loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 191 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مشهد - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای مجازی و فیش حقوقی پزشکا ن کشید.

خبرگزاری مهر: «حسن قاضی زاده هاشمی» شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با اشاره به شایعات و مباحثی که در خصوص اخلاق حرفه پزشکی به‌ویژه در فضای مجازی مطرح است، گفت: همه ما باید حواسمان جمع باشد که حاشیه سازی نکنیم هرچند تا حدودی این اتفاق ها می‌افتد اما در برخی موارد به دلیل بداخلاقی ها واقعیت ها به شکل نادرست نشان داده می شود که مهم است ما از مسیر اخلاق خارج نشویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با اینکه «نقد حقوق و درآمد پزشکان را منصفانه می‌بینید؟ » تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای تعجب باشد که حقوق یک متخصص جراح مغز اعصاب همراه با مزایا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و حقوق یک متخصص داخلی با مزایا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است؛ اما این مسیر اول دریافت حقوق برای این متخصصان است و در دولت وقت در سال ۸۴ تصمیم گرفته شد اداره بیمارستان ها را خودگردان کنند که این امر منجر شد تا بیمارستان ها و تجهیزات به پزشکان و پرستاران واگذار شود و بخشی از درآمد پزشکان از این مسیر است.

وزیر بهداشت در ادامه سخنانش به کمبود تخت بیمارستانی در مشهد هم اشاره کرد و گفت: احداث یک هزار تخت بیمارستانی توسط استانداری خراسان رضوی در دستورکار بود و همچنین مقرر شده بود تا دولت نیز یک هزار تخت دیگر را در مشهد راه اندازی کند.

وی افزود: در همین راستا دولت نسبت به وعده احداث هزار تخت بیمارستانی در مشهد عمل می کند و در حال حاضر با نظر مساعد تولیت آستان قدس رضوی زمینه احداث  ۵۴۰ تخت بیمارستانی در مشهد مهیا شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: تاکنون نیمی از این تعداد توسط استانداری خراسان رضوی تامین منابع شده و برای باقی مانده آن باید از محل فروش زمین اقدام کنند و در صورت تحقق این هزار تخت دولت نیز به وعده خود عمل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم این دو هزار تخت بیمارستانی در مشهد هر چه زودتر به بهره برداری برسد که در این راستا نیاز است تا فعالیت های این حوزه با سرعت بیشتری انجام و به نتیجه مشخص برسد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم ترین چالش وزارت بهداشت در تحقق طرح تحول سلامت، مطالبات از بیمه ها است.

وی افزود: امیدواریم که مجلس به لایحه بودجه سال ۹۵ رای مثبت بدهد تا مشکل اعتبارات بیمه، مراکز درمانی خصوصی و تجهیزات پزشکی و پرسنل مراکز درمانی حل شود.

وی  در ادامه تاکید کرد: تا پایان دولت مسیر تحول در نظام سلامت را با قدرت ادامه می دهیم و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهور محترم نیز همین است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: در خصوص مشکلات بیمارستان قائم مشهد پیشنهاد هایی مطرح بود که موانعی با تصمیم مقامات محلی ایجاد شد درحالی که دو بیمارستان در ازای فروش بیمارستان قائم در مشهد ساخته می شد و مشهد از این بابت زیان کرد.

وی تاکید کرد: اولویت اول در بحث درمان مشهد ساخت بیمارستان امام رضا(ع) است که امیدواریم با دریافت اعتبارات احداث و نوسازی این  بیمارستان به نتیجه مطلوب برسد و به زائران خدمات مناسب ارائه دهد.

وزیر بهداشت گفت: سرانه درمان در کل کشور بویژه در استانهای توریست پذیر و شهر زائر پذیر مشهد در طول ۳۰ سال گذشته ناعادلانه بوده است و امیدواریم نمایندگان برای رفع این مشکل مجاب شوند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت درمان دانش آموزان شین آبادی؛ گفت: برای درمان بچه های شین آبادی گروهی از بهترین متخصصان در نظر گرفته شده اند و دولت آمادگی دارد این بچه ها به هر جای دنیا نیاز باشد؛ اعزام شوند.

وزیر بهداشت در ادامه در خصوص اقدامات وزارت بهداشت در زمینه توسعه و تامین بهداشت روانی در جامعه بیان کرد: متاسفانه کمبود تخت بیمارستانی در حوزه بهداشت روان بسیار حاد است و به عنوان نمونه در استان البرز تخت روانپزشکی ۴ عدد داریم با وجود یک میلیون جمعیت حاشیه نشین و امیدورایم دراستان البرز ۱۰۰ تخت تا پایان سال برسانیم.

وی گفت: برای تامین بهداشت روان جامعه وزارت بهداشت برنامه سالیانه ای در خصوص توسعه روانپزشکی و پیشگیری از بیماریها اعصاب و روان را در دستور کار داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه به ازای هر ۳ هزار نفر یک مراقب سلامت داریم و نکته دیگر در حوزه سلامت روانی عوامل ایجاد بیماریها نیز اهمیت دارد که بر می گردد به فعالیت کانونهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که اگر درست عمل کنند تا بار بیماریها را کاهش خواهد یافت.

وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص ارزیابی فعالیت ها در حوزه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت؛ گفت: در حوزه بهداشت در این سه سال بی سابقه کار انجام شده و بکارگیری ۲۴ میلیون مراقب سلامت و بهورز روستایی فعالیتی بی نظیر است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت در مدارس، برای ۸ میلیون نفر دانش آموز در کشور پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان انجام گرفته است.

وزیر بهداشت گفت: در سالهای اخیر بودجه بهداشت از ۶ درصد از مجموع بودجه سلامت به ۹ درصد افزایش داشته است که این افزایش ۵۰ درصدی نشان دهنده اهتمام این وزارت به تحول در بهداشت جامعه است.


Google
About 1,010,000 results (0.48 seconds)
Search Results
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰ ...
www.mehrnews.com/.../حقوق-پز...
Translate this pageMehr News Agency
3 days ago - مشهد - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای ...
الف - حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است
alef.ir/vdccoeq1p2bqmp8.ala2.html?376595
Translate this page
2 days ago - تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای ... وزیر بهداشت در ادامه سخنانش به کمبود تخت بیمارستانی در مشهد هم اشاره ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
www.khabaronline.ir/detail/561065/root/society
Translate this page
2 days ago - تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای .... از حال و روز مردم خبر نداری بیا با هم بریم هر مطبی که خودت میگی نمیگم ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
namehnews.ir/.../واکنش-وزیر-بهداشت-به-درآمد-پزشکا...
Translate this page
2 days ago - تصریح کرد: حقوق پزشکان از حقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای تعجب باشد که حقوق یک متخصص جراح مغز اعصاب همراه با مزایا دو میلیون و ...
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است | - نشست خبری
www.ghatreh.com/.../وزیر-بهداشت-حقوق-پزشک-کار...
Translate this page
2 days ago - تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای ... وزیر بهداشت در ادامه سخنانش به کمبود تخت بیمارستانی در مشهد هم اشاره ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح 2 میلیون و 400 - شفاف ...
khabarfarsi.com/n/22660361 - Translate this page
2 days ago - شفاف : حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - اتاق خبر 24
tnews.ir/news/5f9c67439025.html
Translate this page
2 days ago - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای مجازی و ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
www.nashrnews.org/.../واکنش+وزیر+بهداشت+به+درآمد...
Translate this page
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با اینکه «نقد حقوق و درآمد پزشکان را منصفانه می‌بینید؟» تصریح کرد: حقوق پزشکان از حقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ ...
هرلحظه، حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است
harlahze.com/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمتر...
Translate this page
2 days ago - حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
life.shafaqna.com/FA/0414192
Translate this page
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. ... چرا هات داگ یکی از سرطانزا ترین خوراکی های دنیا است. - سلامت نیوز ...
وزيربهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/news/144574
Translate this page
وزيربهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. مهر/ نشست خبري وزير بهداشت که در حاشيه اجلاس روساي دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در دانشکده علوم پزشکي ...
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - سایت تفریحی و ...
www.nazbid.ir/post/?...حقوق+پزشک...کارگر...هم+کم...
Translate this page
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. منظور از «به یک کارگر ساده نیازمندیم» چیست؟ به یک کارگر ساده نیازمندیم این تبلیغ بارها در مسیر گذر از کوچه ...
خبرگزاری آریا - حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است
aryanews.com/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمت...
Translate this page
2 days ago - واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. کد خبر: 137660 | تاریخ خبر: 06/05/1395. نسخه چاپی |ارسال به ...
وزیربهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - همه جو
hamejoo.ir › اخبار
Translate this page
2 days ago - وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با اینکه «نقد حقوق و درآمد پزشکان را منصفانه می‌بینید؟ » تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ...
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/fa/news/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-هم-کمتر-اس...
Translate this page
2 days ago - مشهد - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰ | سامانه ...
irscc.ir/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمتر-استح...
Translate this page
2 days ago - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای مجازی و ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
solhkhabar.ir › اجتماعی
Translate this page
2 days ago - واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. [unable to retrieve full-text content]. مهر نوشت: نشست خبری وزیر ...
هاشمی: حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است - پسر آنلاین
www.boyonlinee.ir › اخبار
Translate this page
تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای تعجب باشد که حقوق یک متخصص جراح مغز اعصاب همراه با مزایا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است | News File
newsfile.ir/.../حقوق+پزشک+از+کارگر+ساده+هم+کمتر...
Translate this page
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است مشهد - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - 14 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمت...
Translate this page
2 days ago - اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور رهبر انقلاب. ◇ حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است · ◇ حقوق پزشک از کارگر ساده هم ...
اخبار اجتماعی:حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1700957
Translate this page
2 days ago - مهر: قاضی هاشمی» چهارشنبه نشست که حاشیه روسای های پزشکی در علوم مشهد شد، اشاره شایعات مباحثی در اخلاق پزشکی در مجازی است، همه باید جمع که ...
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...حقوق+پزشک...کارگر...هم+کمت...
Translate this page
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. مسلمان پاکستانی‌تبار شهردار لندن شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه ها در انگلیس اعلام ...
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است – خبر آنی
khabarani.ir/?p=178226
Translate this page
2 days ago - تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید .... کارشناسی ارشد دارم از دانشگاه مطرح، 25 سالم است باید سربازی هم بروم تازه
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰ شب ...
khabarche.ir/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمتر-ا...
Translate this page
2 days ago - دانشگاه مشهد پزشکی علوم پزشکی شب چهارشنبه ششم مرداد ماه 1395 خبر حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰.
مجموعه پرسش و پاسخ هایی که برای کارفرمایان و بیمه شدگان بسیار مفید ...
www.tamin.ir/News/Item/7258/64/7258.html
Translate this page
طبق ماده ٢ قانون کار، کارگر کسی است که در مقابل دریافت حق السعی در کارگاه کار می ... بکار دارند) مانند: منشی مطب پزشکان ،مربیان ومدرسان حق التدریسی) چگونه است ؟ .... ٣٥-طبق کدام قانون، به کارکنان پروژه ای که هم بیمه تامین اجتماعی هستند و هم بیمه ..... بیمه بیکاری ٨٠ درصد حقوق آنها است که این درصد نباید از حداقل مزد کمتر باشد و ...
مقایسه درآمد پزشکان در ایران و غرب/ پزشکان میلیونی تا میلیاردی! - آفتاب
aftabnews.ir/.../مقایسه-درآمد-پزشکان-در-ایران-و-غرب-...
Translate this page
حقوق متوسط براي تمامي مشاغل در ايالات متحده ۴۷ هزار و ۲۳۰ دلار در سال است كه معادل درآمد ... به جراحان قلب و مغز و اعصاب دانست كه مي تواند ماهانه تا ۷۰ ميليون تومان هم برسد. ... و آلمان يك سوم تا يك چهارم درآمد پزشكان است كه در ايران این رقم به شدت كمتر است. ... اکنون این سئوال مطرح است در شرایطی که درآمد یک کارمند یا کارگر ایرانی به طور ...
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - سایت تفریحی ...
funbid.ir/search/?...حقوق+پزشک...کارگر...هم+کمتر+ا...
Translate this page
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. عکس تیپ متفاوت سحر قریشی در فیلم کارگر ساده نیازمندیم. [unable to retrieve full-text content] عکسی از ...
مقایسه حقوق یک معلم ایرانی با خارجی‌+جدول - پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
www.qomefarda.ir/news/3538
Translate this page
میزان حقوق بنا به مقاطع مختلف هم متفاوت است اما در حال حاضر می‌توان رقم 50 هزار ... معلمان در اکثر کشورها، نسبت به سایر کارمندان، کار کمتری دارند. ..... یک - ساعت کار معلم رو نمی شه با کارمند و کارگر و حتی استاد دانشگاه مقایسه .... اگه این جوریه چرا در کشورههای توسعه یافته حقوق یک فرهنگی بالاتر ویا در حد پزشک ویا وکلایشان است؟
متوسط درآمد پزشکان متخصص دولتی ۱۲.۵ میلیون تومان است/ متوسط درآمد ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Apr 26, 2015 - متوسط اساتید حق التدریس دانشگاه هم ماهیانه کمتر از 500 هزار تومان بدون ... قرار نیست درامد پزشکان با کارگران یکسان باشه ولی وقتی ایشون میان و ...
دانلود اهنگ کارگر ساده از وحید - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=دانلود+اهنگ+کارگر...
Translate this page
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. 1 روز قبل فرهنگ و جامعه فردانیوز-جامعه 1. نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم ...
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است-برترینها|ایران ان پی - جدیدترین اخبار
irannp.com/.../in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l36006...
Translate this page
... را معرفی کرد; » امکانات جدید مایکروسافت برای آفیس; » Win10 SpyStop 1.3.0; » اندروید و iOS را با هم داشته باشید! ... حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است-برترینها ...
وزیر بهداشت حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - رهتا
www.rahta.com/.../وزیر_بهداشت_حقوق_پزشک_از_کا...
Translate this page
حسن امامی رضوی، قائم مقام وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاههای علوم پزشکی، پس از دو دهه مسئولیت در پستهای کلیدی وزارت بهداشت در سطح معاون وزیر، ...
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است | سایت تفریحی y20
y20.ir/?tag=حقوق-پزشک-از-کارگر-هم-کمتر-است
Translate this page
بایگانی نوشته ها » حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است · سوشیر برنج؛ ژاپنی بازی به سبک «اوشین» · ۹۰۵۴۳۵_۵۸۲٫jpg. سایت تفریحی y20در مورد اشپزی مطلب می ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است
pley.ir/واکنش-وزیر-بهداشت...پزشکان-حقوق/350144
Translate this page
لينك قبلي · لينك بعدي.
اهنگ عربی کارگر ساده - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?q=اهنگ+عربی+کارگر...
Translate this page
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. 1 روز قبل فرهنگ و جامعه فردانیوز-جامعه 1. نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم ...
اقتصاد نوین - آیا واقعا درآمد پزشکان 37 برابر درآمد سرانه کشور است!
contemporaryeconomic.blogfa.com/post/9
Translate this page
اقتصاد نوین - آیا واقعا درآمد پزشکان 37 برابر درآمد سرانه کشور است! - ... ما حقوقش این همه پایین است و مثلا کمتر از 10 % حقوق کارگران در دنیاست،حقوق پزشکان هم به ...
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است
zirabnews.ir/وزیر-بهداشت-حقوق-پزشک-از-کارگر-ساد...
Translate this page
وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. ۱۳۹۵-۰۵-۰۶. عصر خبر-4 ساعت پيش. عصر خبر-4 ساعت پيش ...
روز کارگر تعطیل رسمی است / مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس مازندران ...
mazandmajles.ir/.../روز-کارگر-تعطیل-رسمی-است.ht...
Translate this page
Apr 28, 2016 - پایگاه خبری مجلس مازندران مازندمجلس, روز کارگر تعطیل رسمی است. ... واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است ...
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
news.kodoom.com/iran...وزیر...پزشکان/.../5868535/
Translate this page
نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در ... الف: وزیر بهداشت: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است (یک ساعت پیش).
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر ...
jik545.ir/news/3649975
Translate this page
واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است. عنوان: اجتماعی زمان:1 ساعت قبل بازدید: 0 facebook tweeter gplus linkedin cloob ...
ارسالگر - حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰
ersalgar.ir/show.php?ID=870356
Translate this page
نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای مجازی و فیش حقوقی ...
اختلاف حقوق يك مدير با كارگر چقدر است؟
www.entekhab.ir/.../اختلاف-حقوق-يك-مدير-...
Translate this pageEntekhab
حقوق كارگران در كشور ما حتي از كشور چين هم كمتر است و تقريباً بيش از 80 درصد كارگران زير خط فقر هستند.
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است/حقوق جراح ۲ میلیون و ۴۰۰
khabarontime.ir/.../حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کم...
Translate this page
حقوق-پزشک-از-کارگر-ساده-هم-کمتر-است-حقوق-جراح-۲-میلیون-و-۴۰۰.
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است | | کیهان |
keyhaan.ir/?tag=حقوق-پزشک-از-کارگر-هم-کمتر-است
Translate this page
روزنامه ایران – ندا سبحانی: ازآن روزها که به عشق کشورش به ایران آمد تا اکنون که دربستر بیماری است بیش از 18سال می‌گذرد. روزهایی که بی‌مهری‌ها، آرام آرام صدای او را در ...
حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است - خبرگون
www.khabargoon.ir/news.php?...پزشکان:+حقوق+پز...
Translate this page
خبرگون,خبر گون,واکنش وزیر بهداشت به درآمد پزشکان: حقوق پزشک از کارگر ساده هم کمتر است.
ویزیت 5 دقیقه‌ای پزشکان برابر مزد روزانه کارگران - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Jun 22, 2016 - دبیر خانه کارگر غرب تهران به فاصله حقوقی پزشکان با پرستاران و کارگران ... بیشتر پزشکان متخصص که سرشان شلوغ است کمتر از دو دقیقه وقت برای ... یه جوری میگید انگار فقط پزشکا درس خوندن یه فوق لیسانس هم حداقل شش ...
حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است | خبر خوان ایران جهان
achem.ir/tag/حقوق-پزشک-از-کارگر-هم-کمتر-است/
Translate this page
1 day ago - خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شانگهای شنهوا ۱۰ روز پیش در هفته هفدهم سوپر لیگ چین به مصاف شانگهای SIPG رفت که در این دیدار دمبابا ستاره ...
مقایسه درآمد پزشکان در ایران و غرب/ پزشکان میلیونی تا میلیاردی! - ایلنا
www.ilna.ir/.../271048-م...
Translate this pageIranian Labour News Agency
Apr 18, 2015 - ... یک کارمند یا کارگر ایرانی یک پنجم درآمد همتای غربی‌اش هم نیست، پزشکان ... کاپیتالیستی (سرمایه داری مطلق) نظیر آمریکا معمولا کمتر است.
افزایش ۴۰ درصدی حقوق پرستاران / دریافتی پزشکان ۵ تا ۱۰ میلیون ...
irinn.ir/.../افزایش-۴۰-درصدی-حقوق-پرستاران--دریاف...
Translate this page
Apr 28, 2014 - دریافتی حقوق وکارانه من از دریافتی حقوق یک پرستار کمتر است . .... تو کشور های خارجی مثل کانادا حقوق پرستار گاهی از پزشک هم بیشتره . ..... معلم و کارگری قابل تصور نیست امیدوارم این افزایش حقوق اجرا بشه تا ما پرستارها هم ...
درآمدهایی با ٧ صفر و بدون دغدغه نظارت - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../1060239
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
May 25, 2016 - او کلی‌گویی درباره حقوق پزشکان را نمی‌پذیرد: «باید این موضوع‌ها به ... وزارت بهداشت دو تا سه‌میلیون تومان است؛ برخی هم کمتر از این دریافت می‌کنند.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 545
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,908
  • بازدید ماه : 2,908
  • بازدید سال : 137,071
  • بازدید کلی : 2,645,618