loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 513 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دومدسته: تاریخ
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 52 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 90

دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از خودداری از واگذاری و انتزیک و دالانی که پروس خاوری را به پومرانی وصل می کرد

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم


جنگ آلمان و لهستان 
دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از خودداری از واگذاری و انتزیک و دالانی که پروس خاوری را به پومرانی وصل می کرد و به ویژه پس از پیمانی که انگلیس و لهستان درباره دفاع از تمامیت ارضی لهستان بستند در پی تهیه مقدمات حمله به آن کشور بر آمد. 
در ماه های تابستان ، ارتش آلمان به بهانه مانور خود را آماده کرد و چند کشور را از راه دریا به پروس خاوری اعزام نمود. 
استراتژی لهستان برای حفاظت وجب به وجب خطوط مرزی در نظر گرفته شده بود در حالی که امکانات آن کشور برای اجرای این استراتژی کاملا دور از واقعیت بود. لهستان در مقابل 9 لشکر زرهی و موتوری آلمان 22 تیپ سوار ،29 گروهان خودرو زرهی و 9 گروهان تانک سبک داشت و نسبت به توپخانه و پیاده نظام آلمان به لهستان سه به دو بود. نیروی هوایی آلمان برتری کامل هوایی یا حاکمیت هوایی داشت و نیروی دریایی آن کشور در دریای بالتیک نیز بی رقیب بود. 
ضعف مهم لهستان از نظر تاکتیکی نبود هر گونه خط پدافندی مناسب در باختر و یستولا (رودخانه ای که از ورشو می گذشت ) به حساب می آمد. طول خطوط مرزی بین دو کشور آلمان و لهستان بیش از 1300 کیلومتر بود و پدافند موثر از آن در چنان شرایطی در توان ارتش لهستان نبود. 
طرح لهستان :
طرح اولیه لهستان بخشی آفندی و بخشی پدافندی بود. آنها پیش بینی می کردند که کشورهای انگلستان و فرانسه در صورت حمله آلمان به آن کشور وارد جنگ شوند. لهستانی ها اصولا پدافند را دوست نداشتند امید آنها بیشتر بر شجاعت و فداکاری ارتش و مردم لهستان و رسیدن کمک از کشورهای متفق بود. 
مارشال اسهیگلی راپذر فرمانده کل ارتش لهستان با در نظر گرفتن این نکات و همچنین بر آورد ضعیفی که از قدرت زرهی و هوایی آلمان داشت تصمیم بر این گرفت که تمام مرز باختری را از گرادنو تا کراسنو حفظ کند و تمام مناطق صنعتی را پوشش دهد. 
در طرح او واگذاری شش ارتش مرکب از 30 لشکر پیاده ،10 لشکر احتیاط و 22 تیپ سوار به منطقه مرزی باختری و یک نیروی احتیاط در نزدیکی ورشو منظور شده بود.

طرح آلمان: 
طرح آلمان دو مرحله داشت. مرحله اول انهدام نیروهای ارتش لهستان در خم رودخانه وسیتوار و مرحله دوم پیشروی از پروس خاوری به سمت جنوب و از اسلواکی به سمت شمال به منظور تصرف تمام خاک لهستان در باختر برلست لیتووسک و رودخانه باگ . 
بنابراین طرح مزبور شامل دو احاطه دو طرفه می شد که به صورت دو گازانبر دهانه گازانبر اول در باختر ورشو و دومی در خاور آن شهر به هم می رسیدند.
ژنرال فن براخیچ فرمانده کل عملیات آلمان بود و نیروی تحت فرماندهی او شامل 5 ارتش می شد که به دو گروه تقسیم می گردید. خط حد بین دو گروه مزبور رودخانه ناتک تعیین شده بود. 
گروه شمالی به فرماندهی ژنرال فن بوک شامل ارتش های سوم و چهارم بود که اولی در پروس خاوری و دومی در پومرانی مستقر شده بود. 
ماموریت اصلی ارتش سوم پیشروی به سمت جنوب و خاور ورشو و الحاق به ارتش چهاردهم بود که از سیلزیای بالای و اسلواکی به سمت شمال پیشروی می کرد. ماموریت ارتش چهارم نخست انهدام دشمن در پومرز و سپس الحاق به پهلوی ارتش سوم وتک به پهلوی راست نیروهای لهستان در پوزنان بود. 
گروه جنوبی شامل ارتش های هشتم – دهم – چهاردهم می شد. ماموریت ارتش هشتم درگیری با نیروهای لهستانی در پوزنان و همکاری با پهلوی راست ارتش چهارم و پهلوی چپ ارتش دهم بود.
ارتش دهم مستقر در سیلز یا پایین ماموریت داشت که به سمت رودخانه ویستولا پیشروی می کند و پهلوی چپ ارتش لهستان را احاطه کند. 
ارتش چهاردهم مستقر در سیلزیای بالا موراوی و اسلواکی ماموریت داشت تا ارتش لهستان را در منطقه گراکو منهدم کند و یا پیشروی به سمت شمال به پهلوی چپ ارتش سوم ملحق شود. 
آلمانی ها از شیوه جنگ برق آسا پیروی می کردند. پایه و اساس آن غافل گیری سرعت و وحشت بود نیروی زرهی باید نخست خطوط پدافندی دشمن را به کمک نیروی هوایی می شکست و سپس با پیشروی سریع به عقب دشمن نیروهای عمده آن را در محاصره قرار می داد. 
ماموریت نیروی هوایی آلمان نخست کسب برتری هوایی به وسیله انهدام نیروی هوایی لهستان روی زمین سپس انهدام خطوط راه آهن و مناطق حساس و بر هم زدن سلسله مراتب فرماندهی در کل ارتش لهستان و پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای پیشروی کننده در خطوط مقدم جنگ بود. 
شرح عملیات :
ساعت 04:45 روز اول سپتامبر 1939 م با هجوم هوایی آلمان علیه فرودگاه های لهستان جنگ بین دو کشور و در واقع جنگ جهانی دوم آغاز گردید. لهستانی ها تقریبا به طور کامل غافلگیر شدند. انتظار آنان نسبت به آغاز جنگ تجسمی از جنگ جهانی در سال 1914 م بود. 
که برخوردهای اولیه مهاجم و مدافع با حرکت سوار نظام ، گشتی ها و پیشروی آرام و محتاطانه دو طرف صورت می گرفت و زمان کافی برای بسیج عمومی در اختیار مدافع نبود.
لهستانی ها پس از چهل و هشت ساعت از آغاز جنگ از رویای خویش بیدار شدند. در این مدت نیروی هوایی آنان به کلی از کار افتاده بود و تانکهای آلمان بی محابا به سوی ورشو پیش می رفتند. 
ارتش چهارم آلمان که از پومرانی تهاجم خود را آغاز کرده بود در مدت هشت روز با طی مسافتی حدود 240 کیلومتر خود را به حوالی ورشو رساند و نیروی زرهی ژنرال گودریان ورشو را محاصره کرد. 
نیروهایی از لهستان که با 12 لشگر در کوتنو بجا مانده بودند شجاعانه دست به پاتک زدند اما تلاش آنها بی فایده بود تا روز هفدهم سپتامبر تمام نیروهای ارتش لهستان که در باختر رود و یستولا می جنگیدند تسلیم شدند و جنگ به سمت رودخانه باگ یعنی خاور ورشو کشیده شد. در همین روز بازوی بلند احاطه دو طرفه یا دهانه گازانبر دوم آلمان نزدیک برست – لیتووسک به هم رسید.
در روز هفدهم سپتامبر ارتش روسیه بدون اعلان جنگ از مرز خاوری لهستان وارد این کشور شد و روز بعد دولت لهستان و به دنبال آن دهها هزار پناهنده به خاک رومانی فرار کردند. 
در این مدت 450000 نظامی لهستانی اسیر ،1200 توپ به غنیمت گرفته شد و 800 فروند هواپیما منهدم شد و یا به غنیمت در آمد. ورشو تا 27 سپامبر مقاومت کرد و روز 30 سپتامبر پس از آنکه فرمانده پادگان ورشو تسلیم شد 120000 افسر درجه دار و سرباز جنگ افزارهای خود را تحویل دادند.
جمع اسرای لهستانی ها به 694000 نفر رسید. تنها بخشی از نیروی دریایی لهستان مرکب از 3 ناوشکن و چهار زیر دریایی توانستند از دریای بالتیک فرار کنند و خود را به انگلستان و سوئد برسانند. بقیه تسلیم و یا منهدم شدند. 
تلفات آلمانی ها 10572 کشته ، 30000 زخمی و 3400 مفقود الاثر بود. سرزمین لهستان بین دو کشور آلمان و روسیه تقسیم گردید و باختر رودخانه پیسا باگ و سان که حدود 124400 کیلومتر مربع می شد به آلمان و 200280 کیلومتر مربع باقی مانده به روسیه رسید. 
نتایج عملیات :
در این عملیات و جنگ اهمیت سرعت نسبت به آتش که در جنگ مکانیزه اساس کار را تشکیل می داد به اثبات رسید و این سرعت فوق العاده آلمانی ها بود که باعث اختلال و از هم گسیختگی در سیستم پدافند لهستان گردید. همکاری و هماهنگی میان هواپیما و نیروی زرهی میزان موفقیت آلمانی ها را افزایش داد. 
این جنگ نشان داد که در مقابل تک مکانیزه پدافند خطی کارآیی لازم را ندارد و مواضع پدافندی خواه متکی بر مواضع مستحکم یا تعجیلی باشد دیگر همچون جنگ جهانی اول قابل نگهداری نیست. زیرا همین که توسط نیروهای مکانیزه شکافته شد برای پدافند کننده امکان تمرکز نیرو برای اجرای یا تک مقدور نیست. 
نکته مهم دیگری که در این جنگ مشخص گردید این بود که با توجه به شرایط تاکتیکی که توسط نیروهای مکانیزه ایجاد شد و در آن زمان عامل مهمی به حساب می آمد ایجاب می کرد که فرماندهی نسبت به گذشته بیشتر غیر متمرکز شود تا فرماندهان تابع بتوانند آزادی عمل داشته و تصمیم بگیرند و از خود واکنش سریع نشان دهند. مسلما هماهنگی و آموزش در چنین مواردی اهمیت خاص خود را داشت. (نقشه شماره 71)

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

برچسب ها : صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم , صحنه های جنگ , جنگ جهانی اول , جنگ جهانی دوم , جنگ نظامی , صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دومدسته: تاریخ
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 52 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 90

دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از خودداری از واگذاری و انتزیک و دالانی که پروس خاوری را به پومرانی وصل می کرد

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم


جنگ آلمان و لهستان 
دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از خودداری از واگذاری و انتزیک و دالانی که پروس خاوری را به پومرانی وصل می کرد و به ویژه پس از پیمانی که انگلیس و لهستان درباره دفاع از تمامیت ارضی لهستان بستند در پی تهیه مقدمات حمله به آن کشور بر آمد. 
در ماه های تابستان ، ارتش آلمان به بهانه مانور خود را آماده کرد و چند کشور را از راه دریا به پروس خاوری اعزام نمود. 
استراتژی لهستان برای حفاظت وجب به وجب خطوط مرزی در نظر گرفته شده بود در حالی که امکانات آن کشور برای اجرای این استراتژی کاملا دور از واقعیت بود. لهستان در مقابل 9 لشکر زرهی و موتوری آلمان 22 تیپ سوار ،29 گروهان خودرو زرهی و 9 گروهان تانک سبک داشت و نسبت به توپخانه و پیاده نظام آلمان به لهستان سه به دو بود. نیروی هوایی آلمان برتری کامل هوایی یا حاکمیت هوایی داشت و نیروی دریایی آن کشور در دریای بالتیک نیز بی رقیب بود. 
ضعف مهم لهستان از نظر تاکتیکی نبود هر گونه خط پدافندی مناسب در باختر و یستولا (رودخانه ای که از ورشو می گذشت ) به حساب می آمد. طول خطوط مرزی بین دو کشور آلمان و لهستان بیش از 1300 کیلومتر بود و پدافند موثر از آن در چنان شرایطی در توان ارتش لهستان نبود. 
طرح لهستان :
طرح اولیه لهستان بخشی آفندی و بخشی پدافندی بود. آنها پیش بینی می کردند که کشورهای انگلستان و فرانسه در صورت حمله آلمان به آن کشور وارد جنگ شوند. لهستانی ها اصولا پدافند را دوست نداشتند امید آنها بیشتر بر شجاعت و فداکاری ارتش و مردم لهستان و رسیدن کمک از کشورهای متفق بود. 
مارشال اسهیگلی راپذر فرمانده کل ارتش لهستان با در نظر گرفتن این نکات و همچنین بر آورد ضعیفی که از قدرت زرهی و هوایی آلمان داشت تصمیم بر این گرفت که تمام مرز باختری را از گرادنو تا کراسنو حفظ کند و تمام مناطق صنعتی را پوشش دهد. 
در طرح او واگذاری شش ارتش مرکب از 30 لشکر پیاده ،10 لشکر احتیاط و 22 تیپ سوار به منطقه مرزی باختری و یک نیروی احتیاط در نزدیکی ورشو منظور شده بود.

طرح آلمان: 
طرح آلمان دو مرحله داشت. مرحله اول انهدام نیروهای ارتش لهستان در خم رودخانه وسیتوار و مرحله دوم پیشروی از پروس خاوری به سمت جنوب و از اسلواکی به سمت شمال به منظور تصرف تمام خاک لهستان در باختر برلست لیتووسک و رودخانه باگ . 
بنابراین طرح مزبور شامل دو احاطه دو طرفه می شد که به صورت دو گازانبر دهانه گازانبر اول در باختر ورشو و دومی در خاور آن شهر به هم می رسیدند.
ژنرال فن براخیچ فرمانده کل عملیات آلمان بود و نیروی تحت فرماندهی او شامل 5 ارتش می شد که به دو گروه تقسیم می گردید. خط حد بین دو گروه مزبور رودخانه ناتک تعیین شده بود. 
گروه شمالی به فرماندهی ژنرال فن بوک شامل ارتش های سوم و چهارم بود که اولی در پروس خاوری و دومی در پومرانی مستقر شده بود. 
ماموریت اصلی ارتش سوم پیشروی به سمت جنوب و خاور ورشو و الحاق به ارتش چهاردهم بود که از سیلزیای بالای و اسلواکی به سمت شمال پیشروی می کرد. ماموریت ارتش چهارم نخست انهدام دشمن در پومرز و سپس الحاق به پهلوی ارتش سوم وتک به پهلوی راست نیروهای لهستان در پوزنان بود. 
گروه جنوبی شامل ارتش های هشتم – دهم – چهاردهم می شد. ماموریت ارتش هشتم درگیری با نیروهای لهستانی در پوزنان و همکاری با پهلوی راست ارتش چهارم و پهلوی چپ ارتش دهم بود.
ارتش دهم مستقر در سیلز یا پایین ماموریت داشت که به سمت رودخانه ویستولا پیشروی می کند و پهلوی چپ ارتش لهستان را احاطه کند. 
ارتش چهاردهم مستقر در سیلزیای بالا موراوی و اسلواکی ماموریت داشت تا ارتش لهستان را در منطقه گراکو منهدم کند و یا پیشروی به سمت شمال به پهلوی چپ ارتش سوم ملحق شود. 
آلمانی ها از شیوه جنگ برق آسا پیروی می کردند. پایه و اساس آن غافل گیری سرعت و وحشت بود نیروی زرهی باید نخست خطوط پدافندی دشمن را به کمک نیروی هوایی می شکست و سپس با پیشروی سریع به عقب دشمن نیروهای عمده آن را در محاصره قرار می داد. 
ماموریت نیروی هوایی آلمان نخست کسب برتری هوایی به وسیله انهدام نیروی هوایی لهستان روی زمین سپس انهدام خطوط راه آهن و مناطق حساس و بر هم زدن سلسله مراتب فرماندهی در کل ارتش لهستان و پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای پیشروی کننده در خطوط مقدم جنگ بود. 
شرح عملیات :
ساعت 04:45 روز اول سپتامبر 1939 م با هجوم هوایی آلمان علیه فرودگاه های لهستان جنگ بین دو کشور و در واقع جنگ جهانی دوم آغاز گردید. لهستانی ها تقریبا به طور کامل غافلگیر شدند. انتظار آنان نسبت به آغاز جنگ تجسمی از جنگ جهانی در سال 1914 م بود. 
که برخوردهای اولیه مهاجم و مدافع با حرکت سوار نظام ، گشتی ها و پیشروی آرام و محتاطانه دو طرف صورت می گرفت و زمان کافی برای بسیج عمومی در اختیار مدافع نبود.
لهستانی ها پس از چهل و هشت ساعت از آغاز جنگ از رویای خویش بیدار شدند. در این مدت نیروی هوایی آنان به کلی از کار افتاده بود و تانکهای آلمان بی محابا به سوی ورشو پیش می رفتند. 
ارتش چهارم آلمان که از پومرانی تهاجم خود را آغاز کرده بود در مدت هشت روز با طی مسافتی حدود 240 کیلومتر خود را به حوالی ورشو رساند و نیروی زرهی ژنرال گودریان ورشو را محاصره کرد. 
نیروهایی از لهستان که با 12 لشگر در کوتنو بجا مانده بودند شجاعانه دست به پاتک زدند اما تلاش آنها بی فایده بود تا روز هفدهم سپتامبر تمام نیروهای ارتش لهستان که در باختر رود و یستولا می جنگیدند تسلیم شدند و جنگ به سمت رودخانه باگ یعنی خاور ورشو کشیده شد. در همین روز بازوی بلند احاطه دو طرفه یا دهانه گازانبر دوم آلمان نزدیک برست – لیتووسک به هم رسید.
در روز هفدهم سپتامبر ارتش روسیه بدون اعلان جنگ از مرز خاوری لهستان وارد این کشور شد و روز بعد دولت لهستان و به دنبال آن دهها هزار پناهنده به خاک رومانی فرار کردند. 
در این مدت 450000 نظامی لهستانی اسیر ،1200 توپ به غنیمت گرفته شد و 800 فروند هواپیما منهدم شد و یا به غنیمت در آمد. ورشو تا 27 سپامبر مقاومت کرد و روز 30 سپتامبر پس از آنکه فرمانده پادگان ورشو تسلیم شد 120000 افسر درجه دار و سرباز جنگ افزارهای خود را تحویل دادند.
جمع اسرای لهستانی ها به 694000 نفر رسید. تنها بخشی از نیروی دریایی لهستان مرکب از 3 ناوشکن و چهار زیر دریایی توانستند از دریای بالتیک فرار کنند و خود را به انگلستان و سوئد برسانند. بقیه تسلیم و یا منهدم شدند. 
تلفات آلمانی ها 10572 کشته ، 30000 زخمی و 3400 مفقود الاثر بود. سرزمین لهستان بین دو کشور آلمان و روسیه تقسیم گردید و باختر رودخانه پیسا باگ و سان که حدود 124400 کیلومتر مربع می شد به آلمان و 200280 کیلومتر مربع باقی مانده به روسیه رسید. 
نتایج عملیات :
در این عملیات و جنگ اهمیت سرعت نسبت به آتش که در جنگ مکانیزه اساس کار را تشکیل می داد به اثبات رسید و این سرعت فوق العاده آلمانی ها بود که باعث اختلال و از هم گسیختگی در سیستم پدافند لهستان گردید. همکاری و هماهنگی میان هواپیما و نیروی زرهی میزان موفقیت آلمانی ها را افزایش داد. 
این جنگ نشان داد که در مقابل تک مکانیزه پدافند خطی کارآیی لازم را ندارد و مواضع پدافندی خواه متکی بر مواضع مستحکم یا تعجیلی باشد دیگر همچون جنگ جهانی اول قابل نگهداری نیست. زیرا همین که توسط نیروهای مکانیزه شکافته شد برای پدافند کننده امکان تمرکز نیرو برای اجرای یا تک مقدور نیست. 
نکته مهم دیگری که در این جنگ مشخص گردید این بود که با توجه به شرایط تاکتیکی که توسط نیروهای مکانیزه ایجاد شد و در آن زمان عامل مهمی به حساب می آمد ایجاب می کرد که فرماندهی نسبت به گذشته بیشتر غیر متمرکز شود تا فرماندهان تابع بتوانند آزادی عمل داشته و تصمیم بگیرند و از خود واکنش سریع نشان دهند. مسلما هماهنگی و آموزش در چنین مواردی اهمیت خاص خود را داشت. (نقشه شماره 71)

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

برچسب ها : صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم , صحنه های جنگ , جنگ جهانی اول , جنگ جهانی دوم , جنگ نظامی , صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 535,000 results (0.78 seconds)
Search Results
صحنه های واقعی از جنگ دوم جهانی - آپارات
www.aparat.com/.../صحنه_های_واقعی_از_جنگ_دوم_جها...
Translate this page
gartal نظر بدین مرسی صحنه های واقعی از جنگ دوم جهانی جنگ جهانی دوم , تکان دهنده , , gartal. ... مستند جنگ جهانی دوم آخر الزمان قسمت اول دوبله فارسی. امیرحسین.
کلیپی از جنگ جهانی دوم - آپارات
www.aparat.com/v/LJDb6/کلیپی_از_جنگ_جهانی_دوم
Translate this page
هدید کلیپی از جنگ جهانی دوم جنگ جهانی دوم , ارتش آلمان , نازی سنتر , , هدید. ... میگفتند آفتاب در سرزمینش غروب نخواهد کرد در جنگ جهانی اول یک فرد صرب جنگ را آغاز کرد پس چرا از آلمان غرامت گرفتند این را هرگز فراموش ... و بهترین های واقعی باقی ماندن.
صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم
projenab.rozblog.com/.../-صحنه-هایی-از-جنگ-جهانی-او...
Translate this page
صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم دسته: تاریخ بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 52 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 90 دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از…, صحنه ...
جنگ جهانی دوم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../جنگ_جهان...
Translate this pagePersian Wikipedia
به طور اساسی می‌توان ریشه جنگ جهانی دوم را در جنگ جهانی اول جستجو کرد. ..... دیگر ایالات متحده وارد صحنه نبرد شده بود و شوروی می‌توانست نیروهای متمرکز در شرق را به ...
ویدئو: حقیقت جنگ - نازی سنتر
www.nazicenter.com › تاریخ جنگ جهانی دوم
Translate this page
... و سخنرانیها. شامل صحنه هایی از بمباران لندن، بمباران آلمان و غیره است. ... ارسال شده توسط : 1939روشن ژوئن 27, 2013 در: تاریخ جنگ جهانی دوم11 دیدگاه ها. چاپ ایمیل.
15 عکس حیرت‌انگیز از جنگ جهانی دوم که شما را تحت تاثیر ...
seemorgh.com › ... › تاریخ و تمدن › تاریخ و تمدن جهان
Translate this page
Jan 17, 2010 - 15 عکس حیرت‌انگیز از جنگ جهانی دوم که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد! ... تاثیرگذاری صحنه بین ابرها و شنهای ساحلی فوق العاده است. رابرت اف. سارجنت. .... جنایت های آمریکا و صهیونیست به مراتب خیلی بیشتر و شدیدتر از جنگ های هیتلر هست ... اعتراض خانم بازیگر به فروش نقش اول فیلم ها توسط کارگردانان!
عکسهای ماندگار از جنگ جهانی دوم (130 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › عکس های خبری
Translate this page
May 10, 2011 - 3413 - عکسهای ماندگار از جنگ جهانی دوم (130 عکس) - ,تاپ ناپ ... ژئوپولتیک و ژئو استراتژیک طرفین درگیر در جنگ های اول و دوم جهانی رو ببینید !
صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم چپ کلیک -مرجع مطالب - rss
downloadmaghaleyedaneshgahi.chapclick.ir/page-481...
Translate this page
صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم. جنگ آلمان و لهستان دولت آلمان در آوریل 1939 م پس از خودداری از واگذاری و انتزیک و دالانی که پروس خاوری را به پومرانی وصل می کرد و به ...
تصاویر و ناگفته هایی از جنگ جهانی دوم در اروپا : گالري نظامي
www.centralclubs.com/topic-t115199.html
Translate this page
Apr 12, 2015 - اول سپتامبر 1939 : اولین صحنه از تراژدی جنگ جهانی دوم ؛ مقابله سواره نظام لهستان با تانک های آلمانی! 7 تا 16 سپتامبر 1939 : سربازان فرانسوی در ...
دانلود بررسی صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم
mohsen.test.com/card.aspx?productid=217224
Translate this page
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود . پس از پرداخت آنلاین ، صفحه بانک را نبندید تا به صفحه دانلود باز گردید ...
صحنه هایی از جنگ جهانی اول دوم | جستجو | وی آی پی 35
vip35.ir/tag/صحنه+هایی+از+جنگ+جهانی+اول+و+دوم.html
Translate this page
صبح امروز، به جز مسئولان باشگاه، خانواده هادی نوروزی که هنوز این خبر را باور ندارند در بیمارستان آتیه حاضرند و اعلام این خبر به آنها صحنه هايي را به وجود آورد که بیش ...
بررسی صحنه هایی از جنگ جهانی اول دوم | جستجو | نت تری
www.net3.ir/.../بررسی+صحنه+هایی+از+جنگ+جهانی+او...
Translate this page
امرایی با بیان این مطلب كه؛ رمان «دیدار به قیامت» داستانش تقریبا مربوط به اواخر جنگ جهاني اول و عواقب آن پرداخته است؛ می‌گوید: این كتاب كاری به خود جنگ ندارد بلكه ...
بهترین فیلم های مربوط به جنگ جهانی دوم - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › سینما
Translate this page
Aug 10, 2014 - در مورد جنگ جهانی دوم فیلم های ارزشمندی ساخته شده اند. .... سال ۱۹۶۰ برنده شده است؛ هرچند که در ابتدا و انتهای فیلم، صحنه‌هایی هم به صورت رنگی پخش می‌شد. ... جوایز انجمن منتقدان فیلم نیویورک - بهترین بازیگر نقش اول مرد (الک گینس) ...
: جنگ جهانی اول - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir › جامعه و علوم اجتماعی › تاریخ
Translate this page
عبارت بودند از امپراتوری آلمان به رهبری «قیصر ویلیام دوم» (1941 1859م)، و .... با این وجود، صحنه های دهشت انگیز جنگ جهانی اول، نگرش مردم به جنگ را تغییر داد.
(تصاویر) آلبوم جنگ‌جهانی‌دوم؛ جبهه‌سرنوشت - فرارو
fararu.com/.../تصاویر-آلبوم-جنگ‌جهانی‌دوم-جبهه‌سرنو...
Translate this page
Aug 25, 2013 - فرارو- مورخان معتقد اند سرنوشت جنگ جهانی دوم در نبرد آلمان ها با شوروی رقم خورد. ... بیش از 90 درصد تلفاتی که بر آلمان وارد آمد در این صحنه جنگ بر آن تحمیل شد. ... عکس های زیر از مجموعه آلبوم های جنگ جهانی دوم، نبرد در جبهه شرقی را به ...
معرفی فیلم های جنگی - گالري عكس و فيلم - Military.ir
www.military.ir › ... › بخش داخلی › گالري عكس و فيلم
Translate this page
Sep 8, 2011 - 15 posts - ‎8 authors
شرح فيلم: صحنه هاي نبرد فيلم که با دقت پرداخت شده، تماشايي است. ... این فیلم که به وقایع جنگ جهانی اول می‌پردازد، در اسکار سال ۱۹۳۰ موفق به جایزه ... جهانی اول به تصویر بکشد, درست مثل کاری که با چشم‌اندازهای جنگ جهانی دوم در ...
عکس هایی از جنگ جهانی دوم که هرگز ندیدین - ایران ویج
www.iranvij.ir › تاریخ جهان
Translate this page
Jun 21, 2011 - دو اتفاق مهم آتش اولیه جنگ جهانی دوم را برافروخت، حمله ژاپن به چین (ژوئیه ... پس از جنگ جهانی اول، متفقین برای جلوگیری از وقوع جنگ بزرگ دیگری ...
تصاویر دیده‌ نشده از جنگ جهانی اول (۲) - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../تصاویر-دیده‌-نشده-از-جنگ-جهانی-اول-(...
Translate this page
Jun 28, 2014 - صدسال پیش در چنین روزی زمینه های وقوع جنگ جهانی اول به وقوع پیوست تا در ... اسناد جنگ های مدرن در لندن تعدادی از عکس های دیده نشده از جنگ جهانی اول را ... و آمریکا • پیداشدن زیردریایی عظیم ژاپنی /عکس • توپ جنگ جهانی دوم منفجر شد!
آشنایی با جنگ جهانی اول (۱۹۱۴-۱۹۱۸) - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/60082
Translate this page
Aug 8, 2008 - عثمانی به طرفداری از آلمان ها برخاست تا از تسلط روسیه بر تنگه های دریای سیاه مانع شود. ... مهمترین صحنه جنگ اروپا در فرانسه بود، آلمانی‌ها از خاک بلژیک گذشتند و به ... 11 نوامبر 1918 شرایط متفقین را پذیرفت، جنگ جهانی اول به پایان رسید. ... با جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹-۱۹۴۵) · آشنایی با پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه ...
تصاویر دیده نشده از جنگ جهانی اول و دوم
www.padida.ir/تصاویر-دیده-نشده-از-جنگ-جهانی-اول-و...
Translate this page
تصاویر زیر گوشه هایی از نبرد گوادال کانال در جنگ جهانی دوم را نشان می دهند که جان ۷۰۰۰ ... در این تصاویر صحنه هایی دردناک را می بینیم، مثلا وقتی سربازان آمریکایی ...
صحنه هایی از جنگ جهانی دوم - جونیور
jonior.ir/صحنه-هایی-از-جنگ-جهانی-دوم.html
Translate this page
صحنه های از جنگ جهانی دوم جدیدتر و با تحریف کمتر و نه یک طرفه را مایلید ... پس از جنگ جهانی اول بریتانیا روسیه فرانسه جنگ جهانی دوم بر سراسر جهان و نیز جهان اسلام ...
تجاوز به دختران آلمانی پس از پایان جنگ جهانی دوم + تصاویر ...
www.momtaznews.com/تجاوز-به-دختران-آلمانی-پس-ا...
Translate this page
یک کشیش به شماره اول نوامبر ۱۹۴۵ نشریه ای تحت عنوان “North America” (Nord ... تصاویر کمتر دیده شده از جنگ جهانی دوم تصاویر زیر گوشه هایی از نبرد گوادال کانال ...
جنگ جهانی اول - قسمت دوم
www.wikiarya.org/worldwar1-2.htm
Translate this page
در ده ماهه اول سال 1915 ارتش اتریش - مجارستان قسمت عمده قوای نظامی خود را برای جنگ با ... همچنین امپراطوری اتریش - مجارستان از ایالت های بوسنی، کرواسی و اسلونی .... در مناطق عربی عثمانی عملأ ارتش این کشور را از صحنه عملیات در جنگ جهانی اول خارج ...
فیلم: جنگ جهانی اول به روایت گام های «اسب جنگی» - سایت ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي
Translate this page
Apr 1, 2013 - فیلم اگرچه در بطن خود به جنگ جهانی اول می پردازد اما آنچه بهانه سفر به پشت ... توجه قرار داده و جنگ جهانی اول که برخلاف جهانی جهانی دوم کمتر فیلم هایی درباره ... ها را بکاهد، به برخی صحنه های جذاب ثانیه های بیشتر بیافزاید و دیالوگ های ...
وبلاگ جنگ جهانی دوم - تفاوت جنگ جهانی اول و دوم
abbasarbabi.blogfa.com/post/1
Translate this page
وبلاگ جنگ جهانی دوم - تفاوت جنگ جهانی اول و دوم - ... از جبهه هاي جنگ اروپا فاصله داشت و بر خلاف جنگ جهاني اول كه نيروهاي روسيه تزاري و ... با گذشت 19 سال از كودتا ، گروههاي سياسي مختلف صحنه را ترك كرده ، رجال مخالف شاه ، معدوم يا خانه نشين شده بودند.
تصاویر دیده نشده از هیتلر، چرچیل و نازی ها در جنگ جهانی دوم
www.beytoote.com/art/.../images3-churchill1-nazis.ht...
Translate this page
چرچیل جنگ جهانی دوم تصاویر جنگ جهانی دوم,عکس های تاریخی جنگ جهانی دوم هیتلر تصاویر هیتلر,تاریخ و تمدن,تاریخ ایران و جهان. ... همراه اول. شماره دلخواهتان را همین الان انتخاب کنید! خطوط موبایل,سیم کارت. گرانقیمت ترین و ارزانترین ..... حال و هوای پشت صحنه «دورهمی» از زبان مهران رنج‌بر / صبور باشید، اینجا همه عاشقانه زجر می‌کشند ...
جبهه جهانی مستضعفین - جنگ جهانی اول در یک نگاه
www.mwfpress.com/vdcgnw9w.ak9ww4prra.html
Translate this page
Nov 12, 2014 - در بیست و دوم اکتبر سال ۱۹۱۸ ، رسماً جنگ جهانی اول با شکست آلمان .... که از صحنه ی جنگ دور بودند و در طول جنگ نیز به دادن وام و کمک های دیگر به ...
صحنه های زیبا از جنگ جهانی دوم
www.dalfak.com/w/.../صحنه-های-زیبا-از-جنگ-جهانی-دو...
Translate this page
صحنه های زیبا از جنگ جهانی دوم با کیفیت رنگی عالی پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. ... صحنه های زیبای صلح در جنگ جهانی اول به مناسبت سال نو. 278 بازدید · 0:54 ...
انديشه و هنر - موضوعات - ۱۹۱۴ – جنگ جهانی اول و پیامدهای آن در ...
www.goethe.de/ges/.../fa12235119.ht...
Translate this pageGoethe‑Institut
برای مورخان غربی صحنه نبرد عثمانی و شرق نزدیک در جنگ جهانی اول همواره یک رویداد .... در دوم مه 1915هنگامی که گردان روسی مستقر در ساحل دریای سیاه با ضربه های ...
نبرد های ماندگار|بهترین بازی های جنگ جهانی دوم(قسمت اول)
home.p30console.com/.../نبرد-های-ماندگاربهترین-با...
Translate this page
اما wolfenstain the new order و enemy front که آخرین بازی های جنگ جهانی دوم ... ویژه ای را نسبت به این بازی داشته باشند روایت سینمایی و صحنه های کارگردانی شده ی ...
بیو گرافی - جنگ جهانی دوم
farbodkarimi.blogfa.com/tag/جنگ-جهانی-دوم
Translate this page
پس از شکست آلمان در جنگ جهانی اول، متفقین (ایالات متحده امریکا، بریتانیا، ... درخواست های هیتلر توسط دولت نالایق لهستان رد شد و پس از آن هیتلر به درخواست .... خاک آلمان پس از جنگ جهانی دوم به صحنه جنگ سرد و مقابله دو قدرت شرق و غرب تبدیل شد.
جنگ جهانی اول و دوم - مقاله فروشی
maghaleforoshi.com/.../jange-jahani-aval-va-dovom
Translate this page
ردیف. عنوان. صفحه. 1. صحنه هایی از جنگ جهانی اول. 1. 2. عملیات در سال 1914 م. جبهه غرب. 1. 3. پیشروی آلمان در بلژیک: 3 تا 20 اوت 1914 م. 1. 4. طرح و آرایش بلژیک. 1.
جنگ جهانی دوم - ویکی فقه
wikifeqh.ir/جنگ_جهانی_دوم
Translate this page
علل‌ اصلی‌ جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ عبارت‌ بود از اشتباهات‌ عهدنامه‌ ورسای (۷ مه‌ ۱۹۱۹/ ۵ شعبان‌ ... وضع‌ اسفبار زندگی‌ مردم‌ آلمان‌ به‌ دنبال‌ شکست‌ در جنگ‌ جهانی‌ اول‌ و الزام‌ دولت‌ آلمان‌ به‌ .... ایتالیا و آلمان‌ در سیاست‌های‌ بین المللی‌، شروع‌ جنگ‌ سرد به‌ عنوان‌ صحنه‌ رقابت‌ دو ...
اولین همایش بین المللی بحران های ژئوپلتیکی جهان اسلام - روند ...
conf.islamic-world.ir/.../47-روند-الحاق-و-انتزاع-در-ک...
Translate this page
Feb 7, 2016 - روند الحاق و انتزاع در کشورهای جهان اسلام. ... بدهیم و پس از آن به مقطع جنگ جهانی اول و سپس جنگ جهانی دوم برسیم. اوایل قرن شانزدهم در صحنه سیاسی بین الملل با یکی دو کشور و یا چند کشور اسلامی بیشتر مواجهه نیستیم ... با پایان جنگ جهانی اول شاهد فروپاشی امپراطوری عثمانی هستیم که توسط قدرتهای اروپایی این جنگ ...
۱۱ نوامبر سال ۱۹۱۸ لحظه پایان جنگ جهانی اول - تغییر نقشه ...
vista.ir/.../۱۱-نوامبر-سال-۱۹۱۸-ـ-لحظه-پایان-جنگ-جهان...
Translate this page
دلیل کم بودن تلفات جنگ جهانی اول نسبت به جنگ جهانی دوم، پیشرفته نبودن جنگ ... خونین ترین صحنه های جنگ حهانی اول، نبرد «وردن» بود که ضمن آن یک میلیون تن ...
جنگ جهانی اول و پیامدهای آن - پایگاه اطلاع رسانی لبیک
labbaik.ir/note/uNote.aspx?id=8d67d8aa-c917...
Translate this page
Oct 3, 2013 - ... جنگ جهانی اول بود که دامنه آن به سال های بعد از جنگ جهانی دوم نیز کشیده شد. .... از جمله ورود زنان به صحنه کارهای اجتماعی و تولیدی «در آلمان و انگلیس ...
چرا زمان آن فرا رسیده که بازی ویدئویی جدیدی با محوریت جنگ ...
digiato.com/.../چرا-زمان-آن-فرا-رسیده-که-بازی-ویدئو...
Translate this page
Oct 23, 2015 - تجربه ی بازی های مربوط به جنگ جهانی دوم به من این شانس را می داد تا همه چیز را از نزدیک ... این بازی ها به شما اجازه می دهند که این نبردها را از دید اول شخص تجربه کنید؛ .... بازیکن با صحنه هایی نظیر افراد بی گناه تکه و پاره شده و الزام به ...
نقش ناشناخته اتحاد شوروي در جنگ دوم جهاني - [Le Monde ...
https://ir.mondediplo.com/article621.html
Translate this page
مهم ترين اتهام عليه مسکو، پيمان شوروي و آلمان و بويژه پيوست هاي سري آن مي باشد .... پس از ماهها دور بودن از صحنه جنگ، به دنبال حمله ماشين عظيم جنگي نازي، ارتش سرخ ... هاي نظامي افراطي ارتش شوروي، از لحاظ صرفا نظامي ، جنگ دوم جهاني نسبت به جنگ اول ...
فراتر از جنگ جهانی اول و دوم - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/.../فراتر-از-جنگ-جهانی-اول-و-دوم
Translate this page
پگاه حوزه - سوم خرداد 1382، شماره 94 - فراتر از جنگ جهانی اول و دوم .... شما نمی دانید در آینده چه تکنولوژی ها و فناوری های دیگری در صحنه جهانی بروز می کند . همین فناوری ...
تاریخچه جنگ جهانی اول
www.iiketab.com/ebook/ebook183.html
Translate this page
در سال های 13-1912، با آشکار شدن ضعف های امپراطوری عثمانی، دو جنگ بزرگ در ... در جهان، بعد از امریکا و انگلستان کرد این دو کشور به ترتیب مقام های اول و دوم را در ... به روسیه کند، فرانسه را از صحنه جنگ حذف نماید و به این ترتیب مجبور به جنگ در دو ...
آشنایی با قدرت زرهی ارتش آلمان نازی در جنگ جهانی دوم !
military.volleyball-forum.ir/Forum/Post/21
Translate this page
منحنی موفقیت های آلمان در طی جنگ جهانی دوم با منحنی وزن تانکهایش نسبتی ... شد؛ تانکها سنگین -تایگر در تابستان سال1942 و پانتر در بهار سال1943- در صحنه ...
نگاهي به روابط ايران، انگلستان و روسيه مقارن با جنگ جهاني اول
bcir.pchi.ir/show.php?page=contents&id=17166
Translate this page
از همين قرار روس ها كه پس از جنگ هاي معروف ايران و روسيه و كسب امتياز هاي فراوان از ... اما در نيمه دوم سده نوزدهم اتفاقاتي در صحنة روابط بين الملل به وقوع پيوست كه منجر ...
جنگ جهانی سوم حتمی است – Mubareza-مبارزه
mubareza.com/?p=177
Translate this page
سناریوی بطور عموم قبول شده این جنگ، جنگ اتومی بین قدرت های بزرگ جهانی (روس ... اگر جنگ جهانی اول، دوم و سوم را در گوگل به زبان انگلیسی جستجو کنید نتایج جنگ ... این حمله سبب به پا کشیدن چین و روسیه در صحنه خواهد شد که هر جنگ مستقیم اینها ...
هولوکاست 9 میلیون ایرانی به دست بریتانیای کبیر + تصاویر
www.mashreghnews.ir/.../هولوکاست-9-میلیون-ایرانی-به-دست-بریتانیای-...
با کشته شدن ولیعهد اتریش در سال 1914 جرقه جنگ جهانی اول زده شد. ..... خورند و دیدن صحنه درگیری کودکان و سگها بر سر جسد و یا بدست آوردن زباله هایی که به خیابان .... قحطی بزرگ سالهای 1917 - 1919 بررسی اسنادی، فصل دوم ، دکتر محمد قلی مجد/ ترجمه ...
در تمام جنگهای جهان بهترین فیلم ها از میدان اول نبرد گرفته شد ...
aliclever930.blogfa.com/.../در-تمام-جنگهای-جهان-بهتر...
Translate this page
از زمان اختراع دوربین اگر چه دیدن صحنه های دلخراش آدم را تکان می دهد !!از زمین وهوا ودریا از خط اول نبرد بهترین مستند های جنگ گرفته شده اما با کمال تاسف ... چرا در امریکا و اروپا با این هم جنگ اعتراض چندانی نمی کنند شما فیلم های جنگ جهانی دوم را پخش می ...
پردیس گیم - انیمه هفته : Grave of the Fireflies
pardisgame.net/story-12615-انیمه-هفته--Grave-of-the...
Translate this page
Feb 11, 2016 - یکی از همین تراژدی ها جنگ جهانی اول و دوم که در سر تا سر دنیا خسارت های ... با این هنوز وی معتقد بود بازسازی صحنه های رخ داده می تواند تا حدی برای ...
گذرستان :: پیمان سعدآباد و سیاست قدرتهای بزرگ
gozarestan.ir/show.php?id=576
Translate this page
در طول دوران جنگهای جهانی اول و دوم انگلستان کوشید با ایجاد پیمان های دفاعی ... مهمی که به ویژه در اواخر جنگ جهانی اول و پس از آن در صحنه نظام بین الملل به وقوع پیوست، ...
تاریخ جهان و ایران - اعلان جنگ ژاپن به آمریكا و ورود تمام عیار ...
allthatyouwant.mihanblog.com/extrapage/221
Translate this page
به نظر مولفان تاریخ جنگ جهانی دوم، روزولت رئیس جمهور وقت آمریکا با محاسبه دقیق و ... داشت که خاک آمریکارا که میان دو اقیانوس قرار گرفته است صحنه جنگ نخواهد شد. ... از زیر خرابه های جنگ به صورت یک ابرقدرت سربرآورد و اجرای طرح مارشال و برنامه های ... روزی كه جنگ جهانی اول آغاز شد · روزی كه 42 هزار آلمانی به دست انگلیسی ها دود شدند ...
فلسفی سیاسی و تاریخی - جنگ جهانی دوم و پیامد های آن برای ...
ali-hashmat-sana.blogfa.com/post/6
Translate this page
در جنگ جهانی دوم مانند جنگ اول جهانی کشور های درگیر بنام های متحدی و متفق حضور .... ایتالیا و آلمان‌ در سیاستهای‌ بین‌المللی‌، شروع‌ جنگ‌ سرد به‌ عنوان‌ صحنه‌ رقابت‌ دو ...
صحنه هایی از جنگ جهانی دوم - لینک گردی
linkgardi.ir/news/صحنه-هایی-از-جنگ-جهانی-دوم - Translate this page
به طور اساسی می‌توان ریشه جنگ جهانی دوم را در جنگ جهانی اول جستجو کرد. با شکست سه محور اصلی ...

Searches related to صحنه هایی از جنگ جهانی اول و دوم

جنگ جهانی سوم

هیتلر

جنگ جهانی دوم آپارات

فیلم جنگ جهانی دوم
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,839
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,839
  • بازدید ماه : 14,769
  • بازدید سال : 107,599
  • بازدید کلی : 2,616,146