loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 777 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393)

بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 21 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 2381 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 109

وابستگی به موادمخدر در اکثر جوامع یک مشکل سلامت عمومی محسوب می شود این مشکل یک اختلال چند عاملی سلامت است که اغلب سیری عود کننده و فروکش کننده دارد تلاش برای درمان و پیشگیری سوء مصرف مواد از طریق اعمال مجازاتهای سخت گیرانه موفق نخواهد بود زیرا این رویکردها تغییرات عصب شناختی را که سوء مصرف مواد روی مسیرهای عصبی انگیزش مغز ایجاد می کنند در نظر نمی

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393)


 این پایانامه دارای 109 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

 

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد  در رشته حقوق(M.A)

 

گرایش: جزا و جرم شناسی

 چکیده:

وابستگی به موادمخدر در اکثر جوامع یک مشکل سلامت عمومی محسوب می شود. این مشکل یک اختلال چند عاملی سلامت است که اغلب سیری عود کننده و فروکش کننده دارد. تلاش برای درمان و پیشگیری سوء مصرف مواد از طریق اعمال مجازاتهای سخت گیرانه موفق نخواهد بود زیرا این رویکردها تغییرات عصب شناختی را که سوء مصرف مواد روی مسیرهای عصبی انگیزش مغز ایجاد می کنند در نظر نمی گیرند. برنامه های موثر در درمان اعتیاد نوعاً از اجزای مختلفی تشکیل یافته که هر کدام به یکی از جنبه های بیماری اعتیاد و عوارض آن می پردازد. بهترین نتایج درمانی زمانی به دست می آید که رویکردی چندرشته ای و جامع شامل مداخلات متنوع دارویی و روانشناختی برای پاسخ به نیازهای گوناگون به کار رود. هدف اصلی این تحقیق تبیین نحوه فعالیت کمپ های ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در درمان معتادین بوده و سوال اصلی اینست که برنامه ها و اقدامات کمپ های موضوع ماده 16 ق مبارزه با مواد مخدر در درمان معتادین تا چه حد موثر می باشد و فرضیه اصلی تحقیق بدین صورت است که برنامه های درمانی کمپ های موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در درمان مددجویان کافی نمی باشد. در روش تحقیق شیوه جمع آوری داده ها از طریق مشاهده ای  و کتابخانه ای بوده است. نتیجه ای که در اداره کمپ ماده 16 شهرستان کرمانشاه حاصل گردیده بدین شرح است که از ابتدای کار خوشبختانه دو روش درمانی یعنی درمان با متادون همراه با روش درمان پرهیزمدار دوشادوش هم بوده اند لیکن مشکل اصلی مجتمع مشکل سخت افزاری است مشکلاتی از قبیل عدم ظرفیت کافی جهت پذیرش بیماران، فقدان اتاق های انفرادی قرنطینه برای افرادی که سم زدایی می شوند و نیز آب و گاز لوله کشی، موتورخانه جهت استحمام، عدم تامین نیروی انسانی تخصیص داده شده مطابق قوانین و پروتکلهای مربوط به مجتمع های ماده 16، بطور کلی مراقبت های پس از خروج و ادامه روند درمان در خارج از مجتمع، که جایگاه بسیار مهمی دارد و به آن بی توجهی شده و تا این مشکل حل نشود، چنین مجتمع هایی در سراسر کشور بازدهی مطلوب را نخواهند داشت.

واژگان کلیدی: اعتیاد – معتاد – کمپ – ماده16قانون مبارزه باموادمخدر - درمان

 

مقدمه:

از گذشته های دور و نزدیک مردم همواره به عنوان سرمایه ی اصلی جوامع بشری مورد توجه دولت مردان و کارگزاران نظام های حکومتی قرار می گرفتند. دولت ها و حکومت ها برای دستیابی به توسعه ی پایدار، ایجاد و برقراری نظم و امنیت و تأمین امنیت اجتماعی به این امر مهم واقف بوده و هستند که باید جامعه ی  اسلامی به دور از هر گونه زشتی و پلیدی باشد، عاری از هرگونه کژی و کاستی باشد و در یک کلام مردم از نظر روحی و جسمی در سلامت کامل باشند.

اعتیاد به موادمخدر و پیامدهای ناگوار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ... به گونه ای است که هرگونه قصور و کوتاهی در مقابله و مبارزه با این پدیده ی ضداخلاقی و اجتماعی، صدمات و لطمات غیرقابل جبرانی را متوجه همه ی اقشار جامعه می نماید. علاوه بر آثار و تبعات شوم آن، به عنوان مانع جدی برای رشد و توسعه ی جامعه به شمار می آید.

امروزه افزایش سرسام آور مصرف موادمخدر در جهان و قاچاق روز افزون این مواد پیامدهای وحشتناکی را به دنبال دارد. که به طور مستقیم بشریت و به خصوص نسل جوان را تهدید می کند. بررسی ها نشان می دهد که گسترش شبکه ی قاچاق بین المللی و دام اعتیاد، همه ساله میلیون ها نفر به ویژه نوجوانان و جوانان را به فساد آلوده ساخته و به کام مرگ می کشاند، اما در مقابل سوداگران مرگ را به ثروت هنگفت و قدرت بسیار زیاد می رساند. از این رو آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به خانواده ها درباره سرانجام نکبت بار معتادان می تواند در پیشگیری و مهار این معضل کمکی مؤثر به شمار آید.

سازمان بهداشت جهانی مسائل مرتبط با موادمخدر اعم از «تولید»، «انتقال»، «توزیع» و «مصرف» را در کنار سه مساله ی جهانی دیگر یعنی «تولید و انباشت سلاح های کشتار جمعی»، «آلودگی محیط زیست» و نیز «فقر و شکاف طبقاتی» از جمله مشکلات اساسی جهان برشمرده است که حیات بشری را در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مورد تهدید و چالش جدی قرار می دهد.

به گفته ی کارشناسان از جمله تأثیرهای زیان بار و مهلک اعتیاد، انتقال و اشاعه ی بیماری های گوناگون و خطرناک از جمله ایدز و هپاتیت می باشد. بر اساس برآوردها، حدود 64 درصد علل ابتلای افراد آلوده به ایدز، تزریق موادمخدر و استفاده از سرنگ های آلوده و مشترک بوده است.

جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با کشور افغانستان که بزرگترین تولیدکننده ی موادمخدر دنیا به شمار می آید، شرایط حساسی داشته و دارد. به همین سبب در زمینه کشف مواد افیونی نیز رتبه ی اول را در جهان به خود اختصاص داده، به طوری که در سال 1380 بیش از 54 درصد از کشفیات موادمخدر جهان در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

بر اساس برآورد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ستاد مبارزه با موادمخدر، تعداد معتادان کشور اکنون 2 میلیون نفر است که شامل 1 میلیون و 200 هزار نفر معتاد دائمی و 800 هزار نفر معتاد تفننی است.

از این رو برای برون رفت از آسیب های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، روانی، اخلاقی، حقوقی و ... ناشی از اعتیاد، سوء مصرف موادمخدر، باید علاوه بر دستگاه های دولتی (مسئول و مجری در این امر مهم) از همه استعدادها و توانمندی های سایر سازمان های غیردولتی و خصوصی فعال در امر مبارزه با موادمخدر به جد استمداد طلبید و با فراهم سازی زمینه های همکاری و همیاری مشترک، تا محو کامل این پدیده ی شوم و ضد اخلاقی – اجتماعی و خانمان سوز گام برداریم.

در حقیقت مشکل موادمخدر را باید یکی از بحران های جهانی دانست وکشوری را در جهان سراغ نداریم که از ابتلای به آن، در امان مانده باشد. ولی مهم این است که برخی از کشورها، بر اثر اجرای برنامه های ارزیابی شده ی مبارزه با موادمخدر، در کاهش عرضه، مصرف و آسیب های ناشی از آن موفقیت هایی داشته اند.

اگر بخواهیم برای راهبرد مبارزه با مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن، یک شکل هندسی ترسیم کنیم. این شکل هندسی در یک قالب کلی به صورت مثلثی متساوی الاضلاع خواهد بود که اضلاع آن را «کاهش عرضه»، «کاهش تقاضا» و «کاهش آسیب» تشکیل خواهد داد.

آنچه امنیت اجتماعی را در معرض خطر جدی قرار می دهد زیرپا نهادن ارزش های پذیرفته شده اجتماع است که چنانچه بر اثر رفتارهای ناپسندیده ی افراد شکسته شود، نظم اجتماع متزلزل می گردد. مصرف کنندگان مواد مخدر به خاطر این رفتار نابهنجار خود، خواه و ناخواه مرتکب جرائمی می شوند که ارزش ها و امنیت اجتماعی را تهدید می کند و این رابطه ی معنادار بین مصرف موادمخدر و ارتکاب جرائم در تحقیقات متعددی تأئید شده است.

از طرفی دیگر معتادان به موادمخدر از نظر اقتصادی لطمات سنگینی به اقتصاد خانواده و کشور بر اثر ناکارآمدی خود و هزینه مصرف مواد وارد می کنند. آمارهای منتشر شده سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان بهداشت جهانی و سازمان یونسکو حاکی از افزایش فزاینده مصرف این مواد در سطح جهان است. تنها تفاوت موجود بین کشورها در الگوی مصرف آنهاست. عواقب و خسارتهای اقتصادی بهداشتی روانی و اجتماعی اعتیاد بر کسی پوشیده نیست. پژوهش در دو دهه گذشته در زمینه سوء مصرف مواد نشان داده است که اعتیاد درمان پذیر است. درمان اعتیاد در کاهش مصرف مواد و کاهش ابتلا به عفونت ناشی از HIV ، کاهش هزینه های بهداشتی و اجتماعی ناشی از اعتیاد و کاهش رفتارهای مجرمانه بسیار موثر بوده است. موسسه ملی مطالعه در زمینه سوء مصرف مواد NIDA  که بیش از 80 درصد از پژوهشهای انجام گرفته در زمینه سوء مصرف مواد و اعتیاد تحت حمایت آن صورت می گیرد به این نتیجه رسیده است که درمانهای موثر سوء مصرف مواد آن دسته از رویکردهایی هستند که در آنها از هر دو مؤلفه زیست شناختی و رفتاری استفاده می شود.

 

فهرست مطالب:

چکیده ........................................................................................................................................................................................ 1

مقدمه............................................................................................................................................................................................2

فصل اول: کلیات تحقیق............................................................................................................................................................5

مبحث اول: روش تحقیق...............................................................................................................................................................6

1)بیان موضوع...............................................................................................................................................................................6

2)اهداف تحقیق............................................................................................................................................................................7

3) ضرورت تحقیق.......................................................................................................................................................................7

4) پرسشها ی تحقیق....................................................................................................................................................................8

5)فرضیه های تحقیق....................................................................................................................................................................9

6)روش تحقیق..............................................................................................................................................................................9

7) پیشینه تحقیق............................................................................................................................................................................9

مبحث دوم: مفاهیم و مبانی تحقیق.............................................................................................................................................10

گفتار اول: مفاهیم........................................................................................................................................................................10

بند اول: اعتیاد..............................................................................................................................................................................10

الف) تعریف اعتیاد...................................................................................................................................................................10

ب) انواع اعتیاد.........................................................................................................................................................................10

ج) نشانه های اعتیاد................................................................................................................................................................12

د) مراحل اعتیاد.......................................................................................................................................................................13

بند دوم: مواد مخدر....................................................................................................................................................................13

الف) تعریف مواد مخدر.........................................................................................................................................................13

ب) انواع موادمخدر.................................................................................................................................................................15

ج) پیامدهای مصرف............................................................................................................................................................. 17

بند سوم: درمان............................................................................................................................................................................26

الف)تاریخچه درمان...............................................................................................................................................................26

ب) تعریف درمان.............................................................................................................................................................30

ج) مراحل درمان....................................................................................................................................................................31

گفتار دوم: مبانی تحقیق...............................................................................................................................................................33

بند اول: راههای درمان...........................................................................................................................................................33

بند دوم: شیوه های کاربردی درمان.............................................................................................................................................39

 

فصل دوم: بررسی کمپ ماده 16قانون مبارزه با موادمخدر...................................................................................41

مبحث اول:ضوابط قانونی در خصوص کمپ های موضوع ماده 16..........................................................................................42

مبحث دوم:برنامه های درمانی در کمپ های موضوع ماده16(راه سعادت) کرمانشاه................................................................63

گفتار اول: ساختار فیریکی....................................................................................................................................................63

گفتار دوم: نحوه پذیرش و اقدامات قضایی در خصوص مددجویان.........................................................................................64

گفتار سوم: تمهیدات و اقدامات درمانی نگهداری.....................................................................................................................65

گفتار چهارم:نحوه ترخیص و اقدامات مراقبتی پس از خروج...................................................................................................68

نتیجه گیری و پیشنهادها......................................................................................................................................................70

منابع.......................................................................................................................................................................................73

پیوست ها و ضمایم...................................................................................................................................................................75

 

عنوان: بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393)

فرمت:word

تعداد صفحات:109

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) , بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) , , پایانامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر , , پایانامه ارشد بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر , , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد بررسی شیوه ها


Google
37 results (0.43 seconds)
Search Results
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ...
filenab.com/product-55742-Reviewing-the-method-of...
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393). این پایانامه دارای 109 صفحه و در ...
سمینار:بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با ...
yarifile.blogsky.com/.../سمینار-بررسی-شیوه-های-درما...
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393). بصورت ورد ودر90صفحه. چکیده.
دانلود پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون ...
cmpeng.ir/?p=117771
Translate this page
Jun 11, 2016 - بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر. ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393). لینک پرداخت و ...
پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با ...
law-dl.ruzfa.ir/post/316
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393. استاد راهنما: دکتر اکبر وروایی ...
پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با ...
law-thesis.test.com/.../پایان-نامه-بررسی-شیوه-های-درمان-ا...
Translate this page
پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393 ...
دانلود پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون ...
okfiles.ir/tag/دانلود-پایان-نامه-بررسی-شیوه-های-درمان/
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* ...
حقوق و وکالت (3) - sayamodir.ir
sayamodir.ir/pid_39528-utab
Translate this page
پایان نامه حقوق گرایش جزا و جرم شناسی: بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال ...
پایان نامه های دانلودی رشته حقوق– قسمت هشتم (157 پایان نامه) | مرجع دانلود ...
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حقوق
Translate this page
Mar 7, 2016 - پایان نامه حقوق: قراردادهای پیمانکاری خصوصی و دولتی و بررسی حقوقی مناقصه و مزاید · پایان نامه حقوق: حق فسخ .... پایان نامه حقوق گرایش جزا و جرم شناسی: بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393 · پایان نامه حقوق گرایش جزا و جرم ...
[XLS]Sheet1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls
194, سوالات و پاسخ تشریحی کارشناسی ارشد رشته ریاضی ( سال ۸۵ بهبعد) ...... 1374, مطالعات موردی در رفتاردرمانی بزرگسالان, لست، سینتیا, ترجمه حسن صبوری ..... 1686, درمان شناختی اعتیاد به مواد مخدر, بک ، آرون تی, ترجمه محمد علی گودرزی, رهگشا ..... 1890, همکاری های بین المللی در مبارزه با مواد مخدر از دید گاه حقوق بین الملل, باقر ...
پایان نامه ارشد حقوق- بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 ...
fileok9.mihanblog.com/post/383
Translate this page
Jul 23, 2016 - پایان نامه ارشد بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) ...
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
Oct 1, 2014 - 22, بررسی تطبیقی نحوه بازنمایی موضوعات ترافیکی در روزنامه های همشهری و .... تأکید بر قانون اساسی, شهلا فانی مشاتی, دانشکده حقوق, حقوق, 1393-10-15 ...... های شخصیتی با سلامت سازمانی در کارکنان دانشگاه رازی شهر کرمانشاه, سمانه ...... حالت/صفت و رضايت زناشویي همسران مردان تحت درمان اعتیاد به مواد مخدر, نگار ...
یوز - آخرین مطالب موضوع بیان
www.yooz.ir/blogs/?t...موضوع%20بیان
Translate this page
پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مطالعه موردی کمپ. دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه گروه حقوق پایان ...
ستاد مبارزه با مواد مخدر - ترک اعتیاد یا اسارت در کمپ؟
www.dchq.ir/index.php?...id...Itemid...
Translate this page
Nov 8, 2015 - جمع آوری معتادان از سطح شهر آسان ترین مرحله مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر است، چه ... و ترک اعتیاد 2 راه وجود دارد، یکی مراکز ماده 15 ترک اعتیاد (کمپ های ... این صورت به مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر(کمپ ترک اعتیاد اجباری) تحویل می شوند. ... هم بودجه مراکز ماده 16 کشور به کمتر از نصف سال 93 هم کاهش یافته است.
فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر و ...
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با...
حجه السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان و از ... اين اخوند با تكبير انجام نخواهد داد اين دو نفر ازادند و هنوز قطرات اشك ان دختر 16 ساله اعدامي ... موضوع ما اهريمن اخوند است وكسي به فكر شناختن اينها نيست اين اخوند به شهر ...... تصویری از دو خواهر ایرانی که در مالزی به جرم قاچاق مواد مخدر به اعدام محکم شده اند ...
بررسی مبارزه با مواد مخدر بایگانی - UU3.IR
uu3.ir/tag/بررسی-مبارزه-با-مواد-مخدر/
Translate this page
خانه / آرشیو برچسب: بررسی مبارزه با مواد مخدر ... دانلود پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر. بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش ...
مقاله آشنایی با انواع مواد مخدر و اعتیاد و راه های مبارزه با آن
www.unidoc.sellfile.ir/prod-463050-مقاله%20آشنایی...
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* ...
[DOC]خلاصه طرح های پژوهشی و پایان نامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر
ecn.atu.ac.ir/Files/38/News/abmvrdrkhmm.docx
Translate this page
تعیین رابطه بین عوامل فرهنگی با پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر در جوانان میباشد. .... "بررسی تأثیر فنآوری نوین در موفقیت شیوههای مقابله با شبکههای قاچاق موادمخدر ... این پژوهش ضمن بررسی موردی وضعیت شهر تهران بین سالهای 85-83 به دنبال .... پژوهش پیرامون اثربخشی طرحواره درمانی در کاهش گرایش به مصرف مواد والکل انجام شود.
پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر گرایش جوانان به مواد مخدر | شیک ...
soal93.shiktarinha.xyz/.../پروپوزال+بررسی+عوامل+اج...
Translate this page
بررسي شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بار ...
صاحب‌خبرآرشیو سایتهای ایران
sahebkhabar-ejtemaei.arniz.ir/
مسئول کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان گفت:سوداگران مرگ به ..... برگزاری جشن گلریزان شهرستان جهرم بزودی/۶۵ زندانی جرایم غیرعمد چشم به راه ..... در زمستان سال 1393 کلید خورد و طی توافق دو جانبه سازمان حفاظت محیط زیست و ..... پسرک با مادر و خواهر معتادش به تهران آمده بود و هر سه، اعتیادشان را در یک کمپ ترک کرده ...
پايگاه خبری افکارنيوزآرشیو سایت های ایران
afkarnews.sabafeed.ir/
نبود مالک در جلسه های بررسی تخلفات ساختمانی؛ بزرگترین ایراد کمیسیون ماده 100 .... سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در واکنش به یادداشت ۱۳ خرداد ..... توجه به موضوع اعتیاد امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است چرا که سوداگران و ...... فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از مرگ یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
قباد کاظمی - جویشگر علمی فارسی (علم نت)
elmnet.ir/author/قباد-کاظمی
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر ( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393). استاد راهنما: اکبر وروایی ، استاد ...
پایگاه خبری بلاغ مازندران - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
bloghnews.sotiba.ir/
Oct 27, 2014 - در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 روز جمعه مورخ 95/03/21 ..... ارائه خدمات درمانی به افراد تحت تکفل بیمه شده سرباز همچنین دراجرای ماده ۹۴ قانون تامین ..... احمدی افزود: پرونده برای پیگیری بیشتر به اداره مبارزه با مواد مخدر نیروی ...... این مطالعه نشان می‌دهد 81 کشور طی بک سال گذشته صلح بیشتری را ...
آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: جهان نيوز
jahannews-home.wikirss.ir/
ولی این راه ها طی چند سال اخیر به روش کاربردی برای سرقت های اینترنتی تبدیل شده است. ... همچنین با بررسی تخصصی مشخص شد سارقان پس از سرقت چند تکه از اقلام با ... این قربانی اعتیاد که در پی رفیق بازی و مصرف تفننی مواد مخدر به اعتیاد دائم ...... ارتش عراق، شهر فلوجه را به محاصره خود در آورده اند و نیروهای مبارزه با تروریسم در ...
سایت خبری تحلیلی پارس نیوزآرشیو سایت های ایرانی
parsnews.bazfeed.ir/
محسن بنگر بعد از چهار سال حضور در پرسپولیس مجبور به ترک این تیم شد و جایی در ... منبع : سایت خبری تحلیلی پارس نیوزکشف ۴ تن انواع مواد مخدر در سیستان ..... مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با استناد به ماده ۶۳ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و اصلاحیه‌های آن ..... جشن تولد 28 سالگی وزیری در کمپ تیم ملی تیروکمان برگزار شد.
“خودرو مهربانی” بعد از “دیوار مهربانی” آمد - جدیدترین اخبار ایران و جهان
iusfestivals.ir/1/
وی در رابطه با نحوه فعالیت گروه و ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و در معرض کارتن ..... کرد: طرحی با عنوان اصلاح قانون انتخابات شوراها در مجلس قبل مورد بررسی قرار ..... اس تی از راه تزریق آلوده به ویروس ایدز شده بودند خبری بود که برای دانلود وی اس تی ...... عنوان قابل مقایسه با هزینه های مادی و معنوی کشور ما در مقابله با مواد مخدر نیست.
موضوع - صفحه 3 - مرجع ارائه فايل های دانلودی
file.utshop.ir/tag-موضوع.aspx?page=3
Translate this page
بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393) · بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا ...
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-ejtemaei.azilaz.ir/
مسئول کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان گفت:سوداگران مرگ به ..... اصفهان،نرسيده به سه راه ملك شهر،ساعت٦:٠٠ صبح،خواب آلودگي . ...... از سال 1393 آغاز کردیم و تخلف در برخی پرونده های بررسی شده هم محرز و به تعقیب تخلف کنندگان منجر شد. ...... را برآن داشت تا کمپ هایی مخصوص دانش آموزان برای ترک اعتیاد فراهم کنند.
دانلود اصول ترك و درمان اعتیاد به مواد مخدر – بزرگترین مرجع دانلود فایل
file.chessrostami.ir/دانلود-اصول-ترك-و-درمان-اعتیاد-به...
Translate this page
Jul 18, 2016 - سوء مصرف واعتیاد مواد مخدر شرح بیماری سود مصرف و اعتیاد به مواد عبارت است از دل مشغولی با ... علائم شایع: به ماده مورد سود مصرف بستگی دارد بیشتر آنها این علائم را ایجاد میکند: – خلق مطبوع گذرا ... با دوستانتان به اشتراک بگذارید ... کاربران حاضر: 1; بازدید امروز: 474; بازدید دیروز: 5,450; بازدید سال: 1,574,067 ...
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
Translate this page
محسن مخملباف از فیلم سازان دهه 60 و70 سینمای ایران که الان به کمپ معاندین انقلاب .... و ببینی خواهر شاه چقدر جنایت کرده از قاچاق مواد مخدر و میراث فرهنگی این مردم و هزار .... با استعداد میتونه حرف اول رو در دنیا بزنه چرا سن اعتیاد و فحشا و کار و ترک .... صلواتی کرمانشاه دمخور شدم که چهرپنج سال از خودم بزرگتر بود بهم گفت تو با این ...
اخبار خبرنگاران ایرنا از مذاکرات هسته ای از وین - خبرگزاری جمهوری اسلامی
www3.irna.ir/theme1/fa/.../233.aspx?lang...Islamic Republic News Agency
یزد- ایرنا- امام جمعه بافق از مسجد بعنوان کانون مبارزه با ظلم و ستم یاد کرد و .... تهران- ایرنا- در سه سال فعالیت دولت یازدهم (95-1392) تعداد 16هزار و 777 تعاونی ...... کرمانشاه- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان کرمانشاه از کشف ...... ترک اعتیاد معرفی شوند، تاکید کرد: نسبت به جمع آوری و معرفی آنان به کمپ ها اقدام شود.
سایت جامع اشترینان 91بلوگل
oshtorinan91.bloogle.ir/
Jun 21, 2016 - وی از عوامل راهور و پلیس راه با توجه به حضور آنان در جاده و مسیرهای محل عبور ...... رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از انهدام يک باند 6 نفره سوداگر ...... با استفاده از برآورد جمعیت استان‌ها در سال 1393، ضریب نفوذ تلفن ثابت هر ...... لازم به ذکر است، شهرستان بروجرد دارای 22 کمپ ترک اعتیاد بوده که از این ...
چرا باید برند “تعاونی” داشته باشیم؟ | نــتــــ لــوکــــنــتــــ لــوکــــ
netlook.ir/15/
وی با بیان اینکه با این شیوه صندوقی ایجاد کرده‌اند که از هر کجایی که مشکلی وجود داشته باشد ...... همزمان با سالروز جهانی گردشگری، گروه پژوهشی “مطالعات گردشگری شهر” به همت جهاد .... معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم از بحث و بررسی در خصوص ماده ” مصونیت آزاد ...... مبارزه با آن، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، همکاری های اقتصادی و ترانزیتی،
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين جامعه :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...
paytakhtpress-ejtemaei.wikifeed.ir/
سیزدهم دی ماه سال گذشته زنی در تماس با ماموران کلانتری فردوسیه شهرستان ..... در تقویم رسمی کشورمان از ششم تا 12 تیر ماه، به نام هفته مبارزه با مواد مخدر ...... در کمپ های درمان و ترک اعتیاد نگهداری شدند تا دوباره به مرحله پاکی و حضور در جامعه برسند. ...... مجاز ترک اعتیاد بر اساس ماده 77 قانون مبارزه با مواد مخدر، هر یک از مراکز ترک اعتیاد ...
سایت جامع اشترینان 91 گیل پیکس
oshtorinan91.gilpix.ir/
روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بروجرد، حجت اله ... پارسه، مقهور موشك‌هاي راه دور خيبر/ خرم‌آبادي‌ها صدرنشين ليگ يك شدند+ تصاوير .... وی اظهار داشت: بخش اشترینان در جذب و شناسایی بی سوادان در سال 93 در استان رتبه ...... مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از شناسایی و پلمب 17 کمپ ترک اعتیاد ...
[DOC]لیست کتابهای فارسی دانشکده پزشکی - پژوهشی و فناوری
research.abzums.ac.ir/Portal/file/?72544/ليست-کتابهاي-فارسي...docx
ک‍ل‍ی‍ات‌ خ‍دم‍ات‌ ب‍ه‍داش‍ت‍ی‌ ۱ ح‍ش‍ره‌ ش‍ن‍اس‍ی‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ، س‍م‍وم‌ و ب‍ه‍داش‍ت‌ م‍واد غ‍ذای‍ی‌ .... اص‍ول‌ اپ‍ی‍دم‍ی‍ول‍وژی‌ و م‍ب‍ارزه‌ ب‍ا ب‍ی‍م‍اری‌ه‍ا ب‍رای‌ پ‍رس‍ت‍اران‌ م‍طاب‍ق‌ ب‍ا س‍رف‍ص‍ل‌ ج‍دی‍د .... ت‍رک‌ اع‍ت‍ی‍اد ب‍ا روش‌ طب‌ س‍وزن‍ی‌ : روش‌ ج‍دی‍د خ‍ود درم‍ان‍ی‌, ن‍ادع‍ل‍ی‌ اس‍م‍اع‍ی‍ل‍ی‌, ن‍ش‍ر پ‍ردی‍س‌, ۱۳۷۹ ..... م‍ف‍اه‍ی‍م‌ پ‍ای‍ه‌: ب‍ررس‍ی‌ وض‍ع‍ی‍ت‌، ف‍رآی‍ن‍د پ‍رس‍ت‍اری‌، ب‍ه‍داش‍ت‌ و پ‍رس‍ت‍اری‌ ج‍ام‍ع‍ه‌ ن‍گ‍ر, س‍وزان‌ س‌.
iran cpa - انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران
www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=1&type=archived
برای ثبت نام در کارگاه شناخت و کاربرد EMDR در درمان اختلالات اضطرابی اینجا کلیک ... ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1393 دیدار نوروزی اعضاء انجمن های روانشناسی و .... محققان با بررسی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در قالب ۲۸ مطالعه دریافتند: افسردگی تا ۵۵ ..... تهران - مديركل دفتر تحقيقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از تصويب و ابلاغ ...
معتادان در اردوگاه‌های اجباری علاقه‌ای به ترک اعتياد ندارند - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Sep 24, 2013 - گفت‌وگو با مديركل پيشگيری و درمان اعتياد بهزيستي. ... فايده را براي خانواده دارد كه مي‌تواند در مدت بستري معتاد در كمپ، نفس دوباره‌يي بكشد. ... به طور جدي لازم است كه مسوولان كمپ‌ها نسبت به شيوه‌هاي درمان آموزش ببينند و ... كه فعاليت اين مراكز با مراكز مورد تاكيد ماده 16 اصلاحيه قانون مبارزه با مواد مخدر متفاوت باشد.

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 37 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 539
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,439
  • بازدید ماه : 7,439
  • بازدید سال : 141,602
  • بازدید کلی : 2,650,149