loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 199 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

 

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه 

برنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران بنشاند.اما حفظ مخاطب در یک برنامه تلویزیونی کار سختی است. 

 

بعد از اتمام فصل دوم خندوانه، همه مخاطبان تلویزیون سری سوم آن بودند تا با آیتم های جذاب تازه، بازار خنده روده بر شوند. جوان سری جدید برنامه اش را آغاز کرد و اتفاقا چندین ایده جدید هم داشت؛ ایده هایی که هیچ کدام نتوانست به اندازه آیتم هایی مثل مسابقه استندآپ کمدی یا در حد و اندازه های آن سر و صدا به راه بیندازند و دیده شوند.

 

در اینچا چندین ایده جدید رامبد و همکارانش را برای فصل سوم برنامه مرور می کنیم؛ ایده هایی که بعضی از آنها فرصت شان تمام شده و بعضی دیگر با توجه به اینکه پایانی باز داشتند، ممکن است دوباره سر و کله شان پیدا شود و حال این برنامه را خوب کنند.

 

ایده اول: لباهنگ

فضای کلی: بروبچه های این برنامه خوشحال، برای اینکه از قافله نوروزی جا نمانند، ایده ای مطرح کردند و مسابقه ای تحت عنوان «لباهنگ» راه اندازی شد.

 

خیلی از مخاطبان این برنامه که از مسابقات فصل قبل خاطره خوشی داشتند، پیگیر این مسابقه بودند اما میزان مخاطبان این برنامه در مقایسه با مسابقه محبوب فصل قبل، یعنی خنداننده برتر خیلی کمتر بود و به جز قسمت های پایانی چندان دیده نشد.

 

چرا با آن حال نمی کنیم: نقطه ضعف لباهنگ آنجا بود که با توجه به ممیزی های تلویزیون در انتخاب آهنگ، بسیاری از شرکت کنندگان نمی توانستند قطعات محبوبشان را انتخاب کنند. نکته بعدی اینکه لباهنگ با فرض اینکه برنامه ها و طرح های بعدی از آن بهتر باشند برای استارت فصل سوم ایده خوبی به نظر می رسید نه اینکه به عنوان برگ برنده اصلی فصل سوم در همان ابتدای راه قربانی شود.

 

امکان امیدواری هست: مسلما خیر، مگر اینکه به فکر برگزاری دوره دوم این مسابقات باشند.

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزهایده دوم: مسابقه بانوان

فضای کلی: دومین ایده جدید رامبد جوان و تیمش مسابقه خانم ها بود؛ مسابقه ای که در آن بازیگران مطرح تلویزیونی در کنار بانوان ورزشکار حضور می یافتند و به صورت تیمی با هم مسابقات مختلفی مثل لب خوانی، بداهه گویی و… برگزار می کردند.

 

چرا با آن حال نمی کنیم: مهم ترین نکته در رابطه با این مسابقه ممیزی های سیماست. تلویزیون به عنوان سختگیرترین رسانه کشور شناخته می شود و برای برنامه های مختلف آن شاید آقایان کارهای محیرالعقول زیادی انجام دهند اما بانوان به دلیل معذوریت هایشان از چنین آزادی عملی برخوردار نیستند.

 

این مسئله مشخص بود و رامبد جوان باید می دانست که خانم ها در تلویزیون قادر به انجام ژانگولرهایی که آقایان اجرا می کنند نیستند.

 

امکان امیدواری هست: این مسابقه هنوز به طور رسمی به پایان نرسیده و هر هفته ممکن است با تعدادی چهره جدید دوباره برگزار شود. فقط سازندگان خندوانه باید حواسشان به این مسئله باشد که درگیر ممیزی نشود و جذابیت کافی هم داشته باشد.

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزهایده سوم: هوشنگ

فضای کلی: هوشنگ، یکی از جدیدترین کاراکترهای خندوانه است که در فصل سوم به این تیم ملحق شده، البته ما هیچ تصویری از او نداریم و فقط هرازگاهی صدایش را می شنویم. او کسی است که به صورت تلفنی به استودیو وصل می شود و با رامبد کل کل می کند؛ آدم یکه به قول امروزی ها عشق لاتی دارد و پیش رفقایش بلوف می زند که با رامبد رفیق است.

 

چرا با آن حال نمی کنیم: این طور به نظر می رسد که هوشنگ وارد خندوانه شد تا فشار کار جناب خان کمتر شود و باتوجه به کم رنگ بودن حضور نیما در این فصل، بتواند با رامبد بده بستان داشته باشد اما با توجه به اینکه کاراکترهای قبلی مثل جناب خان و نیما ته این ماجرا را درآورده اند.

 

امکان امیدواری هست: شخصیت های قبلی که وارد خندوانه شدند از همان ابتدای ورودشان پرقدرت بودند و خوب دیده شدند اما هوشنگ از این قاعده مستثناست و کارش برای مطرح شدن سخت تر از کاراکترهای قبلی این برنامه است.

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزهایده چهارم: آیتم های نمایشی

فضای کلی: خندوانه ای ها در فرمول استفاده از چهره های جدید به این ایده رسیدند که دو نفر در بخش هایی از برنامه به صورت جداگانه آیتم هایی را در استودیو اجرا کنند؛ آیتم هایی که در هر قسمت داستان خاص خود را داشتند و هر کدام روایتگر یک موضوع بودند.

 

چرا با آن حال نمی کنیم: این دو نفر از جنس برنامه خندوانه نیستند. شاید در یک نگاه این زوج خیلی بامزه باشند اما بامزگی شان چیزی شبیه به خندوانه نیست و شاید بتوان آنها را در هر برنامه و سالن نمایشی دید. به طور کلی نتوانستند خودشان را اصولی به خندوانه الصاق کنند و حالا شبیه وصله ناجور به نظر می رسند.

 

امکان امیدواری هست: حضور این چهره های جدید با بازگشت نیما خیلی کم رنگ تر شده و به نظر می رسد رامبد و دوستانش به این نتیجه رسیده اند که یا باید مدل این آیتم به کل عوض یا به صورت کامل، بیرون گذاشته شود.
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزهایده پنجم: خانواده باحال

فضای کلی: این ایده هم یکی از برگ های برنده خندوانه بود که آن را برای ماه رمضان درنظر گرفتند. ایده اصلی این بود که چهره های مشهور با خانواده هایشان در این برنامه حضور پیدا کنند و آیتم های مختلفی مثل اجرای نمایش یا بازی و… انجام دهند اما این طرح هم خیلی خوب از آب درنیامد و واکنش های منفی نسبت به آن به قدری زیاد شد که رامبد را مجبور کرد به آن واکنش نشان دهد!

 

چرا با آن حال نمی کنیم: اول اینکه افراد استفاده شده برای این ایده چندان مطرح نیستند و مسلما گزینه های بهتر از آنها نیز وجود داشت. موضوع بعدی، خانواده های این افراد به اندازه خودشان خوب نیستند (که اگر بودند آنها هم بازیگر می شدند) و در آخر اینکه ایده های جذاب بیشتری می توانست جایگزین نمایش شود.

 

امکان امیدواری هست: از آنجا که ما انسان های امیدواری هستیم، به عاقبت به خیری این ایده نیز خیلی امید داریم. البته به شرط آنکه رامبد جوان و دوستانش به فکر اصلاح این وضعیت باشند.

برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه

 


Google
About 387,000 results (0.61 seconds)
Search Results
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه - پارس ناز
www.parsnaz.ir/برنامه-خندوانه-اضافه-شدن-آیتم-های-ب...
Translate this page
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه برنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران.
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/برنامه-خندوانه-و-اضافه-شدن-آیتم-های-بی-م/
Translate this page
1 day ago - برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه. برنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران ...
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../برنامه-خندوانه-و-اضافه-شدن-آیتم-ها...
Translate this page
1 day ago - برنامه-خندوانه-و-اضافه-شدن-آیتم-های-بی-مزه. ... قیمت فرآورده های بسته بندی و قطعه بندی گوشت بوقلمون + جدول · اخراج کارگران آلومینیم المهدی ...
داستان : داستان فیلم “The Purge: Election Year” د - سی‌سی‌نو
soltoon.ir/cat/?q=+داستان+:+داستان+فیلم...
Translate this page
5 days ago - برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه برنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران ...
یام جهنم داریم.انتهای پیام/ - سی‌سی‌نو
soltoon.ir/cat/?q=یام+جهنم+داریم.انتهای+پیام/
Translate this page
5 days ago - برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه برنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران ...
دانلود آیتم برنامه ی ویتامین خ - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?q=دانلود+آیتم+برنامه...
Translate this page
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه \nبرنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران بنشاند.اما حفظ ...
شقایق فراهانی با مانتوی کویین چه کرد؟ - مجله اینترنتی | deryoka.ir
deryoka.ir › فرهنگی و هنری › اخبار سینما
Translate this page
موردی که امروزه درحال فراگیر شدن است و واقعاً تأسف برانگیز است موضوع ... فیلم های ترسناکی که بر اساس واقعیت ساخته شدند · برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی ...
پرتره های رنگی به روش کوئیلینگ - نیوز
9us.ir/news/209903
Translate this page
او با کاغذ اشکال هنری فوق العاده ای خلق می کند که به تاریخچه آن به دوران رنسانس باز ... پرتره های رنگی به روش کوئیلینگ .... برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه.
عمو پورنگ: همه کارهای من در خندوانه تکرار می شود!
www.entekhab.ir/.../عمو-پورنگ-همه-کارهای-من...
Translate this pageEntekhab
Aug 18, 2015 - ... قدیمی برنامه های خویش و رفتن به سمت آیتم های نمایشی از تکراری شدن ... عموپورنگ حتی "خندوانه” را نیز منطبق بر ساختار قدیمی برنامه های ... دور هم میشینن آیتم های مختلف میرن و میخونن و. ... خدا وکیلی برنامه بی مزه عمو پورنگ با برنامه خندوانه قابل مقایسه است؟ .... انتخاب را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.
"دست به نقد" با "خندوانه" شوخی می‌کند!/حذف آیتم شوخی با برنامه "بهرام ...
www.mizanonline.ir/.../دست-به-نقد-با-خندوانه-شوخی-...
Translate this page
Aug 12, 2015 - ادامه «روزهای بی‌قراری» در اصفهان /اضافه شدن پورعرب،حمیدی و تفتی به گروه ... عباسی تصریح کرد:در کنار آیتم‌های ثابت مجموعه از جمله" ورزش و مردم" ... تلویزیون"نیز به این مجموعه اضافه شده است که در این آیتم با برنامه های ... خنده بازار خیلی بهتر از این بود دست به نقد خیلی بی مزه و بی معنیه - لطفا یه کم بهترش کنین.
رضا رفیع: آوردن «خر» به خندوانه کار ناشایستی بود - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../رضا-رفیع-آوردن-خر-به-خند...
Translate this page
Sep 22, 2015 - رضا رفیع گفت: ساحت هنر با اهداف سیاسی و جناحی فاصله دارد و حرمت هنر را باید نگه داشت. ... وی گفت: اضافه شدن عروسک جناب‌ خان و مسابقه به سری دوم برنامه خندوانه ... روند تولید این برنامه صعودی است و اضافه شدن آیتم‌های شاخص، سری دوم را از ... برنامه خندوانه برنامه مزخرف و بی مزه ای است وباید برای ملت ایران اسف خورد.
عکس | درگذشت پدر کمدین خندوانه
batoote.ir/news/36907
Translate this page
2 days ago - امیرغفارمنش با انتشار پستی در اینستاگرامش درگذشت پدر کربلایی زاده را به وی تسلیت گفته است. ... برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه.
تست بازیگری در برنامه خندوانه ! عکس - آبتین موزیک
abtinmusic.ir/news/23270
Translate this page
این روزها تمام شنیده‌ها از «خندوانه» حاکی از تغییرات ویژه در این برنامه می باشد. تغییراتی که از حضور ... برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه · احمدی نژاد فعلا هیچ ...
سوتی های دختران حمید استیلی در برنامه زنده شبکه اول - فانسو
www.funso.ir/سوتی-های-دختران-حمید-استیلی-در-برن...
Translate this page
دختر دیگر حمید استیلی نیز در داغ کردن برنامه زنده شبکه اول دست کمی از خواهرش ... برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه · لیدی گاگا از تیلور کینی نامزدش جدا شد ...
ارتباط با ما :: خندوانه - وبلاگ هواداران خندوانه و جناب خان
khandevaane.blog.ir/page/ارتباط-با-ما
خواهشأ روش لغو اس ام اس های مسابقه خندوانه رو بهم بگید من واقعأ دارم اذیت میشم با این ...... جوان برنامه خوبی دارین اما زیبا شدن برنامه خندوانه فقط با جنان خان مزه داره چون بدون جنا ... ولی باور کنید مزه وقشنگی برنامه تون از زمانی بیشتر شده که جناب خان اضافه ...... لطفا گزارشگر آیتم ها رو هم معرفی کنید، فقط صداشون شنیده میشه، یه جوری که ...
دانلود سریال دورهمی با کیفیت عالی - دوستی ها
www.doostiha.ir/1394/12/.../دانلود-سریال-دورهمی.html
Translate this page
Mar 18, 2016 - دانلود رایگان مجموعه نمایشی دورهمی با کیفیت عالی 576p HDTV .... چطور این برنامه ساعت11 شب از نسیم پخش میشه و خندوانه 11 و نیم تداخل ..... بعضی نیش و کنایه های مدیری تو این برنامه عالی هستن، ولی اجرا و دیالوگ های فوق العاده بی مزه اون چندتا روی ...... چون من هفته قبل دانلود کردم و الان که اومدم ۳ قسمت جدید اضافه شده.
برنامه جدید موبو گرام - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=برنامه+جدید+موبو+گرام - Translate this page
این بار ماهی را با روش هندی ها مزه دار کرده و از خوردن ان لذت ببرید. ... سری جديد برنامه تلویزیونی «خندوانه» با راه اندازی تور ایرانگردی به کار خود ادامه می‌دهد. ... این تهیه کننده همچنین درباره اضافه شدن آیتم‌های جديد در سری سه این برنامه افزود:‌به طور قطع ...
شما و آی‌فیلم - iFilm Farsi
ifilmtv.ir/farsi/uandicomments/
Translate this pageIFilm
من از شما به خاطر پخش برنامه های خیلی خوبتون تشکر میکنم .از شما که اینقدر ...... چون همه ی این عزیزان به یک نسبت در هر چه زیباتر شدن این سریال سهم داشتند. ... من به آقایان "احمد مهرانفر" و "علیرضا خمسه" رأی میدم و به نظرم "نقی" بسیار بی مزه بازی می‌کنه. ..... در رابطه با سوال "دیدگاه شما"، در ایام تابستان لطفاً سریال‌های طنز پخش کنید.
مشاهده تمامی قسمت های این برنامه: 1 قسمت - وبسایت رسمی شبکه ...
tvnasim.ir/program/خندوانه%20-%20فصل%203?...1
Translate this page
فصل سوم برنامه «خندوانه» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی رامبد جوان از 25 اسفند ... ساختار کلی برنامه به شکل دو قسمت قبل است با اضافه شدن چند شخصیت ... لباهنگ هایی که در ایام نوروز پخش کردید هر کدام در نوع خود جالب و قشنگ بودند . ... در کنار هم این برنامه رو ببینن و با هم بخندند و لذت ببرند ، وچون مزه این برنامه به دور هم ...
توهین برنامه فیتیله شبکه دو به تورکهای ایران - مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/search/?...توهین%20برنامه%20فیتیله%20ش... - Translate this page
Mar 13, 2016 - چند مورد از آیتم‌های اصلی برنامه که در فضای استودیو. ... یک عیدانه ویژه از طرف عموپورنگ برای مخاطبان کودک و نوجوان این برنامه با تنوع خاص و اضافه شدن آیتم ها و ایده های. ... گفتنی است جناب خان شخصیت عروسکی برنامه خندوانه شبکه نسیم .... میکنه تو حلقت و ۲ تا سوال بی مزه میپرسه و دو تا جواب بی مزه هم میشنوه' و ...
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
تخم کتان را در برنامه غذایی خود بگنجانید ... عصر مدرنیته با فواید بسیاری از جمله تسهیل شدن فعالیت‌ها و زندگی همراه بوده است اما زندگی .... افرادی که دچار اضافه وزن هستند، به دنبال راهی می گردند تا چربی های اضافی را آب کرده و وزن خود را کاهش دهند. ...... کاهش چربی در رژیم بدان معنی نیست که عمری را با غذاهای خشک و بی مزه سپری کنید.
خلاقیت‌های آقای بازیگر در «خندوانه» - افکارنیوز
https://www.afkarnews.ir/.../419345-خلاقیت-های-آقای-... - Translate this page
May 31, 2015 - با وجود این‌که این برنامه تولیدی محسوب می‌شود، اما توانسته نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. ... و علیرضا خمسه در فصل اول و اضافه شدن دیگر کمدین‌هایی چون امیرحسین رستمی، محمد .... بنده اکثر برنامه شبکه های مختلف را نگاه میکنم بدون تعارف باید بگویم بی مزه ترین و ... بعضی از آیتم هاش بشدت مسخره و بی مزست.
توضیح شرکت مترو درباره قرارداد میلیاردی با «خندوانه» - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../419724-توضیح-شرکت-مترو-د...
Translate this page
Jun 1, 2015 - وی به ارائه برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو پرداخت و ... رسانه تصویری اظهارکرد: قرارداد شرکت مترو با شبکه نسیم برای پخش آیتم هایی که ... داشته باشد تا از تحمیل هزینه اضافه بر مجموعه مترو تهران جلوگیری شود. ... بی خود ترین و بی مزه ترین برنامه‌ ای که تا الان دیدم همین برنامه‌ خندوانه‌ است.
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
همانطور که همه در جریان هستند Windows آیتم های حذف شده را هنوز ذخیره دارد پس چرا از نرم ..... برنامه ثابت بچينيد: زماني که فردي به شما مراجعه مي‌کند و از غم و ناراحتي مي‌نالد، پيش ... با اضافه کردن منطق به تفکر بيمار مي‌توانيد از راه درمان طبيعي وارد شويد. ..... ولیکن ژاپنی ها توانستند به تفاوت بین ماهی تازه و منجمد پی ببرند و آنها مزه ماهی ...
نتایج جستجو - تبیان
www.tebyan.net/newmobile.aspx?PageSize=10... - Translate this page
تمرین خنده های بی مزه با حضور سروش صحت و جناب خان در برنامه خندوانه ، در این قسمت ... ژرمن شده رامبد جوان و سروش صحت را نیز به این تیم فرانسوی اضافه می کند و .
شبکه نسیم - فناوری و تلویزیون دیجیتال
digitaltv2.persianblog.ir/tag/شبکه+نسیم
Translate this page
این برنامه با آیتم های نمایشی و ظنز هر شب ساعت 22 میهمان خانه های شما خواهد شد . .... از «خندوانه» دارد به نظر می رسد هنوز برای پیدا شدن جایگزین مناسب، وقت زیادی لازم است. .... در دی‌ماه همان سال با حذف و اضافه برخی شبکه‌ها از روی آنتن دیجیتال تلویزیون، این ...... برنامه «مزه» که به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی از شبکه نسیم ...
فروردین ٩٤ - تجارب طب سنتی
tajarobteb.persianblog.ir/1394/1/
عقب افتادن قاعدگی باعث لک های مزمن صورت و چاق شدن و افزایش درد مفاصل میشود . یک شخص افسرده باید ..... بعضی‌ها به این زنجبیل اضافه می‌کنند که این موثرتر است. ..... مثال دیابت گرم: 1- ترکیبات ترش مزه مانند: جوشانده زرشک، آب انار ترش و ... 2- میوه بِه ..... چاق شدن و رژیم رشد و ایجاد چاق شدن را در بدن با طب سنتی برنامه ریزی کنیم.
«پرونده های فعال» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu.html
من دیگه بعد از خدا امیدم به برنامه غذایی شماست و مطمئنم که خداوند بزرک منو با شما آشنا کرد و شما رو سر راهم قرار داد. ..... و به لیستم اضافه شدن که همگی دست ساز هستن و معلوم نیست از چی ساخته شدن . ...... ایا صیفی جات مثل هندوانه و خربزه ضرری ندارند؟ ...... ها عصبي بودم (روز هاي اول)كه الان ديگه اونطوري نيستم و دهنم هم يك مزه ترش بدي مي داد ...
آذر ۱۳۹۱ - ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - blogfa.com
salamatattari.blogfa.com/1391/09
این دیدگاه را مقایسه کنید با دیدگاه طب جدید که زوجین را وادار می کند در ایام تخمک .... نه آبلیمو) به آن اضافه کنید و پس از خنک شدن آن در یخچال( و نه خنک کردن آن با یخ) این ...... خیلی از برنامه های تلوزیون هست که انسان می تواند نگاه نکند، همه سریال ها که سودمند نیست. ..... هندوانه دارای مزاج سرد و تر است و میوه فصل تابستان محسوب می شود.
پسر دخترنما با کفش های پاشنه بلند در - SPI News
spinews.ir › گوناگون
Translate this page
پسر دخترنما با کفش های پاشنه بلند در ایران جنجال کرد اخیرا در شبکه های اجتماعی و ... زیباتر شدن در عکس ها چطوری ژست بگیریم · سفری خاطره انگیز با بزرگترین کشتی .... چجوری میتونم این مقدار اضافه وزن باقیمانده رو از بین ببرم ؟ .... مصاحبه خواندنی با سوژه یاب برنامه ماه عسل · با بهترین مادر و دخترهای بالیوود آشنا شوید + عکس.
پاسخ به سؤالات جدید 8 - طب سنتی و اسلامی
hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-8-2
Translate this page
در ابتدا با شروع کردن دستورات رفع سودا وزنم شروع به کم شدن شد و پزشک ... یک باره حدود دو هفته است که کاهش وزن متوقف شده و من هنوز ده کیلو اضافه وزن دارم. ... من قاعدگی های دردناک دارم و میدانم که به خاطر کیست و غلبه سوداست. ... مزه ی دهانم هم تلخ است ..... میخوام ازجوشانده 21قسمتی مصرف کنم این جوشانده رو بایدحتما در ایام پاکی خورد؟
طب سنتی اسلامی
tebebartar.blogfa.com/
Translate this page
توجه توجه * آدرس کانال آموزش مزاج شناسی و تمام نسخه های دکتر خیراندیش. آدرس کانال .... ضمنا این برنامه غذایی را بسته به فصل باید تنظیم کنید. ... ریخته و 2 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید پس از اینکه ... وخیار،هندوانه،بادمجان،سوسیس و کالباس،نوشابه و. ... ایام بارداری با رعایت موارد بالا از هرگونه مشکل دراین زمینه ایمن خواهند بود.
بی احترامی به مردم توسط کمدین‌ها/ وقتی خمسه در خندوانه از شیر خر‌خوری ...
www.fardanews.com/.../بی-احترامی-به-مردم-توسط-کم...
Translate this page
Sep 16, 2015 - «خنداننده برتر» عنوان مسابقه ای ست که این شبها در برنامه «خندوانه» بین 16 کمدین معتبر ... شوخی های بی مزه که از لطیفه های قدیمی و دم دستی نشات گرفته بود، اجرای پر غلط شعر و ..... پس بهش رای بده یه رای به رای هاش اضافه بشه ...... خمسه راس میگه خر سواری خیلی بهتر از سوار شدن به این خودرو های بی کیفیت داخلیه.
دانلود آیتم برنامه ی ویتامین خ - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=دانلود+آیتم+برنامه+ی...
Translate this page
برنامه خندوانه و اضافه شدن آیتم های بی مزه \nبرنامه خندوانه در سری قبل خوب عمل کرد و رامبد جوان توانست مردم ایران را پس از سال ها پای تلویزیون ایران بنشاند.اما حفظ ...
برنامه های روی مخ تلویزیون! - مجله اینترنتی | irgeo.ir
irgeo.ir › فرهنگ و هنر › تلویزیون
Translate this page
برنامه هایی که با کمی تغییرات می توانند به پیاده روی شان بر روی مخ مخاطبان خاتمه دهند. ... می شد تعداد بیشتری به گزارش اضافه کرد اما به هشت مورد که تقریبا درباره آنها اشتراک ... تیتراژ بعد از رفتن فریدون جیرانی و زیر و رو شدن گرافیک برنامه هنوز هم هست و رسما ... کرافیک و آیتم های هفت هم در حد و قواره ک برنامه سینمایی نیست.
پرسش و پاسخ | انجمن تغذیه طبیعی
www.vegannews.ir/?page_id=475
Dec 27, 2013 - اینبار تا رسیدن به وزن ایده ال با برنامه شما پیش میرم و برای بقیه برنامه هم ... با سلام حضور جناب آقای نادری و تشکر و قدر دانی از راهنمایی های ارزشمندتان . .... من ١٥كيلو اضافه وزن دارم قدم ١٦٥ و وزنم ٧٥ كيلو است براى لاغر شدن ايا بايد برنامه ٢٠ روزه ...... بدونم میتونین برای ایام روزه راهنماییم کنین چطور خامگیاهخواری کنم.
مهران مدیری درباره تغییرات دورهمی - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=مهران+مدیری+درباره...دورهمی
Translate this page
ساختار جدید این برنامه و تفاوت آن با برنامه های قبلی مديري برای مخاطب ایرانی جذاب ... ۳ فروردین‌ماه در برنامه «دورهمي» ثبت شد، مجموعه «خندوانه» به دلیل درخواست مخاطبان ... مژده به دوستداران مهران مديري در عید نوزوز با آهنگ جدید مهران مديري ایام خوشی را .... مجموعه «دورهمي» از اضافه شدن بازیگران جدید به گروه و تغییر ساختار این برنامه در ...
از پرحاشیه ترین تا بی مزه ترین سریال های 93
www.sepehro.ir › ... › اخبار سینما ، فرهنگی و هنری
Translate this page
از پرحاشیه ترین تا بی مزه ترین سریال های 93. ... آیا احسان علیخانی به برنامه خندوانه می رود! ... حالا به این سریال های تکراری را اضافه کنید که بارها روی آنتن شبکه منحل شده ... برای همین شاهد شک در پوشیدن لباس، عاشق شدن، چگونگی تعامل با همسر و فرزند، منبر .... این سریال به رغم پخش در ایام نوروز و داشتن بازیگران مطرحی چون محمدرضا ...
"دست به نقد" با "خندوانه" شوخی می کند!/حذف آیتم شوخی با برنامه "بهرام ...
tnews.ir/news/f2e546192586.html
Translate this page
Aug 12, 2015 - ... "آیتم های جدیدی به "دست به نقد"اضافه می شوند و این برنامه مجموعه با یکی از ... است که در این آیتم با برنامه های پرمخاطب تلویزیون از جمله "خندوانه" نیز شوخی شده است. ... خنده بازار خیلی بهتر از این بود دست به نقد خیلی بی مزه و بی معنیه - لطفا .... بیماری مغزی شاه عربستان به نوع پیشرفته رسید/ممنوع الملاقات شدن ...
#حاشیه Instagram hashtag • Instagram photos and videos - webgram.co
https://webgram.co/tag/حاشیه
Translate this page
مسخره کردن مردم هنر نیست ، چه می خواهد فرزاد حسنی باشد چه مهران مدیری هرکس چنین ... حاضر شود؛ برنامه ای درزمینه علمی وپزشکی که انصافا آیتم های خوب وخلاقانه ای هم دارد .... #خندوانه امشب کارکنان #هلال_احمر را دعوت کرد و #حاشیه های #جالب و پیشبینی شده ... ی جوانگرایی امسال را با توجه به باتجربه تر شدن جوانها و اضافه شدن چند بازیکن ...
بهترین سایت مدو زیبایی,ارایش و عروس
mod20.ir/
Translate this page
در زیر مدل های موی فوری ۵ دقیقه را آموزش داده ایم. ۱٫ یک هدبند ... چگونگی اندازه گیری و کوتاه کردن مو به صورت لایه لایه با عکس و توضیحات .... بهترین مواد طبیعی و گیاهی برای براق ضخیم درخشان شدن موها و شوره سر .... اضافه کردن مو,هیراکستنشن ...... دانلود نرم افزار برنامه ارایش میکاپ جراحی زیبایی روی عکس،برای پی سی کامپیوتر.
پاتک غافلگیرکننده رامبد جوان به فردوسی پور - فرارو
fararu.com/fa/news/246836/ - Translate this page
Sep 15, 2015 - خندوانه گام به گام به برنامه 90 عادل فردوسی پور نزدیک می شود و عادل هم شاید ... نکاتی که با دیده شدن برنامه هایی از این دست در تلویزیون ذائقه مخاطب را ... اگرچه او در یکسال گذشته با افزودن آیتم هایی فنی چون آنالیز، تغییرات در برنامه اش را اضافه ... بیشتر مخاطبانش منتظر جناب خان هستن نه کارگردان و یا ایده های بی مزه ...
غذاهای کم کالری برای لاغر شدن کالری کمتر بگیرید - آکا
www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/calorie.html
Translate this page
روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد،از .... کم کردن کالری دریافتی برای لاغر شدن با 15 راه ساده و خوشمزه! ..... برای استفاده بیشتر از گریپ فروت در برنامه غذایی روزانه بهتر است ابتدا آن را پوست .... هندوانه مملو از آرژینین و دیگر اسید آمینه‌هاست که کلیدی طلایی در کاهش وزن به شمار می‌روند. ..... اضافه وزن و راه حل گیاهی درمان آن ...
گزارشی کامل از یلدایی ترین برنامه نود / ورزش ۳
khabarfarsi.com/ext/15281783 - Translate this page
Dec 22, 2015 - از آموزش خرید هندوانه توسط سلطان تا حافظ‌خوانی سرخابی‌ها ... به گزارش "ورزش سه"، عادل فردوسی پور که معمولا برنامه های طولانی مدت عادت دارد در ... محل اجرای برنامه اش را کاملا یلدایی تزیین کرده بود صحبت هایش را با عذرخواهی از عدم ... آیتم دوم: شرایط منصور پورحیدری ..... اضافه شدن آلبا و نیمار و حذف بارترا ازلیست‌بارسا.
آیدین سیارسریع‎ - Facebook
https://www.facebook.com/آیدین-سیارسریع-344295...
Translate this page
آقای تحت فشارزاده از دلواپسان بنام فرهنگی که لیستی از تخلفات خندوانه را با خود به ... تنها فرقشان با ما این بود که آنها چیزهای بی مزه می گفتند و مردم می خندیدند ولی ما حرف های ... استفاده مجری این برنامه از جوراب های رنگی با هدف تغییر سبک زندگی مردم. ... کند و آخر مطلب هم اضافه کند آیا وقت آن نرسیده است شورای نظارت بر صداوسیما به ...
مزاج شناسی 3 بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان | سایت شخصی محمدباقر ...
www.firouzi.org/?p=2959
Translate this page
می‌توانند از چاق شدن مفرط جلوگیری به عمل آورند و با مصرف مواد مسهل و تخلیه روده و ... و خرمایی روشن و سفید و غالباً افراد بلغمی بی مو یا کم مو ، دهانی بی مزه ، مرطوب و پر آب ... اگر بلغم در سر اضافه شود بلاهت و حماقت ایجاد می‌کند که در اثر افزایش سردی در ...... کنید در ایام های مذکور در همین سایت و نیز به همراه خوراکی های طبع گرم از مصلحات ...
برنامه های دهه 60 - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=262
Oct 22, 2010 - برنامه جنگ هفته» و آیتم هایی نظیر هشدارهای پلیس، آقای شهروندی و آقای ... هرچی که راجع به برنامه های دهه 60 گفته و نوشته شده , بیشتر معطوف به نیمه دوم این دهس . ...... مثال در تاریخ 28 مهر 56 ، فیلم برای قهرمان شدن دیر است ساختۀ رابرت آلدریچ با بازی ...... اضافه کنید به ان قاچ هندوانه قرمزی که پدر با خود به بام اورده باشد.
طب سنتی - سنت رسول الله (صلی الله علیه وسلم)
siratenabi.blogfa.com/category/3/طب-سنتی
Translate this page
برچسب‌ها: دوره آموزش طب سنتی اینترنتی, کلاس های طب سنتی آنلاین, آموزش مبانی طب سنتی غیر حضوری, کلاس آموزشی غیرحضوری ... اگر اضافه‌ وزن‌ دارید، وزن‌ خود را کاهش‌ دهید. .... اصلاح مزاج و تنظیم تغذیه در برنامه درمانی خیلی موثر است . .... 23 – در صورت بروز عفونت در محل زخم زالو که علامت آن با سفید و سرخ شدن دور زخم و دردناکی و ورم ...
اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › عکس › اجتماعی
Jun 1, 2014 - اگر تابناک مصاحبه ای با تهیه کننده ی این برنامه ترتیب دهد و ارز ... همه چیز مشخص خواهد شد که چرا برنامه های سازمان تا این حد ضعیف شده است. منم ..... اون هموطنی تیره فکری که میاد میگه روشن فکر پیدا شدن فازش چیه؟ ...... تابی جان تازه بیدار شدی این برنامه مربوطه ایام نوروز بوده در ضمن ...... اتفاقا به طرفداراش اضافه شد.
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
Aug 22, 2007 - بحث جمعي آن ها خيلي زود به گله و شكايت از استرس هاي ناشي از كار و زندگي كشيده شد. ... گاهي، آن قدر حواس ما متوجه قهوه خوري‌هاست كه اصلا طعم و مزه قهوه موجود در آن را نمي فهميم . ..... بعد از آنکه از غرق شدن نجات يافت؛ير روی صخره ای سنگی اين جمله را ..... بودند و با هیجان در مورد برنامه ها و شعبده بازی هایی که قرار بود ببینند، ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,598
  • بازدید ماه : 2,598
  • بازدید سال : 136,761
  • بازدید کلی : 2,645,308