loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 223 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی شرکت نوین گستر سایپا

پروژه مالی شرکت نوین گستر سایپا دسته: حسابداری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 76 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23

کاربینی حسابداری پروژه مالی شرکت نوین گستر سایپا

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پروژه مالی شرکت نوین گستر سایپا

 

این شرکت درتاریخ 28/12/1376با نام شرکت تولیدی قطعات برقی خودرو سایه روا به شماره 139061 به ثبت رسید و سپس در آبان ماه سال 1378 به نوین گستر سایپا تغییر نام داد. طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 27/05/83 نوع شرکت به سهامی عام تبدیل و در روزنامه رسمی شماره 17369 مورخ 22/07/1383 آگهی شده است.

شركت نوین گسترسایپا ابتدا با نام شركت تولید قطعات برقی خورو سایه روا(سهامی خاص) در تاریخ 28/12/1376 با سرمایه یك میلیون ریال تاسیس شد. این شركت در بهمن ماه 1377به شركت تولید لوازم برقی سایپا و سپس در آبان‌ماه سال 1378 به نوین گسترسایپا تغییر نام داد.

این شركت در زمینه فروش قسطی خودرو(لیزینگ)، خدمات بیمه‌ای و كارت از اوایل سال 1380 فعالیت خود را آغاز كرده و طی 5 سال فعالیت خود به نحو چشمگیری توسعه یافته است. طبق تصمیمات متخذه در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام مورخ 27/5/1383 نوع شركت به «سهامی عام» تبدیل شد. 

 شركت در تاریخ 3/12/1383 در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرش شد و از تاریخ 5/4/1384 نام این شركت به‌عنوان چهارصد و سی‌امین(430) شركت پذیرفته شده در بورس با نماد «ولساپا» در فهرست تالار فرعی درج و در پایان سال 1385 به تابلو اصلی انتقال یافت.
در اواخر شهریور ماه سال 1384 شركت نوین گسترسایپا با كسب مجوز از بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان اولین شركت خدماتی در ایران معادل 300میلیارد ریال اوراق مشاركت 3 ساله با نرخ سود علی‌الحساب 17درصد منتشر و به فروش رسانید.

در سال 1381 با تغییر ماموریت از شركت تحقیقاتی و تولید‌كننده قطعات الكترونیكی خودرو، به شركتی با هدف ارائه خدمات مالی و اعتباری تبدیل شد و سرآغاز نیل به این اهداف اهتمام در سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت در بخش‌های مختلف از جمله لیزینگ خدمات بیمه‌ای و كارت هوشمند بود كه نتایج این تلاش، سبب شد كه نوین گسترسایپا به قطب لیزینگ كشور تبدیل شود. اخذ مجوز از بانك مركزی جهت ارائه خدمات پرداخت از سوی شركت «سایان كارت» و تامین بخش وسیعی از پرتفوی بیمه ایران از طرف شركت «خدمات بیمه‌ای نوین گسترسایپا » و هم‌چنین بیمه ملت توسط شركت خدمات بیمه‌ای سایان در چند سال اخیر از دیگر دستاوردهای گروه نوین گسترسایپا است. سهام شركت نوین گسترسایپا نیز پس از پذیرش در سال 1384، در تالار فرعی بورس عرضه شد و در پایان سال 1385 نیز به تالار اصلی بورس انتقال یافت.

 

فهرست:

 اطلاعات شرکت...................................................................................3

مقدمه..............................................................................................4

عملکرد شرکت....................................................................................5

آینده شرکت.......................................................................................5

موضوع فعالیت...................................................................................5

افتخارات گروه نوین گستر سایپا...............................................................6

اهداف لیزینگ نوین گستر سایپا...............................................................7

سرمایه گذاری ها................................................................................8

درآمد حاصل از ارائه خدمات..................................................................10

بررسی صورت های مالی......................................................................11

خلاصه اطلاعات مالی..........................................................................13

درآمد حاصل از ارائه خدمات وهزینه سود و کارمزد تامین...............................14

بررسی روند سود دهی.......................................................................15

نسبتها(نقدینگی-بدهی-سودآوری)............................................................16

بررسی روند درآمد ناشی از تامین مالی.....................................................18

بررسی نسبت قیمت به درآمد صنعت و شرکت..............................................19

تعیین ارزش ذاتی هر سهم...................................................................21

نتیجه گیری......................................................................................22

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی شرکت نوین گستر سایپا , کاربینی حسابداری , پروژه مالی , شرکت نوین گستر سایپا

محمد غفوری تبار بازدید : 328 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود مقاله با موضوع سرقفلی

دانلود مقاله با موضوع سرقفلی دسته: حسابداری
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 15 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14

عنوان زبان تخصصی موضوع سرقفلی

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

Goodwill is an intangible asset, probably the most intangible of all intangible assets, hard to measure and even more difficult to account for. Goodwill today constitutes a much larger part of acquisition prices than it did previously, resulting in a much greater impact on financial statements.

In this paper, a search of literature dealing with the various methods of measuring goodwill, its definition and methods of accounting for it has been carried out.

Key words and phrases: Accounting methods, Amortization, Business combination, Capitalization, Financial statement, Goodwill, Intangible assets

اطلاعات و توضیحاتی دقیق در مورد سرقفلی :

خلاصه :

سرقفلی یک دارایی غیر قابل لمس است . سرقفلی احتمالاً غیرقابل لمس ترین دارایی از بین تمام داراییهای غیر قابل لمس است . اندازه گیری آن مشکل است و توضیح دادن آن مشکل تر . امروزه سرقفلی یک قسمت بزرگ تر از قیمت های تملک و مالکیت را نسبت به قبل تشکیل می دهد و در نتیجه این موضوع موجب شده است که تاثیر بسیار بیشتری بر گزارشات مالی داشته باشد . در این مقاله ، جستجوی در مورد روش های مختلف اندازه گیری کردن سر قفلی ، تعریف آن و روش های توضیح دادن آن مورد بررسی قرار گرفته است .

کلمات و عبارت های کلیدی : روش های حسابداری ، استهلاک ، ترکیب تجاری ، سرمایه گذاری ، گزارشات مالی ، سرقفلی ، دارایی های غیر قابل لمس .

.

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود مقاله با موضوع سرقفلی , سرقفلی , زبان تخصصی , حسابداری , روش های حسابداری , استهلاک , ترکیب تجاری , سرمایه گذاری , گزارشات مالی , دارایی های غیر قابل لمس

محمد غفوری تبار بازدید : 200 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی سیستم حسابداری شركت پیمانكاری آب و فاضلاب

طراحی سیستم حسابداری شركت پیمانكاری آب و فاضلاب دسته: حسابداری
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 49 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 56

با توجه به محاسن استفاده از كامپیوترها در سیستم حسابداری (پایین آ‌مدن هزینه پردازش اطلاعات، پردازش سریع، به موقع بودن گزارشها، صحت زیاد و …) نحوه پردازش اطلاعات در این سیستم با استفاده از نرم‌افزارهای تهیه شده جهت سیستم بر اساس سیستم كامپیوتری طراحی گردیده است

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

طراحی سیستم حسابداری شركت پیمانكاری آب و فاضلاب

 

شركت سهامی عام نمونه (در شرف تأسیس) طراحی سیستم اطلاعاتی خود را به ما واگذار می‌نماید و از ما خواسته می‌شود كه با توجه به طبیعت فعالیت شركت موردنظر (شركت در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی به فعالیت خواهد پرداخت) و حجم معاملات مختلف، تعداد كارمندان و ظرفیت شركت سیستمی طراحی شود كه با توجه به اصل فزونی منافع جو مخارج وظایف زیر را به نحو احسن انجام دهد:

1ـ كلیه اطلاعات مورد نیاز مدیران را برای انجام امور شركت فراهم نماید. 2ـ گزارش نتایج عملیات شركت را برای ذینفع (سهامداران، بستانكاران، بانكها و … ) تأمین كرده و در اختیار آنان قرار دهد.

3ـ نحوه و ترتیب ثبت و گزارش اطلاعات به طور كارآ و مؤثر باشد.

4ـ اندازه‌گیری و سنجش اشكال مختلف عملیات سازمان را در برگیرد.

5ـ كنترلهای داخلی را فراهم ناید تا به بهترین نحو از اشتباهات، سوءاستفاده‌ها و تقلبات جلوگیری نماید. بطور كلی سلسله مراتب ویژگیهای كیفی اطلاعات حسابداری خواسته شده را به شكل نمودار صفحة 2 نشان می‌دهیم.از آنجایی كه چارت (نمودار) سازمانی از نكات قابل توجه در طراحی سیستم حسابداری می‌باشد (به منظور اعمال كنترلهای داخلی لازم و توسعه هماهنگ و روابط متقابل تشكیلات مختلف شركت)

اولین سازمان یا تشكیلات اداری برای اداره امور مربوط به آب در كشور باعنوان بنگاه مستقل آبیاری تاسیس و ضوابط و مقررات و اختیارات این تشكیلات در اردیبهشت 1322 به تصویب رسید. در اسفند ماه 1342 لایحة قانونی راجع به تأسیس وزارت آب و برق مورد تصویب قرار گرفت و بر مبنای آن، بنگاه مستقل آبیاری نیز جزئی از تشكیلات این وزارت گردید.

     سپس شرکتهای آب منطقه ای در دستور کار دولت قرار گرفت وبنابرین هیئت محترم وزیران در مورخ 4/10/1344 تأسیس سازمان آب منطقه ای فارس را بر اساس اساسنامه و آئین نامة مربوطه به تصویب رساند و در 24 دی ماه 1348 تشكیل شركت سهامی سازمان آب منطقه ای فارس بعنوان متولی بخش آب در استانهای فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را به مركزیت شیراز به تصویب كمسیونهای مجلس وقت رسید.

این وضعیت تا نیمه اول سال 1385 ادامه داشت که از این تاریخ با تاسیس شرکتهای آب منطقه ای در استانهای بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ، حوزه عمل این شرکت فقط در استان فارس می باشد.

 


اهداف شرکت
تامین آب شرب ، کشاورزی و صنعتی
انجام مطالعات برای شناخت ، توسعه و بهره برداری از منابع آب و انرژی برق آبی.
اجرای طرحهای سدهای مخزنی و انحرافی ، شبکه های آبیاری و زهکشی ، طرحهای تامین آب و آبرسانی شهری، اجرای طرحهای تغذیه مصنوعی.
انتقال آب به بخشهای مختلف مصرف ، شبکه های آبیاری و زهکشی ، آبرسانی به شهرها و صنایع ، پایداری و ایمنی سدها ، مهندسی رودخانه ها و سواحل ، کنترل سیلاب ، تغذیه مصنوعی و تولید انرژی برق آبی.
بهره برداری و نگهداری از تاسیسات و سازه های تامین آب و انتقال آب.
بهره برداری از منابع آب در چار چوب سیاستها، ضوابط و برنامه های مصوب وزارت نیرو .
جلب مشارکتهای مردمی و بخش غیر دولتی در اجرای توسعه منابع آب و شبکه های آبیاری و زهکشی ، آبرسانی به صنایع و شهرها، مهندسی رودخانه ها و سواحل ، انرژی برق آبی و بهره برداری و نگهداری از تاسیسات و سازه های آبی وبرق آبی .
مطالعات پایه و حفاظت کمی و کیفی و نظارت بر بهره برداری از منابع آب ، واگذاری اشتراک به متقاضیان بر اساس تعرفه های مربوطه

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : طراحی سیستم حسابداری شركت پیمانكاری آب و فاضلاب , طراحی سیستم حسابداری , شركت پیمانكاری آب و فاضلاب , پروژه مالی , سیستم حسابداری , حسابداری

محمد غفوری تبار بازدید : 213 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

گزارش كارآموزی حسابداری

گزارش كارآموزی حسابداری دسته: حسابداری
بازدید: 15 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 155 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

گزارش كارآموزی رشته حسابداری موضوع بررسی سیستم حسابداری بانکداری اسلامی بانک ملی مكان كارآموزیبانک ملی شعبه حافظ جنوبی شهرستان ایذه

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

گزارش كارآموزی حسابداری

 

مقدمه

تشكیل بانك بشكل جدید نخستین بار در سال 1285 هجری شمسی( 1324 ه‍ - ق ) ده سال قبل از بوجود آمدن بانك شاهی از سوی حاج محمد حسن امین دارالضرب یكی از صرافان بزرگ تهران به مظفرالدین شاه قاجار پیشنهاد شد . در این پیشنهاد پس از اشاره به تاثیر بانك درپیشرفت صنعتی كشورهای اروپایی و ذكر اینكه رواج صنعت و احداث خطوط آهن و تلگراف بدون ایجاد بانكی بزرگ میسر نیست و تاكید براینكه چنین موسسه‏ای باید با اشتراك و اتفاق دولت و ملت بوجود آید. متاسفانه این پیشنهاد با دخالتهای بیگانگان و عوامل آنان جامعه عمل نپوشید و بجای آن بانك شاهی در ایران مستقر گردید.

 

فهرست مطالب

مقدمه------------------------------------------------

1

ادارات بانک عبارتند از

7

فرهنگ سازمانی « رفتار اداری

9

سازمان چیست ؟

9

انواع مختلف ساخت سازمانی

10

سازمان رسمی و غیر رسمی

10

سازمان رسمی

10

سازمان غیررسمی

11

تفاوت های سازمان رسمی و غیررسمی

11

فصل اول---------------------------------------------

14

تعریف پول

15

انواع پول

15

وظایف پول

17

 تشکیل بانک مرکزی

18

بانکداری در ایران

19

وظایف بانکها

23

ملی شدن بانکها

25

اداره امور بانکها

26

مجمع عمومی بانکها بدوصورت تشکیل می شود

27

وظایف مجمع عمومی فوق العاده

27

شورایعالی بانکها از 8 نفر عضو بشرح زیر تشکیل می شود

29

پیشنهاد انتصاب اعضای هیأت مدیره بانکها به مجمع عمومی

30

شورای پول و اعتبار

31

ادغام بانکها

32

بانک صادرات

33

حذف بهره از سیستم بانکی

37

فصل دوم--------------------------------------------

41

 صندوق

43

عملیات صندوق

43

تعریف صندوق

44

ساختار دایره صندوق

44

اهم مسئولیتهای رئیس دایره صندوق بشرح زیر است

45

اهم وظایف و مسئولیتهای سر تحویلدار بشرح زیر می باشد

48

اهم وظایف کاربران بشرح زیر می باشد

50

کلید های صندوق یاخزانه

52

فیشهای نقدی

55

روش نگهداری فیشهای نقدی در دایره صندوق

56

صرفه جوئی در مصرف فرمها و اسناد

57

اختیارات و رمز کارکنان

58

اموریکه در دایره صندوق انجام می پذیرد

61

دریافت وجوه نقد

62

اسناد صادره جهت منضور نمودن وحوه وصولی بشرح زیر می باشد

75

پرداخت وجوه نقد

76

نقل و انتقال وجوه

81

صورت وضعیت صندوق

85

کسری یا فزونی صندوق

87

یادآوری

89

دوبار شماراسکناس

89

فصل سوم-----------------------------------------------         92 

نتیجه گیری                                                                                                                   93

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش كارآموزی حسابداری , گزارش كارآموزی , حسابداری , گزارش كارآموزی حسابداری , دانلود گزارش كارآموزی حسابداری , كارآموزی , گزارش كارآموزی , دانلود گزارش كارآموزی

محمد غفوری تبار بازدید : 196 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

تأسیس شركت حسابرسی

تأسیس شركت حسابرسی دسته: حسابداری
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 35 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 60

برای تأسیس یك مؤسسه حسابرسی می بایستی ابتدا مفهوم حسابرسی را بدانیم حسابرس عبارتست از رسیدگی به صورتهای مالی واحد تجاری توسط حسابداران مستقل است

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

تأسیس مؤسسه حسابرسی ( با مسئولیت محدود)

 برای تأسیس یك مؤسسه حسابرسی می بایستی ابتدا مفهوم حسابرسی را بدانیم. حسابرس عبارتست از رسیدگی به صورتهای مالی واحد تجاری توسط حسابداران مستقل است.

دلیل بكارگیری مؤسسه حسابرسی برای اظهار نظر در مورد صورتهای مالی متضاد منافعی است كه ممكن است بین واحد تجاری كه صورتهای مالی را تهیه می كند و آن افرادی كه صورتهای مالی را مورد استفاده قرار می دهند وجود داشته باشد.

مسئولیتهای كاركنان حرفه ‌ای موسسات حسابرسی:

شركاء فردی است كه توان مدیریت یك گروه حسابرسی را دارا بوده و می تواند تحت هر شرایطی تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

مدیران : مسئولیت یك مدیر بررسی كاربرگها و تبادل نظر با اعضای تیم رسیدگی و صاحبكار درباره مسایل حسابداری كه ممكن است حین رسیدگی پیش آید. مسئولیت تعیین روشهای رسیدگی ، مسئول گردآوری اطلاعات لازم برای ارسال صورتحساب برای صاحبكاران و وصول آن می باشند.

سرپرستان: فردی است كه قادر به برنامه ریزی، نظارت كامل و كنترل كیفی بیش از یك حسابرس و بررسی و اصلاح پیش نویس گزارشات و اتخاذ تصمیم در شرایط عادی می باشد.

كمك حسابرس: فردی است كه فاقد سابقه كار و معلومات موثر در حرفه حسابرسی و یا حسابداری بوده و بدون نظارت و راهنمایی كامل قادر به انجام كار نمی باشد.

یك حسابرس و موسسه حسابداری بایستی اصولی را رعایت كند 1) اصل استقلال و بی طرفی 2) اصل رازداری 3)‌اصل منع تبلیغ 4)اصل افشاء حقایق 5)اصل اهمیت

یك شركت حسابرسی می تواند تحت عنوانهای مختلف تشیكل شود كه دراین پروژه ما شركت با مسئولیت محدود را انتخاب كرده ایم.

شركت با مسئولیت محدود شركتی است كه بین دویا چند نفر برای امور تجارتی تشكیل شده و هر یك از شركاء بدون اینكه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شركت مسئول قروض و تعهدات شركت است.

خصوصیات شركت عبارتست از :

الف ) حقوق و تعهدات شركت :  هر شریك به میزانی كه سهم الشركه دارد می تواند سهم الشركه خود را با رعایت شرایط مندرج در مواد (102 و 103 ق ت) به شخص دیگری انتقال دهد و در صورتی كه شركت نصف سرمایه خود را از دست بدهد هر شریك می تواند از دادگاه تقاضای انحلال شركت را بنماید به شرط اینكه محكمه دلایل او را موجه تشخیص داده و سایر شركاء نیز جهت خروج او از شركت حاضر به پرداخت سهم الشركه ای كه در صورت انحلال به او تعلق می گیرد نباشد و …

ب ) مقررات مالیاتی : مطابق بند (د) ماده 105 ق م م مصوب 3/12/1366 جمع درآمد مشمول مالیات شركتهای سهامی و مختلط سهامی و سایر اشخاص حقوقی از جمله شركت با مسئولیت محدود پس از كسر مالیات به نرخ 10% نسبت به مجموع درآمد كه به عنوان مالیات شركت محاسبه و وصول می شود بخش بعدی شرایط شركت با مسئولیت محدود كه عبارتست از شرایط ماهوی و شرایط شكلی كه شرایط ماهوی عبارتست از رضایت واهلیت، موضوع شركت و میزان سرمایه، تعداد شركا و نام شركت و مدت آن  شرایط شكلی كه شامل 1)‌لزوم تنظیم شركت نامه و نشر آگهی 2 ) وضعیت قراردادهای تنظیمی به حساب شركت قبل از تشكیل آن

ثبت شركت حسابرسی ( با مسئولیت محدود) كه مدارك آن عبارتند از : 1)‌2 برگ تقاضانامه ثبت شركت با مسئولیت محدود 2) دو برگ شركتنامه      3) دو جلد اساسنامه

4) دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین  5) فتوكپی شناسنامه شركاء و مدیران 6) اخذ و ارائه مجوز در صورت نیاز

فهرست مطالب

فصل اول

تعریف حسابرسی..................................................................................................

وضعیت قانونی حرفه حسابرسی .........................................................................

موسسات حسابرسی ............................................................................................

مسئولیتهای كاركنان حرفه ای .............................................................................

شركا ....................................................................................................................

مدیران ..................................................................................................................

سرپرستان ............................................................................................................

كمك حسابرسان ..................................................................................................

فصل دوم

اصول و رفتار حرفه ای حسابرسان ...................................................................

اصل استقلال و بی طرفی .....................................................................................

اصل رازداری ......................................................................................................

اصل منع تبلیغ........................................................................................................

اصل افشاء حقایق .................................................................................................

اصل اهمیت ..........................................................................................................

فصل سوم

شركت با مسئولیت محدود ...................................................................................

خصوصیات شركت ..............................................................................................

مقررات مالیاتی .....................................................................................................

شركت با مسئولیت محدود ...................................................................................

شرایط ماهوی ......................................................................................................

موضوع شركت و میزان سرمایه .........................................................................

تعداد شركا و سهم الشركاء .................................................................................

نام شركت و مدت آن ...........................................................................................

شرایط شكلی ........................................................................................................

لزوم تنظیم شركت نامه و نشر آگهی ...................................................................

وضعیت قراردادهای تنظیمی به حساب شركت قبل از تشكیل آن ........................

فصل چهارم

ثبت شركت ...........................................................................................................

مدارك لازم برای ثبت شركت حسابرسی ............................................................

روش و مراحل ثبت شركت ..................................................................................

نامه درخواست نام برای شركت ..........................................................................

تقاضانامه شركتهای داخلی ..................................................................................

فرم تقاضانامه ثبت شركتهای داخلی ....................................................................

شركتنامه رسمی ..................................................................................................

فرم شركتنامه رسمی ...........................................................................................

اساسنامه شركت با مسئولیت محدود ..................................................................

صورتجلسه مجمع عمومی ...................................................................................

فرم صورتجلسه مجمع عمومی مؤسس شركت با مسئولیت محدود ...................

فصل پنجم

راهنمای ثبتی شركت ( با مسئولیت محدود) .........................................................

روش و مراحل ثبت شركت با مسئولیت محدود ..................................................

فصل ششم

سخنی با خوانندگان...............................................................................................

منابع......................................................................................................................

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : تأسیس شركت حسابرسی , تأسیس شركت حسابرسی , شرکت حسابرسی , حسابرسی , دانلود پژوهش تأسیس شركت حسابرسی , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 136 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی مشکلات پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در بانکهای سپه استان یزد و ارائه راهکار مناسب

بررسی مشکلات پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در بانکهای سپه استان یزد و ارائه راهکار مناسب دسته: حسابداری
بازدید: 32 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 149 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 133

با توجه به نقش بودجه در سازمانها و ادارات، دولتها در صدد اصلاح نظام بودجه ریزی برآمدند و در نهایت از بودجه ریزی عملیاتی استفاده نموده ولی در عمل برای پیاده سازی این سیستم بودجه بندی با موانع و مشکلاتی رو به رو گردیده‌اند

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

بررسی مشکلات پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در بانکهای سپه استان یزد و ارائه راهکار مناسب


با توجه به نقش بودجه در سازمانها و ادارات، دولتها در صدد اصلاح نظام بودجه ریزی برآمدند و در نهایت از بودجه ریزی عملیاتی استفاده نموده ولی در عمل برای پیاده سازی این سیستم بودجه بندی با موانع و مشکلاتی رو به رو گردیده‌اند. این تحقیق سعی می‌نماید در مرحله اول موانع و مشکلات موجود و تأثیر گذار بر بودجه بندی عملیاتی در بانکهای سپه استان یزد را شناسایی نموده و در مرحله بعد این موانع و مشکلات را اولویت بندی و در نهایت پیشنهاداتی را در جهت کاهش موانع پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی ارائه نماید. داده‌های این پژوهش با استفاده از پرسشنامه های که بین کارمندان بانک توزیع شده، جمع‌آوری گردیده‌است. پس از آن با تجزیه و تحلیل اطلاعات از طریق آزمون فریدمن و کروسکال والیس فرضیات تحقیق آزمون شده است. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که عوامل مدیریتی بر مشکلات پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی تأثیر معنادار دارد. به عبارت دیگر برای اجرای موفق بودجه بندی عملیاتی باید به عوامل مدیریتی که شامل عامل انسانی، عامل فنی و فرایندی و عامل محیطی است توجه نمود.

فهرست مطالب:

پیشگفتار.......................................................................................................................................................................... 1

فصل اول:کلیات تحقیق......................................................................................................................................... 3

      1-1 مقدمه .......................................................................................................................................................... 4

      1-2. بیان مسئله................................................................................................................................................. 4

      1-3.ضروریت و اهمیت تحقیق....................................................................................................................... 6

      1-4.اهداف تحقیق.............................................................................................................................................. 7         

      1-5.فرضیه های تحقیق.................................................................................................................................... 7

      1-6.متغیرهای تحقیق....................................................................................................................................... 8

      1-7.روش تحقیق................................................................................................................................................ 8

      1-8.ابزار گردآوری داده های تحقیق............................................................................................................. 9

      1-9.جامعه آماری و نمونه گیری.................................................................................................................... 9

      1-10.روش تجزیه و تحلیل داده ها............................................................................................................... 9

      1-11.قلمرو تحقیق............................................................................................................................................ 10

      1-12.تعاریف عملیاتی....................................................................................................................................... 10

      1-13.محدودیتهای تحقیق............................................................................................................................... 14

      1-14.جمع‌بندی و نتیجه‌گیری...................................................................................................................... 14


فصل دوم:پیشینه تحقیق.................................................................................................... 15

2-1 مقدمه .................................................................................................................................................................... 16

      2-2.بودجه بندی و انواع روشهای بودجه بندی......................................................................................... 17

      2-2-1-تعاریف بودجه....................................................................................................................................... 17

      2-2-2-مقاصد بودجه بندی............................................................................................................................ 18

      2-2-3-وظایف بودجه بندی............................................................................................................................ 18       

      2-2-4-روشهای بودجه بندی......................................................................................................................... 19

      2-2-5-اساس بودجه بندی عملیاتی .......................................................................................................... 24

      2-2-6-تفاوت بین بودجه برنامه ای و عملیاتی......................................................................................... 25

      2-2-7-معایب و مزایای روش بودجه عملیاتی و سنتی ........................................................................ 25

      2-3. عوامل بودجه بندی.................................................................................................................................. 26

      2-3-1-عوامل محیطی...................................................................................................................................... 27

     2-3-2-عوامل فنی-فرایندی............................................................................................................................. 31

      2-3-3-عوامل انسانی........................................................................................................................................ 37

      2-4.مبانی نظری بودجه عملیاتی................................................................................................................... 42

      2-4-1-طرز تنظیم بودجه عملیاتی.............................................................................................................. 42

      2-4-2-چرا بودجه عملیاتی............................................................................................................................ 44

      2-4-3-بازدهی بودجه بندی عملیاتی.......................................................................................................... 45

      2-4-4-تجربه برخی از کشورها در اجرای نظام بودجه ریزی عملیاتی ............................................. 46

      2-4-4-1-کانادا................................................................................................................................................... 46

      2-4-4-2-انگلیس.............................................................................................................................................. 48

      2-4-4-3-امریكا................................................................................................................................................. 50

      2-4-4-4-ایرلند................................................................................................................................................. 54

      2-4-4-5  هلند.................................................................................................................................................. 56

      2-4-5-مزایای بودجه بندی عملیاتی........................................................................................................... 57

      2-4-6-بودجه بندی عملیاتی در بنگاههای فدرال.................................................................................... 58

      2-4-7-تجربیات بودجه بندی عملیاتی در کالیفرنیا................................................................................. 60

      2-4-8-تحقیقات انجام شده در ایران وخارج ............................................................................................ 60

      2-5 نتایج و جمع‌بندی  ..................................................................................................................................  70


فصل سوم: روش تحقیق...................................................................................................... 73

     3-1.مقدمه.............................................................................................................................................................. 74

      3-2.روش تحقیق................................................................................................................................................ 74

      3-3.اهداف تحقیق.............................................................................................................................................. 75

      3-4.فرضیه های تحقیق.................................................................................................................................... 75

      3-5.متغیرهای تحقیق....................................................................................................................................... 76

      3-6.جامعه آماری................................................................................................................................................ 77

      3-7. نمونه‌گیری.................................................................................................................................................. 77

      3-8.روش گردآوری اطلاعات........................................................................................................................... 79

      3-9.روایی.............................................................................................................................................................. 80

      3-10.پایایی.......................................................................................................................................................... 81       

      3-11- روش آزمون فرضیه ها........................................................................................................................ 82

      3-12 خلاصه و جمع‌بندی ............................................................................................................................ 85

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ................................................................................ 87

        4-1 مقدمه ....................................................................................................................................................... 87

      4-2.نتایج توصیفی سؤالات عمومی پرسشنامه.......................................................................................... 87

      4-3-نتایج تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه اصلی......................................................................................... 91

      4-4- نتایج تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه فرعی اول............................................................................... 92

      4-5-نتایج تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه فرعی دوم................................................................................ 95

      4-6- نتایج تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه فرعی سوم............................................................................. 98

      4-7 نتیجه فصل.................................................................................................................................................. 105

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................ 106

    .....................................................................................................................................................................................  5-1.نتیجه گیری کلی    107

    .....................................................................................................................................................................................  5-2.پیشنهادها   109

فهرست جدول ها
جدول 2-1 : مزایا و معایب سیستم بودجه‌بندی عملیاتی و سنتی............................................................................... 26

جدول 2-2 : مطالعات انجام شده در زمینه بودجه‌ریزی عملیاتی در ایران................................................................... 70

جدول 2-3 : مطالعات انجام شده در زمینه بودجه‌ریزی عملیاتی در خارج.................................................................. 72

جدول 3-1 : جامعه آماری و حجم نمونه آماری............................................................................................................ 79

جدول 4-1 : سابقه كار كاركنان بانك سپه استان یزد.................................................................................................. 88

جدول 4-2 : مدرك تحصیلی كاركنان بانك سپه استان یزد........................................................................................ 89

جدول 4-3 : رشته تحصیلی كاركنان بانك سپه استان یزد.......................................................................................... 90

جدول 4-4 : پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی اول...................................................................................................... 93

جدول 4-5 : رتبه پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی اول.............................................................................................. 94

جدول 4-6 : پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی دوم...................................................................................................... 96

جدول 4-7 : رتبه پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی دوم............................................................................................. 97

جدول 4-8 : پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی سوم.................................................................................................... 99

جدول 4-9 : رتبه پرسشنامه مربوط به فرضیه فرعی سوم............................................................................................ 100

جدول 4-10 : اولویت بندی عامل انسانی بر اساس آزمون رتبه‌ای فریدمن.................................................................. 101

جدول 4-11 : اولویت بندی عامل فنی‌وفرآیندی بر اساس آزمون رتبه‌ای فریدمن...................................................... 102

جدول 4-12 : اولویت بندی عامل محیطی بر اساس آزمون رتبه‌ای فریدمن............................................................... 103

جدول 4-13 : رابطه بین رشته، تحصیلات و تجربه با عوامل مدیریتی........................................................................ 104

جدول 4-14: نتایج مربوط به فرضیه‌ها......................................................................................................................... 105

فهرست نمودارها
نمودار4-1: سوابق كاری كاركنان بانك سپه استان یزد..................................................................................... 88

نمودار4-2: تحصیلات كاركنان بانك سپه استان یزد.......................................................................................... 89

نمودار4-3: رشته تحصیلی كاركنان بانك سپه استان یزد................................................................................. 90

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی مشکلات پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در بانکهای سپه استان یزد و ارائه راهکار مناسب , پیاده سازی , بودجه بندی عملیاتی , بانکهای سپه , بودجه بندی , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 214 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی شرکت بسته بندی

پروژه مالی شرکت بسته بندی دسته: حسابداری
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 174 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 160

هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد غذایی بطور کامل از خطر عوامل فساد درونی و بیرونی و اکسایشی حفظ شود همچنین حمل و نقل مواد غذایی بهتر و آسانتر انجام گیرد

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

پروژه مالی شرکت بسته بندی

 

مقدمه:

هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد غذایی بطور کامل از خطر عوامل فساد درونی و بیرونی و اکسایشی حفظ شود. همچنین حمل و نقل مواد غذایی بهتر و آسانتر انجام گیرد.

امروزه در اروپا و آمریکا حدود 200 نوع بسته بندی مختلف در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در آمریکا  در حدود 300 هزار شرکت تولید کننده و شرکتهای خدماتی در زمینه تکنولوژی نوین بسته بندی فعالیت می کنند. در این کشور یک میلیون نفر در صنعت بسته بندی مشغول به کار هستند. بطور کلی 75 درصد محصولات تولید شده بسته بندی می شوند. در سالهای اخیر هزینه بسته بندی در آمریکا بالغ بر 55 میلیارد دلار شده است و تخمین زده می شود که در سالهای بعد این هزینه افزایش یابد. هزینه سالانه برای مواد اولیه بسته بندی در آلمان حدود 60 مارک می باشد. در این کشور 5 درصد از کل درآمد خالص سالانه صرف هزینه بسته بندی مواد غذایی می شود. به عبارتی هزینه سرانه مواد اولیه بسته بندی مواد غذایی برای یک آلمانی هر سال در حدود 750 مارک می باشد. در این کشور به علت استفاده فراوان از مواد غذایی آماده و کنسرو شده، زباله منازل بیش از 15 میلیون تن در سال بوده که در حدود 5/5 میلیون تن آن را مواد اولیه بسته بندی تشکیل می دهد. مواد شامل 4/2 میلیون تن کاغذ و مقوا 5/1 میلیون تنشیشه 8/0 میلیون تن مواد سنتنتیک (پلاستیکی) و 5/0 میلیون تن قوطی فلزی می باشد.

با افزایش تولید مواد غذایی بسته بندی شده در کشورهای صنعتی، می توان بسته بندیهای غیر استاندارد را نیز مشاهده نمود که علت اصلی آن افزایش قیمت مواد اولیه بسته بندی می باشد و از طرفی از بین بردن یا بازیافت مواد اولیه بسته بندی مصرف شده نیز یکی از مشکلات دیگر در اروپا به شمار می آید.

در اغلب کشورهای در حال توسعه به علت کثرت تعداد افراد خانواده (بیش از 4 نفر) و آماده نمودن مواد غذایی به صورت تازه از یک طرف احتیاج به بسته بندی نمودن مواد غذایی نبوده اما از طرف دیگر برای جلوگیری از ضایعات آنها بسته بندی نمودن مواد غذایی و استفاده مواد اولیه بسته بندی و تکنولوژی نونی بسته بندی الزامی است.

بسته بندی شکیل و مناسب محصولات نقش بسزایی در ارائه و فروش محصول در بازارهای داخلی و خارجی خواهد داشت. امروزه شاهده آن هستیم که ارزانترین مواد تهیه شده و بهترین شرایط بسته بندی و با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود و این امر حکایت از آن دارد که شکل و نحوه بسته بندی در جذب مشتری و مطلوبیت مصرف کننده بسیار تاثیر گذار می باشد و بعنوان بخش مهمی از زنجیره تامین کالا نقش عمده ای در بازاریابی و فروش محصول بر عهده دارد.

 

بخشی از بسته بندی امروز در قالب لفافه های آلومینیومی و کاغذی است که عمدتاً از ورقهای نازک آلومینیومی و کاغذی برای بسته بندی مواد غذایی، دخانیات، دارو و لوازم بهداشتی و... مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به ظرافت ورقهای آلومینیوم بخصوص برای ضخامتهای کمتر از 40 میکرون با کاغذ لمینیت (Laminate) می گردد که به لفافهای آلومینیومی کاغذی معروف می باشند که این گزارش بر روی مطالعات بازار این طرح متمرکز می باشد.

در کشور ما خصوصاً طی چند سال گذشته، جهت نیل به خودکفایی اقتصادی و گرایش به سمت تولید و صادرات محصولات غیر نفتی، سیاست هایی در جهت حمایت از صنایع کشاورزی و تبدیلی اتخاذ گردیده است. کشاورزی و صنایع وابسته به آن در ایران (خصوصاً با مناسب بودن شرایط آب و هوایی) می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی، در جهت صادرات نیز گام های بلندی را بردارد. با توجه به این که حجم تولید محصولات کشاورزی مملکت ما در حدود 44 میلیون تن در سال می باشد و با احتساب 35 درصد ضایعات (و گاهی بیشتر) خساراتی که از این بابت متوجه کشور می گردد. در حدود 52/16 میلیون تن به ارزش 812 میلیارد ریال در سال می باشد. یکی از عوامل مهم در ایجاد ضایعات محصولات کشاورزی محدود بودن امکانات بسته بندی (مواد اولیه بسته، دستگاههای بسته بندی و افزایش قیمت مواد اولیه بسته بندی و دستگاههای مدرن) می باشد که در حدود 5/3-2 درصد از کل خسارات بخش کشاورزی را تشکیل می دهد.

بسته بندی نمودن کالای صادراتی غیر نفتی، چنان جدی و مسئله ساز است که می بایست دولت بعنوان گامی در راه توسعه صادرات، امکان ورود دستگاههای جدید بسته بندی و مواد لازم را فراهم آورده و تسهیلات کافی را  در اختیار شرکتهای صادره کننده قرار دهد. رکود صنعت بسته بند ی در ایران را می توان ناشی از کافی نبودن، کمبود و گرانی مواد اولیه بسته بندی و وسایل (دستگاههای بسته بندی) مورد نیاز و کافی نبودن آگاهی صادرکنندگان در این امر دانست.

صادرات یک کار علمی، گسترده و با هدف مشخص است که بدون فراگیری علوم، اصول و قوانین بازاریابی، از احتمال موفقیت کمتری برخوردار است.

تعداد دانش آموختکان این علم به طور تخصصی در ایران زیاد نیست و از سویی علیرغم تلاش این افراد، به دلیل فقدان برخی فاکتورها مانند کیفیت پایین محصولات، نامناسب بودن بسته بندی کالاها و مواردی از این قبیل، کشور توفیقی در امر صادرات ندارد.

گرچه ایران از مزیت نسبی خدادادی در صنایع غذایی برخوردار است. ولی از آنجا که بطور علمی با امر تولید و عرضه محصولات برخورد نمی کند. لذا به نتایج مطلوب در این خصوص نمی رسد در حالی که وابستگان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای مختلف، به امر بازاریابی در کشورها مشغولند. نمایندگی های ایران فاقد چنین توانایی هایی می باشند. از ساختار تجاری کشور که عمدتاً متمرکز بر واردات می باشد شکل گرفته است و از آنجائیکه این کمشور تنها در ازاء صدور مواد خام اقدام به واردات مصنوعات صنعتی هنوز تجربه لازم برای صدور فرآوردها و مصنوعات صنعتی برخوردار نیست و ساختار اقتصادی کشور آمادگی لازم برای این خدمات برخوردار نمی باشد.

در اغلب کشورها، دولت از صادرکنندگان حمایت می کند و به تضمین خسارتهای آنها می پردازد. در حخالی که صادرکنندگان ایرانی، همواره خود متحمل هزینه هایشان می باشند. ما هنوز قادر نشیدیم، بازارهای داخلی خود را بشناسیم، چطور انتظار می رود که بازارهای جهانی را شناسایی کنیم و به صدور کالا به دیگر کشورها بپردازیم. ایران فاقد فرهنگ صادرات است و لذا با عرضه سنتی محصولات به بازارهای منطقه به صورت مقطعی توانست بخشی از بازارها را اشغال نماید ولی به سبب ضعف های موجود  در مدیریت صادرات، این بازارها به سادگی از دست رفت که از جمله مهمترین عوامل آن فقدان بسته بندی مناسب برای محصولات می باشد. از جایگاه لازم در سطح بین المللی برخوردار نیست اگر ما می توانستیم بازارهای داخلی را بشناسیم، هرگز بازارمان از انواع کالاهای صادراتی اشباع نمی شد. بطوری که بسته بندی کالاهای ایران با زبان روز دنیا و فرهنگ ملتهای آن هماهنگ نیست و این عامل به علت عدم شناخت و تحقیقات در کشورهایی که قرار است صادرات صورت پذیرد، می باشد.

تولید در ایران با حجم بالایی از ضایعات همراه است، ضایعاتی که هرگز بازیافت نمی شوند و در نهایت نیز به کاهش حجم ارزش افزوده کشور منجر می شوند. چنانچه ایران می خواهد در امر صادرات محصولات خود موفق باشد باید در وهله اول به ارتقاء کیفیت تولیدات بها دهد. از سوی دیگر باید با حمایت دولت از تولید کنندگان و صادرکنندگان به فعال کردن مراکز بازاریابی در داخل کشور و همچنین سفارتخانه های ایران در خارج از کشور اقدام کند.

شناسایی بازارهای داخلی و خارجی و تلاش برای تامین نیاز متقاضیان از دیگر گامهای لازم در این خصوص می باشد که در صورت شناسایی این فرصتها، شرط کافی برای حضور بازارهای عرضه مناسب کالا از طریق بسته بندی بهداشتی و جاذب خواهد بود امروزه صنایع بسته بندی نقش عمده ای از عرضه مناسب محصول به بازارهای بین الملل را دارند لذا احداث و توسعه صنایع بسته بندی از جمله تامین لفافه های مناسب برای بسته بندی میتواند قدمی موثر در گسترش و توسعه صادرات در کشور باشد. لذا احداث واحدهای تولیدی در صنعت بسته بندی مناسب با دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا میتواند گامی عملی برای حضور بیشتر محصولات کشاورزی و صنایع غذایی کشور در بازارهای بین المللی باشد.

- لزوم بسته بندی مواد غذایی از نظر اقتصادی

تعریف بسته بندی

بسته بندی عبارتند از: محافظی که سلامت کالاهی محتوی خود را از مرحله تولید تا مرحله مصرف (مرحله نگهداری) حفظ می کند.

با بسته بندی نمودن مواد غذایی می توان از ضایعات مواد غذایی (پرت) جلوگیری نمود و طول عمر نگهداری مواد غذایی را افزایش داد و نیز مواد غذایی سالم را به مصرف کننده عرضه نمود. در ضمن از لحاظ زمانی و مکانی در مصرف مواد غذایی یک ارتبطا مناسب برقرار نمود. به عبارتی دیگر محصولات تولید شده در بهار و تابستان را می توان در فصلهای دیگر استفاده نمود و محصولات کشاورزی را بدون این که تغییراتی در کیفیت آن بوجود آید از محلی به محل دیگر انتقال داد. مواد غذایی بسته بندی شده، از صدمه عوامل مخرب مکانیکی مانند بارگیری، تخلیه بار، حمله و نقل و غیره حفاظت شده و از تاثیر عوامل خارجی (حشرات و غیره) مصون می ماند.

بسته بندی نمودن مواد غذایی از آسیب تغییرات جوی (افزایش رطوبت، نرم شدن و بهم چسبیدن مواد غذایی) به این مواد جلوگیری می نماید این روش از نظر بهداشتی نیز برای مصرف کننده اهمیت بسزایی دارد. با بسته بندی نمودن می توان مواد غذایی را به صورت خشک یا آماده (غذای کودکان، محصول استریلیزه شده، پاستوریزه شده، خشک شده و یا خشکبار) به مصرف کننده عرضه نمود.

جهت روشن شدن لزوم بسته بندی مواد غذایی چند مثال ذکر می شود. طول عمر نگهداری شیر پاستوریزه حداکثر 2-10 روز در یخچال می باشد در صورتی که طول عمر نگهداری شیر استریلیزه UHT با بسته بندی سیستم اسپتیک در درجه حرارت محیط 20 درجه سانتیگراد، 8 هفته و حداکثر 2 ماه خواهد بود.

 

فهرست مندرجات

فصل اول- چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی

 فصل دوم- کلیات معرفی محصول

2-1 تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

2-1-1 نام و کاربرد محصول

2-1-2 طبقه بندی محصول

2-1-3 مشخصات فنی محصول

2-1-4 بسته بندی محصول

2-1-5 شماره تعرفه گمرکی

2-1-6 استاندارد محصول

2-2 کالاهای قابل جانشین

2-3 بررسی بازار و قیمت فروش

2-3-1 بررسی روند مصرف

2-3-2 بررسی روند واردات و صادرات

2-3-3 بررسی قیمت فروش محصول مشابه

فصل سوم

مقدمه

3-1 معرفی روشهای مختلف تولید

3-2 تشریح فرآیند تولید منتخب

3-3 بررسی ایستگاهها، مراحل و شیوه های کنترل کیفیت

3-4 تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد

3-5 برآورد میزان مصرف مواد اولیه

3-6 دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-1 معرفی دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-2 نقشه استقرار ماشین آلات

3-6-3 نقشه جریان مواد

3-7 تجهیزات و تاسیسات عمومی

3-7-1 آزمایشگاه

3-7-2 تعمیرگاه

3-7-3 تاسیسات برق

3-7-4 تاسیسات آب

3-7-5 تاسیسات حمل و نقل

3-7-6 تاسیسات سوخت رسانی

3-7-7 سایر تاسیسات

 3-8 محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز

3-8-1 برآورد پرسنل تولیدی

3-8-2 برآورد پرسنل غیر تولیدی

3-9 محاسبه سطح زیربنا و مساحت مورد نیاز

3-9-1 مساحت سالن تولید

3-9-2 مساحت انبارها

3-9-3 مساحت تاسیسات و تعمیرگاه

3-9-4 مساحت آزمایشگاه

3-9-5 مساحت ساختمانهای اداری و رفاهی و خدماتی

3-9-6 مساحت زمین، ساختمان و محوطه سازی

3-10 زمان بندی اجرای پروژه

 

فصل چهارم- بررسی های مالی و اقتصادی

مقدمه

4-1 اطلاعات مربوط به سرمایه در گردش و برآورد آن

4-1-1 برنامه تولید سالیانه

4-1-2 مقدار و ارزش مواد اولیه مصرفی

4-1-3 هزینه های تامین انواع انرژی مورد نیاز

4-1-4 هزینه خدمات نیروی انسانی

4-1-5 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش

4-2 اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت و برآورد آن

4-2-1 هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

4-2-2 هزینه تجهیزات و تاسیسات عمومی

4-2-3 هزینه زمین، ساختمان و محوطه سازی

4-2-4 هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل

4-2-5 هزینه لوازم و اثاثیه اداری

4-2-6 هزینه های قبل از بهره برداری

4-2-7 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه ثابت

4-3 کل سرمایه گذاری

4-4 هزینه های تولید

4-4-1 هزینه های ثابت

4-4-2 هزینه تعمیر

4-5 قیمت تمام شده محصول

4-6 صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح

4-7 ارزیابی مالی و اقتصادی طرح

 ضمیمه(1)- محاسبات مالی و اقتصادی

 پیوست ها

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی شرکت بسته بندی , پروژه مالی , شرکت بسته بندی , پروژه مالی شرکت بسته بندی , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 156 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی سیستم خرید و انبار داری در شرکت تجهیزات ایمنی راه ها

پروژه مالی سیستم خرید و انبار داری در شرکت تجهیزات ایمنی راه ها دسته: حسابداری
بازدید: 16 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 131 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 99

منظور از طرح سیستم اطلاعاتی انبار در كارخانه ، بطور كلی ایجاد روشی سیستماتیك و منطقی است برای اجرای عملیات مربوط به كالاهای موجود در انبار و همچنین اعمال كنترلهای لازم روی مراحل مختلف این عملیات

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پروژه مالی سیستم خرید و انبار داری در شرکت تجهیزات ایمنی راه ها

 

منظور از طرح سیستم اطلاعاتی انبار در كارخانه ، بطور كلی ایجاد روشی سیستماتیك و منطقی است برای اجرای عملیات مربوط به كالاهای موجود در انبار و همچنین اعمال كنترلهای لازم روی مراحل مختلف این عملیات .

جزئیات سیستمهای طرح شده در واحدهای مختلف صنعتی با توجه به نوع فعالیت و سازمان داخلی آنها ممكن است با یكدیگر تفاوت داشته باشد ولی نتایج زیر از طرح هر سیتم اطلاعاتی انبار عاید می گردد :

1)     ایجاد رابطه های بهتر و منطقی تر در داخل كارخانه برای تبادل اطلاعات .

2)     تسریع عملكرد قسمتهای مختلف به كمك طرح فرمهای مناسب .

3)     انجاد كنترلهای بهتر در كارخانه .

4)     كمك به شناسائی بهتر كالاهای موجود در انبار با توجه با تنوع آنها .

5)     طرح فرمهای مناسبتر برای نگهداری حساب موجودیهای انبار ( مثل كـارت انبـار و…  ) .

6)       طرح فرمهای بهتر برای نقل و انتقالات كالاهای موجود انبار ( مثل برگ درخواست جنس از انبار و …. ) .

7)  نگهداری اطلاعات بروز درآمده از وضع موجودیهای انبار كه در مقاطع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ( مثلاً برای محاسبه قیمت تمام شده و …. ) .

8)      سفارش به موقع كالا و به میزان مورد نیاز به آن .

9)     افزایش اطلاعات مدیریت از میزان كالاهای موجود در انبار ، مصرف آنها و مسائل مشابه .

10)  ایجاد اطمینان در مدیریت از عدم وجود سوءاستفاده در موجودیهای انبار .

11) كاهش اشكالات احتمالی ناشی از غیبت افراد شاغل در سیستم ، بخصوص انباردار .

12) كاهش هزینه ها و كارهای زائد اداری از طریق حذف فرمها و یا عملیات غیرضروری.

شناسائی كالاهائی كه بعلل مختلف به صورت بلااستفاده در انبار باقیمانده اند و سبب اتلاف فضای انبار و راكد نگهداشتن قسمتی از سرمایه كارخانه میشوند.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

   
   

پیشگفتار

1

فصل اول : كلیات

 

تاریخچه شركت

2

انبارها

3

كدینگ

3

نحوه ورود و خروج كالا از انبار

3

فرمهای مورد استفاده در انبارهای شركت تجهیزات ایمنی راهها

4

انبارگردانی

5

   

فصل دوم : شناسایی انبار

 

مقدمه

7

هدف و اهمیت انبارداری

8

انبار و انواع آن

10

انبارهای سازمانهای تولیدی و صنعتی

13

موجودیهای انبار ( انواع انبار )

15

محل سازمانی و تشكیلات داخل انبار

19

مشخصات انباردار

20

اهم وظایف انباردار

21

رعایت اصول ایمنی و حفاظت در انبار

22

انبار اسقاط یا انبار لوازم فرسوده

23

واحد كنترل انبار یا كنترل اقلام

24

   

فصل سوم : طبقه بندی كالاها ، كدگذاری و تنظیم كالاها در انبار

 

طبقه بندی كالاها

25

محاسن طبقه بندی كالاها

25

خصوصیات طبقه بندی صحیح

26

مبانی طبقه بندی كالاها

26

كدگذاری كالاها

27

ضرورت و شرایط كدگذاری

28

خصوصیات یك نظام كدگذاری صحیح

29

علل استفاده از نظام كدگذاری

29

روشهای كدگذاری

32

كدگذاری بر اساس طبقه بندی كالاها

33

كد میله ای ( خط نما )

33

استقرار كالاها در انبار

35

چیدن و استقرار كالاها در انبار

35

استفاده از حداكثر فضای انبار

36

وسایل كار در انبار

38

نظامهای خروج كالا از انبار

38

روشهای انباركردن كالا

40

   

فصل چهارم : نظام نظارت بر انبار

 

وسایل و ابزار نظارت بر عملیات انبار

44

دفاتر انبار

44

كارت انبار

44

كاردكس حسابداری

47

مهمترین كارتهای انبار

48

طراحی نظام اطلاعاتی برای انبار

53

نتایج حاصل از استقرار نظام صحیح اطلاعاتی انبار

54

وظایف اطلاعاتی انباردار

55

طراحی فرمهای انبار

55

نمودار حركت فرمها

56

تعریف فرم

57

فرمهای مورد نیاز انبار

58

گردش عملیات در سیستم تداركات

59

دریافت و صدور كالاها

61

روشهای اجرای كار در انبار

62

عملیات حسابداری خرید و انبار

64

روشهای درخواست و دریافت كالا از انبار

64

روشهای صدور و درخواست خرید و ورود كالا به انبار

66

روش برگشت كالا به انبار

67

   

فصل پنجم : نظام نظارت بر موجودی

 

استقرار نظام نظارت بر موجودی جنسی در سازمان

68

هدف و فواید نظارت بر موجودی

68

اهمیت و فواید نظام نظارت بر موجودی

69

دسته بندی كالاهای مختلف

70

ارزش یابی كالاها

70

هزینه های مربوط به موجودی

71

نظام موجودی صفر

75

   

فصل ششم : شیوه های ریاضی نظارت بر موجودی

 

شیوه های ریاضی نظارت بر نظام موجودی

77

عوامل مؤثر در تعیین موجودی

80

انبارگردانی

84

   

فصل هفتم : نحوه انبارگردانی در شركت تجهیزات ایمنی راهها

 

مقدمه

86

انبار

86

تقسیم انبار

86

سیستم انبار

88

فرمهای مورد استفاده در انبار

88

نحوه ورود جنس به انبار

90

نحوه خروج جنس از انبار

90

نحوه نگهداری موجودی حساب كالا در انبار

90

كدینگ ( شماره كالاهای انبار )

91

حفاظت فیزیكی از انبار

92

انبارگردانی

92

جمع آوری برگه های شمارش

92

لیستهای مغایرت

92

نحوه انبارگردانی

93

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی سیستم خرید و انبار داری در شرکت تجهیزات ایمنی راه ها , پروژه مالی , سیستم خرید و انبار داری , شرکت تجهیزات ایمنی راه ها

محمد غفوری تبار بازدید : 376 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

آلرژی امیرحسین صادقی به رنگ قرمز(عکس)

 

پیکان توانست در اولین دیدار خود برابر گسترش فولاد دروازه اش را بسته نگه دارد.


 

به گزارش"ورزش سه"، امیر حسین صادقی مدافع فصل قبل صبای قم پس از اتفاقات این باشگاه از این تیم جدا شد و به پیکان پیوست تا در کنار علی حمودی، آرش برهانی و ... جمع استقلالی های پیکان جمع باشد.


امیرحسین صادقی روزگذشته اولین بازی خود در لیگ شانزدهم با لباس پیکان را برابر گسترش فولاد انجام داد و در این بازی دروازه پیکان بسته ماند.


صادقی که از استقلالی های 6 آتشه است، هنوز به رنگ قرمز آلرژی دارد حتی اگر آن رنگ قرمز لباس بر تن داور باشد.

 

 

 

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 252 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

 

 

ماشین سازی با برد تمام کرد با برد شروع کرد

 

ماشین سازی بعد از 20 سال در بالاترین سطح از مسابقات لیگ فوتبال کشور کار را با برد آغاز کرد در حالی که این تیم لیگ را در 20 سال قبل هم با برد خاتمه داده وسقوط کرده بود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در روز 10 تیرماه سال 1376 تیم ماشین سازی برابر پرسپولیس که از قبل قهرمان لیگ شده بود 2-1 برنده شد.بیزن حسینی وعلیرضا اکبر پور 2 گل ماشین سازی را زدند وگل پرسپولیس را فرشاد پیوس زد که این گل آخرین گل تاریخ فوتبال فرشاد پیوس هم بود.به قولی باید گفت ماشین سازی با برد برابر پرسپولیس تمام کرد وبا برد برابر فولاد دوباره آغاز کرد.

 

محمد غفوری تبار بازدید : 192 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

استقلال گل 100 را به قهرمان میزند؟

 

استقلال خوزستان با دریافت 2 گل در بازیهای هفته اول لیگ برتر تعداد گل های خورده اش در 4 دوره حضور در لیگ برتر را به 99 رساند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در هفته آینده مسابقات فوتبال لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران خواهد رفت،در این مسابقه اگر تیم استقلال بتواند به میزبان خوزستانی خود و مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گل بزند،صدمین گل خورده این تیم را ثبت خواهد کرد.

 


استقلال که صدرنشین ادواری مسابقات مختلف لیگ برتر است،با اولین گلش به قهرمان خوزستانی وهمنامش در لیگ برتر میتواند این تیم را در تاریخ لیگ برتر صدتایی کند!

 

محمد غفوری تبار بازدید : 221 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

ناکامی مهرداد محمدی در اولین دیدار رسمی

 

مهرداد محمدی فصل در اولین بازی تیم سپاهان مقابل پدیده علیرغم تلاش زیاد موفق نشد از باخت تیم جدیدش جلوگیری کند.

 

 

به گزارش"ورزش‌سه"، سپاهان فصل جدید را متفاوت‌تر از همیشه شروع کرد و با آوردن عبدالله ویسی و برخلاف فصول گذشته در پنجره تابستانه پر سر و صدا ظاهر نشد.


مهرداد محمدی یکی از بازیکنان جدید سپاهان در فصل جاری می‌باشد که با سقوط راه‌آهن به دسته پایین‌تر، از میان پیشنهادات مختلفی که به او رسید در نهایت اصفهان و سپاهان را به عنوان مقصد فصل آینده خود انتخاب کرد. در بازی مقابل پدیده مهرداد محمدی در غیاب پدرو هنریکه مهاجم اول سپاهانی‌ها که به دلیل مصدومیت غائب بود، امید اول گلزنی این تیم به شمار می‌رفت. هافبک – مهاجم ملی پوش سپاهان در این بازی امیدوارکننده ظاهر شد و در دقیقه 15 روی نفوذ به محوطه جریمه پدیده موفق شد برای تیمش پنالتی هم بگیرد. اما مهرداد محمدی بدشانس بود که در روز خوب شهاب گردان نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند. در ادامه بازی هم مهاجم زردپوشان اصفهانی از بازیکنان تاثیرگذار تیم در فاز هجومی بود اما در نهایت حملات او و سپاهانی‌ها به جایی نرسید، تا محمدی اولین بازی رسمی خود برای سپاهان را با باخت پشت سر بگذارد. قطعا در ادامه فصل آمادگی این بازیکن در ادامه فصل می‌تواند کمک بزرگی برای ویسی در قرار گرفتن بین مدعیان قهرمانی باشد.

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 177 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

علاقه الاردایس به تماشای تمرینات بارسا

 

سام آلاردایس، سرمربی جدید انگلیس به تماشای تمرینات تیم بارسلونا پرداخت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سام آلاردایس که به تازگی به سمت سرمربی سه‌شیرها منصوب شده است، هفته گذشته و قبل از سفر بارسلونا به دوبلین، از اتاق کارش به تماشای تمرینات تیم بارسلونا مشغول شد.

 

این سرمربی 61 ساله هنوز کادر خود را نیز انتخاب نکرده و قصد دارد تا پائولو کلمنت، دستیار کادر فنی رئال مادرید را به جمع کارمندان خود اضافه کند.

 

 

قبل از سفر بارسلونا به سلتیک برای انجام دیداری دوستانه، سام آلاردایس به تماشای تمرینات این تیم و هنرنمایی ستارگانی مثل لیونل مسی و لوییس سوارز مشغول شد.

 

به علت شهرت بارسلونا به استفاده از تاکتیک‌های نوین و تیکی تاکا، احتمالا آلاردایس نکاتی را از تمرینات لوییس انرکه نت برداری کرده است.

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 298 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

آخرین حضور لوبانوف در بین پرسپولیسی ها (عکس)

 

دروازه بان ازبکستانی پرسپولیسی ها که امروز قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد امروز در محل بازی تدارکاتی این تیم حضور یافت.


 

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لوبنوف که از نیم فصل قبل به جمع سرخ پوشان پیوسته بود در نهایت امروز از این تیم جدا شد، وی که امروز در هیات فوتبال استان تهران حضور پیدا کرد و قرارداد خود را با سرخ پوشان فسخ کرد امروز و پیش از برگزاری بازی تدارکاتی سرخ پوشان در برابر پارس جم جنوبی با برانکو به صحبت پرداخت. 


لوبانوف پس از جدایی از جمع پرسپولیسی ها اعلام کرد با پاختاکور ازبکستان به توافق رسیده است و برای این تیم به میدان خواهد رفت. 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 336 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

تقدیر جمی‌‌ها از بوشهری‌های پرسپولیس(عکس)

 

پارس جم جنوب امروز از بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس تقدیر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امروز پس از بازی هفته اول از رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس  با تیم دوم اش مقابل تیم پارس جم جنوبی دیدار دوستانه ای برگزار کرد. پارس جمی ها  که به لیگ دسته اول صعود کرده اند در ابتدای این دیدار از حسین ماهینی و مهدی طارمی دو بازیکن بوشهری پرسپولیس تقدیر به عمل آوردند.

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 251 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

تقدیر جمی‌‌ها از بوشهری‌های پرسپولیس(عکس)

 

پارس جم جنوب امروز از بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس تقدیر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امروز پس از بازی هفته اول از رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس  با تیم دوم اش مقابل تیم پارس جم جنوبی دیدار دوستانه ای برگزار کرد. پارس جمی ها  که به لیگ دسته اول صعود کرده اند در ابتدای این دیدار از حسین ماهینی و مهدی طارمی دو بازیکن بوشهری پرسپولیس تقدیر به عمل آوردند.

 

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 180 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

طارمی در 20 دقیقه دبل کرد(عکس)

 

طارمی که در بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل سایپا دقایقی کوتاه به میدان رفته بود در بازی دوستانه امروز مقابل پارس جم جنوبی دو گل تیمش را به ثمر رساند.

 

 

به گزارش ورزش سه، طارمی گل اول این مسابقه را در دقیقه 13 با ضربه ای از گوشه زمین به ثمر رساند و حدود 10 دقیقه بعد از روی یک ضربه کاشته به زیبایی هر چه تمام تر دروازه پارس جم را گشود.


مهاجم پرسپولیسی ها با این نمایش باعث قوت قلب برانکو ایوانکوویچ خواهد بود که حالا با حضور مهدی طارمی آماده ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار خواهد داشت.


البته پارس جم جنوبی در دقیقه 30 یکی از این دو گل را با یک حرکت تیمی و روی یک فرار عمقی که فاصله به حداقل برسد.

 

عکس ها : امیر حسین خیرخواه

 

 

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 221 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

خط دفاع استقلال گرانتر از کل صبای قم

 

در لیست قیمت‌ بازیکنان که امروز سازمان لیگ منتشر کرده است، یک اتفاق عجیب وجود دارد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام قیمت بازیکنان در سازمان لیگ ارزش خط دفاعی استقلال بیشتر از کل بازیکنان صبای قم ارزان‌ترین تیم لیگ است.


علیرضا منصوریان که در فصل نقل و انتقالات با خریدهای نجومی ترجیح داد تیم آماده‌ای در لیگ شانزدهم ببندد امروز گران‌ترین تیم لیگ‌برتر را در اختیار دارد که تنها خط دفاع آن گران‌تر از کل بازیکنان صبای قم است. تیم فوتبال صبا به عنوان ارزان‌ترین تیم لیگ‌برتر با کل بازیکنانش قرارداد 4 میلیارد و 760 میلیون تومانی امضا کرده است.


این اتفاقی در حالی است که تنها خط دفاعی تیم فوتبال استقلال متشکل از بازیکنانی مثل هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امین حاج‌محمدی، رابسون، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، میثم مجیدی و وریا غفوری مبلغی در حدود 6 میلیارد و 220 میلیون روی دست استقلال خرج گذاشته‌اند.


همچنین تیم صنعت نفت آبادان به عنوان دومین تیم ارزان قیمت لیگ مبلغ 6 میلیارد و 660 میلیون تومان برای خرید بازیکنانش هزینه کرده است، یعنی تنها 40 میلیون بیشتر از خط دفاع استقلال.

 

محمد غفوری تبار بازدید : 307 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

حدادی فر؛ هر بازی 143 میلیون

 

هزینه هر دقیقه حضور هافبک ذوب آهن در ترکیب این تیم برابر با کل قرارداد بازیکنان سرباز تراکتور است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر با قراردادی به ارزش یک میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومان گران ترین بازیکن لیگ برتر است. حدادی فر که در دوران آماده سازی ذوبی ها دچار مصدومیت شدیدی شد، با اعلام گل محمدی تا اوایل اسفندماه نمی تواند برای ذوب آهن به میدان برود. بنابر این طبق اعلام سازمان لیگ و با استناد به صحبتهای سرمربی ذوبی ها، کاپیتان این تیم در بهترین حالت تنها در دیدار پایانی ذوبی ها می تواند برای این تیم به میدان برود که با توجه به قرار داد این بازیکن، حدادی فر برای هر بازی 143 میلیون تومان دریافت می کند.

 


با فرض بر اینکه حدادی فر در تمام 90 دقیقه این دیدارها برای ذوب آهن به میدان برود، قیمت این بازیکن برای هر دقیقه یک میلیون و پانصد هزار تومان است که با کل قرارداد بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مهدی شریفی، محمدرضا اخباری و هادی محمدی برابری می کند.

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 178 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

رسمی: الکساندر پاتو به ویارئال پیوست

 

الکساندر پاتو، ستاره برزیلی سابق میلان امروز بصورت رسمی به ویارئال پیوست.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، پاتو که در 18 سالگی توانسته بود به چهره ارزشمندی برای میلان تبدیل شود، به سبب مصدومیت های متعدد، مجبور به بازگشت به فوتبال برزیل و باشگاه کورینتیانس شد. او پس از یک فصل حضور قرضی در سائوپائولو، ژانویه گذشته به چلسی قرض داده شد اما نتوانست روند خوبی در این تیم طی کند.

 

 

پاتو شب گذشته پس از توافق کورینتیانس و ویارئال وارد اسپانیا شد و فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال دقایقی پیش تایید کرد که با پاتو قراردادی 4 ساله به امضا رسانده است. باشگاه کورینتیانس نیز این انتقال را تایید کرده است.

رویگ ضمن تمجید از توانایی های پاتو، از او به عنوان یک خرید عالی برای ویارئال یاد کرد.

 

محمد غفوری تبار بازدید : 167 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بازگشت مهدی رحمتی به دروازه آبی

 

کمیته انضباطی رای های خود را درباره دروازه بان تیم استقلال تهران اعلام کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از ارائه درخواست سید مهدی رحمتی- دروازه بان مبنی بر بخشش و رفع تعلیق یک جلسه از دو جلسه محرومیت خود به کمیته انضباطی، این کمیته اعلام کرد که با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی و همچنین پرداخت جریمه یکصد میلیون ریالی توسط این دروازه بان، یک جلسه محرومیت باقی مانده وی تا پایان فصل به حالت تعلیق در می آید و اگر تخلفی از سوی رحمتی رخ داد محرومیت وی علاوه بر اتخاذ تصمیم جدید درباره تخلفش،  به اجرا گذاشته می شود.

 


به این ترتیب رحمتی که با رای کمیته انضباطی به دلیل تخلفات در دیدار برابر تراکتورسازی به محرومیت از دو دیدار آبی ها در آغاز لیگ شانزدهم محروم شده بود، پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه از محرومیت خود مجددا نسبت به این حکم اعتراض کرد تا حالا تنها یک دیدار از لیگ شانزدهم را از دست داده باشد. به این ترتیب دروازه بان آبی ها می تواند در دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان برای تیمش به میدان برود.

 

محمد غفوری تبار بازدید : 171 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی كارخانه برق شهری

پروژه مالی كارخانه برق شهری دسته: حسابداری
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 117 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 115

اكنون بیش از نود سال تاسیس كارخانه برق شهری در ایران می‌گذرد و حدوداً سی سال تحت این مدت موسسات تولید و توزیع برق كلاً در دست بخش خصوصی بوده

قیمت فایل فقط 11,500 تومان

خرید

پروژه مالی كارخانه برق شهری


مقدمه :
اكنون بیش از نود سال تاسیس كارخانه برق شهری در ایران می‌گذرد و حدوداً سی سال تحت این مدت موسسات تولید و توزیع برق كلاً در دست بخش خصوصی بوده نه تنها صاحبان و مدیران آنها در گذشته‌اند بلكه متأسفانه دفاتر و اسناد مرتب و مدونی در دست نیست و در بیشتر موارد حتی یك نكته روشن كنندة مطلب هم دشوار بدست می‌آید.
1-1- تاریخچه
اگر كسی بخواهد كه تاریخ علم الكتریسیته را تا قرن ششم قبل از میلاد بكشا ند. بر او خرده نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان گرفت زیرا در آن عصر كهربا و مغناطیس و برخی از خاصیتهای این دو ماده شنا‌خته شده بود و این سخن از طا لس ملطی روایت شده است كه گفته بود «مغناطیس در خود روحی دارد، چه آهن را به جنبش در می آورد .»
اما در واقع الكتریسیته از تاریخ 1785 میلادی كه كولن قانون اصلی الكتریسیته ساكن را یافت و شباهت بسیار نزدیك آن را با قانون جاذبة عمومی نشان داد آغاز می‌شود. 
از این زمان تا سال 1871 كه گرم ماشین برقی خود را اختراع كرد 86 سال طول كشید. انرژی، استعداد یك سیستم برای انجام دادن كار خارجی است . تأثیر گذاری هر عامل بر محیط اطرا فش به همین استعداد بستگی دارد. در میان تأثیر گذاران بر محیط، انسان از این امتیاز شگرف بر خوردار است. كه می‌تواند با به كار بردن تمهیداتی، حاملهای انرژی را به خد مت خود در آورد و از استعداد كارزایی آنها در راههای مطلوب خودش سود ببرد.
انسان این مهم را به اختراع دستگاههای لازم تحقق بخشیده است. این دستگاهها واسطه‌ای هستند كه گونه خاصی از انرژی را به گونه‌ دیگر تبدیل می‌كند به نحوی كه از نظر كاربرد قابل استفاده و مطلوب باشد.
ماشینهای ساده مانند اهرم، چرخ، اره، چكش و سطح شیب دار از دیرباز توسط بشر شناخته شده بودند و كار آنها اساساً تغییر شكل انرژی مكانیكی حاصل از نیروی عضلانی بود. با گذ شت زمان و متنوع شدن نیاز بشر به انرژی انواع دیگری از ماشینها كه تبدیلات پیچیده تری را انجام می‌دادند اختراع شد.
ماشینهای تازه، علاوه بر آنكه استفاده از انرژی عضلانی انسان را متنوعتر و كار آمد‌تر ساختند، توانستند منابع دیگری در بیرون از وجود انسان را نیز مهار كنند و به خدمت او در آورند.
ماشینهای بافندگی دستی، آسیابهای بادی و آبی و كشتیهای بادبانی را می توان از این زمره محسوب داشت.
دستیابی بدین گونه منابع انرژی، گام بزرگی در راه فراتر رفتن انسان از محدودة امكانات بدنی وی بشمار می‌رفت. ولی چون سیستمهای بكار رفته، نسبت به انرژی قابل استحصال از آنها بسیار حجیم بودند، ماشینها هم می‌بایست به همان نسبت حجیم و بزرگ باشند و همین امر محدودیتهای بسیاری را بر كم و كیف و كارائی ماشینها تحمل می كرد.
بنابراین، توجه دانشمندان به ساخت ماشینهایی كه بتوانند منابع انرژی متراكم را به كار گیرند معطوف شد. اختراع ماشین بخار در سال 1764 میلادی توسط جیمز وات ، منشأ تحولی سریع و شدید در صنعت گردید. وجه تمایز این ماشین جدید با ماشینهای قبلی در این بود كه با حجم بسیار مختصری می‌توانست انرژی متراكم در سوخت را به انرژی از نوع دلخواه (مكانیكی) تبدیل كند.
استفاده از ماشین بخار در وسائط نقلیه و كارخانه‌ها به سرعت پیشرفت نمود. در كارخانه ها، با سود جستن از یك محور انتقال انرژی و با كمك تعدادی چرخ فلكه و تسمه، انرژی مكانیكی را از ماشین بخار در یا فت و بین دستگاههای مصرف كننده توزیع می كردند و با این روش توانستند انرژی حاصل از ناشین بخار را مهار سازند.
ماشین بخار تا 140 سال پس از اختراع آن، یكه تاز میدان بود و در عین حال، تلاش در راه دستیابی به ماشینهای كار آمد‌تر ادامه داشت.مثلاً :
- در سال 1876 نیكولاس آگرست اوتو ماشین چهار زمانة خود را كه با گاز كار می‌كرد اختراع نمود .
- در سال 1892 رودلف دیزل موتور اختراعی خود را به ثبت رسانید .
- از اواخر قرن نوزدهم توربینهای بخاری و آبی باری تهیة انرژی مكانیكی از انرژیهای حرارتی و پتانسیل وارد بازار شدند.

قیمت فایل فقط 11,500 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی كارخانه برق شهری , پروژه مالی , کارخانه برق , برق شهری , پروژه مالی كارخانه برق شهری , دانلود پروژه مالی كارخانه برق شهری , پروژه مالی , دانلود پروژه مالی , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه

محمد غفوری تبار بازدید : 221 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك

پروژه بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك دسته: حسابداری
بازدید: 14 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 307 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 150

موضوع تحقیقی كه در پیش روی شماست حاصل بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیك می باشد

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك


چكیده :
موضوع تحقیقی كه در پیش روی شماست حاصل بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیك می باشد كه هدف از انتخاب آن اولاً آشنایی با نحوه انجام عملیات خرید و سفارشات در یك مجتمع صنعتی و تولیدی و ثانیاً چگونگی عملیات نگهداری ، و سرویس دهی انبار در یك مجتمع صنعتی و تولیدی می باشد . 
در طی بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیك تحقیقات با بهره گیری از روشهای متنوع از قبیل : مشاهده ، مصاحبه و كتابخانه انجام گرفت كه كمك شایانی به ما نمود در جهت شناخت عملیات خرید و تداركات توسط مسئولین و كارپردازان كه تلاش دارند خریدها به موقع و مناسب باشند و در حقیقت می كوشند اصول و موازین پنج گانه خرید رعایت شود . اطلاعات مفیدی نیز در زمینه انبار و انبارداری و عملیات نگهداری و سرویس دهی انبار بدست آمد كه ما را در نحوه ایجاد كدینگ و كنترل موجودی (انبار گردانی) بهینه دارای شناخت مناسبی نمود. 
در طی انجام تحقیق فوق موانع و مشكلات اندكی بچشم آمد كه با توجه به همكاری صمیمانه كاركنان و مسئولین مجتمع صنعتی سیمان آبیك می توان از آن صرف نظر كرد . چرا كه منابع و امكانات و اطلاعات ارزنده ای را این عزیزان در اختیار بنده قرار دادند كه در ارائه پربارتر این تحقیق بسیار مفید بودند .


فهرست مطالب:

پیشگفتار 
فهرست اشكال 
فهرست ضمائم 
چكیده 
فصل اول - كلیات 
مقدمه 
تعریف موضوع تحقیق 
اهمیت و ارزش تحقیق 
اهداف تحقیق 
كاربرد نتایج تحقیق 
سوالات اساسی تحقیق 
روش تحقیق
تعریف واژه ها 
خلاصه 
مباحث فصول بعدی 
فصل دوم - ادبیات موضوع 
مقدمه 
بخش یك - مباحث نظری
سیستم 
خرید 
اهداف بخش خرید 
اصول و موازین پنجگانه خرید 
وظایف و مسئولیت های بخش خرید 
ارتباط بخش خرید با بخشهای دیگر 
فرآیند یا مراحل خرید خارجی 
انبار 
انواع انبارها 
جایگاه انبار 
اهداف و وظایف انبارها
انواع موجودیهای انبارها 
انبارداری 
سیستم انبارداری و مزیتهای آن 
وظایف انباردار 
انتظارات مدیریت از سیستم كنترل انبارها
نكات مهم برای اداره بهینه انبارها 
مناسبترین «تعداد اقتصادی» انبارها
طراحی و برنامه ریزی تامین كالا 
كدینگ 
كدگذاری 
فواید كد گذاری 
انواع روشهای كدگذاری 
موجودی كالا 
اهمیت موجودیها 
دلایل نگهداری موجودی كالا 
هزینه مربوط به موجودیها 
مواضع مختلف بخشها و گروههای درون سازمان نسبت به حجم موجودیها 
كنترل موجودی 
مشكلات عدم تعادل موجودی 
مهمترین شیوه های محاسبه قیمت تمام شده موجودی كالا در انبار 
سیستم های سفارش كالا در سازمان 
بخش دو - پیشینه تحقیق 
بخش سه - مشخصات مجتمع صنعتی سیمان آبیك 
مروری مختصر بر خط تولید مجتمع صنعتی سیمان آبیك 
طرح طبقه بندی مشاغل كارخانه 
شرح وظایف 
خلاصه 
فصل سوم - روش تحقیق 
مقدمه 
كتابخانه 
مشاهده 
مصاحبه 
خلاصه 
فصل چهارم - تجزیه و تحلیل اطلاعات 
مقدمه 
طراحی انبارها 
انواع انبارها در كارخانه سیمان آبیك 
مشكلات و خسارت ناشی از طراحی غیراصولی انبارها 
حفاظت و ایمنی انبارها 
عملیات مربوط به خرید در انبارها
انواع خرید 
انواع شیوه ها در خریدهای داخلی 
عملیات خرید در تداركات 
تنظیم گزارش خرید 
خریدهای خارجی 
نحوه خرید مواد اولیه توسط مجتمع صنعتی سیمان آبیك
خریدهای خودسرانه برخی از مسئولین و واحدها 
خریدهائی‌ كه كالای آنها فاسد شدنی است 
خریدهای غیر ضروری و بیش از حد 
كنترل كیفیت 
استاندارد كردن قطعات 
قبض انبار 
سیستم كدینگ اجناس 
مشكلات ناشی از عدم كدینگ 
مزایای كدینگ اجناس 
شرح كدینگ اجناس 
عدم وجود واحدی برای پیاده كردن سیستم كدینگ بطور ثابت 
مختصری درباره سیستم اطلاعات مدیریت 
عملیات نگهداری و سرویس دهی انبار 
عملیات نگهداری در بخش اداری 
عملیات نگهداری مربوط به داخل انبار 
كنترل موجودی انبار 
انواع روشهای كنترل موجودی 
محاسبه قیمت تمام شده موجودی كالا در انبار 
عدم هماهنگی انبار با واحدهای تولیدی 
خلاصه 
فصل پنجم - نتیجه گیری و پیشنهادات 
مقدمه
نتیجه گیری
پیشنهادات 
منابع و مآخذ 
ضمائم


قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك , پروژه مالی , بررسی مالی , مجتمع صنعتی , سیمان آبیك , بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه

محمد غفوری تبار بازدید : 264 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

محاسبه درصد سود شرکت ها

محاسبه درصد سود شرکت ها دسته: حسابداری
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 224 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 10

درآمد شرکتهای کوچکتر کمتر احتمال دارد که قابل پیش بینی و قابل انتظار باشند بنابراین منتشر کردن اطلاعات ارزش مناسبتی بالاتری را به طور قابل مقایسه آماده خواهد کرد

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

محاسبه درصد سود شرکت ها


درآمد شرکتهای کوچکتر کمتر احتمال دارد که قابل پیش بینی و قابل انتظار باشند. بنابراین منتشر کردن اطلاعات ارزش مناسبتی بالاتری را به طور قابل مقایسه آماده خواهد کرد. در طول این بررسی ، نتیجه قابل اهمیت طوری که یک شرکت بر ارتباط شمول تمامی درآمدها موثر است وقتی که درآمدهای عملیاتی (مازاد نادرست) طبق چنین رفتاری ارائه داده می شود.
نتایج برگشتی از جدول 5.7 ، دوره کارکردی کوتاه و بلند را با ارتباط بازگشت درآمدها ثابت می کند. در دوره ی کوتاه مدت ، اثر یک توانایی قطعی با یک یا دو سال فاصله به شرط اینکه % 5/2 قدرت متوسط توضیحی برای شرکتهای در سطح پایین و % 17 برای شرکتهای سطح بالا ثابت می شود.
این برابری می کند با نظریه ایکه سرمایه دارای با ریسک بالای (به عنوان نماینده نفوذ مالی) شرکتها پاسخی بر اطلاعات درآمدها تکیه می کنند نسبت به شرکتهایی با ریسک پایین تر، در نتیجه امکان دوره های بی ثبات در چنین شرکتهایی وجود دارد.
نتایجی با روزنه ها و بخشهای زیاد، بر زمان زیاد ارتباط ارزشمند درآمدها برای اینکه توانایی کم و زیاد شرکتها به ترتیب به متوسط % 32 و % 43 بهبود یابد، دلالت می کند.
دلالت بر افزایش میزان توانایی در مدت زمان بالا جزئی موقتی است و تفاوت زمانی باعث شکست در کار است . این پیشنهاد می شود که اطلاعات درآمدی از سیر بلند مدت شرکتهایی با ریسک پایین مهم تر است . در دوره های جریانهای مازاد درآمد بار دیگر شواهد کم برای اثر توانایی و نفوذ با ارتباط شمول تمامی درآمدها پیشنهاد می شود.
تماس و برخورد اندازه بخشهای گزارش رسمی
نتایج برگشت مدلهای 18- 5 و 17- 5 و 16-5 در جدول 8-5 به نمایش گذاشته شده. نتایج برای مدل 16-5 همانند مدل 508 است و یک رابطه ی مثبت بین زمان (به عنوان و سطح برگشتی) و قدرت توضیحی حسابداری درآمد برای گزارش رسمی است. مدلهای برگشتی 17- 5 و 18-5 ، 3 ماه و 6 ماه درخواست عقب افتادن برای تقدم و تاخر قیمتهای گزارش می کنند، و هر دو نسبت ساده ی زودگذر داخلی بین درآمدها و گزارشها که شبیه معادله 16 – 5 می باشد را شرح می دهند.

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : محاسبه درصد سود شرکت ها , محاسبه درصد , درصد سود , سود شرکت ها , محاسبه درصد سود شرکت ها , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه

محمد غفوری تبار بازدید : 190 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه حسابداری کارگاه تولید نقل

پروژه حسابداری کارگاه تولید نقل دسته: حسابداری
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 110 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 94

تمامی عملیات انجام گرفته و صورتهای مالی تهیه شده در مورد كارگاه تولید نقل به صورت فرضی می باشد كه در این كارگاه بعد از خریداری شكر ، عملیات و مراحل تولید روی آن انجام گرفته

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

پروژه حسابداری کارگاه تولید نقل


تمامی عملیات انجام گرفته و صورتهای مالی تهیه شده در مورد كارگاه تولید نقل به صورت فرضی می باشد كه در این كارگاه بعد از خریداری شكر ، عملیات و مراحل تولید روی آن انجام گرفته و تبدیل به نقل می‌شود و توسط فروشندگان به فروش می‌رسد.
روش انبارداری كارگاه تولیدی ، روش اولین صادره از اولین وارده «Fifo » در نظر گرفته شده و تعداد كارگران مشغول در كارگاه نیز فرضاً 12 نفر است كه هر كدام ماهیانه مبلغ 900،000 ریال دستمزد دریافت می‌دارند.

در این پروژه سعی من بر این بوده از زیاده نویسی های بیجا (منظور افزایش مقدار خرید و فروش و هزینه های روزانه كارگاه كه منجر به انجام ثبت ها و عملیات بیشتری خواهد شد) صرف نظر نموده و به طور خلاصه و مفید تمامی عملیاتی را كه لازم یك طرح حسابداری است را انجام داده باشم. و فكر می كنم كه هدف اصلی از این پروژه نشان دادن مراحلی است كه الزاماً باید انجام گیرد، نه زیاده نویسی در مورد هر یك از مراحل.

در حین تنظیم این پروژه سعی من بر این بوده كه اشتباهات و اشكالات موجود در این پروژه را به حداقل برسانم و اگر شما اشكالاتی در این پروژه مشاهده گردد این اشكالات را به پای بی تجربگی این بنده حقیر بگذارید و به بزرگی خودتان ببخشید.
«تعریف حسابها»
1ـ دارایی ها:
داراییها منابع اقتصادی هستند كه برای بلند مدت به وسیله شخصیت حسابداری كنترل می‌شود و بهای تمام شده آن در زمان تحصیل به طور عینی یا واقعی قابل اندازه گیری است:
اقلام هنگامی منبع اقتصادی محسوب می‌شوند كه منابع آتی برای شخصیت حسابداری داشته باشند. منابع معمولاً در صورت داشتن یكی از سه شرط زیر دارای منابع آتی هستند: 1ـ پول نقد یا قابل تبدیل به پول نقد باشند. 2ـ كلایی باشد كه انتظار فروش آن برود. 3ـ انتظار برود كه در آینده در ضمن فعالیت شركت مورد استفاده قرار گیرد.

داراییهای جاری:
این داراییها شامل وجوه نقد و سایر داراییهاییست كه به طور معقول انتظار می رود در دوره گردش عملیاتی یا یك سال (هر كدام طولانی تر است) به نقد تبدیل شده یا فروخته و یا به مصرف برسد.

داراییهای غیر جاری:
به سرمایه گذاری بلند مدت ، اموال ، ماشین آلات ، تجهیزات ، داراییهای نامشهود و سایر داراییها طبقه بندی می‌شود كه در فعالیت ها و عملیات مؤسسه مورد استفاده قرار می‌گیرند و عمر مفید بیش از یك سال دارند.
انواع ماشین آلات و تجهیزات: كه شامل داراییهای مشهود است كه عمر مفید نسبتاً طولانی دارند اصطلاح داراییهای ثابت نیز بر این مورد به كار می‌رود. واحدهای تجاری معمولاً این داراییها را برای استفاده در جریان تولید كالاها و خدمات خریداری می‌كنند. اگر داراییها برای فروش مجدد تقسیم یا خریداری شوند به عنوان موجودیها طبقه بندی می‌گردند اگر چه دارای عمر مفید طولانی باشند.


2ـ بدهیها:
به طور كلی تعهدات فعلی شخصیت حسابداری برای پرداخت پول یا ارائه كالا و خدمات در آینده است. بدهیها معرف ادعا یا حقوق اشخاص ثالث نسبت به داراییهای شركت تجاری می‌باشد. بدهیها بر حسب رقم قابل پرداخت در تاریخ تهیه ترازنامه (بیلان) و بهره‌های انباشته تا آن تاریخ ثبت می‌شود.

بدهیهای جاری:
این بدهیها تعهداتی است كه انتظار می‌رود از محل داراییهای جاری یا از محل ایجاد سایر بدهیهای جاری تسویه شود.
حساب پرداختنی تجاری: مصرف مطالبات فروشندگان كالا و خدمات به شخصیت حسابداری است آن گروه از بدهیها كه پشتوانه آن اسناد قانونی است اسناد پرداختنی نامیده می‌شود.

3ـ درآمدها:
عبارتست از مبلغی كه بابت ارائه خدمات به مشتریان دریافت شده یا در آینده دریافت خواهد شد و در برخی موارد ممكن است از پیش دریافت شده باشد.

4ـ هزینه‌ها:
هزینه عبارتست از مبلغ پرداخت شده یا قابل پرداخت بابت خدمات دریافت شده.

5 ـ سـرمایه:
عبارتست از حق یا ادعای مالی ، مالك یا مالكین نسبت به داراییهای یك واحد اقتصادی و سرمایه ماهیت بستانكار دارد.



ترازنامه:
وضعیت مالی یك شخصیت حسابداری را در یك لحظه معین نشان می دهد. گاهی به آن عنوان صورت وضعیت مالی نیز اطلاق می‌گردد. لذا ترازنامه یك گزارش وضعیت موجود محسوب می‌شود. ارقام مندرج در تراز نامه بر حسب پول بیان شده و تنها مواردی را منعكس می‌كند كه قابل اندازه‌گیری باشد.
دو طرف ترازنامه الزاماً با یكدیگر مساوی است و این ناشی از دو طرفه بودن حسابها و معادله اساسی حسابداری است بنابراین این تساوی هیچ مفهومی در سلامت اقتصادی و مالی واحد تجاری ندارد و نباید در آن نتایج غیر صحیح گرفته شود.

صورتحساب سود و زیان:
یكی از گزارشهای حسابداری كه درآمدهای فروش و هزینه های یك دوره مالی را تلخیص می‌كند صورت حساب سود و زیان می‌باشد از لحاظ فنی صورتحساب سود و زیان در رده پایین تر از ترازنامه قرار می گیرد ، زیرا این صورت مشروحاً اقلامی را منعكس می‌كند كه نتیجه عملیات شخصیت حسابداری در یك دوره مالی است و موجب تغییر در یكی از اقلام مشخص ترازنامه یعنی سود انباشته می‌گردد.

هر چند از دیدگاه عده‌ای از حسابداران و استفاده كنندگان صورتهای مالی اطلاعات مندرج در صورتحساب سود و زیان به مراتب مهم تر از اطلاعات منعكس در ترازنامه است زیرا صورتحساب سود و زیان نتایج عملیات را گزارش می‌كند و دلایل سودآوری شركت را نشان می‌دهد.

صورتحساب سود و زیان از اقلام زیر تشكیل یافته است:
درآمد فروش ناخالص ، برگشت از فروش و تخفیفات ، تخفیفات نقدی فروش ، سایر درآمدها ، بهای تمام شده كالای فروش رفته ، سود ناخالص ، هزینه‌ها و سود خالص.

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه حسابداری کارگاه تولید نقل , پروژه حسابداری , کارگاه تولید نقل , پروژه حسابداری کارگاه تولید نقل , تحقیق , مقاله , پروژه , پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پروژه , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 223 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی وضعیت بانكهای خصوصی در ایران

بررسی وضعیت بانكهای خصوصی در ایران دسته: حسابداری
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 42 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 73

از انگیزه های اصلی در انجام این تحقیق بررسی این موضوع بوده كه امروزه در جامعة ما آگاهی و اطمینان اكثر مردم نسبت به بانكهای خصوصی در كشور بسیار كم است

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

بررسی وضعیت بانكهای خصوصی در ایران


عنوان فصلها:
فصل اول: آشنایی با بانكداری
فصل دوم: بررسی جنبه های گوناگون خصوصی سازی
فصل سوم: آشنایی با فرآیند خصوصی سازی
فصل چهارم: نتایج خصوصی سازی و دیدگاه مردمی
فصل پنجم: علل عدم اطمینان مردم به بانكهای خصوصی
فصل ششم: معرفی بانكهای خصوصی

مقدمه:
از انگیزه های اصلی در انجام این تحقیق بررسی این موضوع بوده كه امروزه در جامعة ما آگاهی و اطمینان اكثر مردم نسبت به بانكهای خصوصی در كشور بسیار كم است و ما در ضمن تحقیق به جمع آوری اطلاعات و پرسشهای مردمی در صدد رسیدن به این موضوع بوده ایم كه چرا آگاهی و اطمینان مردن پایین بوده و بانكهای خصوصی چه راهكارهایی برای افزایش این عوامل باید درنظر بگیرند تا بتوانیم آیندة روشنی را برای بانكهای خصوصی در كشور ترسیم كنیم. در ضمن این تحقیق ما به بررسی خصوصی سازی در ایران پرداخته و دلائل و روشهایی را كه برای تسریع خصوصی سازی در ایران مورد توجه قرار گیرد را بیان كرده ایم.
آشنایی با فرآیند خصوصی سازی در كشور یكی از موضوعات مهم در خور توجه است زیرا ما باید بدانیم كه خصوصی سازی در كشور را باید از كجا شروع كنیم و چگونه موسسات دولتی را همگام با سایر موضوعات خصوصی وارد این جریان كنیم. در راستای این برنامه ها هم چنین باید به نقش بانكها در فرایند خصوصی سازی و نقاط صنعتی كه در زمینه خصوصی سازی در ایران وجود دارد توجه نماییم. از تمام بررسی های فوق در نهایت به یك نتیجه گیری كلی خواهیم رسید كه سطح آشنایی مردم در حال حاضر در مورد بانكهای خصوصی چگونه است و البته می توانیم از نتایج خصوصی سازی سایر كشورها استفاده نماییم و ببینیم مردم سایر كشورها چگونه با این پدیده برخورد كرده اند. البته نباید این مسئله از نظر دور بماند كه برای انجام تمام موارد فوق و رسیدن به یك جمع بندی كلی اولین گام تبلیغات است. زیرا تا مردم با خصوصی سازی و بانكهای خصوصی آشنا نشوند نمی توان امیدوار به موفقیت فعالیتهای خصوصی سازی در كشورمان بود. چنانكه متاسفانه در آمار مشاهده می شود اكثر مردم حقی اطلاعی از روند خصوصی سازی ندارند و حتی قشر تحصیل كرده و دانشگاهی نیز در سطح آشنایی با نان چند بانك و یا حتی كمتر از این مقدار آشنایی دارند. تمام تلاش ما در این تحقیق بر این بوده كه شما خواننده گرامی با مطالعه مطالب بتوانید تصویری از خصوصی سازی بانكها در ایران را در ذهن خود تصور كرده و آشنایی بیشتر با این مقوله بیابید.

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی وضعیت بانكهای خصوصی در ایران , بررسی وضعیت بانک خصوصی , بررسی وضعیت بانکهای خصوصی , بانک های خصوصی ایران , وضعیت بانک های خصوصی ایران , تحقیق , مقاله , پروژه , پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پروژه , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 169 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول

بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول دسته: حسابداری
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 44 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 27

روزبروز دولتهای جهان جهت فراهم کردن خدمات بهداشتدرمان بطور مؤثر، کارا و کافی با فشارهای زیادی روبرو می شوند

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول


چکیده
مقدمه: روزبروز دولتهای جهان جهت فراهم کردن خدمات بهداشت-درمان بطور مؤثر، کارا و کافی با فشارهای زیادی روبرو می شوند. تحولات و کوشش¬های توانمندسازی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه روشهای مشابهی را برای رسیدن به نظامهای بهداشت-درمان با عملکرد بهتر می¬پذیرند. همه این روشها بر پاسخگو بودن بعنوان یک عنصر اساسی در اجرای تحولات بهداشت-درمان و بهبود عملکرد سیستم تاکید می¬کنند. لذا این پژوهش بمنظور بررسی نظام پاسخگوئی عملکرد در بیمارستان حضرت رسول صورت گرفته است.
روش پژوهش: این پژوهش به صورت مقطعی انجام گردید. پس از جستجوی موضوعی در کتب و مقالات کتابخانه¬ای و اینترنتی بر اساس اصول استخراج شده از چارچوبهای کشورهای امریکا و کانادا، نظام پاسخگوئی عملکرد را به سه بخش، شامل؛ "ملزومات نظام پاسخگوئی عملکرد"، "اجزاء نظام پاسخگوئی عملکرد" و "فرهنگ پاسخگوئی عملکرد و میزان آمادگی کارکنان برای استقرار نظام پاسخگوئی عملکرد" تقسیم کرده و به منظور اندازه¬گیری آنها پرسشنامه و چک¬لیست تهیه گردید. پس از تعیین اعتبار و ثبات بین 30 نفر از کارکنان که در بخشهای مختلف بیمارستان مورد مطالعه بودند، توزیع گردید. در نهایت بر اساس اطلاعات جمع¬آوری شده چارچوبی برای نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد پیشنهاد گردید.
یافته¬ها: یافته¬های پژوهش در 17 جدول ارائه گردیده است. این یافته¬ها نشان داد که از مجموع آیتمهای مربوط به ملزومات و اجزاء نظام پاسخگوئی عملکرد 50% (29 آیتم از 57) موجود بود. بر اساس امتیازدهی انجام شده؛ فرهنگ و نگرش کارکنان نسبت به پاسخگوئی، امتیاز 74% را کسب نمود. در نهایت بر اساس یافته¬های مذکور و چارچوبهای پاسخگوئی عملکرد دو کشور امریکا و کانادا یک جدول مقایسه¬ای ارائه گردید.
بحث و نتیجه¬گیری: بر اساس یافته¬های پژوهش و فراوانی آیتم¬های اندازه¬گیری شده می¬توان احتمالا گفت علیرغم وجود شفافیت و وضوح در نقش¬ها و مسؤولیت¬ها، یکی از دلایل کمبود تعهد به اجرای برنامه استراتژیک پائین بودن مشارکت ذینفعان و مشتریان و همچنین نبود سیستمی برای بهبود عملکرد بود. با توجه به اینکه بر اساس پرسشنامه اینگونه استنباط گردید که نگرش کارکنان نسبت به پاسخگوئی عملکرد نسبتا مثبت بود. با مقایسه این نتیجه حاصل شده با مشکل مربوط به نبود سیستم بهبود عملکرد در بیمارستان تحت مطالعه احتمالا می¬توان چنین استنباط کرد که با استقرار نظام پاسخگوئی عملکرد در این بیمارستان مشکل بهبود عملکرد نیز حل می¬گردد. در پایان بر اساس یافته¬های پژوهش و مقایسه آنها با چارچوبهای کشورهای امریکا و کانادا چارچوبی برای پاسخگوئی عملکرد پیشنهاد گردید. 

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول , بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول , نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان , نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد , تحقیق , مقاله , پروژه , پژوهش , پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه

محمد غفوری تبار بازدید : 186 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی

بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی دسته: حسابداری
بازدید: 16 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 472 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 112

این پژوهش را با این سوال اساسی شروع کرده ایم که، تعدیلات در سود حسابداری نظیر هموارسازی سود بر شاخصهای جدید ارزیابی عملکرد نظیر ارزش افزوده اقتصادی نیز اثرگذار خواهد بود یا خیر؟ به همین منظور به بررسی این موضوع تحت عنوان «بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران» پرداخته ایم

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


چكیده:
این پژوهش را با این سوال اساسی شروع کرده ایم که، تعدیلات در سود حسابداری نظیر هموارسازی سود بر شاخصهای جدید ارزیابی عملکرد نظیر ارزش افزوده اقتصادی نیز اثرگذار خواهد بود یا خیر؟ به همین منظور به بررسی این موضوع تحت عنوان «بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران» پرداخته ایم. از این رو متغیر های این پژوهش شرکتهای هموار ساز سود و ارزش افزوده اقتصادی بوده است. جامعه آماری این تحقیق شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و نمونه گیری نیز به صورت تصادفی بر اساس سطح معناداری مورد نظر انتخاب شده است دوره زمانی این تحقیق یک دوره سه ساله بین سالهای 1386 تا پایان دوره مالی 1388 نیز بوده است. برای پاسخ به سوال اصلی تحقیق فرضیه های بترتیب اصلی و فرعی زیر را تدوین کرده ایم :
همواری سازی سود بر معیار ارزش افزوده اقتصادی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اثر گذار است. و ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای هموار ساز از ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای غیر هموار ساز  به طور معناداری کمتر است. پس از تحلیل های آماری صورت گرفته و استفاده از آزمون آماری مقایسه میانگن دو جامه در سطح معناداری 95٪  فرضیه این پژوهش مورد تایید قرار گرفت.


فهرست مطالب:
چكیده: 1
مقدمه: 2
فصل اول: كلیات تحقیق
1-1) مقدمه 4
2-1) تاریخچه مطالعاتی. 4
3-1) بیان مسئله 6
4-1) چارچوب نظری تحقیق. 7
5-1) فرضیه های تحقیق. 8
1-5-1)  فرضیه اصلی: 8
2-5-1) فرضیه های فرعی: 8
6-1) اهداف تحقیق. 8
7-1) اهمیت تحقیق. 9
8-1) حدود  مطالعاتی. 10
1-8-1) قلمرو زمانی. 10
2-8-1) قلمرو مکانی. 10
3-8-1) قلمرو موضوعی. 10
9-1) تعاریف علیاتی. 10
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2)مقدمه 13
2-2) بخش اول: هموارسازی سود و مفاهیم آن. 13
1-2-2) هموار سازی سود 13
2-2-2)علل هموار سازی سود توسط مدیران. 13
3-2-2) انگیزه های هموار سازی سود 15
4-2-2)ابعاد هموار سازی سود 18
3-2) بخش دوم: ارزش افزوده اقتصادی و مفاهیم آن. 19
1-3-2) مدیریت مبتنی بر ارزش.. 19
2-3-2)  مدیریت مبتنی بر ارزش در عمل. 22
3-3-2) سازمان چگونه ارزش خلق می كند؟ 23
4-3-2) اندازه گیری ارزش خلق شده 24
1-4-3-2) معیارهای خارجی. 24
2-4-3-2) معیارهای داخلی. 27
5ـ3 ـ2 ) ارزش افزوده اقتصادی. 30
6-3-2 ) دلایل مطرح شدن ارزش افزوده اقتصادی. 30
7ـ3ـ2) تعریف ارزش افزوده اقتصادی. 34
8-3-2) سرمایه 34
9-3-2) سود خالص پس از کسر تعدیلات.. 35
10-3-2) تعریف و نحوة محاسبة هزینة سرمایه 35
11-3-2) محاسبه میانگین موزون هزینه سرمایه 41
12-3-2) مشكلات محاسباتی هزینه سهام عادی در ایران. 43
13-3-2 ) دارایی های عملیاتی و سرمایه عملیاتی. 44
14-3-2 ) ترازنامه ارزش افزوده اقتصادی و ترازنامه قانونی. 46
15ـ3 ـ2 ) محاسبه ارزش افزوده اقتصادی. 47
1ـ15ـ3ـ2 ) نرخ بازده از رویكرد عملیاتی. 49
2ـ15ـ3ـ2 ) نرخ بازده از رویكرد مالی. 49
16-3-2 ) معادلهای حقوق صاحبان سهام 50
17-3-2 ) تعدیلات.. 51
1-17-3-2 ) مالیاتهای معوقه 51
2-17-3-2 ) موجودی 54
3-17-3-2 ) اجاره های عملیاتی 54
4-17-3-2 ) نامشهودها 55
5-17-3-2 ) ادغام و تحصیل (M&A) 58
6-17-3-2 ) استهلاک انباشته سرقفلی. 60
7-17-3-2 )هزینه های کامل در مقابل کوششهای موفقیت آمیز. 61
8-17-3-2 ) سایر ذخایر حقوق صاحبان سهام 61
18-3-2 ) برابری دو رویکرد مالی و عملیاتی. 61
19-3-2 ) NPV.ارزش افزوده بازار.ارزش افزوده اقتصادی. 62
20-3-2 NPV ( وارزش افزوده اقتصادی در مقابل ROI و IRR.. 64
21-3-2 ) ارزش افزوده اقتصادی سهام 64
4-2) پیشینه تحقیق. 66
فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق
1-3 مقدمه 70
2-3) جامعه ی آماری. 70
3-3) روش نمونه گیری. 70
4-3) مدل تحلیلی تحقیق. 71
5-3) اطلاعات مورد نیاز و نحوه جمع آوری اطلاعات.. 71
6-3) روش اجرای تحقیق. 72
7-3)اندازه گیری متغیرهای تحقیق. 72
1-7-3) تفکیک شرکتهای هموار ساز از غیر هموارساز سود 72
2-7-3) ارزش افزوده اقتصادی  : 74
8-3) روشهای آماری. 77
9-3) بررسی اعتبار تحقیق. 78
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
1-4 مقدمه‏ 80
2-4) توصیف دادهای آماری. 80
3-4) تحلیل آماری فرضیه تحقیق. 83
1-3-4) بررسی فرضیه فرعی. 83
4-4) بررسی فرض نرمال بودن متغیرهای تحقیق: 85

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
1-5) مقدمه 88
2-5) نتایج فرضیه تحقیق. 88
3-5) پیشنهادات کاربردی بر اساس یافته های تحقیق. 89
4-5) پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 89
5-5) محدودیت های تحقیق. 90
پیوست ها
منابع و ماخذ
منابع فارسی: 95
منابع لاتین: 97
چکیده انگلیسی: 98


فهرست جداول:
جدول 1-4 لیست شرکتها به تفکیک هموارساز و غیر هموار ساز. 80
جدول 2-4 نتایج حاصل از تفکیک شرکتها ی هموارساز و غیر هموار ساز. 82
جدول 3-4 ارزش افزوده اقتصادی برای دو گروه شرکتهای هموارساز و غیر هموارساز. 83
جدول 4-4، نتایج خروجی SPSS آزمون لون. 84
جدول 5-4، نتایج خروجی SPSS آزمون فرضیه تحقیق. 84
جدول 6-4 بررسی فرض نرمال بودن متغیرهای تحقیق. 86
جدول الف پیوست) خروجی از نرم افزار تحلیل آماری SPSS برای آزمون فرض نرمال بودن داده های تحقیق  92
جدول ب پیوست)  خروجی از نرم افزار تحلیل آماری SPSS برای توصیف داده های تحقیق. 92
جدول ج پیوست) خروجی از نرم افزار تحلیل آماری SPSS برای آزمون فرضیه تحقیق. 93


فهرست نمودارها:
نمودار 1-3 مدل تحلیلی تحقیق. 71
نمودار 1-4 فراوانی شرکتهای نمونه از منظر هموارساز بودن یا نبودن سود 82

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی , بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی , بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , اثرات هموار سازی سود , ارزش افزوده اقتصادی , شرکتهای پذیرفته شده , شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی , ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته ش

محمد غفوری تبار بازدید : 290 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی

ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی دسته: حسابداری
بازدید: 14 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 751 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 180

رسوائی اخیر در انرون و ورلدکام وسایرشرکتهای آمریکائی ،موجب برانگیخته شدن احساسات عمومی جامعه گردیدبنابراین عموم جامعه براین باورشدن که مدیریت سوداعمال شده توسط مدیران شرکت ها ، به مدیریت سود فرصت طلبانه گرایش دارد ، تا منافع شخصی آنها بیشینه گردد

قیمت فایل فقط 16,000 تومان

خرید

 

ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی
چكیده:
رسوائی اخیر در انرون و ورلدکام وسایرشرکتهای آمریکائی ،موجب برانگیخته شدن احساسات  عمومی جامعه گردید.بنابراین عموم جامعه براین باورشدن که  مدیریت سوداعمال شده  توسط مدیران شرکت ها ، به مدیریت سود فرصت طلبانه گرایش دارد ، تا  منافع شخصی آنها بیشینه گردد.
هدف پژوهش  ، بررسی نوع  مدیریت سود اعمال شده ( مدیریت سود فرصت طلبانه یا مدیریت سود کارآ) و تاثیر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر پیش بینی سودآوری آتی درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و همچنین ترغیب وتشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری باتوجه به  وضعیت شرکت ازنظراطلاعات ارائه شده درپیش بینی سودآوری آتی می باشد.
از این رو از مجموع 321 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تا قبل از سال 1381 ، تعداد 99 شرکت از طریق نمونه گیری به روش  حذف سیستماتیک در طی سالهای 1382 تا 1385 انتخاب و با استفاده از رگرسیون چندگانه مورد آزمون  قرار گرفتند . متغیرهای این پژوهش عبارتند از : اقلام تعهدی اختیاری ، اقلام تعهدی غیر اختیاری ، مالكیت نهادی ، مالكیت خانوادگی ، اندازه شرکت و سودآوری آتی .
یافته های پژوهش نشان می دهد که نوع مدیریت سود اعمال شده بوسیله شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار به مدیریت سود کارآ گرایش دارند .همچنین بین اندازه شرکت وپیش بینی سودآوری آتی رایطه مثبت (مستقیم ) و بین ساختار مالكیت خانوادگی وپیش بینی  سودآوری آتی رابطه منفی (معکوس) وجود دارد.در خصوص تاثیر ساختار مالكیت نهادی برپیش بینی سودآوری آتی شواهدی مشاهده نگردید.
فهرست مطالب:
چكیده:.. 1
مقدمه:.. 2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1-مقدمه: 4
2-1 بیان مسأله 4
3-1 اهداف پژوهش.. 7
4- ا اهمیت و ضرورت پژوهش.. 7
5-1فرضیه پژوهش.. 9
6-1 چارچوب نظری ومدل پژوهش.. 9
7-1 متغیرهای پژوهش.. 11
8-1 قلمرو پژوهش.. 12
1-8-1- قلمرو موضوعی پژوهش.. 12
2-8-1- قلمرو مکانی پژوهش.. 12
3-8-1- قلمرو زمانی پژوهش.. 12
9-1- واژگان کلیدی و اصطلاحات به کار رفته در پژوهش.. 12
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2- مقدمه : 15
2-2 گفتار نخست:مدیریت سود 16
1-2-2 مفاهیم سود برای گزارشگری. 16
2-2-2   مفهوم مدیریت سود 18
3-2-2  انگیزه های مدیریت سود 20
4-2-2-   طبقه بندی مدیریت سود 23
1-4-2-2 - انواع روشهای مدیریت سود: 23
2-4-2-2 انواع مدیریت سود: 27
5-2-2- هموارسازی سود 30
3-2  گفتار دوم:اقلام تعهدی اختیاری. 33
1-3-2 حسابداری تعهدی و مدیریت سود 33
2-3-2 اقلام تعهدی : 34
3-3-2 کشف و اندازه گیری مدیریت سود با اقلام تعهدی اختیاری. 36
4-2- گفتار سوم:ساختار مالکیت.. 37
1-4-2حاکمیت شرکتی. 37
1-1-4-2مفهوم حاکمیت شرکتی : 37
2-1-4-2 تئوری نمایندگی: 38
2-4-2- مالکیت نهادی. 39
1-2-4-2نظارت نهادی و مدیریت سود: 41
3-4-2- نقش سرمایه گذاران نهادی در انگیزش مدیران. 43
4-4-2- ساختار مالکیت و ارزش گذاری اقلام تعهدی اختیاری. 45
5-4-2- مالکیت خانوادگی. 46
6-4-2 - ساختارمالکیت و مدیریت سود 48
5-2 گفتار چهارم:اندازه شرکت.. 50
1-5-2 اندازه شرکت و مدیریت سود 50
2-5-2 شاخص های اندازه : 52
6-2 گفتار پنجم :پیشینه پژوهش.. 53
1-6-2  پژوهش های مرتبط در برون کشور. 53
2-6-2 پژوهش های مرتبط در درون کشور. 56
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3- مقدمه : 61
2-3 جامعه آماری. 61
3-3 تعیین حجم نمونه 62
4-3 فرضیه پژوهش.. 63
5-3 روش پژوهش.. 64
6-3 گردآوری اطلاعات.. 64
7-3 تابع آماره 65
1-7-3 آزمون کولمو گوروف-اسمیرنوف (ks ) 65
2-7-3 آزمون دوربین - واتسون (DW) 65
8-3 رگرسیون چندگانه ومنطق آزمون فرضیه 66
1-8-3 آزمون برای معنی دار بودن رگرسیون وتایید  یا  رد  فرضیه 67
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها
1-4-‏ مقدمه‏: 69
2-4 شاخص های توصیفی متغیرها 69
4-4 آزمون نرمال بودن متغیر پاسخ ( وابسته ) 74
1-4-4 آزمون جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1. 74
2-4-4آزمون سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 77
3-4-4آزمون تغییرات سود در سال t+1. 79
5-4 آزمون فرضیه پژوهش.. 81
1-5-4 رگرسیون چندگانه با متغیر پاسخ جریان وجوه نقدحاصل از عملیات در سال t+1(CFOt+1) 81
2-5-4 رگرسیون چند گانه با متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 (NDNIt+1) 86
3-5-4 از رگرسیون چندگانه با متغیر پاسخ تغییرات سود در سال t+1 ( EARNt+1∆) 92
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5-مقدمه: 105
2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه 105
1-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت واندازه شرکت با شاخص جریان وجوه نقدحاصل ازعملیات سال t+1(CFOt+1) 105
2-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت و اندازه شرکت با شاخص سودخالص اقلام تعهدی غیراختیاری سال t+1 (NDNIt+1) 106
3-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت واندازه شرکت با تغییرات سودسال t+1 (EARNt+1 ∆) 106
4-2-5جمع بندی نتایج آزمون فرضیه بارهرسه شاخص سودآوری آتی. 107
3-5-نتیجه گیری کلی پژوهش : 108
4-5 پیشنهادها 108
1-4-5 پیشنهادهایی در راستای یافته های پژوهش.. 109
2-4-5 پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی : 109
5-5 محدودیت های پژوهش : 110
پیوستها:
پیوست شماره 1. 112
پیوست شماره 2. 114
پیوست شماره 3. 119
پیوست شاره 4 : 124
پیوست شماره 5. 141
منابع و ماخذ:
منابع فارسی: 159
منابع لاتین: 162
چکیده انگلیسی .......................................................................................................164
نگاره (1-1) : متغیرهای پژوهش.. 11
نگاره (1-2 ) پژوهش های  مرتبط با مدیریت سود 58
نگاره (2-3) : متغیرهای پژوهش.. 64
نگار (1-4)شاخص های توصیف کننده متغیرها : 70
نگاره (2-4 ): توزیع فراوانی متغیر مجازی برای مالکیت خانوادگی (DFAM) 71
نگار (3-4) : توزیع فراوانی متغیر مجازی برای اندازه شرکت (Dsize) 71
نگاره (4-4)ماتریس همبستگی وضریب همبستگی پیرسون. 73
نگاره (5-4) : آزمون کولموگروف –اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر پاسخ جریان وجوه نقد حاصل از عملیات سال T+1  75
نگاره (6-4)آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغییر وابسته تبدیل شده 76
نگاره (7-4)آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود خالص اقلام غیر اختیاری در سال T+1  77
نگاره (8-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود خالص اقلام تعهدی  غیر اختیاری در سال T+1  تبدیل شده 78
نگاره (9-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیروابسته تغییرات  سود در سال T+1  79
نگاره (10-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود در سال T+1تبدیل شده 80
نمودار (6-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 بعد از تبدیل. 80
نگاره (11-4) : متغیر های مستقل وارد شده /متغیر های حذف شده 81
نگاره (12-4)  : ضریب همبستگی ،ضریب تعیین و آزمون دوربین-واتسون: بین  متغیرهای مستقل و متغیر وابسته (جریان وجوه نقد حاصل از عملیات سال t+1) 82
نگاره (13-4) : تحلیل واریانس رگرسیون(ANOVA) متغیر های مستقل و متغیر جریان وجوه نقد حاصل از عملیات t+1  82
نگاره (4-14) : ضرایب معادله رگرسیون (coefficients) متغیر مستقل و متغیر وابسته  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات t+1. 83
نگاره (15-4) : آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطا یا باقی مانده ها با متغیر پاسخ CFO t+1 86
نگاره (16-4) : متغیرهای مستقل وارد شده /متغیرهای حذف شده 87
نگاره (17-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین و آزمون دوربین –واستون : بین متغیرهای مستقل و سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 87
نگاره (18-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA) متغیرهای مستقل و متغیروابسته سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 88
نگاره( 19-4 ): ضرایب معادله رگرسیون (Coefficients) متغیرهای مستقل و متغیر وابسته سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 89
نگاره(20-4 ):آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطایا باقی مانده ها بامتغیر پاسخ1 NDNIt+  91
نگاره(21-4 ):متغیرهای مستقل وارد شده | متغیرهای حذف شده 92
نگاره(22-4 ) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وآزمون دوربین- واستون : بین متغیرهای مستقل و تغییرات سود در سال t+1  92
نگاره(23-4 ) :تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA) متغیرهای مستقل ومتغیر وابسته تغییرات سود در سال t+1  93
نگاره (24-4 ):ضرایب معادله رگرسیون((coefficient متغیرهای مستقل ومتغیر وابسته تغییرات سود در سال t+1  94
نگاره (25-4 ) :آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطا یا باقی مانده ها با متغیر پاسخ تغییرات سود در سال t+1. 97
نگاره (26-4 ) خلاصه نتایج آزمون فرضیه با هر یک از شاخص ها ی سودآوری آتی. 97
نگاره (27-4)خلاصه نتایج آزمون ها اثرات متغیرها برپیش بینی سودآوری اتی. 98
نگاره(28-4) اطلاعات مالی شرکت 99
نمودار(1-2): انواع هموارسازی سود 32
نمودار 1-4:نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1   قبل از تبدیل ریاضی  75
نمودار (2-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1   بعد از تبدیل ریاضی  76
نمودار (3-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 قبل از تبدیل  77
نمودار (4-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 بعد از تبدیل  78
نمودار (5-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 قبل از تبدیل. 79
نمودار (6-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 بعد از تبدیل. 80
نمودار (7-4): نمودار هیستوگرام  باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ جریان وجوه نقدحاصل از عملیات در سال t+1. 85
نمودار (8-4): نمودار هیستوگرام باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ  سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 91
نمودار (9-4): نمودار هیستوگرام  باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ  تغییرا سود در سال t+1 96

ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی


چكیده:
رسوائی اخیر در انرون و ورلدکام وسایرشرکتهای آمریکائی ،موجب برانگیخته شدن احساسات  عمومی جامعه گردید.بنابراین عموم جامعه براین باورشدن که  مدیریت سوداعمال شده  توسط مدیران شرکت ها ، به مدیریت سود فرصت طلبانه گرایش دارد ، تا  منافع شخصی آنها بیشینه گردد.
هدف پژوهش  ، بررسی نوع  مدیریت سود اعمال شده ( مدیریت سود فرصت طلبانه یا مدیریت سود کارآ) و تاثیر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر پیش بینی سودآوری آتی درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و همچنین ترغیب وتشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری باتوجه به  وضعیت شرکت ازنظراطلاعات ارائه شده درپیش بینی سودآوری آتی می باشد.
از این رو از مجموع 321 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تا قبل از سال 1381 ، تعداد 99 شرکت از طریق نمونه گیری به روش  حذف سیستماتیک در طی سالهای 1382 تا 1385 انتخاب و با استفاده از رگرسیون چندگانه مورد آزمون  قرار گرفتند . متغیرهای این پژوهش عبارتند از : اقلام تعهدی اختیاری ، اقلام تعهدی غیر اختیاری ، مالكیت نهادی ، مالكیت خانوادگی ، اندازه شرکت و سودآوری آتی .
یافته های پژوهش نشان می دهد که نوع مدیریت سود اعمال شده بوسیله شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار به مدیریت سود کارآ گرایش دارند .همچنین بین اندازه شرکت وپیش بینی سودآوری آتی رایطه مثبت (مستقیم ) و بین ساختار مالكیت خانوادگی وپیش بینی  سودآوری آتی رابطه منفی (معکوس) وجود دارد.در خصوص تاثیر ساختار مالكیت نهادی برپیش بینی سودآوری آتی شواهدی مشاهده نگردید.


فهرست مطالب:
چكیده:.. 1
مقدمه:.. 2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1-مقدمه: 4
2-1 بیان مسأله 4
3-1 اهداف پژوهش.. 7
4- ا اهمیت و ضرورت پژوهش.. 7
5-1فرضیه پژوهش.. 9
6-1 چارچوب نظری ومدل پژوهش.. 9
7-1 متغیرهای پژوهش.. 11
8-1 قلمرو پژوهش.. 12
1-8-1- قلمرو موضوعی پژوهش.. 12
2-8-1- قلمرو مکانی پژوهش.. 12
3-8-1- قلمرو زمانی پژوهش.. 12
9-1- واژگان کلیدی و اصطلاحات به کار رفته در پژوهش.. 12
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2- مقدمه : 15
2-2 گفتار نخست:مدیریت سود 16
1-2-2 مفاهیم سود برای گزارشگری. 16
2-2-2   مفهوم مدیریت سود 18
3-2-2  انگیزه های مدیریت سود 20
4-2-2-   طبقه بندی مدیریت سود 23
1-4-2-2 - انواع روشهای مدیریت سود: 23
2-4-2-2 انواع مدیریت سود: 27
5-2-2- هموارسازی سود 30
3-2  گفتار دوم:اقلام تعهدی اختیاری. 33
1-3-2 حسابداری تعهدی و مدیریت سود 33
2-3-2 اقلام تعهدی : 34
3-3-2 کشف و اندازه گیری مدیریت سود با اقلام تعهدی اختیاری. 36
4-2- گفتار سوم:ساختار مالکیت.. 37
1-4-2حاکمیت شرکتی. 37
1-1-4-2مفهوم حاکمیت شرکتی : 37
2-1-4-2 تئوری نمایندگی: 38
2-4-2- مالکیت نهادی. 39
1-2-4-2نظارت نهادی و مدیریت سود: 41
3-4-2- نقش سرمایه گذاران نهادی در انگیزش مدیران. 43
4-4-2- ساختار مالکیت و ارزش گذاری اقلام تعهدی اختیاری. 45
5-4-2- مالکیت خانوادگی. 46
6-4-2 - ساختارمالکیت و مدیریت سود 48
5-2 گفتار چهارم:اندازه شرکت.. 50
1-5-2 اندازه شرکت و مدیریت سود 50
2-5-2 شاخص های اندازه : 52
6-2 گفتار پنجم :پیشینه پژوهش.. 53
1-6-2  پژوهش های مرتبط در برون کشور. 53
2-6-2 پژوهش های مرتبط در درون کشور. 56
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3- مقدمه : 61
2-3 جامعه آماری. 61
3-3 تعیین حجم نمونه 62
4-3 فرضیه پژوهش.. 63
5-3 روش پژوهش.. 64
6-3 گردآوری اطلاعات.. 64
7-3 تابع آماره 65
1-7-3 آزمون کولمو گوروف-اسمیرنوف (ks ) 65
2-7-3 آزمون دوربین - واتسون (DW) 65
8-3 رگرسیون چندگانه ومنطق آزمون فرضیه 66
1-8-3 آزمون برای معنی دار بودن رگرسیون وتایید  یا  رد  فرضیه 67
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها
1-4-‏ مقدمه‏: 69
2-4 شاخص های توصیفی متغیرها 69
4-4 آزمون نرمال بودن متغیر پاسخ ( وابسته ) 74
1-4-4 آزمون جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1. 74
2-4-4آزمون سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 77
3-4-4آزمون تغییرات سود در سال t+1. 79
5-4 آزمون فرضیه پژوهش.. 81
1-5-4 رگرسیون چندگانه با متغیر پاسخ جریان وجوه نقدحاصل از عملیات در سال t+1(CFOt+1) 81
2-5-4 رگرسیون چند گانه با متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 (NDNIt+1) 86
3-5-4 از رگرسیون چندگانه با متغیر پاسخ تغییرات سود در سال t+1 ( EARNt+1∆) 92
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5-مقدمه: 105
2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه 105
1-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت واندازه شرکت با شاخص جریان وجوه نقدحاصل ازعملیات سال t+1(CFOt+1) 105
2-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت و اندازه شرکت با شاخص سودخالص اقلام تعهدی غیراختیاری سال t+1 (NDNIt+1) 106
3-2-5 ارزیابی وتشریح نتایج آزمون فرضیه وبررسی اثرات ساختارمالکیت واندازه شرکت با تغییرات سودسال t+1 (EARNt+1 ∆) 106
4-2-5جمع بندی نتایج آزمون فرضیه بارهرسه شاخص سودآوری آتی. 107
3-5-نتیجه گیری کلی پژوهش : 108
4-5 پیشنهادها 108
1-4-5 پیشنهادهایی در راستای یافته های پژوهش.. 109
2-4-5 پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی : 109
5-5 محدودیت های پژوهش : 110
پیوستها:
پیوست شماره 1. 112
پیوست شماره 2. 114
پیوست شماره 3. 119
پیوست شاره 4 : 124
پیوست شماره 5. 141
منابع و ماخذ:
منابع فارسی: 159
منابع لاتین: 162
چکیده انگلیسی .......................................................................................................164


نگاره (1-1) : متغیرهای پژوهش.. 11
نگاره (1-2 ) پژوهش های  مرتبط با مدیریت سود 58
نگاره (2-3) : متغیرهای پژوهش.. 64
نگار (1-4)شاخص های توصیف کننده متغیرها : 70
نگاره (2-4 ): توزیع فراوانی متغیر مجازی برای مالکیت خانوادگی (DFAM) 71
نگار (3-4) : توزیع فراوانی متغیر مجازی برای اندازه شرکت (Dsize) 71
نگاره (4-4)ماتریس همبستگی وضریب همبستگی پیرسون. 73
نگاره (5-4) : آزمون کولموگروف –اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر پاسخ جریان وجوه نقد حاصل از عملیات سال T+1  75
نگاره (6-4)آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغییر وابسته تبدیل شده 76
نگاره (7-4)آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود خالص اقلام غیر اختیاری در سال T+1  77
نگاره (8-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود خالص اقلام تعهدی  غیر اختیاری در سال T+1  تبدیل شده 78
نگاره (9-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیروابسته تغییرات  سود در سال T+1  79
نگاره (10-4): آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیر سود در سال T+1تبدیل شده 80
نمودار (6-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 بعد از تبدیل. 80
نگاره (11-4) : متغیر های مستقل وارد شده /متغیر های حذف شده 81
نگاره (12-4)  : ضریب همبستگی ،ضریب تعیین و آزمون دوربین-واتسون: بین  متغیرهای مستقل و متغیر وابسته (جریان وجوه نقد حاصل از عملیات سال t+1) 82
نگاره (13-4) : تحلیل واریانس رگرسیون(ANOVA) متغیر های مستقل و متغیر جریان وجوه نقد حاصل از عملیات t+1  82
نگاره (4-14) : ضرایب معادله رگرسیون (coefficients) متغیر مستقل و متغیر وابسته  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات t+1. 83
نگاره (15-4) : آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطا یا باقی مانده ها با متغیر پاسخ CFO t+1 86
نگاره (16-4) : متغیرهای مستقل وارد شده /متغیرهای حذف شده 87
نگاره (17-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین و آزمون دوربین –واستون : بین متغیرهای مستقل و سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 87
نگاره (18-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA) متغیرهای مستقل و متغیروابسته سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 88
نگاره( 19-4 ): ضرایب معادله رگرسیون (Coefficients) متغیرهای مستقل و متغیر وابسته سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 89
نگاره(20-4 ):آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطایا باقی مانده ها بامتغیر پاسخ1 NDNIt+  91
نگاره(21-4 ):متغیرهای مستقل وارد شده | متغیرهای حذف شده 92
نگاره(22-4 ) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وآزمون دوربین- واستون : بین متغیرهای مستقل و تغییرات سود در سال t+1  92
نگاره(23-4 ) :تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA) متغیرهای مستقل ومتغیر وابسته تغییرات سود در سال t+1  93
نگاره (24-4 ):ضرایب معادله رگرسیون((coefficient متغیرهای مستقل ومتغیر وابسته تغییرات سود در سال t+1  94
نگاره (25-4 ) :آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن خطا یا باقی مانده ها با متغیر پاسخ تغییرات سود در سال t+1. 97
نگاره (26-4 ) خلاصه نتایج آزمون فرضیه با هر یک از شاخص ها ی سودآوری آتی. 97
نگاره (27-4)خلاصه نتایج آزمون ها اثرات متغیرها برپیش بینی سودآوری اتی. 98
نگاره(28-4) اطلاعات مالی شرکت 99


نمودار(1-2): انواع هموارسازی سود 32
نمودار 1-4:نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1   قبل از تبدیل ریاضی  75
نمودار (2-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  جریان وجوه نقد حاصل از عملیات در سال t+1   بعد از تبدیل ریاضی  76
نمودار (3-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 قبل از تبدیل  77
نمودار (4-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1 بعد از تبدیل  78
نمودار (5-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 قبل از تبدیل. 79
نمودار (6-4): نمودار هیستوگرام متغیر پاسخ  تغییرات سود در سال t+1 بعد از تبدیل. 80
نمودار (7-4): نمودار هیستوگرام  باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ جریان وجوه نقدحاصل از عملیات در سال t+1. 85
نمودار (8-4): نمودار هیستوگرام باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ  سود خالص اقلام تعهدی غیر اختیاری در سال t+1. 91
نمودار (9-4): نمودار هیستوگرام  باقیمانده های استاندارد شده رگرسیون با متغیر پاسخ  تغییرا سود در سال t+1 96

 

قیمت فایل فقط 16,000 تومان

خرید

برچسب ها : ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی , ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی , ارزیابی نوع مدیریت , مدیریت سود , بررسی اثر ساختار مالكیت , اندازه شرکت , مدیریت سودآوری آتی , دانلود پایان نامه حسابداری , دانلود پژوهش رشته حسابداری , دانلود مقاله حسابداری , حسابداری , پایان نامه , پژوهش , تحقیق , مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق ,

محمد غفوری تبار بازدید : 83 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام

بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام دسته: حسابداری
بازدید: 16 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 619 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 151

در اقتصاد رو به رشد حال حاضر مدیران سرمایه گذار و مدیران پرتفوی، همواره به دنبال گزینه های مناسب سرمایه گذاری هستند تا بتوانند هم سود مورد نظر را کسب کنند و هم در بلند مدت ثروت خود را افزایش دهند

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام با استفاده از روش HML و SMB در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


چكیده:
در اقتصاد رو به رشد حال حاضر مدیران سرمایه گذار و مدیران پرتفوی، همواره به دنبال گزینه های مناسب سرمایه گذاری هستند تا بتوانند هم سود مورد نظر را کسب کنند و هم در بلند مدت ثروت خود را افزایش دهند. سرمایه گذاران  به منظور انتخاب بهینه در سرمایه گذاری سهام ، نیازمند اطلاعاتی از قبیل میزان سود آوری سهام ، بازده سهام و... هستند . در این راستا ، استفاده از اطلاعات اقلام صورتهای مالی و بازده سهام شاید بتواند راهنمای مناسبی برای سرمایه گذاران و مدیران شركت ها جهت نیل به اهداف مورد نظر باشد. این تحقیق که از نوع تحقیق توصیفی – همبستگی بوده ، به بررسی ارتباط بین اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار می پردازد. بدین منظور ، تعداد 56 شرکت  در طی دوره زمانی 86–1382 از بین شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار انتخاب گردید و پس از جمع آوری اطلاعات مربوط به متغیرهای مستقل و وابسته  و تشكیل پرتفوی بر اساس اندازه و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و به کمک  تجزیه و تحلیل رگرسیون و همبستگی ، فرضیات تحقیق مورد آزمون قرار گرفت و معنی دار بودن الگوها نیز با استفاده از آزمون آماری F ، آزمون T ، ضریب تعیین، ضریب همبستگی و آزمون دوربین – واتسون ، و بررسی مفروضات رگرسیون مورد سنجش قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیات نشان می‌دهد که نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، نسبت به متغیر اندازه شرکت قدرت تبیین بالاتری را برای پیش بینی بازده واقعی سهام داشت.
واژگان كلیدی: اندازه شركت، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، بازده سهام، شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، روش SMB، روش HML

فهرست مطالب:
چكیده:
مقدمه:
فصل اول: كلیات تحقیق
1-1-مقدمه :
2-1 بیان مسأله
3- 1 تاریخچه موضوع تحقیق
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق
5-1 اهداف تحقیق
1-5-1 هدف کلی
2-5-1 هدف ویژه
6-1 چارچوب نظری تحقیق
7-1 فرضیات تحقیق
8-1 تعریف واژگان و اصطلاحات
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2- مقدمه:
2-2 بازار مالی:
1-2-2 کارکرد های اقتصادی بازار مالی
1-1-2-2 کمک به فرایند تشکیل سرمایه
2-1-2-2 تعیین قیمت دارایی های مالی
3-1-2-2 ایجاد بازار ثانویه برای معاملات دارایی های مالی (افزایش نقدینگی داراییها)
4-1-2-2 کاهش هزینه مبادلات
2-2-2 طبقه بندی بازارهای مالی
1-2-2-2 بازار پول
2-2 -2-2 بازار سرمایه
3-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان
4-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار تهران
5-2 تعریف بورس اوراق بهادار
6-2 دارایی
1-6-2 دارایی مالی
7-2 اوراق بهادار
8-2 سهام عادی
9-2 بازده سهام
1-9-2 مفهوم بازده
10-2 بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار
1-10-2 بازده تحقق یافته
2-10-2 بازده مورد انتظار
11-2 اجزای بازده
1-11-2 سود دریافتی
2-11-2 سود(زیان)سرمایه
12-2 اندازه شرکت و اثر گذاری آن در عملکرد شرکت
1-12-1 لزوم تجزیه و تحلیل اندازه شرکت
13-2 شاخص های اندازه
1-13-2 میزان دارایی شرکت
2-13-2 میزان فروش کل شرکت
3-13-2 لگاریتم فروش کل
4-13-2 تعداد پرسنل شرکت
5-13-2 ارزش بازار شرکت
14-2مفهوم ارزش
15-2 انواع ارزش
1-15-2 ارزش اسمی
3-15-2 ارزش بازار
4-15-2 ارزش انحلال
5-15-2 ارزش با فرض تداوم فعالیت شرکت
6-15-2 ارزش ذاتی
7-15-2 ارزش منصفانه
16-2 نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار (BE/ME )
17-2 قیمت گذاری (ارزشیابی) دارایی های مالی
18-2 مدل بهینه سازی پرتفوی مارکوویتز
19-2 مدل های تعادلی
1-19-2 نظریه قیمت گذاری آربیتراژ
2-19-2 مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای
1-2-19-2 کاربردهای مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
3-19-2 مدل سه عاملی فاما و فرنچ
1-3-19-2 عامل اندازه
2-3-19-2 عامل ارزش
24-2 پیشینه تحقیق
1-24-2 تحقیقات در خارج از ایران
2-24-2 تحقیقات انجام شده در ایران
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3- مقدمه
2-3 روش تحقیق
3-3 جامعه مطالعاتی
4-3 قلمرو تحقیق:
1-4-3 قلمرو موضوعی تحقیق :
2-4-3-قلمرو زمانی تحقیق :
3-4-3-قلمرو مکانی تحقیق :
5-3 مدل تحلیلی تحقیق و شیوه اندازه گیری متغیر های تحقیق
6-3 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات58
7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
1-4 مقدمه:
2-4 شاخص های توصیفی متغیر ها
3-4 آزمون فرضیه ها
1-3-4 فرضیه اول
2-3-4 فرضیه دوم
4-4 آزمون فرضیات در حالت دو متغیره
5-4 آزمون معنی داری رگرسیون چند گانه
6-4 آزمون هم خطی
7-4 خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5-مقدمه
2-5 نتایج آزمون فرضیه ها
1-2-5 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها در رگرسیون تک متغیره
2-2-5 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها در حالت رگرسیون دو متغیره
3-5 نتیجه گیری
4-5 پیشنهاد هایی  مبنی بریافته های  تحقیق
5-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
6-5 محدودیت های تحقیق
پیوستها:
پیوست الف:
پیوست ب:
پیوست ج:
پیوست د:
پیوست ه:
منابع و ماخذ:
منابع فارسی:
منابع لاتین:
منابع اینترنتی:
چکیده انگلیسی .......................................................................................................
 نگاره 1-1: یافته های تحقیقات در ارتباط با نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام
نگاره 1-4 : توصیف متغیرها با شاخص های مرکزی، پراکندگی و نمودار توزیع داده ها (Statistics)
نگاره 2-4  : آزمون كلموگروف- اسمیرنف در سطح هر پرتفوی
نگاره 3-4 : ضریب همبستگی و ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون در ارتباط با اندازه شركت و بازده
نگاره 4-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و بازده واقعی S/H
نگاره 5-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و بازده واقعی S/H
نگاره 6-4 : ضریب همبستگی و ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون در ارتباط با نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و بازده
نگاره 7-4 : تحلیل واریانس بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و بازده واقعی S/H
نگاره 8-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و بازده واقعی ….S/H
نگاره 9-4 : ضریب همبستگی و ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون در ارتباط با اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی
نگاره 10-4: متغیرهای رگرسیون چند گانه
نگاره 11-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/H
نگاره 12-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/M
نگاره 13-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/L
لیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/H
نگاره 15-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/M
نگاره 16-4 : تحلیل واریانس بین لگاریتم اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/L
نگاره 17-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/H
نگاره 18-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/M
نگاره 19-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی B/L
نگاره 20-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/H
نگاره 21-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/M
نگاره شماره 22-4 : ضرایب معادله رگرسیون بین لگاریتم طبیعی اندازه شركت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده واقعی S/L
نگاره  23 -4 : تحلیل شاخص وضعیت و مقادیر ویژه متغیرهای  مستقل
نگاره 24-4: وضعیت هم خطی بین متغیرها
نگاره 25-4 خلاصه نتایج فرضیات
 نمودار1-1 : رابطه بین اندازه شرکت و ارزش دفتری به ارزش بازار جهت تشکیل پرتفوی
 نمودار1-3: رابطه بین هدف، روش و ابزار
نمودار 1-4 : نمودار هیستوگرام در بازده واقعی
نمودار 2-4 : معادله رگرسیون بین اندازه شركت و بازده واقعی S/H
نمودار 3-4 : نمودار هیستوگرام در بازده واقعی
 نمودار 4-4 : معادله رگرسیون بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و بازده واقعی S/H

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام , بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام , نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام , ارزش دفتری , ارزش بازار , اندازه شرکت با بازده سهام , اندازه شركت , نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار , بازده سهام , شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , روش SMB، روش HML , دانلود پایان نامه حسابداری , دانلود پژوهش

محمد غفوری تبار بازدید : 230 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه بیمه آسیا

پروژه بیمه آسیا دسته: حسابداری
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 98 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 73

با توجه به انواع ریسك ، قراردادهای بیمه نیز انواع متعددی دارد ماهیت حقوقی بیمه نامه ها در كلیه موارد یكسان نیست و گهگاه می توان تفاوتهایی بین آنها تشخیص داد برای تقسیم بندی انواع بیمه ها روشهای مختلفی ارائه شده است طبقه بندیهای مورد استفاده در زیر بر مبنای كاربرد بیمه در زمینه های مختلف انجام گرفته و در عین حال مبین وجود تفاوتهای حقوقی بین آن

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پروژه بیمه آسیا

 

شرکت سهامی بیمه آسیا در سی ام تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه ای و عملیات بازرگانی تاسیس شد. این شرکت در همان تاریخ ذیل شماره 6795 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. بر اساس مصوبه شورای انقلاب اسلامی و لایحه قانونی ملی شدن موسسات بیمه و موسسات اعتباری، مصوب سال 1358 شرکت سهامی بیمه آسیا از تاریخ 4/4/1358 ملی اعلام شد.

در اوایل سال 1360 به دلیل عدم اجازه فعالیت به برخی از شرکت های بیمه ساختار فعالیت های شرکت سهامی بیمه آسیا ابعادی تازه یافت. به استناد ماده دوم قانون اداره امور شرکت های بیمه مصوب 13/9/1376 مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، اساسنامه این شرکت در جلسه مورخ 15/9/1368 به تصویب وزیران رسید. این اساسنامه موجب شد تا تسهیلات مطلوبی برای کلیه فعالیتهای شرکت فراهم شود.

بر اساس مصوبه جدید، موضوع فعالیت شرکت بیمه آسیا عبارت است از:

1- انجام انواع عملیات مربوط به امور بیمه های بازرگانی در رشته بیماریهای اشیاء، مسئولیت و اشخاص

2- قبول بیمه های اتکایی از موسسات بیمه داخلی و خارجی 

3- واگذاری بیمه های اتکایی  از موسسات بیمه داخلی و خارجی

همچنین شرکت سهامی بیمه آسیا به منظشور توسعه فعالیتهای خود در  سراسر کشور و تامین نیازهای بیمه ای هم میهمان عزیز، مبادرت به تشکیل سرپرستی های یازدگانه نموده است که هر یک از آنها نیز چند شعبه را تحت پوشش دارد.

در حال حاضر 10 سرپرستی، حدود 100 شعبه و اداره پرداخت خسارت و افزون بر 1000 نمایندگی حقیقی و حقوقی در بیش از 275 شهر کشور، شبکه فعالیت شرکت بیمه آسیا را تشکیل می دهند.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

فصل اول

تاریخچه بیمه آسیا                                                                                   2

قصل دوم

تقسیم بندی انواع بیمه                                                                               5

قرارداد بیمه                                                                                           8

بیمه نامه                                                                                                11

تعهدات بیمه گذار                                                                                   14

حدود تعهدات بیمه گذار در اعلام خطر موضوع بیمه                                        16

پرداخت حق بیمه                                                                                    17

بیمه آتش سوزی                                                                                     21

شکست شیشه                                                                                         24

بیمه تمام خطر مقاطعه کاران                                                                      28

اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی ریسک                                                       32

بیمه های مسئولیت مدنی                                                                           34

انواع بیمه مسئولیت مدنی                                                                          36

بیمه حمایت و پس انداز                                                                            57

بیمه نامه های مختلط عمر و پس انداز                                                           58

فصل سوم                                                                                            

نمودار سازمانی بیمه آسیا                                                                           62

اهم وظایف و اختیارات و مسئولیتها در بخش اداره خسارت جانی                        63

ارتباط بین روژه مزبور با درس پروژه مالی                                                   64

 

فصل چهارم                                                                                          

ثبت اسناد هزینه                                                                                     68

ثبت اسناد مطالبات                                                                                  68

وارد کردن اطلاعت پرونده ها                                                                   68

گرفتن استعلام از پرونده ها                                                                       69

صدور چک و تاییدیه پرداخت چک                                                           69

پرفراژ چک و تاییدیه پرداخت چک                                                           69

تهیه صورت مغایرت بانکی                                                                        70

تکمیل کردن دفتر حواله خسارت                                                                70

فصل پنجم                                                                                            

خلاصه و نتیجه                                                                                       72

فصل ششم

فرمهای دوره کارآموزی                                                                           73

منابع

 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه بیمه آسیا , تحقیق بیمه آسیا , پروژه بیمه آسیا , پژوهش بیمه اسیا , کارآموزی بیمه آسیا , انواع بیمه , حدود تعهدات بیمه گذار در اعلام خطر موضوع بیمه , انواع بیمه مسئولیت مدنی

محمد غفوری تبار بازدید : 260 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی

پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی دسته: حسابداری
بازدید: 11 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 67 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 56

این شركت در سال 1381 تاسیس گردیده است شركت فوق در پی آن است كه تولید آب معدنی وخدمات رسانی آن را مدنظر قرار دهد

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی

 

خلاصه شركت:

این شركت در سال 1381 تاسیس گردیده است . شركت فوق در پی آن است كه تولید آب معدنی وخدمات رسانی آن را مدنظر قرار دهد.

مالكیت این شركت بر عهده 2 نفر از سهامداران می‌باشد كه هر یك به میزان مساوی سرمایه گذاری كرده اند و به نسبت مساوی از سود بهره مند می‌شوند.

خلاصه هزینه های سرمایه گذاری جهت راه اندازی شركت:

ازآنجایی كه اجرای طرح از نظر وجه سرمایه گذاری در خور توجه است حمایت مالی به صورت جدی از این صنعت نه تنها لازم است بلكه ضروری می‌باشد و كمكهای مالی میتواند به صورت ارائه تسهیلات بانكی ارزان قیمت، كاهش نرخ مالیات، ارائه امكانات زیر بنایی طرح به صورت یارانه ای، طولانی كردن باز پرداخت تسهیلات بانكی، كمك درشناساندن محصول در بازارهای جهانی می‌باشد

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی , پروژه مالی , حسابداری , شرکت تولید آب معدنی , پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی , دانلود پروژه مالی حسابداری شرکت تولید آب معدنی , دانلود پروژه مالی , دانلود پروژه حسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 196 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری

برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری دسته: حسابداری
بازدید: 15 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 450 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 87

تنوع مؤسسات و گوناگونی فعالیتهای مختلف اقتصادی در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداری را بر آن داشته تا در قالب مبانی و اصول عمومی، راه حلهای متناسبی را برای نگهداری حسابهای فعالیتهای گوناگون، به نحوی فراهم آورد كه صورتهای مالی مؤسسات تصویر گویاتری از نتایج عملیات و وضعیت مالی ارائه دهند

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری

 

تنوع مؤسسات و گوناگونی فعالیتهای مختلف اقتصادی در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداری را بر آن داشته تا در قالب مبانی و اصول عمومی، راه حلهای متناسبی را برای نگهداری حسابهای فعالیتهای گوناگون، به نحوی فراهم آورد كه صورتهای مالی مؤسسات تصویر گویاتری از نتایج عملیات و وضعیت مالی ارائه دهند. از طرفی، فعالیتهای مؤسسات اقتصادی در كشورهای مختلف در بستری از اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی و در محدوده مناسبات حقوقی كشور انجام می شود و این عامل، به نوبه خود، جستجو و یافتن راه حل مناسب و مطلوب را در محدوده راه حلهای متعارف در سطح بین المللی الزامی كرده است.

ارجاع طرحهای ساخت و ساز ابنیه، تأسیسات و تجهیزات بزرگ از طرف كارفرمایان عمومی و خصوصی به پیمانكاران مختلف، انعقاد قراردادهای بلند مدت پیمانكاری برای اجرای طرحهای یاد شده و انجام دادن فعالیتهای ساخت و ساز در قالب این قراردادها توسط پیمانكاران، یكی از فعالیتهای عمده اقتصادی است كه نیازمند روشهای مناسب ثبت و ضبط معاملات و فعالیتهای مالی، تهیه و تنظیم گزارشهای درون سازمانی، اندازه گیری و شناخت درآمد و در نهایت تهیه و ارائه صورتهای مالی متناسب برای پیمانكاران و كارفرمایان است.

حسابداری پیمانكاری یكی از مقولاتی است كه مراجع حرفه ای، پژوهشگران و مؤلفان حسابداری در كشورهای پیشرفته از دیرباز به عنوان مقوله خاص در حسابداری به آن پرداخته اند و در كشورهای پیشرفته و همچنین در سطح بین المللی استاندارهای حسابداری خاصی برای آن وضع شده است. در كشور ما نیز از الها پیش مبحث حسابداری پیمانكاری در كتابها و نشریات گوناگونی مورد بحث قرار گرفته و كوشش شده است در چارچوب روشها و رویدادهای متداول و استانداردهای حسابداری كشورهای پیشرفته راه حل ها و روشهای مناسبی برای نگهداری حسابها، شناسایی و اندازه گیری سود عملیات پیمانكاری و تهیه و ارائه صورت های مالی مؤسسات پیمانكاری در قالب مناسب حقوقی سازوكارها و الزامات محیطی حاكم بر این فعالیت عمده اقتصادی عرضه می شود.

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

برچسب ها : برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری , برآورد هزینه ها , طرح حسابداری پیمانکاری , برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 274 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

تئوری حسابداری

تئوری حسابداری دسته: حسابداری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 62 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 117

تئوری حسابداری مجموعه‌ای از فرضیات مبنا، تعاریف، اصول، مفاهیم و نحوه استنتاج آنهاست که زیربنای تدوین استانداردهای حسابداری توسط مراجع مربوط بوده و شالوده گزارش اطلاعات حسابداری را تشکیل می‌دهد

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

تئوری حسابداری

 

تئوری حسابداری مجموعه‌ای از فرضیات مبنا، تعاریف، اصول، مفاهیم و نحوه استنتاج آنهاست که زیربنای تدوین استانداردهای حسابداری توسط مراجع مربوط بوده و شالوده گزارش اطلاعات حسابداری را تشکیل می‌دهد. در این راستا تئوری حسابداری، نوعی چارچوب مفهومی مرجع به‌وجود می‌آورد که مقررات خاص حسابداری براساس این چارچوب تدوین می‌شوند. در هر کشوری، هدف از تدوین چارچوب مفهومی، فراهم آوردن رهنمودی عام و فراگیر در چارچوب ویژگیهای کشور برای وضع و تجدیدنظر در استانداردهاست به‌طوری‌که حقوق و منافع استفاده‌کنندگان، تهیه‌کنندگان و حسابرسان گزارشها و صورتهای مالی به‌طور متعادل حفظ شود. چارچوب مفهومی تهیه شده علاوه بر هدایت تدوین‌کنندگان استانداردهای حسابداری مربوط به موضوعات مختلف، می‌تواند مراجع تصمیم‌گیری، مدیران واحدهای اقتصادی و اشخاص ذی‌حق، ذی‌نفع و ذی‌علاقه را در قضاوت نسبت به مسائل حسابداری و استانداردهای تدوین‌شده یاری دهد.

تعریف حسابداری:

حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است.  كامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است:

   حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های  مالی یك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام.

  تعریف حسابداری سازمانهای دولتی نیز خارج از حدود تعریف مذكور نیست. و در این سازمانها نیز باید كلیه فعالیتهای مالی در قالب اعداد قابل سنجش به پول ثبت طبقه بندی و تلیخیص شود و در مورد مطالعه و بررسی و تجزیه و تحلیل  ثبت تلخیص، گزارش نویسی و تفسیر نتایج حاصله از معادلات و مؤسسات و ادارات دولتی  می باشد كه با توجه به این قوانین و مقررات مالی دولت انجام می شود.

بنابراین حسابداری  دولتی شامل تمام عملیات وصول و پرداخت منابع مالی دولت و نگاهداری حسابه8ای سازمانهای دولتی و نیز تهیه گزارشهای  مالی مربوطه می باشد.

صورتهای مالی سازمانهای دولتی به منظور رفع نیازهای  اساسی زیر تهیه می شود:

1- نیاز قانونی: دولت و سازمانهای دولتی مشمول قوانین و مقرراتی می باشند كه محدودیتهای  اساسی در مورد نوع، ماهیت، طبقه بندی و محتویات حسابها و صورتهای مالی برای آنها ایجاد می نماید.

2- نیازهای نظارتی: قوه مقننه، دولت و افراد كشور جهت نظارت بر عملیات  سازمانهای دولتی به خصوص عملیات مربوط به اجرای  بودجه و ارزیابی  عملكرد مدیریت سازمانهای مذكور  به اطلعات كافی نیاز دارند.

3-نیاز اطلاعاتی: مدیران سازمانهای دولتی به منظور برنامه ریزی تصمیم گیری  و اجرای عملیات به نحوه  مطلوب  و مناسب، به اطلاعات و كزارشهای به موقع صحیح نیاز دارد.

دولت به علت عهده دار بودن مسئولیت وصول و معرفت درآمدها و وجوه عمومی و نگهداری حسابهای دولتی و تهیه گزارشهای مالی لازم برای اطلاع مردم كشور و قوه مقننه ایفا كننده نقش اساسی در حسابداری دولتی است. و در واقع حسابداری دولتی ابزاری است كه مدیریت دستگاه  های دولتی را قادر می سازد كه منابع مالی مورد استفاده كه بخشی از اعتبارات مصوب تخصیص یافته دولت را تشكیل می دهد به نحو صحیح و در جهت تحقیق برنامه های مصوب  به مصرف برسانند. منظور اصلی  از برقراری سیستم حسابداری عبارت است از تهیه و تنظیم اطلاعات مالی و مربوط به یك سازمان كه مورد احتیاج مدیران، صاحبان سرمایه، بستانكاران دولت و عموم مردم می باشد.

در اغلب كشورها سازمانهای دولتی در دو شكل  كلی انتفاعی و غیر انتفاعی ایجاد و اداره می شوند و در هر یك از  سازمانهای دولتی هزینه ها را معمولاً از محل درآمدهای خود كه با فروش كالا و ارائه خدمات تحصیل می نمایند تأمین می كنند بنابراین سیستم حسابداری این نوع سازمان باید امكان  شناساسیی درآمدها و هزینه های واقعی هر سال مالی و مقایسه آنها با یكدیگر و تعیین میزان داراییها، بدهیها و ارزش ویژه (حقوق صاحبان سهام ) را در پایان سال مالی فراهم سازد. سازمانهای دولتی غیر انتفاعی هزینه های خود را از محل  درآمدهای عمومی دولت و در حدود اعتبارات مصوب تأمین می نماید.

اقسام دستگاههای اجرایی در نظام اداری جمهوری اسلامی به شرح زیر می باشد:

1-   وزارتخانه ها

2-   مؤسسات دولتی

3-   شركتهای دولتی

4-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی

-وزارتخانه ها واحدهای سازمانی مشخص است كه به موجب قانون به این عنوان شناخته شده یا بشود.

-   مؤسسات دولتی واحد سازمانی مشخصی است كه موجب قانون ایجاد و زیر نظر یكی از قوای سه گانه اداره می شود و عنوان وزارت خانه ندارد. نهاد ریاست جمهوری كه زیر نظر ریاست جمهوری اداره می گردد یك مؤسسه دولتی شناخته می شود. شركت دولتی شناخته شده باشد. و بیش از 5 درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد. هر شركت تجاری كه از طریق سرمایه گذاری شركتهای دولتی ایجاد شود و مادام كه بیش از پنجاه درصد سهام آن متعلق به شركتهای دولتی است شركت دولتی تلقی می گردد.

-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر انتفاعی غیر دولتی واحدهای سازمانی مشخص هستند كه با اجازه قانون به منظور وظایف و خدماتی كه جنبه عمومی دارد تشكیل شده و یا می شود.

خصوصیات حسابداری دولتی

اصول عمومی:

1- استفاده از بودجه جهت كنترل دقیق وجوه عمومی به منظور:

الف- عدم تجاوز مخارج از حدود مقرر در قانون بودجه

ب- صرفه جویی در مصرف وجوه عمومی

ج‌-     مقایسه و تطبیق عملیات با بودجه مصوب

2- تقسیم منابع درآمد با توجه به هدفهای مورد نظریه حسابهای مخصوص از طریق:

الف- نگهداری حسابهای جداگانه برای انواع مختلف وجود دولتی.

ب- هر حساب یك واحد كامل حسابداری است.

3-برقراری كنترل داخلی قوی و سیستم حسابداری داخلی.

الف- مطالعه و سنجش لیاقت و درستی مأموران یك سازمان

4-توجه به حسابداری درآمد و هزینه به جای حسابداری برای سود و زیان زیرا:

الف- منظور اصلی دولت تحصیل سود نیست.

ب- هدف اصلی و اساسی دولت انجام خدمات خاص، یا خدمات عمومی برای استفاده عموم مردم یا اهالی  یك منطقه معین است.

فهرست منابع و مأخذ:

1)     اصول حسابداری دولتی - دكتر نبوی -  جلد 8 از سری اصول حسابداری و حسابرسی - انتشارات فروردین

2)     حسابداری دولتی در ایران- عبدالمحمد سمیعی - چاپ هشتم - انتشارات مركز مدیریت دولتی

3)     اصول كاربرد حسابداری در سازمانهای دولتی و  غیر انتفاعی - جعفر باباخانی

4)  اصول حسابداری در سازمانهای دولتی- داود اقوامی - چاپ اول 1367- سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاهها.

5)     - آبنوس، سورن. «حسابداری صنعتی». جلد اول، انتشارات ترمه، 1379.

6)     - بختیاری، پرویز. «حسابداری و مدیریت مالی برای مدیران». انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، 1378.

7)     - تقوی، مهدی. «مبانی علم اقتصاد». چاپ اول، انتشارات مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران، تهران، 1370.

8)     - خواجوی، شکراله. «حسابداری صنعتی، انتشارات جهاد دانشگاهی». دانشگاه تهران، 1370

9)     - شیم، سیگل. «حسابداری مدیریت». ترجمه پرویز بختیاری. انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، 1379.

10)- فرزیب، علیرضا. «نظام نوین بودجه ریزی در ایران». شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر، 1384

11)- مجلس شورای اسلامی. «برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران». سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، 1384

12)- نژاد پاریزی، ایران و ساسان گهر، مهدی. «سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل». موسسه بانکداری اسلامی، 1371.

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : تئوری حسابداری , تئوری حسابداری , حسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 191 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور

گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور دسته: حسابداری
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 214 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

صنایع کاغذ سازی نوظهور (شرکت سهامی عام) درتاریخ 28081340 تحت شماره 7987 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور

 

تاریخچه فعالیت شرکت

صنایع کاغذ سازی نوظهور (شرکت سهامی عام) درتاریخ 28/08/1340 تحت شماره 7987 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و براساس پروانه بهره برداری شماره 50666 مورخ 04/09/1348 بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات کاغذی بهداشتی در ایران شروع به فعالیت نموده است. فعالیت اولیه شرکت قبل از شروع به بهره برداری از سال 1329 شمسی با وارد کردن محصولات کاغذی بهداشتی کلینکس که تحت لیسانس شرکت کمبرلی کلارک امریکا قرار داشته آغاز و برای اولین بار این نوع محصولات را وارد بازار ایران نمود. پس از آن در سال 1340 شمسی با وارد کردن ماشین آلات تبدیلی اقدام به بسته بندی محصولات کاغذی بهداشتی و نهایتاً از سال 1348 با راه اندازی اولین کارخانه تولید کاغذ تیشو گامی موثر و بزرگ در راه خودکفایی و پیشبرد صنایع سلولزی و بهداشتی کشور برداشته شد.

در سالهای بعد همگام با افزایش تقاضای داخلی وهمچنین اهداف شرکت در خصوص ورود به بازارهای بین المللی طی دو مرحله با توسعه و افزایش سرعت ماشین آلات نسبت به افزایش ظرفیت تولید کارخانه اقدام گردیده است.

صنایع کاغذ سازی نوظهور (شرکت سهامی عام) درتاریخ 28/08/1340 تحت شماره 7987 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در سال 1359 شرکت مشمول بند « ج« قانون حفاظت وتوسعه صنایع ایران گردید و مدیریت آن بر عهده سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت. ضمن آنکه بموجب حکم شماره 2-298-544 مورخ 02/11/1371 دیوان داوری لاهه، مالکیت 5/93 درصد سهام متعلق به خانواده جیمس.ام. سقیع (سهامداران قبلی) به دولت جمهوری اسلامی ایران ( سازمان صنایع ملی ایران) انتقال یافت.

در سال 1372 سرمایه شرکت از مبلغ پنجاه میلیون ریال به مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال معادل یک میلیون و هشتصد هزار سهم یکهزار ریالی افزایش یافت.

براساس قرارداد شماره 8381/6004512 مورخ 12/05/1373 سازمان صنایع ملی ایران اقدام به واگذاری سهام خود به میزان 6264 درصد به بخش خصوصی نمود لیکن این قرارداد بموجب مصوبه مورخ 06/07/1376 شورای سازمان صنایع ملی ایران لغو و مجدداً سهام مزبور به مالکیت سازمان صنایع ملی ایران منتقل گردید.

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور , گزارش کارآموزی , حسابداری , صنایع کاغذ سازی نوظهور , گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور , دانلود گزارش کارآموزی حسابداری صنایع کاغذ سازی نوظهور , کارآموزی , گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی حسابداری , دانلود گزارش کارآموزی حسابداری , دانلود گزارش کارآموزی

محمد غفوری تبار بازدید : 217 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود پروژه مالی انبارداری

دانلود پروژه مالی انبارداری دسته: حسابداری
بازدید: 16 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 60 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 84

در بررسی مؤسسات و سازمان های مختلف، خصوصاً تولیدی و صنعتی، ملاحظه می شود كه اكثر سرمایه های آن ها را مواد لازم و كالاهای مصرفی تشكیل میدهد و قسمت عمده سرمایه آن ها مصرف تهیه اجناس و وسایل مذكور می گردد

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

پروژه مالی انبارداری

 

در بررسی مؤسسات و سازمان های مختلف، خصوصاً تولیدی و صنعتی، ملاحظه می شود كه اكثر سرمایه های آن ها را مواد لازم و كالاهای مصرفی تشكیل میدهد و قسمت عمده سرمایه آن ها مصرف تهیه اجناس و وسایل مذكور می گردد.

اگر موجودی های جنسی یك مؤسسه بیش تر از اندازه مورد احتیاج باشد. قسمتی از سرمایه آن مؤسسه به حال ركورد در می آید و اگر این موجودی كمتر از حد لزوم باشد در برنامه عملیاتی و خدماتی آنها وقفه حاصل می شود. در راستای جلوگیری از ركورد سرمایه و یا ایجاد وقفه در اجرای وظایف سازمان و یا مؤسسه لازم است روشی صحیح، اساسی و مقرون به صرفه در انجام خرید نگهداری و مصرف كالا به مورد اجرا گذارده شود. در سازمان های موفق و پیشرفته، وظایف مربوط به انبارداری و كنترل مواد در درجه اول اهمیت قرار دارد. با توجه به نكات مذكور تهیه تداركات كالا و ارائه خدمات موردنیاز یا كیفیت مناسب و رعایت صرفه جویی و همچنین حفظ و حراست اموال و كالا و در دسترس قرار دادن سریع آن ها از وظایف عمده كارپردازی و انبار می باشد.

فهرست

 

 مقدمه...............................................................................................................        1

 

فصل اول- اصول انبارداری

 

كلیات ............................................................................................................        3

 

تعریف انبار و مخزن......................................................................................        4

 

وظایف انباردار...............................................................................................        5

 

انواع موجودی های انبار .............................................................................        5

 

سازمان انبار .................................................................................................. 7

 

نقش انبار در اقتصاد كشور.......................................................................... 9

 

نقش انبار در تجارت.................................................................................... 9

 

نقش انبار در صنعت..................................................................................... 10

 

هدف از استقرار یك سیستم انبارداری....................................................... 10

 

سیستم انبارداری و مزایای آن..................................................................... 13

 

خط مشی های انبارداری............................................................................. 16

 

 

 

فصل دوم- مراحل اجرایی خرید

 

قسمت اول: خریدهای داخلی....................................................................  18

 

درخواست خرید.........................................................................................  18

 

سفارش خرید كالا به فروشنده..................................................................  21

 

دفتر راهنمایی سفارش ها...........................................................................  22

 

قسمت دوم: خریدهای خارجی..................................................................  25

 

كلیات...........................................................................................................  25

 

قیمت براساس سیف (CIF).....................................................................  25

 

قیمت براساس (C8F)............................................................................... 26

 

قیمت براساس (F.O.B)...........................................................................  26

 

قیمت براساس (F.A.S)............................................................................  26

 

 

 

فصل سوم – منابع ورود كالا به انبار

 

از طریق خیدهای داخلی............................................................................  27

 

از طریق خریدهای خارجی........................................................................  27

 

كالای انتقالی از سایر انبارها و اجناس برگشتی......................................          27

 

كالاها و لوازمی كه در كارگاه های یك مؤسسه ساخته می شود...........          28

 

ورود كالاهای خریداری شده به انبار.......................................................  30

 

تحویل كالا به انبار.....................................................................................  31

 

تحویل كالا به انبار به صورت تحویل دائم..............................................  31

 

تحویل كالا به انبار به صورت تحویل موقت...........................................  31

 

نحوه و موارد استفاده از فرم قبض انبار....................................................  32

 

درخواست كالا و مواد از انبار...................................................................  32

 

تحویل و خروج كالا از انبار......................................................................  33

 

رسید انبار مستقیم ......................................................................................  34

 

دریافت ابزارآلات از انبار...........................................................................  35

 

 

 

فصل چهارم- كدگذاری كالا و لوازم

 

قسمت اول: كلیات كدگذاری..................................................................... 37

 

كلیات كدگذاری.......................................................................................... 37

 

روش الفبایی................................................................................................. 37

 

روش شماره گذاری ساده............................................................................ 38

 

روش الفبا و شماره (حروف و عدد)........................................................  38

 

روش نیمونیك.............................................................................................  39

 

كدگذاری براساس طبقه بندی كالا...........................................................  39

 

طبقه بندی و كدگذاری استاندارد بین المللی..........................................          41

 

روش طبقه بندی و كدگذاری اختصاصی.................................................  43

 

روش شماره گذاری دسیمال یا دهدهی...................................................   44

 

قسمت دوم: چیدن جنسی در انبار............................................................  46

 

چیدن جنسی در انبار..................................................................................  46

 

سیستم كاردكسی......................................................................................... 48

 

كارت روی قفسه (Bin Card)................................................................ 51

 

گزارش موجودی انبار.................................................................................  52

 

اصول ایمنی و حفاظت..............................................................................  52

 

 

 

فصل پنجم- كنترل موجودی های انبار

 

قسمت اول: موجودی برداری «عینی» اجناس..........................................  54

 

وظایف انبار در ارتباط با سفارش و موجودی ها....................................  57

 

نقطه سفارش...............................................................................................  57

 

روش حداكثر- حداقل...............................................................................  57

 

میزان حداقل موجودی و ذخیره احتیاطی.................................................  58

 

میزان حداكثر موجودی..............................................................................  58

 

متوسط موجودی.........................................................................................  59

 

شرح مراحل انجام سفارش از طریق انبار................................................   59

 

تعیین بهای موجودی های انبار.................................................................  60

 

روش بهای تمام شده واقعی......................................................................  61

 

الف) روش میانگین متحرك قیمت ها......................................................  61

 

ب) روش میانگین وزنی............................................................................  62

 

ج) روش اولین صادره از اولین وارده (FiFo)......................................  63

 

د) روش اولین صادره از آخرین وارده (LiFo).....................................  64

 

روش بهای تمام شده با قیمت بازار هر كدام كه كمتر است..................          65

 

روش بهای «معادل بازار»............................................................................  65

 

روش قیمت فروش......................................................................................  65

 

قسمت دوم:هزینه های انبارداری................................................................  66

 

هزینه سفارش..............................................................................................  67

 

هزینه نگهداری كالا در انبار......................................................................  67

 

قسمت سوم: حسابداری انبار و تداركات.................................................  68

 

عملیات حسابداری خرید...........................................................................  68

 

 فصل ششم- قانون محاسبات عمومی

 

اموال دولتی.................................................................................................  70

 

منابع و مأخذ................................................................................................  79

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پروژه مالی انبارداری , پروژه مالی , مالی , انبارداری , پروژه مالی انبارداری , دانلود پروژه مالی انبارداری , دانلود پروژه مالی , پروژه , دانلود پروژه

محمد غفوری تبار بازدید : 177 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه حسابداری اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی

پروژه حسابداری اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی دسته: حسابداری
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 60 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 81

اداره مالی اداری ضمن ارائه خدمات به متقاضیان و مشتركین تلفنی بصورت قبول تقاضا و اشتراك تلفن و تشكیل پرونده و رسیدگی به امور قبوض مشتركین و محاسبه در آمد و هزینه‌ها ، خدمات تداركاتی و پرسنلی و حقوقی كلیه پرسنل و كاركنان مخابرات شهرستان را به عهده‌دارد كه اگر فعالیت و تداركات و پشتیبانی به موقع این اداره نباشد شاید بتوان گفت به فعالیت بقیه واحدهای ا

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

پروژه حسابداری اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی

اداره مالی اداری

اداره مالی اداری ضمن ارائه خدمات به متقاضیان و مشتركین تلفنی بصورت قبول تقاضا و اشتراك تلفن و تشكیل پرو.نده و رسیدگی به امور قبوض مشتركین و محاسبه در آمد و هزینه‌ها ، خدمات تداركاتی و پرسنلی و حقوقی كلیه پرسنل و كاركنان مخابرات شهرستان را به عهده‌دارد كه اگر فعالیت و تداركات و پشتیبانی به موقع این اداره نباشد شاید بتوان گفت به فعالیت بقیه واحدهای ادارات مختلف این مجموعه بی‌نتیجه و یا متوقف می‌ماند .

امور متقاضیان و امور مشتركین

با انتشار اگهی قبول تقاضای تلفن نسبت به ثبت نام متقاضیان تلفن و فروش فیش به آنان اقدام می‌شود این ثبت نام و فروش فیش بایستی در محدوده مرز خدمات تلفنی كه در طرح ایجاد امكانات مخابراتی است بایستی صورت پذیرد پس از فراهم شدن امكانات فنی ، توسط واحد مذكور جهت كلی متقاضیان ردیف ودیعه تعیین و طی دعوتنامه ای از متقاضی نسبت به تكمیل پرونده اقدام می‌شود و جهت هر یك با رعایت حق تقدیم فرم سیمك شی صادر و به واحد مربوطه ارسال می‌نمایند . پس از عودت فرم مذكور از واحد زیربط به امور متقاضیان نصبت به صدور فرم دایری تلفن و ارسال آن به واحد‌های مربوطه نسبت به بر قراری ارتباط مشتركین اقدام می‌شود و پرونده مربوطه نیز از امور متقاضیان به امور مشتركین جهت استقرار در فایل مربوطه و بایگانی می‌گردد .

پس از دایری هر تلفن كلیه تغییرها و درخواستهای مشتركین در واحد امور مشتركین صورت می‌پذیرد كه اهم آن بشرح ذیل می‌باشد .

1-تغییر نام فیش بكلی ممنوع است مگر بصورت درجا به غیر فقط با تغییر مالك در صوتیكه خریدار ملك ، خریدار فیش مذكور باشد و یا اینكه متقاضی تلفن فوت نموده باشد واگذاری نوبت به احدی از ورّاث با اجازه سایر ورثه طبق گواهی مربوطه ملامانع است .

2-تعویض آدرس فیش كه با اخذ هزینه مربوطه و ارائه مدارك لازم و رعایت آئین نامه و مقررات شركت صورت می‌گیرد . چون نرخ هزینه تعویض آدرس فیش در سه دوره مورد مطالعه یعنی سالهای 68و70و72 تغییر نكرده است لذا تفاوت‌ها در در آمدهایی كه در زیل آمده‌است فقط بخاط تغییرات  می‌باشد كه اشاره می‌شود .

سال

تعداد تعویض آدرس فیش

در آمد بریال

نرخ بریال

سال 68

سال 70

سال 72

5217

13189

24221

2608500

6594500

12110500

500

500

500

تفاوت در آمد تعویض آدرس فیش در سال 70 نسبت به سال 68 مبلغ 3986000 ریال بوده است .

تفاوت در ا‚د تعویض آدرس فیش در سال 72 نسبت به سال 68 مبلغ 9502000 ریال بوده است .

تفاوت در ا‚د تعویض آدرس فیش در سال 72 نسبت به سال 70 مبلغ 5516000 ریال بوده است .

3-تغییر نام تلفن كه با تنظیم فرم مربوطه و رعایت آئین نامه و مقررات مربوطه بلامانع است در محاسبات بعمل آمده چون نرخ هزینه تغییر نام تلفن نیز طی سالهای 68و70و72 تغییری نداشته نداشته است لذا تفاوتها در درآمد به به شرح ذیل می‌باشد.

 

سال

تعداد تعویض آدرس فیش

در آمد بریال

نرخ بریال

سال 68

سال 70

سال 72

219

658

113

109500

329000

556500

500

500

500

تفاوت تغییرات در آمد تغییر نام تلفن در سال 70 نسبت به سال 68 مبلغ 219500 ریال بوده است .

تفاوت تغییرات در آمد تغییر نام تلفن در سال 72 نسبت به سال 70 مبلغ 227500 ریال بوده است .

تفاوت تغییرات در آمد تغییر نام تلفن در سال 72 نسبت به سال 68 مبلغ 44700 ریال بوده است .

4-تغییر مكان تلفن كه با درخواست مشترك همراه است با در نظر گرفتن امكانات فنی و رعایت آئین نامه و مقررات شركت بلامانع است .

5-تعویض شماره تلفن با در خواست كتبی صاحب امتیاز تلفن با ذكر دلیلی مزاحمت یا آزاد نشدن به موقع و یا نیاز به پی در پی نمودن شماره و امثال آن در صورت وجود امكانات فنی و یا بنا به نیاز شركت مخابرات به شمارة مذكور و تعویض آن به شماره دیگر انجام می‌شود . توسط امور مشتركین مخابرات دكتر حسابی و به درخواست مشتركین در سال 72 هشتاد و پنج مورد و در سال 73 یكصد و نود و دو مورد تعویض شماره انجام شده است .

6-قطع و وصل تلافن با تقاضای كتبی صاحب امتیاز آن و یا قائم مقام قانونی وی با تكنیل فرم‌های مربوطه پس از تسویه حساب و پرداخت بدهیهای معوقه و هزینة قطع و وصل انجام خواهد شد و یا اینكه قطع ارتباط صاحب امتیاز بعلت عدم پرداخت بدهی و یا دخالت غیر مجاز در سیمكشی و تغییر مكان و منصوبات تلفن صورت می‌گیرد .

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه حسابداری اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی , پروژه حسابداری , اداره مالی اداری مخابرات , پروژه حسابداری اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی , اداره مالی اداری مخابرات دکتر حسابی , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 195 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق دسته: حسابداری
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 111 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 39

رشته حسابداری گزارش كارآموزی محل كارآموزی شرکت توزیع برق تهران بزرگ واحد جنوب شرق

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق

 

استانداردهای حسابداری بر مبنای مفاهیم نظری گزارشگری مالی تدوین گردیده است. مفاهیم نظری مزبور توسط کمیته تدوین استانداردهای حسابداری با هدف تدوین استانداردهای حسابداری هماهنگ تهیه و به پیوست این مجموعه ارائه شده است .

دامنه کاربرد استانداردهای حسابداری ، صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این به بعد صورتهای مالی نامیده می شود) است که به منظور ارائه اطلاعات مفید در مورد وضعیت مالی ، عملکرد مالی و انعطاف پذیری مالی واحد تجاری جهت تصمیم گیری استفاده کنندگان تهیه می شود.

استانداردهای حسابداری در مورد صورتهای مالی کلیه واحدهای تجاری (انتفاعی ) اعم از این که در بخش خصوصی یا عمومی فعالیت کند، کاربرد دارد. اگرچه این استانداردها معطوف به واحدهایی است که با هدف کسب سود فعالیت می کنند اما عمدتاً در مورد واحدهای غیرانتفاعی نیز با اعمال تعدیلات لازم کاربرد دارد.

واحدهای تجاری خارج از کشور که مالکیت آنها متعلق به واحدهای تجاری ایرانی است در صورتی که در تهیه و ارائه صورتهای مالی خود تابع مقررات و استانداردهای حسابداری محلی باشند، ملزم به رعایت الزامات استانداردهای حسابداری ایران نیستند. با این حال در مواردی که واحد تجاری ، واحد فرعی یک واحد سرمایه گذار ایرانی باشد، تهیه صورتهای مالی واحد فرعی براساس استانداردهای حسابداری ایران نیز جهت استفاده در تهیه صورتهای مالی تلفیقی ضروری است .

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق , گزارش کارآموزی , حسابداری , شرکت توزیع برق , گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق , کارآموزی حسابداری , دانلود گزارش کارآموزی حسابداری , گزارش کارآموزی حسابداری , کارآموزی , گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق

محمد غفوری تبار بازدید : 91 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین

بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین دسته: حسابداری
بازدید: 15 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 136 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 94

هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی یك واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورتهای مالی دوره های قبل از آن واحد و با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری می باشد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین

 

هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی یك واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورتهای مالی دوره های قبل از آن واحد و با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری می باشد . برای دستیابی به این هدف ‏، در این استاندارد ملاحظات كلی در خصوص نحوه ارائه صورتهای مالی ، رهنمودهایی درباره ساختار آنها و حداقل الزامات در خصوص محتوای صورتهای مالی ارائه شده است. چگونگی شناخت ‏، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خاص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                          صفحه

مقدمه................................................................................................................................................................. 1

چكیده............................................................................................................................................................... 33

تاریخچة تاسیس و حدود فعالیت بانك كارآفرین....................................................................... 53

عناوین حسابهای دفتر كل..................................................................................................................... 54

مبنای تهیه و اهم رویه های حسابداری بانك كارآفرین......................................................... 58

تصویب صورت های مالی....................................................................................... 71

گزارش بازرسی قانونی به مجمع عمومی سهامداران محترم................................. 74

گزارش حسابرسان بهمجمع عادی سالانه صاحبان سهام محترم.......................... 76

خلاصه و نتیجه گیری.............................................................................................................................. 92

منابع و مآخذ...................................................................................... 94

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین , سیستم حسابداری , حسابداری , بانك كارآفرین , بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین , مقاله بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین , دانلود بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 197 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی و حسابداری شرکت محصولات کاغذی لطیف

پروژه مالی و حسابداری شرکت محصولات کاغذی لطیف دسته: حسابداری
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 177 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 70

كلیه داراییهای یك واحد تجاری تولیدی دارای ارزش اقتصادی است و حصول اطمینان از به كارگیری آن طبق هدفهای تعیین شده ، نیازمند طرح ریزی می باشد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پروژه مالی و حسابداری شرکت محصولات کاغذی لطیف

 

كلیه داراییهای یك واحد تجاری - تولیدی دارای ارزش اقتصادی است و حصول اطمینان از به كارگیری آن طبق هدفهای تعیین شده ، نیازمند طرح ریزی می باشد . مثلاً مهندسین تولید برای استفاده موثر از تسهیلات تولید ، برای كلیه فعالیتهای تولیدی به دقت برنامه ریزی می كنند . یا مدیران سیستم ضوابط عملیاتی را به نحوی تنظیم می كنند كه حداكثر استفاده را از سیستم كامپیوتر به عمل آورند و از هر گونه استفاده نابجا از این سیستم جلوگیری نمایند . برخی از داراییها به علت ماهیت یا اهمیت آن مستلزم بذل توجه و اعمال دقت بیشتر مدیریت است . موجودیها ، دارایی دیگری است كه نیازمند توجه دقیق مدیریت واحدهای تجاری - تولیدی می باشد .

موجودیها دو ویژگی مهم دارد كه این ویژگیها ، بذل توجه خاص و همچنین طرح‌ریزی آن را الزامی می كند . ویژگی اول ، صرف مقدار متنابهی از منابع واحدهای تجاری - تولیدی در موجودیهاست . ویژگی دوم ، گردش موجودیهاست كه برخلاف داراییهای غیرجاری به طور مداوم مصرف و مجدداً جایگزین می گردد .

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی و حسابداری شرکت محصولات کاغذی لطیف , پروژه مالی , حسابداری , شرکت محصولات کاغذی لطیف , دانلود پروژه مالی , دانلود پروژه حسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 161 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پروژه مالی و حسابداری شرکت مخابرات خراسان رضوی

پروژه مالی و حسابداری شرکت مخابرات خراسان رضوی دسته: حسابداری
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 158 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40

اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پروژه مالی و حسابداری شرکت مخابرات خراسان رضوی

 

تاریخچه شرکت مخابرات خراسان

اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت. طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز ,مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید.

مطابق با برنامه توسعه پنج سال  دوم تاسیس 139 مرکز تلفن جدید پیش بینی شد که طی برنامه پنج سال دوم تعداد مرکز تلفن شهری به 252 مرکز افزایش یافت. شایان ذکر است کلیه عملیات نصب و راه اندازی مراکز اعم از کم ظرفیت و پر ظرفیت توسط پرسنل استان صورت گرفته است.

در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد تلفنهای منصوبه استان خراسان 64747 شماره بوده است و با بر نامه ریزیهای بعمل آمده طی برنامه اول7124 14شماره در سطح استان نصب شده است.

عملکرد نصب سوئیچ از ابتدای برنامه سوم به میزان بیش از 417000 شماره       می باشد که با نصب های انجام شده طی سال 1381 منصوبه استان به تعداد کل 1146972شماره افزایش یافته است.

 

فهرست مطالب

 عنوان                                                                                                             

بخش اول : تاریخچه شرکت مخابرات و چارت سازمانی

 طرح جامع مشترکین                      3

شرح وظایف                              10

بخش دوم : توضیحی بر قسمت بررسی حسابها و فرم های مربوط

فرم های مربوط                          12

بخش سوم : شرح عملیات اداره موجودی کالا

شرح عملیات                             14

برگشت کالا به انبار                          18

خرید                               27

چرخه ورود و خروج کالا به انبار               38

حواله انبار                            39

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی و حسابداری شرکت مخابرات خراسان رضوی , پروژه مالی , حسابداری , شرکت مخابرات , پروژه مالی و حسابداری شرکت مخابرات خراسان رضوی , دانلود پروژه مالی , دانلود پروژه حسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 426 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری

اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری دسته: حسابداری
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 152 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 117

در طول سالهای متمادی تعاریف حسابداری به تدریج تکامل یافته امروزه عمده ترین تعریف از حسابداری و به عنوان یک سیستم اطلاعاتی می شود منحصرین تعاریفی که از حسابداری شده است

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری

 

فصل اول: بسط و تکامل حسابداری

1- تعاریف حسابداری: در طول سالهای متمادی تعاریف حسابداری به تدریج تکامل یافته امروزه عمده ترین تعریف از حسابداری و به عنوان یک سیستم اطلاعاتی می شود منحصرین تعاریفی که از حسابداری شده است عبارت است از:

الف) حسابداری فن ثبت (دفتر روزنامه)

طبقه بندی (دفتر کل و معین)

تلخیص و تفسیر اطلاعات مالی می باشد. (تراز آزمایشی – ترازنامه صورت سود و زیان – صورت سرمایه – صورت گردشی وجوه نقد.

ب) حسابداری حرفه خدماتی است که وظیفه آن ارائه خدمات مالی بر استفاده کنندگان (درون سازمان – برون سازمان) می باشد.

ج) حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که از طریق همکاری بین اجزاء به هم پیوسته و وابسته در جهت میل به هدف مشترک در همان تهیه اطلاعات مالی مورد نیاز استفاده کنندگان است می نماید اجزاء این سیستم عبارتند از:

1- اصول، استانداردها و مقررات 2- دفاتر و نهادها 3- ابزار و وسایل کار 4- کارکنان

د) حسابداری علم است. امروزه تلاش محققان رشته حسابداری آن است که حسابداری را به عنوان علم تعریف آن را به سمت عدم طبیعی. مهمترین خاصیت در ویژگی علم آن است که اولاً در طول زمان ثابت و غیرقابل تغییر است، ثانیاً پیش بینی آینده را دارد.

2- اصول پذیرفته شده حسابداری: مجموعه ای از قواعد و ضوابط به عنوان رهنمود حسابداران است انجام مراحل حسابداری مورد استفاده قرار گرفته و به سه گروه اصل زیر پذیرفته شده و طبقه بندی شده:

الف) مفروضات بنیادی یا فرضیات مبنا

ب)اصول کلیات حسابداری

ج) ثبتهای محدود کننده

الف) مفروضات حسابداری: اصول بدیهی و آشکاری هستند که نیازی به اثبات نداشته و زیربنای اصول عملیاتی حسابداری می باشد مورد قبول تمام جوامع حسابداری هستند. این فرضیات عبارتند از:

1- فرض تفکیک شخصیت 2- فرض تداوم یا استمرار فعالیت 3- فرض دوره مالی 4- فرض واحد اندازه گیری (پولی) 5- فرض تعهدی.

فرض تعهدی: بر اساس این فرض در حسابداری باید درآمدها در هنگام تحقق شناسائی و ثبت شود زمان تحقق زمانی است که کالا به فروش رسیده و تحویل شده و خدمات انجام شده باشد حتی اگر وجه نقدی دریافت نگردد همچنین هزینه ها در هنگام وقوع یا تحویل باید شناسایی و ثبت شوند زمان وقوع زمانی است که کالای خریداری شده دریافت گردد و خدمات نیز مصرف شود حتی اگر هیچ وجه نقدی پرداخت نگردد.

نکته: فرض نقدی عبارت است از آنکه درآمدها و هزینه ها فقط در هنگام دریافت و پرداخت وجه نقد شناسایی گردد. این فرض امروزه منسوخ شده بدلیل آنکه درآمدها و هزینه های واقعی یک دوره زمانی را نمی تواند شناسایی کند.

نکته: با استفاده از فرض تعهدی است که از حسابهای پیش پرداخت وجه نقد شناسایی گردد این پیش دریافت استفاده می شود بدلیل آنکه در این حسابها هنوز درآمد و هزینه نشده است ولی در فرض نقدی از حسابهای فوق استفاده نمی گردد.

1/7 ) بیمه یکساله به مبلغ 120،000

ب) اصول عملیاتی حسابداری: آنگرده از مفاهیم اساسی حسابداری از رهنمودها که و روشهای لازم در مورد نمونه اندازه گیری ثبت، گزارش اطلاعات مالی را فراهم می آورد اصل حسابداری نامیده می شود که این اصول معمولاً جنبه کاربردی و عملی دارند مهمترین این اصول عبارتند از:

1- اصل بهای تمام شده

2- اصل تحقق

3- اصل تطابق هزینه ها با درآمد

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری , اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری , حسابداری , شرکت حسابداری , دانلود اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , پایان نامه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 156 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی تحولات چاپی و نشری از آغاز تا كنون

بررسی تحولات چاپی و نشری از آغاز تا كنون دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 3246 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 203

تحقیق اختراع چاپ یكی از بزرگترین و عمده‌ترین دستاوردهای عمده بشری بود، كه به كلام ، دانش نوشته‌ها و آگاهی‌های انسان دوام و بقاء و به جوامع استمرار بخشید که با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 203 صفحه تهیه شده است

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

بررسی تحولات چاپی و نشری از آغاز تا كنون


در این تحقیق ما به دنبال بررسی تحولات چاپی و نشری از آغاز تاكنون بوده‌ایم . كه پس از بررسی‌ها و مطالعات فراوان و جمع‌آوری اطلاعات از طریق مطالعات اسنادی و كتابخانه‌ای به نتایج و جمع‌بندیهایی رسیدیم اختراع چاپ یكی از بزرگترین و عمده‌ترین دستاوردهای عمده بشری بود، كه به كلام ، دانش نوشته‌ها و آگاهی‌های انسان دوام و بقاء و به جوامع استمرار بخشید.   

 

فهرست

 

فصــل اول: 

كلیات تحقیق 

فصل دوم

مطالعات نظری 

 فصــل سوم

جمع بندی و نتیجه‌گیری 

والی اخر ...

مقدمه: 

در سراسر تاریخ افراد بشر همواره درپی بهبود توانایی خویش برای دریافت و جذب اطلاعات درباره محیط پیرامون خود و افزایش سرعت، وضوح و تنوع در انتقال مربوط به خود بوده‌اند . آنان كار برقراری ارتباط را با استفاده از اشارات سر ودست و علایم صوتی آغاز كردند. و برای انتقال پیام‌های خود به توسعه و تكمیل یك رشته ابزار غیر لفظی پرداختند : موسیقی ، رقص ، طبل ، آتش‌های نشانه ، نقاشی و دیگر نماد‌های ترسیمی مانند پیكتوگرام  از این دسته‌اند. در پی پیكتوگرام ، ایدئوگرام   كه اهمیت ویژه‌ای داشت ، زیرا به بیان موضوعی یا اندیشه انتزاعی كمك می‌كرد. اما آنچه به نوع بشر در دنیای حیوانی ، یك موقعیت ممتاز بخشید تكامل زبان بود. كه به ارتباط انسانی ، رسایی و دقت بخشید. تمام این ابزارهای ارتباط كه هم زمان از آنها استفاده می‌شد، درفرآیند تشكل افراد به صورت ...جامعه و برای بقاء آنان ابزاری ضروری بود. 

اهمیت تحقیق: 

چاپ یكی از اساسی‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های نگهداری، انتقال و اشاعه اطلاعات در سراسر تاریخ بشر است. چاپ موجب شد ذهنیت بشر به نوشتار و به نقش تبدیل شود و به صورت كثیر به دیگران انتقال یابد، در واقع چاپ یك نیاز ضروری برای بشر بود تا بتواند اندیشه‌های خود را نگهداری و انتقال دهد. اهمیت و ضرورت این تحقیق از همین نیاز ضروری بشر ناشی می‌گردد. چرا كه تحقیق در روند گسترش صنعت چاپ در جوامع انسانی ما را به این موضوع می‌كشاند كه یك جامعه در چه سطحی از رشد فرهنگی قرار دارد. 

فصل دوم(  مطالعات نظری )

نخستین انقلاب فرهنگی با اختراع خط آغاز شد. خط یا نوشتن، كه همانا استفاده از نشانه‌های نموداری برای توصیف منظم زبان گفتاری است، به نظر برخی از صاحبنظران، هوشمندانه‌ترین و مؤثرترین رویداد در سراسر تاریخ فرهنگی و یكی از بزرگترین دستاوردها در تاریخ تمدن است. عصر پیش از تاریخ یا اختراع خط پایان یافت. آدمی از تاریكی آن دوره به عهد روشن تاریخی پای نهاد و نوشته‌هایی بر جای گذاشت و تصویر روشن یا روشنتری از خود و پیرامون خود به آیندگان نشان داد. 

 

نوع فایل:word

سایز :3.16 MB  

 تعداد صفحه:203 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تحولات چاپی و نشری از آغاز تا كنون , دانلود بررسی تحولات چاپی , بررسی تحولات چاپی , تحولات چاپی و نشری از آغاز تا كنون , دانلود تحقیق , مقاله , پایان نامه , پروژه , پژوهش و تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش و تحقیق , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 248 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

پاورپوینت-مکانیک خاک پیشرفته و انواع آزمایشات خاک-

پاورپوینت-مکانیک خاک پیشرفته و انواع آزمایشات خاک- دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 9896 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 150

این پاورپوینت در مورد مکانیک خاک پیشرفته و انواع آزمایشات خاک در بیش از 150 اسلاید می باشد

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

 پاورپوینت-مکانیک خاک پیشرفته و انواع آزمایشات خاک-


فیزیک تنش موثردر خاک اشباع:



خاک یک محیط سه فازه شامل ذرات جامد، آب و فضای خالی یا هوا می باشد. دو دانه خاک در حالت آرمانی به صورت دو کره نمایش داده می شود. اعمال بار بر دانه ها، افزایش فشار آب منفذی را در مرز آنها یعنی صفحه    را پی دارد، که این نیرو توسط دو بخش جامد و مایع تحمل می شود (عموماٌ از فشار هوا صرفنظر می شود).



رابطه تعادل نیروها:





1 : معرفی مدل رفتاری هذلولی Duncan&Chang مورد استفاده برنامهFeadam  



    این مدل ابتدا توسط Kondner (1963) مطرح گردید و سپس توسط  Duncan وChang  (1970) تكمیل گردید. نقطه شروع برای تعریف این مدل ارتباط هذلولی بین تنش و كرنش می باشد. این رابطه بصورت زیر است :



           (1)                                                                                                  



در این رابطه مدول مماسی اولیه می باشد.



سطح شكست بر اساس معیار موهركولمب بصورت زیر است:



         (2)                                      



         (3)                                                                                                                                                                                                       



این مدل می تواند كاهش زاویه اصطكاك داخلی مصالح ناشی از افزایش تنش ایزوتروپیك را بصورت زیر رد نظر بگیرد :



          (4)                                                                                                                        



 كاهش زاویه اصطكاك داخلی ناشی از 10 مرتبه افزایش در تنش موثر میانگین می باشد.



مدول مماسی  در هر نقطه روی منحنی می تواند از رابطه زیر محاسبه گردد:



               (5)                                                                                                                          



در این رابطه  سطح تنش است كه بصورت زیر تعریف می شود:



         (6)                                                                                                                                                                                                                       



مدول مماسی اولیه می تواند بصورت زیر با تغییرات تنش موثر میانگین تغییر یابد:



         (7)                                                       



در این رابطه توان وابستگی مدول مماسی اولیه به سطح تنش و فشار اتمسفر است.



این توان بسته به نوع خاك می تواند از حدود 5/0 تا 1 تغییر یابد. مقادیر بیشتر برای خاكهای ریزدانه تر می باشد                                



مدول مماسی در هر نقطه و در سطح تنش از روابط بالا می تواند بصورت زیر بدست آید:



           (8)                                                                                                                                   



مدول باربرداری و بارگذاری مجدد نیز به تنش موثر میانگین وابسته است.



           (9)                                                                                                                                                                                       



كه در حدود 2/1 تا 3 برابر مدول مماسی اولیه است.كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد كه معمولا     حدود 1.2 تا 3 برابر    می باشد



این مدل برای در نظرگرفتن كرنشهای حجمی مدول بالك خاك را بصورت زیر تعریف می نماید :



          (10)              



  2 : مدل رفتاری سخت شوندگی موجود در نرم افزار PLAXIS



    برعكس مدل رفتاری پلاستیك كامل كه سطح تسلیم در فضای تنش ها ثابت است در این مدل رفتاری سطح تسلیم می تواند بعلت كرنشهای پلاستیك بزرگترشود. باید توجه داشت كه بین رفتار سخت شوندگی خاك تحت برش و یا تحت فشار همه جانبه(بارگذاری تحكیمی) تفاوت وجود دارد. سخت شوندگی برشی برای مدل کردن کرنشهای برگشت ناپذیر در اثر بارگذاری تفاضلی اولیه است و سخت شوندگی فشاری برای برای مدل کردن کرنشهای پلاستیک برگشت ناپذیر در اثر بارگذاری فشاری اولیه در بارگذاری ایزوتروپیک و ادئومتریک است. در این مدل هر دو نوع رفتار سخت شوندگی دیده شده است. این مدل رفتاری، مدل پیشرفته ای برای مدل سازی رفتار هر دو نوع خاك نرم و سخت می باشد     (Schanz، 1998).



    وقتی كه خاك تحت برش قرار می گیرد سختی آن كاهش می یابد و در نتیجه كرنشهای پلاستیك گسترش می یابد. در حالت خاصی از آزمایش سه محوری, بین كرنشهای محوری و تنش انحرافی یك رابطه هذلولی (بطور تقریبی) می توان فرض كرد كه این مدل ابتدا توسط konder (1963) فرموله شد و سپس Duncan و Chang (1970)، مدل معروف هذلولی را ارائه دادند.



    این مدل رفتاری (سخت شونده) می تواند بطور كامل جایگزین مدل قبلی گردد. زیرا اولاً از تئوری پلاستیسیته استفاده شده است. ثانیاً اثرات تغییر حجم خاك در اثر اتساع در آن منظور شده و ثالثاً یك كلاهك تسلیم (yield cap) برای مدل معرفی شده است.



 بعضی پارامترهای اساسی مدل به قرار ذیل است:



- پارامتر ورودیm : سختی وابسته به تنش در قانون توانی



- پارامتر ورودی : سختی در 50 % مقاومت در بارگذاری انحرافی در فشار مبنا



- پارامتر ورودی: مدول مماسی برای بارگذاری تحكیمی (ادئومتری)



 - پارامترهای ورودی   و υur : مدول الاستیسیته باربرداری و بارگذاری



 - خرابی بر طبق مدل کلمب پارامتر ورودی :پارامترهای مدل موهر- كولمب ، ،



- نكته مهم در این مدل رفتاری وابستگی سختی به سطح تنش می باشد. برای بارگذاری تحكیمی(ادئومتری) می توان مدلی بصورت ذیل تعریف نمود :







    كه p فشار است. برای خاكهای نرم خاصی می توان حالت ایده آل1m=  را بكار برد. همچنین در این حالت یك رابطه ساده بین شاخص فشردگی اصلاح شده*λ و مدول بارگذاری ادئومتری وجود دارد كه به صورت زیر است:



                     ) ) 1+eo ( / λ  = *λ (                 *λ Eoed= Pref/



كه  فشار مبناء (اتمسفر) است. در این جا مدول ادئومتری مماسی در یك فشار مبناء بخصوصی فرض كرده ایم. از این رو منحنی بارگذاری اولیه وابسته به شاخص فشردگی)*λ)  است. مشابهاً مدول باربرداری و بارگذاری مجدد به شاخص تورم اصلاح شده *k مرتبط است كه به صورت زیر تعریف می شود:



) ) 1+eo ( / k  = * k (                      *k = Pref(1-2 υur)/      



این رابطه برای پارامتر ورودی با مقدار1 كاربرد دارد.





2-1: رفتار سهموی برای آزمایش بارگذاری سه محوری استاندارد

     یك ایده مبناء برای فرمول بندی رفتار سخت شوندگی رابطه سهموی بین كرنش محوری   و تنش  انحرافی  در بارگذاری سه محوری می باشد. خاك درآزمایش سه محوری تمایل دارد كه منحنی تسلیم مطابق ذیل از خود نشان دهد.



        (11)     برای:                  



    كه  مجانب منحنی مقاومت برشی می باشدكه این رابطه در شكل  (1) رسم شده است.



شكل (1) : تعریف و




كه در آن مدول سختی وابسته به تنش محدود كننده می باشد كه توسط رابطه ذیل قابل محاسبه است:E50ref E50ref



                (12)                                                      



: مدول مبنا و فشار مبنا می باشد باید توجه كرد كه در حالت فشاری با علامت منفی منظور می شود.



 در برنامه  plaxis  پیش فرض  مقدار  kN/m2 100 =  می باشد. برای شبیه سازی وابستگی تنش به مقدار m ، در رسهای نرم1 m= و برای  ماسه نروژ 5/0 m=  توسط Janbu (1963) انتخاب شده است. Soos  Von (1980) مقدار m بین 5/0 و 1 پیشنهاد شده است. تنش انحرافی نهایی و مقدار  در معادله (11) مطابق رابطه ذیل تعریف می شود. :



  (13)      برای :                       



دوباره یادآوری می شود كه معمولاً   منفی است. از رابطه بالا برای ،  از معیار خرابی موهر-كلمب كه دارای پارامتر های مقاومتیc و بوده بدست می آید. وقتی می شود معیار خرابی ارضاء می شود. حالت تسلیم پلاستیك كامل توصیف شده  توسط مدل موهر-كلمب روی می دهد.  رابطه بینو توسط نسبت خرابی بیان می شود كه الزاماً باید كمتر از 1 باشد. در برنامه plaxis پیش فرض ضریبمقدار9/0 می باشد.



برای مسیر تنش در حالت باربرداری و بارگذاری مجدد رابطه دیگری بصورت ذیل تعریف می شود:



          (14)                                                         مدل یانگ مبناء برای باربرداری و با گذاری مجدد، بر اساس فشار مبناء است. در بسیاری از موارد می توان فرض كرد كه=3كه این حالت پیش فرض برنامه plaxis می باشد.



2-2 : تقریب سازی هذلولی با مدل رفتاری سخت شوندگی



   به خاطر راحتی و وجود محدودیتهایی شرایط بارگذاری آزمایش سه محوری با است و تنش فشاری اصلی خواهد بود. همانند آنچه كه در شكل (2) نشان داده شده، بهتر است كه تنش و كرنش فشاری مثبت در نظرگرفته شود. برای نمایش عمومی تر مدل رفتار سخت شوندگی خاك به مقالهSchanz و همكارانش (1999) مراجعه شود. در این بخش نشان داده خواهد شد كه در واقع در این مدل، مسیر تنش فرضی در آزمایش سه محوری زهكشی شده استاندارد با معادله (4-15) بیان می شود. اجازه بدهید،كه ابتدا كرنشهای پلاستیك مربوطه را در نظر بگیریم. این اصل از یك تابع تسلیم بصورت ذیل بدست می آید:



           (15)                                                                                          



كه تابع تنش و تابع كرنشهای پلاستیك است:



 شكل (2) : رابطه تنش كرنش هذلولی در بارگذاری آزمایش سه محوری زهكشی شده استاندارد





             (16)                                                                                                      

برای خاكهای سخت كرنش حجمی پلاستیك  تمایل به كوچك شدن دارد.لذا به طور تقریبی در نظر گرفته می شود.

    نكته مهم در تعریف بالادر مورد كرنش سخت شوندگی  این است كه با رابطه معروف هذلولی قابل تطبیق است. حالت مطلوبتر برای تعریف آن است كه بر معادله رفتاری معروف به مدل هذلولی

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت-مکانیک خاک پیشرفته و انواع آزمایشات خاک- , مکانیک خاک پیشرفته،مکانیک خاک،خاک،آزمایش خاک، فیزیک تنش موثردر خاک اشباع،نیروهای وارد بر خاک، تحلیل کشش موئینگی،اتساع و تخلخل بحرانی،معیار شکست موهر کلمب برای خاک اشباع،تعیین چسبندگی و زاویه اصطکاک داخلی خاکها،LAND EARTH DUST DIRT , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 111 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

طراحی دیسپاچینگ فوق توزیع

طراحی دیسپاچینگ فوق توزیع دسته: برق
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1041 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

با توجه به گسترش روز افزون شبکه و پستهای فوق توزیع و انتقال و ضرورت کنترل و نظارت از راه دور این پستها به منظور ایجاد هماهنگی بین پستهای فوق توزیع و تأمین پایداری که شبکه های انتقال انرژی ایجاب می‌کند ، مراکزی به عنوان مراکز دیسپاچینگ تشکیل شده تا بتوان از آن مراکز کنترل و نظارت مطمئنی ایجاد کرد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

طراحی دیسپاچینگ فوق توزیع

 

با توجه به گسترش روز افزون شبکه و پستهای فوق توزیع و انتقال و ضرورت کنترل و نظارت از راه دور این پستها به منظور ایجاد هماهنگی بین پستهای فوق توزیع و تأمین پایداری که شبکه های انتقال انرژی ایجاب می‌کند ، مراکزی به عنوان مراکز دیسپاچینگ تشکیل شده تا بتوان از آن مراکز کنترل و نظارت مطمئنی ایجاد کرد .

به علت بعد مسافت بین پستهای فشار قوی و مشکلات ارتباطی بین آنها علاوه بر وجود مرکز دیسپاچینگ ملی ، نیاز به مراکز دیسپاچینگ منطقه ای نیز می‌باشدکه محدوده اختیارات و وظایف هر کدام مشخص و تعریف شده می‌باشند .

در شبکه سراسری برق ایران در حال حاضر دیسپاچینگ مرکزی در تهران واقع شده و در بعضی شهرستانها دیسپاچینگ های محلی ایجاد شده که از جمله آن به دیسپاچینگ برق اصفهان ، یزد ، خراسان ، باختر و... می‌توان اشاره کرد . در این پروژه سعی بنده بر این است که علاوه بر تعریف شرح وظایف مراکز دیسپاچینگ راهکارهای عملی جهت توسعه این مرکز و کنترل بهتر شبکه و پستهای فوق توزیع را از طریق آنها ارائه نمود .

 

فهرست مطالب

 

چکیده 1

مقدمه2

فصل اول : شناخت دیسپاچینگ فوق توزیع و قابلیتهای آن9

سلسله مراتب دیسپاچینگ ایران 10

مرکز کنترل سیستم سراسری  10

مرکز کنترل ناحیه ای  10

مرکز کنترل منطقه ای  11

مرکز توزیع منطقه ای  11

لزوم و مزایای به کارگیری سیستم دیسپاچینگ فوق توزیع یزد 13

قابلیتهای مورد نیاز سیستم دیسپاچینگ یزد 16

نمایش تصاویر  16

نمایش منحنی  17

نمایش وقایع و آلارمها  17

جمع آوری داده ها و ایجاد آرشیو  17

مراکز دیسپاچینگ فوق توزیع نواحی قم و کرج 18

وظایف و مسئولیتهای مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع تهران بزرگ 18

تهیه گزارشات و حوادث و رویدادها  19

عملیات هنگام بی برق شدن پست  21

نحوه برقرار کردن پست  22

خروج دستی ترانسفورماتورها جهت سرویس و تعمیرات 23

برقرار کردن ترانسفورماتور پس از پایان کار سرویس و تعمیرات 23

فصل دوم : معرفی سیستم اسکادا 25

اجزاء سیستم اسكادا  26

تجهیزات مرکز کنترل  26

تجهیزات مخابراتی  28

پایانه های دوردست  30

وظایف پایانه دوردست  32

ساختار و مشخصات پایانه های دوردست 34

پردازنده اصلی  35

واحد واسط مخابراتی  37

سیستم واسط پست و پایانه  39

فصل سوم : مبانی طراحی مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع یزد 40

مقدمه  41

ساختمان و فضاهای مورد نیاز مرکز دیسپاچینگ یزد 43

سیستم مرکزی اسکادا  44

معیارهای طراحی پیکره بندی ، سخت افزار ، نرم افزار مرکز کنترل 44

سیستم باز 45

معماری توزیع شده  46

قابلیت افزودگی  47

سیستم عامل  47

پایگاه داده ها  48

مطابقت استانداردها  49

نحوه ارتباط بهره‌بردار با سیستم  53

نرم افزار اسکادا  54

تهیه کننده گزارش  56

نمایش آنالوگ با رعایت حدود ایمنی 56

شمارش عملکرد کلیدها  57

ارزیابی توپولوژی شبکه  57

فیلتر  57

ترتیب ثبت وقایع  58

توابع محاسباتی  58

برنامه های کاربردی شبکه  59

سیستم‌های هوشمند  59

تخمینگر وضعیت شبکه  59

پخش بار  60

تجزیه و تحلیل امنیت شبکه و ارزیابی احتمالات 60

معادل سازی شبکه خارجی  60

محاسبات اتصال کوتاه  61

کنترل اتوماتیک توان راکتیو ولتاژ  61

شبکه مخابراتی و تبادل اطلاعات  61

فصل چهارم : اینترفیس پستهای 63/20 kv و 132/20 kvبا سیستمهای دیسپاچینگ 66

شرایط اینترفیس  67

نقاط کنترلی  67

کلیدهای فشار قوی و متوسط  67

سکسیونر  67

تپ چنجر ترانس  67

کلیدهای Master / Slare وParallel / Indepeodent 68

رله  68

نقاط تعیین وضعیت  68

کلیدهای فشار قوی و متوسط  68

سکسیونر فشار قوی  69

تپ چنجر ترانس  69

تعداد تپ ترانس  69

کلیدهای کشوئی  70

نقاط اندازه گیری  70

جریان  70

آلارمها  71

مشخصات عمومی سیستم اینترفیس 71

ترمینالهای مارشالینگ راک و روش نامگذاری آنها 73

باطری و باطری شارژ  75

باطری  75

باطری شارژ  75

سیم‌ها و كابل‌ها و نامگذاری آنها  75

سیم‌ها  75

كابل‌ها  75

نام‌گذاری سیم‌ها  76

نام‌گذاری كابل‌ها  77

تغذیه AC و DC  79

مشخصات تجهیزات واسط فشار قوی 79

نظرات و پیشنهادات  81

نتیجه گیری  84

منابع و مراجع  85

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : طراحی دیسپاچینگ فوق توزیع , طراحی , دیسپاچینگ فوق توزیع , دیسپاچینگ , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 168 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

تاثیرات بانک خازنی و جبران گرها

تاثیرات بانک خازنی و جبران گرها دسته: برق
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 2843 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 64

در ابتدای این پروژه به معرفی تعاریفی کوتاه و اجمالی در مورد خازن و ساختمان آن و همچنین چگونگی رفتار آن در سیستم های الکتریکی پرداخته شده است

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

تاثیرات بانک خازنی و جبران گرها

 

در ابتدای این پروژه به معرفی تعاریفی کوتاه و اجمالی در مورد خازن و ساختمان آن و همچنین چگونگی رفتار آن در سیستم های الکتریکی پرداخته شده است.پس از معرفی کلیاتی در مورد خازن به بررسی ارتباط ضریب توان واصلاح آن و ، توان اکتیو و راکتیو و همچنین به توضیحاتی در زمینه اصول اصلاح ضریب توان در مسیر اجرای عملیاتی آن و جزئیاتی کوتاه در مورد مقدار خازن های مصرفی و چیدمان می پردازیم.

در بخشی از گزارش پروژه به تشریح عملکرد بانک های خازنی در حالت عادی و یا در شبکه های دارای هارمونیک می پردازیم و با ذکر تجهیزات بکار رفته در ساختمان آن به ادامه گزارش رهسپار می گردیم.و همچنین در بخش پایانی به اهمیت بانک های خازنی و اصلاح ضریب توان در حفاظت محیط زیست می پردازیم.

 

فهرست مطالب

 

چکیده

1

 

مقدمه

2

 

فصل اول-خازن وساختار

3

1-1

توان ها

3

1-2

ضریب توان

6

1-2-1

ضرورت اصلاح ضریب توان

7

1-2-2

ضریب توان اقتصادی

7

1-3

خازن وساختار داخلی آن

9

1-3-1

خازن قدرت

9

1-3-2

مکانیسم عملکرد خازن

11

1-4

ظرفیت آزاد شده

15

1-5

انواع خازن در مدار

15

1-5-1

استفاده از خازن سری

16

1-5-2

خازن موازی

18

1-6

تقسیم بندی خازن ها

21

1-7

ضرورت خازن گذاری

22

1-8

تاثیر ضریب توان در تولید و انتقال انرژی

23

1-8-1

تاثیر ضریب توان در میزان جریان کشیده شده

24

1-8-2

تاثیر ضریب توان در قیمت ثابت تجهیزات

24

1-8-3

تاثیر ضریب توان در تجهیزات مورد استفاده

25

1-8-4

تاثیر ضریب توان در ولتاژ

25

 

فصل دوم - طراحی و بانكهای خازنی

26

2-1

عوامل موثر در طراحی

27

2-2

محلهای خازن گذاری

27

2-3

انواع بانكهای خازنی

28

2-4

تجهیزات بانكهای خازنی

29

2-5

مزایای استفاده از بانک های خازنی

33

2-6

ابعاد خازن ها و نحوه قرارگیری و نصب آن در مدار

35

2-7

تست خازن

36

2-8

انواع حفاظت در بانكهای خازنی

36

 

فصل سوم - جبران سازی

38

3-1

اصول واثر جبران سازی

38

3-2

جبران‌سازی

39

3-3

انواع جبران سازی

40

 

1-جبران‌سازی انفرادی.

40

 

2-جبران‌سازی گروهی

41

 

3-جبران‌سازی مركزی

42

 

4-جبران‌سازی مخلوط

44

3-4

ادوات FACTS

44

 

فصل چهارم - هارمونیك

46

4-1

هارمونیك

46

4-2

محل به وجود هارمونیك‌ها

47

4-3

اثر بانك خازنی بر دامنة هارمونیك‌ها

48

4-4

طراحی بانك خازنی برای شبكه هارمونیكی

48

4-5

مقابله با هارمونیك‌ها

48

 

فصل پنجم - حفاظت از محیط زیست با اصلاح ضریب توان

50

5-1

خلاصه

50

5-2

كنوانسیون تغییرات محیط زیست

51

5-3

پروتكل كیوتور

52

5-4

حفاظت از محیط زیست با استفاده از اصلاح ضریب توان

53

5-5

طرح ملی خازن‌گذاری در شبكه‌های فشار ضعیف ایران

53

5-6

وضعیت موجود و برنامة توسعه در ایران

57

5-7

اثرات اقتصادی اصلاح ضریب توان

58

5-8

ضریب توان، میزان بارگذاری فعلی شبكه، تلفات شبكه

59

 

نتیجه گیری

60

 

منابع

61

 

وب سایت ها

61

 

فهرست اشکال و جداول

 

 عنوان صفحه

1-1

انتقال توان

3

1-2

دیاگرام قدرت

6

1-3

خازن قدرت

11

1-4

خازن 150 کیلووار.

11

1-5

جریان توان اکتیو -راکتیو

12

1-6

بانک خازن موازی

16

1-7

بانک خازن سری

17

1-8

سری کردن خازن در مدار

20

2-1

اتصال خازن به شبکه.

29

2-2

میزان تلفات نسبت به ضریب توان

34

2-3

میزان قدرت قابل انتقال به ضریب توان

35

3-1

دیاگرام اثر جبران سازی

39

3-2

جریان اکتیو و راکتیو در شبکه بدون تجهیزات جبران سازی

40

3-3

جریان اکتیو و راکتیو در شبکه به همراه تجهیزات جبران سازی

40

3-4

جبران‌سازی انفرادی

41

3-5

جبران‌سازی گروهی

42

3-6

جبران‌سازی مركزی

44

3-7

جبران‌سازی مخلوط

44

4-1

یکسوساز تکفاز

47

4-2

جریان مغناطیس کننده ی ترانسفورمر

47

4-3

درایور موتور سه فاز

47

5-1

مقایسه تلفات شبكه آلمان با اصلاح ضریب توان

55

5-2

مقایسه حفاظت از محیط زیست با اصلاح ضریب توان

56

 

جداول

 

1-1

ضریب توان با افزایش توان اکتیو

8

1-2

ضریب توان مطلوب و ضریب توان واقعی

14

1-3

- توان ظاهری متناسب با ضریب توان برای توان اکتیو 100kw

24

2-1

اضافه ولتاژها

27

2-2

انتخاب پایه فیوز براساس قدرت خازن

30

2-3

انتخاب کابل برای خازن های فشار ضعیف

31

5-1

برنامة توسعه در ایران

57

5-2

خازن‌گذاری

58

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : تاثیرات بانک خازنی و جبران گرها , بانک خازنی , جبران گرها , خازن , توان , ضریب توان , خازن قدرت , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 146 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین وافسردگی كودكان

بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین وافسردگی كودكان دسته: روان شناسی
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 86 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

پرخاشگری را رفتاری تعریف كرده اند كه هدف آن صدمه زدن به خود یا دیگری باشد و آنچه در این تعریف حائز اهمیت است، قصد و نیت رفتار كننده است یعنی آسیب رسانیدن تصادفی به شخص دیگر، پرخاشگری نیست

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین وافسردگی كودكان

 

پرخاشگری را رفتاری تعریف كرده اند كه هدف آن صدمه زدن به خود یا دیگری باشد و آنچه در این تعریف حائز اهمیت است، قصد و نیت رفتار كننده است یعنی آسیب رسانیدن تصادفی به شخص دیگر، پرخاشگری نیست در عمل بسیاری از پژوهشگران تركیبی از این دو تعریف را به كار می برند رفتاری كه به دیگران آسیب می رساند به خصوص وقتی كه كودك بداند رفتارش به دیگری آسیب می رساند همه مسأله ای مثلاَ در زندگی زناشویی یا محل كار و ... دیگر می تواند باعث پرخاشگری فرد شود ولی در محیط خانواده و پرخاشگری در بین زنان و مردان باید در نظر داشته باشیم كه ضربه نهایی به فرزند خانواده وارد نشود زیرا گاهی بعضی از رفتارها باعث اختلال رفتاری و روانی كودكان می شود مانند افسردگی، بیش فعالی، گوشه گیری، شب ادراری و... كه اینها در وهله اول وظیفه والدین كودك است كه زندگی و محیط خانه را محیطی امن و آرام برای فرزند بوجود آورند تا مشكلات روحی و روانی به سراغ آنها نیاید.

 

فهرست مطالب

 

فصل اولكلیات تحقیق.. 1

مقدمه. 2

بیان مسئله. 2

اهداف تحقیق.. 3

اهمیت و ضرورت تحقیق.. 3

فرضیه تحقیق.. 3

سوالات تحقیق.. 3

متغیرهای تحقیق.. 3

واژه ها و مفاهیم و تعاریف عملیاتی... 4

فصل دوم. 5

مقدمه. 6

تعریف پرخاشگری... 6

انواع پرخاشگری... 7

2-پرخاشگری وسیله ای... 7

علل و انگیزه های پرخاشگری... 8

1. نظریه زیستی پرخاشگری... 9

كروموزمهای جنسی و پرخاشگری... 9

بلوغ جنسی و پرخاشگری... 10

2. نظریه ناكامی ـ پرخاشگری... 10

درستی و نادرستی نظریه ناكامی ـ پرخاشگری... 11

3. نظریه یادگیری اجتماعی... 11

پرخاشگری چگونه یاد گرفته می شود ؟. 13

نقش رسانه های گروهی و فیلمهای تلویزیونی درآموزش پرخاشگری... 14

كنترل پرخاشگری... 15

شیوع افسردگی شدید.. 16

اختلال دو قطبی... 18

دیس تایمی و سیكلو تایمی... 19

دیس تایمی یا افسرده خویی مزمن... 19

سیكلو تایمی یا افسرده خویی ادواری... 19

ابعاد اختلالات خلقی... 20

سیكوتیك در برابر نوروتیك..... 20

افسردگی درون زاد در مقابل افسردگی واكنشی... 21

افسردگی فصلی... 24

منابع.. 26

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین وافسردگی كودكان , پرخاشگری والدین , افسردگی كودكان , پرخاشگری , والدین , افسردگی , کودکان , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 126 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

 

گزارش اکتشافی مربوط به مخلوط کوهی اقبالیه

 

گزارش اکتشافی مربوط به مخلوط کوهی اقبالیه دسته: زمین شناسی و نفت
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 6967 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34

محدوده مطالعاتی در غرب شهرستان ورامین و جنوب غرب شهرستان پاکدشت واقع شده است محدوده در جنوب شهر تهران قرار دارد و جزء استان تهران می‌باشد

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

گزارش اکتشافی مربوط به مخلوط کوهی اقبالیه

 

محدوده مطالعاتی در غرب شهرستان ورامین و جنوب غرب شهرستان پاکدشت واقع شده است. محدوده در جنوب شهر تهران قرار دارد و جزء استان تهران می‌باشد.

آب و هوای این منطقه خشک و نیمه بیابانی است. تغییرات میزان درجه حرارت روز، شب و فصول زیاد است. حداكثر درجه حرارت در تابستان‌ها به 42 درجه بالای صفر و حداكثر آن در زمستان به 4 درجه زیر صفر می‌رسد.

پهنه رسوبی - ساختاری البرز شامل بلندی های شمال صفحه ایران است كه به شكل تاقدیسی مركب در یك راستای عمومی خاوری ـ باختری، از آذربایجان تا خراسان امتداد دارد.

موقعیت محدوده مطالعاتی از نگاه تكتونیك صفحه‌ای در شكل 5-2 مشاهده می‌شود . محدوده مطالعاتی در نقشه زمین‌شناسی 1:250،000 تهران و نقشه زمین شناسی 1:100،000 ورامین واقع شده است. شكل 5-3 موقعیت محدوده را در نقشه زمین‌شناسی 1:250،000 و شکل 5-4 راهنمای نقشه زمین‌شناسی 1:250،000 را نشان می‌دهد..

منطقه از نگاه زمین‌ساختاری در پهنه ایران‌ مركزی جای گرفته است. با توجه به رخساره‌های گوناگون موجود در گستره ورقه، رویداد چنین فاز كوهزایی محتمل است. جنبش‌های زمین‌ساختی در زمان ائوسن موجب خروج گدازه‌های آتشفشانی در انواع حد واسط تا بازیك در بخش‌های میانی و جنوبی منطقه شده است. همین جنبش‌ها در مراحل بعدی و تكامل یافته‌تر موجب قرار گرفتن واحدهای رسوبی و تخریبی و تشكیل واحدهای مارن، مارن قرمز و گچدار، گچ و شیل (هم‌ارز سازند قرمز زیرین) در این منطقه شده است.

به رسوباتی که اندازه آنها بین 0.06 تا 2 میلی متر می‌باشد، اصطلاحا شن و ماسه می‌گویند. مصارف عمده شن و ماسه در تهیه بتون‌های سیمانی و آسفالت است. شن و ماسه در رودخانه هایی که سنگ‌های غنی از کانی‌های رسی، میکا و گچ دارد، پیدا می‌شود. شن و ماسه در اندازه‌های معینی جهت تهیه بتن، سیمانکاری، جاده سازی و آسفالت کاری به کار می‌رود. شن و ماسه بستر رودخانه‌های بزرگ، تراس‌های رودخانه ای یا بستر قدیمی رودخانه‌ها که معمولاً دانه‌بندی آنها از ذرات ماسه ریز تا قطعه سنگ به قطر 20 سانتی‌متر می‌باشد، می‌توانند بعنوان ماده اولیه کارگاه‌های تهیه شن و ماسه مورد استفاده قرار گیرند. رودخانه‌ها در هنگام عبور از مناطق کوهستانی سنگهای بستر خود را تخریب کرده و با خود حمل می‌نمایند. مواد تخریب شده در حین حمل نیز خرد شده و طی مسیر گرد شدگی حاصل می‌نمایند. این مواد حمل شده در بعضی از قسمت‌های مسیر رودخانه جائی که سرعت و فشار جریان آب کم می‌شود، باقی گذاشته می‌شوند و تشکیل ذخایر شن و ماسه را می‌دهند.

ذخایر مصرف شونده بعنوان اجزاء سیمان باید تمیز یعنی عاری از گل، میکا و مواد ارگانیکی باشند. رس اگر بصورت دانه‌های پراکنده باشد ممکن است مضر ولی اگر بصورت کلوخه‌های پراکنده یا لایه ای باشد که بشود آنها را حذف کرد و یا اگر به مقدار کم بوده و بتواند شسته شود، قابل تحمل خواهد بود.

مشخصات موثر شن و ماسه که هنگام استفاده از آن در نظر گرفته می‌شود، شامل مقاومت در مقابل برودت و گرما در شرایط خشک و مرطوب مقاومت شیمیایی آن، شکل، اندازه دانه‌ها، وزن مخصوص، میزان تخلخل و جذب آب، مواد مضر و مواد رنگی و‌... می‌باشد. این مشخصات با انجام آزمایش روی نمونه‌های اخذ شده از معدن به دست می‌آید

 

فهرست مطالب

 

- چکیده1

2- مقدمه. 3

3- موقعیت جغرافیایی و مختصات محدوده مطالعاتی.. 4

3-1- موقعیت و آدرس محدوده مطالعاتی.. 4

3-2- قرارگیری محدوده مطالعاتی در نقشه‌های مبنا7

3-3- مشخصات چهارگوش محدوده مطالعاتی.. 10

4- شرایط آب و هوایی.. 11

5- توپوگرافی و ژئومورفولوژی.. 12

6- زمین‌شناسی.. 13

6-1- زمین‌شناسی ناحیه‌ای.. 13

6-2- زمین‌شناسی محدوده مطالعاتی.. 16

6-2-1-واحد آبرفتی(Qp)19

6-2-2- واحد سولفات سدیم رسی(Qs)19

6-2-3- واحد كنگلومرایی پلیوسن (PLc)19

7- زمین شناسی ساختمانی ناحیه ای.. 20

7-1- گسل‌ها و چین‌خوردگی‌های منطقه. 21

8- زمین‌شناسی اقتصادی.. 22

8-1- مصرف شن و ماسه به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده آسفالت.. 22

8-2- مصرف شن و ماسه بعنوان یکی از مواد بتن (Aggregate)24

9- شرح خدمات عملیات اجرایی اکتشاف و هزینه‌های مربوطه. 25

10- زمان بندی اجرای طرح اکتشاف.. 28

11- منابع و ماخذ.29

فهرست اشكال

 شکل 3-1- موقعیت محدوده مطالعاتی در کشور ایران. 5

شکل 3-2- موقعیت محدوده مطالعاتی نسبت به شهرهای اطراف آن. 6

شکل 3-3- موقعیت محدوده مطالعاتی در نقشه زمین شناسی 1:250،000تهران. 8

شکل 3-4- موقعیت محدوده مطالعاتی در نقشه‌ توپوگرافی 000,1:25. 9

شكل 6-1- زیرپهنه‌های ساختاری البرز با توجه به عملكرد گسل‌ها و راندگی‌‌ها15

شکل 6-2- نقشه ایران از نگاه تکتونیک صفحه‌ای.. 16

شکل 6-3- موقعیت محدوده مطالعاتی در نقشه 1:250،000 زمین‌شناسی تهران. 17

شکل 6-4- راهنمای نقشه زمین‌شناسی 1:250،000 تهران. 17

شکل 6-5- موقعیت محدوده مطالعاتی در نقشه 000,1:100 زمین‌شناسی ورامین.. 18

شکل 6-6- راهنمای نقشه زمین‌شناسی 1:100،000 ورامین.. 18

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش اکتشافی مربوط به مخلوط کوهی اقبالیه , گزارش اکتشافی , مخلوط کوهی اقبالیه , توپوگرافی , ؤئوموفولوژی , زمین شناسی , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 159 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

چگونگی شكل گیری كاراكتر «ژاكلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!»

چگونگی شكل گیری كاراكتر «ژاكلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!» دسته: هنر
بازدید: 8 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 284 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 129

بدیهی است ، بازیگری انسانی ترین هنرهاست از آن جهت كه همدم روح ، كالبد ، پدیده ها و جهان پیرامون آدمی‌است ، به مكاشفه ای می‌ماند كه جز با از میان بردن موانع بازدارنده و آزار دهنده موجود در كار انسان نمایشگر ، امكان بروز نخواهد یافت

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

چگونگی شكل گیری كاراكتر «ژاكلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!»

 

بدیهی است ، بازیگری انسانی ترین هنرهاست . از آن جهت كه همدم روح ، كالبد ، پدیده ها و جهان پیرامون آدمی‌است ، به مكاشفه ای می‌ماند كه جز با از میان بردن موانع بازدارنده و آزار دهنده موجود در كار انسان نمایشگر ، امكان بروز نخواهد یافت .

بازیگری فن مقابله آدمی‌با خود است و یافتن یا ایجاد بهانه ای برای تسلط نقش بر بازیگر .

چگونه ایفای نقش كنم ؟

این پرسشی است كه هر بازیگر از خود در ابتدای كارش بر روی متن نمایشنامه و كاراكتری كه قرار است بازی كند ، می‌پرسد و با استفاده از دانش علمی‌و تجربی خود سعی می‌كند كه به آن پاسخ دهد . در واقع او برای شخصیت پردازی درست نیاز به دانش و تجربه تئائری دارد و در این میان تئوریهای موجود تئائر نقش ویژه‌ای را ایفا می‌كند . احتمالاً تئوری از زمانیكه علم رو به پیشرفت گذاشته است اهمیت بیشتری پیدا كرده است و در واقع هر تئوری چكیده تجربیات و آموخته های یك یا چند نسل از پیشینیان است ، پس بایستی با تأمل و احترامی‌خاص با آنها برخورد كنیم . نكته دیگر اینكه ما بواسطه همین تئوریهاست كه می‌توانیم به تجربیات جدید دست پیدا كنیم و همین تئوریها هستند كه اندوخته علمی‌ما را تشكیل می‌دهند و گاهی اوقات نیز با توجه به شرایط بایستی حذف و تعدیل شوند .

بارها و بارها از كارگردانم شنیدم كه می‌گفت : بازیگر نباید نقش را بازی كند ، او ابزاری است در خدمت نقش ، پس بگذارید نقش شما را بازی كند . برای رسیدن به این نظریه و عمل كردن به آن دست به تجربه ای نو زدیم .

در این تجربه جدید برای رسیدن به شیوه اجرایی مورد نظر كارگران مجبور بودیم كه بعضی از تئوری ها را به شكلی تعدیل و یا حذف كنیم . این قضیه در ابتدا باعث بوجود آمدن اختلاف نظر بین اعضا گروه شد . زیرا عده ای بر این عقیده بودند كه ماحق نداریم در تئوریها دست ببریم و باید آنها را بطور كامل بپذیریم و بقیه عكس این نظر را داشتند ولی كارگران برای آنها این موضوع را توضیح داد و گفت : كه قصد ما نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن اصول نیست و مـا فقط می‌خواهیم تجربه ای جدیدی را به انجام برسانیم.

این شیوه اجرایی كه ما می‌خواستیم تجربه كنیم و این نحوه بازی گرفتن از بازیگران برای من بسیار جالب بود و با انگیزه بدست آوردن تجربه ای نو و گرانبها كار را شروع كردیم . در این شیوه كارگردان متذكر می‌شود كه ؛ برای جان بخشیدن به یك نقش و یك صحنه باید به اندازه كافی از قوه تخیل بهره مند باشید تا بتوانید مجذوب مشكلات و گرفتاریهای دنیای تخیلی نقش بشوید و نه درگیر گرفتاریهای حقیقی – واقعی دنیای بازیگری خودتان . اساس بازیگری باوراندن است .

در این راستا ، استانیسلاوسكی هم به شاگردانش یاد داد كه از « اگر سحر آمیز » استفاده كنند تا در فكر كردن و عمل كردن به كلمات ، موفقیت اجرای كامل نقش را كسب كنند و شرایط مفروض به همان مقدار « اگر » واقعی شود ، در دنیای خیالی صحنه بازیگر به آن چیزی تبدیل می‌شود كه نویسنده خواسته است . عاشق ، دوست ، دشمن ، والد ، بردار ، خواهر و …. باید طوری عمل كرد كه در صورت حقیقی بودن مسئله رفتار می‌كردیم . به عبارت دیگر ، موقع هنرپیشگی توجهمان را معطوف مشكلات نقش كنیم طوری كه اگر مشكلات خودمان بودند . عمل می‌كردیم و تمام نیروهایمان را صرف پیدا كردن راه حل می‌كردیم . اگر نتوانیم این اطمینان را در خود ایجاد كنیم ، انتظار نداشته باشیم كه تماشاچی این كار را بكند .

آلانازیمف (Alla Nazimova) ، بازیگر زن اوایل قرن بیستم كه به خاطر چگونگی برداشتش از شخصیتهای ایبسن معروفیت داشت ، می‌گفت : « اول ، آخر و همیشه، یك بازیگر باید قوه تخیل داشته باشد ، بدون قوه تخیل بهتر است كه یك واكسی باشد تا یك هنر پیشه » .

 

فهرست مطالب

 

مقدمه 1

فصل اول :

1 –1 شناخت نویسنده 5

1-2 بسترهای نمایشنامه 9

1-3 تحلیل كلی نمایشنامه 12

1-4 فضا و عناصر دراماتیك نمایشنامه 20

1-5 روابط و چگونگی ارتباط اشخاص نمایشنامه26

فصل دوم :

2-1 تشریح نقش انتخابی بر اساس تیپ یا شخصیت32

2-2 تشریح كلی و عام شخص36

2-3 تشریح وضعیت جانبی نقش39

2-4 تشریح وضعیت روحی / روانی نقش و پیچیدگی های آن 42

2-5 تشریح شرایط و موقعیتهای محیطی و غیر محیطی شخص بازی 45

فصل سوم :

الف : رفتار بیرونی 51

ب : رفتار درونی52

ج : ریتم نمایش 53

فصل چهارم :

4-1 تشریح نظر و تحلیل كارگردان در بارة نقش 56

4-2 تشریح شیوه و مكتب انتخابی كارگردان در هدایت جمعی گروه و نوع

بازی بازیگران 63

4-3 نكته های مورد توافق و اختلاف بازیگر و كارگردان درباره نقش 69

4-4 تشریح و گزارش جلسات تمرین72

فصل پنجم :

5-1 نتیجه گیری 76

5-2 منابع و ماخذ78

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : چگونگی شكل گیری كاراكتر «ژاكلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!» , كاراكتر , ژاكلین , تئاتر , گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد , بازیگر , بازیگری , بازیگران , پروژه , پژوهش , جزوه , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق

محمد غفوری تبار بازدید : 161 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود داده های متغیرهای حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89

دانلود داده های متغیرهای حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89 دسته: حسابداری
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 27 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 35

عنوان دانلود داده های متغیرهای حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89 فرمت excel دسته حسابداری مدیریت مالی اقتصاد این فایل شامل داده های حسابداری و مالی مربوط به شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران برای بازه زمانی10ساله 1380 الی 1389 بصورت اکسل می باشد که می توان از ای

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود داده های متغیرهای حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89

فرمت: excel

دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد

این فایل شامل داده های حسابداری و مالی مربوط به شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران برای بازه زمانی10ساله 1380 الی 1389 بصورت اکسل می باشد که می توان از این داده ها در  در برآورد مدل رگرسیونی تحقیقات، مقاله ها و پایان نامه های رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد استفاده کرد. داده های متغیرهای موجو.د در این فایل شامل تعداد مقاطع، بازدهی مرکب، بازدهی واقعی، بازدهی انتظاری، ریسک، انتظاری به ریسک، ضریب β، نسبت شارپ، رتبه نقد شوندگی و میانگین روزهای معاملات شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی می باشد. دقت اطلاعات محاسبه شده 100 صد در صد می باشد و بر اساس آخرین و به روزترین نرم افزارهای حسابداری و مالی و همچنین صورتهای مالی شرکتها بدست آمده است.

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود داده های متغیرهای حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89 , دانلود فایل اکسل داده های متغیرهای مالی و حسابداری شرکتهای موجود در صنعت کانی های غیرفلزی بورس اوراق بهادار تهران از سال 80 الی 89 , داده های شرکتهای موجود در بورس اوراق بهادار تهران , دانلود داده های بازدهی مرکب، بازدهی واقعی، بازدهی انتظاری، ریسک، انتظاری به ریسک، ضریب β، نسبت شارپ، رتبه نقد شوندگی و میانگین روزهای معاملات شرکتهای موجود در صنعت ک

ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

تعداد صفحات : 138

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 3,801
  • باردید دیروز : 610
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,801
  • بازدید ماه : 17,766
  • بازدید سال : 151,929
  • بازدید کلی : 2,660,476