loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 215 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

احمدی نژاد : درخواست های زیادی برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ دارم

مدتی است که تب و تاب انتخابات ۹۶ آغاز شده است و از رسانه های مختلف خبرهایی از جزییات انتخابات ۹۶ شنیده می شود. محمود احمدی نژاد هم به تازگی صحبت هایی در این زمینه عنوان کرده که با هم می خوانیم.

entekhabat 96 احمدی نژاد : درخواست های زیادی برای کاندیداتوری در انتخابات 96 دارم

براساس گزارش های رسیده فعالیت چراغ خاموش احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز رسما کلید خورد.

امروز صبح، احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی برگزار کردند، نشستی که تحت تدبیر حفاظتی بسیار برگزار شد.

براساس این گزارش، رحیم مشایی از سخنرانان کلیدی این نشست بود. سخنرانی که حکایت از آن دارد برخلاف سخنان برخی از نزدیکان احمدی نژاد، مشایی هنوز عرصه سیاسی را ترک نکرده است.

شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، نیکزاد وزیر سابق مسکن و خسرو معتضد از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

در این نشست که احمدی نژاد نیز به سخنرانی پرداخت، در مو


Google
About 401,000 results (0.63 seconds)
Search Results
احمدی نژاد : درخواست های زیادی برای کاندیداتوری در انتخابات 96 دارم · جدید ...
gahar.ir/احمدی-نژاد-کاندیداتوری-در-انتخابات-96/
Translate this page
مدتی است که تب و تاب انتخابات ۹۶ آغاز شده است و از رسانه های مختلف خبرهایی از جزییات انتخابات ۹۶ شنیده می شود. محمود احمدی نژاد هم به تازگی صحبت هایی در این ...
الف - احمدی نژاد: برای انتخابات ریاست جمهوری می آیم
alef.ir/vdcayynuw49noy1.k5k4.html?294440
Translate this page
Sep 12, 2015 - پس از دو سال سکوت، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، برنامه های خود ... درود خدا بر تو باد با این نظر احمدی نزاد دوستت دارم (3831583) (alef-3) .... من بی صبرانه منتظر یارانه بسیار بسیار زیاد آقای احمدی نژادوهمچنین کاهش شدید قیمت بنزین هستم . ..... من بی صبرانه منتظر انتخابات 96 و فعالیت انتخاباتی به نفع احمدی ...
احمدي‌نژاد براي انتخابات 96 آماده مي‌شود؟ - جوان
javanonline.ir/.../احمدي‌نژاد-براي-انتخابات-96-آماده-مي‌ش...
Translate this page
Dec 2, 2013 - ... اش براي ثبت نام كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد، ... احمدي نژاد در قبال موج «روحاني مچكريم» كه همواره در ابتداي دوره هاي رئيس ... سكوتي كه به قاعده، حرف هاي زيادي براي گرفتن دارد و قصد دارد كه آنها را در «روز مبادا» بيان كند. ..... انگار یک نفر مامور شده هر کی داره از احمدی نژاد انتقاد میکنه این زیرش ...
احمدی نژاد کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرد / «سال 96 ...
www.entekhab.ir/.../احمدی-نژاد-کاندیداتوری-ا...
Translate this pageEntekhab
محمود احمدی نژاد کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را رد نکرد. ... چندتا از وعده های این دولت عملی شده؟ .... چه مناظره ای بشه خدایش روحانی قورتش میده چه حالی میده دیدن داره هیچ کاندیدای در مقابل ... نتخاب بس کن زیاد داری از این اقا مطلب میذاری.
احمدی‌نژاد سال 96 می‌آید و رد صلاحیت می‌شود - صراط
www.seratnews.ir/.../احمدی‌نژاد-سال-96-می‌آید-و-رد-صلا...
Translate this page
Jan 27, 2016 - اصلاح طلبان مقصر پیروزی احمدی نژاد در 84 بودند/ مواضع کروبی در 88 ... کند که احمدی نژاد در انتخابات بعدی ریاست جمهوری (سال 1396)، کاندیدا ... با وجود پیام به این روشنی اما می‌بینیم که نمایندگان مردم که باید پیگیر درخواست‌های مردم باشند و آنها ... دلخوری آقای کروبی از اصلاحات در سال 84 آنقدر زیاد بود که حزب اعتماد ...
آینده سیاسی احمدی نژاد ازديد زيبا كلام
www.fardanews.com/.../آینده-سیاسی-احمدی-نژاد-ازديد-...
Translate this page
اگر یادمان باشد، مدتی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، احمدی نژاد محسنی اژه .... به نظر من، احمدی نژاد همین امروز هم اگر کاندیدای ریاست جمهوری شود، بین ده تا ..... من به شخصه انتقاد های زیادی به مشایی دارم نه تنها مشایی بلکه خود احمدی نژاد ولی ... سال 96 رای 30 میلیونی و تاریخی ملت به دکتر احمدی نژاد. ناشناس. Iran, Islamic Republic of.
واکنش دو عضو جامعه روحانیت مبارز نسبت به کاندیداتوری احمدی‌نژاد در ...
www.iscanews.ir/news/622777
Translate this page
Apr 9, 2016 - آخرین اظهارات احمدی نژاد درباره حضورش در انتخابات سال 96 ... احمدی نژاد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را ندارد ... او هزینه های زیادی برای سیاست خارجی کشور ایجاد کرد و قطعنامه های ... خامس: پیشنهادی ۸۵ میلیون یورویی دارم اما از رئال نمی‌روم .... فرایند زمانی رسیدگی به درخواست‌های دانش‌آموختگان برتر دانشگاه ها ...
المانیتور: آیا احمدی نژاد نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران می شود؟/او ...
www.yjc.ir/.../المانیتور-آیا-احمدی-نژاد-نامزد-انتخابات-...
Translate this page
Mar 10, 2016 - وی گفت: در دولت فقط من بودم و آنها (نمایندگان مجلس) مشکلات زیادی برای ... اگر به عملکرد گروه های نزدیک به احمدی نژاد در انتخابات اخیر مجلس توجه ..... همین فردا اگر انتخابات باشه ایشون 20 ملیون رای داره شما فقط تهران رو می بینید ..... اميدواريم كانديدا بشه ... به امید حضور قدرتمندانه ایشان در انتخابات ریاست جمهوری 96.
درخواست احمدی نژاد از عارف؟/ انتظار لاریجانی از صدا و سیما/ شوخی یک ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
Translate this page
Jun 11, 2016 - وی درباره تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد، قالیباف، جلیلی و فتاح ادامه داد: احمدی نژاد ... قطعي خود را براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري 96 گرفته است و اميدوار .... داشت: واقعا در زندگی فردی و اجتماعی از افراط گری گرفتار خسارت های زیادی شدیم ... تا آنجا که اطلاع دارم حقوق مجلس بالاتر از دستگاه های دیگر نیست.
عضویت سامانه اطلاع رسانی – دکتر محمود احـمدی نژاد
www.ahmadinejad.ir/عضویت-سامانه-اطلاع-رسانی/
Nov 14, 2014 - از خداوند منان ارزوی پیروزی و موفقیت جناب دکتر احمدی نژاد را دارم ... با حضور شما در سال ۹۶ بی سابقه ترین انتخابات را تجربه خواهیم کرد ان شاء الله . ...... به عنوان یک سرباز کوچک اسلام ، از حضرتعالی درخواست می نمایم از سراسر میهن .... استاد من هم به خاطر حمایت از شما مورد توهین های زیادی قرار گرفتم و حتی از کارم اخراج ...
فعالیت احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 کلید خورد ... - دمادم
damadam.ir › اخبار › تابناک › دسته‌بندی نشده
Translate this page
1 day ago - فعالیت احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کلید خورد/سخنرانی مشایی و حمله ... که اخیرا سفر کرده، با درخواست های بسیار برای کاندیداتوری مواجه شده است. ... محل این نشست که اتومبیل های زیادی در آن پارک شده بود جلوگیری می کردند و همین ... ۸ باهنر: گلایه عارف را قبول دارم، عده‌ای با لیست آمدند ولی برای ریاست ...
امکان "بازگشت و تاییدصلاحیت‌" احمدی نژاد - اعتدال
etedaal.ir/.../امکان-بازگشت-و-تاییدصلاحیت‌-احمدی-نژا...
Translate this page
محمود احمدی نژاد اخیرا در پاسخ به سؤالی مبنی بر "آیا شما در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا خواهید شد یا نه؟ ... 1- آیا امکان کاندیداتوری احمدی نژاد در سال 96 وجود دارد؟ ... که خیانت های ایشان در مورد بسیاری از مسائل اعتقادی، اقتصادی و سیاست خارجی مشخص ... 2- به نظر من موارد زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان سند در اختیار شورای ...
پایتخت - باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!
www.paytakhtpress.ir/.../باهنر-مگر-قرار-احمدی-نژاد-کا...
Translate this page
2 days ago - قبول دارم که محافظه کار شده ام و این اقتضای سن من است. حضور شما در مجلس ... حدس و گمان های عدم ثبت نام من بسیار زیاد است از بسیارمثبت تا منفی مثل اینکه گفته ... هزینه های آن است. از نظر جنابعالی آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندیدا می شود؟ .... پاسخ دولت به درخواست مناظره با احمدی نژاد. امروز. ديروز.
خبرهای سیاسی | خبر فارسی
khabarfarsi.com/اخبار_سیاسی
Translate this page
شعار یک جانباز خطاب به احمدی نژاد: "غارتگر بیت المال اعدام باید گردد" ... مجلس دهم در مورد برنامه های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات ریاست جمهوری 96 ... است، گفت: در این نامه از آقای محمدی به عنوان رییس کمیسیون اصل نود مجلس درخواست . .... ثروت بالا شدند، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری است که درباره او دروغ های زیادی .
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
یاران احمدی نژاد زیر ذره بین نهادهای نظارتی. فیش های حقوقی اهرم انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم. یاران احمدی نژاد ... به نظر می رسد مدیران دولت احمدی نژاد نیز زیر ذره بین دستگاه... ۱۹ .... در حالی که رفته رفته رقابت کاندیداهای ریاست جمهوری ایالات... ۹ .... لاریجانی: در توافق هسته‌ای ما ضرر زیادی نکردیم ... درخواست دیده‌بان حقوق‌ بشر از ترکیه.
مشایی درباره بازگشت حبیب چه گفت/درخواست احمدی نژاد از عارف؟ - صبح دنا
sobhedena.com/?p=24273
Translate this page
Jun 11, 2016 - وی درباره تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد، قالیباف، جلیلی و فتاح ادامه داد: احمدی نژاد ... را براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري 96 گرفته است و اميدوار است بتواند در .... می شود، گفت: از افراط گری گرفتار خسارت های زیادی شدیم که هنوز هم ادامه دارد. ... تا آنجا که اطلاع دارم حقوق مجلس بالاتر از دستگاه های دیگر نیست.
احمدی نژاد در انتخابات و 96 شکست روحانی ؟ - صفحه 6 - تالار گفتگوی ...
forum.hammihan.com/thread206208-6.html
Translate this page
Dec 1, 2015 - 5 posts - ‎5 authors
يا انتخابات 92 كه به دليل عدم حضور گزينه احمدي نژاد، زمينه براي شكل ... و حمايت هاي ايشان از سياست ها و گفتمان دولت احمدي نژاد و همچنين درخواست ها و فشار ... جريان اصلاحات نيز به مانند اصولگرايان، اشتراكات زيادي با آقاي هاشمي دارد و .... اطمینان دارم استاد مشایی محبوبیت زیاد دارن و خیلی مردمی هستن درست مثله مولا علی
چند نکته پیرامون دولت روحانی و انتخابات های سال 94 و 96 آینده ...
farhangeparvaz.blog.ir/.../dolatrohani123123123123
Translate this page
Aug 16, 2013 - به طوری که صدا و سیما نهایت قدر دانی را از محمود احمدی نژاد در روز های آخر دولت با ... اصلاح طلبان به دولت روحانی به دید یک پل برای انتخابات سال 96 ..... بود در انتخابات و میشناسم افراد زیادی رو که به دلیل نبودن احمدی نژاد و نزدیکانش رای ندادن . .... شما متیونید به حرف های کاندیدا های انتخابات 92 توجه کنید که اکثرشون از ...
معجزه قرن پانزدهم هجری در خرداد 96 - عصر مارون
www.asremaroon.com/index.php/958-96
Translate this page
انتخابات 96 سرنوشت دهه های آینده نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند ... که دکتر احمدی نژاد قانع شوند و به تقاضاهای بسیار زیادی که از ایشان برای کاندیداتوری در انتخابات 96 ... اما اگر محمود احمدی نژاد کاندیدای انتخابات 96 باشد و در رقابت ها حضور یافته و پیروز انتخابات باشد، او ... کمیته استیناف درخواست باشگاه پرسپولیس را رد کرد.
باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟! - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...%20مگر%20قرار%20است%2...
Translate this page
سایت حامی احمدی نژاد: جوانفکر به 91 روز زندان محکوم شد ... انتخابات سال 96 او را رد صلاحیت می‌کنند/ احمدی نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد .... وی همچنین ادامه داد: تا آنجایی که من اطلاع دارم ، فعلا احمدي‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات آینده یا حضور و سیاست ... سال 96 گفت: حضور کسی که قانون را قبول نداشت اما و اگر و سوال های زیادی مطرح ...
فعالیت احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 کلید خورد ... - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/64030
Translate this page
2 days ago - اتحاد خبر:امروز صبح، احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای ... به هر استانی که اخیرا سفر کرده، با درخواست‌های بسیار برای کاندیداتوری مواجه شده است. ... به محل این نشست که اتومبیل‌های زیادی در آن پارک شده بود جلوگیری می‌کردند و ... باهنر:حرف عارف را قبول دارم؛ بعضی‌ها از لیست امید بالا آمدند، بعد ...
امدن احمدی نژاد به جیرفت صحت داره. | جستجو | جدید ترین مطلب
www.gifbin.ir/.../امدن+احمدی+نژاد+به+جیرفت+صحت+دا...
Translate this page
آنان نقد های بسیاری به عملکرد احمدي نژاد خصوصا در مورد مشایی و 11 روز خانه نشینی ... و افزود: برخلاف تبلیغات تیم احمدي نژاد، در لیست اصولگرایان تعداد زیادی از نز ... لاریجانی هم در انتخابات 96 کاندیدا باشند بازهم احمدي نژاد پیروز و اسطوره خواهد بود. ... به گزارش گیج بیج کاظم جلالی در گفتگو با سالنامه اعتماد روایتی از درخواست ...
اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری از «جریان احمدی‌نژاد» حمایت نخواهد ...
www.wikirss.ir/.../اصولگرایان+در+انتخابات+ریاست‌جم...
Translate this page
سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 ... مخالفت های جدی برای حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 در میان اصولگرايان وجود دارد. ... همین رمقی که ازشان باقی مانده، از بین می رود / احمدی نژاد از اصولگرایان درخواست پشتیبانی نخواهد کرد .... چهره سیاسی برای انتخابات زیاد داریم/ مشکلی برای حضور احمدی نژاد در انتخابات وجود ندارد.
حسینیان: احمدی نژاد از اصولگرایان درخواست پشتیبانی نخواهد کرد ...
www.dolatebahar.com/.../حسینیان:-احمدی-نژاد-از-اصو...
Translate this page
Jun 12, 2016 - وی ادامه داد: مطمئن هستم، اگر احمدی نژاد به صحنه بیاید رای قاطعی کسب می کند و ... با انتخاب، در مورد احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: نمی دانم، ولی اگر بیاید، از ... براساس نتایج انتخابات 92و94وبررسی میدانی در شهرستانها، در انتخابات 96 ..... انجا ما پیروزی های زیادی بدست اورده ایم پس بیایید بدنبال ارمانهای انقلاب
ناصر ایمانی: امکان بازگشت به احمدی نژاد صفر است - ساعت24
www.saat24.com/.../ناصر-ایمانی-امکان-بازگشت-به-اح...
Translate this page
Jun 16, 2016 - ساعت24-ایمانی درمورد چرایی عدم حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: ... که من اطلاع دارم، اصولگرایان به احتمال قوی در انتخابات آینده از آقای روحانی حمایت نخواهند کرد. ... که آیا امکان دارد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا ... چهره های غیر نظامی زیادی هستند که اصولگرایان می توانند آنها را کاندیدا کنند.
خورشیدی: از احمدی‌نژاد دعوت به کاندیداتوری شده است/ انتخابات 84، سال ...
www.akharinnews.com/.../109273-خورشیدی-از-احمدی‌ن...
Translate this page
Jun 21, 2016 - خورشیدی معتقد است اگر احمدی نژاد کاندیدای انتخابات شود، او و روحانی به دور دوم می ... از بیکاری را حل خواهم کرد یا تحصیلکرده های بیکار را شاغل خواهم کرد. ... همراه او هستند ولی آنها نقش زیادی ندارند و نمی توانند رای او را تقویت بکنند. ... موثران اصولگرا از احمدی نژاد دعوت به کاندیداتوری کرده اند / انتخابات 84، سال 96.
اسفندیار رحیم مشایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../اسفندیار...
Translate this pagePersian Wikipedia
در دولت اول احمدی‌نژاد مشایی معاونت وی و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و ... او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ ایران ثبت نام کرد ولی مورد تأیید شورای .... نبود که اینجانب در صحنه و در کنار آقای احمدی‌نژاد بمانم و حتی کاندیدای ریاست جمهوری شوم. .... رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد منصوب کرد که در آن تعاریف زیادی از اوشده بود.
تبعات حضور احمدی‌نژاد در انتخابات
www.bartarinha.ir/.../تبعات-حضور-احمدی‌نژاد-در-انتخا...
Translate this page
به نظر من آقای احمدی‌نژاد از سوی اصولگرایان در انتخابات 96 حضور پیدا خواهد کرد. ... یقیناً ایشان یکی از کاندیداهای انتخابات 96 بوده و رقیب آقای روحانی است. ... بله، اما اصولگرایان زیادی وجود دارند که هیچ عیبی در آقای احمدی‌نژاد ندیده و آن را بهترین ..... احمدی‌نژاد بیاد چه تبعاتی داره وقتی میخواد دوباره یارانه بده، بنده خدا هشت سال دفاع از حق ...
تدبیر - گزارشي از تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد
www.tadbirkhabar.com/news/political/93785
Translate this page
Jun 11, 2016 - بعد از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که محمود احمدی‌نژاد نتوانست کاندیدای مورد نظر خود را وارد عرصه انتخابات کند و پاستور به ... بعد از آن «جشن تولد خياباني» در محله نارمك و نوع رسانه اي كردن آن موجب شد رسانه هاي زيادي از داخل و خارج ... سرسخت احمدی‌نژاد بود اعلام کرد جبهه پایداری از احمدی‌نژاد در انتخابات 96 حمایت ...
زیباکلام: سردار سلیمانی و احمدی نژاد توان شکست روحانی را دارند/ رهبر ...
puyesh.net/.../زیباکلام-سردار-سلیمانی-و-احمدی-نژاد-...
Translate this page
Jul 15, 2016 - زیباکلام نظرش را در خصوص فعالیت های انتخاباتی احمدی نژاد و اینکه احتمال دارد ... وی با بیان اینکه اصولگرایان اگر احمدی نژاد را به عنوان کاندیدا انتخاب کنند ... و مفسدین معرفی کند، در این شرایط دوقطبی من اعتقاد دارم که آقای ظریف نسبت به ... چرا فانی پس از گذشت ماه ها هنوز به درخواست صدای معلم پاسخی نداده است ؟
احتمال نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات 96 - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../احتمال-نامزدی-احمدی‌نژاد-در-ان...
Translate this page
قریب به یک‌سال پس از آنکه دولت محمود احمدی‌نژاد جای خود را به دولتی داد که منتقد ... برخی رویکردها، به احمدی‌نژاد توصیه می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نامزد شود. ... اینکه احمدی نژاد چطور بود زود قضاوت نکنیم اما از تمامی بعد های اقتصادی فرهنگی ... مردم رسیده است همه نواقص دارن اما کم و زیاد داره والسلام نظریه پردازان عملیات روانی.
نظر لاریجانی درباره نامزدی احمدی نژاد و تداوم دولت روحانی - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../نظر-لاری...
Translate this pageMehr News Agency
Jun 5, 2016 - لاریجانی در خصوص درخواست فراکسیون امید برای مذاکره جهت پست های هیات رئیسه ... قانون‌گریزی زیادی داشت، به‌طوری که ما در هیأت تطبیق به یک رقم ... نظر لاریجانی در مورد انتخاب مجدد روحانی در سال ۹۶/دولت در مورد اجرای توافق جسورانه تر عمل کند ... رئیس مجلس در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ...
شروع دوباره بگم بگم های احمدی‌نژادی؛ از دولت روحانی سنـد دارم و رو می‌کنم ...
www.kaleme.com/1394/06/25/klm-224644/?theme...
Translate this page
Sep 16, 2015 - فراخوان انحصارطلبان از سوی احمدی‌نژاد با روش افشاگری. » شروع دوباره بگم بگم های احمدی‌نژادی؛ از دولت روحانی سنـد دارم و رو می‌کنم! ... جالب است رئیس دولتی که تخلفات زیادی از آن «رو» شده اکنون می‌خواهد که «رو» کند؛ آن هم تخلفات دولت یازدهم را! ... احمدی‌نژاد به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 منتشر شد که ...
اخبار انتخابات مجلس دهم
tnews.ir/tags/انتخابات-مجلس-دهم
Translate this page
اخبار انتخابات مجلس دهم. ... باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟ ... باهنر: گلایه عارف را قبول دارم، عده ای با لیست آمدند ولی برای ریاست تشکیلاتی رای ... فراکسیون امیدی که امیدهای انتخاباتی را در بهار ۹۶ برای اصلاحات به یأس تبدیل می .... می کند · آغاز به کارگیری نسل جدید دستگاه های فوق پیشرفته چشم پزشکی دنیا در شیراز ...
آقاتهرانی در برنامه «شناسنامه»: جبهه پایداری از احمدی‌نژاد در انتخابات 96 ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Feb 27, 2015 - جبهه پایداری از احمدی‌نژاد در انتخابات 96 حمایت نمی‌کند/ به سید حسن ... امام رضا(ع) می‌روید و از ایشان درخواست می‌کنید یک همسر خوب با 7 ویژگی به شما بدهند. ..... نایستادند، گفت: قبول دارم اشکالات زیادی بود و به همه هم وارد بود اما مقدار آن تفاوت دارد. ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در ...
حاشیه های انتخابات به روایت کانال تلگرام - استان24
www.ostannews.com/showpage.aspx?id=183629
Translate this page
حاشیه های انتخاباتی از اردوگاه نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این روزها فراوان هستند. ... گفته می شود مسوولان ستاد محمدباقر سعادت در دشتستان علاقه زیادی به پخش آهنگ های محسن ... *شفیق فرد: با قدرت از دکتر شیخ موسی احمدی حمایت می کنم .... هواداران سید مهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان و کاندیدای دهمین داره انتخابات مجلس شورای ...
کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ / مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس ...
mazandmajles.ir/.../کاندیداتوری-احمدی-نژاد-در-انتخابا...
Translate this page
Jul 3, 2016 - هرچقدر جلوتر برویم صحبت های تندتر خواهید شنید تا به موعد انتخابات برسیم، ... ایمانی درباره رویکرد اصولگرایان در قبال کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: دو نکته .... كالا و بار برای تهرانی‌ها آسان‌تر شد/درخواست پیک موتوری با اینترنت بار ... همسرم قاتل است اما هنوز دوستش دارم · آتش زدن بقایای کشت گندم و جو ممنوع شد ...
زیباکلام:پدیده ای در انتخابات شکل نمی گیرد - حزب توسعه کرمانشاه
tuseah.com/next.aspx?asp=12686
Translate this page
Jun 20, 2016 - در اردوگاه اصولگرایان دو چهره سراغ دارم که اگر وارد عرصه انتخابات شوند می توانند ... این دو چهره محمود احمدی نژاد و سردار قاسم سلیمانی هستند؛ منتهی درباره هر دو نفر ... انتخابات سال 96 شکست دهد لزوما به معنای موفقیت های مشعشع و درخشان ایشان ... «در صورت تصمیم آقای روحانی برای کاندیداتوری در سال 96 و حمایت رهبری ...
رنجبران:سکوت احمدی‌نژاد آرامش قبل طوفان 96 - شهدای ایران
shohadayeiran.com/.../رنجبرانسکوت-احمدی‌نژاد-آرامش-...
Translate this page
محمدحسین رنجبران که زمانی از هواداران محمود احمدی نژاد بوده درباره وی می گوید: احمدی نژاد ... آرامش قبل از طوفان ۹۶ اوست و می گوید: احمدی نژاد می خواهد خودش را تا انتخابات سال ۹۶ ... محمدحسین رنجبران مجری جوانی که در سالهای اخیر بواسطه برنامه های "شناسنامه” و "دیروز ... من شخصا با بسیاری از آدمهای این دو طیف مراوده دارم؛ مثلا آقای تابش خواهرزاده ...
انتظار لاریجانی اَز صدا وَ سیما / درخواست احمدی نژاد از عارف؟ - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../درخواست-احمدی-نژاد-عارف-انتظا...
Translate this page
Jun 11, 2016 - ادعای یِک اصولگرا درباره حضور احمدی نژاد وَ جلیلی در انتخابات ... را بَرای کاندیداتوری دَر انتخابات ریاست جمهوری 96 گرفته اَست وَ امیدوار اَست بتواند دَر این .... ابراز داشت: واقعا در زندگی فردی وَ اجتماعی اَز افراط گری گرفتار خسارت هایِ زیادی شدیم کِه ... تا آنجا کِه اطلاع دارم حقوق مجلس بالاتر اَز دستگاه هایِ دیگر نیست.
منبع : فرارو
www.entiran.ir/content/ref/فرارو/
Translate this page
ادعاي دلواپسان مبني بر عبور اصلاح‌طلبان از روحاني در انتخابات ۹۶ تكذيب شد ... واکنش نامزدهای انتخابات به «بگم بگم!» احمدی‌نژاد ... کرد که این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در صورت کاندیداتوری هاشمی، خاتمی، ... هاشمی: ملاحظاتی دارم ... درخواست‌هاي مردمي براي حضورش در انتخابات گفت: با وجودي كه ارزش زيادي براي دعوت ...
فاضل موسوی: احمدی‌نژاد به عنوان سرپرست وزارت اطلاعات به پرونده هایی ...
www.khabaronline.ir/detail/545266/Politics/parties
Translate this page
Jun 14, 2016 - اما هیات رئیسه مجددا درخواست بررسی تخلفات احمدی نژاد را به کمیسیون اصل نود ارسال کرد ... احمدی‌نژاد به پرونده های درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کرده بود ... بالاخره این قضیه دو رو داره: یکی اینکه یا ایشان اینقدر تخلف کرده و یا اینکه .... یازدهم به تکاپو افتاده اید که تا قبل از انتخابات سال آینده پای ایشان را به زندان ...
پایگاه خبری تحلیلی میدان ۷۲ » احمدی نژاد دو برابر روحانی رای دارد/ آمار ...
72sq.com/news/.../احمدی-نژاد-دو-برابر-روحانی-رای-دارد...
Translate this page
احمدی نژاد دو برابر روحانی رای دارد/ آمار نظر سنجی دانشگاه حامی دولت از انتخابات ۹۶/ شما ... آقایان حسن روحانی و محمود احمدی نژاد کاندیدای انتخابات باشند، به کدام یک رای می دهید؟ .... داد که طرفدار قشر ثروتمند و سرمایه داره و در مواقع حساس حاضره منافع قشر متوسط و ... قطعا انتخابات ۹۶ به مانند انتخابات ۸۸ پرشور خواهد بود و مردم انقلابی و وطن ...
ایران خبر - نظر لاریجانی درباره نامزدی احمدی نژاد
www.irankhabar.ir/.../نظر-لاریجانی-درباره-نامزدی-احمد...
Translate this page
Jun 5, 2016 - لاریجانی در خصوص درخواست فراکسیون امید برای مذاکره جهت پست های هیات رئیسه ... قانون‌گریزی زیادی داشت، به‌طوری که ما در هیأت تطبیق به یک رقم ... نظر لاریجانی در مورد انتخاب مجدد روحانی در سال ۹۶/دولت در مورد اجرای توافق جسورانه تر عمل کند ... رئیس مجلس در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ...
بررسی سبد رأی مشایی ؛ آیا احمدی نژاد ادامه می یابد؟! - آفتاب
aftabnews.ir/.../بررسی-سبد-رأی-مشایی-آیا-احمدی-نژاد-...
Translate this page
تيم انتخاباتي احمدي نژاد گمان مي كنند با دادن وام هاي بلاعوض و هداياي نقدي و غير نقدي ... مرجع و فضاي عمومي جامعه مي سپارند كه لزوماً كانديداي مورد حمايت محمود احمدي نژاد نيست. ... من شخصا اعتقاد دارم فقط آقای خاتمی و در وهله بعد آقای هاشمی میتونن مقابل گروه .... فعالیت احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 کلید خورد/سخنرانی مشایی و ...
نظر دختر اوباما درباره ایرانی ها/ واکنش علم‌الهدی به مواضعش نسبت به ...
www.tabnakesfahan.ir/.../نظر-دختر-اوباما-درباره-ایران...
Translate this page
Jul 13, 2016 - نظر عارف درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات96 ... به سؤالی در خصوص مواضع منتسب به وی در قبال محمود احمدی‌نژاد که اخیراً در ... به صفحه دختر اوباما درخواست های خود را با زبان طنز و مزاح مطرح کردند. .... وی درباره احتمال کاندیداهای 92 در انتخابات 96 گفت: این بستگی به .... در قم دلارهای زیادی علیه حجاب هزینه می‌کنند!
دو خبر بد انتخاباتی احمدی‌نژاد برای روحانی/گزینه‌های جدید برای ریاست ...
diyarmirza.ir/.../من-یک-آقازاده-شفافمدو-خبر-بد-انتخا...
Translate this page
Mar 5, 2015 - حمیدرضا عارف در پاسخ به سوالی در حواشی کاندیدا شدنش در انتخابات ... کلید واژه : احمدی نژادانتخابات 96حسن روحانیخبرگان رهبریرحیم‌پور ازغدیعارف. مطالب مرتبط. مطالب مرتبط. درخواست رسایی برای برکناری روحانی/احمدی‌نژاد در این دوجا می‌تواند ... همه میدونن تهمت های زیادی به دولت قبل زدن گیریم اصلا درست بودایشان ...
توصیه انتخاباتی فتاح به احمدی‌نژاد - شفاف
www.shafaf.ir/.../توصیه-انتخاباتی-فتاح-به-احمدی‌نژا...
Translate this page
Jul 15, 2016 - خدمت به مردم بزرگواری که شخصا به آنها ایمان دارم. ... حرکات و سکنات و وجنات من چطور شائبه ی کاندیداتوری در انتخابات ... وزیر نیرو دولت نهم درخصوص احتمال حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ... به رحال امیدواریم انتخابات آینده مانند همه انتخابات های دیگر پرشور و ... درخواست برخورد جدی رئیس‌جمهوری با حسین فریدون ...
زیباکلام: سردار سلیمانی و احمدی نژاد توان شکست روحانی را دارند
shooshan.ir/.../زیباکلام-سردار-سلیمانی-و-احمدی-نژاد-...
Translate this page
Jul 15, 2016 - رهبر: بنده اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی کنم به آقای ... رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم ادامه داد: ایرادات زیادی از جمله درباره دفتر احمدی نژاد، ... در انتخابات 96 وجود خواهد داشت، تاکید کرد: اینکه روحانی کاندیدای جریان ... زیباکلام نظرش را در خصوص فعالیت های انتخاباتی احمدی نژاد و اینکه ...
علی صوفی درخواست از دولت روحانی؛ فسادهای کلان احمدی‌نژاد را برای مردم ...
www.gilpc.ir/.../علی+صوفی+درخواست+از+دولت+روحان...
Translate this page
احمدی نژاد برای مقابله با روحانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کاندید می شود ... اما باید گفت احمدی نژاد طرفداران زیادی در کشور دارد که انکار انها غیرممکن است ... امروز صبح، احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی برگزار کردند، .... سردار کوثری: احمدی نژاد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری 96 مصمم است/ رد ...
Searches related to احمدی نژاد : درخواست های زیادی برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ دارم

کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 96

زمان انتخابات ریاست جمهوری 96

نظرسنجی انتخابات 96

زمان انتخابات ریاست جمهوری ایران 96

انتخابات ریاست جمهوری سال 96

زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم

تاریخ انتخابات ریاست جمهوری 96

داود احمدی نژاد
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,443
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,806
  • بازدید ماه : 3,806
  • بازدید سال : 137,969
  • بازدید کلی : 2,646,516