loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 220 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

 

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند 

اکران فیلم در سینمای ایران ضوابط و چاچوب خاص دارد اما برخی موارد شاهد هستیم که فیلم تا مرحله اکران هم دارای مجوز و اجازه پخش است اما به یک لحظه دستور توقیف فیلم صادر می گردد.به همین راحتی! ده به علاوه یک فیلمی که بعد از اکران عمومی از پرده پایین کشیده شدند و نمایشی ناکام در سینماها داشتند؛ فهرستی که از «برزخی ها»ی ایرج قادری تا «50 کیلو آلبالو»ی مانی حقیقی را در بر می گیرد.

 

فارغ از نسبت هر محصول فرهنگی و هنری با «سلیقه ما» طبیعتا همه این محصولات باید نسبتی کاملا معین و تعریف شده با «قانون» داشته باشند؛ نسبتی که باید بپذیریم کمی عجیب و غریب است اگر بخواهند مدام خودش را با شرایط تطبیق دهد و در هر دوره ای سر و شکلی متفاوت پیدا کند!

 

اتفاقا و لابد به همین دلیل هم در عالم سینما، فرآیندهایی همچون عبور از شورای صدور پروانه ساخت و کسب مجوز از شورای پروانه نمایش برای ورود به میدان فیلمسازی درنظر گرفته شده است.

 

قرار هم بر این بوده محصولی که از این فرآیندها عبور کرده و به سرانجام رسیده، براساس قانون «مجاز» قلمداد شود. اینها همه روی کاغذ درست و منطقی است ولی انگار در میدان عمل چندان نباید به دنبال این تناسب های منطقی بود!

 

50 کیلو آلبالو

در چه شرایطی اکران شد؟ در یکی از رویایی ترین بهارهای سینمای ایران، فیلم عجیب و غریب مانی حقیقی که هیچ نسبتی با فیلم اکران شده از او در جشنواره فیلم فجر نداشت، روانه پرده سینماها شد.

 

عدم تناسب استانداردهای سینمایی «50 کیلو آلبالو» با کارنامه حقیقی طیفی از منتقدان و رسانه ها را به واکنش واداشت اما این جریان نقد، آرام آرام جای خود را به اعتراض داد.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ روایت فیلم از پیگیری همزمان ازدواج یک دختر با دو پسر و نیز کنایه های فیلم به برخی مسائل فقهی در این زمینه باعث اعتراضاتی شد که سرانجام وزیر ارشاد را به عذرخواهی و پایان اکران فیلم مجبور کرد.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ فیلم مانی حقیقی به نسبت اسلاف توقیف شده اش خوش اقبال ترین است! فیلم بعد از نزدیک به چهار ماه اکران عمومی و با ثبت رقم 15 میلیاردی در گیشه، حالا با مهر توقیف مواجه شده است!

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ مانی حقیقی که بلافاصله فیلم «اژدها وارد می شود» را روانه پرده کرده و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرده. طبق شنیده ها «50 کیلو آلبالو» هم با اصلاحاتی وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندآااادت نمی کنیم

در چه شرایطی اکران شد؟ در میان فیلم های حاضر در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر اگر قرار بود فهرستی از فیلم هایی که احتمال می رفت در اکران با دست انداز مواجه شوند، تهیه کنیم اما «آااادت نمی کنیم» قطعا هیچ جایی در آن نداشت. فیلم آن قدر معمولی و آن قدر محافظه کار بود که خبر اکرانش هم معمولی ترین خبر سینمای ماه گذشته بود!

 

چرا حاشیه ساز شد؟ شاید از شانس عوامل «آااادت نمی کنیم» بود که درست در بحران تشکیل پرونده قضایی برای فیلم هایی که تبلیغ ماهواره ای دارند، فیلمشان به اکران رسید و همزمان چند تیزرشان روی آنتن یکی از شبکه های ماهواره ای هم رفت! همین مسئله کافی بود تا دادستانی به نمایندگی از قوه قضاییه به پرونده ورود کند و حکم توقیف فیلم در کمتر از یک هفته از آغاز اکران صادر شود!

 

چه مدت روی پرده ماند؟ به مدد پیش فروش بلیت فیلم در برخی سینماها، «آااادت نمی کنیم» توانست چهار روز روی پرده دوام بیاورد.سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ هنوز زود است که بخواهیم درباره سرانجام فیلم ابراهیم ابراهیمیان قضاوت کنیم.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندزندگی خصوصی

در چه شرایطی اکران شد؟ حاشیه ها و بازتاب های این فیلم هم از همان نخستین اکران در جشنواره فیلم فجر کلید خورد و در همین شرایط بود که حسین فرح بخش توانست فیلم جنجالی اش را در ماراتن اکران نوروزی سینماها روانه پرده کند.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ کیفیت پرداخت فیلم «زندگی خصوصی» به مقوله ازدواج مجدد و صیغه، آن قدر خلاف آمد عادت قواعد مرسوم در سینمای ایران بود که حساسیت برانگیز باشد. مضاف بر اینکه این روایت با کنایه های سیاسی و اجتماعی تند و تیز هم همراه شده بود.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ تنها 24 روز توانست در چرخه رسمی اکران دوام بیاورد.

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ بعدها با ورود به شبکه نمایش خانگی هم فیلم با فروش بسیار بالا مواجه شد.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندگشت ارشاد

در چه شرایطی اکران شد؟ نام فیلم از همان مرحله پیش تولید خبر از یک فیلم جنجالی می داد؛ جنجالی که بلافاصله بعد از رونمایی فیلم در جشنواره فیلم فجر کلید خورد و معترضان فیلم را به خط کرد. «گشت ارشاد» با وجود این حجم از حواشی و بازتاب توانست در اکران نوروزی بعد از جشنواره راهی پرده سینماها شود تا حساسیت معترضان را بیشتر برانگیزد.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ فارغ از نامگذاری فیلم و اشاره مستقیم آن به جریان سوءاستفاده چند جوان از طرح مبارزه با بدحجابی در داستان فیلم، چند خط داستانی فرعی و به خصوص برخی دیالوگ ها باعث اعتراض به فیلم شد.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ فیلم از همان اواسط نوروز با اعتراض تریبون های رسمی هم مواجه شد اما توانست نزدیک به 31 روز روی پرده دوام بیاورد و سرانجام از پرده پایین کشیده شد.

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ «گشت ارشاد» به همراه «زندگی خصوصی» در نوروز 91 توقیف شد و سعید سهیلی هم برای فیلمش خرمای ختم توزیع کرد اما این نقطه پایان فیلم نبود و بعدها فیلم بدون ممیزی راهی شبکه نمایش خانگی شد و این روزها هم سعید سهیلی ساخت قسمت دوم آن را شروع کرده و قرار است همان بازیگرها در این قسمت هم حاضر باشند.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندخانه پدری

در چه شرایطی اکران شد؟ کیانوش عیاری در اوج محبوبیت در میان منتقدان و مخاطبان به واسطه کارگردانی و نگارش مجموعه تلویزیونی «روزگار قریب» فیلم تازه سینمایی اش را کلید زد و آن را به جشنواره فیلم فجر هم ارائه کرد اما از همان گام نخست، فیلم با حاشیه هایی مواجه شد و مهر توقیف پای پروانه آن نشست.

 

بعد از سال ها و با تغییر دولت، امید این بود که گره از کار «خانه پدری» باز شود اما در این شرایط بود که در ابتدای دولت یازدهم فیلم فرصت اکران پیدا کرد.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ اصلی ترین اعتراضات اولیه به فیلم «خانه پدری» میزان خشونت سکانس های ابتدایی آن بود اما آرام آرام جهت گیری نقدها به سمت نشانه شناسی و تعبیرهای سیاسی از فیلم گرایش پیدا کرد و این گونه گره اکران فیلم عیاری کورتر شد.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ فیلم به طرز عجیبی در پایان همان نخستین روز آغاز اکران، از پرده ها پایین کشیده شد تا یکی از کوتاه ترین دوره های اکران را در سینمای ایران به نام خود ثبت کند!

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ «خانه پدری» همچنان در انتظار تعیین تکلیف است و کیانوش عیاری هم هنوز هیچ پروژه سینمایی دیگری را در دست نگرفته است. عیاری احتمالا در آینده نزدیک به تلویزیون و سریال سازی بازگردد.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندرستاخیز

در چه شرایطی اکران شد؟ فیلم «رستاخیز» از آن پروژه های عظیم تاریخی بود که از همان مرحله تولید، زیر ذره بین رسانه ها قرار داشت و به دلیل همین کنجکاوی بعد از رونمایی از نسخه سه ساعته فیلم در جشنواره فیلم فجر، واکنش های بسیاری را برانگیخت.

 

دامنه این واکنش ها، اکران بلافاصله فیلم بعد از جشنواره را با دست اندازهایی مواجه کرد و سرانجام فیلم زمانی در فهرست اکران قرار گرفت که هنوز بازتاب ها فروکش نکرده بود.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ نمایش چهره بزرگان حاضر در واقعه عاشورا به ویژه حضرت عباس (ع) اصلی ترین دلیل معترضان برای جلوگیری از اکران این فیلم بود، اعتراضاتی که بخری نقدها به روایت های تاریخی و مستندات فیلم هم بعدها به آنها افزوده شد.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ «رستاخیز» از صبح روز 24 تیرماه 94 روانه پرده سینماها شد و بعدازظهر همان روز اطلاعیه سازمان سینمایی درباره به تعویق افتادن اکرانش منتشر شد! این گونه بود که این فیلم بعد از تنها دو سانس بلیت فروشی و اکران رسمی از پرده پایین آمد!

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ «تعویق اکران رستاخیز» همچنان ادامه دارد و طبق آخرین شنیده ها احمدرضا درویش بالاخره به اعمال اصلاحات فیلم رضایت داده تا شاید این پایانی بر «توقیف» فیلمش باشد.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندمارمولک

در چه شرایطی اکران شد؟ بیست و دومین جشنواره فیلم فجر و همزمان با دوران وزارت احمد مسجدجامعی بود که «مارمولک» رونمایی و به طور ویژه تحسین شد و جایزه «تقریب مذاهب» را هم از آن خود کرد اما داستان فیلم جنجالی کمال تبریزی به اینجا ختم نشد و با آغاز اکران عمومی آن در اردیبهشت 83 ورق به طور کامل برگشت.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ اصلی ترین محل اعتراض به فیلم کمال تبریزی نامگذاری آن بود. اینکه فیلمی با موضوع روحانیت تحت عنوان «مارمولک» روانه پرده سینماها شود در کنار محتوای جسورانه در نقد امکان سوءاستفاده از لباس روحانیون بهانه اصلی را به دست معترضان داد تا فریادشان علیه فیلم بلند شود.
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندچه مدت روی پرده ماند؟ تنها چهار هفته بر پرده سینماها دوام آورد.سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ هنوز فرصت ورود رسمی به شبکه نمایش خانگی را پیدا نکرده است.

 

منوچهر محمدی، تهیه کننده این فیلم اخیرا اعلام کرد دولت یازدهم هم با درخواست مجوز برای اکران دوباره این فیلم موافقت نکرده است. تبریزی بعدها فیلم های دیگری مانند «پاداش»، «دونده زمین» و «خیابان های ناآرام» را کارگردانی کرد که دو فیلم اول چند سالی در محاق ماندند و سپس اکران شدند اما آخری همچنان وضعیت نامعلومی دارد.

 

نقاب

در چه شرایطی اکران شد؟ برای دوران وزارت محمدحسین صفار هرندی در وزارت ارشاد اگر بخواهیم یک حاشیه ویژه در حوزه سینما درنظر بگیریم همین حواشی اکران «نقاب» است؛ فیلمی که تولیدش هم با حاشیه هایی همچون تغییر کارگردان مواجه بود اما رونمایی و داستان عجیب و غریبش پیرامون اغفال زنان توسط دو جوان، حکم جرقه ای برای شعله ور شدن اعتراضات را داشت.

 

چرا حاشیه ساز شد؟ داستان محوری فیلم و کیفیت به نمایش درآمدن راهکارهای مختلف اغفال زنان در کنار پایان بندی مبتنی بر توفیق بدمن های فیلم، اصلی ترین نکات مورد اعتراض معترضان به «نقاب» بود؛ معترضانی که اصلی ترین چهره در میان آنها شخص وزیر ارشاد بود!

 

هرچند بعدها اعلام شد نسخه اکران شده در سینماها نسبت به نسخه مورد استناد وزیر اصلاح شده و پایان بندی متفاوتی داشته است.

 

چه مدت روی پرده ماند؟ فیلم چهار هفته به صورت رسمی روی پرده بود اما در همین بازه هم شاهد انتشار بیانیه عذرخواهی ارشاد بابت اکرانش بودیم!

 

سرانجام فیلم و فیلمساز چه شد؟ «نقاب» توقیف شد و بعدها نسخه اصلاح نشده اش راهی بازار زیرزمینی فیلم های غیرمجاز شد. کاظم راست گفتار اما مسیر فیلمسازی خود را ادامه داد.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندنقاب با فراز و فرودهای زیادی مراحل تولیدش را پشت سر گذاشت و در نهایت در اوایل روی کار آمدن دولت نهم آماده نمایش شد و روی پرده رفت اما بعد از چند هفته اعتراض ها به حدی رسید که وزیر وقت ارشاد، محمدحسین صفار هرندی بابت نمایش این فیلم مجبور به عذرخواهی شد و دستور توقف نمایش آن را صادر کرد.

 

تحفه هند؛ فیلم در دوران معاونت سینمایی عزت الله ضرغامی به دلیل اعتراض از پرده پایین کشیده شد اما سال ها بعد همین فیلم در دوران ریاست ضرغامی در تلویزیون، از این رسانه پخش شد.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدندبرزخی ها همان اوایل انقلاب با حضور جمعی از ستارگان سینمای فارسی روی پرده رفت، حضور این بازیگران یعنی ایرج قادری، فردین و ناصر ملک مطیعی کافی بود تا فیلم از پرده پایین کشیده شود.

عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند

 


Google
About 470,000 results (0.62 seconds)
Search Results
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند - پارس ناز
www.parsnaz.ir/عاقبت-فیلم-های-ایران-که-پس-اکران-م...
Translate this page
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند اکران فیلم در سینمای ایران ضوابط و چاچوب خاص دارد اما برخی موارد شاهد هستیم که فیلم تا مرحله اکران.
عاقبت فیلم های ایران اکران متوقف شدند - بولر
boler.ir/post/?...عاقبت+فیلم+های+ایران+اکران+متوقف...
Translate this page
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند اکران فیلم در سینمای ایران ضوابط و چاچوب خاص دارد اما برخی موارد شاهد هستیم که فیلم تا مرحله اکران هم دارای مجوز و ...
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../عاقبت-فیلم-های-ایران-که-پس-از-ا...
Translate this page
عاقبت-فیلم-های-ایران-که-پس-از-اکران-متوقف-شدند. ... وضعیت ایران، در ریشه کنی، حذف و کنترل بیماری‌های واگیر · تیراندازی مرگبار در مونیخ/عکس · وقتی شكست، ...
الف - ده فيلم پرحاشیه سینمای ایران
alef.ir/vdcds90xnyt0ox6.2a2y.html?246239
Translate this page
Oct 22, 2014 - به اين بهانه، نگاهي داشته‌ايم به ده فيلم ايراني پس از انقلاب كه تا امروز مهم‌ترين حواشي و ... حاشيه/ ميرباقري سال۷۳ فيلمي ساخت و روانه اكران كرد كه در زمان خود به مذاق ... با اين‌حال، وقتي نمايش فيلم به‌طور كامل متوقف شد، نسخه ويديويي آن ... بود كه براي نخستين‌بار در سينماي ايران و فيلم‌هاي اجتماعي پس از انقلاب ديده مي‌شد.
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! | پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت
www.vakilemelat.ir/.../فیلم-های-توقیفی-که-بالاخره-ا...
Translate this page
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! ,فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! ,“هیچ ... سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی که .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... و تجربه در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
فیلم هایی که در دولت یازدهم بعد از اکران توقیف شدند/پرونده - ایسکانیوز
www.iscanews.ir/news/651563
Translate this page
Jun 10, 2016 - از این دست اتفاقات در حوزه فرهنگ و هنر ایران هر از چند گاهی می افتد که بیش از همه در ... توقیف فیلم های روی پرده سینما اتفاقی نیست که تازگی داشته باشد اما ... پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری تنها پس از یک روز اکران متوقف شد.
مجله اینترنتی | deryoka.ir
deryoka.ir/
Translate this page
در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، ... عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند.
بهار نیوز - از برزخی‌ها و مارمولك تا خصوصی و گشت ارشاد
baharnews.ir/report/1589/
Translate this page
با گذشت سی و چهار سال از انقلاب اسلامی در ایران، هنر سینما بیش از عرصه‌های ... این مشکلات که از مراحل ابتدایی تولید یک فیلم تا اکران فیلم روی پرده سینما ... فیلم «برزخی ها» به کارگردانی ایرج قادری از نخستین فیلم‌های توقیفی پس از .... پیش تر گفته می شد که نمایش این فیلم به دلیل داشتن صحنه های رقص و آواز در ماه محرم متوقف ...
«آآادت نمی کنیم» به پرده سینماها بازگشت | سرانجام فیلم «آآادت
www.ghatreh.com/.../آآادت-نمی-کنیم-پرده-سینماها-باز...
Translate this page
Jun 13, 2016 - سرانجام فیلم «آآادت نمی کنیم» که به دستور دادستانی اکرانش متوقف شد، به ... شد، به پرده سینماها بازگشت اما حکایت پخش تیزرهای فیلم های ایرانی در ... آید که در این میان رسانه ی ملی آیا از این پس و با اجرایی شدن جدی قانونی مبنی بر ...
عاقبت فیلم های وطن که پس از اکران متوقف شدند - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../عاقبت-فیلم-های-وطن-که-پس-از-اکرا...
Translate this page
1 day ago - عاقبت فیلم های وطن که پس از اکران متوقف شدند. اکران فیلم در سینمای وطن ضوابط و چاچوب خاص دارد اما برخی موارد شاهد هستیم که فیلم تا مرحله اکران ...
روزهای پر تب و تاب سینما برای یک فیلم - آفتاب
aftabnews.ir/.../روزهای-پر-تب-و-تاب-سینما-برای-یک-...
Translate this page
Jun 13, 2016 - سرانجام فیلم «آآادت نمی‌کنیم» که به دستور دادستانی اکرانش متوقف شد، به پرده سینماها بازگشت اما حکایت پخش‌ تیزرهای فیلم‌های ایرانی در ماهواره به ... سینما بوجود آورد، این سوال بوجود می‌آید که در این میان رسانه‌ی ملی آیا از این پس و با ...
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند!
sadkhabar.ir/.../فیلم-های-توقیفی-که-بالاخره-اکران-...
Translate this page
Dec 25, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
کدام فیلم های توقیف شده بالاخره اکران شده اند
www.payamsalam.ir/کدام-فیلم-های-توقیف-شده-بالاخ...
Translate this page
Dec 25, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
وضعیت اکران رستاخیز به کجا رسید - ایران آنلاین
www.ion.ir/News/18900.html
Translate this page
Oct 14, 2015 - از توقف اکران فیلم «رستاخیز» (چند سانس پس از اکران) تقریبا 3 ماه می‌گذرد و ... اما احمدرضا درویش که 24 تیر ماه اکران فیلمش متوقف شد، سرانجام 17 شهریور .... است مثل بعضی از فیلم‌های دیگر، با بعضی از اصلاحات جزئی اکران شود.
سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/
Translate this page
سینما خبر, سایت تحلیلی خبری سینما،تئاتر و تلوزیون ایران و جهان. ... نخواهم کرد · گریم های ماندنی فیلم های ایرانی در اینستاگرام عبدالله اسکندری +10 عکس ... انیمیشن «دانایی» با محور مصرف بهینه آب تولید شد/ پخش از هفته بعد ... اکران سینمای ایران; اکران سینمای جهان; اجرای تئاتر; برنامه های تلویزیون .... در 13 سالگی متوقف مانده‌ام.
ایران نیوز - نمایش فیلم «خانه پدری»پس از دو روز، متوقف شد
irannews24.ir/.../نمایش-فیلم-«خانه-پدری»پس-از-دو-ر...
Translate this page
Dec 28, 2014 - ایران نیوز - ایران نیوز24:اکران فیلم سینمایی«خانه پدری» به کارگردانی ... در دو روز، به خاطر فشارهای وارد شده نهادهایی خارج از قوه مجریه بر وزارت ارشاد‌، متوقف شد. ... یکی از کوتاه ترین اکران های تاریخ سینمای ایران به پایان رسید. ... این فیلم از جمله آثاری است که پیشتر کمیسیون فرهنگی مجلس، در نامه‌ای به وزارت ...
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! - گزارش هنر پارس
gozareshehonar.ir › سینما › خبر
Translate this page
Dec 25, 2015 - فیلم های توقیفی / هیچ فیلمی، هیچ وقت، تو هیچ کُمُدی نمونده، بالاخره یه روز، یه ... سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی که .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
از برزخي‌ها تا خصوصي و گشت ارشاد
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=132485
Translate this page
May 3, 2012 - نگاهي به حواشي اکران در سينماي ايران ... با اين نوع حرف و حديث‌ها و اعتراض‌ها بود که يکي از فيلم هاي جنجالي پس از انقلاب که فروش خوبي هم .... سرانجام متوقف شدن يکباره اکران عمومي فيلم سبب شد تا نقاب لقب يکي ازپرحاشيه ترين ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند. اکران فیلم در سینمای ایران ضوابط و چاچوب خاص دارد اما برخی موارد شاهد هستیم که فیلم تا مرحله اکران هم دارای مجوز و ...
لیست بلندبالای فیلم‌های توقیفی وزارت ارشاد - اخبار سینمای ایران و ...
cinemapress.ir/.../لیست-بلندبالای-فیلم-های-توقیف...
Translate this page
Mar 26, 2016 - باشگاه خبرنگاران: همچنان کمد‌های جادار و بزرگ وزارت ارشاد فیلم‌های ... از چند روز در آذرماه ۱۳۹۱ در شهر قم به دستور اداره کل ارشاد این استان متوقف شد. زندگی خصوصی: این فیلم از دسته فیلم‌هایی است که پس از اکران، توقیف شد و از پرده ...
شهرزاد» با سکانس شهاب حسینی تمام شد/ خداحافظی تا فاز دوم - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/.../شهرزاد-با-...
Translate this pageMehr News Agency
Sep 16, 2015 - در این کار هم سکانس های خارجی که در آنها با انبوهی از هنرورانی که باید لباس های دهه ... است و تنها یک کار تیمی و یک مدیریت خوب می تواند از پس چنین کاری برآید. .... من اکنون یادم نمی آید که به طور مثال کدام فیلمم در زمان اکران چقدر فروخت و ... اولین فیلم ایرانی هست ک واس دیدنش لحظه شماری میکنم،و باید ب استاد فتحی ...
رستاخیز (فیلم ۱۳۹۱) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../رستاخیز...
Translate this pagePersian Wikipedia
این فیلم در ۲ دی ۱۳۹۲ در سینما فرهنگ با حضور برخی اعضای دولت اکران ... از کشورهای ایران، کویت وانگلستان هستند که با هدف ترویج فرهنگ عاشورا در فیلم رستاخیز سرمایه‌گذاری کردند. مطالعات فیلم پس از تولید دوئل فیلم قبلی درویش از سال ۱۳۸۳ آغاز شد. ... به نگرانی های مطرح شده در زمینه فیلم رستاخیز اکران آن را متوقف کرده است.
اکران « رستاخیز » متوقف شد - مووی مگ
moviemag.ir/.../iran/.../ایران/12000-اکران-«-رستاخیز...
Translate this page
خبر توقف اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» احمدرضا درویش به دستور سازمان ... آغاز تعطیلات عید سعید فطر پس از انتشار برخی اخبار از اعتراض برخی گروه‌ها و ... درویش در گفت‌وگویی با ایسنا تاکید کرد که اکران فیلم «رستاخیز» متوقف شده است. .... من با صحبت های این دوستمون کاری ندارم ولی یه ذره به خود ایران بپردازیم نه عربا :-x.
نام های فیلم های اکران شده در سال ۹۵ - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?...های+فیلم+های+اکران+شده...
Translate this page
اکران فیلم‌های ایرانی در سایر کشورها و به خصوص کشورهای غربی در سال‌های اخیر به ... و به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد محمدرضا سرهنگی پس از18 سال مشخص شد و این فیلم قرار ... فیلم "سه ونیم " ساخته نقی نعمتی که محصول سال 1389 است پس از 6 سال در گروه هنر ... عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند · چرا برخی بازیگران ایرانی ...
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! + تصاویر - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
Translate this page
اخباراخبار فرهنگی و هنریفیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! ... سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی که سال‌ها در .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
از « جام جَم » تا «جِم»! /حاشیه سازی برای فیلم‌های سینمایی ایرانی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/389593
Translate this page
Jun 12, 2016 - /حاشیه سازی برای فیلم‌های سینمایی ایرانی ... خرداد) ساعت ٢٠ اعلام شد که اکران این فیلم از روز جمعه ٢١ خردادماه متوقف می‌شود. ... اگر پخش تیزرهای تبلیغاتی که تلویزیون خودمان حاضر به پخش کردن‌شان نیست، جرم است، پس جلوی پخش ...
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
سال تحصیلی جدید در حالی آغاز خواهد شد که دانش آموزان پایه ی دهم با چالش جدیدی به نام ... بودن ساخت فیلم، گسترش بازی پوکمون، معافیت تسعیر نرخ‌ ارز از پرداخت مالیات و مجازات ... فاضلاب های صنعتی نفس خلیج فارس را می گیرد - ورود فاضلاب‌های صنعتی به خلیج فارس و ..... حضور بازیگر کیارستمی پس از ۱۷ سال جلوی دوربین…
برچسب ها - فیلم رستاخیز - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان
www.tabnak.ir/fa/mobile/tag/3/فیلم%20رستاخیز
Translate this page
وضعیت اکران فیلم سینمایی رستاخیز و مشکلات پیرامون آن اشاره... گویند ... نخستین اظهارنظر احمدی نژاد پس از توافق هسته ای/ حمله نظامی به ایران در روز تحلیف/ ... دختری که اشک ظریف را درآورد/نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره شبکه‌های ... فعلا فیلم دیگری جایگزین نخواهد شد و سینماهای نمایش دهنده. ... اکران این فیلم را متوقف کرده است .
ترانه علیدوستی در اکران خص - نیوز
9us.ir/news/180947
Translate this page
May 13, 2016 - در دورهٔ دبیرستان مشغول تحصیل در رشتهٔ علوم تجربی بود که در کلاس‌های بازیگری امین تارخ .... عاقبت فیلم های ایران که پس از اکران متوقف شدند.
فیلم‌های توقیفی که بالاخره اکران شدند! | امروز آنلاین
www.emruzonline.com › فرهنگ و هنر › سینما
Translate this page
Dec 27, 2015 - حالا گویا این مشکل حل شده و قرار است یکی از معدود فیلم‌های ایرانی که با موضوع ... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
طلوع خوزستان- فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند!
toloo-khz.ir/.../فیلم-های-توقیفی-که-بالاخره-اکران-...
Translate this page
Dec 26, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! - Bartarinha.IR | برترین ها
bartarinha.ir/fa/news/272015 - Translate this page
Dec 25, 2015 - فیلم،فیلم سینمایی،اکران فیلم،اکران فیلم های قدیمی،فیلم های توقیفی. ... سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی که .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! | خط برتر
www.khatebartar.com/.../فیلم-های-توقیفی-که-بالاخ...
Translate this page
Dec 25, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
صفحه فرهنگ و هنر - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
www.mashreghnews.ir/fa/culture-news
Translate this page
مدام به قاسم زاده مي‌گويم پس بدنه اصلي نظام و انقلاب در اين داستان کجاست؟ ... بعضی از فیلم‌های ما به جشنواره‌هایی در آمریکا می‌روند که ما حتی اسم‌شان را هم تا امروز .... پول فرانسوی عاقبت به جایزه‌ای از اورشلیم منجر شد! ... در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم اصفهان این بار با اکران فیلم داستانی .... عموپورنگ: در 13 سالگی متوقف مانده‌ام.
اعتدال - فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند!
enews.etedaal.ir/news/id/1394130
Translate this page
Dec 29, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس | هراز نیوز
haraznews.com/48430/توهین-به-ایرانیان-در-سریال-حریم-سلطان-48430
پس از دو ماه تعطیلات تابستانی که طی آن پخش سریال های ترکیه ای از کانال های ... سری جدید این سریال، نکات توهین آمیزی نسبت به ایران در این سریال مطرح شد که بنظر می رسد بی ...... عاقبت کسایی که دوبلرهای حریم سلطان رو دستگیر کردن به خیر نشه ایشالاه… ...... فیلمی که تو ۲۰کشور جهان دوبله اکران بشه نیازی به یک دو نفر نداره.
ديالوگ جنجال برانگيز سريال سرزمين کهن که باعث توقف پخش سریال شد ...
20ist.com › کلیپ
Translate this page
Feb 18, 2014 - پخش سریال تلویزیونی “سرزمین کهن” از تلویزیون ایران متوقف و ادامه پخش آن به نتیجه تحقیقات ...... پس، نمی‌توان عوامل سازنده‌ی سریال را ناآگاه دانست. .... بعد از توهین این فیلم برآن شدم تا برای بختیاری های عزیزم ..... فیلم را نخواهیم داد ما لر هستیم و اگر به اکران این فیلم ادامه بدهند، دزفول و چهار محال که هیچ، لرستان.
نسخه چاپی فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! + تصاویر
salam98.ir/فیلم-های-توقیفی-که-بالاخره-اکران-شدند/... - Translate this page
Dec 26, 2015 - سینمای ایران در سال‌های اخیر جدای از همه معضلاتی که داشته در زمینه اکران فیلم‌هایی که سال‌ها ... اخبار , اخبار فرهنگی,اکران زیر خاکی ها,اکران فیلم های توقیفی .... او عاقبت از طریق قنات‌های خشک کویر از راهروهای متروی تهران سردرمی‌آورد. ... و تجربه در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن اکران فیلم متوقف شد.
تازه ترین اخبار از ساخت فیلم کورش کبیر - مهرمیهن
www.mehremihan.ir/.../2085-تازه-ترین-اخبار-از-ساخ...
Translate this page
Jul 24, 2012 - کارگردان فیلم «ایران برگر» درباره بازیگران فیلم «کوروش کبیر» و ... ایرانیان سالهاست که چشم به راه ساخت فیلم از استوره های تاریخ سرزمینشان هستند . .... اما تنها شرط آنان مبنی بر تضمین اکران فیلم میسر نشد و منصرف شدند. ..... واقعا فکر کنید که پس از فیلم کوروش کبیر،فیلم داریوش کبیر هم ساخته شود.
اجتماعی » کدام فیلم ها موجب «دلواپسی» شد؟ - اخبار - قالب وبلاگ
www.khabar.pichak.net/.../کدام_فیلم_ها_موجب_دلواپ... - Translate this page
Dec 20, 2015 - این امضا در retrieve های اجرای صبح در به برای اوباما مشرق: ایران است content]مروری ... نکته جالب توجه د‌‌‌‌‌‌ر خصوص جشنواره فجر و فیلم‌های توقیفی این است که د‌‌‌‌‌‌ر ... نمایش اجازه اکران عمومی پید‌‌‌‌‌‌ا نکرد‌‌‌‌‌‌ه یا پس از اکران به واسطه فشارهایی که گروه به ... خبر احمد‌‌‌‌‌‌رضا د‌‌‌‌‌‌رویش تاکید‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌ که اکران فیلم «رستاخیز» متوقف شد‌‌‌‌‌‌ه است.
تاسرنوشت - نگاهی به عاقبت زوجه های موقت در سناریو های ایرانی
www.javadvakili.blogfa.com/post/40
Translate this page
تاسرنوشت - نگاهی به عاقبت زوجه های موقت در سناریو های ایرانی - نوشته های جواد وکیلی. ... پایان داستان این فیلم به نحوی این مفهوم را القاء می کرد که زنی که تن به ازدواج ... در سینما ها اکران شد که این فیلم با هیاهوی سیاسی مواجه و اکران آن محدود گردید. ... زنان و مردانی که همسر خود را از دست داده یا رابطه زناشویی آنها متوقف شده است دست برنامه ...
IranWire | با بیرون کردن تماشاگران، اکران فیلم «بدرود بغداد» در تونس ...
iranwire.com/features/5930/
Translate this page
May 17, 2014 - با این اقدام، نمایش فیلم‌های ایرانی ارسال شده به کشور تونس که قرار بود در طول مراسم بزرگداشت «هفته فرهنگی ایران» در تونس به نمایش دربیایند، متوقف شد. ... پس از این سفر، ایوبی به خبرگزاری مهر گفته بود طی این سفر به خوبی ...
ادامه تلاش برای اکران «رستاخیز»/ ماه محرم بهترین زمان اکران | خبرگزاری ...
mojnews.com/ادامه-تلاش-برای-اکران-رستاخیز-ماه-مح/
Rating: 5 - ‎Review by علی ظهوری راد
2 hours ago - یک سال پس از اکران فیلم «دوئل»، احمدرضا درویش تحقیق در مورد رستاخیر را ... بازیگران و عوامل ایرانی و خارجی شانزدهم بهمن ماه ۸۸ در شهرستان بم آغاز شد و پس از ... به نگرانی‌های مطرح شده در زمینه فیلم رستاخیز اکران آن را متوقف کرده است. ... اسلامی در توقف اکران عمومی فیلم سینمایی رستاخیز، موجب حیرت و پرسش های ...
بلاغ مازندران - پارتنرهای معروف سینما و تلویزیون ایران+تصاویر
www.bloghnews.com/.../پارتنرهای-معروف-سینما-تلو...
Translate this page
16 hours ago - این زوج بعد از ازدواج در فیلم دیگری از مهرجویی (میکس) همبازی شدند و از همین جا بود که سیل پیشنهادها برای حضور همزمان در فیلم های مختلف به آنها رسید. .... و آخرین همکاری شان در سینما (صد سال به این سال ها) هرگز اجازه اکران به دست نیاورد. ... اما حاتمی این پیشنهاد را نپذیرفت تا مسیر همبازی بودنش با حامد بهداد متوقف شد.
فیلم سیاسی قلاده های طلا در نیمه راه متوقف شد [آرشیو] - فوروم ...
www.iranamerica.com › ... › سینمای ایران - Translate this page
Jul 26, 2011 - 4 posts - ‎2 authors
[آرشیو] فیلم سیاسی قلاده های طلا در نیمه راه متوقف شد سینمای ایران. ... سالهای 30 سال پس ازانقلاب بدانیم، بی راه نیست اگر ساختن یک فیلم سینمایی در این باره ... بنابر این گزارش فیلم مذکور که تهیه کنندگی آن را محمد خزاعی به عهده دارد به کارگردانی .... بیصبرانه منتظر اکران این قلاده های طلا، شاید هم پوشالی هستیم.
حاتمی‌کیا نمی‌دانست من جبهه بودم - شهدای ایران
shohadayeiran.com/.../حاتمی‌کیا-نمی‌دانست-من-جبهه-ب...
Translate this page
21 hours ago - بازیگر فیلم‌های «عقاب‌ها»، «دادشاه»، سریال «سرزمین کهن» و... با وجود گذشت ... آن زمان اول قرار بود فیلم «زنگی و رومی» را بازی کنم که پروژه متوقف شد. بعد از آن خیلی ... آن موقع هم فیلم «متولد ماه مهر» ایشان روی اکران بود و همین آشنایی کوتاه، به بازی من در «دوئل» منجر شد. ... پس چه شد که به این پروژه دعوت شدید؟ می‌دانم که ...
سعید راد:دیگر نمی‌توانم با شرایط نامناسب کنار بیایم - لایک پرس
likepress.ir/سعید-راددیگر-نمی‌توانم-با-شرایط-نامن/
Translate this page
19 hours ago - زمانی که گیرنده را خواندم فکر می‌کردم سیمرغ بگیرم فیلمنامه این کار ... مینی بای پس ... ۸۲٫ آن زمان اول قرار بود فیلم «زنگی و رومی» را بازی کنم که پروژه متوقف شد. بعد از آن خیلی احساس ناامیدی می‌کردم و می‌خواستم دوباره از ایران بروم تا در ... مهر» ایشان روی اکران بود و همین آشنایی کوتاه، به بازی من در «دوئل» منجر شد.
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! + تصاویر - تی نیوز
tnews.ir/news/03F554521108.html - Translate this page
فیلم های توقیفی که بالاخره اکران شدند! + تصاویر. ... شجریان مردم ایران را غافلگیر کرد (تصویر) · نام گذاری امسال؛ اقتصاد مقاومتی، اقدام به عمل/صحن سرای رضوی مملو ...
فصل سوم "ستایش" فرا می رسد - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
Translate this page
... فرزند فردوس تمام معادلات این دو پدر را بر هم زد و گره های اصلی قصه ستایش را موجب شد. ... این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. ... Iran, Islamic Republic of ... فصل سوم کی شروع میشه فصل دوم که خیلی بلاتکلیف تموم شد عاقبت نازگل؟ ..... خواهشا پخش این سریال متوقف کنید من که حالم از این سریال بهم میخوره.
کانال تلگرام فیلم خاطرات یک خون اشام - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=کانال+تلگرام+فیلم...
Translate this page
این فيلم در چند دقیقه ابتدایی با مشکلی در پخش تصویر و صدای فيلم مواجه شد که اعتراض معدود ... دست‌اندرکاران کاخ جشنواره هم اعلام کردند که نمایش مستند «خاطرات خانه متروک» به ... «خاطرات خانه متروک» به دلیل نقص فنی اکران نشد. ... تلگرام پس از مدت ها سرانجام کانال غیراخلاقی و سوپر گروه ها با اعضای غیرواقعی را مسدود کرد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 3,059
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,422
  • بازدید ماه : 5,422
  • بازدید سال : 139,585
  • بازدید کلی : 2,648,132