loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 350 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

همه چیز درباره وازکتومی در مردان

همه چیز درباره وازکتومی در مردان

همه چیز درباره وازکتومی در مردان 

عمل وازکتومی در مردان در حال حاضر بهترین راه برای پیشگیری از بارداری در مردان میباشد و در این عمل لوله ای در بیضه که مسئول انتقال مایع منی است بسته میشود. 

 

عوارض وازکتومی

همانطور که قبلا اشاره کردیم وازکتومی محبوب ترین روش برای پیشگیری از بارداری دائمی در مردان است.در این مقاله مروری کوتاه بر عوارض جانبی وازکتومی خواهیم داشت.

 

همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم عوارض جانبی این عمل بسیار نادر است.اما این عوارض ممکن است در برخی از موارد بوجود بیاید. عوارض کوتاه مدت وازکتومی درد و التهاب در ناحیه مورد نظر،کبودی در کیسه بیضه ، خونریزی در داخل کیسه بیضه (هماتوم) و وجود خون در مایع منی است.

 

احساس ناراحتی در ناحیه مورد نظر یکی از رایج ترین عوارض بشمار می آید اما بخاطر داشته باشید که تمام این عوارض حداکثر تا یک هفته فروکش می کند.

 

ـ محل جراحی ممکن است عفونت کند و قرمز و ملتهب شود همچنین ممکن است فرد تب و درد شدید را احساس کند. این عفونت می تواند به اپیدیدیم گسترش یابد. در برخی از افراد آبسه نیز مشاهده شده است که بسیار نادر می باشد.بعلاوه با شروع رشد دوباره موها در محل مورد نظر فرد امکان دارد احساس خارش کند که با رویش مو مشکل حل می شود.

 

ـ یکی دیگر از عوارض جانبی وازکتومی گرانولوم اسپرم نام دارد.به اینصورت که اسپرم از قسمت بریده شده مجرای دفران خارج می شود و در بافت های مجاور جمع می شود که این امر سبب شکل گیری توده ای دردناک در بیضه خواهد شد.

 

امکان مشاهده آن پس از چند هفته یا چند ماه از انجام وازکتومی است.در اغلب موارد می توان آن را با داروهای التهابی درمان کرد اما اگر سایز آن بزرگ باشد نیاز به جراحی خواهد داشت.

 

ـ برخی از افراد اختلال در نعوظ و کاهش میل جنسی را بعد از وازکتومی تجربه خواهند کرد.گاهی اوقات ممکن است آقایان دچار ناتوانی جنسی شوند و یا مقاربت همراه با درد و یا انزال زودرس را تجربه کنند. اما مطالعات نشان می دهند که چنین عوارض جانبی صرفا توسط عمل جراحی وازکتومی ایجاد نخواهند شد بلکه بصورت طبیعی نیز امکان ابتلای فرد به آن وجود دارد.

 

ـ عوارض جانبی بلند مدت آن عبارتند از اینکه امکان دارد سیستم ایمنی بدن نسبت به اسپرم خود واکنش نشان دهد و در نتیجه بدن آنتی بادی در بیضه تولید می کند که در برابر اسپرم عمل کند. این واکنش می تواند منجر به بروز مشکلات دیگر همانند آترواسکلروز و سرطان شود.

 

برخی از افراد ممکن است احساس سنگینی یا پری در بیضه کنند که اگر این حالت ادامه داشته باشد حتما باید به پزشک معالج خود مراجعه کنند.

 

حتی اگر شریک جنسی شما این امر را درک کند می توان آن را بعنوان عارضه در نظر گرفت که سریعا باید نسبت به درمان آن اقدام کرد.وازکتومی عملی پیچیده و خطرناک است اما در عین حال عوارض جانبی آن بطور نادر بروز پیدا می کنند و همچنین روش موثری در پیشگیری از بارداری می باشد.


Google
About 80,100 results (0.59 seconds)
Search Results
همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_6562.html
Translate this page
مردانه‌ترین روش پیشگیری از بارداری ، وازکتومی است اما وازکتومی چه معایب و محاسنی دارد در این مقاله شما را با تمام جزئیات این پیشگیری آشنا.
همه چیز درباره وازکتومی در مردان - پارس ناز
www.parsnaz.ir/همه-چیز-درباره-وازکتومی-در-مردان.html
Translate this page
همه چیز درباره وازکتومی در مردان عمل وازکتومی در مردان در حال حاضر بهترین راه برای پیشگیری از بارداری در مردان میباشد و در این عمل لوله ای در بیض.
بستن لوله ها در مردان (وازکتومی) - بیتوته
www.beytoote.com/.../tubal2-ligation1-vasectomy.htm...
Translate this page
وازکتومی جلوگیری از حاملگی در مردان عوارض بستن لوله در مردان بستن لوله ها در مردان ... نکته های کوتاه درباره تربیت فرزندان ..... همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی ...
همه چیز دربارهٔ وازکتومی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/همه-چیز-دربارهٔ-وازکتومی/
Translate this page
ممتاز نیوز : تنها روش موثر و کارآمد برائ جلوگیری از حاملگی در مردان، بستن لوله های .... همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) گردآوری توسط گروه سلامت ممتاز نیوز ...
وازکتومی چیست؟ همه چیز درباره وازکتومی - مشاوره تلفنی مامایی
mamasite.ir › مقالات › ازدواج و مسائل جنسی
Jan 16, 2015 - وازکتومی چیست؟ وازکتومی یکی از روشهای متداول در جلوگیری از باروری مردان می باشد. در این روش با جراحی کوچک مسیر وازدفران را که وظیفۀ عبور ...
همه چیز درباره بستن لوله مردان (وازکتومی) - سماتک
www.samatak.com/.../everything-about-tubal-ligation-...
Translate this page
یکی از عمل های سرپایی که برای جلوگیری از باروری مردان انجام می شود وازکتومی می باشد. در این عمل با بستن لوله مردان دیگر در رابطه جنسی و نزدیکی اسپرم از بیضه ...
همه چیز درباره وازکتومی - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
Jan 10, 2010 - برای اینکه عمل جراحی وازکتومی را بهتر بفهمیم، بهتر است ابتدا کمی درباره دستگاه تناسلی مردان و عملکرد آن مطالبی بیان شود. بیضه ها عضوی از ...
مقاله : همه چیز درباره وازکتومی: : خانواده خوشبخت : : تنظیم خانواده ...
www.tebyan-zn.ir/.../وازکتومی/94962.html
Translate this page
وازکتومی' alt='همه چیز درباره وازکتومی' /> واحد خانواده خوشبخت تبیان زنجان- ... روش موثر و کارآمد برای جلوگیری از حاملگی در مردان، بستن لوله های منی (وازکتومی) است.
همه چیز در مورد وازکتومی - تفریحی-سرگرمی-عکس-آموزش های زناشویی-خبر ...
pix2peex.blogsky.com/1388/10/14/post-43/
Translate this page
همه چیز در مورد وازکتومی - تفریحی-سرگرمی-عکس-آموزش های ... مشارکت مردان در برنامه‌های تنظیم خانواده به معنای استفادة آنها از روش‌های مخصوص مردان نیست. این مشارکت ...
همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) [بایگانی] - تالار فرهنگی ...
gtalk.ir/archive/index.php/t-121054.html
Translate this page
تالار فرهنگی هنری جی تاک > پزشکی و بهداشتی > بیمارستان جي تاک > سایرموارد پزشکی > دانستنی ها > همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) ...
همه چیز درباره کاندوم (8) - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/54996/همه-چیز-درباره-کاندوم-8
Translate this page
Jun 22, 2016 - کاندوم در کنار وازکتومی تنها روش ضد بارداری مردانه است که هزینه بسیار ... اما آیا همه چیز را درباره کاندوم تأثیر آن در پیشگیری از بارداری می دانید؟
وازکتومی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../وازکتومی
Translate this pagePersian Wikipedia
وازکتومی (به انگلیسی: vasectomy ) نوعی عمل جراحی در مردان برای پیشگیری از بارداری است. در این روش که به «بستن لوله مردان» مشهور است، فرد امکان فرزنددار شدن ...
وازکتومی+تصویر
bestparsian.ir/news/وازکتومی+تصویر
Translate this page
همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) ... وازکتومی (بستن لوله مردان) + تصاویر جراحی - اطلاع رسانی - آموزش - آمار و مطالب ... همه چیز درباره وازکتومی - aftabir.com.
همه چیز درباره وازکتومی (بررسی کامل) | پیک نیک
piknic.ir/همه-چیز-درباره-وازکتومی-بررسی-کامل.html
Translate this page
همه چیز درباره وازکتومی (بررسی کامل). در این روش که به «بستن لوله مردان» مشهور است، فرد امکان فرزنددار شدن را از خود سلب می‌کند. درصد موفقیت این عمل بسیار ...
وازکتومی مردان - آگهی در مطلب ها
mataaleb.ir/detail/وازکتومی-مردان/article/98/
Translate this page
6 نگرانی مردان درباره وازکتومی،آسان امن و کم هزینه اینها صفاتی است که پزشکان متخصص در رابطه با وازکتومی به کار می . همه چیز درباره وازکتومی aftabir com، 6 ...
عمل وازکتومی زنان - لینک گردی
unvan.ir/news/عمل-وازکتومی-زنان
Translate this page
7 نکته درباره کاهش ميل جنسي زنان. 850. همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان). برای اینکه عمل جراحی وازکتومی را بهتر بفهمیم، بهتر ... تر از لوله بستن در زنان .
زیبایی -پزشکی -سلامت - همه چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مرد)
ali-57.blogfa.com/post-1091.aspx
Translate this page
وازكتومي يا بستن لوله هاي مني بر در مردان يك عمل جراحي سرپايي است كه به عنوان روشي ساده ، مطمئن ، سريع و بي خطر براي پيشگيري از بارداري به كار مي رود .
راههای جلوگیری از بارداری
rezahemmaty.persianblog.ir/
Translate this page
Apr 28, 2013 - همه چیز درباره روش پیشگیری از بارداری آی یو دی (I.U.D) ... 9 نکته درباره آمپول ضد بارداری ... روش دائمی پیشگیری از بارداری در مردان(وازکتومی).
همه چیز در مورد بیماری تالاسمی | ایران جدید
www.iranew.com/271/
Translate this page
2- استفاده از روشهاي مطمئن تنظيم خانواده مانند بستن لوله در زنان ؛ وازكتومي در مردان ؛استفاده از قرص ضد بارداري ؛IUD ؛ كاندوم 3- انجام مشاوره ژنتيك زوج ناقل و تعيين ژن ...
روش دائمی پیشگیری از بارداری در مردان (وازکتومی) - مجله سلامت باشید
segagamr.com/روش-دائمی-پیشگیری-از-بارداری-در-م...
Translate this page
Apr 17, 2016 - بعد ازعمل وازکتومی مردان هنوز قادر خواهند بود که از فعالیت جنسی لذت برده و تغییری در .... همه چیز درباره غلظت خون قسمت اول blooddonationmain ...
همه چيز درباره بستن لوله هاي رحم در خانم ها - نیک صالحی
www.niksalehi.com/hamechiz/archives/207218.php
Translate this page
Nov 18, 2013 - همه چيز درباره بستن لوله هاي رحم در خانم ها ... نسبت به عمل بستن لوله ها در مردان (وازکتومی)، عمل مشکل تر و پیچیده تری می باشد. ○ امکان حاملگی مجدد ...
چگونه به طور دائمی جلوی بارداری را بگیریم - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/13705_چگونه-به-طور-دائمی-جلوی-با...
Translate this page
Jan 23, 2014 - وازکتومی یا بستن لوله های منی بر در مردان یک عمل جراحی سرپایی است که ... رایگان این عمل می توانید همه روزه، صبح و عصر، به واحد وازکتومی مراکز ...
سوالات رایج درباره وازکتومی یا بستن لوله در مردان
nininama.com/fa/news340.aspx
Translate this page
Mar 5, 2015 - همه چیز درباره سقط جنین/ سقط جنین در اوایل بارداری/ چه کسانی در معرض ... وازكتومی یا بستن لوله های منی بر در مردان یك عمل جراحی سرپایی است كه به ...
همه چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مرد) - یوزر و پسورد روزانه و ...
eset-nod32.vcp.ir/?viewpost=yf430c9i370b
Translate this page
Feb 8, 2011 - وازكتومي يا بستن لوله هاي مني بر در مردان يك عمل جراحي سرپايي است كه به عنوان روشي ساده ، مطمئن ، سريع و بي خطر براي پيشگيري از بارداري به ...
همه چیز درباره درمان زود انزالی مردان - دکتر نجفی توانا | متخصص ...
www.drdtavana.ir/مقالات/.../232-درمان-زود-انزالی-مردان
Translate this page
همه چیز درباره درمان زود انزالی مردان. ::: ... اگر این اختلال شدت و مدت اش طولانی باشد در نهایت باعث ناتوانی و بی میلی مرد می گردد و پس از آن سرد ..... و در افرادی كه عمل وازكتومی (بستن لوله های منتقل كننده‌ی اسپرم برای جلوگیری از بارداری) را انجام داده‌اند، این ...
همه چیز درباره تستوسترون هورمون جنسی مردان | جدید 95
www.rahafun.com/همه-چیز-درباره-تستوسترون-هورمو...
Translate this page
همه چیز درباره تستوسترون هورمون جنسی مردان کمبودن تستوسترون در مردان چه عوارض ... وازکتومی-روش دائمی پیشگیری از بارداری در ابتدا به تعریف عمل وازکتومی می ...
همه - همه چیز درباره وازکتومی
qanu.mihanblog.com/post/2127 - Translate this page
Nov 26, 2011 - برای اینکه عمل جراحی وازکتومی را بهتر بفهمیم، بهتر است ابتدا کمی درباره دستگاه تناسلی مردان و عملکرد آن مطالبی بیان شود. بیضه ها عضوی از ...
همه چیز درباره بیماری قاتل مردان - جمله های طلایی و مطالب گوناگون
jomelatetalaii.parsiblog.com/.../همه+چيز+درباره+بيمار...
Translate this page
همه چیز درباره بیماری قاتل مردان ... درباره غده پروستات بیشتر بدانیم ... وازکتومی (بستن لوله های مرد)، به عنوان یک ریسک مورد ادعاست اگرچه اثبات آن نیاز به مطالعات ...
بستن لوله ها در مردان ( وازکتومي )
klashinkof.rozblog.com/بستن-لوله-ها-در-مردان--وازک...
Translate this page
Feb 7, 2016 - همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) - که www.irannaz.com/news_detail_6562.html جالب است که هیچ مردی از پزشک همسرش نمی‌پرسد آیا قرار ...
ناباروری مردان؛ علت ها و درمان ها - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
نسخه موبایل; |; آرشیو; |; پیوند ها; |; اوقات شرعی; |; درباره ما; |; تماس با ما; |; RSS .... وی در ادامه اظهار داشت: علت دیگر ناباروری در مردان این است که اسپرم وجود دارد، اما ...... بنظر من همه چیز دست خداس تا نخواد نمیشه وقتی هم بخواد چنان از ناممکن ها ممکن میسازه که. ... حامله شد علت چیست یعنی وازکتومی مطمئن نیست با چیزدیگرممنون کمکم کنید.
همه چیز درباره بستن لوله مردان وازکتومی - پرشین فیلم
persianfilm.ccfun.ir/همه-چیز-درباره-بستن-لوله-مردان-...
Translate this page
5 days ago - برای اینکه عمل جراحی وازکتومی را بهتر بفهمیم، بهتر است ابتدا کمی درباره دستگاه ...
همه چیز درباره وازکتومی بستن لوله مردان - پرشین فیلم
persianfilm.ccfun.ir/همه-چیز-درباره-وازکتومی-بستن-...
Translate this page
5 days ago - برای اینکه عمل جراحی وازکتومی را بهتر بفهمیم، بهتر است ابتدا کمی درباره دستگاه ...
خودارضایی و همه چیز درباره ترک آنپرتال سرگرمی و خبری جوان | جوان پرتال
www.javanportal.com/.../خودارضایی-و-همه-چیز-درباره-...
Translate this page
Nov 5, 2011 - در مردان استخوان ها قدری درشت تر شده و بدن عضلانی تر می شود، و به ... همه چیز در زندگی انسان ها شروع و پایانی دارد و رابطه جنسی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود. ..... این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.
از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/1860295241105783171
Translate this page
Mar 10, 2015 - تصویر از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری ... به منظور رسیدن یک اسپرم به تخمک، مرد باید نعوظ و انزال کافی برای تحویل مایع منی ..... آینده قصد پدر شدن دارد، وازکتومی را که راهی برای عقیم شدن دائمی است، انتخاب نکنید.
همه چیز درباره حواشی و متن فیلم «آتشکار» ساخته محسن امیریوسفی
www.kargardan.com/.../n4903-همه-چیز-درباره-حواشی-...
Translate this page
همه چیز درباره حواشی و متن فیلم «آتشکار» ساخته محسن امیریوسفی,نگاه فیلم ... مشاركت مستقيم مردان ايراني در برنامه‌هاي تنظيم خانواده و به‌طور مشخص وازكتومي ...
همه چیز در باره روش های جلوگیری از بارداری ناخواسته-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
همه چیز در باره روش های جلوگیری از بارداری ناخواسته, ... بعد ازعمل وازکتومی مردان هنوز قادرخواهند بود که از فعالیت جنسی لذت برده و تغییری در خروج منی احساس نخواهند ...
همه چیز درباره وازکتومی در مردان بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/tag/همه-چیز-درباره-وازکتومی-در-مردان/
Translate this page
اثرات زیان بار امواج وای فای روی انسان در حال حاضر امواج وای فای در همه منازل و مکان های شهری وجود دارد و متاسفانه این امواج برای بدن انسان ها بسیار مضر هستند.
وازکتومی - لینک گردی
nimrang.ir/news/وازکتومی
Translate this page
وازکتومی (به انگلیسی: vasectomy) نوعی عمل جراحی در مردان برای پیشگیری از ... ماماسایت - همه چیز درباره وازکتومی - وبسایت جامع مامایی و زنان + پرسش و پاسخ. 111.
عمل وازکتومی مردان
hitit.mahak.xyz/+عمل+وازکتومی+مردان/
Translate this page
وازکتومی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان) روش دائمی پیشگیری از بارداری در مردان(وازکتومی) وازکتومی | همدلان بستن لوله ها در مردان ...
رابطه وازکتومی و سرطان پروستات - پیام سلامت
www.payamesalamat.com/رابطه-وازکتومی-و-سرطان-...
Translate this page
Jul 22, 2014 - به گزارش لایوساینس پژوهشگران حدود ۵۰ هزار مرد را تقریبا برای ۲۴ سال پیگیری کردند و دریافتند که مردانی که وازکتومی کرده‌اند، با ... اما این بررسی نشان می‌دهد که چیزی به دنبال وازکتومی رخ می‌دهد. ... همه چیز درباره دستگاه وکیوم نعوظ.
بررسی آزمایش اسپرموگرام ” آنالیز اسپرم ” - روش های خانگی و آزمایشگاهی ...
leila56.blogfa.com/post/59
Translate this page
از طریق آنالیز اسپرم ، تعداد ( شمارش ) ، میزان تحرک ، شکل سلول های جنسی مرد و .... پس از انجام وازکتومی (بستن لوله های منی برای جلوگیری از حاملگی) جهت اطمینان از این که تعداد اسپرمها صفر شده باشند. ... درباره وبلاگ ... البته نباید هیچ گاه مشیت الهی فراموش شود،همه چیز به خواست خداوند متعال امکان پذیراست و اگراومصلحت نداند ، هیچ
نشانه‌هاي ناباروري در مردان - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../نشانه‌هاي-ناباروري-در-مرد...
Translate this page
بسيار بر اين عقيده‌اند چيزي به اسم زوج نابارور در دنيا وجود ندارد، همه افرادي كه .... افرادي كه عمل وازكتومي انجام داده‌اند تصور مي‌كنند توان جنسي‌شان كم شده است در ..... دلیل چی. محمد ابراهیم ترابی. درباره نشانه‌هاي ناباروري در مردان. Iran, Islamic Republic of.
همه چیز در مورد ناباروری؛ افزایش دفعات آمیزش تا 3 بار - پارسینه
www.parsine.com/.../همه-چیز-در-مورد-ناباروری-افزایش...
Translate this page
Feb 19, 2015 - همه چیز در مورد ناباروری؛ افزایش دفعات آمیزش تا 3 بار ... به منظور رسیدن یک اسپرم به تخمک، مرد باید نعوظ و انزال کافی برای تحویل مایع منی به ..... آینده قصد پدر شدن دارد، وازکتومی را که راهی برای عقیم شدن دائمی است، انتخاب نکنید.
بستن لوله ها در مردان (وازکتومی) - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../201491122135.html
Translate this page
وازکتومی جلوگیری از حاملگی در مردان عوارض بستن لوله در مردان بستن لوله ها در مردان ... آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی، روابط جنسی، رابطه ...
همه چیز درباره وازکتومی
www.alodoctor.ir/tag/وازکتومی - Translate this page
از دوران بلوغ به بعد٬ آلت مردان دچار تغییرات و مشکلات زیادی می‌شود. ... پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار گرفته و برخلاف روش وازکتومی برگشت‌پذیر است.
دکتر محمدرضا صفری نژاد
www.safarinejad.ir/
Translate this page
اختلالات جنسی شایع در مردان را می توان به سه دستة بزرگ تقسیم کرد: اختلال در میل جنسی، اختلال در ..... برای همه مردان مبتلا به اختلال نعوظ یک نسخه واحد نمی توان پیچید. .... در این قسمت ضمن توضیح مختصر در باره روشهائی که برای تشخیص نوع بی اختیاری ادراری بکار .... باز کردن لوله های منی بسته شده در مردان (برگرداندن وازکتومی).
نگرانی مردان درباره وازکتومی - enteshar - 54Blog
enteshar.54blog.com/tag-نگرانی-مردان-درباره-وازکتو...
Translate this page
5 days ago - 6 نگرانی مردان درباره وازکتومی , روش وازکتومی , درمان وازکتومی , نشانه های وازکتومی . ... همه‌چیز درباره وازکتومی (بستن لوله مردان). همه‌چیز درباره ...
همه چیز در مورد بیماری تالاسمی | انجمن تالاسمی خراسان
thalassemia-ngo.ir/همه-چیز-در-مورد-بیماری-تالاسمی/
Translate this page
صفحه اصلی; درباره ما; خدمات ما; اخبار موسسه; حامیان ما; حمایت مالی; پرسش و پاسخ ... ۲- استفاده از روشهای مطمئن تنظیم خانواده مانند بستن لوله در زنان ؛ وازکتومی در مردان ...
بیهوشی - همه چیز درباره کاندوم
bihoshi2.blogfa.com/post-22.aspx
Translate this page
بیهوشی - همه چیز درباره کاندوم - دقایقی خواب راحت - بیهوشی. ... كاندوم زنانه(FEMIDOMS) بلندتر از كاندوم مردانه بوده و داراي دوحلقه ميباشد. قيمت آن از كاندوم مردانه ...
یائسگی چه وقتی به سراغ مردان می آید؟ - دانلود
wikima.ir/news/196686
Translate this page
در مردان غدد هیپوتالاموس و هیپوفیز وظیفه کنترل ترشح تستوسترون را بر عهده دارند. ترشح نوعی هورمون به نام GnRH ..... مطالب مشابه. همه چیز درباره وازکتومی در مردان.
Searches related to همه چیز درباره وازکتومی در مردان

عوارض وازکتومی در مردان

بستن لوله مردان چه عوارضی دارد

هزینه وازکتومی

فیلم بستن لوله مردان

باز كردن لوله مردان

هزینه بستن لوله مردان

مراکز انجام وازکتومی

عکس بستن لوله مردان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 929
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 929
  • بازدید ماه : 929
  • بازدید سال : 135,092
  • بازدید کلی : 2,643,639