت شرايط اعلام شده است.
[DOC]دانلود فایل
www.iacpa.ir/portals/0/PDF/standard/.../28.doc
Translate this page
اين استاندارد بايد در مورد فعاليتهاى بيمه عمومى و بيمه عمر زماني بكار گرفته ..... نحوه حسابداری قراردادهای بیمه اتکایی مجدد نیز مشابه قراردادهای بیمه اتکایی اولیه است. ... طبق ماده 54 قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، مؤسسات بیمه می توانند ...
34 عامل اثرگذار بر عدم توسعه بیمه های زندگی در ایران/سرانه بیمه عمر در ...
aiin.ir/index.php/goftego1/10346-34-62
Translate this page
Nov 15, 2015 - 34 عامل اثرگذار بر عدم توسعه بیمه های زندگی در ایران/سرانه بیمه عمر در دنیا 62 برابر ایران ... نیروی انسانی مورد نیاز، نحوه سرمایه‌گذاری ذخایر ریاضی بیمه‌های عمر، وجود تورم اقتصادی در کشور، نحوه حسابداری حساب‌های بیمه‌ای و از جمله بیمه‌های عمر، ... تحقیقات در صنعت بیمه و عدم وجود واحدهای تحقیقاتی در شرکت‌های بیمه و ...
بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا | بیمه آسیا - نمایندگی 4167 اهواز-طاهری پور
asiabime.ir/850/بیمه-عمر-و-پس-انداز-آسیا.html
Translate this page
شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضای خانواده را بهتر و روشن تر ... نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و پس اندازآسیا چگونه است؟ .... تحقیق و انتخاب صحیح نوع پوشش بیمه عمر و مدت این بیمه نامه و دیگر تعهدات بیمه عمر و ..... خدمات وب در IT زیرساخت هایی نظیر فرآیندهای حسابداری کارا و نظام سال ۹۰ و استقرار سامانه ...
مشاهده مطلب پایان نامه کارشناسی بررسی موانع رشد و توسعه بیمه حوادث ...
www.adonisdoc.com/ShowProductDetail.aspx?Id...
Translate this page
دسته : روش تحقیق,پروژه. کد محصول : ... اکنون میتوانید فایل مورد نظر را در انتهای صفحه زیر دانلود کنید. ..... توسعه بیمه حوادث انفرادی در ایران وموانع آن. ..... ۱۲) نحوه حسابداری حسابهای بیمه ای و ازجمله بیمه های عمر ...............................................................72
مقاله تحلیل تاثیر تورم بر تقاضای بیمه های عمر - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-NCIIBE05-NCIIBE05_001=...
Translate this page
مقاله تحلیل تاثیر تورم بر تقاضای بیمه های عمر, در پنجمین کنفرانس و ... هوشنگ مومنی وصالیان - استادیار دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مر ... رشد کافی بیمه های عمر از زاویه عوامل موثربر تقاضای این نوع بیمه ،به ویژه تورم مورد ... برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ...
[PDF]وﮐﺎرﻫﺎي ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز، ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻧﻬﺎدﻫﺎ - بیمه زندگی مان
www.maan.life/wp-content/.../JIR37931377199800.p...
Translate this page
ﮔﺮ و ﺑﯿﻤﻪ. ﮔﺬار،. ﮐﺴﺐ. وﮐﺎرﻫﺎي ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺮون. ﺳﭙﺎري و. ﻧﻬﺎدﻫﺎ و ﮐﺴﺐ. و. ﮐﺎر. ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺎزار ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮان،. اراﺋﻪ ﺷﺪه ... (Sadhak, 2009) . ﺗـﺄﺛﯿﺮ. رﺷـﺪ. ﺑﯿﻤﻪ. ﻫﺎي. ﻋﻤﺮ. در. اﻗﺘﺼﺎد. ﻪﺑ. ﺣﺪي. اﺳﺖ. ﮐﻪ. ﺑﺴﯿﺎري. از. ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت. ﮐﺎرﺑﺮدي. ﺑﻪ .... و ﻧﺤﻮه ﺗﻮﻟﯿﺪ. ﺗﺄﺛﯿﺮ. ﻣـﯽ. ﮔـﺬارد و ﻧﻘـﺶ. ﮐﻠﯿﺪي در ﺗﺤﻤﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪ. ﻫﺎ و ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﯿﺎﺳﺖ ...... ﺎي ﺣﺴﺎﺑﺪاري. ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ. ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎي ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮاي. ﺑﯿﻤﻪ. ﻫﺎي زﻧﺪﮔﯽ وﺿﻊ ﺷﻮد.
اثر تورم بر بیمه‌های عمر و راهکارهای خنثی سازی آن - علوم اقتصادی
ecj.iauctb.ac.ir/article_512490_110233.html
Translate this page
by مومنی وصالیان - ‎2013
در این تحقیق به بررسی علت عدم رشد کافی بیمه‌های عمر از دیدگاه عوامل موثر بر ... بیمه عمربه عنوان یکی ازاقسام بیمههای اشخاص مورد توجه بسیاری از متقاضیان ... متوسط نرخ تورم در اقتصاد ایران طی سالیان گذشته بالا بوده و با توجه به شرایط ...... استادیار دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (نویسنده مسئول).

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 701
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,612
  • بازدید ماه : 20,875
  • بازدید سال : 113,705
  • بازدید کلی : 2,622,252