loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 194 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم

رییس جمهور سابق ایران گفت: دفاع از دو دولت قبل دفاع از انقلاب است.
خبرگزاری ایلنا: محمود احمدی‌نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» سخن می‌گفت، اظهار کرد: دولت قبل را بزرگترین خطر برای اسلام دانستند، من را مورد توهین و تخریب قرار دادند که همچنان ادامه دارد، در حالی‌که من عددی نبودم. من گرد پای ملت ایران هستم.

کشور را تحت تهدید نظامی تحویل گرفتیم

او افزود: ما کشور را تحت تهدید نظامی تحویل گرفتیم و روزی که تحویل دادیم اوباما به دنبال همکاری با ما برای درست کردن دنیا بود.

ثروت اعضای دولت‌های نهم و دهم، یک‌صدم یک‌ فرد دولت جدید نمی‌شود

رییس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه تمام ثروت اعضای دولت نهم و دهم یک‌صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود، تصریح کرد: احمدی‌نژاد را فراماسونر، وهابی، بهائی، انجمن حجتیه ، ضد ولایت فقیه و جادوگر خطاب کردند.

با نزدیک شدن به انتخابات دوباره تهمت‌ها دوبرابر می‌شود

احمدی‌نژاد با بیان اینکه تازه تمامی این تخریب‌ها دست‌گرمی یک سال باقی مانده است که انتخابات در آن برگزار می‌شود، متذکر شد: امسال تخریب‌ها علیه احمدی نژاد غوغا می‌کند و با نزدیک شدن به انتخابات دوباره تهمت‌ها دوبرابر می‌شود.

او ادامه داد: عده‌ای در فضای فعلی تلاش می‌کنند که رقیبشان ردّصلاحیت شود تا خودشان به تنهایی در صحنه باقی بمانند.

رییس جمهور سابق گفت: اگر در مناظره سال ۸۸ شرکت نمی‌کردم، یقینا فقط صحبت‌ها به تخریب احمدی‌نژاد و دولت ختم می‌شد، زیرا هیچ گونه برنامه‌ای وجود نداشت.

دولت‌های نهم و دهم بیشترین هجمه را در طول تاریخ تحمل کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمی‌خواهم گزارش عملکرد بدهم، اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم بیشترین هجمه را در طول تاریخ تحمل کرد.

همان جریانی که در طول تاریخ علیه خط امامت فعال بود، علیه دولت من هجمه ایجاد کرد!

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جریانی علیه خط امامت در طول تاریخ و صدر اسلام فعال هستند، متذکر شد: همین جریان هجمه‌ها را علیه دولت‌های نهم و دهم ایجاد کرد.

او با طرح این پرسش که آیا دولت‌های نهم و دهم هیچ نقطه سفید و عملکرد مثبتی نداشت؟ افزود: تمامی تهمت‌ها از جمله ضد ولایت‌فقیه بودن، بهایی بودن و غیره را به این دولت زدند.

به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم

رییس جمهور سابق ایران با ذکر اینکه به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم و خودم را فدای انقلاب می‌کنم، یادآور شد: تمامی هجمه‌ها به دولت‌ قبل، زدن اصل انقلاب است.

دفاع از دو دولت قبل دفاع از انقلاب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت دفاع از دو دولت قبل را دفاع از انقلاب دانست و گفت: در طول ۸ سال دولت گذشته حتی برای ساعتی، فاقد برنامه مشخص نبودیم.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: ۳ سال از دولت یازدهم گذشت و اکنون در سال چهارم، این دولت کارهای خود باید را به نتیجه برساند، چراکه با انتخاباتی شدن فضا، دولت از این کار باز می‌ماند.

انتخابات در ایران مجوزی برای تخریب و بی‌اخلاقی است

رییس جمهور سابق کشورمان در پایان با بیان اینکه تمامی دولت‌ها در پایان ۴ سال باید گزارشی از عملکرد ارائه کنند؛ خاطرنشان کرد: اگر دولت یازدهم درگیر انتخابات شود، توانایی ارائه این گزارش را ندارد چراکه متاسفانه انتخابات در ایران به مجوزی برای تخریب و بی‌اخلاقی تبدیل شده است.
 
 

 
About 347,000 results(0.66 seconds) 
18 hours ago - به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم رییس جمهور سابق ایران با ذکر اینکه به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم و خودم را ...
احمدی‌نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم .... احمدی‌نژاد سفرهای انتخاباتی خود را آغاز کرده است؛ شبکه بی بی سی به طور صریح اعلام می‌کند که احمدی‌نژاد شروع به ...


احمدی نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22709276 - Translate this page
17 hours ago - خبرگزاری ایلنا: محمود احمدی نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی سخن می گفت، اظهار کرد: دولت قبل را بزرگترین خطر ...

هرلحظه، احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم

harlahze.com/.../احمدی‌نژاد-به‌خاطر-مصلحت-کشور-سک...
16 hours ago - به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم رییس جمهور سابق ایران با ذکر اینکه به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم و خودم را ...

احمدی‌نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم | News File

newsfile.ir/.../احمدی‌نژاد%3A+به+خاطر+مصلحت+کشور...
احمدی‌نژاد با بیان این‌که «شعار دشمن همیشه خسته‌ است، تنها یک شعار نیست» این شعار را ... ترابر نیوز - 19 دقیقه پیش; احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم ...
نژاد غوغا می‌کند و با نزدیک شدن به انتخابات دوباره تهمت‌ها دوبرا.

احمدی نژاد:به خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم | مولانیوز

molaeei.ir › اخبارسیاسیاحمدی نژاد
احمدی نژاد:به خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم. ارسال شده توسط : حسین مولاییروشن جولای 29, 2016 در: احمدی نژادبدون دیدگاه. چاپ ایمیل. به نقل از مولا نیوز : خبرگزاری ...
خبرگزاری ایلنا: محمود احمدی‌نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور «تبیین گفتمان ... رییس جمهور سابق ایران با ذکر اینکه به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم و خودم را ...
احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم. رییس جمهور سابق ایران گفت: دفاع از دو دولت قبل دفاع از انقلاب است. مطلب در سایت اصلی ...

به خاطر مصلحت - خبرگزاری رسا

www.rasanews.ir/detail/news/440790/2044
احمدی نژاد در مشهد: به گونه ای تخریب مان می کنند که گویا هیچ نقطه روشنی نداشتیم/ به خاطر مصلحت کشور سکوت می کنم. رییس جمهور سابق با اشاره به اینکه پذیرش ...

احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم | سایت تفریحی y20

y20.ir/?tag=احمدی‌نژادبه‌خاطر-مصلحت-کشور-سکوت
بایگانی نوشته ها » احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم ... این ضدآفتاب طبیعی در تابستان معجزه می‌کند · سبک های دکوراسیون منزل؛ از آمریکا تا آفریقاy20 ...
احمدی‌نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم. "فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم من بمب نقل و انتقالات باشم". 13-6-2016 ورزشی پایگاه خبری الف 17. مدافع سابق ...

احمدی‌نژاد: به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم

khabarver.ir/.../احمدی‌نژاددفاع-از-دولت‌من-دفاع-از-ان.htm...
16 hours ago - احمدی‌نژاد با بیان اینکه جریانی علیه خط امامت در طول تاریخ و صدر اسلام فعال هستند، ... به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم
16 hours ago - احمدی نژاد:به خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم خانه خبر(جی 10)
احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم. جمعه 29 جولای 2016; خانه خبر(جی 10); دیدگاه‌ها برای احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم بسته هستند ...

احمدی‌نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم | دمادم

damadam.ir › اخبارعصر خبردسته‌بندی نشده
16 hours ago - در دام دشمن افتادن هیچ افتخاری ندارد در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می کنم. حواس مان باشد که تمامی هجمه ها ...

ضد ولایت فقیه جادوگر نامیدند به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم

www.wikirss.ir/.../احمدی+نژاد+مرا+فراماسونر،+ضد+ولا...
احمدی نژاد مرا فراماسونر، ضد ولایت فقیه و جادوگر نامیدند به خاطر مصلحت کشور سکوت ... اصولگرایان نسبت به حیف‌ومیل ۱۵۰ میلیارد دلار در دولت احمدی‌نژاد سکوت کردند .... این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود ...
احمدی‌نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم ... جمعه این شهر +تصاویر · ◇ عکس | داستان بی‌پایان لباس کاروان ایران در المپیک | لباس بانوان باز هم تغییر می‌کند؟
Translate this page
Radio Farda
به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمود احمدی نژاد روز جمعه در مشهد گفت: در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کند و به تعبیر او تمامی هجمه‌ها به دولت‌ قبل، زدن اصل ...

احمدی نژاد : ثروت‌های تمامی افراد دولت‌ من یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید ...

roozplus.com/.../احمدی-نژاد-ثروت‌های-تمامی-افراد-دولت‌-...
17 hours ago - در دام دشمن افتادن هیچ افتخاری ندارد در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می‌کنم. حواس‌مان باشد که تمامی هجمه‌ها به ...
14 hours ago - احمدی نژاد: مرا فراماسونر، ضد ولایت فقیه و جادوگر نامیدند/ به خاطر مصلحت .... به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می‌کنم.
1 hour ago - احمدی‌نژاد با بیان اینکه تازه تمامی این تخریب‌ها دست‌گرمی یک سال باقی مانده است که ... به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم.
احمدی نژاد: به خاطر مصلحت کشور سکوت می کنیم. ... فود پنج شنبه ۷ مرداد ۹۵ · عکس | داستان بی‌پایان لباس کاروان ایران در المپیک | لباس بانوان باز هم تغییر می‌کند؟
به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنم. رییس جمهور سابق ایران ... احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت می کنم / دفاع از دو ... ثروت اعضای دولت ...
15 hours ago - در دام دشمن افتادن هیچ افتخاری ندارد در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می‌کنم. حواس‌مان باشد که تمامی هجمه‌ها به ...

دکتر دوباره فدای انقلاب شد!

hananews.ir/دکتر-دوباره-فدای-انقلاب-شد/
9 hours ago - محمود احمدی‌نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور «تبیین گفتمان انقلاب ... به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنم/ خودم را فدای انقلاب می‌کنمرییس جمهور ...
8 hours ago - از «ادعای جدید احمدی‌نژاد درباره ریشه مشکلات کشور» تا «شکایت ارتشی‌ها از ... پارسینه – 8 ساعت پیش; احمدی‌نژاد:به‌خاطر مصلحت کشور سکوت میکنم ...
Sep 3, 2012 - آقای احمدی‌نژاد به من می‌گفت، چرا می‌گویی اصولگرا و من می‌گفتم معتقد به ... اگر سکوت می‌کنم و خیلی چیزها را نمی‌گویم به خاطر مصلحت کشور است به ...
Sep 25, 2010 - به خاطر حضور احمدی نژاد در آمریکا سکوت کردیم / در برابر خدشه به اندیشه ... را به مصلحت نمی‌دانم و فکر می‌کنم شرایط امروز کشور ما بیشتر از هر چیز ...
Nov 19, 2011 - می‌گوید احمدی‌نژاد مایملکش را رو می‌کند اما آنها هم بگویند چقدر ملک و املاک دارند. تاکید دارد احمدی‌نژاد به خاطر منافع نظام هیچ وقت افشاگری نمی‌کند اما اصول‌گرایان ... گفتند مصلحت کشور این است که مشایی سکوت کند و ما هم گفتیم چشم.

عبدالرضا داوری: احمدی نژاد به خاطر خدمات رحيمی سكوت كرد - پویش

puyesh.net/.../عبدالرضا-داوری-احمدی-نژاد-به-خاطر-خدما...
Mar 16, 2015 - عبدالرضا داوری: احمدی نژاد به خاطر خدمات رحيمی سكوت كرد .... رحیمی تذکر داد که اگر از کاندیداتوری در انتخابات انصراف ندهد، وی را برکنار می‌کند. ... فعلا به مصلحت انقلاب‌، نظام و کشور نیست که ما درباره موضوع بابک زنجانی حرفی ...
Jul 19, 2016 - به خاطر مصلحت و منافع مملکت نمی‌توانیم برخی از مسائل را بیان کنیم. ... هسته‌ای می‌زنند توصیه می‌کنم برای یک بار هم شده بخشی از حقیقت را بگویند. ... جلیلی و احمدی‌نژاد تهدیدی برای کشور هستند/حاجی بازاری‌هایی که کالا قاچاق ...
Jul 23, 2014 - تمدن: دلیل سکوت احمدی‌نژاد را نمی‌دانم /تمدن: کجای دولت قبل شما را اذیت کرد؟ ... پوپولیسمی که او آن را قبول ندارد و احیانا آن را یک دشنام سیاسی تلقی می‌کند. ... این سکوتی که آقای احمدی‌نژاد کرده به نفع توده مردم، مصلحت کشور و انقلاب است ... آقای احمدی‌نژاد حفظ حرمت کرد و بسیاری از مسایل را به‌خاطر رعایت اخلاق و رعایت ...
Mar 19, 2014 - فعلاً به خاطر منافع کشور در این مرحله حساس سکوت می کنم و همه را به پرهیز از قضاوت و تحلیل ... هدایا و پول‌ها و کارت‌های هدیه‌ای ماه‌های پایانی عمر دولت احمدی‌نژاد/هزینه‌های انتخاباتی از بودجه بیت‌المال ... کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

ظریف:فعلاً بخاطر منافع کشور سکوت می‌کنم - صراط

https://www.seratnews.ir/.../ظریففعلاً-بخاطر-منافع-... - Translate this page
Mar 17, 2014 - فعلاً به خاطر منافع کشور در این مرحله حساس سکوت می کنم و همه را به پرهیز از قضاوت و تحلیل های شتابزده دعوت می نمایم. ایام نوروز ... کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم ... قبول ندارم احمدی‌نژاد هیچ تمایلی برای رئیس جمهورشدن ندارد ...
در سال 64 در حالی که دانشجو بودم ازدواج کردم البته بخاطر دوران جنگ ازدواجمان مقداری ... است/ مردم به احمدی نژاد علاقه دارند/ سکوت احمدی‌نژاد به نفع مصلحت کشور است/ در زمان ... کم‌کم نزدیک ظهر بود و من هنوز صحبت می‌کردم، تا اینکه دیدم نوار نمی‌چرخد، فکر ...
هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که سیدحسین موسویان اولین گزینه وزارت خارجه احمدی نژاد بوده باشد .... من خودم فکر نمی‌کنم که پیروزی آقای روحانی صرفا به خاطر فعالیت‌های سازمانی و ..... من واقعا به مصلحت کشور نمی‌دانم که اینگونه مسائل به حق یا به ناحق در افکار .... اما برای حفظ مصالح نظام به رای اعتراض نمی‌کنم و سکوت می‌کنم برای اینکه من چالش ...

اقتصاد آنلاین - احمدی نژاد حساسیت ها را از بین برد

www.eghtesadonline.com/.../احمدی‎نژاد-حساسیت‎ها-را-از-...
Oct 31, 2015 - از این سکوت به بهانه مصلحت کم لطمه ندیده‌ایم؛ آنجا که سکوت جایز نبوده است. ... با نگاهی به روند تدوین و اجرای «برنامه»ها در کشور، به نظر شما تاکنون ... منطق این است کشوری که برنامه‌ریزی می‌کند اولویت‌هایی دارد که باید به .... سال‌ها که بگذرد افراد به‌خاطر گرفتاری‌هایشان ناگزیرند توانشان را ... دولت • احمدی نژاد • فساد ...

متن کامل نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب - فردا

www.fardanews.com/.../متن-کامل-نامه-هاشمی-رفسنجان...
متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با مهندس ... نتایج آن، آگاهی بیشتر مردم و رسوایی فتنه‌گران و در نهایت نجات کشور از خطری بود که ..... خود این نامه اقای هاشمی قبل از انتخابات به رهبر ثابت میکند که ایشان بر خلاف ..... اقای هاشمی میگوید من به خاطر مسئولیتم حرفی به نفع یاضرر نامزدی نمی زنم ...

نکاتی درباره افشاگری رحیمی علیه احمدی نژاد - ناطقان

nateghan.ir/.../نکاتی-درباره-افشاگری-رحیمی-علیه-اح...
Jan 28, 2015 - کدام مصلحت به شما اجازه نمی‌داد؟ ... تن دهید و به کسی که خلاف مقررات برایتان حکم صادر می‌کند اعتماد کنید؟ ... مگر روند انتخابات، وزارت کشور و شورای نگهبان ملعبه دست شما و ... خانم دکتر دستجردی اشاره کرده‌اید و اینکه به‌خاطر مخالفتتان ضمن آنکه سکه ... اگر واقعا به شما تهمت می‌زدند و شما سکوت می‌کردید، گناه کرده‌اید.

نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: پایگاه خبری بهار نیوز - آخرين عناوين

baharnews-home.sotiba.ir/
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزایش آگاهی مردم و امنیت موجود در کشور را سرمایه ... بهار نیوز - آخرين عناوين :: نسخه کاملتشدید بداخلاقی‌های سیاسی مردم را ناامید می‌کند ...... در هر حال، احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه آنقدر جنجالی شد که هنوز از یاد‌ها نرفته است ..... تیتر اکثر رسانه ها هم این طور است« محرومیت 6 ماهه دروازه بان ایرانی به خاطر ...
وی افزوده است: «بااین‌همه به دکتر صفدر عزیز توصیه می‌کنم به این دختر جوان خود ... با سکوت کامل و بعضاً حمایت‌های برخی از اعضای فراکسیون اصلاح‌طلب مجلس از ... این در حالی است که همین موارد در کشورهای دیگر با برخورد ویژه احزاب همراه می‌شود تا ... امور حق نمایندگان است و در اینکه معاون جدید پارلمانی رئیس‌جمهور هم به خاطر گرفتن چنین ...

دگرباوران: نباید بخاطر « مصلحت » سکوت کرد

degarbavaran.blogspot.com/2016/.../blog-post_898.ht...
Mar 26, 2016 - نباید بخاطر « مصلحت » سکوت کرد ... اعتبار می اندازد و نمایندگان را دچار بزدلی ترس ناشی از چماق رد صلاحیت همیشگی می‌کند. ... تا معلوم شود فساد و غارت در کشور ما به شرط تعلق به جریان سیاسی مسلط آزاد است. ... سکوت فعالان حقوق زن هم عجیب و باور نکردنی خواهد بود. .... احمدی نژاد با وعده 250 هزار تومان یارانه به میدان .
اما شیطان همیشه سعی میکند با شعار "من نمی توانم" و تردید در توانایی انسان او را به یاس بکشاند. ..... و مداحی خالی از این بزرگان دردی از ما دوا میکند تا چه حد مصلحت اندیشی در صورتی که ...... تو سخنرانی های تنها مسیر استاد فرمودند خدا به خاطر زجری که انسان در راه خوب ..... کسی که در کشور اسلامی به دنیا آمده، خداوند از او انتظار بیشتری دارد.

Fars News Agency : نامگذاری دولت حدادعادل بر اساس «یک عمر تقوا و ...

www.farsnews.com/printable.php?n... - Translate this page
Fars News Agency
Jun 6, 2013 - این بیانیه تأکید می‌کند: حدادعادل تدبیر را در مجلس هشتم به خوبی پس داد، ... 88 به پایان رسیده بود و محمود احمدی نژاد برای بار دوم رئیس جمهور شده بود. فتنه و تلخی‌های سال 88 نیازمند تقوا و تدبیر در بین مسئولین کشور بود، در روزهایی که سکوت ... به خاطر یک عمر تقوا و تدبیرش است و قطعا به همین علت سکوت می‌کند.
همکلاسیهایش دوستش دارند ولى او به خاطر بیمارى درمان ناپذیر مادرش که در خانه بسترى ..... با همچین شرایطی قیاس می‌کنید، سکوت می‌کنم و شما را به همان دین و پیامبری که از آن حرف ..... چون به صلاح و مصلحت کشور در ابعاد داخلی و خارجی نیست و نخواهد بود. ..... برای نخسیتن بار محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق به سیاست بازگشته و وعده ...

آموزش و پرورش ایران وجهان وبلاگ 24 - 1

weblog24.link/blog/edudavid
May 29, 2016 - قطعاً افراد زیادی با معدل 10 یا 11 به خاطر ارتباطشان با فلان مدیر دولتی با پول ..... رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر ظرفیت‌های ایران به دیدار اخیر .... نماينده آبادان ادامه داد: چرا پرونده احمدي نژاد بررسي نمي شود تا هوس صدرات دوباره با ...... منبع : آموزش و پرورش ایران وجهان- تجمع سکوت معلمان نقاط مختلف کشور.
وزیر بهداشت: در پرونده “کیارستمی” حقانیت فدای مصلحت نخواهد شد ..... معلوم است که برای دانلود وی اس تی آنها را دچار یأس و افسردگی می‌کند. .... دست رد به سینه احمدی‌نژادوقتی در سال ۸۴ احمدی‌نژاد در تلاش بود دولتش را بچیند، "بفرمایی" هم ...... تشکیل شد، ضمن تشکر از لاریجانی به‌خاطر حمایت از بخش دفاعی و امنیت کشور گفت: شرایط ما ...
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,371
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,371
  • بازدید ماه : 1,371
  • بازدید سال : 135,534
  • بازدید کلی : 2,644,081