loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 255 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

حسابداری کالا در شرکت گاز

حسابداری کالا در شرکت گازدسته: حسابداری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 163 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

حسابداری کالا در شرکت گاز

1

تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان :

متصاعد شدن گاز از زمین هم در مكتوبات قدیم و هم در نوشته های عصر جدید تحریر شده است شعله ور شدن گازها توسط رعد و برق و یا عوامل طبیعی دیگر همیشه قابل مشاهده بوده است وجود پدیده های مشتعل طبیعی نظیر آتش جاویدان باكو در دریای خزر و چشمه سندان در نزدیك كارستون در ایالت ویرجینیای غربی و ... همه نمایشی از وجود گاز طبیعی در گذشته است كه عموماً هم وقوع انها توام با ترس و خرافات طرح می گردیده اند و بر همین مبنا تا اواخر قرن هفده اعتقاد بر این بوده است كه گاز متصاعد شده از حبابهای سطح آب باعث می شود تا اب مانند نفت بسوزد و ان را آب جادویی می دانستند

اعتقاد بر این است كه اول بار چینی ها در 3000 سال قبل استفاده عملی از گاز را برای تبخیر آب نمك ه عمل آورده اند این گاز بنابر شواهد تاریخی از عمق 300 تا 600 متر خارج می گشته و مورد استفاده بوده است اما استفاده صنعتی از گاز به اوایل قرن هجدهم می رسد.

در این سال اول بار شخصی انگلیسی به نام ( مرداك) از گاز حاصل از زغال سنگ به صورت مجزا در محل مسكونی خود استفاده نموده است كه این تجربه باعث شد از گاز برای روشنایی در فضای باز استفاده نمایند كه این امر در سالهای 4-1802 در انگلیس انجام شد. همچنین در سال 1855 با اختراع مشعل بنسن كه توسط یك شیمیدان آلمانی به همین نام ابداع شده بود اختلالات و نوسانات شعله های گاز كنترل و مهار شد كه این اختراع توسط دانشمند آلمانی دیگر ( فن ولزباخ ) تكمیل شد.

علیرغم كشف مخازن گاز در اواخر قرن 19 در امریكا بدلیل مشكلات حمل استفاده از گاز تا 1930 رونق نداشت البته سابقه حمل گاز با لوله به سال 1870 برمی گردد.
یعنی به عبارتی گازرسانی به محوطه كارخانه سوهر كه با استفاده از گاز تمامی محوطه ان روشن شد همچنین در این هنگام در خانه شخصی و محوطه كارخانه رئیس یكی از كارخانه های پارچه بافی منچستر از گاز برای روشنایی استفاده شده است.

در این سال سعی گردید با استفاده از لوله هایی كه از تنه درخت كاج ساخته شده بود گاز را عبور دهند اولین لوله چدنی در سال 1872 در امریكا برای انتقال گاز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما با پیشرفت در امر لوله سازی در سال 1924 اولین خط لوله چدنی به طول 350 كیلومتر در آمریكا بین دو شهر مورد استفاده قرار گرفت اولین سال استفاده از گاز طبیعی در امریكا به سال 1821 باز می گردد و اولین چاه گاز با عمق 9 متر در شهر فردونا به بهره برداری رسیده است همچنین اولین شركت در این خصوص در همان كشور در سال 1865 تاسیس و در سال 1885 نود واحد صنعتی در ناحیه پنسیلیوانیا از گاز طبیعی استفاده كرده اند.

تاریخچه صنعت گاز در ایران :

بر اساس برخی نوشته های تاریخی ایرانیان در امر استفاده از گاز و دیگر مشتقات نفتی بر سایر اقوام معاصر خود پیشی گرفته اند وجود بقایای اتشكده ها و معابدی نظیر ( آتش جاودانی ) نزدیك كركوك كه به مشعل بخت النصر معروف بوده در نزدیكی یك مخزن گاز طبیعی واقع بوده است همچنین بقایای معابد زرتشتیان در نزدیكی مسجد سلیمان ، آتشكده آذر گشسب در آذربایجان و ...گواهی بر این امر می باشند و روشن نگه داشتن آتشكده ها در فلات مركزی و جنوبی ایران و سایر مناطق كه محروم از جنگلهای انبوه بوده اند در دوران باستان نیز گواهی بر استفاده از منابع طبیعی دیگر از جمله نفت و گاز بوده است.

آنچه كه روشن است مناطق غرب و جنوب غرب ایران از منابع عمده نفت و گاز می باشند و در گذشته به دلیل عمق بسیار كم برخی از این سفره های زیرزمینی با فرسایش خاك و یا حركت گسلها و ... باعث تراوش مواد نفتی به بیرون شده و ایرانیان متفكر به استناد اسناد تاریخی بسیاری پیشتر از فلسطینی ها ، سومری ها و چینی ها از نفت و گاز به گونه های ابتدایی و تصادفی و بدون برنامه ریزی استفاده می كرده اند كه البته بیشتر این مصارف برای پایدار نگه داشتن آتشكده ها بوده است.

اما در دوران معاصر و پس از كشف اولین چاههای نفت در ایران رشد بسیار زیادی در صنعت نفت و گاز ایران مشاهده می شود كه امارهای موجود گویای این امر می باشند.
نخستین اسناد تاریخ در مورد استفاده از گاز در ایران به زمان قاجاریه و سلطنت ناصرالدین شاه مربوط می شود موقعی كه وی در سال 1873 میلادی به لندن سفر كرده بود چراغهای گازی كه روشنی بخش معابر بودند تعجب وی را برانگیخت و او علاقه مند به بازدید از كارخانه چراغ گاز شد وی پس از بازگشت به ایران دستور احداث و استفاده از كارخانه چراغ گاز را صادر كرد در این رابطه گوشه هایی از كتاب منتظم ناصری گویای بیشتر اصل مطالب است.

اما استفاده محدود از گاز تا سال 1908 میلادی ادامه داشته است كه گازهای همراه نفت در ان سالها سوزانده می شده است اما پس از رشد تدریجی صنایع نفت استفاده از گاز طبیعی برای تامین سوخت و محركه های كمپورسورها و مولدهای برق و مصارف داخلی منازل سازمانی در مناطق نفت خیز مورد توجه واقع شد و در كنار فعالیتهای اصلی مربوط به نفت كوششهای محدودی برای فراورش و استفاده از گاز نیز انجام گرفت.

اولین تجربه مستقل استفاده از گاز خارج از حوزه مناطق نفت خیز به تغذیه كارخانه جدید التاسیس مجتمع كود شیمیایی شیراز بر می گردد كه توسط وزارت صنایع معادن وقت در سال 1344 احداث و بهره برداری شد و به همین منظور خط لوله ای به قطر 10 اینچ و طول تقریبی 215 كیلومتر از گچساران به شیراز احداث شد كه با نصب یك واحد كوچك نم زدایی به بهره برداری رسید و سالها مورد استفاده بوده است

تاریخچه شركت ملی گاز ایران :

آنجایی كه قرار است در طول مقاله و در متن اصلی به حوادث گاز طبیعی پرداخته شود و در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران متولی اصلی تولید و فرآورش و توزیع این ماده حیاتی به عهده مسئولیت شركت ملی گاز ایران می باشد و همچنین با توجه به فعالیتهای گسترده روابط عمومی شركت ملی گاز ایران در خصوص پرداختن به امر تبلغ و اموزش فرهنگ بهینه مصرف به شكل وسیع در طول سالهای گذشته به ناچار باید در گوشه هایی از مطالب به تاریخچه فعالیت این شركت نیز پرداخته شود.

شركت ملی گاز ایران بعنوان یكی از چهار شركت اصلی وابسته به وزارت نفت با سرمایه اولیه 25 میلیارد ریال در سال 1344 هجری شمسی مطابق 1965 میلادی تاسیس گردید این شركت از اغاز كار متناسب با رشد و توسعه اقتصادی - اجتماعی كشور و بهره گیری از گاز طبیعی به عنوان یكی از منابع مهم در تامین سوخت و تولید انرژی و تحصیل بخشی از ارز مورد نیاز تدریجاً به قابلیتها ، توانمندیها و امكانات تولید خود ( گاز طبیعی ) افزوده است.

در سال 1344 بر اساس توافق كلی در زمینه توسعه همكاریهای متقابل ایران و اتحاد جماهیر شوروی با امضای پروتكلی با زمینه صدور گاز ایران بانی تاسیس شركت ملی گاز ایران در همان سال شد كه متعاقب ان قرارداد احداث خط لوله سراسری اول و پالایشگاه بیدبلند نیز اغاز گردید و در همین راستا بهره برداری از كارخانه لوله سازی اهواز در سال 1346 اغاز شد شروع قرار داد صدور گاز به شوروی از سال 1349اغاز می گردد اما در سالهای قبل از انقلاب اسلامی استفاده از گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری و حتی صنایع بسیار محدود بوده و مجموع مشتركین این شركت به بیش از 50 هزار مورد      نمی رسیده است.

اما هم اینك شركت ملی گاز ایران به عنوان یكی از شركتهای معتبر در عرصه فعالیتهای مربوط به صنعت گاز در جهان علاوه بر فعالیتهای داخلی و تامین سوخت صنایع ، نیروگاهها و بخشهای تجاری، خانگی در ابعاد بین الملل نیز دارای تحركات وسیعی شده است و برنامه ریزیهای گسترده و مدونی برای تامین بخش عمده ای از ارز مورد نیاز كشور از طریق صادرات و نیز سرمایه گذاری جهت رشد این صنعت داشته و با به كارگیری نیروهای متخصص در بخشهای مختلف ،‌امكانات و تاسیسات پیشرفته در زمینه گاز فعالیت می نماید و پالایش روزانه نزدیك به 190 میلیون متر مكعب گاز در روز احداث و كنترل 730 و 12 كیلومتر خطوط انتقال بین شهری فشار قوی ، 51 هزار كیلومتر شبكه گذاری و نصب حدود 3 میلیون انشعاب در حدود 346 شهر گازرسانی به 2400 واحد صنعتی ، 18 شهرك صنعتی و بهره مند كردن 31 واحد نیروگاهی از گاز طبیعی به عنوان سوخت و نزدیك به 6 میلیون خانوار بهره مند از گاز طبیعی در كشور از جمله دلایل اهمیت توجه به فعالیت های شركت ملی گاز ایران می باشندو در همین راستا دقت در برنامه های پیش بینی شده در برنامه سوم توسعه در خصوص این شركت موید اهمیت نقش ان در تامین سبد انرژی كشور می باشد.

 بخش اول

استاندارد نمودن کالا

اهمیت و نقش کالا

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت/ سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد.

شاید چیزی حدود 50 تا 60 درصد هزینه هر پروژه مربوط به کالای آن باشد. بعنوان مثال در شرکت ملی گاز بیش از 60 درصد کل بودجه های عملیاتی آن مربوط به تامین کالاهای مورد نیاز می باشد که بنظر می رسد سایر شرکت های تابع وزارت نفت هم همین وضع را داشته باشند.

متأسفانه در کشور ما نقش کالا در فعالیتهای تولیدی / بازرگانی چندان که باید شناخته نشده است این عدم توجه کافی به مسئله ای که در اکثر مواقع قسمت اعظم منابع مالی و انسانی موسسات را بخود اختصاص می دهد در هر گوشه و کنار به چشم می خورد.

از انباریهای منازل گرفته تا انبارهای بزرگ کارخانه ها و سازمانهای دولتی و خصوصی نگاهی به انبارهای کارخانجات مختلف، شرکتهای حمل و نقل میدانهای بار، مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ همه و همه وضع نامطلوب موجود را بخوبی نشان می دهد.

در کمتر مؤسسه ای با مسئله کالا بطور جدی برخورد شده است و آنجا هم که این مسئله مطرح بوده است تنها به قسمت انبارداری آنهم بصورت بسیار ابتدائی  بسنده شده است. این برخورد با مسئله کالا تنها در سطح صنعت نبوده بلکه در موسسات علمی نیز از وضع مشابهی برخودار است.

در کمتر دانشکده ای در کشور موضوع کالا بعنوان شاخه ای اصلی از مدیریت تولید و صنایع تدریس می شود و اگر صحبتی از آن می شود بسیار مختصر و در حد چند جلسه آشنائی بیشتر نیست. شاید روزی برسد که اهمیت و نقش کالا در سازمانها بیشتر شناهته شود و در مجامع علمی جایگاه واقعی خود را بازیابد انشاء ا....

علی ایحال وابستگیهای سیاسی و اقتصادی رژیم گذشته و بعضاً اولویت دادن ملاحظات سیاسی به مسائل فنی و صنعتی تمامی کشور را به نمایشگاهی از انواع ماشین آلات و کالاهای صنعتی تبدیل کرده است که صنایع نفت و گاز نیز غرفه بزرگی از آن را تشکیل می دهند عنوان مثال در حال حاضر تأسیسات موجود در شرکت ملی گاز ایران مانند پالایشگاههای گاز و ایستگاههای تقویت فشار که در حال کار می باشد توسط مهندسین مشاور خارجی طراحی و توسط پیمانکاران ایرانی و خارجی احداث گردیده است و انتخاب آنها عمدتاً با ملاحظات سیاسی، اقتصادی انجام گرفته و نه به لحاظ بررسیهای فنی.

پیمانکاران و سازندگان و تأمین کنندگان کالا و اجناس و ماشین آلات نیز جزئی از این زنجیره بوده اند لذا گروه مزبور با شناختی که از وسائل و کالاهای مورد مصرف در این تأسیسات داشته اند سعی نموده تا کالاها و ماشین آلات و اجناس را مصرف نمایند که منابع اقتصادی خود و یا کشور متبوعه آنها را تا سالهای سال از طریق فروش قطعات یدکی و جایگزینی دستگاههای خارج از رده تأمین نمایند حتی در بعضی موارد هیچگونه تعهدی در مورد تأمین قطعات یدکی نداشته و یا اگر داشته اند بطور محدود بوده است. از این رو انتخاب ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز خریداری شده برحسب توصیه آنان و بدون در نظر گرفتن مسائل فنی و نیازهای واقعی بوده است.

استاندارد نمودن و طبقه بندی کردن کالاهای صنعتی مورد استفاده صنایع تحت پوشش وزارت نفت یکی از گامهای مهم در راه هماهنگی سازمانهای مختلف و وزارت نفت بوده و حرکتی است در جهت نیل به خود گردانی صنعتی و نهایتاً خود کفائی صنعتی و استقلال فنی و اقتصادی کشور انشاء ا...

شناسائی دقیق ، کالاهای صنعتی و بموازات آن استاندارد نمودن کالاها بر اساس دو واقعیت استوار است ابتدا رعایت مسائل فنی و ایمنی و سپس رعایت اهداف استراتژیک انقلاب اسلامی که این به معنای وابستگی هرچه کمتر در زمینه هائی است که توانمندهای لازم در کشور وجود دارد و در عین  حال موجبات بهره وری هرچه بیشتر از امکانات بالقوه و بالفعل داخلی در راستای نیل به خودکفائی صنعتی و استقلال واقعی را فراهم خواهد آورد.

متأسفانه بعلت فقدان اطلاعات دقیق و متمرکز زیانهای ناشی از مصرف کالاهای مشابه با مارکهای مختلف و با تغییرات جزئی قابل لمس نمی باشد. بعنوان مثال یک بررسی اجمالی در تأسیسات مختلف نشان میدهد که در دو تأسیسات مشابه برای یک امر معین مثل ایستگاههای تقویت فشار گاز که دارای یکنوع عملیات و یک بازدهی می باشد علیرغم اینکه عملیات احداث و مونتاژ دستگاهها همزمان به مرحله اجرا گذاشته شده است لیکن با توجه به اینکه پیمانکار اجرائی آن یک شرکت آلمانی بوده کلیه سیستمها و وسائل و ماشین آلات آن آلمانی و در تأسیسات مشابه چون پیمانکاران آن انگلیسی یا فرانسوی بوده و دستگاهها از نوع فرانسوی یا انگلیسی و تأسیسات مشابه سومی ترکیبی از وسائل و دستگاههای همه کشورهای مشترک المنافع یا باصطلاح چند ملیتی بوده است.

لذا شرکت ملی گاز بالاجبار می باید برای هریک از تأسیسات چندین سری لوازم و قطعات یدکی از کشورهای مختلف خریداری و در انبارهای متعدد ذخیره نماید که این امر خود موجب افزایش تعداد اقلام و لوازم یدکی در انبارها گردیده و سرمایه های مملکت صرف خرید و نگهداری قطعات در انبار بشود در حالیکه اگر قبل از اجرا و واگذاری طرحها به پیمان بجای ملاحظات سیاسی به مسائل فنی و آتی توجه میشد سرمایه های کشور انبارها راکد نمی ماند و مزایای بی شمار دیگری در این رابطه بهدر نمی رفت.

بنابراین با هدف کاهش وابستگی به بیگانگان و تقلیل مشکلات ناشی از تنوع کالاها و ایجاد یک برنامه منظم در مصرف کالاها و جلوگیری از تعدد وسایل و دستگاهها و پراکندگی نوع اجناس معرفی و نهایتاً تأمین مناسبترین نوع کالا و رعایت  صرفه و صلاح در مصارف لازم است کلیه اجناس و وسایل و قطعات در یک سیستم مشخص و با اختصاص شماره های طبقه بندی و کالا کد گذاری شوند.

سیستم طبقه بندی و استاندارد کالا باید بر مبنای تعاریف مشخصی از کالاها و اصطلاحات پی ریزی گردد. در سیستم طبقه بندی و استاندارد کالای شرکت ملی گاز تعاریف زیر بعنوان زیر بنا و اساس مورد استفاده قرار گرفته اند.

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : حسابداری کالا در شرکت گاز , حسابداری کالا , شرکت گاز , حسابداری , کالا

حسابداری کالا در شرکت گاز

حسابداری کالا در شرکت گازدسته: حسابداری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 163 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

حسابداری کالا در شرکت گاز

1

تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان :

متصاعد شدن گاز از زمین هم در مكتوبات قدیم و هم در نوشته های عصر جدید تحریر شده است شعله ور شدن گازها توسط رعد و برق و یا عوامل طبیعی دیگر همیشه قابل مشاهده بوده است وجود پدیده های مشتعل طبیعی نظیر آتش جاویدان باكو در دریای خزر و چشمه سندان در نزدیك كارستون در ایالت ویرجینیای غربی و ... همه نمایشی از وجود گاز طبیعی در گذشته است كه عموماً هم وقوع انها توام با ترس و خرافات طرح می گردیده اند و بر همین مبنا تا اواخر قرن هفده اعتقاد بر این بوده است كه گاز متصاعد شده از حبابهای سطح آب باعث می شود تا اب مانند نفت بسوزد و ان را آب جادویی می دانستند

اعتقاد بر این است كه اول بار چینی ها در 3000 سال قبل استفاده عملی از گاز را برای تبخیر آب نمك ه عمل آورده اند این گاز بنابر شواهد تاریخی از عمق 300 تا 600 متر خارج می گشته و مورد استفاده بوده است اما استفاده صنعتی از گاز به اوایل قرن هجدهم می رسد.

در این سال اول بار شخصی انگلیسی به نام ( مرداك) از گاز حاصل از زغال سنگ به صورت مجزا در محل مسكونی خود استفاده نموده است كه این تجربه باعث شد از گاز برای روشنایی در فضای باز استفاده نمایند كه این امر در سالهای 4-1802 در انگلیس انجام شد. همچنین در سال 1855 با اختراع مشعل بنسن كه توسط یك شیمیدان آلمانی به همین نام ابداع شده بود اختلالات و نوسانات شعله های گاز كنترل و مهار شد كه این اختراع توسط دانشمند آلمانی دیگر ( فن ولزباخ ) تكمیل شد.

علیرغم كشف مخازن گاز در اواخر قرن 19 در امریكا بدلیل مشكلات حمل استفاده از گاز تا 1930 رونق نداشت البته سابقه حمل گاز با لوله به سال 1870 برمی گردد.
یعنی به عبارتی گازرسانی به محوطه كارخانه سوهر كه با استفاده از گاز تمامی محوطه ان روشن شد همچنین در این هنگام در خانه شخصی و محوطه كارخانه رئیس یكی از كارخانه های پارچه بافی منچستر از گاز برای روشنایی استفاده شده است.

در این سال سعی گردید با استفاده از لوله هایی كه از تنه درخت كاج ساخته شده بود گاز را عبور دهند اولین لوله چدنی در سال 1872 در امریكا برای انتقال گاز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما با پیشرفت در امر لوله سازی در سال 1924 اولین خط لوله چدنی به طول 350 كیلومتر در آمریكا بین دو شهر مورد استفاده قرار گرفت اولین سال استفاده از گاز طبیعی در امریكا به سال 1821 باز می گردد و اولین چاه گاز با عمق 9 متر در شهر فردونا به بهره برداری رسیده است همچنین اولین شركت در این خصوص در همان كشور در سال 1865 تاسیس و در سال 1885 نود واحد صنعتی در ناحیه پنسیلیوانیا از گاز طبیعی استفاده كرده اند.

تاریخچه صنعت گاز در ایران :

بر اساس برخی نوشته های تاریخی ایرانیان در امر استفاده از گاز و دیگر مشتقات نفتی بر سایر اقوام معاصر خود پیشی گرفته اند وجود بقایای اتشكده ها و معابدی نظیر ( آتش جاودانی ) نزدیك كركوك كه به مشعل بخت النصر معروف بوده در نزدیكی یك مخزن گاز طبیعی واقع بوده است همچنین بقایای معابد زرتشتیان در نزدیكی مسجد سلیمان ، آتشكده آذر گشسب در آذربایجان و ...گواهی بر این امر می باشند و روشن نگه داشتن آتشكده ها در فلات مركزی و جنوبی ایران و سایر مناطق كه محروم از جنگلهای انبوه بوده اند در دوران باستان نیز گواهی بر استفاده از منابع طبیعی دیگر از جمله نفت و گاز بوده است.

آنچه كه روشن است مناطق غرب و جنوب غرب ایران از منابع عمده نفت و گاز می باشند و در گذشته به دلیل عمق بسیار كم برخی از این سفره های زیرزمینی با فرسایش خاك و یا حركت گسلها و ... باعث تراوش مواد نفتی به بیرون شده و ایرانیان متفكر به استناد اسناد تاریخی بسیاری پیشتر از فلسطینی ها ، سومری ها و چینی ها از نفت و گاز به گونه های ابتدایی و تصادفی و بدون برنامه ریزی استفاده می كرده اند كه البته بیشتر این مصارف برای پایدار نگه داشتن آتشكده ها بوده است.

اما در دوران معاصر و پس از كشف اولین چاههای نفت در ایران رشد بسیار زیادی در صنعت نفت و گاز ایران مشاهده می شود كه امارهای موجود گویای این امر می باشند.
نخستین اسناد تاریخ در مورد استفاده از گاز در ایران به زمان قاجاریه و سلطنت ناصرالدین شاه مربوط می شود موقعی كه وی در سال 1873 میلادی به لندن سفر كرده بود چراغهای گازی كه روشنی بخش معابر بودند تعجب وی را برانگیخت و او علاقه مند به بازدید از كارخانه چراغ گاز شد وی پس از بازگشت به ایران دستور احداث و استفاده از كارخانه چراغ گاز را صادر كرد در این رابطه گوشه هایی از كتاب منتظم ناصری گویای بیشتر اصل مطالب است.

اما استفاده محدود از گاز تا سال 1908 میلادی ادامه داشته است كه گازهای همراه نفت در ان سالها سوزانده می شده است اما پس از رشد تدریجی صنایع نفت استفاده از گاز طبیعی برای تامین سوخت و محركه های كمپورسورها و مولدهای برق و مصارف داخلی منازل سازمانی در مناطق نفت خیز مورد توجه واقع شد و در كنار فعالیتهای اصلی مربوط به نفت كوششهای محدودی برای فراورش و استفاده از گاز نیز انجام گرفت.

اولین تجربه مستقل استفاده از گاز خارج از حوزه مناطق نفت خیز به تغذیه كارخانه جدید التاسیس مجتمع كود شیمیایی شیراز بر می گردد كه توسط وزارت صنایع معادن وقت در سال 1344 احداث و بهره برداری شد و به همین منظور خط لوله ای به قطر 10 اینچ و طول تقریبی 215 كیلومتر از گچساران به شیراز احداث شد كه با نصب یك واحد كوچك نم زدایی به بهره برداری رسید و سالها مورد استفاده بوده است

تاریخچه شركت ملی گاز ایران :

آنجایی كه قرار است در طول مقاله و در متن اصلی به حوادث گاز طبیعی پرداخته شود و در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران متولی اصلی تولید و فرآورش و توزیع این ماده حیاتی به عهده مسئولیت شركت ملی گاز ایران می باشد و همچنین با توجه به فعالیتهای گسترده روابط عمومی شركت ملی گاز ایران در خصوص پرداختن به امر تبلغ و اموزش فرهنگ بهینه مصرف به شكل وسیع در طول سالهای گذشته به ناچار باید در گوشه هایی از مطالب به تاریخچه فعالیت این شركت نیز پرداخته شود.

شركت ملی گاز ایران بعنوان یكی از چهار شركت اصلی وابسته به وزارت نفت با سرمایه اولیه 25 میلیارد ریال در سال 1344 هجری شمسی مطابق 1965 میلادی تاسیس گردید این شركت از اغاز كار متناسب با رشد و توسعه اقتصادی - اجتماعی كشور و بهره گیری از گاز طبیعی به عنوان یكی از منابع مهم در تامین سوخت و تولید انرژی و تحصیل بخشی از ارز مورد نیاز تدریجاً به قابلیتها ، توانمندیها و امكانات تولید خود ( گاز طبیعی ) افزوده است.

در سال 1344 بر اساس توافق كلی در زمینه توسعه همكاریهای متقابل ایران و اتحاد جماهیر شوروی با امضای پروتكلی با زمینه صدور گاز ایران بانی تاسیس شركت ملی گاز ایران در همان سال شد كه متعاقب ان قرارداد احداث خط لوله سراسری اول و پالایشگاه بیدبلند نیز اغاز گردید و در همین راستا بهره برداری از كارخانه لوله سازی اهواز در سال 1346 اغاز شد شروع قرار داد صدور گاز به شوروی از سال 1349اغاز می گردد اما در سالهای قبل از انقلاب اسلامی استفاده از گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری و حتی صنایع بسیار محدود بوده و مجموع مشتركین این شركت به بیش از 50 هزار مورد      نمی رسیده است.

اما هم اینك شركت ملی گاز ایران به عنوان یكی از شركتهای معتبر در عرصه فعالیتهای مربوط به صنعت گاز در جهان علاوه بر فعالیتهای داخلی و تامین سوخت صنایع ، نیروگاهها و بخشهای تجاری، خانگی در ابعاد بین الملل نیز دارای تحركات وسیعی شده است و برنامه ریزیهای گسترده و مدونی برای تامین بخش عمده ای از ارز مورد نیاز كشور از طریق صادرات و نیز سرمایه گذاری جهت رشد این صنعت داشته و با به كارگیری نیروهای متخصص در بخشهای مختلف ،‌امكانات و تاسیسات پیشرفته در زمینه گاز فعالیت می نماید و پالایش روزانه نزدیك به 190 میلیون متر مكعب گاز در روز احداث و كنترل 730 و 12 كیلومتر خطوط انتقال بین شهری فشار قوی ، 51 هزار كیلومتر شبكه گذاری و نصب حدود 3 میلیون انشعاب در حدود 346 شهر گازرسانی به 2400 واحد صنعتی ، 18 شهرك صنعتی و بهره مند كردن 31 واحد نیروگاهی از گاز طبیعی به عنوان سوخت و نزدیك به 6 میلیون خانوار بهره مند از گاز طبیعی در كشور از جمله دلایل اهمیت توجه به فعالیت های شركت ملی گاز ایران می باشندو در همین راستا دقت در برنامه های پیش بینی شده در برنامه سوم توسعه در خصوص این شركت موید اهمیت نقش ان در تامین سبد انرژی كشور می باشد.

 بخش اول

استاندارد نمودن کالا

اهمیت و نقش کالا

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت/ سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد.

شاید چیزی حدود 50 تا 60 درصد هزینه هر پروژه مربوط به کالای آن باشد. بعنوان مثال در شرکت ملی گاز بیش از 60 درصد کل بودجه های عملیاتی آن مربوط به تامین کالاهای مورد نیاز می باشد که بنظر می رسد سایر شرکت های تابع وزارت نفت هم همین وضع را داشته باشند.

متأسفانه در کشور ما نقش کالا در فعالیتهای تولیدی / بازرگانی چندان که باید شناخته نشده است این عدم توجه کافی به مسئله ای که در اکثر مواقع قسمت اعظم منابع مالی و انسانی موسسات را بخود اختصاص می دهد در هر گوشه و کنار به چشم می خورد.

از انباریهای منازل گرفته تا انبارهای بزرگ کارخانه ها و سازمانهای دولتی و خصوصی نگاهی به انبارهای کارخانجات مختلف، شرکتهای حمل و نقل میدانهای بار، مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ همه و همه وضع نامطلوب موجود را بخوبی نشان می دهد.

در کمتر مؤسسه ای با مسئله کالا بطور جدی برخورد شده است و آنجا هم که این مسئله مطرح بوده است تنها به قسمت انبارداری آنهم بصورت بسیار ابتدائی  بسنده شده است. این برخورد با مسئله کالا تنها در سطح صنعت نبوده بلکه در موسسات علمی نیز از وضع مشابهی برخودار است.

در کمتر دانشکده ای در کشور موضوع کالا بعنوان شاخه ای اصلی از مدیریت تولید و صنایع تدریس می شود و اگر صحبتی از آن می شود بسیار مختصر و در حد چند جلسه آشنائی بیشتر نیست. شاید روزی برسد که اهمیت و نقش کالا در سازمانها بیشتر شناهته شود و در مجامع علمی جایگاه واقعی خود را بازیابد انشاء ا....

علی ایحال وابستگیهای سیاسی و اقتصادی رژیم گذشته و بعضاً اولویت دادن ملاحظات سیاسی به مسائل فنی و صنعتی تمامی کشور را به نمایشگاهی از انواع ماشین آلات و کالاهای صنعتی تبدیل کرده است که صنایع نفت و گاز نیز غرفه بزرگی از آن را تشکیل می دهند عنوان مثال در حال حاضر تأسیسات موجود در شرکت ملی گاز ایران مانند پالایشگاههای گاز و ایستگاههای تقویت فشار که در حال کار می باشد توسط مهندسین مشاور خارجی طراحی و توسط پیمانکاران ایرانی و خارجی احداث گردیده است و انتخاب آنها عمدتاً با ملاحظات سیاسی، اقتصادی انجام گرفته و نه به لحاظ بررسیهای فنی.

پیمانکاران و سازندگان و تأمین کنندگان کالا و اجناس و ماشین آلات نیز جزئی از این زنجیره بوده اند لذا گروه مزبور با شناختی که از وسائل و کالاهای مورد مصرف در این تأسیسات داشته اند سعی نموده تا کالاها و ماشین آلات و اجناس را مصرف نمایند که منابع اقتصادی خود و یا کشور متبوعه آنها را تا سالهای سال از طریق فروش قطعات یدکی و جایگزینی دستگاههای خارج از رده تأمین نمایند حتی در بعضی موارد هیچگونه تعهدی در مورد تأمین قطعات یدکی نداشته و یا اگر داشته اند بطور محدود بوده است. از این رو انتخاب ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز خریداری شده برحسب توصیه آنان و بدون در نظر گرفتن مسائل فنی و نیازهای واقعی بوده است.

استاندارد نمودن و طبقه بندی کردن کالاهای صنعتی مورد استفاده صنایع تحت پوشش وزارت نفت یکی از گامهای مهم در راه هماهنگی سازمانهای مختلف و وزارت نفت بوده و حرکتی است در جهت نیل به خود گردانی صنعتی و نهایتاً خود کفائی صنعتی و استقلال فنی و اقتصادی کشور انشاء ا...

شناسائی دقیق ، کالاهای صنعتی و بموازات آن استاندارد نمودن کالاها بر اساس دو واقعیت استوار است ابتدا رعایت مسائل فنی و ایمنی و سپس رعایت اهداف استراتژیک انقلاب اسلامی که این به معنای وابستگی هرچه کمتر در زمینه هائی است که توانمندهای لازم در کشور وجود دارد و در عین  حال موجبات بهره وری هرچه بیشتر از امکانات بالقوه و بالفعل داخلی در راستای نیل به خودکفائی صنعتی و استقلال واقعی را فراهم خواهد آورد.

متأسفانه بعلت فقدان اطلاعات دقیق و متمرکز زیانهای ناشی از مصرف کالاهای مشابه با مارکهای مختلف و با تغییرات جزئی قابل لمس نمی باشد. بعنوان مثال یک بررسی اجمالی در تأسیسات مختلف نشان میدهد که در دو تأسیسات مشابه برای یک امر معین مثل ایستگاههای تقویت فشار گاز که دارای یکنوع عملیات و یک بازدهی می باشد علیرغم اینکه عملیات احداث و مونتاژ دستگاهها همزمان به مرحله اجرا گذاشته شده است لیکن با توجه به اینکه پیمانکار اجرائی آن یک شرکت آلمانی بوده کلیه سیستمها و وسائل و ماشین آلات آن آلمانی و در تأسیسات مشابه چون پیمانکاران آن انگلیسی یا فرانسوی بوده و دستگاهها از نوع فرانسوی یا انگلیسی و تأسیسات مشابه سومی ترکیبی از وسائل و دستگاههای همه کشورهای مشترک المنافع یا باصطلاح چند ملیتی بوده است.

لذا شرکت ملی گاز بالاجبار می باید برای هریک از تأسیسات چندین سری لوازم و قطعات یدکی از کشورهای مختلف خریداری و در انبارهای متعدد ذخیره نماید که این امر خود موجب افزایش تعداد اقلام و لوازم یدکی در انبارها گردیده و سرمایه های مملکت صرف خرید و نگهداری قطعات در انبار بشود در حالیکه اگر قبل از اجرا و واگذاری طرحها به پیمان بجای ملاحظات سیاسی به مسائل فنی و آتی توجه میشد سرمایه های کشور انبارها راکد نمی ماند و مزایای بی شمار دیگری در این رابطه بهدر نمی رفت.

بنابراین با هدف کاهش وابستگی به بیگانگان و تقلیل مشکلات ناشی از تنوع کالاها و ایجاد یک برنامه منظم در مصرف کالاها و جلوگیری از تعدد وسایل و دستگاهها و پراکندگی نوع اجناس معرفی و نهایتاً تأمین مناسبترین نوع کالا و رعایت  صرفه و صلاح در مصارف لازم است کلیه اجناس و وسایل و قطعات در یک سیستم مشخص و با اختصاص شماره های طبقه بندی و کالا کد گذاری شوند.

سیستم طبقه بندی و استاندارد کالا باید بر مبنای تعاریف مشخصی از کالاها و اصطلاحات پی ریزی گردد. در سیستم طبقه بندی و استاندارد کالای شرکت ملی گاز تعاریف زیر بعنوان زیر بنا و اساس مورد استفاده قرار گرفته اند.

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : حسابداری کالا در شرکت گاز , حسابداری کالا , شرکت گاز , حسابداری , کالا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
azam
Google
About 578,000 results (0.40 seconds)
Search Results
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - تحقیق،پروژه،جزوه ...
ceroo.cero.ir/product-280902-پروژه-مالی-حسابداری-...
Translate this page
دانلود پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود پرسشنامه دانلود فایل ...
دانلود پروژه مالی حسابداری و موجودی کالا در شرکت ملی گاز
www.tak-ir.org › دانلود پروژه مالی
Translate this page
عنوان پروژه مالی : حسابداری و موجودی کالا در شرکت ملی گاز مربوط به رشته حسابداری ، تعداد صفحات : 94 صفحه و با فرمت اجرایی در قالب Word.
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز
golbonflow.nedablog.ir/post/161
Translate this page
6 days ago - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز || روی دکمه ...
دانلود مقاله - پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز
moradl.cloudsite.ir/پروژه-مالی-حسابداری-کالا-در-شر...
Translate this page
Apr 6, 2016 - لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ...
پروژه مالی حسابداری | حسابداری کالا در شرکت گاز
accounting7.ir/.../127-پروژه+مالی+حسابداری+حسابدار...
Translate this page
تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان; تاریخچه صنعت گاز در ایران; تاریخچه شركت ملی گاز ایران; بخش اول; استاندارد نمودن کالا; اهمیت و نقش کالا; تعاریف; کالاهای پروژه و ...
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - فروشگاه اینترنتی
mihanshop.hamrahblog.com/post/488
Translate this page
پروژه مالی حسابداری کالا درشرکت گاز در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. دانلود پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز. پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت ...
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - فراسوی خیال
farasuekhial.yasfa.ir/post/408
Translate this page
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول ...
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - پکیج اموزشی
oneshop.lineblog.ir/post/1759
Translate this page
پروژه مالی حسابداری کالا درشرکت گاز در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. دانلود پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز. پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت ...
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز
pichaknegaar.lineblog.ir/post/3908
Translate this page
Apr 2, 2016 - به صفحه ی دانلود _پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز ببرید
پروژه حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایران | زد ایکس ان
www.zxn.ir/پروژه-حسابداری-و-موجودی-کالا-شرکت-مل...
Translate this page
Jan 9, 2016 - پروژه حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایرانخلاصه ای از مطلب :ادامه این مطلب : پروژه حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایرانمطالب دیگر در ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
azam
Google
Page 2 of about 578,000 results (0.31 seconds)
Search Results
دانلود مقاله حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز استان خراسان
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-حسابداری-و-موجودی-کالا-...Translate this page
استانداردنمودن کالااهمیت ونقش کالا :اهمیت کالا در ساز مانها ، کشورها واصولا"در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، بابررسی تراز نامه ها هرسازمان ویا هرشرکتی متوجه.
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - نیکان پروفیک
nikanprofin.blogseir.ir/post687.phpTranslate this page
Mar 17, 2016 - پروژه مالی حسابداری کالا درشرکت گاز در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. دانلود پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز. پروژه مالی ...
حسابداری کالا در شرکت گاز
maghalenab.rozblog.com/.../حسابداری-کالا-در-شرکت...Translate this page
5 days ago - حسابداری کالا در شرکت گاز دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 163 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 80 اهمیت کالا در سازمانها، ...
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - مقاله
www.kmnoor.ir/پروژه-مالی-حسابداری-کالا-در-شرکت-...Translate this page
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 35 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85 پروژه مالی حسابداری کالا ...
پروژه مالی حسابداری موجودی کالا در شرکت گاز
pmali.ir/.../پروژه-مالی-حسابداری-موجودی-کالا-در-شرک/Translate this page
توضیحات محصول. پروژه مالی حسابداری موجودی کالا در شرکت گاز. تاريخچه مصرف گاز طبيعي در جهان : بخش اول استاندارد نمودن کالا اهمیت و نقش کالا ۱- کالاهای پروژه و ...
نسخه چاپی - حسابداری و مجودی شرکت گاز ملی ایران - پاسخ آزمون
pasokhazmoon.ir/.../حسابداری-و-مجودی-شرکت-گاز-مل...Translate this page
Oct 18, 2014 - سطوح حسابها. نرم افزارها. طبقه بندی کالا در شرکت گاز. مراحل خرید کالا. مراحل خرید مستقیم کالا. حسابداری کالا. حسابهای مرتبط. مراحل انجام هزینه.
حسابداری کالا در شرکت گاز - فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی
prozhe20.blogroom.ir/post/46Translate this page
حسابداری کالا در شرکت گاز. 1. تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان : متصاعد شدن گاز از زمین هم در مكتوبات قدیم و هم در نوشته های عصر جدید تحریر شده است شعله ور شدن ...
دانلود پروژه حسابداری کالا در شرکت گاز|دانلود فایل پروژه مالی ...
samstore.filekar.ir/.../++دانلود+پروژه+حسابداری+کالا+...Translate this page
دانلود پروژه حسابداری کالا در شرکت گاز,در این پست خرید و دانلود مقاله درباره پروژه مالی شرکت ملی گاز می باشد. برای اینکه بتوان کالاها و قطعات مصرفی یک ...
پروژه حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایران - فروشگاه
test.com/.../پروژه-حسابداری-و-موجودی-کالا-شرکت-ملی...Translate this page
پروژه حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایران. بخشی از متن: اهمیت کالا در ساز مانها، کشورها و اصولا در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی تراز نامه ها ...
حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز استان خراسان - پروژه
www.cnproje.com/حسابداری...کالا-شرکت...گاز.../889...Translate this page
پروژه مالی شرکت گاز با مالی،سورس پروژه مالی شرکت گاز،پروژه مالی پروژه مالی شرکت گاز،پروژه دانشجویی پروژه مالی شرکت گاز،پروژه مالی شرکت گاز به زبان ...

Previous
   
1
    2   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
azam
Google
Page 3 of about 578,000 results (0.32 seconds)
Search Results
P3020.com | حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایران
www.p3020.com/حسابداری-و-موجودی-کالا-شرکت-ملی...Translate this page
عنوان پروژه : حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ایران. مرتبط با درس : … تعداد صفحات فایل : ۷۱. فرمت فایل : Microsoft Office word ۲۰۰۳. مرتبط با رشته : ...
حمل کننده و يا فروشندگان کالا - امور تخصصي بازرگاني
commercial.nigc.ir/.../ShowPage.aspx?...Translate this page
پورتال شرکت ملی گاز ایران-مدیریت بازرگانی/دستورالعمل نحوه ادعاي غرامت از بيمه گر ، حمل کننده و يا فروشندگان ... -نسخه سوم ، حسابداري انبارها /حسابداري کالا يا .
پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - گنبد دوار - یار بلاگ
davargonbadp.yarblog.ir/post/4Translate this page
Mar 29, 2016 - به صفحه دانلود فایل(پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه ...
تحقیق دانشجویی حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز ...
pdf-download.sellfile.ir/prod-286675-حسابداری+و+مو...Translate this page
عنوان : حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز استان خراسان. صفحات : 93 صفحه. فرمت : Word. فهرست : فصل اول: استاندارد نمودن کالا. اهمیت ونقش کالا. تعاریف.
سحر فایل - مقاله حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز استان ...
sahar.bazarfile.com/.../مقاله-حسابداری-و-موجودی-کالا-...Translate this page
عنوان : مقاله حسابداری و موجودی کالا شرکت ملی گاز استان خراسان. فهرست مطالب. فصل اول: استاندارد نمودن کالا 3 اهمیت ونقش کالا 3 تعاریف 7 کالاهای عمومی ( استاندارد) ...
دانلود پروژه مالی حسابداری کالا در شرکت گاز - NikoFile
www.nikofile.ir/prod-342593-دانلود+پروژه+مالی+حسا...Translate this page
متصاعد شدن گاز از زمین هم در مکتوبات قدیم و هم در نوشته های عصر جدید تحریر شده است شعله ور شدن گازها توسط رعد و برق و یا عوامل طبیعی دیگر همیشه.
پروزه حسابداری و موجودی شرکت گاز ملی ایران
www.padida.ir/پروزه-حسابداری-و-موجودی-شرکت-گاز-...Translate this page
بعنوان مثال درشرکتی ملی گازبیش از۶۰ درصد کل بودجه های عملیاتی آن مربوط به تامین کالاهای مورد نیاز می باشد که از بنظرمی رسد سایر شرکت های تابع وزارت نفت هم ...
حسابداری و موجودی کالا در شرکت گاز
maghalehbazar.parspa.ir/حسابداری%20و%20موجودی%2...Translate this page
تحقیق حسابداری و موجودی کالا در شرکت گاز در قالب فایل ورد و قابل ویرایش.
دانلود پروژه حسابداری کالا در شرکت گاز - خانه
www.irandac.com › ... › مدیریت ،حسابداری،اقتصادTranslate this page
تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان. تاریخچه صنعت گاز در ایران. تاریخچه شركت ملی گاز ایران. بخش اول. استاندارد نمودن کالا. اهمیت و نقش کالا. تعاریف. کالاهای پروژه و ...
شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران - صفحه اصلي
www.kalanaft.com/Translate this page
دکتر عزت الله اکبری تالار پشتی ، مدیر عامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران به همراه جناب آقای دکتر مقدم معاون پژوهشی وزیر نفت ، و جناب آقای مهندس ...

Previous
   
1
   
2
    3   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 506
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,572
  • بازدید ماه : 4,757
  • بازدید سال : 97,587
  • بازدید کلی : 2,606,134