loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 288 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتاردسته: محیط زیست
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 123 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 74

درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده است درفصل دوم، آلودگی هوا وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد بررسی قرارمی گیرد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار

 

چکیده

        درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده است. درفصل دوم، آلودگی هوا وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد بررسی قرارمی گیرد.

ابتدا فلزات سنگین، که یکی ازمهم ترین آلاینده های زیست محیطی محسوب می شوند، معرفی شده و سپس به بررسی تاثیرات سرب به عنوان یکی ازفراوانترین وسمی ترین فلزات سنگین برروی رفتار کودکان وهمچنین رفتارهای ضد اجتماعی پسران جوان بررسی شده است. نتیجه این بررسی ها نشان می دهد که درکودکانی که درمعرض تماس با سرب قرارمی گیرند، کاهش ضریب هوشی، ناتوانیهای گفتاری، کاهش حافظه کوتاه مدت، کاهش سرعت عکس العمل ها، بیش فعالی، تحریک پذیری زیاد و  سایررفتارهای منفی را می توان مشاهده کرد. همچنین براساس این تحقیقات، رفتارهای ضد اجتماعی در پسرانی که نسبت به پسران دیگر بیشتر درتماس با این آلاینده بودند، افزایش بیشتری را نشان می دهد.

ازآنجا که مواد موجود درسیگارمی توانند باعث آلودگی هوا شده وازاین جهت سلامت جسم و روان را  تهدید می کنند، بحثی درمورداثرات سیگارکشیدن مادران دردوران بارداری برروی سلامت رفتارهای کودکان آنها بیان شده است، که نشان می دهد کودکانی که مادران آنها دردوران بارداری مصرف  زیاد سیگارداشته اند،کودکانشان دچاراختلالات رفتاری بیشتروتمایلشان برای ارتکاب اعمال مجرمانه وضد  اجتماعی ، بیش ازسایرکودکان می باشد. البته این نتایج را نمی توان به تمام این کودکان تعمیم داد.

پلی کلرید بی فنیل (PCB ) یکی دیگر ازآلاینده های زیست محیطی محسوب می شود که نقش آن در رفتارکودکان وهمچنین تاثیرات آن همراه با سرب بررفتار رت ها مورد توجه قرارگرفته است. نتایج نشان می دهد، کودکان آلوده شده با (PCB) دچارمشکلات حرکتی، گفتاری،اختلالات شخصیتی، ونیز کاهش حافظه خواهند بود.علاوه براین بررسی این ماده به همراه سرب برروی رتها و نوزادان نارس نشان می دهد، تاثیرات این دوماده بربدن بسیارمشابه هم بوده واحتمال می رود، مواد موجود دراین دو  ترکیب از طریق فرایندهای مشابهی تاثیرات خود را اعمال می کنند.

یکی از آلاینده های دوران جنگ تحمیلی، گازخردل بود که با گذشت زمان نسبتا طولانی ازآن دوران  همچنان تاثیرات مخرب آن بر جانبازان شیمیایی باقی مانده است، که در این فصل مختصری درمورد این تاثیرات ازجنبه روانی ورفتاری صحبت شده است. با انجام آزمایشاتی که برروی جانبازان جنگ تحمیلی صورت گرفته است، مشخص شده است که آن دسته ازجانبازان که با گازهای سمی که به طور  عمده گازخردل می باشد مسموم شده اند، نسبت به دیگرجانبازان دچاراختلالات روانی و رفتاری مانند  اختلالات اضطرابی،افسردگی و کاهش کیفیت بیشتری درزندگی روزمره خود می باشند.

بعد ازبحث آلاینده ها به بحث درباره سموم پرداخته شده است ومتیل مرکوری(MeHg) به عنوان یکی ازاین سموم معرفی و تاثیرات عصبی- رفتاری آن برنوزادان و حیوانات گفته خواهد شد. مطالعات بر روی اثراین ماده برانسان وحیوان نشان می دهد، متیل مرکوری به عنوان یکی ازخطرناکترین آلاینده های موجود در محیط زیست می تواند سبب بروزمشکلات حسی – رفتاری وعقب ماندگیهای ذهنی در کودکان شود. ازاثرات دیگر آن می توان کاهش وزن زمان تولد را نام برد.

درپایان این فصل، تاثیرات آلودگی هوا برحشرات انگل گیاهی مورد بررسی قرارگرفته است.حشرات انگل گیاهی برای گیاهان آفت به عنوان یک کنترل کننده بیولوژیکی حائزاهمیت می باشند، اما آلاینده های موجود درهوا به خصوص اوزون باعث کاهش رفتارهای انگلی دراین حشرات شده، و در نهایت باعث کاهش مبارزه طبیعی با گیاهان آفت خواهد شد.

درفصل سوم به بررسی آلودگی صوتی، به عنوان یکی ازشایعترین آلودگیهای زیست محیطی خواهیم پرداخت. بعدازتعریف آلودگی صوتی ، آلودگی صوتی محل کار وتاثیر آن برکارکنان این مکانها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افرادی که درمکان های پرسروصدا مانند برخی ازکارخانجات مشغول به کارمی باشند، با خطر کاهش شنوایی غیر قابل جبران روبرو خواهند بود. علاوه براین بسیاری ازاین افراد دربرخوردهای روزمره خود با دیگران دچارمشکل می باشند. درواقع آلودگی صوتی با تاثیر بر روان وکاهش سلامت روانی، سلامت رفتاری این افراد را نیزدچاراشکال می کند.

یکی ازمکان های حساس به سروصدا بخش مراقبت های ویژه نوزادان می باشد،بنابراین دراین فصل سعی شده است تاثیرات آلودگی صوتی دراین بخش، برروی نوزادان مورد ازریابی قرارگیرد. باتوجه توجه به این نکته که شنوایی انسان در بدو تولد کامل است، نوزادان قادرخواهند بود  صداهای اطراف خود را شنیده ونسبت به آن واکنش نشان دهند. بنابراین هرگونه آلودگی صوتی دراین بخش،می توانند باعث ایجاد تنش درنوزادان شود.

اثرات مخرب آلودگی صوتی تنها شامل انسان ها نمی شود، بلکه حیوانات و دیگرموجودات نیزازاین  تاثیرات درامان نیستند. بنابراین تاثیرصداهای زیرآب بررفتار پستانداران دریایی وبه عنوان نمونه بر رفتاردلفین ها مورد بررسی قرارگرفته است. موجودات زیرآب ها می توانند امواج صوتی که به عمق آب می روند را دریافت کنند. بسیاری ازاین صداها برای این موجودات آزاردهنده بوده و باعث بروز واکنشهای متفاوتی درآن ها خواهد شد. یکی ازپستانداران آبزی دلفین ها می باشند که با آزمایشاتی که در رابطه با رفتار خودکشی آنها صورت گرفته است، مشخص شده که عامل اصلی این رفتار، آلودگی صوتی موجود درآبها می باشد.

درفصل چهارم، آلودگی آب ها وآلاینده هایی که موجب آلودگی آب می شوند، مورد بررسی قرارگرفته است.

با صنعتی شدن شهرها و گسترش کارخانجات این تهدید بیشترشده است. حلال های شیمیایی که توسط انسان ساخته می شوند، درصورت ورود به آبها باعث آلودگی آن ها خواهند شد، بنابراین دراین فصل  به بررسی تاثیر این مواد بررفتارپرداخته شده است.

سپس تاثیرات استات سرب برسیاه ماهی قنات وتاثیرات مس برموجودات آبزی، به عنوان دومورد از آلاینده های آب بیان شده است. تاثیر استات سرب برسیاه ماهی قتات نشان داد که غلظت مشخصی ازاین ماده باعث رفتارهای غیرنرمال مانند چرخشهای سریع وبی تابی دراین موجود خواهد شد.

درمورد آلودگی آب با مس و بررسی دو رفتارشناگری ونورگرایی درگونه پلانکتونی به نام Nauplii Barnacl این نتیجه به دست آمد که غلظت مس بیش ازحد مجازبراین دو رفتاراثرات منفی و مخربی خواهد گذاشت.

درفصل پنجم آلودگی نوری مورد بررسی قرار گرفته است. این آلودگی نسبت به دیگر آلودگیها تقریبا ناشناخته مانده و به آن توجه کافی نشده است. در این فصل اثر این آلودگی برانسان، حیوانات وگیاهان بیان شده است.درمورد انسان این تاثیرات به صورت به هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن و درنتیجه تغییرات مختلفی که درچرخه های خواب و بیداری و تنظیم حرارت بدن و... اتفاق می افتد خواهد بود

حیوانات براثراین آلودگی قوه جهت یابی خود را ازدست خواهند داد و در پیدا کردن مسیردچارمشکل خواهند شد وگاهی براثربرخورد با موانع احتمال کشته شدنشان وجود دارد.

فهرست

فصل اول:کلیات

1-1           مقدمه                                                                                             2

1-2           مفهوم آلودگی                                                                                           4

فصل دوم: آلودگی هوا

2-1        آلودگی هوا                                                                                 6  

2-2        فلزات سنگین                                                                               7  

2-2-1  اثر سرب بر رفتار کودکان                                                              8 

2-2-2  اثر سرب دربروزرفتارهای ضد اجتماعی پسران                                11                                      

2-3        تاثیر دود سیگاردرسلامت رفتاروروان                                             13      

2-3-1  رایطه ی سیگار کشیدن مادرباردارومشکلات رفتاری کودکان              15

2-4        پلی کلرید بی فنیل                                                                         19 

2-5        تاثیر سرب و پلی کلرید بی فنیل بررفتار رت ها                                  22

2-6        تاثیر آلودگی سموم بر رفتار                                                           23

2-6-1  تاثیرات عصبی – رفتاری متیل مرکوری بر نوزادان و حیوانات             28

2-7        تاثیر گاز خردل بر جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی                             30 

2-8        تاثیر آلودگی هوا بر رفتار حشرات انگل گیاهی                                   33

2-9       عوامل مختلف اکولوژیکی متاثراز آلودگی هوا و تاثیرآن برانسان           34

فصل سوم: آلودگی صوتی

3-1       آلودگی صوتی                                                                             36

3-2       تاثیرات روانی و رفتاری آلودگی صوتی                                            39

3-3       سرو صدای محیط کار                                                                  41

3-4       تاثیر سروصدای بخش NICU بر نوزادان                                        43

3-5       تاثیر صداهای زیر آب بر پستانداران دریایی                                      45

3-5-1 آلودگی صوتی آب ورفتار خودکشی دلفین ها                                     48

فصل چهارم: آلودگی آب

4-1       آلودگی آب                                                                                 51

4-2       تاثیر حلال های شیمیایی در سلامت رفتار                                          52

4-2-1 اثر رفتاری استات سرب در سیاه ماهی قنات                                      54  

4-2-2 تاثیر رفتاری مس بر موجودات آبزی                                                55

فصل پنجم: آلودگی نوری

 

5-1       آلودگی نوری                                                                             58                                    

5-2       اثر بر انسان                                                                              60

5-3       اثر برحیوانات                                                                            60

5-4       اثر بر گیاهان                                                                             61

  نتیجه گیری                                                                              62

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , آلودگی محیط زیست , بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتاردسته: محیط زیست
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 123 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 74

درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده است درفصل دوم، آلودگی هوا وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد بررسی قرارمی گیرد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار

 

چکیده

        درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده است. درفصل دوم، آلودگی هوا وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد بررسی قرارمی گیرد.

ابتدا فلزات سنگین، که یکی ازمهم ترین آلاینده های زیست محیطی محسوب می شوند، معرفی شده و سپس به بررسی تاثیرات سرب به عنوان یکی ازفراوانترین وسمی ترین فلزات سنگین برروی رفتار کودکان وهمچنین رفتارهای ضد اجتماعی پسران جوان بررسی شده است. نتیجه این بررسی ها نشان می دهد که درکودکانی که درمعرض تماس با سرب قرارمی گیرند، کاهش ضریب هوشی، ناتوانیهای گفتاری، کاهش حافظه کوتاه مدت، کاهش سرعت عکس العمل ها، بیش فعالی، تحریک پذیری زیاد و  سایررفتارهای منفی را می توان مشاهده کرد. همچنین براساس این تحقیقات، رفتارهای ضد اجتماعی در پسرانی که نسبت به پسران دیگر بیشتر درتماس با این آلاینده بودند، افزایش بیشتری را نشان می دهد.

ازآنجا که مواد موجود درسیگارمی توانند باعث آلودگی هوا شده وازاین جهت سلامت جسم و روان را  تهدید می کنند، بحثی درمورداثرات سیگارکشیدن مادران دردوران بارداری برروی سلامت رفتارهای کودکان آنها بیان شده است، که نشان می دهد کودکانی که مادران آنها دردوران بارداری مصرف  زیاد سیگارداشته اند،کودکانشان دچاراختلالات رفتاری بیشتروتمایلشان برای ارتکاب اعمال مجرمانه وضد  اجتماعی ، بیش ازسایرکودکان می باشد. البته این نتایج را نمی توان به تمام این کودکان تعمیم داد.

پلی کلرید بی فنیل (PCB ) یکی دیگر ازآلاینده های زیست محیطی محسوب می شود که نقش آن در رفتارکودکان وهمچنین تاثیرات آن همراه با سرب بررفتار رت ها مورد توجه قرارگرفته است. نتایج نشان می دهد، کودکان آلوده شده با (PCB) دچارمشکلات حرکتی، گفتاری،اختلالات شخصیتی، ونیز کاهش حافظه خواهند بود.علاوه براین بررسی این ماده به همراه سرب برروی رتها و نوزادان نارس نشان می دهد، تاثیرات این دوماده بربدن بسیارمشابه هم بوده واحتمال می رود، مواد موجود دراین دو  ترکیب از طریق فرایندهای مشابهی تاثیرات خود را اعمال می کنند.

یکی از آلاینده های دوران جنگ تحمیلی، گازخردل بود که با گذشت زمان نسبتا طولانی ازآن دوران  همچنان تاثیرات مخرب آن بر جانبازان شیمیایی باقی مانده است، که در این فصل مختصری درمورد این تاثیرات ازجنبه روانی ورفتاری صحبت شده است. با انجام آزمایشاتی که برروی جانبازان جنگ تحمیلی صورت گرفته است، مشخص شده است که آن دسته ازجانبازان که با گازهای سمی که به طور  عمده گازخردل می باشد مسموم شده اند، نسبت به دیگرجانبازان دچاراختلالات روانی و رفتاری مانند  اختلالات اضطرابی،افسردگی و کاهش کیفیت بیشتری درزندگی روزمره خود می باشند.

بعد ازبحث آلاینده ها به بحث درباره سموم پرداخته شده است ومتیل مرکوری(MeHg) به عنوان یکی ازاین سموم معرفی و تاثیرات عصبی- رفتاری آن برنوزادان و حیوانات گفته خواهد شد. مطالعات بر روی اثراین ماده برانسان وحیوان نشان می دهد، متیل مرکوری به عنوان یکی ازخطرناکترین آلاینده های موجود در محیط زیست می تواند سبب بروزمشکلات حسی – رفتاری وعقب ماندگیهای ذهنی در کودکان شود. ازاثرات دیگر آن می توان کاهش وزن زمان تولد را نام برد.

درپایان این فصل، تاثیرات آلودگی هوا برحشرات انگل گیاهی مورد بررسی قرارگرفته است.حشرات انگل گیاهی برای گیاهان آفت به عنوان یک کنترل کننده بیولوژیکی حائزاهمیت می باشند، اما آلاینده های موجود درهوا به خصوص اوزون باعث کاهش رفتارهای انگلی دراین حشرات شده، و در نهایت باعث کاهش مبارزه طبیعی با گیاهان آفت خواهد شد.

درفصل سوم به بررسی آلودگی صوتی، به عنوان یکی ازشایعترین آلودگیهای زیست محیطی خواهیم پرداخت. بعدازتعریف آلودگی صوتی ، آلودگی صوتی محل کار وتاثیر آن برکارکنان این مکانها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افرادی که درمکان های پرسروصدا مانند برخی ازکارخانجات مشغول به کارمی باشند، با خطر کاهش شنوایی غیر قابل جبران روبرو خواهند بود. علاوه براین بسیاری ازاین افراد دربرخوردهای روزمره خود با دیگران دچارمشکل می باشند. درواقع آلودگی صوتی با تاثیر بر روان وکاهش سلامت روانی، سلامت رفتاری این افراد را نیزدچاراشکال می کند.

یکی ازمکان های حساس به سروصدا بخش مراقبت های ویژه نوزادان می باشد،بنابراین دراین فصل سعی شده است تاثیرات آلودگی صوتی دراین بخش، برروی نوزادان مورد ازریابی قرارگیرد. باتوجه توجه به این نکته که شنوایی انسان در بدو تولد کامل است، نوزادان قادرخواهند بود  صداهای اطراف خود را شنیده ونسبت به آن واکنش نشان دهند. بنابراین هرگونه آلودگی صوتی دراین بخش،می توانند باعث ایجاد تنش درنوزادان شود.

اثرات مخرب آلودگی صوتی تنها شامل انسان ها نمی شود، بلکه حیوانات و دیگرموجودات نیزازاین  تاثیرات درامان نیستند. بنابراین تاثیرصداهای زیرآب بررفتار پستانداران دریایی وبه عنوان نمونه بر رفتاردلفین ها مورد بررسی قرارگرفته است. موجودات زیرآب ها می توانند امواج صوتی که به عمق آب می روند را دریافت کنند. بسیاری ازاین صداها برای این موجودات آزاردهنده بوده و باعث بروز واکنشهای متفاوتی درآن ها خواهد شد. یکی ازپستانداران آبزی دلفین ها می باشند که با آزمایشاتی که در رابطه با رفتار خودکشی آنها صورت گرفته است، مشخص شده که عامل اصلی این رفتار، آلودگی صوتی موجود درآبها می باشد.

درفصل چهارم، آلودگی آب ها وآلاینده هایی که موجب آلودگی آب می شوند، مورد بررسی قرارگرفته است.

با صنعتی شدن شهرها و گسترش کارخانجات این تهدید بیشترشده است. حلال های شیمیایی که توسط انسان ساخته می شوند، درصورت ورود به آبها باعث آلودگی آن ها خواهند شد، بنابراین دراین فصل  به بررسی تاثیر این مواد بررفتارپرداخته شده است.

سپس تاثیرات استات سرب برسیاه ماهی قنات وتاثیرات مس برموجودات آبزی، به عنوان دومورد از آلاینده های آب بیان شده است. تاثیر استات سرب برسیاه ماهی قتات نشان داد که غلظت مشخصی ازاین ماده باعث رفتارهای غیرنرمال مانند چرخشهای سریع وبی تابی دراین موجود خواهد شد.

درمورد آلودگی آب با مس و بررسی دو رفتارشناگری ونورگرایی درگونه پلانکتونی به نام Nauplii Barnacl این نتیجه به دست آمد که غلظت مس بیش ازحد مجازبراین دو رفتاراثرات منفی و مخربی خواهد گذاشت.

درفصل پنجم آلودگی نوری مورد بررسی قرار گرفته است. این آلودگی نسبت به دیگر آلودگیها تقریبا ناشناخته مانده و به آن توجه کافی نشده است. در این فصل اثر این آلودگی برانسان، حیوانات وگیاهان بیان شده است.درمورد انسان این تاثیرات به صورت به هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن و درنتیجه تغییرات مختلفی که درچرخه های خواب و بیداری و تنظیم حرارت بدن و... اتفاق می افتد خواهد بود

حیوانات براثراین آلودگی قوه جهت یابی خود را ازدست خواهند داد و در پیدا کردن مسیردچارمشکل خواهند شد وگاهی براثربرخورد با موانع احتمال کشته شدنشان وجود دارد.

فهرست

فصل اول:کلیات

1-1           مقدمه                                                                                             2

1-2           مفهوم آلودگی                                                                                           4

فصل دوم: آلودگی هوا

2-1        آلودگی هوا                                                                                 6  

2-2        فلزات سنگین                                                                               7  

2-2-1  اثر سرب بر رفتار کودکان                                                              8 

2-2-2  اثر سرب دربروزرفتارهای ضد اجتماعی پسران                                11                                      

2-3        تاثیر دود سیگاردرسلامت رفتاروروان                                             13      

2-3-1  رایطه ی سیگار کشیدن مادرباردارومشکلات رفتاری کودکان              15

2-4        پلی کلرید بی فنیل                                                                         19 

2-5        تاثیر سرب و پلی کلرید بی فنیل بررفتار رت ها                                  22

2-6        تاثیر آلودگی سموم بر رفتار                                                           23

2-6-1  تاثیرات عصبی – رفتاری متیل مرکوری بر نوزادان و حیوانات             28

2-7        تاثیر گاز خردل بر جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی                             30 

2-8        تاثیر آلودگی هوا بر رفتار حشرات انگل گیاهی                                   33

2-9       عوامل مختلف اکولوژیکی متاثراز آلودگی هوا و تاثیرآن برانسان           34

فصل سوم: آلودگی صوتی

3-1       آلودگی صوتی                                                                             36

3-2       تاثیرات روانی و رفتاری آلودگی صوتی                                            39

3-3       سرو صدای محیط کار                                                                  41

3-4       تاثیر سروصدای بخش NICU بر نوزادان                                        43

3-5       تاثیر صداهای زیر آب بر پستانداران دریایی                                      45

3-5-1 آلودگی صوتی آب ورفتار خودکشی دلفین ها                                     48

فصل چهارم: آلودگی آب

4-1       آلودگی آب                                                                                 51

4-2       تاثیر حلال های شیمیایی در سلامت رفتار                                          52

4-2-1 اثر رفتاری استات سرب در سیاه ماهی قنات                                      54  

4-2-2 تاثیر رفتاری مس بر موجودات آبزی                                                55

فصل پنجم: آلودگی نوری

 

5-1       آلودگی نوری                                                                             58                                    

5-2       اثر بر انسان                                                                              60

5-3       اثر برحیوانات                                                                            60

5-4       اثر بر گیاهان                                                                             61

  نتیجه گیری                                                                              62

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , آلودگی محیط زیست , بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 559,000 results (0.75 seconds)
Search Results
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
atlasblur.twoblog.ir/post/1700
Translate this page
4 days ago - شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار ...
www.asanproject.ir/بررسی-تاثیر-آلودگی-محیط-زی...
Translate this page
ابتدا فلزات سنگین، که یکی ازمهم ترین آلاینده های زیست محیطی محسوب می شوند، معرفی شده و سپس به بررسی تاثیرات سرب به عنوان یکی ازفراوانترین وسمی ترین ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
farasuekhial.yasfa.ir/post/846
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
golchineruzgar.ruzblog.com/post563.php
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
projectdl.test.com/product-30562-The-impact-of-envi...
Translate this page
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار در 77 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. 1-1مقدمه. درقرن اخیربا پیشرفت تکنولوژی و توسعه ی فناوری، ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
chesschet.blogroom.ir/post/4072
Translate this page
Apr 11, 2016 - به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
alphagraf.nedablog.ir/post/3031
Translate this page
Mar 31, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
trnbaran.madblog.ir/post/1290
Translate this page
Apr 11, 2016 - پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
avadl95.cloudsite.ir/پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آلودگ...
Translate this page
Apr 11, 2016 - آوا دانلود - پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - یک سایت دیگر با وردپرس.
مقاله بررسی تأثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - دنلود ...
bankmaghale.ir/مقاله-بررسی-تأثیرات-آلودگی-محیط-...
Translate this page
مقاله بررسی تأثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۷۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ...
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
www.kmnoor.ir/دانلود-پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آل...
Translate this page
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار دسته: زیست گیاهی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 75 جهت مشاهده ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
royabahrani.yarblog.ir/post/2373
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
zarinshop.mizbanblog.com/post/318
Translate this page
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار در 77 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار.
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
www.tak-ir.org › پایان نامه › پایان نامه محیط زیست
Translate this page
موضوع پایان نامه : بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار; مربوط به رشته : محیط زیست; فرمت اجرایی : در قالب Word; تعداد صفحات : ۷۸ صفحه ...
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار | پایان نامه ...
keshavarzi7.ir/.../37-پایان+نامه+کارشناسی+زیست+گ...
Translate this page
خرید پایان نامه کارشناسی زیست گیاهی بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار.
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - کافه دانشجو ...
www.cafedaneshju.com/.../بررسی-تاثیرات-آلودگی-م...
Translate this page
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار پایان نامه زیست شناسی و روانشناسی دانلود.
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار با ... - فایلکو
fileco.blogsky.com/.../پایان-نامه-رشته-زیست-گیاهی-...
Translate this page
Apr 9, 2016 - اختصاصی از فایلکو پایان نامه رشته زیست گیاهی - بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار با فرمت WORD دانلود با لینک مستقیم و پر ...
دانلود پروژه بررسی تاثیر آلودگی محیط زیست بر رفتار
www.ketabpich.com/?...بررسی-تاثیر-آلودگی-محیط...
Translate this page
توضیحات محصول. تعداد صفحات:75 نوع فایل:word فهرست مطالب: فصل اول:کلیات مقدمه مفهوم آلودگی فصل دوم: آلودگی هوا آلودگی هوا فلزات سنگین اثر سرب بر رفتار ...
رفتار زیست محیطی - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?...رفتار+زیست+محیطی...
Translate this page
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر رفتار های زیست محیطی(مصرف انر‍ژی) .... چکیده پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر آموزش محیط زیست بر رفتار کارکنان و ... تنزل امنیت غذایی و بالا رفتن سطح آلودگی و انحطاط محیط زیست، چالش‌های فرا روی جوامع است.
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - پروژه
7projeh.ir/.../پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آلودگی-محیط... - Translate this page
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار دسته: زیست گیاهی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 75…
دانلود پروژه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
7projeh.ir/.../دانلود-پروژه-بررسی-تاثیرات-آلودگی-م... - Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی. عنوان کامل: تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. دسته: زیست ...
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار در ...
pishrovector.fablogs.ir/post/2140
Translate this page
Mar 17, 2016 - پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار در 77 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc -
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار انسان ...
www.marketcloob.com/.../بررسی-تاثیرات-آلودگی-م...
Translate this page
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار انسان, پايان نامه, پروژه, دانلود پايان‌نامه, پروپزال, , كشاورزي, دامداري, دام داري, دام پروري, دام‌پروري, خريد, فروش,
تحلیل و بازشناسی رفتارهای زیست محیطی شهری (مطالعه موردی ...
jupm.miau.ac.ir/article_537_0.html
Translate this page
by مختاری ملک آبادی - ‎2014
رفتار شهروندان در برخورد با محیط زیست اطرافشان عامل مهمی در کاهش مخاطرات زیست ... بدیهی است که عوامل متعددی می‌تواند بر یک رفتار خاص تأثیر بگذارد، اما از آنجا که .... تر می‌شود و در نتیجه سیمای شهر هر روز آشفته تر و محیط زیست شهری آلوده تر می‌شود. .... کریمی (1389) به بررسی عوامل جامعه شناختی مؤثر بر رفتار زیست محیطی (با ...
مقاله بررسی تأثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - تحقیق ...
bankmaghaleh.ir/مقاله-بررسی-تأثیرات-آلودگی-محیط...
Translate this page
بنابراین تحقیق حاضر به بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بررفتار ... درواقع آلودگی صوتی با تاثیر بر روان وکاهش سلامت روانی، سلامت رفتاری این افراد را ...
فایل شماره 408748 - پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط ...
www.nafisfiles.ir/فایل-شماره-408748-پایان-نامه-برر...
Translate this page
Jan 14, 2016 - فایل شماره ۴۰۸۷۴۸ – پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار ۷۶ ص. پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار ۷۶ ص.
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
gerivan.ir/.../دانلود-پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آلودگ...
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. چکیده. درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده ...
محیط‌ زیست ایران؛ هوا | انسان شناسی و فرهنگ
anthropology.ir/dossier/662
Translate this page
بررسی اثر رشد اقتصادی بر آلودگی هوا/ پرتال جامع علوم انسانی ..... خاطرنشان کرد: هنگام تعطیل شدن مدارس به علت تشدید آلودگی هوا رفتار بسیاری از خانواده‌ها جالب است ...
[DOC]بررسی اثرات زیست محیطی گردشگری
www.ssu.ac.ir/journals/articles/congressfull/3197.docx
Translate this page
کلید واژه: اثرات زیست محیطی، گردشگری، آلودگی آب ، آلودگی خاک، آلودگی صوتی ..... بر رفتارها و تصميمات ساكنين در راستاي توسعه و برنامه ريزي مورد بررسي قرار ...
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار - مرجع دانلود ...
www.payanname.net/پایان-نامه-رشته-زیست-گیاهی-ب...
Translate this page
Mar 9, 2015 - مطالب این پست : پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ) دانشگاه فردوسی مشهد.
پایان نامه رشته زیست گیاهی - بررسی تاثیرات آلودگی محیط ...
karjik.ir/2396-پایان-نامه-رشته-زیست-گیاهی-بررسی-...
Translate this page
Mar 7, 2016 - فهرست. فصل اول:کلیات. 1-1 مقدمه 2. 1-2 مفهوم آلودگی 4. فصل دوم: آلودگی هوا. 2-1 آلودگی هوا 6. 2-2 فلزات سنگین 7. 2-2-1 اثر سرب بر رفتار کودکان ...
بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار انسانویکی ...
wikiproje.ir/بررسی-تاثیرات-آلودگی-محیط-زیست-ب...
Translate this page
فهرست مطالب : * فصل اول کلیات. * ۱-۱مقدمه ۲. * ۱-۲مفهوم آلودگی ۴. * فصل دوم آلودگی هوا. * ۲-۱آلودگی هوا ۶. * ۲-۲فلزات سنگین ۷. * ۲-۲-۱اثر سرب بر رفتار کودکان۸.
بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر آگاهی‌های زیست‌محیطی ...
jrur.ut.ac.ir/article_54235_7327.html
Translate this page
by خوش فر - ‎2015
امروزه هدف نهایی حفاظت از محیط زیست در رابطه با محیط اجتماعی، توسعه و افزایش آگاهیهای ... هم بر محیط گذاشته و هم بیشترین تأثیر را از محیط پیرامون خود میگیرند و از این نظر ... جنیدی، محمدجواد، 1352، صنایع معدنی و آلودگی محیط، سازمان گسترش و نوسازی ... مریم، 1390، بررسی نقش رسانهها در حفاظت از محیط زیست و تأثیرآنها در رفتار ...
تـاثیر آمـوزش بر نگرش و رفتار زیست محیطی آبـزی‌ پروران ...
jrnr.srbiau.ac.ir/article_3060_559.html
Translate this page
by فرزانه - ‎2012
هدف این پژوهش بررسی وضعیت نگرش و رفتار زیست محیطی پرورش دهندگان ... رفتار زیست محیطی آبـزی‌ پروران برای کاهش میزان آلـودگی پسـاب مزارع پرورش قـزل آلای ...
بررسی رابطه آموزش زیست محیطی و رفتارهای حفاظت از محیط ...
ee.journals.pnu.ac.ir/article_582_0.html
Translate this page
by صالحی - ‎2013 - ‎Related articles
مقاله حاضر به بررسی نقش آموزش زیست محیطی در بروز رفتارهای حفاظت از محیط ... که نگرش نوین زیست محیطی در ایجاد رفتار حفاظت از محیط زیست تأثیر مثبت دارد، ...
فصل سوم: تأثير محيط زيست سالم بر انسان - زير دامنه پژوهش ...
pajuhesh.irc.ir/product/book/show/id/1639/.../169241
Translate this page
فصل سوم درباره تأثير محيط ‌زيست سالم بر موجودات، اعم از انسان و حيوان بحث مي‌كند. در فصل چهارم از عوامل آلودگي و تخريب محيط زيست بحث مي‌شود. ... هيچ كس نمي تواند منكر شود كه تخريب محيط زيست بر شيوه رفتار آدميان و اخلاق فردي و جمعي ... دانشمندان مسلمان و غيرمسلمان، تأثير محيط زيست طبيعي سالم بر انسان را بررسي كنيم.
SID.ir | تاثير آموزش بر نگرش و رفتار زيست محيطي آبزي ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=222496
Translate this page
by فرزانه محمدرضا
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی تاثير آموزش بر نگرش و رفتار زيست محيطي ... و رفتار زيست محيطي آبزي پروران براي کاهش ميزان آلودگي پساب مزارع پرورش ... هدف اين پژوهش بررسي وضعيت نگرش و رفتار زيست محيطي پرورش دهندگان قزل ...
دانلود پایان نامه در مورد بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست ...
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Nov 29, 2015 - دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. ... وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد ...
ساختار سازمانی همایش
www.ibsn.ir/fa/org_chart_page.php?rid=10
Translate this page
دبیر کنفرانس ملی آلودگی های محیط زیست با محوریت زمین پاک در دانشگاه علوم .... عنوان" بررسی عوامل موثر بر پذیرش رفتار حفاطتی برای جلوگیری از آلودگی و نابودی منابع ... طرح سازمان حفاظت محیط زیست تحت عنوان " مطالعه اثر توسعه رشد بر محیط ...
پایان نامه رشته محیط زیست بایگانی | کالج پروژه | دانلود ...
collegeprozheh.ir/.../پایان-نامه-رشته-محطی-زیست/
Translate this page
پروژه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار جهت اخذ درجه کارشناسی بخشی از فهرست مقاله: فصل اول:کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ مفهوم آلودگی فصل دوم: آلودگی هوا ۲-۱ ...
دانلود پروژه بررسي تاثير آلودگي محيط زيست بر رفتار
ketabpich.geblog.ir/post-5688.html
Translate this page
Feb 23, 2016 - تعداد صفحات:75 نوع فايل:word فهرست مطالب: فصل اول:كليات مقدمه مفهوم آلودگي فصل دوم: آلودگي هوا آلودگي هوا فلزات سنگين اثر سرب بر رفتار ...
تأثیر محیط زیست سالم بر انسان درآموزه های اسلامی
www.hawzah.net/.../تأثیر-محیط-زیست-سالم-بر-انسا...
Translate this page
محیط زیست طبیعی سالم تأثیر شگرفی بر روح و روان آدمی دارد. ... بی ارزش نمی روید، محیط آلوده نیز تأثیر منفی و اثرات زیانباری بر تربیت انسان دارد. .... تا ابن سینا و منتسکیو و ابن خلدون، رابطه اقلیم را با رفتار انسانی مورد بررسی قرار داده اند.
دانلود کمک پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر ...
www.9rton.ir/دانلود-کمک-پایان-نامه-بررسی-تاثیرات...
Translate this page
دانلود کمک پایان نامه 79 صفحه ای با موضوع بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. درقرن اخیربا پیشرفت تکنولوژی و توسعه ی فناوری، ساخت ابزارآلات ...
[PDF]ﮔﺮدي ﻣﺤﻴﻄﻲ ﺑﺮ ﻃﺒﻴﻌﺖ ﻫﺎي آﻣﻮزش زﻳﺴﺖ اﺛﺮات اﺟﺮاي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ
tourismpd.journals.umz.ac.i...
Translate this pageUniversity of Mazandaran
by شبیری - ‎2014
اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻼش دارد ﻛﻪ. ﺗﺄﺛﻴﺮ اﺟﺮاي. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎي آﻣﻮزش زﻳﺴﺖ. ﻣﺤﻴﻄﻲ را در رﻓﺘﺎر و ﭘﻴﻮﻧﺪ ﺑﺎ ﻃ. ﺒﻴﻌﺖ داﻧﺶ. آﻣﻮزان ﺷﻬﺮ ﻟﻨﮕﺮود ... رﻓﺘﺎر زﻳﺴﺖ. ﻣﺤﻴﻄﻲ، ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻃﺒﻴﻌﺖ، ﻟﻨﮕﺮود . ﻣﻘﺪﻣﻪ. *. داﻧﺸﻴﺎر. ﮔﺮوه آﻣﻮزش ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ،. داﻧﺸﮕﺎه ﭘﻴﺎم ﻧﻮر. ** ..... در ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﺧﻮد ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﻣﺤﻴﻂ. زﻳﺴﺘﻲ در ﺑﻴﻦ ..... آﻟﻮدﮔﻲ. ﻣﺤﻴﻂ. زﻳﺴﺖ. ﻟﻄﻤﺎت. ﺟﺒﺮان. ﻧﺎﭘﺬﻳﺮي. را. ﺑﻪ. اﻧﺴﺎن. وارد. ﻣﻲ. ﺳﺎزد . ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ،. ﺗﻮﺟﻪ. ﺑﻪ. ﺑﺤﺚ. آﻣﻮزش. در.
اولین کنفرانس بین المللی مهندسی محیط زیست - پایگاه اطلاع ...
www.symposia.ir/EICONF01=اولین-کنفرانس-بین-ا...
Translate this page
Datura Steramonium L) در پاک سازی خاک آلوده به سرب; بررسی اثرات زیست .... سواحل جزیره قشم; بررسی رفتارهای زیست محیطی کشاورزان در هنگام مواجهه با خشکسالی ...
[PDF]محیطی گردشگران شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست چکیده
tms.atu.ac.ir/pdf_1209_240862929cd08e3d0913e67f...
Translate this page
by فاضلی - ‎2013
روش بررسی در این پژوهش تلفیقی از روش کتابخانه. ای و میدانی است. در روش ... ضرورت اجتناب از آلودگی محیط. زیست، تأثیر برخی رفتارهای مناسب. زیست. محیطی بر ...
بعد پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
file.chessrostami.ir/پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آلودگ...
Translate this page
پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار.   فهرست       فصل اول:کلیات   مقدمه    &nbsp ...
دانلود پروژه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
onedoc.lastblog.ir/index-213216
Translate this page
برچسب ها : آلودگی ,تاثیر ,رفتار ,رفتاری ,صوتی ,تاثیرات ,آلودگی صوتی ,تاثیر آلودگی ,آلودگی نوری ,محیط زیست ,آلودگی محیط ,بررسی تاثیرات آلودگی ,پروژه ...
بررسی تاثیر عملکرد پروژه های عمرانی در آلودگی محیط زیست
www.civilica.com/Paper-CEE04-CEE04_813=بررسی...
Translate this page
مقاله بررسی تاثیر عملکرد پروژه های عمرانی در آلودگی محیط زیست, در چهارمین همایش ... تحلیل جایگاه علوم رفتاری درمقررات مربوط به ساخت و ساز به عنوان یکی از ...
فایل پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار
rada.filekaran.ir/فایل-پایان-نامه-بررسی-تاثیرات-آلود... - Translate this page
فایل پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار. قیمت: ۴۹۰۰۰ریال تعداد صفحات: 76 کد محصول :1342 حجم فایل:356 KB نوع فایل :ms-word.

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 903
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 135,066
  • بازدید کلی : 2,643,613