loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 168 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

معماری پُلها در شهرهای مختلف

معماری پُلها در شهرهای مختلفدسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 83 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 137

بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان پای محكم می كند شاه عباس با ساختن پل خواجو در این مكان شبكه سازی كالبدی اصفهان را كامل می سازد

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

در ارتباط با شهرهائی كه با رودخانه همراه بوده اند و نقش رودخانه عامل مهمی در حیات آنها داشته است پل مطرح می شود.اصفهان شهری در كنار رودخانه ی زاینده رود به همراه موقعیت خاص خویش در منطقه پر عبور از قدیم تا كنون در ارتباط با رودخانه نقش مهمی را در جهت سازه های مختلط با پل داشته است.

یهودیه و جی دو شهر در منطقه اصفهان امروزی به وسیله پل شهرستان به بخش جنوبی رودخانه زاینده رود مرتبط می شوند.

پل شهرستان دارای چندین اهمیت در منطقه به حساب می آید در درجه اول تنها راه ارتباطی با بخش جنوبی رودخانه و در درجه بعدی به عنوان مركز كنترل در جهت ورود و خروج اجناس باجگیری شناسائی افرادی كه به منطقه وارد و خارج می شود.

گفته میشود كه پلی نیز در قبل از صفویه در منطقه اصفهان ساخته می شود و این پل در جای فعلی پل خواجو قرار داشته است و با طرح اندازی جدید توسط شاه عباس برای شهر اصفهان در جهت تقویت شبكه ارتباطی خویش كه بر مبنای چهار باغ قرار داشته این پل مسدود می گردد كه بعدها پل خواجو طراحی می شود.

البته بایستی توجه داشت كه هنوز پل خواجو در این زمان طرح نبود و پل عباس آباد پلی كه در این قسمت قرار داشته مورد توجه بوده است.

بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان پای محكم می كند شاه عباس با ساختن پل خواجو در این مكان شبكه سازی كالبدی اصفهان را كامل می سازد.

عاملی دیگری نیز در ساختن پلها در این شهر مورد توجه بوده و آن بنای این پلها به صورتی متفاوت از دیگر پلها در كشور. این عمل به صورت خاصی جامع عمل به خود پوشانیده است.

الف ـ نمای پلها شباهت به كاروانسرا در دوران صفویه دارد و مخصوصا” با توجه به قسمت شاه نشین پل و بر جهان ابتدا و انتهای این شباهت بیشتر می گردد.البته این شباهت را شاید بایستی در جهت ارتباطات بین شهری مطرح میگردد و پل همین موقعیت را در دو قسمت رودخانه ایفا می كند.

ب ـ حجم پلها شبیه به حجم پلهای اروپایی قرون رنسانس است(فلورانس ـ ونیز) كه در ارتباط با مردم ساخته میشوند ـ فرم غرفه هائی به عنوان فروش تفریح چایخانه ها و غیره كه پلهای دوران صفویه نیز شاید در این جهت تقلید شده باشند ولی به علت موقعیت سوق الجیشی كه پیدا میكند شاه عباس را از این تفكر منصرف میسازد.

این دو عامل (الف و ب ) با منظر شهری ارتباط خاص بر قرار می سازند مجموعه بیشه ها ـ رودخانه و بالاخره عمارتی میان آب حتی در این مسئله كاربدان جای می رسد و مسئله ارتباطی پل در مرحله دوم قرار می گیرد. دو پل الله وردیخان و خواجو از نظر فنی ساختمان نیز در حدی مطرح می شوند كه صرف نظر از عامل عبوری به عنوان پل مطرح كننده مسئله تقسیم آب تفریح و بالاخره داد و ستد مردم قرار می گیرند.بخش تقسیم آب پل خواجو شاید با جرا‍‏‎‏‏ٌت بتوان به عنوان یك شاهكار فنی ساختمانی مطرح ساخت كه امروزه با پیچیدگی فراوانی در كیلومتری به چند دورتر صورت می گیرد. عامل تقسیم آب به همراه مادیها( جویهای تقسیم به اراضی آب ) در سطح منطقه جز طرحهای مهندسی و طرح انداز صفوی شیخ بهائی دانست در جمع سازه های كالبدی شهر اصفهان به خوبی قدرت حكومتی مشاهده می گردد كه این قدرت با سیاست خاص برنامه ریزی شهری و با شناخت بر عوامل اقتصادی مردم كه همه چیز را تابع خویش می كند چگونه قدمت و استحكام خویش را در جامعه ای پایدار ساخته و حتی بعد از انقراض قدرت حكومتی به عنوان استثنا ٌ در تاریخ این شهر با تمام آن خصوصیات با جزئی تغییرات قدرتهای حكومتی دیگر باقی و بر جا می ماند.

مراحل اهمیت رودخانه به همراه پلهایش به صورت زیر می توان عنوان كرد:

الف ـ یهودیه قلعه تبرك جی به همراه پل شهرستان پل مارنان.

ب ـ مسجد جامع میدان كهنه، قلعه تبرك پل شهرستان،پل مارنان.

ج ـ مسجد جامع میدان نقش جهان، چهار باغ، پل الله وردیخان.

د ـ مسجد جامع میدان نقش جهان،چهارباغ. پل الله وردیخان،پل مارنان، پل خواجو.

چهار باغ برای شاه عباس در طرح جدید شهری كه عنوان می كرد اهمیت زیادی داشت و در این جهت بود كه می خواست اولاٌ قدمت و كشش شاهرگ اقتصادی بازار را از طرف شرق به غرب برگردانیده شود. دوما” با تضعیف این عامل اقتصادی عامل بعدی یعنی پل شهرستان ضعیف می شد و در نتیجه دیگر آن كنترل هائی كه گذشت مفهومی برای آن پل پیدا نمی كرد و پل الله وردیخان در انتهای چهار باغ اهمیت می یافت. در جهت تقویت پل الله وردیخان شاه عباس حتی به ایجاد منطقه ای ارمنی نشین در زیر رودخانة زاینده رود در بخش جنوبی غربی می كند و عبور و مرور ارامنه از پل الله وردیخان باعثی بر رونق این پل و شبكه چهارباغ می گردد.اساس شبكه بندی سازه اصفهان صفوی بر روی بازار از مسجد جامع میدان نقش جهان خیابان چهارباغ و رودخانه زاینده رود قرار دارد.پل خواجو اهمیت خاصی در این زمان داشته و با ساختن قصری خصوصی در ابتدای آن (قصر میرزا علیخان ) در واقع عبور و مرور از روی این پل بسته می شود.

طرح جامع شهر صفوی اصفهان با در نظر گرفتن عامل آب بعنوان عصاره حیات جامع مطرح شده و با توجه به این تمام فرمهای شهری انجام میگیرند .

طراحی براثر مادیها طراحی كه منشع از سرچشمه اصلی بوم یعنی زاینده رود میگردد . طراحی بر اساس خیابانهای جدید مانند چهارباغ و چهارباغ صدر كه مجددا” براساس عامل اقتصادی كه بعد ازعامل كشاورزی مرحله قبل بعنوان تجارت زندگی روزمره به همراه بازا رو عبور از پلهائی كه از رودخانه ی زاینده رود می گذرند و بالاخره خود رود خانه ای زاینده رود با انجام تقسیمات حیاتی آب در كننده هائی چون پل خواجو و تفریگاههای چون پل الله وردیخان مطرح میشود .

موقعیت امروزی سازه كالبدی شهر اصفهان چیست ؟ چندین پل مجموعهای مختلف و اهمیتها ... پلهای امروز بر روی زاینده رود كه نقشی در حیات اصفهان بازی میكنند عبارتند از:

الف ـ پل خواجو

ب ـ پل الله وردیخان

ج ـ پل آذر

د ـ پل فلزی

ه ـ پل وحید

و ـ پل بزرگمهر

پلهای آذر ، فلزی ، وحید با توجه به ابعادشان بایستی جوابگوئی مهمی در حیات اصفهان داشته باشند بخصوص با ممنوعیت كامیون و اتوبوس از پلهای خواجو و الله وردیخان اما می بینیم كه چه بی حساب این سه پل اخیر برروی زاینده رود زده شده اند و شاید فقط در مرحله ای پل وحید بتواند جوابگوی صحیح نیاز به شهر بشود .

پل الله رودیخان درست در محور مقابل چهارباغ مركز حیاتی شهر صفوی اصفهان مطرح میشود و از طرف دیگر پل خواجو نیز در همین موقعیت را با چهار باغ صدر بازی می كند در صورتیكه پل آذر مطلقا” درچنین وضعی قرار ندارد و پل فلزی تقریبا به علت كور بودن یكطرفه بودن خیابان منتظری در مقابل خیابان حكیم نظامی عملكرد صحیح خود را ندارد و تنها شاید منهای پل وحید با تكمیل شبكه اتوبان كمربندی اصفهان در جهت ارتباط با خیابانهای خیام و وحید و شریان ارتباطی بین شمال و جنوب كشور از طریق جاده تهران و جاده شیراز و ذوب آهن و شهر كرد مفهومی واقع به خود گیرد .

درجمع مطالب گذشته دقیق به مهم بودن پلهای الله وردیخان و خواجو از نظر مردم و ارتباطات شهری پی می بریم و این بدان معنی است كه امروز نیزبا اینكه سه پل جدید بر روی رودخانه شهر موجود هستند ولی این دو پل نه ازرونق افتاده اند و نه خود را باخته دارند .

فهرست مطالب

مقدمه ۷
تاریخچه پل خواجو ۱۲
تغییر کارکرد پل خواجو ۱۴
تغییرات پل خواجو ۱۶
تزئینات پل خواجو ۱۸
تاریخچه سی و سه چشمه ( الله وردیخان ) ۱۹
تغییر کارکرد سی و سه پل ۲۲
تزئینات سی و سه سه پل ۲۶
تعمیرات سی و سه پل ( الله وردیخان ) ۲۶
پلهای اولیه ۲۸
پل سازی تا عهد هخامنشی ۲۹
پل سازی در عهد آشوریها ۳۰
پل سازی در زمان اورارتوها ۳۳
پل سازی در عهد مادها ۳۴
پل سازی در عهد هخامنشیان ۳۵
پل سازی در عهد اشکانیان ۴۶
پل سازی در عهد ساسانیان ۴۷
پل کوار ۵۰
پل تنگاب ۵۰
پل مورد ۵۰
پل پیرین ۵۰
پل خیر آباد ۵۰
پل های دختر ۵۴
پل سازی در دوران اسلامی ۵۵
الف : تقویت و مرمت طاقها ۵۸
ب.: احداث طاق بر روی پایه های قدیمی ۵۸
پل سازی در قرن چهارم ۵۹
پل سازی در عصر غزنویان ۶۲
پل سازی در دوره سلجوقیان ۶۴
پل سازی در دوره ایلخانیان ۶۷
پل سازی در دوره تیموریان ۶۸
پل سازی در عصر صفوی ۶۹
سی و سه پل ۷۰
پل خاجوا ۷۱
پل جویی ۷۲
۱-راه شمالی ۷۴
الف : جاده کاشان به خوار ( گرمسار فعلی ) ۷۴
ب: راه کاشان به قم ۷۶
ج: راه اصفهان به قزوین ۷۷
۲-راه جنوب غربی ۷۷
۳-راه جنوب ( اصفهان به شیراز و بندر عباس ) ۷۷
۴-راه شرقی ، اصفهان به نایین ۷۸
۵-راههای غربی اصفهان بغداد ۷۸
۶-راه قزوین به همدان و بغداد ۷۹
راه شمالی ۷۹
راه مازندران – گیلان ۸۱
پل سازی در دوره افشاریه ۸۲
پل سازی در دوره زندیه ۸۳
پل سازی در دوره قاجاریه ۸۳
معماری پلها ۸۶
پی سازی یا شالوده ریزی ۸۶
پایه ها ۹۲
طاق دهانه ها ۹۵
فرم طاقها در دهانه پلها ۹۷
۱-طاق هلوچین یابیز ۹۷
الف ـ هلوچین تند ۹۸
ب ـ هلوچین کند ۹۸
ج ـ هلوچین کفته ۹۸
۲-طاقهای تیزه دار ۹۸
الف ـ طاق پنج او هفت ۹۸
ب ـ طاق پنج او هفت تند ۹۹
ج ـ طاق پنج هفت او کند ۹۹
د ـ پنج هفت او کفته ۹۹
۳-طاق چمانه ۹۹
۴-طاق چهار بخش ۹۹
سایر طاقها ۱۰۰
روش اجرای طاقها ۱۰۰
۱-اجرای ضربی ۱۰۰
۲-اجرای رومی ۱۰۱
اجرای طاق چهار بخش ۱۰۱
استفاده از مهار چوبی در طاقها ۱۰۱
کانه یا کنو ۱۰۲
الف ـ کنوهای پنهان ۱۰۳
کنوهای آشکار ۱۰۴
ب ـ میل راهنما ۱۰۵
ج : پشتبند ۱۰۶
جان پناه ۱۰۷
کتیبه ها ۱۰۷
تزئینات ۱۱۱
تاسیسات مربوط به پل ۱۱۳
دیواره سازی ۱۱۴
مصالح ساختمانی پلها ۱۱۴
۱-سنگ ۱۱۴
۱- آجر ۱۱۵
۲-آهک ۱۱۶
۳- ملاط قیر چارو ۱۱۷
۴- ملاطهای گچی ۱۱۷
۵- ساروج ۱۱۷
۶-آهن و سرب ۱۱۸
آسیب پذیری پلها ۱۱۹
الف ) انهدام پلها جهت استفاده از مصالح ساختمانی ۱۲۳
ب) عبور و مرور وسایط نقلیه سنگین ۱۲۳
احداث اتاق ۱۲۴
پل آصف الدوله _ کرج ۱۲۴
پل شاه عباسی محمد آباد _ قزوین ۱۲۵
پل دلاک – قم ۱۲۵
پل هشت چشمه_ سرخ ده ساوه ۱۲۶
پل دودهک _دلیجان ۱۲۷
پل لوشان – لوشان ۱۲۷
پل لاله دشت – کوچصفهان ۱۲۹
پل خشتی _ لنگرود ۱۲۹
پل فرح أباد_ ساری ۱۳۰
پل آجی چای _ تبریز ۱۳۰
پل سنگی – تبریز ۱۳۱
پل ابراهیم آباد – اردبیل ۱۳۲
پل ورسک – فیروز کوه ۱۳۲
فهرست منابع و ماخذ ۱۳۴

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : معماری پُلها در شهرهای مختلف , معماری پُلها , معماری , پل , پل سازی

معماری پُلها در شهرهای مختلف

معماری پُلها در شهرهای مختلفدسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 83 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 137

بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان پای محكم می كند شاه عباس با ساختن پل خواجو در این مكان شبكه سازی كالبدی اصفهان را كامل می سازد

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

در ارتباط با شهرهائی كه با رودخانه همراه بوده اند و نقش رودخانه عامل مهمی در حیات آنها داشته است پل مطرح می شود.اصفهان شهری در كنار رودخانه ی زاینده رود به همراه موقعیت خاص خویش در منطقه پر عبور از قدیم تا كنون در ارتباط با رودخانه نقش مهمی را در جهت سازه های مختلط با پل داشته است.

یهودیه و جی دو شهر در منطقه اصفهان امروزی به وسیله پل شهرستان به بخش جنوبی رودخانه زاینده رود مرتبط می شوند.

پل شهرستان دارای چندین اهمیت در منطقه به حساب می آید در درجه اول تنها راه ارتباطی با بخش جنوبی رودخانه و در درجه بعدی به عنوان مركز كنترل در جهت ورود و خروج اجناس باجگیری شناسائی افرادی كه به منطقه وارد و خارج می شود.

گفته میشود كه پلی نیز در قبل از صفویه در منطقه اصفهان ساخته می شود و این پل در جای فعلی پل خواجو قرار داشته است و با طرح اندازی جدید توسط شاه عباس برای شهر اصفهان در جهت تقویت شبكه ارتباطی خویش كه بر مبنای چهار باغ قرار داشته این پل مسدود می گردد كه بعدها پل خواجو طراحی می شود.

البته بایستی توجه داشت كه هنوز پل خواجو در این زمان طرح نبود و پل عباس آباد پلی كه در این قسمت قرار داشته مورد توجه بوده است.

بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان پای محكم می كند شاه عباس با ساختن پل خواجو در این مكان شبكه سازی كالبدی اصفهان را كامل می سازد.

عاملی دیگری نیز در ساختن پلها در این شهر مورد توجه بوده و آن بنای این پلها به صورتی متفاوت از دیگر پلها در كشور. این عمل به صورت خاصی جامع عمل به خود پوشانیده است.

الف ـ نمای پلها شباهت به كاروانسرا در دوران صفویه دارد و مخصوصا” با توجه به قسمت شاه نشین پل و بر جهان ابتدا و انتهای این شباهت بیشتر می گردد.البته این شباهت را شاید بایستی در جهت ارتباطات بین شهری مطرح میگردد و پل همین موقعیت را در دو قسمت رودخانه ایفا می كند.

ب ـ حجم پلها شبیه به حجم پلهای اروپایی قرون رنسانس است(فلورانس ـ ونیز) كه در ارتباط با مردم ساخته میشوند ـ فرم غرفه هائی به عنوان فروش تفریح چایخانه ها و غیره كه پلهای دوران صفویه نیز شاید در این جهت تقلید شده باشند ولی به علت موقعیت سوق الجیشی كه پیدا میكند شاه عباس را از این تفكر منصرف میسازد.

این دو عامل (الف و ب ) با منظر شهری ارتباط خاص بر قرار می سازند مجموعه بیشه ها ـ رودخانه و بالاخره عمارتی میان آب حتی در این مسئله كاربدان جای می رسد و مسئله ارتباطی پل در مرحله دوم قرار می گیرد. دو پل الله وردیخان و خواجو از نظر فنی ساختمان نیز در حدی مطرح می شوند كه صرف نظر از عامل عبوری به عنوان پل مطرح كننده مسئله تقسیم آب تفریح و بالاخره داد و ستد مردم قرار می گیرند.بخش تقسیم آب پل خواجو شاید با جرا‍‏‎‏‏ٌت بتوان به عنوان یك شاهكار فنی ساختمانی مطرح ساخت كه امروزه با پیچیدگی فراوانی در كیلومتری به چند دورتر صورت می گیرد. عامل تقسیم آب به همراه مادیها( جویهای تقسیم به اراضی آب ) در سطح منطقه جز طرحهای مهندسی و طرح انداز صفوی شیخ بهائی دانست در جمع سازه های كالبدی شهر اصفهان به خوبی قدرت حكومتی مشاهده می گردد كه این قدرت با سیاست خاص برنامه ریزی شهری و با شناخت بر عوامل اقتصادی مردم كه همه چیز را تابع خویش می كند چگونه قدمت و استحكام خویش را در جامعه ای پایدار ساخته و حتی بعد از انقراض قدرت حكومتی به عنوان استثنا ٌ در تاریخ این شهر با تمام آن خصوصیات با جزئی تغییرات قدرتهای حكومتی دیگر باقی و بر جا می ماند.

مراحل اهمیت رودخانه به همراه پلهایش به صورت زیر می توان عنوان كرد:

الف ـ یهودیه قلعه تبرك جی به همراه پل شهرستان پل مارنان.

ب ـ مسجد جامع میدان كهنه، قلعه تبرك پل شهرستان،پل مارنان.

ج ـ مسجد جامع میدان نقش جهان، چهار باغ، پل الله وردیخان.

د ـ مسجد جامع میدان نقش جهان،چهارباغ. پل الله وردیخان،پل مارنان، پل خواجو.

چهار باغ برای شاه عباس در طرح جدید شهری كه عنوان می كرد اهمیت زیادی داشت و در این جهت بود كه می خواست اولاٌ قدمت و كشش شاهرگ اقتصادی بازار را از طرف شرق به غرب برگردانیده شود. دوما” با تضعیف این عامل اقتصادی عامل بعدی یعنی پل شهرستان ضعیف می شد و در نتیجه دیگر آن كنترل هائی كه گذشت مفهومی برای آن پل پیدا نمی كرد و پل الله وردیخان در انتهای چهار باغ اهمیت می یافت. در جهت تقویت پل الله وردیخان شاه عباس حتی به ایجاد منطقه ای ارمنی نشین در زیر رودخانة زاینده رود در بخش جنوبی غربی می كند و عبور و مرور ارامنه از پل الله وردیخان باعثی بر رونق این پل و شبكه چهارباغ می گردد.اساس شبكه بندی سازه اصفهان صفوی بر روی بازار از مسجد جامع میدان نقش جهان خیابان چهارباغ و رودخانه زاینده رود قرار دارد.پل خواجو اهمیت خاصی در این زمان داشته و با ساختن قصری خصوصی در ابتدای آن (قصر میرزا علیخان ) در واقع عبور و مرور از روی این پل بسته می شود.

طرح جامع شهر صفوی اصفهان با در نظر گرفتن عامل آب بعنوان عصاره حیات جامع مطرح شده و با توجه به این تمام فرمهای شهری انجام میگیرند .

طراحی براثر مادیها طراحی كه منشع از سرچشمه اصلی بوم یعنی زاینده رود میگردد . طراحی بر اساس خیابانهای جدید مانند چهارباغ و چهارباغ صدر كه مجددا” براساس عامل اقتصادی كه بعد ازعامل كشاورزی مرحله قبل بعنوان تجارت زندگی روزمره به همراه بازا رو عبور از پلهائی كه از رودخانه ی زاینده رود می گذرند و بالاخره خود رود خانه ای زاینده رود با انجام تقسیمات حیاتی آب در كننده هائی چون پل خواجو و تفریگاههای چون پل الله وردیخان مطرح میشود .

موقعیت امروزی سازه كالبدی شهر اصفهان چیست ؟ چندین پل مجموعهای مختلف و اهمیتها ... پلهای امروز بر روی زاینده رود كه نقشی در حیات اصفهان بازی میكنند عبارتند از:

الف ـ پل خواجو

ب ـ پل الله وردیخان

ج ـ پل آذر

د ـ پل فلزی

ه ـ پل وحید

و ـ پل بزرگمهر

پلهای آذر ، فلزی ، وحید با توجه به ابعادشان بایستی جوابگوئی مهمی در حیات اصفهان داشته باشند بخصوص با ممنوعیت كامیون و اتوبوس از پلهای خواجو و الله وردیخان اما می بینیم كه چه بی حساب این سه پل اخیر برروی زاینده رود زده شده اند و شاید فقط در مرحله ای پل وحید بتواند جوابگوی صحیح نیاز به شهر بشود .

پل الله رودیخان درست در محور مقابل چهارباغ مركز حیاتی شهر صفوی اصفهان مطرح میشود و از طرف دیگر پل خواجو نیز در همین موقعیت را با چهار باغ صدر بازی می كند در صورتیكه پل آذر مطلقا” درچنین وضعی قرار ندارد و پل فلزی تقریبا به علت كور بودن یكطرفه بودن خیابان منتظری در مقابل خیابان حكیم نظامی عملكرد صحیح خود را ندارد و تنها شاید منهای پل وحید با تكمیل شبكه اتوبان كمربندی اصفهان در جهت ارتباط با خیابانهای خیام و وحید و شریان ارتباطی بین شمال و جنوب كشور از طریق جاده تهران و جاده شیراز و ذوب آهن و شهر كرد مفهومی واقع به خود گیرد .

درجمع مطالب گذشته دقیق به مهم بودن پلهای الله وردیخان و خواجو از نظر مردم و ارتباطات شهری پی می بریم و این بدان معنی است كه امروز نیزبا اینكه سه پل جدید بر روی رودخانه شهر موجود هستند ولی این دو پل نه ازرونق افتاده اند و نه خود را باخته دارند .

فهرست مطالب

مقدمه ۷
تاریخچه پل خواجو ۱۲
تغییر کارکرد پل خواجو ۱۴
تغییرات پل خواجو ۱۶
تزئینات پل خواجو ۱۸
تاریخچه سی و سه چشمه ( الله وردیخان ) ۱۹
تغییر کارکرد سی و سه پل ۲۲
تزئینات سی و سه سه پل ۲۶
تعمیرات سی و سه پل ( الله وردیخان ) ۲۶
پلهای اولیه ۲۸
پل سازی تا عهد هخامنشی ۲۹
پل سازی در عهد آشوریها ۳۰
پل سازی در زمان اورارتوها ۳۳
پل سازی در عهد مادها ۳۴
پل سازی در عهد هخامنشیان ۳۵
پل سازی در عهد اشکانیان ۴۶
پل سازی در عهد ساسانیان ۴۷
پل کوار ۵۰
پل تنگاب ۵۰
پل مورد ۵۰
پل پیرین ۵۰
پل خیر آباد ۵۰
پل های دختر ۵۴
پل سازی در دوران اسلامی ۵۵
الف : تقویت و مرمت طاقها ۵۸
ب.: احداث طاق بر روی پایه های قدیمی ۵۸
پل سازی در قرن چهارم ۵۹
پل سازی در عصر غزنویان ۶۲
پل سازی در دوره سلجوقیان ۶۴
پل سازی در دوره ایلخانیان ۶۷
پل سازی در دوره تیموریان ۶۸
پل سازی در عصر صفوی ۶۹
سی و سه پل ۷۰
پل خاجوا ۷۱
پل جویی ۷۲
۱-راه شمالی ۷۴
الف : جاده کاشان به خوار ( گرمسار فعلی ) ۷۴
ب: راه کاشان به قم ۷۶
ج: راه اصفهان به قزوین ۷۷
۲-راه جنوب غربی ۷۷
۳-راه جنوب ( اصفهان به شیراز و بندر عباس ) ۷۷
۴-راه شرقی ، اصفهان به نایین ۷۸
۵-راههای غربی اصفهان بغداد ۷۸
۶-راه قزوین به همدان و بغداد ۷۹
راه شمالی ۷۹
راه مازندران – گیلان ۸۱
پل سازی در دوره افشاریه ۸۲
پل سازی در دوره زندیه ۸۳
پل سازی در دوره قاجاریه ۸۳
معماری پلها ۸۶
پی سازی یا شالوده ریزی ۸۶
پایه ها ۹۲
طاق دهانه ها ۹۵
فرم طاقها در دهانه پلها ۹۷
۱-طاق هلوچین یابیز ۹۷
الف ـ هلوچین تند ۹۸
ب ـ هلوچین کند ۹۸
ج ـ هلوچین کفته ۹۸
۲-طاقهای تیزه دار ۹۸
الف ـ طاق پنج او هفت ۹۸
ب ـ طاق پنج او هفت تند ۹۹
ج ـ طاق پنج هفت او کند ۹۹
د ـ پنج هفت او کفته ۹۹
۳-طاق چمانه ۹۹
۴-طاق چهار بخش ۹۹
سایر طاقها ۱۰۰
روش اجرای طاقها ۱۰۰
۱-اجرای ضربی ۱۰۰
۲-اجرای رومی ۱۰۱
اجرای طاق چهار بخش ۱۰۱
استفاده از مهار چوبی در طاقها ۱۰۱
کانه یا کنو ۱۰۲
الف ـ کنوهای پنهان ۱۰۳
کنوهای آشکار ۱۰۴
ب ـ میل راهنما ۱۰۵
ج : پشتبند ۱۰۶
جان پناه ۱۰۷
کتیبه ها ۱۰۷
تزئینات ۱۱۱
تاسیسات مربوط به پل ۱۱۳
دیواره سازی ۱۱۴
مصالح ساختمانی پلها ۱۱۴
۱-سنگ ۱۱۴
۱- آجر ۱۱۵
۲-آهک ۱۱۶
۳- ملاط قیر چارو ۱۱۷
۴- ملاطهای گچی ۱۱۷
۵- ساروج ۱۱۷
۶-آهن و سرب ۱۱۸
آسیب پذیری پلها ۱۱۹
الف ) انهدام پلها جهت استفاده از مصالح ساختمانی ۱۲۳
ب) عبور و مرور وسایط نقلیه سنگین ۱۲۳
احداث اتاق ۱۲۴
پل آصف الدوله _ کرج ۱۲۴
پل شاه عباسی محمد آباد _ قزوین ۱۲۵
پل دلاک – قم ۱۲۵
پل هشت چشمه_ سرخ ده ساوه ۱۲۶
پل دودهک _دلیجان ۱۲۷
پل لوشان – لوشان ۱۲۷
پل لاله دشت – کوچصفهان ۱۲۹
پل خشتی _ لنگرود ۱۲۹
پل فرح أباد_ ساری ۱۳۰
پل آجی چای _ تبریز ۱۳۰
پل سنگی – تبریز ۱۳۱
پل ابراهیم آباد – اردبیل ۱۳۲
پل ورسک – فیروز کوه ۱۳۲
فهرست منابع و ماخذ ۱۳۴

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : معماری پُلها در شهرهای مختلف , معماری پُلها , معماری , پل , پل سازی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 606,000 results (0.66 seconds)
Search Results
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - جهان نمودار
jahanemudar.aslblog.ir/post/308
Translate this page
1 day ago - به صفحه دانلود فایل(مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله معماری ...
پایان نامه معماری ساختمان پل ها در شهرهای مختلف
bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-معماري-ساختمان-پل-ها-در-ش...
Translate this page
مقاله حاضر درباره معماری پل ها در شهرهای مختلف می پردازد. در این مقاله درباره تاریخچه پل خواجو، تار یخچه سی و سه چشمه ( الله وردیخان )، پل های اولیه، پل سازی در دوران ...
تحقیق معماری ساختمان پل ها در شهرهای مختلف
bankmaghale.ir/تحقیق-معماري-ساختمان-پل-ها-در-شهرها...
Translate this page
تحقیق معماری ساختمان پل ها در شهرهای مختلف مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۳۴ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک ...
Images for ‫معماری پُلها در شهرهای مختلف‬‎Report images
Image result for ‫معماری پُلها در شهرهای مختلف‬‎
Image result for ‫معماری پُلها در شهرهای مختلف‬‎
Image result for ‫معماری پُلها در شهرهای مختلف‬‎
Image result for ‫معماری پُلها در شهرهای مختلف‬‎
More images for معماری پُلها در شهرهای مختلف
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - سیستم همکاری در فروش ...
projectdl.cero.ir/product-311236-مقاله-معماري-پُلها-د...
Translate this page
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود پرسشنامه دانلود فایل دانلود ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - صفحه اول
nabdownload.blogroom.ir/post/175
Translate this page
Apr 11, 2016 - به صفحه دانلود فایل( مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{ مقاله معماری ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف
nabdownloads.blogseir.ir/post440.php
Translate this page
Apr 11, 2016 - به صفحه دانلود فایل( مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{ مقاله معماری ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف - فروشگاه اینترنتی
tmshop.hamrahblog.com/post/578
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف. پلهای آذر ، فلزی ، وحید با توجه به ابعادشان بایستی جوابگوئی مهمی در حیات اصفهان داشته باشند بخصوص با ممنوعیت كامیون و اتوبوس از ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - تاپ دانلود - یار بلاگ
topdl.yarblog.ir/post/197
Translate this page
Apr 11, 2016 - به صفحه دانلود فایل( مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{ مقاله معماری ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - NedaBlog.Ir
baharshekuf.nedablog.ir/post/2234
Translate this page
7 days ago - به صفحه دانلود فایل(مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله معماری ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - ناب دانلود
nabdownload.8n8.ir/post/412
Translate this page
به صفحه دانلود فایل( مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{ مقاله معماری پُلها در شهرهای ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف - خرید اینترنتی آسان از فروشگاه ...
abrokhorshid.alalestore.ir/page-32363.html
Translate this page
معماری پل ها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. بستن پل خواجو
معماری پُلها در شهرهای مختلف - فروشگاه زنجیره ای anaye-man
fanaye-mana.saharstore.ir/page-33025.html
Translate this page
مقاله حاضر درباره معماری پل ها در شهرهای مختلف می پردازد. در این مقاله درباره تاریخچه پل خواجو، تار یخچه سی و سه چشمه ( الله وردیخان )، پل های اولیه، پل سازی در دوران .
معماری پُلها در شهرهای مختلف - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ ...
maghalenab.rozblog.com/.../معماری-پُلها-در-شهرهای-م...
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137 بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی…,معماری ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف - KoPeR X
koperx.com/post/5480.html
Translate this page
معماری پل ها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. بستن پل خواجو ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف - وبلاگ های برتر - BlogsTop
ghafoori-lox.blogstop.ir/page-687142.html
Translate this page
Feb 28, 2016 - معماری پل ها در شهرهای مختلف دسته:معماری بازدید:6بار فرمت فایل:doc حجم فایل:83 کیلوبایت تعد.
معماری پل ها در شهرهای مختلف - BlogsTop
crackchat-roz.blogstop.ir/page-634850.html
Translate this page
Feb 20, 2016 - معماری پل ها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc ح.
معماری پلها - بهترین خرید اینترنتی از فروشگاه mobinaaaa
fmobinaaaaa.adnashop.ir/page-34071.html
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف - فروشگاه اینترنتی سحر استور. fanaye-mana.saharstore.ir/page-33025.html. مقاله حاضر درباره معماری پل ها در شهرهای مختلف می پردازد.
مقاله رشته معماری معماری پُلها در شهرهای مختلف - یارا فایل
yarafile.blogsky.com/1394/11/23/post-909/
Translate this page
Feb 12, 2016 - دانلود مقاله رشته معماری معماری پُلها در شهرهای مختلف با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 131. دانلود مقاله آماده. مقدمه. در ارتباط با شهرهائی که با ...
اهواز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اهواز
Translate this pagePersian Wikipedia
شهر اهواز با مساحت ۳۱٬۸۰۰ هکتار، بعنوان سومین شهر وسیع ایران، پس از تهران و مشهد ..... درگیری‌های مختلف دوران مشروطیت و کشف نفت در مسجدسلیمان و وضع اسف‌بار ..... از ۶ پل دیگر پل سفید (پل اول - پل معلق) و پل هفتم به دلیل سبک خاص معماری و ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - دانلود فایل
download.fileforooshi.ir/مقاله-معماری-پُلها-در-شهرهای-...
Translate this page
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ... تحقیق روانشناسی شخصیت · دلایل کمبود آب در شهرستان کوهدشت، ارائه راهکارها و پیشنهادات · تحقیق کم توانی ذهنی ...
پروژه بررسی معماری پل ها در شهرهای مختلف به زبان pdf
www.virtoue.com/.../پروژه-بررسی-معماری-پل-ها-در-ش...
Translate this page
توضیحات پروژه. بررسی معماری پل ها در شهرهای مختلف به زبان pdf دارای 153 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ...
مقاله سازه و فرم معماری پل های بتنی مدرن و تاثیر آن در خوانایی ...
www.civilica.com/Paper-NCSA01-NCSA01_036=سازه...
Translate this page
مقاله سازه و فرم معماری پل های بتنی مدرن و تاثیر آن در خوانایی شهر؛ نمونه موردی پل بتنی شهر گتوند ... از بین آنها پل های شهری نیز دارای تنوع و کارکردهای مختلف هستند.
مرکزدانلود پاورپوینت معماری - معماری پُلها در شهرهای مختلف
mihun.mihanblog.com/post/201
Translate this page
Mar 7, 2016 - مرکزدانلود پاورپوینت معماری - معماری پُلها در شهرهای مختلف - معماری پُلها در شهرهای مختلف.
طراحی شهری | معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل
arel.ir/fa/News-Category-460.html
Translate this page
پل عابر پیاده لواسان، امیر طالشی ... این هنرمند معتقد است که امروزه در طراحی شهر های مختلف شاهد تکرار نماها هستیم در حالی که معماران می توانند با حفظ وحدت، این تقارن و ...
[PDF]ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم ﻣﻌﻤﺎری ﺗﺠﺎری و ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ
www.chap.sch.ir/sites/default/.../104-126-C492-6.pdf
Translate this page
٧ــ ﻣﻌﻤﺎری اﺟﺰای ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﻤﺎم راﺑﻴﺎن ﮐﻨﺪ. ... ٩ــ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﭘﻞ ﻫﺎی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه در اﻳﺮان ﺑﺎ ذﮐﺮ ﻣﺸﺨﺼﺎت و ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎﻳﯽ ... ﺑﺎزارﻫﺎی ﺳﻨﺘﯽ اﻳﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺟﺰﺋﯽ ﻣﻬﻢ و زﻧﺪه از ﺷﻬﺮ و در ﻣﺠﻤﻮع، ﻋﺎﻣﻞ اﻗﺘﺼﺎدی،.
معماری پُلها در شهرهای مختلف
facenama.com/linkbox/id:715561
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. پلهای آذر ، فلزی ...
مای الکسا |معماری پُلها در شهرهای مختلف
filoop-rzb.my-alexa.ir/blog-page-555553.html
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف. بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف | خبرخوان
unishope.d89.ir/page-547756.html
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف. بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف - صفحه اصلی - برترین های نت
news1x10.shiektarinha.ir/.../معماری+پُلها+در+شهرهای+...
Translate this page
معماري پُلها در شهرهاي مختلف بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف | برترین های نت
downloadmaghaleyedaneshgahi.bistarinha.ir/page-117...
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت ...
پو اس ام اس | معماری پُلها در شهرهای مختلف
poosms.ir/page-60355.html
Translate this page
فایل ,شهرهای مختلف ,معماری پُلها. معماری پُلها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت
معماری پُلها در شهرهای مختلف | شیک ترین ها
gizmiz.shictarinha.ir/page-196653.html
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف بستن پل خواجو به عنوان راه ارتباطی در جهت برگردان شبكه اقتصادی از جهت شرق به غرب بوده است وبعدا” كه قدرت حكومتی صفوی در اصفهان ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف | فیسبوک ایران - صفحه اصلی
crackchat.dj98.ir/page-479501.html
Translate this page
معماری پل ها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. بستن پل خواجو ...
معمار پل طبیعت برنده معتبرترین جایزه معماری جهان - فرارو
fararu.com/.../معمار-پل-طبیعت-برنده-معتبرترین-جا...
Translate this page
با لیلا عراقیان معمار پل طبیعت درباره بردن جایزه مسابقه A+، پل طبیعت و. ... چنین جوایزی فرصتی برای مقایسه سازه‌هایی مانند پل طبیعت با نمونه‌های مختلف از سراسر جهان .... نمی‌خواهم بگویم معماری شهری بسامان است، ولی حقیقت این است که بیشتر ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف | تودی - rss
yudi.ir/page-479715.html
Translate this page
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف در 158 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. دانلود مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف. مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف کسب ...
تاثیر معماری پل های شهری در زیبایی شهر - نصر نیوز
nasrnews.ir/.../تاثیر-معماری-پل-های-شهری-در-زیبایی-...
Translate this page
Nov 25, 2014 - به گزارش نصر نیوز، ساخت پرسرعت چندین تقاطع غیر هم سطح به طور همزمان در نقاط مختلف شهر موید این موضوع می‌باشد. پل شبدری افلاک نما،پل ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف » 290990 دات کام
290990.com › معماری
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف معماری پل در دوران هخامنشی معماری پل در دوران مختلف تحقیق معماری پل پروژه معماری پل پل و پلسازی در ایران باستان پلسازی قاجار تاریخچه ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف » 20015 دات آی آر
20015.ir › معماری
Translate this page
معماری پُلها در شهرهای مختلف معماری پل در دوران هخامنشی معماری پل در دوران مختلف تحقیق معماری پل پروژه معماری پل پل و پلسازی در ایران باستان پلسازی قاجار تاریخچه ...
حلول معماری صفوی در پوتراجایا؛ مالزی - ارک توریسم : ارک ...
arktourism.ir/.../حلول-معماری-صفوی-در-پوتراجایا؛-مال...
Translate this page
معماران این شهر با ایجاد دریاچه ای مصنوعی در دل آن و احداث پلهایی با معماری های مختلف از جای جای جهان جلوه ی خاصی به پوتراجایا داده اند.۸ پل پوترا جایا نشان از مدرنیته و ...
مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف - انعکاس آب
reflectab.fablogs.ir/post/135
Translate this page
7 days ago - به صفحه دانلود فایل(مقاله معماری پُلها در شهرهای مختلف)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله معماری ...
سبد بلاگ | معماری پل ها در شهرهای مختلف | جستجو |
sabad-blog.ir/list/معماری+پل+ها+در+شهرهای+مختلف.html
Translate this page
در پست امروز سایت، سری دوم گالری عكس جاذبه های دیدنی شهرهای مختلف دنیا رو برای شما دوستان گلم در ... دانلود مجموعه بسیار کامل مبلمان معماری برای نرم افزار اتوکد.
معماری پل مقاله - تحقیق معماری ساختمان پل ها در شهرهای مختلف
www.wikiaworld.ir/mtdpymnsnrcnctcjctnscndsdcdyncr... - Translate this page
بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود تحقیق معماری ساختمان پل ها در شهرهای مختلف نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد ...
معماری پُلها در شهرهای مختلف » ایران داک | Iran Doc
iran-doc.net › معماری
Translate this page
Jan 14, 2015 - معماری پُلها در شهرهای مختلف معماری پل در دوران هخامنشی معماری پل در دوران مختلف تحقیق معماری پل پروژه معماری پل پل و پلسازی در ایران باستان ...
معماری پل ها در شهرهای مختلف | جستجو | دانلود رایگان عکس آهنگ ...
blogreader.tk/list/معماری+پل+ها+در+شهرهای+مختلف.html
Translate this page
كاربران عزیز سایت بزرگ قصر عكس سلام. خداقوت. خدمتتون عرض كنم كه امروز سری اول گالری عكس جاذبه های دیدنی و زیبای شهرهای مختلف جهان رو براتون آماده كرده و قرار ...
شهرهای ایران
www.manjilnews.ir/wp-content/.../شهرهای-ایران.htm
Translate this page
اصفهان آکنده از آثارهنری و تاریخی است ، میدان شاه ( نقش جهان ) ، سی و سه پل ، پل ... تبریز از دیرباز تاثیر زیادی در زمینه های مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی داشته است. ... توسعه سریع منطقه و تحول چشمگیر در حوضه های معماری و شهر سازی با شکل ...
زيباترين پل ها در كجاي جهان وجود دارند ؟معماری نقش مهمی در ...
ghasrangasht.com/.../زيباترين-پل-ها-در-كجاي-جهان-وج...
Translate this page
یکی از سازه‌های مهم در شهرها که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت پل‌ها هستند. ... به شکل متفاوتی می‌بینند و سعی می‌کنند ایده‌های خود را در سازه‌های مختلف به منصه ظهور برسانند.
معماری پل ها در شهرهای مختلف | khabar95
crackchat-rzb.khabar95.ir/page-369223.html
Translate this page
معماری پل ها در شهرهای مختلف. معماری پُلها در شهرهای مختلف دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 137. بستن پل خواجو ...
آغاز نگارش کتاب معماری کارخانه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و پل‌های ...
sazehnews.ir/.../آغاز-نگارش-کتاب-معماری-کارخانه‌ها-ای...
Translate this page
Mar 10, 2016 - همچنین با توجه به اهمیتی که کارخانه‌های صنعتی در شهرهای مختلف در طول تاریخ ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال اخیر کشور داشته‌اند و از سوی دیگر، معماری با ارزشی که ...
منافع مردم، نخستین اولویت مدیریت شهری است/ الگوبرداری ...
samair.ir/.../منافع-مردم-نخستین-اولویت-مدیریت-شهر...
Translate this page
Feb 23, 2016 - شهردار شیراز همچنین به ساخت پل‌های سبک و کم هزینه و مقاوم در برابر زلزله ... وی با اشاره به سبک‌های مختلف معماری اسلامی در ساختمان سازی شهرهای ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,095
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,095
  • بازدید ماه : 1,095
  • بازدید سال : 135,258
  • بازدید کلی : 2,643,805