loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 185 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی

 

گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به حساب می آید، قصد دارد بازی قبل مقابل پیکان را جبران کند و ماشین سازی برای کسب دومین پیروزی تلاش می کند.

 

 


 

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز فردا عصر در ورزشگاه بنیان دیزل در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر می روند. نتیجه این مسابقه برای هردو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد.
در ادامه به برخی نکات مسابقه جذاب فردا اشاره شده است:


1-تیم ماشین سازی تبریز برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر در یک بازی خانگی به میدان می رود. ماشین سازان که بعد از 20 سال به سطح اول فوتبال ایران رسیدند، فردا برای نخستین بار در دسته برتر در تبریز بازی خواهند کرد.


2- رسول خطیبی و فراز کمالوند سرمربیان دو تیم در قامت سرمربی دو دیدار با یکدیگر داشته اند. کمالوند در هردو این مسابقات سرمربی گسترش فولاد بوده است اما خطیبی یک بار روی نیمکت تراکتورسازی و بار دیگر روی نیمکت سیاه جامگان مقابل تیم کمالوند ایستاده است. خطیبی با تراکتورسازی  3 بر یک کمالوند را شکست داد و با سیاه جامگان یک بر صفر شکست خورد.


3- رسول خطیبی و فراز کمالوند در بازی رفت سیاه جامگان و گسترش فولاد بایکدیگر اختلاف هایی پیدا کردند. بعد از این مسابقه خطیبی عصبانی از شکست تیمش حرف هایی را در نشست خبری مطرح کرد که باعث ناراحتی کمالوند شد و حتی کار به شکایت هم کشید. البته بعدها این دو مربی با وساطت برخی نزدیکان خود با یکدیگر آشتی کردند.


4- گسترش فولاد هنوز در رقابت های لیگ شانزدهم گل نزده است. گسترش که در بازی اول مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید، امیدوار است در این بازی اولین گل خود را به ثمر برساند و نخستین گلزن خود را بشناسد.


5- از ماشین سازی احمد امیرکامدار به دلیل مصدومیت به بازی امروز نمی رسد. همچنین احتمال دارد فرناندو مانوئل دروازه بان اسپانیایی نیز نتواند تیمش را به علت ناآمادگی همراهی کند. گسترش فولاد اما غایبی برای بازی امروز ندارد.


6- آندرانیک تیموریان اولین حضورش در فوتبال تبریز را زیر نظر فراز کمالوند سپری کرد. پس از بازگشت آندو از فوتبال انگلیس، سرمربی وقت تراکتورسازی او را خواست و آندو برای اولین بار در تبریز پیراهن این تیم را در لیگ برتر بر تن کرد. حالا برخورد آنها در بازی امروز می تواند جالب توجه باشد.


7- احمد امیرکامدار، سامان نریمان جهان، حبیب گردانی، سعید دقیقی، مهدی اسلامی و چند بازیکن دیگر ماشین سازی از گسترش فولاد و در زمانی که رسول خطیبی سرمربی این تیم بود، به فوتبال ایران معرفی شدند.
8- هم ماشین سازی و هم گسترش فولاد تبریز با هدایت رسول خطیبی در سال های گذشته به لیگ برتر صعود کردند.


9- سامان نریمان جهان که قبل از شروع فصل به سختی توانست رضایتنامه اش را از مسئولان گسترش فولاد دریافت کند و راهی ماشین سازی شود، انگیزه زیادی برای بازی امروز دارد. نریمان جهان در بازی قبل ماشین سازی مقابل فولاد هم یک گل به ثمر رساند.


10- پیام صادقیان که به نظر می رسد کم کم به روزهای خوبش برمی گردد، علاقه دارد در بازی امروز هم مانند دیدار با فولاد ستاره ماشین سازی باشد. او بسیار دوست دارد در اولین حضورش در دربی تبریز برای تیمش مثمرثمر باشد و جای خالی پدرش را پر کند.


11- گسترش فولاد و ماشین سازی برای اولین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم در زمان حضورشان در لیگ دسته دسته اول 2 بار مقابل یکدیگر بازی کردند که هردو بازی را تیم گسترش فولاد با برد پشت سر گذاشته است. یک بار 2 بر صفر این اتفاق افتاده و یکبار هم با نتیجه 2 بر یک. جالب اینکه هردو بار خطیبی یا به عنوان بازیکنان و یا به عنوان مربی- بازیکن حضور داشته است.


12- در تقابل های گذشته دو تیم در لیگ یک، دربازی که گسترش فولاد با نتیجه دو بر یک به برتری رسید، رسول خطیبی هم برای گسترش فولاد گلزنی کرد و هم از زمین بازی اخراج شد.


13- تیم ماشین سازی برای اولین‌بار است که در ورزشگاه بنیان دیزل میزبانی می کند. به نظر می رسد آخرین باری هم باشد که این ورزشگاه برای میزبانی در اختیار ماشین سازان قرار می گیرد.


14- رسول خطیبی تنها مربی است که با 3 تیم تبریزی گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتورسازی سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد. در عین حال فراز کمالوند هم روی نیمکت 3 تیم گسترش فولاد، شهرداری تبریز و تراکتورسازی نشسته اما شهرداری در زمان حضور کمالوند در لیگ دسته اول حضور داشت.


15- هردو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد در فصل شانزدهم لیگ برتر تلفیقی بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند. در عین حال گسترش پرمهره تر است و ماشین سازی بیشتر سعی کرده با نفرات بومی تیمش را روانه مسابقات لیگ برتر کند.

 

16- امید ماشین سازی برای گلزنی در بازی امروز به نریمان جهان، دقیقی و صادقیان است و در عین حال گسترش به شم گلزنی بالای شیمبا، خلعتبری و شجاعیان دل بسته است.


1+16- تیم گسترش فولاد به احتمال فراوان با ترکیب فرناندو خسوس، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، محسن حمیدی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، محمدرضا خلعتبری، داریوش شجاعیان، امین درویشی و لوسیانو پریرا به میدان می رود.


2+16-  ماشین سازی احتمالا با ترکیب فرناندو مانوئل، مهدی پور، حبیب گردانی، هنریکه ادسون، بهمن کامل، بهرام احمدی، امین قاسمی نژاد، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، حامد پاک دل و پیام صادقیان به مصاف گسترش خواهد رفت.

 

Google

About 400,000 results (0.28 seconds) 

Search Results

دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../دربی-تبریز؛-چیزی-شبیه-دع...

Translate this page

1 hour ago - به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز فردا عصر در ورزشگاه بنیان دیزل در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر می روند.

دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی - وانا

vananews.ir/.../دربی-تبریز-چیزی-شبیه-دعواهای-خانوا...

Translate this page

18 mins ago - دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی. گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به حساب می آید، قصد دارد بازی قبل مقابل پیکان را جبران کند و ...

گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی - Shafaqna

sport.shafaqna.com/FA/0234276

Translate this page

44 mins ago - 16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی.

Images for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎Report images

Image result for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎

Image result for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎

Image result for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎

Image result for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎

Image result for ‫دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی‬‎

48 minutes ago

More images for دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی

گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی - ورزش 120

varzesh120.com/.../162-نکته-از-دربی-ماشین-سازی-گ...

Translate this page

33 mins ago - ۱۶+۲ نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی. گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به حساب می آید، ...

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی ...

www.shahrekhabar.com/sport/1470031620626198

Translate this page

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی - هر لحظه!

harlahze.com/.../16-2-نکته-از-دربی-ماشین-سازی-گس...

Translate this page

کد خبر: 1345539/39 زمان: 10:36 1395/05/11 بازدید: 325. 16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد. دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی ...

گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی - دیلی خبر ایران

dailykhabariran.ir/news/128277

Translate this page

44 mins ago - گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به حساب می آید، قصد دارد بازی قبل مقابل پیکان را جبران کند و ماشین سازی برای کسب دومین پیروزی ...

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد- دربی تبریز؛ چیزی ...

www.wikipg.com/.../16+2-نکته-از-دربی-ماشین-سازی...

Translate this page

31 mins ago - 16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد- دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی. گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به حساب می ...

۱۶+۲ نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی ...

irscc.ir/.../۱۶۲-نکته-از-دربی-ماشین-سازی-گسترش-ف...

Translate this page

۱۶+۲ نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ ۰. گسترش فولاد که تیم پرامید لیگ برتر به ...

16 2 نکته از دربی ماشین سازی گسترش فولاد | ورزش3

lavdan.ir/l.php?u=16-2-نکته-از-دربی...

Translate this page

16 2 نکته از دربی ماشین سازی گسترش فولاد | ورزش3 - لاودان. ... 16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی.

اینفوگرافیک | پنج شاخص انقلابیگری - قم پرس

www.qumpress.ir/.../اینفوگرافیک-شاخص-انقلابیگ...

Translate this page

13 hours ago - کاپیتان در آستانه دربی تبریز - تیموریان گران‌ترین بازیکن لیگ شانزدهم ... سازی- گسترش فولاد - دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی ...

اردوغان جوان و فتح الله گولن در کنار هم (عکس قدیمی) |

www.ghatreh.com/.../اردوغان-جوان-فتح-الله-گولن-کنا...

Translate this page

29 mins ago - دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی ... استقلال تا دربی آماده می شود/ هواداران صبر کنند ... قطعا استقلال تا دربی وضعیت بهتری پیدا می کند ...

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی ... - 0

www.azarnewsonline.com/post/2201780.html

Translate this page

1 hour ago - 16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی · ورزش 3 - گروه: ورزشی - تاریخ انتشار : 10:40:02 ...

آرشیو خبرهـا - 1446499058 - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/date/1446499058

Translate this page

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی · ◇ لباس .... اظهارات بازیگر زنی که لباسی شبیه برج آزادی پوشید.

پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید

www.mizanonline.ir/fa/ads/redirect/a/554

خانم اینجانب به دادگاه خانواده مراجعه و درخواست تامین خواسته به مبلغ ..... یک فردی مال غیر را فروخته با طرح دعوا در مراجع قضایی محکم به زندان شده حال درخواست ...... من خرداد ماه قرارداد واحد مسکن مهر خودم را در تبریز فروختم و برگه تسویه هم دادم. ...... ایا میشود مهریه زن را داد و رسید محضری گرفت و با قرارداد محضری جدا شد/ یا چیزی شبیه این.

مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو | ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/soccer_news...و.../6056

Translate this page

Oct 29, 2013 - این چیزی است که مسی نمی تواند در آن به تیمش کمک کند، اما برای .... نام خانوادگی : ... اگه سلیقه داشتی میدونستی که واقعا زشت شبیه پسر دهاتی های عراقیه بعد ... می‌تواند به ماشین سازی کمک کند/ هدف‌مان پیروزی در دربی تبریز است.

دانلود اخراجی ها | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/...جانبی/دانلود-اخراجی-ها

Translate this page

بله؛ من بحث‌ها ی سیاسی بین جناح‌های مختلف در ایران را چیزی شبیه به دربی فوتبال می‌دانم. ... به عقیده من بله، من دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را یك بازی می‌دانم. .... و پریوش نظریه محصول سال 1382 در ژانر جنگی و خانوادگی ، شنبه 30 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. .... محل برگزاری بازی دربی تبریز مشخص شد.

بازی باربی | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/کلیدواژه.../بازی-بارب...

Translate this page

هشداری جدی برای خانواده های ایرانی! ... یعنی چیزی شبیه زندگی دوم؛در این فضا کار می کند، خانه اش را طراحی می کند، ازدواج می کند، بچه دار می شود، خانه داری می کند ... محل برگزاری بازی دربی تبریز مشخص شد ... دعوا بر سر نخواستن «یاغی» بالا گرفت.

واکنش مهراوه شریفی‌نیا به حرف‌های گریمور کیمیا

www.fardanews.com/.../واکنش-مهراوه-شریفی‌نیا-به-ح...

Translate this page

Jan 21, 2016 - حالا این وسط گریمور میاد یه چیز میگه اون یکی میاد جوابشو میده. ولی همه ما می دونیم که کارگردان باید ..... شباهت محمدرضا شريفي نيا در بازيگري شبيه اندي در عالم خوانندگي است! ... بخیال باشید چرا وارد دعواهای خانوادگی میشوید. پاسخ ها. مهرانه ..... آمادگی آندرانیک تیموریان برای حضور در دربی تبریز · فتواهای بی در و ...

پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار : خشم ظریف در استانبول

tabrizebidar.ir/news/1056271

Translate this page

Apr 14, 2016 - سياستي شبيه سياست‌هاي مردي كه پس از حمله به افغانستان، ايران را در محور شرارت قرار داد و به جهان هشدار داد يا با ايران هستيد يا با ما. ... امريكا نسخه يك چيز است: براي آرام‌كردن خاورميانه از ايران كمك بخواهيد. ... دعواهاي خانوادگي نبايد از تريبون وحدت جهان اسلام مخابره شود. .... آمادگی تیموریان برای حضور در دربی تبریز.

مدیر مسئول طرح نو: اشتباه کردیم و از مردم عذرخواهی می‌کنیم/ روزنامه‌نگار ...

www.anaj.ir/.../مدیر-مسئول-طرح-نو--اشتباه-کردیم-و-...

Translate this page

Jul 23, 2016 - شناسایی 1000 باغ و مزرعه شناسنامه‌دار درون شهری و حریم تبریز ... روزنامه به تکثیر رسید بنده در تبریز حضور نداشتم و متاسفانه مطالب قبل از .... یا هر چیز دیگر ، فقط در حال حاضر در همین صفحه مشاهده کنید چقدر توهین به .... این نوشته ها ربطی به شاهنامه ندارد صرفا اخلاقیات خانوادگی نویسنده ومدیر مسئول طرح کهنه است.

زندگی نه چندان خصوصی آقای "م"! | طرفداری

www.tarafdari.com/.../زندگی-نه-چندان-خصوصی-آقای-م

Translate this page

May 4, 2015 - طرفداری- درست در بحبوحه دعواهای مطبوعاتی نکونام، کعبی و موسوی بود که ... برتر هم پیش برد، اما همه چیز با جدا شدنش از استقلال به پایان رسید. ... جالب اینجاست که دوستشان با آنها رفت‌وآمد خانوادگی داشت. ... یک روز پس از دربی تبریز بود که شایعه تبانی برای ماندن گسترش در لیگ برتر از همه جا به گوش می رسید.

گزارش زنده: نود؛ مستقیم از استودیو11 - آی اسپورت

www.isport.ir/.../گزارش-زنده-نود-مستقیم-از-استودیو...

Translate this page

تعویض تبریزی با تبریزی؛ ماشین‌سازی به جای شهرداری در لیگ یک ... به هر حال هر دو تیم از خانواده آهن هستند. ... -تماشای فوتبال از تلویزیون ایران، چیزی شبیه تماشای شرلوک‌ هولمز است. ... -بعد از دربی مادرید در فینال لیگِ قهرمانان، امیدواریم فینالِ دو سال بعد لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم سیاه‌جامگان .... آن‌ها سپاهان‌اند و حالا حالاها دعوا دارند!

علت دعوا در برنامه - فان گاه

fungah.ir/search/?q=علت%20دعوا%20در%20برنامه...

Translate this page

درمان استرس ربابه غفار تبریزی در خصوص رابطه مستقیم‌ دعوا و کشمکش‌ والدین بر استرس ... در این حالت، ما معمولا چیزی نمی گوییم، حتی در حالی که این صحبت نکردن، شرم آور، ... بحث های بی حاصل به گونه دیگری هستند این بحث ها شبیه یک حلقه اند چرا که .... راهکارهای ممنوع بعد از دعوای خانوادگی دعواهای خانوادگی همیشه هست ،اما این که چه ...

فوتبال - وقت‌کُشی

www.isa.blogfa.com/cat-1.aspx

Translate this page

Sep 13, 2014 - امید با ماشین یکی از دوستان‌اش که در تبریز دانشجو بوده، داشته‌اند برای آخر هفته برمی‌گشته‌اند به شهرشان که تصادف می‌کنند. ..... واقعیت را در دعواهای پیش فصل باید جستجو کرد. ... چیزی شبیه آن‌چه سه‌شنبه در ورزشگاه دیدیم. .... روزهایی که تماشای دربی یک تجربه خانوادگی و دوستانه‌ی لذت‌بخش بود باید از روزگارمان ...

برادرانی که نشان دادند فوتبال ژنتیکی است +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../برادرانی-که-نشان-دادند-فو...

Translate this page

Oct 20, 2015 - دعوا بر سر نخواستن «یاغی» بالا گرفت .... هادی مهدوی کیا هم در حال حاضر چیزی شبیه به نقش فرزاد مجیدی را برای مهدی بازی می کند. .... غلامحسین و سیروس دین محمدی از جمله بازیکنان معروف فوتبال تبریز بودند. ... در تاریخ دربی های پایتخت چند بار اتفاق افتاده است کە دو برادر از یک خانواده در قالب دو تیم مختلف مقابل ...

پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...

paytakhtpress-varzeshi.wikifeed.ir/

چیزی که شنیده ام قرار است در آبان ماه در این باره تصمیم گیری شود. ..... را در لیست خرید تیمش قرار داده و از آجرلو درخواست کرده این بازیکن به تبریز منتقل شود. ..... فدراسیون فوتبال این ضایعه را به مردم عزیز و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان ...... سرویس ورزشی پایتخت؛ دعوای رسانه‌ای برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش ملی ...

103 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newindex.aspx?PageSize=10...

Translate this page

"هیچ ترسی ندارم از اینکه در راه خدمت به کشورم، آینده‌ای شبیه به احمدی روشن داشته باشم." .... چیزی كه در این میان غایب است بحث آموزش زندگی خانوادگی است. ... زمانی كه دو نفر با هم دعوا می‌كنند مهم نیست كه چه كسی مقصر است و چه كسی مقصر نیست، بلكه ...... عجیب‌ترین بازی‌ای كه در زندگی‌ام دیدم دربی دومی بود كه استقلال از دقیقه 80، 3گل از ...

نامزدی - سرگرمی

www.akairan.com/marriage/bozorgtarha1/20794.html

Translate this page

دوئل پرسپولیسی ها با یک پرسپولیسی/ رونمایی از اولین دربی تبریز و مصاف تراکتوری ها با .... دعوا و مشاجره در دوران نامزدی ... چگونه یک پسر می تواند در دل خانواده نامزدش جای بگیرد؟ ..... در واقع ازدواجی که با مخالفت خانواده باشد درست شبیه به بنایی است که روی شن ساخته ... دو روزی با هم دعوا کرده بودند و همه چیز را انداخته بودند گردن هم.

بولتن نیوز | bultannews.com

www.bultannews.com/

Translate this page

حسین دهباشی در دلنوشته پیش رو با تاکید بر اینکه یک‌چیزی هست به نامِ غُرور، که آدمی را کور کرده و به چاه می‌اندازد، یکی چیزِ... نظرات منتشره: ۱ در صف انتشار: ۴.

تبلیغ دمنوش گیاهی در صداوسیما تیرماه 1395

nazbid.ir/post/?q=تبلیغ+دمنوش+گیاهی+در...

Translate this page

... کم بگذارید و مرتب هم بزنید تا کمی تغییر رنگ بدهد و چیزی شبیه چای معمولی حاصل شود. ... حسین تبریزی کارگردان و نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار ... این سریال یک درام خانوادگی است که به نقش تاثیرگذار بزرگترها در کانون خانواده و ..... قرعه کشی لیگ برتر بازی دربی هفته چندم 95 96 ... دعواي ژوله با مديري.

بن‌سون فرشته نجات پرسپولیس!/ ناکامی مظلومی در دقیقه 96 :: سایت ...

www.bankvarzesh.com/.../بن‌سون-فرشته-نجات-پرس...

Translate this page

Oct 30, 2015 - امیر تبریز اوغلی 1394/08/08 - 17:04. مخالف 41 - 6 موافق. لنگی و کیسه کش یکی هستن. دعوا نکنین با این دربی دره پیتتون. پ.

دعوا !!!! - مجله تفریحی فان سیتی

f30t.ir/search/?q=دعوا+!!!!+

Translate this page

دعوا هنگامی آغاز شد که پسری با لباس مشکی چیزی را به پسری با لباس سفید از گروه ... درمان استرس ربابه غفار تبریزی در خصوص رابطه مستقیم‌ دعوا و کشمکش‌ والدین بر ... گفتمان و حل مسئله به جای محکوم کردن، سطح دعوا‌های خانوادگی کاهش پیدا می‌کند. .... ساعت24- شکست سنگین استقلال در دربی ، اختلافات در این تیم را علنی کرد و ...

آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: پایگاه خبری پایتخت

paytakhtpress-home.wikirss.ir/

نه تنها یک معامله بزرگ تسلیحاتی به انجام می رسد، بلکه مسکو هم از دعوای چند ساله بر سر ...... در ماده 68 درباره حق ماموریت، فوق العاده اضافه کاری و همه چیز احصا شده. ..... را با خود داشته باشند؛ یعنی هراس از اینکه سرنوشتی شبیه آنچه بالوتلی پیدا کرد را پیدا کنند. ...... سرویس ورزشی پایتخت؛ بابک حاتمی بازیکن تبریزی فصل گذشته ...

مجموعه مطالب fardsaeid در تبیان زنجان

tebyan-zn.ir/userpapers/fardsaeid/.../10/default.html

Translate this page

ظاهر قرآن مثل کتاب ها، و ظاهر عترت مثل ساير انسان ها، ولي در باطن با چيزي هاي ديگر ..... البته ضررهای مادی هم که در نتیجه دعواهای خانوادگی ایجاد می شود بر ما پوشیده نیست. ..... که بسیار شبیه فرآیندهای به کار رفته در تولید LCD های فعلی است تولید کرد. ..... دربی تبریز قطعا دیدنی خواهد بود البته در این دربی، تراکتورسازی چند برابر ...

بیوگرافی امیر حسین صادقی + تصاویر امیر حسین صادقی - بیتوته

www.beytoote.com/sport/athletic/hnews1391.html

Translate this page

احتمال گرانی بلیت دربی: زیاد! ... در لیگ یازدهم وی به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست و بعد از یک فصل حضور در این تیم در لیگ دوازدهم بار دیگر به استقلال برگشت ... اهل تهرانم ومتاهلم.۲برادر و۲خواهر دارم وفرزند سوم خانواده هستم. ... چون اين‌طوري همه چيز خوب است. ... دعوا نمك زندگي است، خوشبختانه خوشي‌هاي زندگي ما بيشتر است.

مطالب قدیمی‌تر - "سهراب انتظاری"

sohrabentezari.blogfa.com/author-sohrabentezari.aspx...

Translate this page

با این حال شاید کمتر کسی بداند که شهریار لقب خانوادگی و محلی دایی بوده که در اوج گمنامی در اردبیل ... چیزی شبیه به دیوید سیمن ..... 24, 20, ماشين سازي تبريز, 10.

۸۷/۱۱/۰۱ - ۸۷/۱۱/۳۰ - SPORTS DIGEST - blogfa.com

www.sportsdigest.blogfa.com/8711.aspx

Translate this page

ترکی داور دربی تبریز شد/بنیادی فرو سید علی برای سرخ آبی ها سوت می زنند - کاپ ... جنگ خانوادگی استقلالی ها در جهنم .... هوا ديگر آنقدر سرد نبود ولي كرسي زغالي و درد زن نشان مي‌داد به‌هرحال چيزي است براي .... بازپرس ويژه داربي تهران: هم‌اكنون 15تن در بازداشت هستند . .... آيا اين دعواي شخصي مايلي كهن و دائي بايد به حذف حيدري انجامد ؟

بررسی مسایل روز پرسپولیس (مقالات، تحلیل ها) - صفحه 3 - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › کلوپ پرسپولیس

Translate this page

Oct 13, 2010 - 10 posts - ‎3 authors

سه روز قبل از دربي بيشتر از هر چيز استرس است كه در رفتار و تمرين ... تحت تاثير جريان بازي و همان دعواهاي هميشگي و حساسيت‌ها قرار مي‌گيرد كه گم مي‌شود. .... برخي اختلافهاي درون خانوادگي، ياد و شقه شدن تيم و دورماندن بعضي ستاره ها از ... به چيدمان رقباي پرسپوليس، بيشتر چيزي شبيه به فتح عنوان قهرماني يک ...

صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایرانی

sahebkhabar-varzeshi.bazfeed.ir/

استقلال با حفظ من يک سرمايه‌گذاری انجام داد/ از خدا می‌خواهم دربی هفته اول لیگ باشد .... مهاجم دو فصل قبل تراکتورسازی تبریز برای حضور دوباره در این تیم به توافق نهایی دست یافت. ..... سر مربی ایتالیا گفت: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و فقط می‌توانم بگویم که ما ...... منبع : صاحب‌خبررانیری: ایتالیا شبیه لسترسیتی است

یادداشت - سایت تحلیلی خبری روراستی

rorasti.ir/category/daneshjoyi/page/5/

Translate this page

اگر می‌خواهید در جامعۀ شما چیزی شبیه فتنۀ 88 رخ ندهد، و همۀ امور با قانون و منطق جلو .... می‌کنند، در واقع دارند پیش‌بینی می‌کنند که در آینده در خیابان دعوا راه بیندازند. ... یک مدتی جذاب باشد اما در عرصۀ سیاسی «دِربی» یک درگیری موهوم و غیرواقعی و مخرّب خواهد .... وادی کشانده”احمد پور که از تبریز آمده بود پنج بار تاکنون موفق به زیارت کربلا ...

دعوا ساسی - نیوز

9us.ir/search/?q=دعوا%20ساسی&page=7

Translate this page

1395/01/28 سایت سرگرمی طنز،مطالب طنز آکاایران: طنز؛ دربی فقط دربی های قدیم! -آکاطنز؛ ... قهوه خانه قدیمی اش کمی رنگ عوض کرده و شبیه کافه های امروزی شده اما همچنان دنج است و باصفا. در گوشه ای از قهوه .... پسر سه ساله راز قتل مادرش توسط آشنای خانوادگی را فاش کرد. ... به گزارش آکاایران: بابامم خعلی جدی گفت: من ک چیزی بر نداشتم!

چهارتا نیوز وبلاگ 24 - 1

weblog24.link/blog/asas2012

ماهان بغدادی،بازیکنی که در اسفند 73 در ایران متولد شد و سپس همراه با خانواده اش به ..... روزبه چشمی به خاطر مصدومیت در بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز احتمالا 3 ...... ركورددار پيروزي‌هاي متوالي در دربي بزرگ پايتخت پرويز سوبله چوبله نام دارد، او ...... کروش این روزها بیش از هر زمان دیگری به آن چیزی شبیه شده که خودِ واقعی اوست.

فوتبال ايران - روزنامه گل - سرفصل

goaldaily.ir/goaldaily/Article.aspx?AID=6735

Translate this page

May 26, 2010 - البته ما 80 درصد از راه قهرماني را در تبريز طي كرده بوديم و با جوي كه در آن ... باعث مي‌شود من به غير از مسايل فني فوتبال به چيز ديگري فكر نكنم. .... تازه‌ترين قسمت اين دعوا به اين شرح است كه بعد از صحبت‌هاي دايي در ..... با اين حال شايد كمتر كسي بداند كه شهريار لقب خانوادگي و محلي دايي ... چيزي شبيه به ديويد سيمن

تحقق پذیری چندگانه، کیفیات ذهنی و انواع طبیعی

vista.ir/.../تحقق-پذیری-چندگانه،-کیفیات-ذهنی-و-انوا...

Translate this page

یک چیز در صورتی یک نوع طبیعی است که به لحاظ علمی قابل توجه باشد و اعضا و .... این اصل دعوا است، باید تبیین کنند پدیدار مزبور چگونه در سطح فیزیکی وجود دارد. ... در جهات قابل توجهی به هم شبیه اند: به اندازۀ کافی شبیه هستند که محمول درد در مورد آنها ... ها در جهتی با دیگری یکی است و مجموع اینها یک شباهت خانوادگی را شکل می دهد.

khanom jafari | سایت خبری و سرگرمی | برگه 101

pglink.ir/author/khanom-jafari/page/101/

دعواهای خانوادگی همیشه هست ،اما این که چه واکنشی از خودمان موقع دعوا نشان دهیم اهمیت دارد . ... اگر در طول دعوا چیزی می‌گوید که اذیتتان می‌کند، به او بگویید که حرف‌هایش ...

پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران

alef-varzeshi.sotiba.ir/

این چیزی است که همیشه در شخصیت تراکتورسازی بوده و خواهد بود. ..... در لیگ ایران را تجربه کرده است و دو فصل در تیم تراکتورسازی تبریز به میدان ... مصدومیت‌های شدید دارد، تکرار اشتباهی شبیه خرید رضا نوروزی توسط دایی خواهد بود. ...... برانکو فاش کرد/طارمی با اسپانیایی ها بسته/منصوریان باید هم بگوید که دربی را می برند.

تصادف در اتوبان تبریز – هشترود – هشترود نیوز – اخبار هشترود ...

www.8roodnews.com/?tag=تصادف-در-اتوبان-تبریز-هشترود...ن

هشترود نیوز ، شنیده می شود جادوگر فوتبال تصمیم دارد خود را برای بازی دربی .... هشترود نیوز ، به نقل از شهروند، خانواده مرد ۵٧ ساله در سالن مطب نشسته بودند که مرد .... حادثه مرگ کشتن چاقو کشی خون نزاح دعوا ...... تخم‌های سفیدرنگ، چیزی شبیه شوره.

تصاویر دیده نشده از خاتون قلعه نویی دختر امیر قلعه نویی : دوست ندارم ...

www.persianv.com/pic/view/006398.php

Translate this page

Jun 8, 2013 - شهر بیوگرافی عکسهای جدید خاتون قلعه نویی ، عکسهای خانوادگی ... مربوط می شد به دورانی که در تبریز دانشجو بودم. ... یکی از دوستاهایم شروع کرد به بحث کردن که بعد دعوا شد. ... من یک چیزهایی شنیدم اما نمی دانم که اصلا درست است یا نه. .... هوتن خیلی دوست دارد به ورزشگاه برود، اکثر بازی ها را هم می رود اما دربی ها را ...

1

2

 

3

 

4

 

5

 

Next

Unknown - Use precise location

 - Learn more   

Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,928
  • بازدید ماه : 2,928
  • بازدید سال : 137,091
  • بازدید کلی : 2,645,638