loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 218 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟

آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟

آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟ 

توجه به اینکه مردم درباره شما یا خانواده شما چه میگویند کاری عبث و بیهوده است و جز درگیری نابجای ذهن اثر دیگری ندارد. داشتن خانواده خوب و دوستان دلسوز به‌راحتی بهشت را برای ما فراهم می‌کند و گذر روزها را تسهیل می‌بخشد.

 

اما اگر از اکثر افراد دور و برتان سوال کنید که آیا از بهشتی که در آن به سر می‌برند رضایت دارند یا خیر، پاسخ منفی دریافت خواهید کرد. آنها خود را در بهشت حس نمی‌کنند و علت آن است که نمی‌توانند با دیگران بدرستی ارتباط برقرار کنند. خیلی‌ها می‌خواهند همیشه مورد تائید همگان باشند و انتقادات درست یا غلط دیگران، لرزه بر اندام‌شان می‌افکند.

 

این در حالی است که هر فردی اعم از موفق یا ناموفق همواره آماج نظریات مثبت و منفی قرار دارد و برای فردی که روبه سوی خوشبختی و موفقیت دارد، ترس از انتقادات دیگران نباید جایی داشته باشد.
آیا شما هم جزو این دسته افراد هستید؟

 

در اینجا ده علامت را به شما معرفی می‌کنیم که نشانگر ترس از طرز فکر دیگران راجع به شماست و اگر با خواندن آنها متوجه شدید که دچار این مشکل هستید، اقدامی جدی برای تغییر طرز فکر خود داشته باشید:

 

1. حرف دل‌تان را نمی‌زنید:

چند بار شده که شما می‌خواسته‌اید سخنی درست و بر حق را بگویید، اما احساس کرده اید که با گفتن آن حرف شغل‌تان را در معرض خطر قرار می‌دهید، دوست‌تان را می‌رنجانید، مورد خشم اقوام قرار می‌گیرید و یا فرد محبوب‌تان را از دست می‌دهید ؟

 

ما نمی‌گوییم که به بهانه رک بودن، هرچه به ذهن‌تان می‌رسد را بر زبان آورید و بی‌ادبانه دل دیگران را بشکنید. اما قرار هم نیست که شما حرف حق را در خودتان نگاه دارید و تا مدت‌ها در درون خود کشمکش داشته باشید که چرا آن سخن را در وقت مناسب ارائه نکرده‌اید و به سیستم دفاعی جسمی و روحی خود آسیب برسانید،

 

یادبگیرید که در اوقات ضروری، حرف‌های مناسب را با لحنی صحیح بر زبان بیاورید تا دیگران هم بدانند که باید تا چه اندازه به شخصیت شما احترام بگذارند.

 

2. خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو !

نه، نه، شما پیرو این ضرب‌المثل نباشید. شاید افرادی را دیده باشید که به‌راحتی یک آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کنند و با هرکس که دوست می‌شوند، سلیقه او را به‌طور کلی قبول می‌کنند. تیم فوتبال مورد علاقه‌شان همانی است که اجتماع دور و برشان می‌پذیرد و خواننده، هنرپیشه، شهر، کشور، ماشین و شغل محبوب‌شان و همگی بستگی به همان گروه دارد. شما این‌گونه نباشید.

 

این افراد استقلال رای ندارند و از داشتن سلیقه‌ای متفاوت از دیگران می‌هراسند. این رفتار بر محبوبیت شما نمی‌افزاید، زیرا انسان‌ها افرادی را دوست دارند که شخصیتی مستقل دارند.

 

3. دروغ می‌گویید:

می‌خواهید کلام راست را بر زبان بیاورید، اما حدس می‌زنید که این حرف هزار و یک دردسر برایتان درست می‌کند و به بهانه دروغ مصلحت‌آمیز به از راست فتنه‌انگیز، حقیقت را دور می‌زنید و می‌پیچانید و به نحوی تحویل فرد روبه‌رو می‌دهید که دیگر کوچک‌ترین شباهتی به ماجرای اصلی نداشته است.

 

شوهر می‌خواهد مطلبی را به زنش بگوید، اما از عکس‌العمل او آگاه است و ترجیح می‌دهد با فریبکاری، حقیقت را پنهان کند. البته در اینجا زن هم در دروغگویی مرد مقصر است و اگر هم مرد همسرش را به دروغگویی وادار کند، او نیز در این کار اشتباه سهیم خواهد بود.

 

دروغ نگویید و دیگران را نیز مجبور به دروغگویی نکنید. دروغگویی در درازمدت به شخصیت شما خدشه وارد می‌کند و موجبات بی‌اعتمادی دیگران را فراهم می‌سازد.

 

4. برای گفتن هرچیزی معذرت‌خواهی می‌کنید:

اگر می‌بینید دوست تان از خواننده مورد علاقه شما بدش می‌آید، شما ابتدا عذر می‌خواهید و سپس می‌گویید که همان خواننده را دوست دارید یا اگر قرار است با جمعی از همکاران برای تفریح به رستورانی بروید و یکی از همکاران، محلی نامناسب را پیشنهاد می‌کند، شما با ابراز شرمندگی از جایی دیگر نام می‌برید. این کار به ارزش شما و نظریات‌تان نخواهد افزود.

 

5. از جمع گریزانید:

بهانه می‌آورید که من فردی درونگرا هستم و ترجیح می‌دهم در محیط ساکت و آرام وقت بگذرانم. درحالی که درونگرایی به نوع فکرکردن شما و خلوت کردن‌تان با خود مربوط می‌شود و این که بیشتر مایلید اسرار درونی‌تان را تنها با خودتان تقسیم کنید، نه این که در هیچ جمعی حضور نیابید و از اجتماع فراری باشید.

 

شما از پس‌زده شدن توسط مردم می‌ترسید و باید به فکر درمان این ناراحتی باشید و بدانید که فرار از جمع حتی نمی‌تواند نقش یک مسکن را برای شما ایفا کند.

 

6. تغییر عقیده‌تان را پنهان می‌کنید:

تا چندی پیش طرفدار یکسری نظریات بوده اید، اما به دلیل برخی علت‌های منطقی، تغییر عقیده داده اید و حرف‌هایی جدید برای گفتن دارید. با این حال ترجیح می‌دهید دم فروبندید و کسی را از این تغییر عقیده مطلع نکنید، زیرا بر این باورید که ممکن است عده‌ای شما را دمدمی مزاج بدانند و همچنین افرادی که پیشتر با آنها هم عقیده بوده‌اید، با توجه به شرایط جدید شما را پس بزنند.

 

به همین دلیل تغییر نظریه تان را به دیگران اعلام نمی‌کنید تا از گزند این ناراحتی‌ها در امان بمانید. این کار اضطراب و فشار درونی‌تان را افزایش می‌دهد و در نتیجه به سیستم دفاعی بدن‌تان آسیب‌های جدی وارد می‌کند. شما به دلیلی منطقی تغییر عقیده داده‌اید و نباید از گفتن این موضوع به دیگران ابایی داشته باشید.

 

7. به فکر ذهنیات دیگرانید:

در اتاق نشسته‌اید و به ظاهر مشغول انجام کارهای خودتان هستید، اما این واقعیت ندارد و شما درحقیقت لحظه به لحظه نگاهی به چهره فرد دیگر که در اتاق حضور دارد و حواسش پی کار خودش است می‌اندازید تا متوجه شوید چه نظری راجع به شما دارد.

 

آیا از شما رضایت دارد یا نه ؟! معمولا آنها را آن‌طور که باید و شاید از خودتان راضی نمی‌دانید و به همین دلیل باید به‌طور جدی در حال برنامه‌ریزی برای شاد کردن او داشته باشید. این کار به هیچ وجه درست نیست. شما هویت خود را دارید و پیش از انجام هرکاری باید در اندیشه شکوفاکردن خوبی‌های وجودتان باشید. به یادداشته باشید که شما هرگز نمی‌توانید همه را از خودتان راضی کنید.

 

8. کمال‌گرا هستید:

کمال‌گرایی می‌تواند از موضع‌های مختلف نشات بگیرد و یکی از بدترین‌ها آن است که از سر ترس از کافی و کامل نبودن در چشم دیگران به کمال گرایی پناه ببرید.

 

9. نور خورشید وجودتان را خاموش می‌کنید:

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که ایده‌هایی بکر در ذهن تان جرقه می‌زند و شما می‌خواهید با صدایی رسا آن را به گوش همگان برسانید. اما این کار را انجام نمی‌دهید از ترس آن که این فکر به نظر دیگران جالب نیاید و آن را نپذیرند. ما انسانیم و شریف‌ترین آفریده‌ها. وجود هر کدام از ما دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در دیگری یافت نمی‌شود و ما ملزم به ابراز شکفتگی‌های درونی‌مان هستیم.

 

10. چندشخصیتی هستید:

با مادرتان که هستید یک جور رفتار می‌کنید، با همکارتان شکل دیگر و در کنار همسرتان به‌طور کل به فرد دیگری تبدیل می‌شوید.

 

این به آن دلیل است که شما از بروز شخصیت اصلی‌تان در کنار آنها هراس دارید و ترجیح می‌دهید خود را در مقابل آنها به فردی تبدیل کنید که صددرصد مطلوب‌شان باشد. این نوع عملکرد به شما احساس بی‌ارزشی می‌دهد و بدتر از آن این است که بالاخره یک روز دست‌تان برای همه آنها رو خواهدشد. به شخصیت خودتان بها بدهید و اجازه بدهید اطرافیان شما را به همان نحو که هستید بپذیرند.


Google
About 2,480,000 results (0.69 seconds)
Search Results
10 علامت که نشان می دهد از حرف مردم میترسید ! - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../10-علامت-که-نشان-می-دهد-از-حرف-م...
Translate this page
May 3, 2016 - اما اگر از اکثر افراد دور و برتان سوال کنید که آیا از بهشتی که در آن به سر ... اما قرار هم نیست که شما حرف حق را در خودتان نگاه دارید و تا مدت‌ها در درون خود ... دلیل است که شما از بروز شخصیت اصلی‌تان در کنار آنها هراس دارید و ترجیح می‌دهید ...
آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../آیا-شما-از-حرف-مردم-هراس-داری...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-آیا-شما-از-حرف-مردم-هراس-دارید؟ -توجه-به-اینکه-مردم-درباره-شما-یا-خانواده-شما-چه-میگویند-کاری-عبث-و-بیهوده-است-و-جز-درگیری-نابجای-ذهن-اثر- ...
آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟ بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/tag/آیا-شما-از-حرف-مردم-هراس-دارید؟/
Translate this page
با این روش ها استرس را به کلی کنار بزنید اوضاع زندگی اجتماعی امروز طوری هست که در آن استرس حرف اول را میزند اما ما باید با این استرس ها مقابله کنیم. دردنیایی …
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آیا می دانستید که مغز شما وقتی خواب هستید فعالیتش بیشتر از وقتی است که در حال تماشای تلویزیون هستید. .... الفبای مردم هاوایی 12 حرف دارد ..... پس زمانی که نیاز به آرامش و استراحت دارید، بجای این کار، یک کتاب ... از این که دنبال لغتی بروید که نمی دانید، نترسید، از عبارات سنگین و حجیم آن هراس نداشته باشید.
خجالت،کمرویی و اضطراب اجتماعی - درمان اضطراب اجتماعی
khejalat.blogfa.com/post/8
Translate this page
اگر شما از بیماری اضطراب اجتماعی / هراس اجتماعی رنج می برید احتمالا یک یا چند یک از افکار ... “مردم فکر خواهند کرد که من احمق هستم”; “من حرفی برای گفتن ندارم، من خسته کننده ام” ... "آیا من عصبی شوم آیا حتما مردم فکر خواهند کرد من بی کفایتم یا آنها هم درک ... دیگران چه فکری میکنند و آنها همان دید منفی که شما در ذهنتان دارید به شما دارند.
Images for ‫آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟‬‎Report images
Image result for ‫آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟‬‎
Image result for ‫آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟‬‎
Image result for ‫آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟‬‎
Image result for ‫آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟‬‎
More images for آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟
روانشناسی = خود شناسی
www.saqar95.blogfa.com/
Translate this page
قانون طبیعت این است كه تو از هر چه هراس داشته باشی همان را به طرف خودت جلب می كنی. .... ايا واقعيت دارد؟ ... از انجا كه اين مسئله سوال بسياري از مردم است لذا آنرا براي همه دوستان خوبم در گروه ميفرستم . شما نيز ميتوانيد به انان كه دوستشان داريد ارسال كنيد ..... خیلی ها مرتکب این اشتباه می شوند که زیاد در مورد خودشان حرف می زنند. هیچ چیز ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - بهترین مشاوران و روانشناسان در این مرکز آماده خدمت گذاری به مردم عزیزمان هستند و در پی ارائه برترین ... مشاور ازدواج آنلاین و مشاوره اینترنتی همراه همیشگی شما در تمام لحظات. ... واینکه من که شرایط ازدواج رو ندارم واز بالارفتن سنم نیز هراس دارم چکارکنم؟ .... امیدوارم کسی پیدا بشه بگه آیا این حرف طبیعی و معمولیه یا نه؟
زندگی:10 علامت که نشان می دهد از حرف مردم میترسید ! | شهر فرنگ
kahlek.ir/index.php/post231145?blog=1&blogid...
Translate this page
May 3, 2016 - آیا هم این افراد در ده را شما می‌کنیم نشانگر از فکر راجع شماست اگر خواندن ... را اما هم که حرف را خودتان دارید تا در خود داشته که آن را وقت ارائه و سیستم جسمی ... کنار هراس و می‌دهید را مقابل به تبدیل که مطلوب‌شان این عملکرد شما بی‌ارزشی و ...
مطهری به جنتی نامه نوشت - ایسنا
www.isna.ir/news/.../مطهری-به-جنتی-نامه-نوشت
Translate this page
Oct 17, 2014 - به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نامه عنوان کرده که تا زمانی که عملکرد دو ... چرا این قدر از محاکمه اینها هراس دارید؟ ... آیا این امر عدالت شما را زیر سؤال نمی‌برد و مخل عضویت شما در شورای نگهبان نیست؟ ..... با تشكر أز فرزند شهيد استاد مطهري كه حرف دل ملت ايران رازدي.
عصر امروز - آیا دوری مهدی بر جناب هاشمی فشار مضاغف آورده است! - نسخه ...
asremrooz.ir/prtbzab8zrhbf5p.uiur.html
Translate this page
Sep 19, 2015 - در خصوص برجام باید گفت چرا از اینکه قانون پیاده شود هراس دارید! اگر شما که این همه داد عمل به قانون سر می دهید، نمی گذارید این توافقنامه نیز همانند سایر ... **هاشمی رفسنجانی به همه جناحهای سیاسی توصیه کرد که از حرفی که مردم را برای ...
[DOC]Download file
president.gov.af/.../Interview...
Translate this pagePresident of Afghanistan
آیا شما این ترس را درک میکنید و شما نیز از این ناحیه هراس دارید؟ ... شما درست می فرمائید، مردم افغانستان واقعاً خواستار این هستند، اما با یک تعداد زیادی از مردم که من ... اینکه چگونه این وسایل فراهم میشود، حرف این است که باید در مورد منابع در دست داشته و ...
چطور به حرف مردم اهمیت ندهیم؟ - بامیلو
blog.bamilo.com/.../چطور-در-برابر-حرف-مردم-پوست-...
Translate this page
Dec 31, 2014 - بخوانید که چطور در مقابل حرف مردم پوست کلفت شویم. ... با ما باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توان در مقابل فشار منفی اجتماع جا خالی داد. ... آیا فکر می‌کنید وقتی نیکولا تسلا در حال اختراع برق بود به این فکر می‌کرد که همسایه‌هایش درباره‌اش چه چیزی می‌گفتند ... اگر دوست دارید کاری را انجام دهید، خودتان آن‌را انجام دهید.
واکنش تند علی مطهری به اظهارات جنتی درباره فتنه/ چرا این قدر از محاکمه ...
boyernews.com/.../واکنش-تند-علی-مطهری-به-اظهارات-...
Translate this page
Oct 18, 2014 - به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نامه عنوان کرده که ... آیا این امر عدالت شما را زیر سؤال نمی‌برد و مخل عضویت شما در شورای ... 31 نظر برای “واکنش تند علی مطهری به اظهارات جنتی درباره فتنه/ چرا این قدر از محاکمه اینها هراس دارید؟ ... اگر چند کلام سواد دارید با حرف منطقی جواب بدهید عاقبت بخیر.
فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو - روانشناسی خجالت و ...
fann-e-bayan.blogfa.com/cat-85.aspx
Translate this page
Aug 29, 2013 - چرا هنگام حضور در جمع ، برای حرف زدن خجالت می کشم ؟ ... رای عموم مردم، به خصوص آن‌هایی که از اختلال «اضطراب اجتماعی» رنج می‌برند، .... ۱۴٫ آیا دوست دارید برای دوستان خود لطیفه و داستان های خنده دار تعریف کنید؟ .... است كه اگر آدرنالين شما افزايش يافت خود راكنترل نماييد و در يك كلام ، ازنگراني هراسي نداشته باشيد.
استرس دارم و زود رنگ پوستم سرخ مي شود | پرسمان دانشجويي - تربیتی و ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../استرس-دارم-و-زود-ر...
Translate this page
با مردم آنگونه معاشرت كنيد، كه اگر مرديد بر شما اشك ريزند، و اگر زنده مانديد، با اشتياق سوي شما آيند. .... اما اين رويكرد درماني تاكيد مي كند كه اين دسته از افراد با ترس ها و هراس هاي خود رو ... به حرف هايتان صميمانه گوش كنند و صميمانه با شما هم كلام شوند؟ .... و تمرين شماست و توجه به اين نكته كه آيا شما داريد كارتان را درست انجام مي دهيد يا نه.
پاد: تست روان‌شناسی: تشخیص میزان اعتماد به نفس
pad.um.ac.ir/bookmarks/view/4955754/---
Translate this page
۲۵ آیا فکر می‌کنید که مردم پشت سر شما حرف می‌زنند؟ ۲۶ آیا معمولا ... شما نه احساس حقارت دارید، نه از آینده هراسی دارید و نه نگران واکنش دیگران هستید. امتیاز بین ۲۱ تا ...
نامه سرگشاده توکلی به هاشمی رفسنجانی - فرارو
fararu.com/.../نامه-سرگشاده-توکلی-به-هاشمی-رفسنجا...
Translate this page
Feb 22, 2016 - يعني مردم اينقدر احمق و بي شعورند كه گوش به حرف بي بي سي بدهند آيا. پاسخ ها .... شما از خودتان هراس داريد كه مبادا راي نياريد. والا مردم ما كه بي ...
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
آیا سخن گفتن با خدا لذت بخش تر از آن نیست که با آن بازیگر محبوب حرف بزنی؟وقتی خدا ...... شما منابع مهارتها و توانایی هایی را برای ایجاد این تفاوت دارید. کوسه ای ...
سایت خبری | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
qpadi.ir/
در گذشته تنها روش‌های آشپزی مردم عادی چین، جوشاندن، بخارپز کردن و کباب کردن مواد غذایی بود و چون وُک به دلیل شکل خاص به مقدار ..... آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟
راه زندگی - این خود ما هستیم که به مردم می آموزیم که چطور با ما رفتار کنند
doctormortezaee.blogfa.com/post-185.aspx
Translate this page
آیا اغلب بر حسب میل و علاقه دیگران وظایفی که دوست ندارید به شما واگذار می شود؟ ... ندهید این پیام را به دیگران ارسال میکنید که برای بازیچه شدن آمادگی کامل را دارید. ... و به او تفهیم کرد که اجتناب از مقابله با دیگران و هراس از تحریک عناد و عداوت آنان و خود ... لوئیز به ظاهر دو راه پیش رو داشت : یا این که حرف تحویلدار را بپذیرد و به خیس ...
کلمات قصار - ..:: پایگاه اطلاع رسانی سید صادق حقیقت ::. Articles
www.s-haghighat.ir/fa/articles/view/337/11
Translate this page
امام علی: برای مردم آن را بخواه که برای خود می خواهی و با دیگران طوری رفتار کن که مایلی درباره ات آنچنان کنند. .... شنید که کوهها و دریاها و جنگلها با خود کم بینی و هراس خاصی نیایش می کنند . .... پاسكال: آيا مى خواهيد حرف هاى شما را باور كنند، از خود سخن نگوييد. ..... گراهام بل: تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید .
اجتماع هراسی ، جمع هراسی ، سرخی هراسی یا فوبیا ( از منظر روانشناسی ...
forum.p30world.com › ... › علم و آموزش › علوم انسانی
Translate this page
Jun 11, 2010 - 100+ posts - ‎50 authors
اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان دارای علایم ترس مرضی باشید که با مراقبت .... همة انسانها اضطراب را در زندگى خود تجربه می‌کنند و طبیعى است که مردم هنگام ..... و یک خبر خوب دیگر برای خجالتی های عزیز: سکوت و کم حرفی شما را معمولا ... شماست و توجه به این نکته که آیا شما دارید کارتان را درست انجام می دهید یا نه.
10 علامت که نشان می دهد از حرف مردم میترسید ! - جام جم آنلاین
tnews.ir/جام-جم-آنلاین/25ef62151575.html
Translate this page
آیا شما هم جزو این دسته افراد هستید؟ در اینجا ده علامت را به شما معرفی می‌کنیم که نشانگر ترس از طرز فکر دیگران راجع به شماست و اگر با خواندن آنها متوجه شدید که دچار ...
آداب معاشرت به زبون خودمونی! - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
Translate this page
وقتی به ساعتتان نگاه می‌كنید دیگران اینگونه برداشت می‌كنند كه شما خسته و بی حوصله شده‌اید. ... کنید ،در حالی که برای ادای کلمه ی "متشکرم" فقط به یک ثانیه وقت احتیاج دارید . ... آداب پرسیدن ساعت برای این که جلوی مردم مودب جلوه کنیم ، باید یاد بگیریم چطور سوال کنیم . ... آیا برای دست دادن باید دستکش ها را از دستش بیرون آورد ؟
دی ۱۳۹۱ - متافیزیک - blogfa.com
arvaah.blogfa.com/1391/10
Translate this page
به اين دليل نگران سكوت هستيد كه همه جامعه در حال حرف زدن است و شما هراس داريد كه ديگر مبادا ... آیا شما از جانب خدا (آگاهی درونی ) مامورید که مثلا بیاین اینجا و به سوالات ما پاسخ بدید ؟ ... در حالی که اکثریت مردم فکر میکنند که اینها همه فکر خودشان بوده
12 عشقی که زندگی شما را سیاه می کند - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../black3-love-life.ht...
Translate this page
این مطلب می خواهد هشدار دهد که محبوب شما ممکن است دچار نوعی اختلال شخصیت باشد اما شما چون دوستش دارید، متوجه آن نشوید. ... آیا او در همان لحظه اول آنچنان عاشق می شودکه دیگر معایب شخصیتی و رفتاری او را نمی بیند؟ ..... آدم های اجتنابی هم به خاطر اینکه رابطه ای برقرار نمی کنند و از آدم ها، با هراس می گریزند، از همان گروه دست نیافتنی ها به ...
ارسال سوال :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
در واقع میشه گفت خانواده برتر با این عنوان در بین مردم ... ... 3 - اگه سوال جنسی دارید ، شرح حال ننویسید و به جزئیات روابط خصوصی تون اشاره نکنید . 4 - در سوالات ...
نامه بانک مردم را خشمگین کرد +عکس - خبر 24
www.khabar-24.com/.../نامه+بانک+مردم+را+خشمگین+...
Translate this page
بانکی در استرالیا به خاطر نامه ای که برای مردم روی شیشه نصب کرده بود، مردم را خشمگین ... ساختن زندگی بر اساس حرف اطرافیان و مردم · آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟
پایگاه خبری تحلیلی سلام سربدار 17 آذر 1392 ساعت 0:03 http ...
www.salamsarbedar.com/getg.q93rak9qupr4a.html - Translate this page
Dec 8, 2013 - ما فقط به خاطر شما فرض محال می کنیم که هیچ انتقادی به حسین مقصودی وارد نیست اما شما ... به هر کسی تکیه، اعتنا، حرف شنوی و اعتماد ندارد. ... قبول و قابل استناد انتظاری به حق است و آیا خود را موظف به توضیح دادن و اقناع مردم نمی دانید؟ ... جلسات شورای شهر نداشتید همچنان از شفاف شدن فضای تصمیم گیری ها هراس دارید؟
خزر خبر / برخورد با تفکیک پادگان ساری/نقشه شوم دشمنان مردم ساری ...
khazarkhabar.com/.../برخورد-با-تفکیک-پادگان-سار...
Translate this page
به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری در جمع 70 هزار نفری مردم ساری در استادیوم متقی ... (عکس العمل مردم از این حرف و اظهار ناراحتی و تعجب) ... شهردار ساری با اشاره به اینکه آیا کسی فکر می کرد که ساری صاحب پارک ملل .... چرا از حضور 70 هزار نفره مردم هراس دارید؟ ... من مثل شما نیستم،من حتی از دشمنان ساروی خودم هم حمایت می کنم اما در محضر مردم ...
لاری اسمیت: چرا برای داشتن یک حرفه‌ی عالی با شکست مواجه خواهید شد ...
https://www.ted.com/...you...have.../transcript?...
Translate this pageTED
اولین دلیل این است که مهم نیست چند بار مردم به شما بگن که «اگر می خوای شغل عالی داشته ... (خنده تماشاگران) اما شما مدیریت شدید که با خودتون اینطور حرف بزنید. ... آیا واقعا قصد داری بری پیش عشقت و بهش بگی، «با من ازدواج کن! ... شما باید به جایگزین‌ها فکر کنید تا سرنوشتتان را پیدا کنید، و یا شما از واژه "سرنوشت" هراس دارید؟ آیا ...
طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر می کنند - مردمان
www.mardoman.net/.../طرز-برخورد-با-افرادیکه-تحق...
Translate this page
زمانیکه اینگونه افراد به شما حرفی می زنند، در پاسخ به آنها، جواب های بی شماری به ... آیا توانایی تغییر شرایط را دارید؟ ... آیا آنها از داستانهای ذهنی شما با خبر هستند؟ ..... تغییر کرد بخاطر زیباییم و شیکیم همیشه مورد تحقیر مردم اونجا قرار میگرفتم که ...
شوهرم رو دوست ندارم ، چکار کنم ؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2633
Translate this page
Dec 27, 2014 - میترسم حرف جدایی بزنم، خانوادم خیلی حساسن رو طلاق . ..... زنهایی که اسیر اینگونه توهمات و حرف مردم هستند و کاملا خودشون رو نادیده میگیرن و به ..... خواهر گرامی، شما باید ببینید آیا وصلت با کسی که دوستش دارید و لذت این وصلت ...
تجاوز به دختر خردسال در سرویس بهداشتی - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/تجاوز-به-دختر-خردسال-در-سرویس-بهداش...
Translate this page
1 day ago - رابطه جنسی این زوج جوان در مقابل چشم مردم .... درد دل کردن با هرکسی درست نیست · ساختن زندگی بر اساس حرف اطرافیان و مردم · آیا شما از حرف مردم هراس ...
تاثیر تغذیه روی قوای جنسی زنان و مردان - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/تاثیر-تغذیه-روی-قوای-جنسی-زنان-و-مرد...
Translate this page
1 day ago - زنی که برهنه به خیابان ها آمد تا مردم راحت باشند +عکس .... درست نیست · ساختن زندگی بر اساس حرف اطرافیان و مردم · آیا شما از حرف مردم هراس دارید؟
مهدی گل محمدی | با همکاران بدقلق چگونه رفتار کنیم؟
golmohammadi.ir/با-همکاران-بدقلق-چگونه-رفتار-ک...
Translate this page
Nov 4, 2015 - آیا شما از این که با فلانی روبرو شوید هراس دارید، چون دوباره می‌خواهد درباره مشکلات ... بعد این که به‌احتمال زیادی هیچ حرف شما آن‌ها را تغییر نمی‌دهد. ... متأسفانه، خیلی از مردم دوست دارند درگیر شایعه شوند و به همین دلیل هم است که کسی که ...
بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
www.baharnews.ir/article/18470/
Translate this page
Oct 20, 2013 - خوش بحال شما که برای دردتون طبیب دارید (البته هرچی که دارید حلال و ... میترسم آخرش به عمر ما قد نده. .... برا امسال آدمایی مثل شما متاسفم که حرف های به این قشنگی رو ول کردی ...... ميشه در خصوص مسائلي كه قرار است مردم تاوان اونو پس بدهند از مردم ... بله شاید کاری پیدا کرده که ماهی 500 تومن بگیره اما آیا واقعا با 500 ...
بيماران اضطراب اجتماعي يا هراس اجتماعي | اخبار قرچک
gharchakonline.ir/بيماران-اضطراب-اجتماعي-يا-هراس-اج...
Translate this page
Aug 1, 2014 - -من حرفی برای گفتن ندارم، من خسته کننده ام. ... “آیا من عصبی می شوم آیا حتما مردم فکر خواهند کرد من بی کفایتم یا آنها هم درک میکنند ... کلید این قدم آن است که شما موقعیت اجتماعی را انتخاب کنید که از آن هراس کمتری دارید و رفته رفته ...
قبل از سفر به ایتالیا، بخوانید!
www.entekhab.ir/.../قبل-از-سفر-به-ایتالیا...
Translate this pageEntekhab
May 26, 2015 - ما در اینجا 10 واقعیت درباره ایتالیا را به شما که می خواهید برای اولین بار به این کشور سفر کنید، آورده ایم. ... مردم ایتالیا عادت دارند هنگام حرف زدن، دست هایشان را تکان دهند. این عادت از یونانی ... آیا می توانید با رانندگی ایتالیایی ها کنار بیایید؟ ... اگر از دست فرمان آنها هراس دارید، رانندگی در این کشور را فراموش کنید.
تصوير: با کشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!
www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=77&bank...
Translate this page
جداي از اينكه اگر شما اعتقاد داريد كه رسول خدا (ص) مرده است ، نظر محققين از اهل ... 4- فرموده‌ايد «وقتي در قرآن آمده که من از رگ گردن به شما نزديکترم آيا ديگه .... بايد مردم را روشنگري كنيم تا مولوي‌هاي بيسواد مريد حلقه به گوش نيابند تا ... بهتره تو و امثال تو همون مهران باهمديگر حرف بزنيد و بر عليه اهل سنت دسيسه .... آيا از آنان هراس داريد؟
آیا از خنده دیگران هراس دارید؟ - BBC Persian - BBC.com
www.bbc.com/.../140000_l31_an_gelotophobia_...
Translate this pageBBC
Sep 14, 2014 - We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. ... من به ندرت حرف می زنم و یا کاری می کنم که موجب خنده دیگران شود. ... می دهد که حدود ۱۳ درصد از مردم بریتانیا به درجه ای از حالت خنده هراسی مبتلا هستند.
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
Translate this page
آیا شما هم از آن دسته بچه هایی بودید که به خاطر نگاه کردن به بیرون پنجره توبیخ می شدید؟ ... البته کسی در این مورد به من حرفی نزده است بلکه خودم به این نتیجه رسیده ام در ... کسی که به او علاقه دارید در وضعیت روحی بدی به سر می برد و از شما کمک می خواهد ... همه مردم وقتی موفق می شوند هنگام خرید تخفیف بگیرند شاد می شوند؛ برای این که ...
- کارشکنی یا وادادگی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؟ مردم انار خواب ...
anarpress.ir/first-report/14230/1392/12/10
Translate this page
Mar 1, 2014 - رئیس سابق از جایگاه حقوقی‌اش این حرف را زده بود و این وعده را بر اساس قوانین و مصوبات ... دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مردم اطلاع‌رسانی شود؛ هراس دارید؟ آیا از نظر شما مردم انار در خصوص کسب اطلاعات در حوزه درمانی محل زندگی‌شان، ...
طرز برخورد با افرادی که شما را تحقیر میکنند - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../طرز-برخورد-با-افرادی-که-شما-را-تحقیر-می...
Translate this page
آیا توانایی تغییر شرایط را دارید؟ آیا به واقع عقاید او صحت دارند؟ باید ببینید که چرا این اظهار نظر خاص باعث رنجش شما می شود. عکس العمل های شما، حرف های زیادی در ...
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
امکان‌ دارد از داروهای‌ ضدافسردگی‌ برای‌ اختلال‌ هراس‌ استفاده‌ شود. ... اگر شما یا یکی‌ از اعضای‌ خانواده‌تان علایم‌ اضطراب‌ را دارید و خود درمانی‌ نتیجه‌ای‌ نداده‌ است‌. .... شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا غذا در کنترل استرس مؤثر است یا نه؟ ... اکثر مردم به این موضوع واقف هستند که در زمان استرس بیشتر غذا می خورند و انتخاب آنها ...
[XLS]Cattell Test - shabanal.com
radio.shabanali.com/cattell.xlsx
Translate this page
36, 34, آیا شما گرایش دارید که زود با مردم عصبانی شوید؟ 37, 35, آیا ... 48, 46, آیا ترجیح می‌دهید که در اجتماع : الف- خود را به وضوح جلو بیندازید و حرف بزنید ؟ ب- آرام در ...
بیماری پانیک (هراس) - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
hypnotismbidaar.com/درمان-بیماری-پانیک/
Translate this page
بیماری پانیک یا هراس یک حادثه ناگهانی است که در آن ترس شدید سراسر وجود شخص را ... فوبیاها شکل بسیار رایج اختلال اضطرابی در میان مردم امریکا است، و اغلب باعث ... بسیاری از بیماریهای اعصاب و روان داشتن یک شیوه زندگی سالم حرف اول را می‌زند که ..... شما را بدانم تا بتوانم بگویم آیا با هیپنوتیزم می توانم به شما کمک کنم یا خیر.
دلایل کم حرفی + تست کم حرفی - آموزش سخنرانی و فن بیان و سخنوری
bahrampoor.com/دلایل-کم-حرفی-تست-کم-حرفی/
اگر شما بیش از اندازه کم حرف باشید و با مشکلاتی مثل خجالتی بودن و کم حرف زدن در جمع و … دست و پنجه نرم کرده باشید .... هیچگاه نمی‌پذیرید چون عقیده دارید حرف مهمی برای گفتن ندارید; 2. .... آیا فکر می‌کنید که بقیه می‌دانند چقدر خجالتی هستید: 1. کمی; 2. .... بنده از اون روز تصمیم گرفتم الکی سر بحثو با مردم باز نکنم! ولی مثلا ...
*** چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ *** - صفحه 3 - نی نی سایت
www.ninisite.com › ... › عروسی و زندگی مشترک
Translate this page
Aug 10, 2013 - 19 posts - ‎3 authors
همچنین می خواهم از خودتان بپرسید که آیا شوهر شما از فوتبال بازی کردن ... اما اکثر مردم، در ذات خود، با یکی از این دو نوع انرژی ارتباط نزدیک تری دارند. ... اگر زنی همین الان این حرف را به خود من بزند، من بی اختیار واکنش نشان خواهم داد و به ..... این قضاوت‌های اغراق شده، توجهشان را به موضوعی که از آن هراس دارید، جلب نکنید.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,958
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,321
  • بازدید ماه : 4,321
  • بازدید سال : 138,484
  • بازدید کلی : 2,647,031