loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 128 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

حسابداری دولتی

حسابداری دولتی دسته: حسابداری
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 53 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 109

حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است كامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های مالی یك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام تعریف حسابداری سازمانهای دولتی نیز خارج از حدود تعریف مذكور نیست و در این سازمانها نیز باید كلیه فعالیتهای مالی

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

فصل اول: حسابداری دولتی

تعریف حسابداری:

حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است.  كامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است:

   حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های  مالی یك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام.

  تعریف حسابداری سازمانهای دولتی نیز خارج از حدود تعریف مذكور نیست. و در این سازمانها نیز باید كلیه فعالیتهای مالی در قالب اعداد قابل سنجش به پول ثبت طبقه بندی و تلیخیص شود و در مورد مطالعه و بررسی و تجزیه و تحلیل  ثبت تلخیص، گزارش نویسی و تفسیر نتایج حاصله از معادلات و مؤسسات و ادارات دولتی  می باشد كه با توجه به این قوانین و مقررات مالی دولت انجام می شود.

بنابراین حسابداری  دولتی شامل تمام عملیات وصول و پرداخت منابع مالی دولت و نگاهداری حسابه8ای سازمانهای دولتی و نیز تهیه گزارشهای  مالی مربوطه می باشد.

صورتهای مالی سازمانهای دولتی به منظور رفع نیازهای  اساسی زیر تهیه می شود:

نیاز قانونی: دولت و سازمانهای دولتی مشمول قوانین و مقرراتی می باشند كه محدودیتهای  اساسی در مورد نوع، ماهیت، طبقه بندی و محتویات حسابها و صورتهای مالی برای آنها ایجاد می نماید.

2- نیازهای نظارتی: قوه مقننه، دولت و افراد كشور جهت نظارت بر عملیات  سازمانهای دولتی به خصوص عملیات مربوط به اجرای  بودجه و ارزیابی  عملكرد مدیریت سازمانهای مذكور  به اطلعات كافی نیاز دارند.

3-نیاز اطلاعاتی: مدیران سازمانهای دولتی به منظور برنامه ریزی تصمیم گیری  و اجرای عملیات به نحوه  مطلوب  و مناسب، به اطلاعات و كزارشهای به موقع صحیح نیاز دارد.

دولت به علت عهده دار بودن مسئولیت وصول و معرفت درآمدها و وجوه عمومی و نگهداری حسابهای دولتی و تهیه گزارشهای مالی لازم برای اطلاع مردم كشور و قوه مقننه ایفا كننده نقش اساسی در حسابداری دولتی است. و در واقع حسابداری دولتی ابزاری است كه مدیریت دستگاه  های دولتی را قادر می سازد كه منابع مالی مورد استفاده كه بخشی از اعتبارات مصوب تخصیص یافته دولت را تشكیل می دهد به نحو صحیح و در جهت تحقیق برنامه های مصوب  به مصرف برسانند. منظور اصلی  از برقراری سیستم حسابداری عبارت است از تهیه و تنظیم اطلاعات مالی و مربوط به یك سازمان كه مورد احتیاج مدیران، صاحبان سرمایه، بستانكاران دولت و عموم مردم می باشد.

در اغلب كشورها سازمانهای دولتی در دو شكل  كلی انتفاعی و غیر انتفاعی ایجاد و اداره می شوند و در هر یك از  سازمانهای دولتی هزینه ها را معمولاً از محل درآمدهای خود كه با فروش كالا و ارائه خدمات تحصیل می نمایند تأمین می كنند بنابراین سیستم حسابداری این نوع سازمان باید امكان  شناساسیی درآمدها و هزینه های واقعی هر سال مالی و مقایسه آنها با یكدیگر و تعیین میزان داراییها، بدهیها و ارزش ویژه (حقوق صاحبان سهام ) را در پایان سال مالی فراهم سازد. سازمانهای دولتی غیر انتفاعی هزینه های خود را از محل  درآمدهای عمومی دولت و در حدود اعتبارات مصوب تأمین می نماید.

اقسام دستگاههای اجرایی در نظام اداری جمهوری اسلامی به شرح زیر می باشد:

1-   وزارتخانه ها

2-   مؤسسات دولتی

3-   شركتهای دولتی

4-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی

-وزارتخانه ها واحدهای سازمانی مشخص است كه به موجب قانون به این عنوان شناخته شده یا بشود.

-   مؤسسات دولتی واحد سازمانی مشخصی است كه موجب قانون ایجاد و زیر نظر یكی از قوای سه گانه اداره می شود و عنوان وزارت خانه ندارد. نهاد ریاست جمهوری كه زیر نظر ریاست جمهوری اداره می گردد یك مؤسسه دولتی شناخته می شود. شركت دولتی شناخته شده باشد. و بیش از 5 درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد. هر شركت تجاری كه از طریق سرمایه گذاری شركتهای دولتی ایجاد شود و مادام كه بیش از پنجاه درصد سهام آن متعلق به شركتهای دولتی است شركت دولتی تلقی می گردد.

-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر انتفاعی غیر دولتی واحدهای سازمانی مشخص هستند كه با اجازه قانون به منظور وظایف و خدماتی كه جنبه عمومی دارد تشكیل شده و یا می شود.

 

 

خصوصیات حسابداری دولتی

اصول عمومی:

1- استفاده از بودجه جهت كنترل دقیق وجوه عمومی به منظور:

الف- عدم تجاوز مخارج از حدود مقرر در قانون بودجه

ب- صرفه جویی در مصرف وجوه عمومی

ج‌-     مقایسه و تطبیق عملیات با بودجه مصوب

2- تقسیم منابع درآمد با توجه به هدفهای مورد نظریه حسابهای مخصوص از طریق:

الف- نگهداری حسابهای جداگانه برای انواع مختلف وجود دولتی.

ب- هر حساب یك واحد كامل حسابداری است.

3-برقراری كنترل داخلی قوی و سیستم حسابداری داخلی.

الف- مطالعه و سنجش لیاقت و درستی مأموران یك سازمان

4-توجه به حسابداری درآمد و هزینه به جای حسابداری برای سود و زیان زیرا:

الف- منظور اصلی دولت تحصیل سود نیست.

ب- هدف اصلی و اساسی دولت انجام خدمات خاص، یا خدمات عمومی برای استفاده عموم مردم یا اهالی  یك منطقه معین است.

5-تبعیت از قوانین و مقررات به منظور حفظ منافع اجتماعی

خصوصیات سازمانهای دولتی

-   به طور كلی نبودن انگیزه سود جویی یكی از خصوصیات بارز سازمانهای دولتی است سازمانهای دولتی به منظور تحصیل سود تأسیس نمی شوند و انتظارات دریافت بازده نسبت به سرمایه گذاری خود و یا برگشت سرمایه را ندارد.

-   شكل و تركیب سازمانی  و حدود مسئولیت به وسیله قانون ومقررات تعیین می شود. ملزم به رعایت قوانین مالی و بودجه ای می باشند.

-   سازمانهای دولتی واحدهای سازمانی مشخص هستند كه معمولاً با اجازه قانون ایجاد  سهامداران و صاحبان سرمایه هستند و هیچگونه منافع یا حقوق قابل خرید، فروش و یا انتقال وجود ندارد.

-   سازمانهای  دولتی منابع مالی و پولی خود را از محل درآمدهای  دولت در محدوده اعتبارات بودجه مصوب دریافت می نمایند و بر اساس ضوابط و مقررات قانونی هزینه انجام می پذیرد.

اهمیت برقراری سیستم حسابداری در سازمانهای عمومی و خصوصی دارای شعب متعدد است كه اداره امور مالی از مهمترین و اساسی ترین آنها محسوب می شود، هر مؤسسه دولتی یا غیر دولتی ناگزیر از برقراری سیستم صحیحی برای اداره امور مالی خود می باشد بدون ایجاد چنین سیستم، اداره امور هر مؤسسه دیر یا زود دستخوش اختلال و بی نظمی خواهد شد.

ایجاد چنین  سیستم، اداره امور مالی مستلزم استفاده كامل از روشهای حسابداری و پیروزی از اصول فن حسابداری و حسابرسی است. منظور اصلی از برقراری سیستم حسابداری  عبارت است از تهیه و تنظیم اطلاعات مالی مربوط به یك سازمان كه مورد احتیاج و بررسی مدیر یا مدیران صاحبان سرمایه و بستانكاران آن سازمان  دولت و عموم مردم می باشند. اتخاذ روشهای تصحیح برای نیل به این منظور و تهیه گزارشهای  مالی دقیق و قابل اطمینان برای مؤسسات گوناگون صرفنظر از وسعت، طرف اداره، حدود فعالیت انتفاعی یا غیر انتفاعی بودن آنها حائز اهمیت می باشد.

   در سازمانهای دولت این مسأله بایستی مورد توصیه خاص قرار گیرد، زیرا نتایج حاصل از عملیات حسابداری در این قبیل مؤسسات یكی از مفیدترین وسایل سنجش كارآیی، لیاقت و صداقت افراد است كه اداره امور عمومی  یك ملت به دست آنان سپرده شده است.

اصول و موازین مخصوص حسابداری دولتی

علاوه بر ضوابط قواعد ذكر شده برخی اصول و موازین خاص نیز باید در سیستم حسابداری دولتی پیروی و اجرا شود، به اهم اصول مخصوص حسابداری ذیلاً اشاره خواهد شد:

1-               اصول لزوم نگهداری حسابهای مستقل برای وجوه دولتی

     یكی از خصوصیات اصلی حسابداری دولتی لزوم نگهداری حسابهای جداگانه و مستقل برای وجوه دولتی است.

  سازمانهای دولتی از منابع دولتی از منابع مختلف برای اجرای وظایف محوله استفاده می نمایند. هر یك از این منابع برای تحقق اهداف و مقاصدی تخصیص داده می شود كه منحصراً بایستی در اجرای  فعالیتها و برنامه هایی مصرف می شود كه رسیدن به اهداف مورد نظر را امكان پذیر نماید. این طراحی یك سیستم حسابداری مناسب جهت آوری اطلاعات مالی مربوط به هر یك از منابع و نگهداری حساب دریافت و پرداخت جداگانه اطلاعات مالی مربوط به هر یك از منابع و نگهداری حساب دریافت و پرداخت جداگانه آنها لازم به نظر می رسد. وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی ناگذیراند برای هر یك از منافع مالی مورد استفاده و به طور كلی هر یك از وجود مستقل در اختیار سیستم حسابداری جداگانه ای طراحی نمایند. هر یك از حسابهای مستقل وجود دارائی یكسری حساب (سر فصل) خود تراز یا متوازن می باشد كه در هر مقطع زمانی با هم موازنه می شوند. با استفاده از سیستم حسابداری مستقل اطلاعات مربوط به دریافت و پرداخت و موجودی هر یك از وجود مستقل قابل استخراج خواهد بود.

2-               اصول كنترل بودجه ای

    یكی دیگر از اصول مهم و لازمه الرعایه در حسابداری دولتی اصل كنترل بودجه ای است اهمیت اصل مذكور ناشی از 55 قانون اساسی جمهوری اسلامی ساست كه بدون رعایت آن جلوگیری از تجاوز هزینه ها از اعتبارات مصوب عملاً امكان پذیر نخواهد بود. (اصل پنجاه و پنجم): دیوان محاسبات به كلیه حسابهای وزارتخانه ها، مؤسسات، شركتهای دولتی و سایر دستگاههایی كه به نحوی از اتخاذ بودجه كل كشور استفاده می‌كنند به ترتیب قانون مقرر می دارد كه هیچ هزینه ای از اعتبارات مصوب تجاوز نكرده و هر وجهی در محل خود به مصرف رسیده باشد. دیوان محاسبات حسابهای و اسناد و مدارك مربوطه را برابر قانون جمع آوری و گزارش تفریح بودجه هر سال را به انضمام نظارت خود به مجلس شورای اسلامی تسلیم می نماید. این گزارش باید در دسترس عموم گذاشته شود.)  

   در اجرای اصل كنترل بودجه ای، سیستم حسابداری وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی به نحوه طراحی می گردد كه اجرای بودجه ی مصوب را در قالب طبقه بندی های بودجه ای میسر نماید. رابطه حسابداری دولتی و بودجه عمدتاً در راستای تحقق اصل كنترل بودجه ای است، بدین معنی كه دفاتر حسابداری مورد عمل وزاتخانه ها و مؤسسات دولتی دقیقاً بر اساس نیازهای اطلاعات بودجه ای طراحی می گردد. اطلاعات مالی مربوط به درآمد ها و هزینه های به طریقی در دفاتر حسابداری ثبت می شود كه امكان مقایسه ارقام واقعی درآمدهای قطعی وصول شده و هزینه های واقعی انجام یافته با ارقام مربوط به درآمدهای پیش بینی شده و اعتبارات مصوب مندرج در بودجه كل كشور سال مربوط را فهم سازد.

   در اكثر حسابهای مستقل برای وجوه دولتی كنترل بودجه ای به وسیله ثبت و نگاهداری حسابهای مستقل برای وجوه دولتی كنترل بودجه ای به وسیله ثبت و نگاهداری حسابهای بودجه ای علاوه بر حسابهای عادل اعمال می گردد. حسابهای بودجه ای حسابهایی هستند كه در آنها ارقام بودجه ای شامل درآمدهای  پیش بینی شده و اعتبارات مصوب منعكس می شوند. حسابهای مذكور حسابهای موفق می باشند كه درآغاز هر سال مالی بعد از ابلاغ بودجه مصوب به امور مالی سازمان دولتی افتتاح می شوند و در طول سال مالی بعد از ابلاغ مصوب به امور مالی سازمان دولتی افتتاح می شوند و در طول سال مالی همراه با حسابهای عادی نگهداری و در پایان سال مالی بسته می شوند.

3-اصل تقدم قوانین و مقررات مالی و محاسباتی بر اصول متداول حسابداری

    در حسابداری دولتی اهمیت قوانین و مقررات مالی به اندازه ای كه اصول و موازین متداول حسابداری را تحت تأثیر قرار می دهند. در اجرای این اصل هر جا كه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی را اصول موازین متداول حسابداری را بر اصول و موازین حسابداری ترجیح داده و اجرا نماید.

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : حسابداری دولتی , پایان نامه , حسابداری , حسابداری دولتی , فعالیت مالی

حسابداری دولتی

حسابداری دولتی دسته: حسابداری
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 53 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 109

حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است كامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های مالی یك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام تعریف حسابداری سازمانهای دولتی نیز خارج از حدود تعریف مذكور نیست و در این سازمانها نیز باید كلیه فعالیتهای مالی

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

فصل اول: حسابداری دولتی

تعریف حسابداری:

حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است.  كامل ترین تعریف فن حسابداری به شرح زیر است:

   حسابداری عبارت است از فن ثبت، طبقه بندی و تلخیص فعالیت های  مالی یك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حامل از بررسی این ارقام.

  تعریف حسابداری سازمانهای دولتی نیز خارج از حدود تعریف مذكور نیست. و در این سازمانها نیز باید كلیه فعالیتهای مالی در قالب اعداد قابل سنجش به پول ثبت طبقه بندی و تلیخیص شود و در مورد مطالعه و بررسی و تجزیه و تحلیل  ثبت تلخیص، گزارش نویسی و تفسیر نتایج حاصله از معادلات و مؤسسات و ادارات دولتی  می باشد كه با توجه به این قوانین و مقررات مالی دولت انجام می شود.

بنابراین حسابداری  دولتی شامل تمام عملیات وصول و پرداخت منابع مالی دولت و نگاهداری حسابه8ای سازمانهای دولتی و نیز تهیه گزارشهای  مالی مربوطه می باشد.

صورتهای مالی سازمانهای دولتی به منظور رفع نیازهای  اساسی زیر تهیه می شود:

نیاز قانونی: دولت و سازمانهای دولتی مشمول قوانین و مقرراتی می باشند كه محدودیتهای  اساسی در مورد نوع، ماهیت، طبقه بندی و محتویات حسابها و صورتهای مالی برای آنها ایجاد می نماید.

2- نیازهای نظارتی: قوه مقننه، دولت و افراد كشور جهت نظارت بر عملیات  سازمانهای دولتی به خصوص عملیات مربوط به اجرای  بودجه و ارزیابی  عملكرد مدیریت سازمانهای مذكور  به اطلعات كافی نیاز دارند.

3-نیاز اطلاعاتی: مدیران سازمانهای دولتی به منظور برنامه ریزی تصمیم گیری  و اجرای عملیات به نحوه  مطلوب  و مناسب، به اطلاعات و كزارشهای به موقع صحیح نیاز دارد.

دولت به علت عهده دار بودن مسئولیت وصول و معرفت درآمدها و وجوه عمومی و نگهداری حسابهای دولتی و تهیه گزارشهای مالی لازم برای اطلاع مردم كشور و قوه مقننه ایفا كننده نقش اساسی در حسابداری دولتی است. و در واقع حسابداری دولتی ابزاری است كه مدیریت دستگاه  های دولتی را قادر می سازد كه منابع مالی مورد استفاده كه بخشی از اعتبارات مصوب تخصیص یافته دولت را تشكیل می دهد به نحو صحیح و در جهت تحقیق برنامه های مصوب  به مصرف برسانند. منظور اصلی  از برقراری سیستم حسابداری عبارت است از تهیه و تنظیم اطلاعات مالی و مربوط به یك سازمان كه مورد احتیاج مدیران، صاحبان سرمایه، بستانكاران دولت و عموم مردم می باشد.

در اغلب كشورها سازمانهای دولتی در دو شكل  كلی انتفاعی و غیر انتفاعی ایجاد و اداره می شوند و در هر یك از  سازمانهای دولتی هزینه ها را معمولاً از محل درآمدهای خود كه با فروش كالا و ارائه خدمات تحصیل می نمایند تأمین می كنند بنابراین سیستم حسابداری این نوع سازمان باید امكان  شناساسیی درآمدها و هزینه های واقعی هر سال مالی و مقایسه آنها با یكدیگر و تعیین میزان داراییها، بدهیها و ارزش ویژه (حقوق صاحبان سهام ) را در پایان سال مالی فراهم سازد. سازمانهای دولتی غیر انتفاعی هزینه های خود را از محل  درآمدهای عمومی دولت و در حدود اعتبارات مصوب تأمین می نماید.

اقسام دستگاههای اجرایی در نظام اداری جمهوری اسلامی به شرح زیر می باشد:

1-   وزارتخانه ها

2-   مؤسسات دولتی

3-   شركتهای دولتی

4-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی

-وزارتخانه ها واحدهای سازمانی مشخص است كه به موجب قانون به این عنوان شناخته شده یا بشود.

-   مؤسسات دولتی واحد سازمانی مشخصی است كه موجب قانون ایجاد و زیر نظر یكی از قوای سه گانه اداره می شود و عنوان وزارت خانه ندارد. نهاد ریاست جمهوری كه زیر نظر ریاست جمهوری اداره می گردد یك مؤسسه دولتی شناخته می شود. شركت دولتی شناخته شده باشد. و بیش از 5 درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد. هر شركت تجاری كه از طریق سرمایه گذاری شركتهای دولتی ایجاد شود و مادام كه بیش از پنجاه درصد سهام آن متعلق به شركتهای دولتی است شركت دولتی تلقی می گردد.

-   مؤسسات و نهادهای عمومی غیر انتفاعی غیر دولتی واحدهای سازمانی مشخص هستند كه با اجازه قانون به منظور وظایف و خدماتی كه جنبه عمومی دارد تشكیل شده و یا می شود.

 

 

خصوصیات حسابداری دولتی

اصول عمومی:

1- استفاده از بودجه جهت كنترل دقیق وجوه عمومی به منظور:

الف- عدم تجاوز مخارج از حدود مقرر در قانون بودجه

ب- صرفه جویی در مصرف وجوه عمومی

ج‌-     مقایسه و تطبیق عملیات با بودجه مصوب

2- تقسیم منابع درآمد با توجه به هدفهای مورد نظریه حسابهای مخصوص از طریق:

الف- نگهداری حسابهای جداگانه برای انواع مختلف وجود دولتی.

ب- هر حساب یك واحد كامل حسابداری است.

3-برقراری كنترل داخلی قوی و سیستم حسابداری داخلی.

الف- مطالعه و سنجش لیاقت و درستی مأموران یك سازمان

4-توجه به حسابداری درآمد و هزینه به جای حسابداری برای سود و زیان زیرا:

الف- منظور اصلی دولت تحصیل سود نیست.

ب- هدف اصلی و اساسی دولت انجام خدمات خاص، یا خدمات عمومی برای استفاده عموم مردم یا اهالی  یك منطقه معین است.

5-تبعیت از قوانین و مقررات به منظور حفظ منافع اجتماعی

خصوصیات سازمانهای دولتی

-   به طور كلی نبودن انگیزه سود جویی یكی از خصوصیات بارز سازمانهای دولتی است سازمانهای دولتی به منظور تحصیل سود تأسیس نمی شوند و انتظارات دریافت بازده نسبت به سرمایه گذاری خود و یا برگشت سرمایه را ندارد.

-   شكل و تركیب سازمانی  و حدود مسئولیت به وسیله قانون ومقررات تعیین می شود. ملزم به رعایت قوانین مالی و بودجه ای می باشند.

-   سازمانهای دولتی واحدهای سازمانی مشخص هستند كه معمولاً با اجازه قانون ایجاد  سهامداران و صاحبان سرمایه هستند و هیچگونه منافع یا حقوق قابل خرید، فروش و یا انتقال وجود ندارد.

-   سازمانهای  دولتی منابع مالی و پولی خود را از محل درآمدهای  دولت در محدوده اعتبارات بودجه مصوب دریافت می نمایند و بر اساس ضوابط و مقررات قانونی هزینه انجام می پذیرد.

اهمیت برقراری سیستم حسابداری در سازمانهای عمومی و خصوصی دارای شعب متعدد است كه اداره امور مالی از مهمترین و اساسی ترین آنها محسوب می شود، هر مؤسسه دولتی یا غیر دولتی ناگزیر از برقراری سیستم صحیحی برای اداره امور مالی خود می باشد بدون ایجاد چنین سیستم، اداره امور هر مؤسسه دیر یا زود دستخوش اختلال و بی نظمی خواهد شد.

ایجاد چنین  سیستم، اداره امور مالی مستلزم استفاده كامل از روشهای حسابداری و پیروزی از اصول فن حسابداری و حسابرسی است. منظور اصلی از برقراری سیستم حسابداری  عبارت است از تهیه و تنظیم اطلاعات مالی مربوط به یك سازمان كه مورد احتیاج و بررسی مدیر یا مدیران صاحبان سرمایه و بستانكاران آن سازمان  دولت و عموم مردم می باشند. اتخاذ روشهای تصحیح برای نیل به این منظور و تهیه گزارشهای  مالی دقیق و قابل اطمینان برای مؤسسات گوناگون صرفنظر از وسعت، طرف اداره، حدود فعالیت انتفاعی یا غیر انتفاعی بودن آنها حائز اهمیت می باشد.

   در سازمانهای دولت این مسأله بایستی مورد توصیه خاص قرار گیرد، زیرا نتایج حاصل از عملیات حسابداری در این قبیل مؤسسات یكی از مفیدترین وسایل سنجش كارآیی، لیاقت و صداقت افراد است كه اداره امور عمومی  یك ملت به دست آنان سپرده شده است.

اصول و موازین مخصوص حسابداری دولتی

علاوه بر ضوابط قواعد ذكر شده برخی اصول و موازین خاص نیز باید در سیستم حسابداری دولتی پیروی و اجرا شود، به اهم اصول مخصوص حسابداری ذیلاً اشاره خواهد شد:

1-               اصول لزوم نگهداری حسابهای مستقل برای وجوه دولتی

     یكی از خصوصیات اصلی حسابداری دولتی لزوم نگهداری حسابهای جداگانه و مستقل برای وجوه دولتی است.

  سازمانهای دولتی از منابع دولتی از منابع مختلف برای اجرای وظایف محوله استفاده می نمایند. هر یك از این منابع برای تحقق اهداف و مقاصدی تخصیص داده می شود كه منحصراً بایستی در اجرای  فعالیتها و برنامه هایی مصرف می شود كه رسیدن به اهداف مورد نظر را امكان پذیر نماید. این طراحی یك سیستم حسابداری مناسب جهت آوری اطلاعات مالی مربوط به هر یك از منابع و نگهداری حساب دریافت و پرداخت جداگانه اطلاعات مالی مربوط به هر یك از منابع و نگهداری حساب دریافت و پرداخت جداگانه آنها لازم به نظر می رسد. وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی ناگذیراند برای هر یك از منافع مالی مورد استفاده و به طور كلی هر یك از وجود مستقل در اختیار سیستم حسابداری جداگانه ای طراحی نمایند. هر یك از حسابهای مستقل وجود دارائی یكسری حساب (سر فصل) خود تراز یا متوازن می باشد كه در هر مقطع زمانی با هم موازنه می شوند. با استفاده از سیستم حسابداری مستقل اطلاعات مربوط به دریافت و پرداخت و موجودی هر یك از وجود مستقل قابل استخراج خواهد بود.

2-               اصول كنترل بودجه ای

    یكی دیگر از اصول مهم و لازمه الرعایه در حسابداری دولتی اصل كنترل بودجه ای است اهمیت اصل مذكور ناشی از 55 قانون اساسی جمهوری اسلامی ساست كه بدون رعایت آن جلوگیری از تجاوز هزینه ها از اعتبارات مصوب عملاً امكان پذیر نخواهد بود. (اصل پنجاه و پنجم): دیوان محاسبات به كلیه حسابهای وزارتخانه ها، مؤسسات، شركتهای دولتی و سایر دستگاههایی كه به نحوی از اتخاذ بودجه كل كشور استفاده می‌كنند به ترتیب قانون مقرر می دارد كه هیچ هزینه ای از اعتبارات مصوب تجاوز نكرده و هر وجهی در محل خود به مصرف رسیده باشد. دیوان محاسبات حسابهای و اسناد و مدارك مربوطه را برابر قانون جمع آوری و گزارش تفریح بودجه هر سال را به انضمام نظارت خود به مجلس شورای اسلامی تسلیم می نماید. این گزارش باید در دسترس عموم گذاشته شود.)  

   در اجرای اصل كنترل بودجه ای، سیستم حسابداری وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی به نحوه طراحی می گردد كه اجرای بودجه ی مصوب را در قالب طبقه بندی های بودجه ای میسر نماید. رابطه حسابداری دولتی و بودجه عمدتاً در راستای تحقق اصل كنترل بودجه ای است، بدین معنی كه دفاتر حسابداری مورد عمل وزاتخانه ها و مؤسسات دولتی دقیقاً بر اساس نیازهای اطلاعات بودجه ای طراحی می گردد. اطلاعات مالی مربوط به درآمد ها و هزینه های به طریقی در دفاتر حسابداری ثبت می شود كه امكان مقایسه ارقام واقعی درآمدهای قطعی وصول شده و هزینه های واقعی انجام یافته با ارقام مربوط به درآمدهای پیش بینی شده و اعتبارات مصوب مندرج در بودجه كل كشور سال مربوط را فهم سازد.

   در اكثر حسابهای مستقل برای وجوه دولتی كنترل بودجه ای به وسیله ثبت و نگاهداری حسابهای مستقل برای وجوه دولتی كنترل بودجه ای به وسیله ثبت و نگاهداری حسابهای بودجه ای علاوه بر حسابهای عادل اعمال می گردد. حسابهای بودجه ای حسابهایی هستند كه در آنها ارقام بودجه ای شامل درآمدهای  پیش بینی شده و اعتبارات مصوب منعكس می شوند. حسابهای مذكور حسابهای موفق می باشند كه درآغاز هر سال مالی بعد از ابلاغ بودجه مصوب به امور مالی سازمان دولتی افتتاح می شوند و در طول سال مالی بعد از ابلاغ مصوب به امور مالی سازمان دولتی افتتاح می شوند و در طول سال مالی همراه با حسابهای عادی نگهداری و در پایان سال مالی بسته می شوند.

3-اصل تقدم قوانین و مقررات مالی و محاسباتی بر اصول متداول حسابداری

    در حسابداری دولتی اهمیت قوانین و مقررات مالی به اندازه ای كه اصول و موازین متداول حسابداری را تحت تأثیر قرار می دهند. در اجرای این اصل هر جا كه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی را اصول موازین متداول حسابداری را بر اصول و موازین حسابداری ترجیح داده و اجرا نماید.

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : حسابداری دولتی , پایان نامه , حسابداری , حسابداری دولتی , فعالیت مالی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 681,000 results (0.45 seconds)
Search Results
چكيده اي از حسابداري دولتي - هوشا
husha.ir/?p=119
Translate this page
حسابداري دولتي نظامي است كه اطلاعات مالي مربوط به فعاليتهاي وزارتخانه ها و موسسات دولتي را بمنظور تصميم گيري صحيح مالي و كنترل برنامه هاي مصوب بودجه سالانه و ...
حسابداری دولتی
gaa.journals.pnu.ac.ir/
Translate this page
حسابداری دولتی (GAA) ... بررسی تأثیر خصوصی‌سازی بر عملکرد مالی و عملیاتی شرکت‌های دولتی خصوصی‌سازی شده پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران.
حسابداری دولتی با رویکرد تعهدی
hd-t.blogfa.com/
Translate this page
حسابداری دولتی با رویکرد تعهدی - ثبتهای حسابداری دولتی به روش تعهدی،حسابداری تعهدی.
کتاب کار حسابداری دولتی - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
parsmodir.com/db/book-accounting2.php
Translate this page
کتاب کار حسابداری دولتی توسط استاد کامران فقیهی ذیحساب و مدرس دانشگاه تدوین شده است. این کتاب حاصل ده سال تدریس ایشان بوده و به رایگان از طریق سایت پارس ...
تعریف حسابداری دولتی: - سایت تخصصی حسابداران خبره ایران
saberiali.blogsky.com/1388/06/10/post-74/
Translate this page
تعریف حسابداری دولتی: حسابداری دولتی نظامی است که اطلاعات مالی مربوط به فعالیتهای وزارتخانه ها و موسسات دولتی را بمنظور تصمیم گیری صحیح مالی و کنترل ...
حسابداری دولتی - حسابداری
yazdan52.persianblog.ir/post/11/
Translate this page
May 26, 2012 - تعریف حسابداری دولتی : فرآیند جمع آوری و ثبت و طبقه بندی و تلخیص و تفسیر و گزارش رویداد های بودجه ای و مالی دستگاههای اجرایی دولت جهت ...
[PPT]حسابداري دولتي
libportal.imamreza.ac.ir/documents/10157/74340/حسابداري+دولتي
Translate this page
حسابداري دولتي. جلسه اول. هدف : شناخت سازمانهای دولتی وتفاوت حسابداری دولتی و بازرگانی. www.11148.blogfa.com. حسابداري دولتي. 1- شناخت سازمان دولتي.
جزوات حسابداری - حسابداری دولتی
accnew.blogfa.com/tag/حسابداری-دولتی
Translate this page
جزوات حسابداری - حسابداری دولتی - آموزش حسابداری کاربردی برای كسانی كه هیچ آشنایی با این رشته ندارند.
حسابداری دولتی - آموزش مجازی پارس
elearnpars.org/نمونه-مقاله-حسابداری-دولتی.html
Translate this page
این مقاله با عنوان حسابداری دولتی توسط مرکز آموزش مجازی پارس جمع آوری و منتشر شده است .
دانلود کتاب و جزوه حسابداری دولتی - پروژه دات کام
www.prozhe.com/دانلود-کتاب-و-جزوه-حسابداری-دولتی
Translate this page
Sep 7, 2012 - این کتاب نیاز مبرم یک دانشجوی رشته حسابداری میباشد، چرا که این مطالب تاکنون به صورت یکجا و کامل که دارای تمامی سرفصل های حسابداری دولتی ...
اداره كل تمركز و تلفيق حسابها
tamarkoz.mefa.ir/
Translate this page
فراخوان کارگروه اجرای حسابداری تعهدی ... دستورالعمل هاي حسابداری دولتی .... فایل نسخه سال 1395 نظام حسابداری بخش عمومی که در آن موارد اصلاحی با رنگ قرمز مشخص ...
[PPT]تحول در نظام حسابداری دولتی - اداره كل تمركز و تلفيق حسابها - وزارت امور ...
tamarkoz.mefa.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=358434fd...
Translate this page
اصلاح ساختار نظام جامع مالي كشور تحول در نظام حسابداری دولتی. محسن برزوزاده. مباني نظري. يكي از اساسي‌ترين پايه‌هاي حسابداري دولتي نوين: مفهوم پاسخگويي.
حسابدار (accountant) - حسابداری دولتی
accountingbahmani.blogfa.com/category/6/حسابداری-دولتی
Translate this page
دانشجوی گرامی برای تکمیل اطلاعات لازم است کتاب حسابداری و کنترلهای مالی دولتی جناب دکتر جعفر باباجانی خریداری شود مقدمه براساس تئوری وجوه و به منظور ...
حسابداري دولتي
www.tamarkozk.blogfa.com/
Translate this page
Sep 11, 2013 - حسابداري دولتي - دستورالعملها ، قوانين و بخشنامه هاي حسابداري دولتي.
magiran.com: دو فصلنامه حسابداري دولتي ،
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=7218
Translate this page
بررسي تاثير خصوصي سازي بر عملكرد مالي و عملياتي شركت هاي دولتي خصوصي .... بررسي ضرورت تدوين استانداردهاي حسابداري دولتي (مبتني بر مفهوم مسئوليت ...
حسابداری دولتی - نرم افزار سامان
www.samansoft.com/dolatee.htm
Translate this page
با توجه به گستردگی عملیات در سیستم حسابداری دولتی، تعاریف اولیه و برقراری ارتباط های منطقی، میان سرفصل ها بسیار حایز اهمیت است. از اینرو نرم افزار سامان با ...
مجموعه مقالات اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری دولتی
www.civilica.com/Papers-GOVERNMENTALACCOUNTING01=او...
Translate this page
مجموعه مقالات اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری دولتی (01st national conference on new approaches to governmental accounting ) سال 1390 در شهر آمل ...
پایان نامه حسابداری دولتی
bankmaghale.ir/پایان-نامه-حسابداری-دولتی-3/
Translate this page
پایان نامه حسابداری دولتی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۱۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود پایان نامه ...
نرم افزار حسابداری دولتی | شرکت همکاران سیستم
https://www.systemgroup.net/...دولتی/.../نرم-افزار-حسابداری-دولت...
Translate this page
با پیاده‌سازی سیستم حسابداری دولتی، دستگاه‌های دولتی از سرعت، کیفیت و دقت ... اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.
[PDF]سیستم های حسابداری دولتی در اروپا
www.iacpa.ir/portals/0/pdf/faslnameh/faslnameh9/.../Vahdani6.pdf
Translate this page
در اروپا. در این مقاله س عی ش ده طبقه بندی سیستم های حسابداری دولتی در برخی ... سیستم آنگلوساکسون عمدتاً بر استانداردهای بین المللی حسابداری برای اهداف ...
مقایسه و تطبیق حسابداری ملی و حسابداری دولتی (PDF Download ...
https://www.researchgate.net/.../264240277_mqaysh_...
Translate this pageResearchGate
Jul 28, 2014 - Official Full-Text Publication: مقایسه و تطبیق حسابداری ملی و حسابداری دولتی on ResearchGate, the professional network for scientists.
حسابداري دولتي | فروشگاه آنلاین مؤسسه آموزش عالی آزاد مدرسان شریف
shopping.modaresanesharif.ac.ir/حسابداري-دولتي.../کتابهای-آموزش...
Translate this page
دراين كتاب سعي شده تمامي مسائل حسابداري دولتي شامل مطالب تدریس شده در دانشگاه ها و بحث هایی که بصورت عملی در دستگاه های دولتی بکار گرفته می شود را ...
[PDF]حسابداری دولتی پیشرفته
fea.um.ac.ir/parameters/fea/filemanager/plan/a-02.pdf
Translate this page
اﺣﺘﺮاﻣﺎ ﻃﺮح درس ﺣﺴﺎﺑﺪاري دوﻟﺘﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ؛ ﺑﻪ ﺷﺮح زﯾﺮ اراﯾﻪ ﻣﯽ ﮔﺮدد. : ﻣﻨﺎﺑﻊ اﺻﻠﯽ درس. : .1. ﺗﺠﺪﯾﺪ ﻧﻈﺮ در ﺣﺴ. ﺎﺑﺪاري ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي دوﻟﺘﯽ. ، ﻧﻮﺷﺘﮫ اس ﮐﯽ دز ﺗﺮﺟﻤﮫ دﮐﺘﺮ ﻣﺤﻤﻮد ﻻری دﺷﺖ ﺑﯿﺎض ، ﻧﺸﺮ ﻣﺮﻧﺪﯾﺰ .2.
اولین همایش ملی فرصت های پژوهشی در حسابداری دولتی، اردیبهشت ۹۵ ...
www.conferenceyab.ir › ... › اقتصاد، حسابداری
Translate this page
Jan 29, 2016 - اولین همایش ملی فرصت های پژوهشی در حسابداری دولتی، اردیبهشت ۹۵ ، توسط دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب در 20 اردیبهشت 1395 برگزار میگردد.
تفاوتهاي اصلي حسابداري بازرگاني با حسابداري دولتي در چيست؟
https://www.payvast.com/.../تفاوتهاي-اصلي-حسابداري-بازرگاني-...
Translate this page
صورتهاي مالي اساسي در حسابداري بازرگاني عبارت است از: ... در حسابداري دولتي ، قوانين و مقررات علاوه بر نظارت وحاکميت بر عمليات حسابداري تعيين کننده ...
پرتال جامع علوم انسانی - حسابداری دولتی
www.ensani.ir/fa/9740/default.aspx
Translate this page
حوزه (های) تخصصی: حسابداری دولتی • تحقیقات بازار سرمایه. تعداد نمایش: 38 ... عنوان مقاله: بررسی سیستم های حسابداری قیمت تمام شده در شرکت های دولتی ایران.
دانلود پایان نامه حسابداری دولتی 109 صفحه | مرجع دانلود پایان نامه با ...
www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-حسابداری-دولتی-109-صفح/
Translate this page
مطالب این پست : دانلود پایان نامه حسابداری دولتی 109 صفحه با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه) حسابداری به انحناء گوناگون تعریف شده است. کامل.
[PDF]ﻫﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ وﺿﻌﻴﺖ ﺣﺴﺎﺑﺪاري دوﻟﺘﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﮕﺮش داﻧﺸﮕﺎﻫﻴ
jaa.shirazu.ac.ir/pdf_519_b0ed1d65a77dff86b513392c77ef35b7.h...
Translate this page
by مهدوی - ‎2012
دﻛﺘﺮ ﻏﻼﻣﺤﺴﻴﻦ ﻣﻬﺪوي. *. ﻧﻮﻳﺪرﺿﺎ ﻧﻤﺎزي. **. داﻧﺸﮕﺎه ﺷﻴﺮاز. ﭼﻜﻴﺪه. ﻫﺪف اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ، ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﮕﺮش داﻧﺸﮕﺎﻫﻴﺎن و ﺣﺴـﺎﺑﺪاران داﻧﺸـﮕﺎه. ﻫـﺎ،. ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ وﺿﻌﻴﺖ ﺣﺴﺎﺑﺪاري دوﻟﺘﻲ در داﻧﺸﮕﺎه. ﻫﺎي اﻳﺮان اﺳﺖ . اﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ،.
وبلاگ تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری - حسابداری دولتی پیشرفته
acc92.blogfa.com/category/2
Translate this page
وبلاگ تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری - حسابداری دولتی پیشرفته - دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین - وبلاگ تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری.
[PDF]دولتی جدول ترم بندی دروس کارشناسی ناپیوسته حسابداری
www.irtciac.com/download/R-d-j-3.pdf
Translate this page
R-D-J3. جدول ترم بندی دروس کارشناسی ناپیوسته حسابداری. دولتی. ) ترم اول (. ) ترم دوم (. ف. ردی. نام درس. تعداد. واحد. ساعت. پیشنیاز. ف. ردی. نام درس. تعداد. واحد. ساعت.
رده:حسابداری دولتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/رده:حسابداری_دولتی
Translate this pagePersian Wikipedia
هیئت استانداردهای حسابداری دولتی. برگرفته از «https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=رده:حسابداری_دولتی&oldid=10424424». رده‌ها: حسابداری بر پایه موضوع ...
کارشناسی حرفه ای حسابداری دولتی - مسیر ایرانی
iranianpath.com/کارشناسی-حرفه-ای-حسابداری-دولتی11737.html
Translate this page
پس از پایان دوره تحصیلی کارشناسی حرفه ای حسابداری دولتی، فارغ التحصیلان این رشته دارای توانمندی های زیر می باشند : بکارگیری اصول و استانداردهای حسابداری ...
دانلود نمونه سوال درس حسابداری دولتی پیام نور
www.20file.org/bcat/plp/1148
Translate this page
دانلود رايگان سوالات حسابداری دولتی پیام نور با پاسخنامه , ... دانلود نیمسال های درس حسابداری دولتی , ... نمونه سوالات حسابداری دولتی با پاسخ تشریحی , ...
حسابداری دولتی - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/f918.html
Translate this page
مهم: آشنایی با حسابدار دولتی و شرحی از وظایف آن. آغاز کننده: ... مهم: آموزش بودجه بندی در حسابداری دولتی ... مهم: مقاله کاربرد مبنای تعهدی کامل در حسابداری دولتی.
[PDF]دانلود جزوه حسابداری دولتی پیشرفته ارشد حسابداری استاد حاجی زاده
paraf.ir/wp-content/uploads/2014/12/dolati.pdf
Translate this page
ﺣﺴﺎﺑﺪاري دوﻟﺘﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ. ﺟﺰوه ﮐﻼﺳﯽ ﺟﻨﺎب آﻗﺎي ﺣﺎﺟﯽ زاده. (. ﮔﺮداوري. : ﺳﺠ. . ﺎد اﺣﻤ. . ﺪي. ) ﻧﯿﻤﺴﺎل اول. 93. -. 94. ﺷﺎﻣﻞ. : •. ﻣﻮارد ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪه در ﮐﻼس. •. ﻣﻘﺎﻻت ﻧﻘﺶ و ﺟﺎﯾﮕﺎه ﻣﺒﻨﺎي ﺣﺴﺎﺑﺪاري و روﯾﮑﺮد ...
خبرگزاری خانه ملت :: نبود استانداردهای حسابداری دولتی،اجرای حسابرسی ...
www.icana.ir/Fa/News/219721
Translate this page
رئیس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه نبود استانداردهای حسابداری دولتی،اجرای حسابرسی مالی را با چالش مواجه می کند،افزود:تدوین ...
حسابداری دولتی « کنکورحسابداری (یاسر آسترکی)
konkur-hesabdari.ir/category/دانلودجزوات/حسابداری-دولتی/
Translate this page
بایگانی برای دسته "حسابداری دولتی" ... [تاريخ:۲۳ مرداد ۱۳۹۱] ~ حسابداری دولتی،حسابداری مالی · بدون نظر. دانلود نمونه های ... دانلود کتابچه آشنایی با حسابداری دولتی.
: حسابدار دولتی - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir › دانشنامه › متفرقه
Translate this page
معرفی. نمونه وظایف. ابزار و وسایل; شرایط ارتقاء شغل; ویژگی های شخصیتی. معرفی. حسابدار دولتی کسی است که علاوه بر داشتن مهارت در حسابداری تکمیلی از عهده ...
حسابداری دولتی - حسابرسی نو ین
mehrabkarimi.persianblog.ir/tag/حسابداری_دولتی
Translate this page
Nov 18, 2015 - آموزش نظام حسابداری بخش عمومی با رویکرد تعهدی(pdf). در این مجموعه ثبت های حسابداری دولتی به روش قدیم و روش جدید به صورت مقایسه ای ثبت شده ...
دانلود کتاب و جزوه حسابداری دولتی رشته حسابداری - دانلود برتر
www.dlbartar.com/دانلود-کتاب-و-جزوه-حسابداری-دولتی/
Translate this page
Aug 2, 2015 - امروز برای شما دوستان محترم کتاب حسابداری دولتی را برای رشته حسابداری آماده دانلود کرده ایم.این کتاب توسط مهندس کامران فقیهی که از اساتید ...
شرکت فناوری اطلاعات نگارستان زرین - حسابداری دولتی
zarrintech.ir/Products/118/حسابداری-دولتی
Translate this page
نرم افزار ذیحسابی زرین نگار. نرم افزار حسابداری دولتی ذیحسابی زرین نگار، کاملا یکپارچه بوده و جهت کنترل و ثبت اسناد حسابداری بخش عمومی (تعهدی) دستگاه های ...
دانلود مقاله حسابداری دولتی - صفحه اصلی - forohel
project.forohel.com/hesabdari/18-2016-01-31-09-35-23
Translate this page
عنوان مقاله : حسابداری دولتی. قالب بندی : Word. قیمت : رایگان. شرح مختصر : مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است. از میان اطلاعات ...
حسابداری دولتی 1
sobhanshafiee.blogfa.com/
Translate this page
بسم اللّه الرحمن الرحیم. سر فصل ها : 1. قانون محاسبات عمومی و فعالیت های مالی سازمان های دولتی. 2. بودجه برنامه ای و مراحل تهیه و تنظیم آن. 3. فعالیت های حسابداری ...
مرکز پژوهشها - ضرورت استقرار نظام نوین حسابداری دولتی در ایران
rc.majlis.ir/fa/news/show/948661
Translate this page
Dec 21, 2015 - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در قالب گزارشی بر ضرورت استقرار نظام نوین حسابداری دولتی در ایران تاکید کرد.
بانک تست کارشناسی ارشد مدیریت -حسابداری دولتی
mahan.ac.ir/.../بانک-تست-کارشناسی-ارشد-مدیریت--حسابداری-دول...
Translate this page
کتاب حسابداری دولتی یکی از کتب تخصصی رشته مدیریت دولتی است که در مقطع کارشناسی (به عنوان یکی از دروسی که باید گذرانده شود) و در مقطع کارشناسی ارشد ...
آدینه بوک: حسابداری دولتی ~پرویز سعیدی - شابک: 964-7119-51-8
www.adinehbook.com/gp/product/9647119518
Translate this page
حسابداری دولتی ~پرویز سعیدی - 964-7119-51-8 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
حسابداری دولتی بایگانی - سود و زیان - بعدی
www.profit-loss.ir/category/goverment-accounting/
Translate this page
حسابداری دولتی (انواع فرمها و ثبتهای آن)- لینک دانلود فرم عملکرد شماره ۴ تملک دارائیهای سرمایه ای فرم عملکرد شماره ۱۲ تملک دارائیهای سرمایه ای فرم عملکرد شماره ۹ ...
حسابداری دولتی و امور مالی
kaaaf.blogfa.com/
Translate this page
حسابداری دولتی و امور مالی - دستورالعملها و روشهای حسابداری و حسابرسی دولتی و فرمهای مربوطه - حسابداری دولتی و امور مالی.
حسابداری دولتی 2 - حسابداری دانشگاه هشتگرد
hiau.vcp.ir/279641-حسابداری-دولتی-2
Translate this page
جزوه درس حسابداری دولتی 2 استاد سرکار خانم مریم خاتمی. تاریخ پنجشنبه شانزدهم آبان ماه سال 1392. نحوه ثبت. برای دریافت این جزوه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود مقاله : نگاهی جامع بر آموزش حسابداری دولتی - مرجع مقالات isi در ایران
isiarticles.com › ... › حسابداری و حسابرسی › آموزش حسابداری
Translate this page
مقاله ISI انگلیسی شماره 10380 - ترجمه شده - موضوع : آموزش حسابداری - 7 صفحه - سال انتشار : 2013 - منبع : الزویر ساینس دایرکت.

Searches related to حسابداری دولتی

مقالات حسابداری دولتی

ثبت های حسابداری دولتی

کتاب حسابداری دولتی

حسابداری دولتی pdf

حسابداری دولتی باباجانی

سوالات حسابداری دولتی

حسابداری دولتی چیست

حسابداری دولتی پیام نور
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 689
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 134,852
  • بازدید کلی : 2,643,399