loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 154 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

سود مندی سود تقسیمی در تبین  بازدهی سهام  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دسته: حسابداری
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 586 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 159

معمولاً سود به عنوان مبنایی برای محاسبه مالیات ،عاملی برای تدوین سیاست پرداخت سود تقسیمی، راهنمایی برای سرمایه گذاران وتصمیم گیری وعاملی برای پیش بینی به تصور در می آید یکی ازکار بردهای اصلی سود استفاده از آن به عنوان ابزاری برای پیش بینی است که افراد را در امر پیش بینی سودهای و رویدادهای اقتصادی آینده یاری میدهد

قیمت فایل فقط 19,900 تومان

خرید

سود مندی سود تقسیمی در تبین  بازدهی سهام  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 

 

 

چکیده:

 

سود یکی از اقلام مهم واصلی صورتهای  مالی است که در نوشته های مختلف کاربرد های متفاوتی دارد.

 

معمولاً سود به عنوان مبنایی برای محاسبه مالیات ،عاملی برای تدوین سیاست پرداخت سود تقسیمی، راهنمایی برای سرمایه گذاران وتصمیم گیری وعاملی برای پیش بینی به تصور در می آید .یکی ازکار بردهای اصلی سود استفاده از آن به عنوان ابزاری برای پیش بینی است که افراد را در امر پیش بینی سودهای و رویدادهای اقتصادی آینده یاری میدهد . در واقع ثابت شده است که سودهای تقسیمی منتج از سود های گذشته  را میتوان برای پیش بینی سود های آتی بکار گرفت  . همچنین با توجه به مفهوم سود حسابداری در بیانیه شماره یک هیات استاندارد های حسابداری مالی فرض شده که سود حسابداری معیار خوبی برای ارزیابی عملکرد واحد تجاری است و می تواند برای پیش بینی  گر دش آتی نقدی مورد استفاده قرار گیرد . دیگر صاحبنظران فرض می کنند که سود های تقسیمی از لحالظ کلی ، اطلاعاتی مر بوط در مدلهای تصمیم گیری سرمایه گذاران و اعتار دهندگان محسوب می شود .  این پژوهش با در نظر گرفتن محتوای اطلاعاتی سودتقسیمی برای ارزیابی بازدهی  شر کتهای پذیر فته شده در بورس اوراق بهادار تهرا ن در بین سالهای 1383-1387 و بیان رابطه بین سود تقسیمی  و مقدار آن به عنوان  متغیرها ی مستقل و بازدهی سهام به عنوان متغیر وابسته را مورد بررسی قرار میدهد.ا بتد ا متغیر های پژوهش مورد شناسائی قرار گرفته و جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، از داده های بدست آمده از نرم افزار ره آورد نوین و تدبیر پرداز، برای محاسبه متغیر های  پژوهش ،از نرم افزار Excel استفاده شده است. این داده ها جهت آزمون فرضیه ها توسط نرم افزارSPSS   به كمك    آماره- های توصیفی و استنباطی نظیر تحلیل همبستگی، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. از تحقیق نتایج زیر حاصل شده است:

 

نتایج فرضیه اصلی اول:  به این نتیجه رسیدیم كه ضریب همبستگی مثبت ، بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام در بازار سرمایه ایران  وجود دارد و مقدار آن353/0 است ؛كه این ضریب همبستگی به  میزان تقریباًمتوسط بوده و در واقع    متغیر های یاد شده نمی توانند به صورت مستقل عمل كنند و با توجه به ضریب تعیین تعدیل شده به دست آمده كه مقدار آن 118/0 می باشد، نشان می دهد كه 8/11% از تغییرات بازده سهام به سود سال آتی وابسته است و بقیه آن مربوط به متغیر هایی می باشد كه در این پژوهش در نظر گرفته نشده است.

 

نتایج فرضیه اصلی دوم: به این نتیجه رسیدیم كه ضریب همبستگی مثبت در شركت های پرداخت كننده سود، بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام در بازار سرمایه ایران  وجود دارد و مقدار آن402/0 است ؛كه این ضریب همبستگی به میزان نسبتاً متوسط بوده و در واقع    متغیر های یاد شده ،  نمی توانند به  صورت مستقل عمل كنند و با توجه به ضریب تعیین تعدیل شده به مقدار 156/0، نشان   می دهد   كه 6/15% از تغییرات بازده سهام به سود سال آتی وابسته است و بقیه آن مربوط به متغیر هایی   می باشد كه در این پژوهش در نظر گرفته نشده است.

 

نتایج فرضیه اصلی سوم:  به این نتیجه رسیدیم كه ضریب همبستگی مثبت در شركت هائی كه سود بیشتری پرداخت می كنند بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام در بازار سرمایه ایران  وجود دارد و   مقدار آن410/0 است. ؛كه این ضریب همبستگی به میزان نسبتاً متوسط بوده و در واقع متغیر های یا د  شده نمی توانند به صورت مستقل عمل كنند و با توجه به ضریب تعیین تعدیل شده به دست آمده كه مقدار آن 160/0   می باشد، نشان می دهد كه تنها 16% از تغییرات بازده سهام به سود سال آتی وابسته است و بقیه آن مربوط به متغیر هایی می باشد كه در این پژوهش در نظر گرفته نشده است . لذا نتایج این  تحقیق با نتایج تحقیفات آقای لینتر در سال 1936 وآقای والتر در سال 1973 که بیان میکنند رابطه مثبتی بین سود سال آتی وتغیرات سود سال جاری وجود دارد و با فرضیه علامت دهی سود مطابقت و سازگاری دارد، همچنین با نتایج حاصل از تحقیقات و با مستندات ارائه شده در چارچوب نظری تحقیق و ادبیات مالی در تضادنمیباشد.

 

 

 

 مقدمه:

 

موضوع سیاست تقسیم سود همواره به عنوان یکی از بحث انگیز ترین مباحث علم مالیه مطر ح  بوده است   به طوری که علاقه اقتصاد دانان قرن حاضر وبش از  پنج ده اخیر را به خود معطوف کرده و موضوع       الگو های نظری جامع وبررسیهای تجربی بوده است . تقسیم سود از دو جنبه مهم قابل بحث است  ، از یک نظر تقسیم سود عاملی اثر گذار بر سرمایه گذاری های پیش روی شرکتهاست ، هر قدر سود  بیشتری  تقسیم گردد ، منابع داخلی شرکت ، به منظور اجرای پروژه های سرمایه گذاری ، کمتر خواهد شد و نیاز به منابع خارج از شرکت بیشتر می شود که این عامل می تواند برقیمت سهام شرکتها در آینده تاثیر داشته باشد . از این ر و مدیران ( با هدف حداکثر کردن ثروت سهامداران ) هموار ه باید بین علایق  مختلف سهامداران   تعادلی بر قرار نمایند ، تا هم  فرصتهای سود آور سرمایه گذاری را از دست نداده باشند  وهم  سود  نقدی مورد نیاز برخی از سهامداران را بپر دازند. بنابر این تصمیمات تقسیم سود که از سوی مدیران شرکتها اتخاذ می شود بسار  حساس و با  اهمیت   است ، از سوی  دیگر  واحدهای انتفاعی  می توانند سود خالص سالانه خود را به مصرف پرداخت سود سهام به سهامداران برساند  ویا وجوه آنرا برای مقاسد دیگر نظیر بازپرداخت بدهی ها و یا تامین مالی سرمایه گذاری های  جدید مورد استفاده قرار دهند . پرداخت سود سهام به صاحبان سهام عادی یکی از راههایی  است که شرکت می تواند  بدان وسیله مستقیماً بر ثروت سهامداران اثر بگذارد ، به این دلیل موضوع پرداخت سود  و میزا ن سود تقسیمی یکی از علایق سهامدارا ن فعلی و سرمایه گذاران آتی می باشد  .  مهمترین  دلیل مطالعه حاضر کمک  به سرمایه گذاران  ، مدیران  وفعا لان بازا ر سرمایه  در سوق دادن سرمایه ها ومنابع مالی در شرکتهای که بازدهی بهتری ازاین منابع حاصل میکنند ، می باشد . این پژوهش از نوع پژوهش های كاربردی بوده و بر مبنای روش و ماهیت در  طبقه بندی  تحقیقات   همبستگی  قرار می گیرد و با استفاده از رگرسیون ساده و چند متغیره  به بررسی میزان رابطۀ همبستگی بین سود تقسیمی و بازدهی سهام  پرداخته است. . یافته های پژوهش حاضر ادعا دارد كه  رابطه بین سود تقسیمی و بازدهی سهام  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس ارواق بهادار تهران در بین سالهای  1387-1383  بصورت خطی بوده و همبستگی بیشتری بین  این دو در شرکتهایی که سود تقسیم می کنند  وجود دارد . همچنین همبستگی بین سود تقسیمی  وبازدهی سهام درشرکتهای که سود بیشتری تقسیم می کنند،  بیشتر  می باشد.   نتایج این تحقیق با نتایج تحقیفات آقای لینتر در سال 1936 وآقای والتر در سال 1973 که بیان می کنند رابطه مثبتی بین سود سال آتی وتغیرات سود سال جاری وجود دارد و با فرضیه علامت دهی سود مطابقت و سازگاری دارد، همچنین با نتایج حاصل از نتایج تحقیقات آقایان چون چنا چنگ وپراوین کومار که شواهدی رابرای فرضیه علامت دهی سود تقسیمی ارائه دادند و به این نتیجه رسیدند که همبستگی  مثبتی بین تغیرات سود تقسیمی جاری و سود های آتی وبازده حقوق صاحبان سهام در شرکتهای بورس نیویورک در بین سالهای 1974 تا 1979 وجود دارد ، مطابقت دارد  وبا مستندات ارائه شده در چارچوب نظری تحقیق و ادبیات مالی در تضاد نمی باشد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:

 

چکیده 1

 

مقدمه 2

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

1 -1)مقدمه  6

 

2-1(بیان مسئله    7

 

3-1 ( اهمیت وضرورت انجام تحقیق 8

 

4- 1( اهداف تحقیق 9

 

  5-1) چار چوب نظری تحقیق     10

 

6-1)مدل تحقیق وشیوه اندازه گیری متغیرها   11

 

7-1) فرضیه های تحقیق    13

 

8-1) تعریف واژه ها واصطلاحات تحقیق   14

 

 

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

 

 

 

1-2)مقدمه   21

 

2-2)محدودیت ها وعوامل موثر بر سیاست های تقسیم سود     21

 

1-2-2)وضعیت نقدینگی     21

 

1-2-2) د سترسی شرکت ها به بازار های پول وسرمایه 21

 

3-2-2)محدودیت های قرار دادهای استقراض     22

 

4-2-2)محدودیت های قانونی 23

 

5-2-2)سود آوری و فرصت های سرمایه گذاری    23

 

6-2-2)مالیات 23

 

7 -2-2)نیاز سهامداران   23

 

3-2)دلایل پرداخت سود سهام 24

 

4-2)روشهای پرداخت سود سهام    25

 

  1-4-2)پرداخت سود سهام به صورت وجه نقد   25

 

2-4-2)سود سهمی    26

 

5-2)شیوه پرداخت سود سهام در ایران   26

 

6-2)سیاست های متداول تقسیم سود 28

 

1-6-2 )نسبت سود تقسیمی ثابت   28

 

2-6-2)پرداخت سود ثابت   28

 

3-6-2)پرداخت منظم سود ثابت بعلاوه یک مبلغ اضافی  29

 

7-2)نظریه های مختلف درباره سیاست پرداخت سود سهام      29

 

8-2)مکاتب فکری در مورد تقسیم سود    30

 

1-8-2)نظریه ارتباط سیاست های تقسیم سود با قیمت سهام   31

 

2-8-2)فرضیه نامربوطی سود سهام ـ فرضیه مودیلیانی و میلر      44

 

9 -2)فرضیه علامت دهی  سود سهام 47

 

10-2)بازده  48

 

1-10-2)انواع بازده 49

 

1-1-10-2)بازده کمی 49

 

2-1-10-2 ) بازده کیفی    53

 

2-10-2) نرخ بازده مورد انتظار ونرخ بازده واقعی   54

 

1-2-10-2)نرخ بازده مورد انتظار 55

 

2-2-10-2)نرخ بازده واقعی سهام (روش اول )   56

 

3-2-10-2)نرخ بازده واقعی سهام (روش دوم )   56

 

11-2)بازده وریسک مجموعه اوراق بهادار ( پرتفوی ) 59

 

12-2) ارزش اطلا عات حسابداری از دیدگاه سرمایه گذاران   60

 

13-2) الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای وبازده مورد انتظار    60

 

14-2) بررسی تجربیات گذشته     62

 

1-14-2)تحقیقات خارجی     62

 

1-1-14-2) تحقیقات لینتنر 63

 

2-1-14-2)تحقیق علامت‌دهی با سودهای تقسیمی    65

 

3-1-14-2 )خلاصه تحقیق چون ـ چیاچنگ، پراوین كومار، كا. سیوارا ماكریشنان    70

 

2-14-2) تحقیقات داخلی    74

 

1-2-14-2) تحقیقات دکتر علی جهانخانی و محسن صمد زاده    74

 

2-2-14-2) تحقیقات دکتر ایرج نو روش وکوروش امانی  75

 

3-2-14-2) دکتر نقی بهرام فر وتحقیقات کاوه مهرانی 76

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

 

3 -1) مقدمه 82

 

2-3 )روش تحقیق    82

 

3-3 )جامعه مطالعاتی     83

 

4-3) قلمرو تحقیق  84

 

1-4-3) قلمرو  مکانی تحقیق     84

 

 2-4-3 قلمرو زمانی تحقیق 84

 

3-4-3 )قلمرو موضوعی تحقیق     84

 

5-3) روش های جمع آوری اطلاعات  84

 

6-3) روش تجزیه و تحلیل  اطلاعات 85

 

1-6-3( تحلیل همبستگی پیرسون و رگرسیون ساده خطی  85

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها

 

1-4) مقدمه  91

 

2-4 ) شاخص های توصیفی متغیرها 91

 

3-4) روش آزمون فرضیه ها ی تحقیق     93

 

4-4 ) تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق 94

 

1-4-4) بررسی فرض نرمال بودن متغیرها 95

 

2-4- 4 )خلاصه تجزیه وتحلیل ها به تفکیک هرفرضیه   96

 

1-2-4-4)تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی اول     96

 

 2-2-4-4)تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی دوم    100

 

3  -2-4-4)تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی سوم   111

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

 

1-5 )مقدمه  127

 

2-5 )ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها 127

 

1-2-5)نتایج فرضیه اصلی اول    128

 

2-2-5)نتایج فرضیه اصلی دوم    128

 

3-2-5)نتایج فرضیه اصلی سوم    129

 

3-5) نتیجه گیری کلی تحقیق     131

 

4-5) پیشنهادها    131

 

1-4-5) پیشنهاد هایی مبتنی بر یافته های فرضیات پژوهش         132

 

2-4-5) پیشنهادهایی  برای پژوهش های آتی    132

 

5-5 )محدودیت های تحقیق 133

 

 

 

فهرست نمودار ها و جداول :

 

نگار 1-4 : شاخص های توصیف کننده متغیرها تحقیق ، شاص های مرکزی ،   92

 

شاخص های پراکندگی و شاخص های شکل توزیع (statistics)

 

نگاره 2-4 : آزمون کالموگراف – اسمیرنوف (k-s)      95

 

نگاره شماره ( 3-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین  96

 

 ، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین – واتسون

 

نگاره شماره (4-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA)      97

 

نگاره شماره (5-4): ضرایب معادله رگرسیون(coefficients)      98

 

 بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نمودار شماره (6-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون 99

 

نمودار شماره (7-4) : خط و معادله رگرسیون بین سود سال  99

 

 آتی (Et+1) بازده سهام Rt

 

نگاره شماره (8-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ، 101

 

 ضریب تعیین تعدیل شده وآزمون دوربین واتسون بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام   

 

نگاره شماره (9-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA)      102

 

نگاره شماره ( 10-4) : ضرایب معادله رگراسیون (Coefficients) 103

 

بین سود سال اتی و بازده سهام

 

نمودار شماره (11-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون      104

 

نمودار شماره (12-4) : خط و معادله رگرسیون بین سود سال آتی   105

 

 (Et+1) و بازده سهام (Rt)

 

نگاره شماره (13-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ، ضریب تعیین تعدیل 106

 

 شده و آزمون دوربین واتسون بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام

 

نگاره شماره (14-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA)    107

 

 بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نگاره شماره (15-4) : ضرایب معادله رگرسیون (coefficients)    108

 

بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نمودار شماره ( 16-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون     109

 

نمودار شماره (17-4) : خط و معادله رگرسیون بین سود سال آتی   110

 

 (Et+1) و بازده سهام (Rt)

 

نگاره شماره (18-4) : خلاصه یافته های حاصل از بررسی دو فرضیه  111

 

 فرعی الف و ب و فرضیه اصلی اول

 

نگاره شماره ( 19-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ، ضریب تعیین 112

 

 تعدیل شده و آزمون دوربین واتسون بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام

 

نگاره شماره (20-4) : تحلیل واریانس رگرسیون 113

 

 (ANOVA) بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نگاره شماره (21-4) : ضرایب معادله رگرسیون 114

 

 (coefficients) بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نمودار شماره (22-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون 115

 

نمودار شماره( 23-4) : خط و معادله رگرسیون بین سود سال آتی و بازده سهام 116

 

نگاره شماره ( 24-4) : ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ، ضریب تعیین      117

 

تعدیل شده و آزمون دوربین واتسون بین دو متغیر سود سال آتی و بازده سهام

 

نگاره شماره (25-4) : تحلیل واریانس رگرسیون (ANOVA)     118

 

نگاره شماره (26-4) : ضرایب معادله رگرسیون (coefficients)   119

 

 بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نمودار شماره (27-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای   120

 

معادله رگرسیون بین سود سال آتی و بازده سهام

 

نمودار شماره ( 28-4) : خط و معادله رگرسیون بین سود سال آتی و بازده سهام 121

 

نگاره شماره (29-4) : خلاصه یافته های حاصل از بررسی دو فرضیه فرعی ج  و د  122

 

نگاره شماره (30-4) : برازش رگرسیون چند گانه از متغیرهای تحقیق     123

 

نگاره شماره (31-4) : خلاصه یافته های رگرسیون چند گانه به روش Enter   124

 

شکل 2-1 ـ عایدات ، سرمایه گذاری و منابع مالی جدید     36

 

جدول 2-1 مراحل محاسبه تا پرداخت سود سهام  37

 

 

 

عنوان: سود مندی سود تقسیمی در تبین  بازدهی سهام  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 

فرمت: doc

 

تعداد صفحات:159

قیمت فایل فقط 19,900 تومان

خرید

برچسب ها : سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , سودمندی سود تقسیمی   , ارزش بازار به دفتری , تغییرات سود هر سهم , تغییرات سود آتی , بازده حقوق صاحبان سهام , پایان نامه , پروژه حسابداری , پژوهش , محاسبه مالیات , پایان نامه , پروژه حسابداری , پژوهش , محاسبه مالیات , پایان نامه حسابداری , حسابداری , دانلود پایان نامه حسابداری , مقاله , تحقیق , پروژه


Google
About 11,600 results (0.79 seconds)
Search Results
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشد-سود-مندی-سود-تق/
Translate this page
May 6, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. استاد راهنما : دکتر مجید زنجیردار ... 1-8-2)نظریه ارتباط سیاست های تقسیم سود با قیمت سهام 31. 2-8-2)فرضیه نامربوطی سود سهام ... 11-2)بازده وریسک مجموعه اوراق بهادار ( پرتفوی ) 59. 12-2) ارزش اطلا عات حسابداری از ...
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در ...
projenab20.rozblog.com/.../-سود-مندی-سود-تقسیمی-د...
Translate this page
Jun 11, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دسته: حسابداری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل:…, سود مندی سود ... 1-8-2)نظریه ارتباط سیاست های تقسیم سود با قیمت سهام 31.
پایان نامه سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکت های ...
cmpeng.ir/?p=106193
Translate this page
Jun 10, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... 1-8-2)نظريه ارتباط سياست هاي تقسيم سود با قيمت سهام 31 ... 11-2)بازده وریسک مجموعه اوراق بهادار ( پرتفوی ) 59 .... ادعا دارد كه رابطه بین سود تقسیمی و بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس ارواق بهادار تهران در بین ...
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در ...
takrom.com/?p=48760
Translate this page
Jun 6, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. ۱۶۰ صفحه در قالب word. فهرست مطالب: چکیده 1.
پایان نامه سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکت های ...
mohandesfile.blogsky.com/.../پایان-نامه-سود-مندی-سود...
Translate this page
May 8, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... 1-8-2)نظریه ارتباط سیاست های تقسیم سود با قیمت سهام 31 ..... علیرغم وجود تمامی نواقص در ساختار بورس اوراق بهادار تهران و همچنین عدم ...
پایان نامه سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای ...
payannamedl.ir/پایان-نامه-سود-مندی-سود-تقسیمی-در-...
Translate this page
Jun 23, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. استاد راهنما : دکتر مجید زنجیردار .... ۱۱-۲)بازده وریسک مجموعه اوراق بهادار ( پرتفوی )… .... آتی (Et+1) بازده سهام Rt. نگاره شماره (۸-۴) ...
[XLS]مدیریت مالی
sbu.ac.ir/.../مدیریت%20مال...
Translate this pageShahid Beheshti University
3, 1, شیخی ،علی, 1374, جهانخانی،علی, بررسی تاثیر تصمیمات مدیریت ریسک سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران, 7 ... بررسی رابطه شاخص های ریسک عدم نقدشوندگی و مازاد بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران, 431 .... عکس العمل بازار به تغییر در روند سود تقسیمی شرکتها شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران, 865.
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در ...
txblog.ir/.../سود+مندی+سود+تقسیمی+در+تبین+بازده...
Translate this page
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... 1- بورس اوراق بهادار، 2- بورس کالا، 3- بورس ارز 4- بورس اوراق مشتق. 2- بورس اوراق ... ارزیابی عملكرد مالی بانكهای پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[XLS]ليست مقالات قابل چاپ
accounting92.um.ac.ir/uploading/.../Ghabel_chap.xls
Translate this page
1, ردیف, کدمقاله, عنوان مقاله, نویسنده/نویسندگان .... 36, 35, 243, بررسي ارتباط بين اعلان سود با بازده غيرعادي و نقدشوندگي سهام ... 47, 46, 278, طراحي و تبيين مدل ارزيابي سهام در بورس و اوراق بهادار تهران با رويكرد .... 117, 116, 473, بررسي رابطه ي سود تقسيمي و اهرم مالي بر نگهداري وجه نقد در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق ...
[PDF]Archive of SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/4003713890708.pdf
Translate this page
ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻮدن ﺳﻄﻮح و اﺟﺰاء ﺳﻮد ﮔﺰارش ﺷﺪه ﺑﺮاي ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ارزش ﺷﺮﮐﺖ. دﮐﺘﺮ. ﻫﺎﺷﻢ وﻟﯽ ﭘﻮر. 1. وﻫﺎب رﺳﺘﻤﯽ ... و اﺟﺰاء ﺻﻮرت ﺳﻮد و زﯾﺎن، ﺑﺮاي ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎي ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ. ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان را ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽ. ﮐﻨﺪ. ... اﯾﻦ اﺟﺰاء ﺗﻮان ﺑﯿﺸﺘﺮي را ﺑﺮاي ﺗﺒﯿﯿﻦ و ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ... رﻗﻢ ﺳﻮد ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﺑﺎ ﺗﻐﯿﺮات ﻗﯿﻤﺖ و ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم. ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺷﺪه. اﻧﺪ. از ﻧﻮآوري. ﻫﺎي ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ آﻧﺴﺖ، ..... اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺳﻮد ﺗﻘﺴﯿﻤﯽ، ارزش دﻓﺘﺮي و ﺳﻮد ﺧﺎﻟﺺ.
رابطه بین کیفیت سود (پراکندگی سود) و بازده سهام
faar.iauctb.ac.ir/article_514028.html
Translate this page
by دستگیر - ‎2015
... رابطه بین پراکندگی سود و بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران بررسی شده است. ... واژه‌های کلیدی: بازده سهام، پراکندگی سود، سودآوری، رشد شرکت، اندازه شرکت. 1- مقدمه ... کیفیت سود به توانایی سود گزارش شده در انعکاس سود واقعی، سودمندی در پیش ... آیا پراکندگی سود بر بازده سهام شرکت‌های پذیرفته در بورش اوراق بهادار تهران موثر ...
پایان نامه بررسی سود مندی سود تقسیمی در تبیین بازدهی سهام در ...
shanoo.shiktarinha.xyz/.../پایان+نامه+بررسی+سود+من...
Translate this page
فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال ... دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 24 کیلوبایت تعداد ...
[PDF]ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي اراﺋﻪ ﺷﺪه ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ
www.pro.uploadpa.com/?file=139161481680918...
Translate this page
1. ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎي اراﺋﻪ ﺷﺪه. ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ .1. ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺗﻮان ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي ﺳﻨﺘﯽ و ﻧﻮﯾﻦ در ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد .2. اراﯾﻪ ﻣﺪل ﺑﺮاي ... ﺎﻟﯽ و ﻧﺮخ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان .13. اراﯾﻪ ﻣﺪﻟﯽ ... ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان .41. ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﻮدﻣﻨﺪي اﻃﻼﻋﺎت ﺟﺮﯾﺎن ﻫﺎي ﻧﻘﺪي، ﺳﻮدآوري و ﺳﻮد ﺗﻘﺴﯿﻤﯽ.
Accounting and Auditing - موضوعات پایان نامه ارشد حسابداری
www.behzad865.blogfa.com/post/3
Translate this page
بررسی رابطه ریسک نظام مند و رشد سود شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی رابطه میزان سهام شناور آزاد با نرخ بازده سهام شرکت هاي بورس اوراق بهادار تهران ... سودآوري و سود تقسیمی (آزمون تجربی شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق ... بررسی و تبیین رابطه ترکیب سهامداران با تقارن اطلاعات و سودمندي معیارهاي حسابداري عملکرد.
[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺗﻮان ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺣﺴﺎﺑﺪار - دانش مالی تحلیل اوراق بهادار
jfksa.srbiau.ac.ir/article_4871_171d67bcee5939da700...
Translate this page
by رهنمای رودپشتی - ‎2011
1. ﻣﺤﻤﺪﺣﺎﻣﺪ ﺧﺎﻧﻤﺤﻤﺪي. 2. ﭼﮑﯿﺪه. در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ اﺛﺮ ﻧﻮﺳﺎﻧﺎت درﺻﺪ ﺳﻮد ﺗﻘﺴﯿﻤﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم. ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ ... ﺷﺮﮐﺖ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان ..... ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ و ﺳﻨﺘﯽ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻋﻤﻠﮑﺮد.
کارشناسی ارشد حسابداری ورودی1391 - موضوعات پایان نامه ارائه شده ارشد ...
arshad1391yasuj.blogfa.com/post/2
Translate this page
موضوعات پایان نامه هاي ارائه شده کارشناسی ارشد 1. مقایسه توان تبیین معیارهاي ... بررسی رابطه میزان سهام شناور آزاد با نرخ بازده سهام شرکت هاي بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی سودمندي اطلاعات جریان هاي نقدي، سودآوري و سود تقسیمی (آزمون تجربی شرکت هاي ... بررسی نوع مدیریت سود در شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مشاهده مقاله - سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران
https://journals.ut.ac.ir/article_35522.html
Translate this page
by اسعدی - ‎2013
ارزیابی عملکرد شرکت ها، فرآیندی است که به سهامداران و سرمایه گذاران در اتخاذ ... معیارهای سنّتی، مانند بازده حقوق صاحبان سهام، سود خالص پس از کسر مالیات و سود هر سهم بر ... مربوطه، برای نمونه ای شامل 140 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بین ... 1استادیار مدیریت مالی، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، ایران.
موسسه خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی--مقالات حسابداری دانشگاه تهران-
www.armanpardaz.com/.../مقالات-حسابداری-دانشگاه-ت...
Translate this page
شناسایی رویکردهای کارا و فرصت طلبانۀ مدیریت سود در سطوح کیفیت سود. فصلنامه .... تبیین تأثیرات گسترش نفوذ ICT بر توسعه اجتماعی ... بررسی رابطه ی درصد سود تقسیمی و حجم معاملات در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران .... پیش‌بینی بازده سهام با استفاده از نسبت های حسابداری با رویکرد شبکه‌های عصبی.
موضوع مقاله : سیاست تقسیم سود - حسابداری وحسابرسی ومالیاتی ...
ezatmakiani.blogfa.com/post/3
Translate this page
حسابداری وحسابرسی ومالیاتی وپولشویی - موضوع مقاله : سیاست تقسیم سود - تازه های ... 1- چکیده. سود تقسیمی یکی از موضوعاتی است که از دیرباز مورد توجه سهامداران و پژوهشگران .... چون نرخ بازده براساس قيمت بازار سهام محاسبه مي شود. ..... بدهی) و تقسیم سود در 66 شرکت از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره ...
بررسی توان فزآینده سود شرکت اصلی در مقایسه با سود فرعی در پیش ...
jera.alzahra.ac.ir/article_639_391.html
Translate this page
by قیطاسی - ‎2015
پیش بینی سود تلفیقی در ارزیابی شرکت اصلی اطلاعات سودمندی را فراهم می‌کند، ... جامعه آماری تحقیق کلیه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره ... بجای شناخت رابطه همزمان اطلاعات حسابداری با بازده سهام، باید بر پیشبینی سود باشد. ... نتایج آنان حاکی از آن است که سود فرعی در تبیین سود تلفیقی آتی پایداری ...
[PDF]اصل مقاله (1274 K)
qjma.atu.ac.ir/article_1674_fa4e3038f57764abaa147f...
Translate this page
by حساس یگانه - ‎2015
ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻲ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺎﺯﺩﻩ ﺳﻬﺎﻡ ﺩﺭ ﻣﺪﻟﻲ ﻛﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﺮﺍﺯﻧﺎﻣﻪ ﺩﺭﻛﻨﺎﺭ ﺳﻮﺩ ... ﺷﺮﻛﺘﻬﺎ. ﻱ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ. ﺗﻌﺪﺍﺩ. ﺷﺮﻛﺘﻬﺎ. ﻱ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘ. ﻪ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﻭ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻓﺮﺍﺑﻮﺭﺱ، ﺑﻮﺭﺱ ﻛﺎﻻ ﻭ ﻏﻴﺮﻩ ﺭﺍ ﻧﺎﻡ.
مجموعه مقالات مربوط به بازده ای سهام - مرکز تخصصی پارسیان
parsiantc.ir/essay.php?action=view...بازده...سهام
Translate this page
... ویژه) 1 : بررسي رابطه بين متغيرهاي حسابداري و بازده سهام به تفكيك صنايع در شركت ... تقسيمي با بازده سهام شركت ها 3 : بررسي رابطه بين كيفيت سود (پايداري سود)، ... سود بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 34 : تاثیر ... بازده سهام 37 : سودمندي استراتژي تجزيه و تحليل بنيادي در كسب بازده غيرعادي ...
[PDF]فصلنامه حسابداري مالي/ سال اول/ شماره1/ بهار88/ صفحات 1-19
www.qfaj.ir/files/.../alirj1358-A-10-54-6-2f1bb31.pdf
Translate this page
مطلوب خود، كه نزدیک نرخ بازده بازار است، دست یابند )راعی و. تلن. گی، ... آیا در ارزشیابی سهام شركت ها، بین سه مدل سود تقسیمی تنزیلی، مدل سود باقیمانده. تنزیلی و مدل ... سود. مندی را در این رابطه .... ن زیادی با انجام مطالعات گسترده به تعریف و تبیین جریان .... شركت از شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره. 1939.
انجام پروژه - انجام پایان نامه
mamsinco.com/viewnews.aspx?id=1112&name...
Translate this page
1. مقایسه توان تبیین معیارهاي سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد. 2. ارایه مدل براي پیش بینی .... بررسی نوع مدیریت سود در شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی و تبیین رابطه ترکیب سهامداران با تقارن اطلاعات و سودمندي معیارهاي حسابداري عملکرد .... رابطه بین نسبت هاي سود آوري و بازده سهام در بازار بورس تهران
magiran.com: فصلنامه تحقيقات حسابداري و حسابرسي، شماره 14
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5623...14
Translate this page
1 حسابداري ... اطلاعاتي در تصميمات ساختار سرمايه شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران .... 0/07 از تغييرات نرخ بازده دارايي ها به وسيله درصد تملك خصوصي قابل تبيين است. ... بررسي اثر ترانسيلوايا بر روي بازدهي و حجم معاملات سهام ... سود تقسيمي هر سهم DPS در ارزيابي عملكرد شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق ...
[DOC]شواهدی از بورس اوراق بهادار - دانش حسابرسی
danesh.dmk.ir/.../admin-A-10-1-47-1a3240a.docx
Translate this page
این پژوهش، اثر ساختار هیأت‌مدیره1 و مالکیت نهادی بر کیفیت گزارشگری مالی را از .... آنان ویژگی‌های هیأت‌مدیره و ساختار مالکیت شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... جامعه مورد بررسی شامل کلیه شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در .... سود سهام، سود تقسیمی، اندازه شرکت (لگاریتم اندازه بازار)، کل دارایی‌ها، بازده ...
مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران - سیویلیکا
www.civilica.com/Papers-IAAC11=یازدهمین-همایش-مل...
Translate this page
نمایش و دانلود مقالات یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران. صفحه. 1, 2. از ۲. ۱. ... مالکیت عمومی بر کیفیت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (فول ... اثر اندازه شرکت بر نوسانات غیر سیستماتیک بازده سهام هر شرکت در بورس اوراق بهادار .... حسابرسی بر ارزیابی عملکرد مدیریت در تبیین ارزش ایجاد شده برای سهامداران ...
حسابدار - موضوعات پایان نامه ارشد حسابداری
hesabdaran90.blogfa.com/post/4
Translate this page
موضوعات پایان نامه ارشد حسابداری. 1. مقایسه توان تبیین معیارهاي سنتی و نوین در ... نسبت هاي مالی و نرخ بازده سهام شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی رابطه ریسک نظام مند و رشد سود شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی سودمندي اطلاعات جریان هاي نقدي، سودآوري و سود تقسیمی (آزمون تجربی شرکت هاي ...
رشته حسابداری : قسمت سوم لیست پایان نامه های دانلودی | مرجع دانلود پایان ...
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حسابداری
Translate this page
Nov 7, 2015 - ... سهام و رشد درآمد در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پایان ... پائان نامه ارشد:سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای ...
دانلودپایان نامه : سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای ...
www.maghaleyab.com/.../دانلودپایان-نامه-سود-مندی-س...
Translate this page
Feb 21, 2016 - سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار; مقدمه: موضوع سیاست تقسیم سود همواره به عنوان ... یافته های پژوهش حاضر ادعا دارد که رابطه بین سود تقسیمی و بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس ارواق بهادار تهران در بین سالهای ۱۳۸۷-۱۳۸۳ .... آتی (Et+1) بازده سهام Rt.
[PDF]مشخصات فردي: نام: محمد حسين خانوادگي: نام ستايش آخرين مدرك تحصيلي ...
directory.manhesabdaram.com/.../resume-139797828...
Translate this page
بررسي تأثير كيفيت افشا بر نقد شوندگي سهام. و هزينه سرمايه. شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... رابطه بين محافظه كاري مشروط و غير مشروط با ميزان پيش بيني سود ... بورس اوراق بهادار تهران. م. طالعات. تجربي حسابداري مالي. 36:1-21. -۸. ستايش م .... بررسي سودمندي ميزان سود تقسيمي بر .... بيني بازده سهام شركت.
رایگان - جدیدترین-موضوعات-پایان-نامه-ارشد-حسابداری رایگان +فروش ...
sadegimorteza.persianblog.ir/tag/رایگان
Translate this page
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق ... سود هر سهم و بازده غیر عادی سهام شرکت های جدیدالورود در بورس اوراق بهادار تهران.
پایان نامه سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای ...
yh3-ba.crawlblog.ir/.../پايان+نامه+سود+مندی+سود+تق...
Translate this page
Jun 20, 2016 - سود مندي سود تقسيمي در تبين بازدهي سهام در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس ... فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه .3 بیان ... بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته ضعیف‌ترین کارنامه در سال جاری را رقم زد.
سامانه ملی جزوات دانشگاهی پیام نور
www.ahpnu.blogfa.com/
Translate this page
1-جزوات جامع تئوریهای مدیریت به تفکیک دانشگاه آزاد و سرارسی ... بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس ...
بررسی عکس العمل بازار سهام نسبت به اعلامیه های سود نقدی در بورس اوراق ...
mihandocs.com/40584---بررسی-عکس-العمل-بازار-س...
Translate this page
May 17, 2016 - جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلية شرکت های پذیرفتهشده. ... عنوان مقاله : " بررسی عکس العمل بازار سهام نسبت به اعلامیه های سود نقدی در بورس اوراق بهادار تهران" ... فهرست مطالب. عنوان صفحه. فصل اول: کلیات تحقیق. 1-1مقّدمه. ...... سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق ...
دریافت موضوعات ارائه شده پروپوزال و پایان نامه رشته حسابداری
www.bargozideha.com/.../2gov3tjw-دریافت-موضوعات...
Translate this page
ارتقای تبیین بازده مورد انتظار مدل سه عاملی فاما و فرنچ با استفاده از بهره وری ... بررسی نوع مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی و تبیین رابطه ترکیب سهامداران با تقارن اطلاعات و سودمندی معیارهای .... رابطه بین سود هر سهم، سود تقسیمی و سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ...
[DOC]word دریافت فایل
yektamohaseb.com/.../تدوین-مدل-پیش‌بینی-سود-با-ا...
Translate this page
از اينرو سرمايه گذاران مي توانند از متغير سود هر سهم با روش آماري هموارسازي نمائي ... شاخص «سودمندي در پيش بيني» با بكارگيري اطلاعات حسابداري براي ايجاد ... اين اجزا شامل روند[1]، تغييرات ادواري [2]، نوسانات فصلي[3] و تغييرات پسماند .... در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و ساير استفاده كنندگان ذينفع مي باشد.
یوز - آخرین مطالب ضریب همبستگی
www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15...
Translate this page
پایان نامه سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس ... در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد ... مسیولیت اجتماعی با عملکرد مالی و غیر مالی شرکت دسته: مدیریت بازدید: 1 بار ...
سود هر سهم - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?q=سود+هر+سهم...3...
Translate this page
< قبلی 1 2 3 4 5 بعدی >> ... متعلق به هر سهم در پیش بینی سود تقسیمی هر سهم در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... و مناسب در این زمینه، نیازمند اطلاعات سودمندی هستند که آن‌ها را در اخذ بهترین تصمیم یاری رساند. ... بررسی قدرت توضیحی ارزش دفتری و سود خالص در تبیین قیمت سهام در صنایع مختلف .... بازده سهام (3).
هوشنگ کاتورانی حسابداری - موضوعات پایان نامه های حسابداری
katorane.blogfa.com/post/23
Translate this page
موضوعات پایان نامه های حسابداری. 1. مقایسه توان تبیین معیارهاي سنتی و نوین در ... بین نسبت هاي مالی و نرخ بازده سهام شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی رابطه ریسک نظام مند و رشد سود شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی سودمندي اطلاعات جریان هاي نقدي، سودآوري و سود تقسیمی (آزمون تجربی شرکت هاي ...
اسلامی بیدگلی، غلامرضا - شخصيت ها
abnews.ir/fa/vip/8
Translate this page
1 بررسي رابطه بين نسبت بدهي و سود بر سهام شركت ها , زهرا برزويي ۷۱۱1 , ... 30 تحليل و تبيين نظام کنترل مالي موجود در بخش عمومي كشور شناخت نارسائي و مشكلات عدم دستيابي ... 3۱ بررسي تاثير سود تقسيمي و سود شركت بر بازده ... , بهزاد احمدي ۷۱13 , ... سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران , داود شاهسونی , ۷۱11
اطلاعاتی در رابطه با بورس - درباره ی ما
word041.ir/post/اطلاعاتی-در-رابطه-با-بورس.html
Translate this page
موضوعات پایان نامه هاي ارائه شده کارشناسی ارشد 1. مقایسه توان تبیین معیارهاي سنتی و ... بررسی رابطه ریسک نظام مند و رشد سود شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی رابطه میزان سهام شناور آزاد با نرخ بازده سهام شرکت هاي بورس اوراق بهادار تهران ... نقدي، سودآوري و سود تقسیمی (آزمون تجربی شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق
كارشناسي ارشد و دکتری حسابداری - پایان نامه های کارشناسی ارشد حسابداری
vahid-salimi.blogfa.com/post/373
Translate this page
1. موانع بكارگيري گزارشگري مسئوليتهاي اجتماعي در شركتهاي پذيرفته شده در ... بررسی علل امتناع شرکتهاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از .... سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.
پایان نامه بررسی سود مندی سود تقسیمی در تبیین بازدهی سهام در ...
project-roz.sagacity.ir/page-1176084.html
Translate this page
پایان نامه بررسی سود مندی سود تقسیمی در تبیین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در 116 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فهرست مطالب ...
[PDF]اصل مقاله
jak.uk.ac.ir/article_118_c5492f7a60e31735b1604160...
Translate this page
ﮔﻴﺮد . ﺗـﺼﻤﻴﻤﺎت. ﺗـﺄﻣﻴﻦ ﻣـﺎﻟﻲ. ﺑـﺴﻴﺎري از ﺷـﺮﻛﺘﻬﺎ ﺑـﻪ. ارزش ﺑﺎزار. ﺳﻬﺎم ﺑﺴﺘﮕﻲ دارد . ﺷﺮﻛﺘﻬﺎ. ﺑﺮاي ﺗ. ﺄ. ﻣﻴﻦ ﻣﺎﻟﻲ ... ﻚ ﻣﺎﻟﻲ ﺷﺮﻛﺖ و در ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺑﺎزده ﻣﻮرد ﺗﻮﻗﻊ ﺳﻬﺎﻣﺪاران. را. اﻓﺰاﻳﺶ ... 1: در ﻧﻈﺮﻳﻪ ﻣﻮازﻧﻪ اﻳﺴﺘﺎ. ،. ﻓﺮض ﺑﺮ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛـﻪ ﺳـﺎﺧﺘﺎر ﺳـﺮﻣﺎﻳﻪ ﺑﻬﻴﻨـﻪ. وﺟﻮد دارد و ﺗﻮازن ﺑﻴﻦ ﻫﺰﻳﻨﻪ .... ﺳﻮد. آ. وري و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﺪﻫﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﺜﺒﺘﻲ. ﻫﺴﺖ. و ﺷﺮﻛﺘﻬﺎي ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷـﺪه در ﺑـﻮرس. اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان ﺑﺮاي ﺗ .... ﺑﺮاي ﺗﺒﻴﻴﻦ ﻗﺪرت ﺗﻮﺿﻴﺢ دﻫﻨ.
Accounting Students - برخی موضوعات پایان نامه حسابداری دانشگاه شهید ...
a3030.blogfa.com/post/44
Translate this page
Nov 29, 2013 - 1:بررسی ارتباط تغییرات سود تقسیمی و گردش وجوه نقد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ... P/E با بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... 97: رسی سودمندی اطلاعات حسابداری درارزیابی ریسک سیستماتیک .... 188: ارزیابی نقش اطلاعات غیر تجمیعی حسابداری در تبیین بازده سهام
حسابداری
atapoory.blogfa.com/
Translate this page
ارتقاي تبیین بازده مورد انتظار مدل سه عاملی فاما و فرنچ با استفاده از بهره وري ... بررسی نوع مدیریت سود در شرکت هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ... بررسی و تبیین رابطه ترکیب سهامداران با تقارن اطلاعات و سودمندي معیارهاي .... رابطه بین سود هر سهم، سود تقسیمی و سرمایه گذاري در شرکت هاي پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ...
پروژه دانشجویی تحقيق بررسي ارتباط بين خطاي پيش بيني سود هر سهم ...
daneshjo-sara-ba.epai.ir/.../پروژه-دانشجویی-تحقيق-...
Translate this page
... بيني سود هر سهم و بازده غير عادي سهام شرکت هاي جديدالورود در بورس اوراق بهادار تهران ... اوراق بهادار تهران فایل ورد (word). چکیده: مقدمه: فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه ... 3 2 سودمندی محتوای اطلاعاتی سود و واکنش بازار سرمایه ... بازده غیر عادی سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران “، بررسی های ..... سود تقسیمی و بازده.
آبان 1391 - گل آفتابگردون
aftabgardoon84.blogfa.com/9108.aspx
Translate this page
Nov 7, 2012 - 68: رابطۀ سود حسابداری با بازده سهام موجود در پرتفولیوی بهینه ... نقدی برای ارزیابی وضعیت و پیش بینی بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران .... 180: سودمندی سود، سود تقسیمی و ارزش دفتری در تعیین ارزش شرکت ها ... 188: ارزیابی نقش اطلاعات غیر تجمیعی حسابداری در تبیین بازده سهام
[PPT]Slide 1
www.uploads.pptfa.com/2011/.../Portfolio_Theory.pp...
Translate this page
عوامل بیشماری بر روی قیمت اوراق بهادار تاثیر میگذارند مثل سیاست، ریسک ... شود، شالوده اش توسط هري ماركوويتز بنا شد و بر اساس رابطه بازدهي و ريسك تبيين مي شود. .... شده است که قیمت پایان سال و سود تقسیمی 6 سال متوالی آن نشان داده شده است .... مثلاً شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پرتفویی فرضی از کلیه سهام پذیرفته شده ...
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 434
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,554
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,917
  • بازدید ماه : 3,917
  • بازدید سال : 138,080
  • بازدید کلی : 2,646,627