loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 209 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

لباس ها را به موقع بشویید تا بیمار نشوید

لباس ها را به موقع بشویید تا بیمار نشوید

لباس ها را به موقع بشویید تا بیمار نشوید 

آیا میدانستید اگر لباس هایتان را به موقع نشویید ممکن است بیمار شوید؟با ما همراه باشید تا ماجرا را برای شما شرح دهیم. موسسه بهداشت آمریکا تاکید کرد: لباس های زیر، پیراهن و جوراب های خود را بلافاصله پس از تعویض بشویید تا باکتری های کمتری در لباس ها باقی مانده و به سلامت شما آسیبی نرسد.

 

محققان دانشگاه انگلستان با مطالعه بر روی مولکول‌ها و باکتری های لباس ها دریافتند که شش ترکیب آلی فرار، عامل ایجاد بوی بد لباس ها است که برخی از آنها حتی با شست و شو از بین نمی روند، این ترکیبات بد بو را باکتری های روی پوست مانند کورینه باکتری و استافیلوکوکوس روی لباس ایجاد می‌کنند.

 

پروفسور جان دین و همکارانش مطالعه ای را بر روی شش مرد و دو زن انجام دادند در این مطالعه از این افراد خواسته شد که پس از درآوردن جوراب، پای خود را شسته و خشک کرده و مجددا جورابی نو را به مدت 10 ساعت بپوشند

 

سپس هر دو جفت جوراب به مدت یک شب در محیطی تاریک نگه داری شدند همچنین در مطالعه دیگری لباس 9 مرد فوتبالیست پس از ورزش جمع آوری و در محفظه های جدا نگه داری شدند.

 

در ادامه جوراب ها و لباس ها را در یک ماشین آزمایشگاهی بدون استفاده از مواد پاک کننده معطر در دمای 68 درجه شسته و از مولکول های روی لباس ها پس از خشک شدن نمونه برداری کردند.

 

محققان دریافتند در صورتی که لباس های روزانه، خواب و ملحفه ها بیش از یک هفته و جوراب ها، لباس های زیر و ورزشی پس از هر بار پوشیدن شسته نشوند احتمال ابتلا به عفونت های پوستی و ادراری و در کل مقاوم به دارو افزایش پیدا می‌کند.

 

دانشمندان هشدار دادند: اغلب مردان مجرد بیش از چهار بار در سال ملحفه های خود را نمی شویند به همین دلیل احتمال ابتلا به بیماری های عفونی در آنها بیشتر است.


Google
24 results (0.76 seconds)
Search Results
چه کنیم تا بیمار نشویم - آکا
www.akairan.com/health/bimari.../bimar01.html
Translate this page
Jun 1, 2014 - چه کنیم که بیمار نشویم,چه کنیم تا بیمار نشویم,چکار کنیم که بیمار نشویم,چه کار کنیم که بیمار ... زمانی که بدن به اصطلاح «روی فرم» باشد راحت‌تر در مقابل آسیب‌ها و بیماری‌ها مقاومت می‌کند. ... به ویژه اینکه بیشتر بخوابید و به طور مرتب دستانتان را بشویید. ..... چه موقع غذاهای مانده را دور بریزیم! ... لباس مجلسی.
در ایام عید به چه نکاتی باید توجه کنیم - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../در-ایام-عید-به-چه-نکاتی-باید-توجه-کنیم
Translate this page
با توجه به اینکه عید داره نزدیک می شه و همه مردم اون قدر به فکر تمیزی خونه، هماهنگ کردن ... باید مد نظر داشته باشیم تا خدای نکرده در طول عید خودمون یا خانوادمون بیمار نشیم و ... دست‌ ها با آب گرم و صابون و کوتاه نگه داشتن ناخن‌ ها، به حفظ سلامت کمک می‌ کند. .... جنجال برسر لباس نفیسه روشن در اینستاگرام / تصاویر - بیش از هزاروپانصد ...
چه کنیم تا در مسافرت مریض نشویم؟ - چاپ مقاله isi
www.isi-paper.net/.../290-چه-کنیم-تا-در-مسافرت-مری...
Translate this page
در مسافرت های شهریور ماه چگونه بیمار نشویم؟ فرقی نمی کند مسافرت کاری باشد یا تفریحی، ممکن است شما به دلایل مختلفی. ... و قرار گرفتن در معرض میکروب ها بیمار شوید اما می توانید با رعایت چند نکات و انجام دادن برخی کارها از آن جلوگیری کنید.
Missing: لباس ‎موقع
چه کنیم بیمار نشویم؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/266351/چه-کنیم-بیمار-نشویم
Translate this page
Jul 8, 2014 - اهمیت حفظ سلامت تا جایی است که اگر با نیتی غیر الهی نیز انجام شود مورد ... با استفاده از این تمثیل زیبا، درمی یابیم همانطور که لباس در صورت شسته ... عواملی که انسان ها را دچار بیماری می کند و راه های پیشگیری از آن به دو بخش مادی ...
چگونه در سفرهای نوروزی مریض یا بیمار نشویم؟ - سماتک
www.samatak.com/.../سفرهای-نوروزی-مریض-نشویم....
Translate this page
چگونه در سفرهای نوروزی مریض یا بیمار نشویمدر اکثر نقاط دنیا مردم در سفر باید ... که در مسافرت از بیماریهای مختلف در امان باشید تا سفر سالم و مفرحی را تجربه کنید . به گزارش سماتک مسافران و توریست ها در حین سفر با رعایت چند نکته ساده و ... ضمنا موقع ظرف شستن هم مطلقا ظروف خود را در آب رودخانه یا جوی‌های آب کنار جاده تمیز ...
تجاوز جنسی به دختر بیمار در بخش مراقبت های ویژه!! - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_26282.html
Translate this page
پس از انتقال دختر 18 ساله برای دریافت خدمات پزشکی هنگام انتقال به بخش مراقبت‌ ... با مشهورترین عکاس خانم در دنیا آشنا شوید! ... عمل زشت و وقیحانه این کارگر خدماتی باعث شد تا مادر 37 ساله این نوجوان 18 ساله از ... جدیدترین تصاویر از اینستاگرام چهره ها مهر 94 ... تصاویر مدل لباس بازیگران هالیوود در مراسم گلدان کلاب در سال 2011.
عصبانی نشوید | جستجو | - - دانلود
ag1.ir/archive/عصبانی+نشوید.html
Translate this page
May 7, 2016 - نوشته عصباني نشويد اولین بار در جوانی ها پدیدار شد. .... به گزارش جام جم سرا ، حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام صحبت با همسرتان .... در سفرهای نوروزی این نکات را رعایت کنید تا بیمار نشوید ... برای مرحله نهایی مسابقات آماده شوید! .... تابستان در راه است و شاید قصد داشته باشید كه لباس های خود را از داخل كمد ...
سعی کنید در سال جدید دچار روزمرگی نشوید - مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/search/?q=سعی+کنید+در+سال...نشوید+ - Translate this page
Apr 2, 2016 - سعي کنيد در سال جديد دچار روزمرگي نشويد -آکاروزمرگي اشتباهات رایج در ... تاثیر مخربی بر عملکرد ورزشکاران دارد و در هنگام رقابت ها به ضرر آنان است. .... به گزارش آکاایران: این بیماری می تواند به آرامی پیشرفت کند تا جایی که ممکن ... شما به وسیله دریافت ژن مورد اختلال، به این بیماری دچار می شوید و یا نقص ژن ...
نسخه قابل چاپ
khorasanpahnaavar.blogsky.com/print/post-45
Translate this page
|باشگاه خبرنگاران بیست دقیقه پیش لباس های تنگ سردتان می کند |باشگاه ... |خبرگزاری دانشجو ده ساعت پیش ورزش کنید تا گوشی شما شارژ شود |جام نیوز یازده .... همه جا می توانید به اینترنت وصل شوید |جام نیوز دیروز ایجاد "مدارس پرستاری" در ..... بیماری کودکان است |ایرنا 5 روز پیش بیماری ها را با این "چکاپ های" به موقع مهار کنید!
اگر می ترسید سرما بخورید این مطلب را بخوانید | اتفاقی است
www.ghatreh.com/.../اگر-ترسید-سرما-بخورید-این-مط... - Translate this page
Mar 4, 2016 - به گزارش 9صبح، اگر می‌ترسید که هدف بعدی این بیماری خودتان ... شاید وسوسه شوید و دلتان بخواهد تا ساعت سه صبح سریال محبوبتان را ببینید.
منحنی چاقی ایرانی ها در مرز هشدار! | آمارها نشان می دهد
www.ghatreh.com/news/.../منحنی-چاقی-ایرانی-مرز-هشد... - Translate this page
Dec 25, 2015 - آمارها نشان می دهد اپیدمی چاقی در سالهای اخیر به ایران رسیده و علاوه بر جوانان، سربازان کشور را هم درگیر کرده ا.
دانلود اهنگ نوروز از مجریان شبکه جم - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q...page=5 - Translate this page
بازی Into the Dead شما را در میان دنیای زامبی ها قرار می دهد، جایی که هیچ شانس دومی ... از ابزارهایی که دارید به هر نحوی که می توانید استفاده کنید تا جلوی آنها را بگیرید. ... یک به روی آنتن رود از کنداکتور نوروزی برداشته شد و سریال‌ «بیمار استاندارد» به .... به شکل شبانه‌روز کار می‌کنند تا بتوانند برنامه را به موقع به پخش برسانند.
دانلود اهنگ نوروز مجریان شبکه جم تیوی - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q...page=5
Translate this page
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نرم افزار G-Stomper ... ویژگی های نرم افزار G-Stomper Studio: دارا بودن صدای دستگاه ها و ابزارهای مختلف دارا .... شانس «قرعه» به نوروز نزدیک شد/ تغییر زمان پخش «بیمار استاندارد» ... ولی همه عوامل پروژه به شدت مشغول کار هستند تا این اثر به موقع به آنتن نوروزی برسد.
دانلود بازی بالا کشیدن مانتو - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=دانلود+بازی+بالا...مانتو - Translate this page
میتوانید ماشین ها را به سبک مورد علاقه خود نیز سفارش سازی کنید و از رانندگی لذت ببرید. ... انتخاب کنید و آن ها را به سلاح های مختلف مجهز کنید تا در جنگ تن به تن با سایر رانندگان پیروز شوید. .... اگر زیر 25 سال هستید وارد نشوید+ دانلود ... این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
دانلود آهنگ پرتقال من با کیفیت بالا - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q...page=4
Translate this page
او با داشتن همسری منفعل و بی‌اراده تصمیم به اداره کردن خانواده‌اش گرفته و با توجه به مخالفت‌های افراطی پدرشوهری سلطه جو، یک بوتیک لباس را نیز اداره می‌نماید. ... و غریب تاریک و ناشناس به هوش می آیید، متوجه حضور جن و ارواح در اتاق می شوید که در کمین و تعقیب شما هستند. شما باید سعی کنید از دست آن ها فرار کنید تا زنده بمانید.
دانلود تحقیق باموضوع حافظه داخلی تلفن
maghalenab.rozblog.com/.../دانلود-تحقیق-باموضوع--...
Translate this page
حافظه داخلی تلفن یعنی ذخیره سازی تعدادی شماره روی تلفن تا با زدن تنها دکمه ..... اگر حافظه داخلی گوشی اندرویدی شما کم است و در نصب برخی برنامه ها به مشکل ..... من هزاربارگفتم بازم میگم حتما ازقبل راجع به گوشی که میخرید تحقیق کنید من اون موقع . ..... نتایج: بیماران PTSD+MDD دارای کاستی های حافظه کلامی شدیدتر، در یادگیری ...
محل دفن آیت‌الله واعظ طبسی اعلام شد - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1062112 - Translate this page
برای كاهش جمعيت كيفری بايد از ورود بی رويه به زندان جلوگيری شود. - میزان ... راهکار فرار از بیماری های قلبی و عروقی. - برترین ها ... نگاهی به قديمي‌ترين لباس کشف شده جهان +تصاویر. - باشگاه .... آب بخورید تا لاغر شوید ..... اگر زیر 25 سال هستید وارد نشوید+ دانلود .... کشوری که به دریا مسلط شود، اداره کره زمین را در دست می‌گیرد.
ديدگاه شهيد مطهري درباره عدالت - اخبار،ادبیات،پرستاری،مذهبی،تحلیلی
omidfam.blogfa.com/1392/01?p=19
Translate this page
برچسب ها : آموزش, آموزشی, اثر, ارتودونسی, انیمیشن, بانک, بر, بهترین, تصاویر, ... پربيننده‌ترين‌هاي سال 91؛(87) 2 دهه از دانشجويي تا دكتراي لعيا زنگنه+تصاوير .... «از نظر فلسفه اسلامي نتيجه اعتقاد به خداوند پذيرش حكومت مطلقه افراد نيست حاكم ...... در ناحیه پاها شوید در این صورت حتما به پزشکتان اطلاع دهید، چون ممکن است نیاز به ...
ایران بلاگ - پورتال خبری
www.boty.ir/list/page-30/page.../مامان-زهرا-منآ-ز-ف-ه.html
حکمت دویست و پنجاه و یک تا سیصد ... بهـتر از هـیـچ! ديدن اين ضد و نقيض ها منو دلسرد ميكنه ... 250 دانش آموز این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند ... چگونگی اداره کردن برای عالی برگزار کردن مراسم عروسی در تالار باغ عروسی ... چگونه کارمند نمونه شوید! ... اگر زیر 25 سال هستید وارد نشوید+ دانلود.
گفتگوی آزاد [بایگانی] - تالار گفتگوی پرشین پت (MyPet.ir)
persianpet.org/forum/archive/f-9.html
Translate this page
به دلیل تخصصی نبودن و آزاد بودن گفتگو ها نظارت زیادی بر این بخش ها میشود و پس از مدتی حذف خواهند شد. در صورت ارسال پست های خلاف قوانین سایت و مطرح کردن ...
تصاویر متفاوت از چهره های معروف در شبکه های اجتماعی (۱۷۸) - تفریحی ...
rsslinker.com/.../تصاویر-متفاوت-از-چهره-های-معروف-د...
Translate this page
Mar 4, 2016 - شقایق خانم فراهانی یکی از اجراهای چند شب گذشته اش را به پدر و مادر هنرمندش ... سینما و تلویزیون که چند روز پیش پس از تحمل یک دوره سخت بیماری درگذشت. ... قبل تر ها در جشن تولد شمع فوت می‌کردند و کادو می‌گرفتند، ولی این روز ها شما را ... سریع آن را باز کنید و اگر خانه نیستید به همسایه بسپارید تا در را باز کند.
آرشیو خبرهـا - 1457091717 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/date/1457091717
Translate this page
استقلال، پرسپولیس و معضل درآمدزایی · ◇ دعوت 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال .... ترین اجناسی که در مزایده ها فروخته شد/ از سکه های دزدیده شده تا خودروی فراری ...
نظریه کهکشان اندیشه: خبرنامه
kahkeshan-andisheh.blogspot.com/.../blog-post.html
Translate this page
Apr 11, 2014 - امکان دارد بخش خصوصی نتواند مانند دولتی ها پول به پای اینان بریزد ولی اگر ... البته ما در همان موقع که این دو رسانه توقیف شدند، انتقاد کردیم و گفتیم ...... ریه توسط گاز رادون تا روز آشکارشدن و نشان دادن عوارض مربوط به این نوع بیماری 10 ...... |باشگاه خبرنگاران یک ساعت پیش لباس های تنگ سردتان می کند |باشگاه ...
گفتگوی آزاد [بایگانی] - تالار گفتگوی پرشین پت (MyPet.ir) - Toufik.fr
toufik.fr/index.php?q...
Translate this page
نشانه های مهم سرطان که هر ایرانی باید آن ها را جدی بگیرد · جک درب اتوماتیک · آیفون ... دوره آموزشی مربوط به سگ · استانبول : از قدیمی ترین قلعه های جهان تا شلوغ ترین ...

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 24 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Searches related to لباس ها را به موقع بشویید تا بیمار نشوید+

چه کار کنیم که مریض نشویم

چه کنیم تا بیمار نشویم

چگونه مریض شویم

چگونه خود را به مریضی بزنیم

روز 12 فروردین چه روزی است

پیشگیری از بیماری
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,328
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,691
  • بازدید ماه : 3,691
  • بازدید سال : 137,854
  • بازدید کلی : 2,646,401