loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 247 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!

 

تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل سرمربی فصل پیش قرار گرفت.

 

 

به گزارش ورزش سه، در آخرین بازی روز اول از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به تساوی یک ـ یک رسیدند. برای استقلال جابر انصاری (31) گل زد و نفت با ضربه ارسلان مطهری(68) بازی را به تساوی کشاند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.

 



هفته اول لیگ‌ شانزدهم 
ورزشگاه: آزادی تهران ساعت 20:45 ـ بدون تماشاگر
داور: حسین زرگر  کمک‌ها: حسن ظهیری و حسن انتظاری

 

 


استقلال:

 

حسین حسینی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وریا غفوری(محسن کریمی 72 (86-آرش افشین))، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، جابر انصاری و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

نفت تهران

 

میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، وحید حمدی نژاتد، علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی، رضا علیاری، عباس بوعذار(عیسی ال کثیر 90)، اکبر صادقی ، ارسلان مطهری و محمد قاضی.

 

 

اخطار

 

رضا علیاری (89) از نفت تهران

 

 

شرح گل ها

 

 

1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا کاوه رضایی با ضربه سرضرب جابر انصاری وارد دروازه نفت تهران شد.
 

 

 

1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه کرد، توپ به ارسلان مطهری رسید و او دروازه استقلال را به شوت روی پا باز کرد.

 

 

شرح بازی 

 


در نیمه اول بازی دو تیم بازی سردی را به نمایس گذاشتند و کمتر موفق شدند دروزاه حریف را تهدید کنند. استقلال در ابتدای بازی روی ضربه ایستگاهی کاوه رضایی تیر دروازه نفت تهران را به لرزه درآورد. در ادامه پاس عمقی رضایی و ضربه سر ضرب جابر انصاری به گل اول استقلال در دقیقه 30 باعث شد استقلال پیروز به رختکن برود. البته در ادامه نفت دو سه موقعیت عالی روی دروازه استقلال بدست آورد که نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند. در نیمه دوم اما نفت تهران کاملا بر بازی مسلط شد و از روی اشتباه استقلال در خط دفاعی بارها و بارها دروازه استقلال را تا آستانه فروپاشی پیش برد. در این نیمه استقلال حتی موفق نشد به دروازه حریف خود نزدیک شد و به جز گلی که ارسلان مطهری زد، نفت تهران چندین موقعیت عالی را هم خراب کرد تا استقلال از یک شکست خانگی فرار کند.
بهترین بازیکن
ارسلان مطهری یک گل زد و چند فرصت عالی را هم برای خود ایجاد کرد و نتوانست از آنها استفاده کند. با نمایشی که مطهری در این بازی داشت حالا شاید استقلالی ها پشیمان باشند که چرا در نقل و انتقالات این بازیکن را جذب نکردند.
اتفاق ویژه
با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های افتتاحیه ادامه پیدا کرد. استقلال بعد از 4 سال موفق نشد در بازی اول پیروز شود که این یک اتفاق تلخ برای هواداران این تیم محسوب می شود.

 

 

بهترین بازیکن:

 

اکبر صادقی، عباس بوعذار، ایمان مبعلی و علیرضا عزتی نمایش بسیار خوبی انجام دادند اما شاید موثرترین و خطرناک‌ترین بازیکن نفتی‌ها کسی جز ارسلان مطهری نبود، بازیکنی که می‌توانست با کمی دقت تیمش را برنده از زمین بیرون بفرستد. مطهری که دوست داشت امسال در استقلال بازی کند با این گل انتقام خود را از منصوریان گرفت.

 


اتفاق ویژه:

 

علیرضا منصوریان که در لباس سرمربی نفت مقابل استقلال نتایج موفقیت‌آمیزی داشت امشب در دیدار با شاگردان سابق مقهور تلاش بالا و انگیزه فوق‌العاده آنها شد. نفت در طول بازی بسیار بهتر از استقلال نمایش داد که شاید این مساله به شرایط بدنی آبی‌ها نیز برمی‌گشت.

 

 

 

 

 

دقایق حساس

 

 

دقیقه 7: شوت اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل حسینی دفع شد.
دقیقه 9: پاس عمقی بختیار رحمانی از سمت چپ در موقعیت تک به تک به کاوه رضایی رسید اما این صحنه از نظر داور آفساید بود.
دقیقه 11: ضربه آزاد کاوه رضایی با برخورد به تیر دروازه با بدشانسی وارد دروازه نفت تهران نشد.
دقیقه 20: پاس خسرو حیدری به نورافکن از روی نقطه کرنر با سانتر دقیق این بازیکن جوان همراه شد.  این سانتر دقیق به امید ابراهیمی رسید اما ضربه او به مدافعان نفت برخورد کرد و این موقعیت خوب از دست رفت.
دقیقه 23: ایمان مبعلی روی خطای فرشید باقری روی محمد قاضی صاحب یک موقعیت شد اما ضربه اش را به دیوار دفاعی استقلال کوبید.
دقیقه 26: سانتر دقیق ارسلان مطهری از سمت راست را قاضی در حالتی نامتعادل از بالای دروازه حسینی به بیرون زد تا بهترین فرصت نفت تهران تا بدین جای کار از دست برود.
دقیقه 39: بازهم خروج اشتباه حسینی روی سانتر ایمان مبلعلی باعث شد که محمد قاضی در موقعیت گل قرار بگیرد اما این بازیکن به توپ نرسید و این موقعیت خوب برای نفت تهران از دست رفت.
دقیقه 41: فرار فوق العاده ارسلان مطهری و ضربه زیبای او با برخورد به دست حسینی و البته تیر دروازه با کرنر رفت.
دقیقه 45: شوت عالی عباس بعذار از فاصله 40 متری را حسینی با عکس العمل خوب به کرنر فرستاد.
دقیقه 46: ضربه ایستگاهی عباس بوعذار را حسینی به سختی دفع کرد و در ادامه بازیکن استقلال توپ برگشتی را به کرنر فرستاد.
دقیقه 50: سانتر بختیار رحمانی را کنعانی زادگان با یک ضربه سر آرام به دستان میلاد فرهانی فرستاد.
دقیقه 53: سانتر ایمان مبعلی را ارسلان مطهری با ضربه سر و با اختلاف کم به بیرون فرستاد.
دقیقه 60: فرار فوق العاده ارسلان مطهری از سمت راست و سانتر او به روی دروازه را محمد قاضی با ضربه ای بی دقت از دست داد.
دقیقه 61: عباس بعذار بیرون محوطه جریمه چند بازیکن استقلال را به هم ریخت و پس از دریبل زیبای کنعانی زادگان ضربه اش با نوک انگشتان حسینی به بیرون رفت.
دقیقه 63: چرخش فوق العاده قاضی و ضربه او با برخورد به تیر دروازه استقلال و توپ برگشتی را بوعذار به سمت دروازه زد که تکل خوب وریا غفوری توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 79: فرار فوق العاده ارسلان مطهری از سمت راست و عدم پوشش مناسب از  سوی مدافعان استقلال باعث شد که این بازیکن به راحتی جلو برود و ضربه اش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 84: سانتر جابر انصاری از روی سر بختیار رحمانی عبور کرد و اجازه نداد موقعیتی نصیب آبی ها شود.

 

 

 


Google
About 644,000 results (0.57 seconds)
Search Results
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-استقلال-1- نفت-...
Translate this page
13 hours ago - به گزارش ورزش سه، در آخرین بازی روز اول از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به تساوی یک یک رسیدند.
ورزش سه‌ :: صفحه اصلی
www.varzesh3.com/
Translate this page
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل ...
You've visited this page many times. Last visit: 7/24/16
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=119767
Translate this page
11 hours ago - استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه ...
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی ها خورد! - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/22514080 - Translate this page
10 hours ago - به گزارش ورزش سه، در آخرین بازی روز اول از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به تساوی یک یک رسیدند.
منصوریان از خودی‌ها خورد! - روزنامه نیم نگاه
nimnegahshiraz.ir/.../استقلال-1---نفت-1؛-منصوریان-...
Translate this page
6 hours ago - استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! نامه اعتراض ایران به درز ... استقلال ۱ - نفت ۱؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم ...
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1081185
Translate this page
11 hours ago - استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه ...
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی ها خورد! - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1082475
Translate this page
زمان دریافت خبر: دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۰منبع خبر: ورزش ۳طبقه بندی: ورزشیتک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، ...
باشگاه خبرنگاران جوان - استقلال 1 - نفت تهران 0 - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/.../استقلال-1-نفت-تهران-0
Translate this page
9 hours ago - دو تیم استقلال و نفت‌ تهران از دقایقی پیش در هفته اول لیگ شانزدهم به مصاف هم رفته‌اند. ... نفت تهران 0 · استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! از وبلاگ مدرسه فوتبال ... - خانه
weblog98.online/.../811714-استقلال-1-نفت-1-منصو...
Translate this page
3 hours ago - وبلاگ «استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!» به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده شده است همچنین ...
استقلال 1 \- نفت 1؛ منصوریان از خودی ها خورد | جستجو | آرشیو سایت های ...
www.wikirss.ir/.../استقلال+1+%5C-+نفت+1؛+منصور...
Translate this page
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی ها خورد! زمان دریافت خبر: دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۰منبع خبر: ورزش ۳طبقه بندی: ورزشیتک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم ...
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! - هر لحظه!
harlahze.com/.../یک-امتیاز-برای-نفت-کم-بود-استق...
Translate this page
10 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 – نفت 1 ... - تکتولوژی برتر
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
11 hours ago - ... امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال ۱ – نفت ۱؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! ... تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت ...
یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 – نفت 1 - چت ، چت روم
chat.webl0g.ir/.../یک-امتیاز-برای-نفت-کم-بود-استق...
Translate this page
یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 – نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! جولای 25, 2016 چتسهیل صادقی. تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی ...
یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد ...
www.shahrekhabar.com/sport/1469470620001963
Translate this page
11 hours ago - تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل سرمربی فصل پیش قرار گرفت ...
یک امتیاز برای نفت کم بود - استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
www.qumpress.ir/.../امتیاز-استقلال-منصوریان-خودی-...
Translate this page
11 hours ago - یک امتیاز برای نفت کم بود - استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! - کد خبر: 1343864/9 زمان: 22:45 1395/05/04 ?
استقلال 1 - نفت 1+تصاویر | اشتباه مسلم محمدحسین کنعانی زادگان
www.ghatreh.com/news/.../استقلال-نفت-تصاویر
Translate this page
11 hours ago - منصوریان از خودی ها خورد! ... 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک ... استقلال 1-1 نفت؛ منصوریان قدم اول را نامطمئن برداشت ...
استقلال 1 - نفت 1 - فلوریدا - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
florida2016.rozblog.com/.../استقلال-1---نفت-1.html
Translate this page
3 hours ago - استقلال 1 - نفت تهران 1/ منصوریان مقابل شاگردان سابقش متوقف شد + ... www.yjc.ir/. ... استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی ها خورد! - ورزش ۳ | خبر ...
یک امتیاز برای نفت کم بود- استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد ...
www.wikipg.com/.../یک-امتیاز-برای-نفت-کم-بود--ا...
Translate this page
11 hours ago - تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل سرمربی فصل پیش قرار ...
نتیجه بازی استقلال و نفت تهران 4 مرداد 95 | خلاصه و گلها امروز :: نیوکلیپ
newclip.blog.ir/.../نتیجه-بازی-استقلال-و-نفت-تهران...
Translate this page
11 hours ago - دانلود فیلم مراسم قبل بازی استقلال و نفت تهران. یک امتیاز برای نفت کم بود. استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - خبر 24
www.khabar-24.com/news/.../منصوریان+از+خودی+ها+خ...
Translate this page
1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا کاوه رضایی با ضربه سرضرب جابر انصاری وارد دروازه نفت تهران ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - مطالب و اخبار جدید روز ایران و جهان
aylida.com/news/32179/منصوریان-از-خودی-ها-خورد
Translate this page
10 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! | پورتال خبری
www.myfreeweb.ir › Home › اخبار › ورزشی
Translate this page
10 hours ago - Home اخبار ورزشی منصوریان از خودی‌ها خورد! ... اخطار رضا علیاری (۸۹) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم ...
یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد ...
khabarche.ir/.../یک-امتیاز-برای-نفت-کم-بود--استق...
Translate this page
1 hour ago - تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل سرمربی فصل پیش قرار گرفت ...
نتیجه بازی استقلال و نفت تهران 4 مرداد 95 | گلها و خلاصه امروز
nex1-music.nasrblog.com/نتیجه-فیلم-خلاصه-گلهای-...
Translate this page
13 hours ago - یک امتیاز برای نفت کم بود. استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - گروه پارس
parskhodrogroup.ir/2016/.../منصوریان-از-خودی‌ها-خورد/
Translate this page
8 hours ago - اخطار رضا علیاری (89) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا ...
مرآت خبر::استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
rss.meraatnews.com/.../استقلال_1_-_نفت_1؛_منصور...
Translate this page
مرآت خبر::استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
هفته اول لیگ‌ شانزدهم / گزارش زنده؛ استقلال 0 - نفت تهران 0 - روجانیوز
news.rooja.org/fa/content/401373.html
Translate this page
کد خبر: 1343864/9 زمان: 22:45 1395/05/04 بازدید: 108,166. یک امتیاز برای نفت کم بود. استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - دنیای خبر
donyaekhabar.com/news/.../منصوریان+از+خودی+ها+خو...
Translate this page
1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا کاوه رضایی با ضربه سرضرب جابر انصاری وارد دروازه نفت تهران ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - آخرين عناوين ورزشی - آرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.sotiba.ir/page-216958.html
Translate this page
10 hours ago - اخطار رضا علیاری (89) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا ...
استقلال 1 – نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! - اخبار استقلال
esteghlal4u.ir/استقلال-1-نفت-1؛-منصوریان-از-خودی‌ها...
Translate this page
8 hours ago - به گزارش ورزش سه، در آخرین بازی روز اول از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به تساوی یک یک رسیدند.
منصوریان از خودی‌ها خورد! | آرشیو سایتهای ایران
alef-varzeshi.arniz.ir/page-184044.html
Translate this page
9 hours ago - اخطار رضا علیاری (89) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا ...
گل مطهری؛ استقلال - نفت تهران - رسانه ی خبری وبلاگی
aparat.rasanetv.ir/page-889027.html
Translate this page
فیلم گل امیرارسلان مطهری; استقلال 1- نفت تهران 1 ... گل ارسلان مطهری به استقلال تهران (استقلال 1-1 نفت تهران .... استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد
منصوریان از خودی‌ها خورد! - الف - سرخط
www.sarkhat.com/fa/news/141578257/
Translate this page
9 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک ... با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های ...
منصوریان از خودی‌ها خورد!
shahrekhabari.com/2016/07/.../منصوریان-از-خودی‌ها-خو...
Translate this page
10 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودیها خورد! - پرسیار
porsyar.com/7607188
Translate this page
استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودیها خورد! چکیده خبر: تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - مطالب جدید
tareenha.xyz/news/42417
Translate this page
11 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک ... با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1251671
Translate this page
اخطار رضا علیاری (89) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا کاوه رضایی با ...
خرمگاه: شرایط نفت و استقلال برابر نبود - پایگاه خبری تحلیلی فیدوس
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
10 hours ago - محمد خرمگاه مربی استقلال می گوید نفتی ها دیرتر از ما شروع کردند و شرایط بهتری داشتند. ... استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
استقلال منصوریان - 19 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/key/19/استقلال-منصوریان
Translate this page
منصوریان و دایی اعتبار خود را برای دیگران خرج نمی‌کنند/ استقلال پیروز شد تا کار .... یک امتیاز برای نفت کم بود/ استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
منصوریان از خودی‌ها خورد! - آخرین اخبار ایران وجهان
www.khabarjoo24.ir/21431089-منصوریان%20از%20...
Translate this page
8 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! | آرشیو سایت های ایران - آخرين عناوين ورزشی ...
alef-varzeshi.sabafeed.ir/page-210181.html
Translate this page
1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه کرد، توپ به ارسلان ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - خبر پرشین - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
khabarpersian.ir/2016/07/.../منصوریان-از-خودی‌ها-خورد/
Translate this page
13 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
پنالتی ما گرفته نشد / دایی: استقلال از نبود تماشاگرانش ضربه خورد
www.newsum.ir/news/6633973462/
Translate this page
10 hours ago - علی دایی سرمربی نفت تهران می گوید در هر دو نیمه مستحق برد برابر استقلال بوده اند. ... استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد! پیروزی پرگل ...
منصوریان از خودی‌ها خورد! - مجله خبری موریکس
morix.ir/news/362021
Translate this page
اخطار رضا علیاری (89) از نفت تهران شرح گل 1-0(استقلال): ستاره استقلال در بازی های دوستانه بازهم گلزنی کرد. در دقیقه 30 بازی پاس عمقی زیبا کاوه رضایی با ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت ورزش سه | varzesh3.com
vista.ir/live/source/190/1/varzesh3.com/ورزش%20سه
Translate this page
منصوریان: نیمه دوم مطابق انتظار بازی نکردیم/ پیراهن 12 را نداشتیم - سرمربی استقلال تهران معتقد است تیمش در نیمه ... جایی که امین حسین رحیمی جای خود را به عادل آذر رئیس پیشین مراکز آمار داد. ... استقلال 1 - نفت تهران 1 / صبای قم 0 - صنعت نفت آبادان 0 + فیلم - لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو بازی به صورت رسمی کلید خورد.
منصوریان از خودی‌ها خورد-الف|ایران ان پی - جدیدترین اخبار
irannp.com/.../in_alef.irr5.lvdciqwaprt1ayv2.cbct.html...
Translate this page
11 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک ... با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های ...
چند خبر - ارسلان مطهری به اندازه یک فصل خوب بود!
www.chandkhabar.com/News/Detail/151720
Translate this page
11 hours ago - ارسلان مطهری و محمد قاضی در بازی برابر استقلال خوب کار کردند ودر کنار سایر مردان این تیم روزی ... استقلال 1 - نفت 1؛ منصوریان از خودی‌ها خورد!
منصوریان از خودی‌ها خورد! - رسانه اول | Resane AVAL
resaneaval.com/?go=59925
Translate this page
10 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک استقلالی دروازه استقلال را باز کند. در این صحنه کنعانی زادگان در دفع توپ اشتباه ...
گل به خودی حنیف گزارش زنده؛ نفت 1 - استقلال 0 | News File
newsfile.ir/.../گل+به+خودی+حنیف++گزارش+زنده؛+نف... - Translate this page
استقلال امروز با گل به خودی حنیف عمران زاده شکست خورد تا پس از هفده هفته طعم ... تیتر 1 - 6 ساعت پیش; نفت تهران 1-0 استقلال حنیف و منصوریان صدر جدول را از ...
جام جهان نما :: منصوریان از خودی‌ها خورد!
jjna.ir/news/102753/منصوریان-از-خودی‌ها-خورد! - Translate this page
11 hours ago - 1-1(نفت تهران): اشتباه بزرگ کنعانی زادگان باعث شد که یک ... با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 917
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,141
  • بازدید ماه : 12,881
  • بازدید سال : 105,711
  • بازدید کلی : 2,614,258