loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 253 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه دسته: کامپیوتر
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 384 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 58

از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سیگنال‌های رادیویی‌اند

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه



مقدمه
از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سیگنال‌های رادیویی‌اند، مهم‌ترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن‌ست. نظر به لزوم آگاهی از خطرات استفاده از این شبکه‌ها، با وجود امکانات نهفته در آن‌ها که به‌مدد پیکربندی صحیح می‌توان به‌سطح قابل قبولی از بعد امنیتی دست یافت، بنا داریم در این سری از مقالات با عنوان «امنیت در شبکه های بی سیم» ضمن معرفی این شبکه‌ها با تأکید بر ابعاد امنیتی آن‌ها، به روش‌های پیکربندی صحیح که احتمال رخ‌داد حملات را کاهش می‌دهند می پردازیم.


فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی 
مکانی که من در آن کارآموزی خودرا گذراندم نمایندگی بیمه البرز ( فدایی 3959) واقع در خیابان ایرانشهر نرسیده به طالقانی میباشد که در این محل کلیه کارهای بیمه ای و صدور بیمه نامه های مختلف می باشد که دارای چندین بخش میباشد بیمه های ثالث و بدنه اتومبیل – بیمه های حوادث ( شامل آتش سوزی - سیل – زلزله ) بیمه های عمر و تشکیل سرمایه و بیمه های بار بری و یک بخش بیمه های مختلف که چهار بخش بالا هر کدام یک سیستم خصوصی و افرادی جهت کارهای مربوطه داشتند  که هر فرد وظیفه ای در مورد صدور بیمه نامه ها و گرفتن امضاء از مدیر عامل است ء کارهای انجام شده در طول ماه همگی در یک بانک اطلاعاتی ثبت و ضبط می شد و در آخر ماه به صورت وصل شدن با اینترنت به شبکه اصلی بیمه البرز گزارشات مربوطه به بیمه تحویل داده می شد .
برای صدور بیمه ابتدا بک فرم دستی پر می شود و پس از تکمیل فرم به سیستم بیمه البرز که با نام سپند 2 است و برنامه ای نوشته شده با زبان Fox pro 2.6 می باشد وسیستم عامل آن Dos است . که پس از وارد کردن فرمان هایی این سیستم بالا می آید .
این برنامه دارای بخش های مختلفی از انواع بیمه ها می باشد و نوع بیمه در خواستی را باز کرده وفرم های مربوطه را وارد کرده و سپس برای تأیید و صدور Enter می کنیم . 
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کارآموزی
آشنایی با بخش های مربوط به رشته کار آموزی :
با توجه به اینکه رشته بنده نرم افزار کامپیوتر می باشد بخش های مربوط به من در مکان کار آموزی با توجه به رشنه ام سیستم های کامپیوتری آنها بوده است .
در این مدت من من دو عدد از سیستم ها را که با مشکل مواجه شده بودند مشکل آنها را بر طرف نموده و برای این نمایندگی وبلاگی را راه اندازی کردم که با توجه به اینکه از این وبلاک خوششان آمد قرارداد طراحی سایت با آنها را بستم و در حال انجام آن هستم.
از کارهای دیگر شبکه کردن این سیستم ها به صورت Wireless به علت بکار نبردن سیستم و شلوغی در محیط بود .
در زیر به توضیح کاملی از شبکه بیسم می پردازم سری IEEE802.11b که بتمام نکات در باره شبکه های بیسم پرداخته و فواید و معایب آن را به صورت کامل در متن کار آموزی توضیح داده ام . 
(1-1 ) شبکه‌های بی‌سیم، کاربردها، مزایا و ابعاد
تکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، به تجهیزات سخت‌افزاری امکان می‌دهد تا بدون‌استفاده از بسترهای فیزیکی همچون سیم و کابل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه‌های بی‌سیم بازه‌ی وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌یی چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی -که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN – Wireless LAN) گرفته تا انوع ساده‌یی چون هدفون‌های بی‌سیم، را شامل می‌شوند. از سوی دیگر با احتساب امواجی همچون مادون قرمز، تمامی تجهیزاتی که از امواج مادون قرمز نیز استفاده می‌کنند، مانند صفحه کلید‌ها، ماوس‌ها و برخی از گوشی‌های همراه، در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. طبیعی‌ترین مزیت استفاده از این شبکه‌ها عدم نیاز به ساختار فیزیکی و امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این‌گونه شبکه‌ها و هم‌چنین امکان ایجاد تغییر در ساختار مجازی آن‌هاست. از نظر ابعاد ساختاری، شبکه‌های بی‌سیم به سه دسته تقسیم می‌گردند : WWAN، WLAN و WPAN.
مقصود از WWAN، که مخفف Wireless WAN است، شبکه‌هایی با پوشش بی‌سیم بالاست. نمونه‌یی از این شبکه‌ها، ساختار بی‌سیم سلولی مورد استفاده در شبکه‌های تلفن همراه است. WLAN پوششی محدودتر، در حد یک ساختمان یا سازمان، و در ابعاد کوچک یک سالن یا تعدادی اتاق، را فراهم می‌کند. کاربرد شبکه‌های WPAN یا Wireless Personal Area Network برای موارد خانه‌گی است. ارتباطاتی چون Bluetooth و مادون قرمز در این دسته قرار می‌گیرند. 
شبکه‌های WPAN از سوی دیگر در دسته‌ی شبکه‌های Ad Hoc نیز قرار می‌گیرند. در شبکه‌های Ad hoc، یک سخت‌افزار، به‌محض ورود به فضای تحت پوشش آن، به‌صورت پویا به شبکه اضافه می‌شود. مثالی از این نوع شبکه‌ها، Bluetooth است. در این نوع، تجهیزات مختلفی از جمله صفحه کلید، ماوس، چاپگر، کامپیوتر کیفی یا جیبی و حتی گوشی تلفن همراه، در صورت قرارگرفتن در محیط تحت پوشش، وارد شبکه شده و امکان رد و بدل داده‌ها با دیگر تجهیزات متصل به شبکه را می‌یابند. تفاوت میان شبکه‌های Ad hoc با شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN) در ساختار مجازی آن‌هاست. به‌عبارت دیگر، ساختار مجازی شبکه‌های محلی بی‌سیم بر پایه‌ی طرحی ایستاست درحالی‌که شبکه‌های Ad hoc از هر نظر پویا هستند. طبیعی‌ست که در کنار مزایایی که این پویایی برای استفاده کننده‌گان فراهم می‌کند، حفظ امنیت چنین شبکه‌هایی نیز با مشکلات بسیاری همراه است. با این وجود، عملاً یکی از راه حل‌های موجود برای افزایش امنیت در این شبکه‌ها، خصوصاً در انواعی همچون Bluetooth، کاستن از شعاع پوشش سیگنال‌های شبکه است. در واقع مستقل از این حقیقت که عمل‌کرد Bluetooth بر اساس فرستنده و گیرنده‌های کم‌توان استوار است و این مزیت در کامپیوترهای جیبی برتری قابل‌توجه‌یی محسوب می‌گردد، همین کمی توان سخت‌افزار مربوطه، موجب وجود منطقه‌ی محدود تحت پوشش است که در بررسی امنیتی نیز مزیت محسوب می‌گردد. به‌عبارت دیگر این مزیت به‌همراه استفاده از کدهای رمز نه‌چندان پیچیده، تنها حربه‌های امنیتی این دسته از شبکه‌ها به‌حساب می‌آیند. 

 

فهرست:
مقدمه: 4
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی 4 
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کارآموزی 5
(1-1 ) شبکه‌های بی‌سیم، کاربردها، مزایا و ابعاد 6
(1-2 ) منشأ ضعف امنیتی در شبکه‌های بی‌سیم و خطرات معمول 7
(2-1 ) بخش دوم : شبکه‌های محلی بی‌سیم 9
(2-2 ) معماری‌ شبکه‌های محلی‌ بی‌سیم 11
(3-1 ) عناصر فعال شبکه‌های محلی بی‌سیم : 14 
(4-1 ) بخش چهارم : امنیت در شبکه‌های محلی بر اساس استاندارد 802.11 17
(4-2 ) قابلیت‌ها و ابعاد امنیتی استاندارد 802.11 18
(5-1 ) Authentication 20
(5-2 ) Authentication بدون رمزنگاری : 21
(5-3 ) Authentication با رمزنگاری RC4 22
(6-1 ) Privacy 24
(6-2 ) Integrity 26 
(7-1 ) استفاده از کلیدهای ثابت WEP 28
(7-2 ) Initialization Vector (IV) 29
(7-3 ) ضعف در الگوریتم : 29
(7-4 ) استفاده از CRC رمز نشده : 30
(8-1 )حملات غیرفعال 32
مسأله شماره ۱: دسترسی آسان 36
راه حل شماره ۱: تقویت کنترل دسترسی قوی 37
مسأله شماره ۲: نقاط دسترسی نامطلوب 39
راه حل شماره۲ : رسیدگی های منظم به سایت 40
فواید تکنولوژی Wireless 46
استانداردb 802.11 47
اثرات فاصله 48
پل بین شبكه‌ای 49
پدیده چند مسیری 50
استاندارد a 802.11 51
افزایش پهنای باند 53
طیف فركانسی تمیزتر 55
كانال‌های غیرپوشا 55
همكاری Wi-Fi 56
استاندارد بعدی IEEE 802.11g 56

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه , گزارش کارآموزی , نمایندگی بیمه , رشته کامپیوتر , گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه , گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی , کارآموزی , گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر , دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر , کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه دسته: کامپیوتر
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 384 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 58

از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سیگنال‌های رادیویی‌اند

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه



مقدمه
از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سیگنال‌های رادیویی‌اند، مهم‌ترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن‌ست. نظر به لزوم آگاهی از خطرات استفاده از این شبکه‌ها، با وجود امکانات نهفته در آن‌ها که به‌مدد پیکربندی صحیح می‌توان به‌سطح قابل قبولی از بعد امنیتی دست یافت، بنا داریم در این سری از مقالات با عنوان «امنیت در شبکه های بی سیم» ضمن معرفی این شبکه‌ها با تأکید بر ابعاد امنیتی آن‌ها، به روش‌های پیکربندی صحیح که احتمال رخ‌داد حملات را کاهش می‌دهند می پردازیم.


فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی 
مکانی که من در آن کارآموزی خودرا گذراندم نمایندگی بیمه البرز ( فدایی 3959) واقع در خیابان ایرانشهر نرسیده به طالقانی میباشد که در این محل کلیه کارهای بیمه ای و صدور بیمه نامه های مختلف می باشد که دارای چندین بخش میباشد بیمه های ثالث و بدنه اتومبیل – بیمه های حوادث ( شامل آتش سوزی - سیل – زلزله ) بیمه های عمر و تشکیل سرمایه و بیمه های بار بری و یک بخش بیمه های مختلف که چهار بخش بالا هر کدام یک سیستم خصوصی و افرادی جهت کارهای مربوطه داشتند  که هر فرد وظیفه ای در مورد صدور بیمه نامه ها و گرفتن امضاء از مدیر عامل است ء کارهای انجام شده در طول ماه همگی در یک بانک اطلاعاتی ثبت و ضبط می شد و در آخر ماه به صورت وصل شدن با اینترنت به شبکه اصلی بیمه البرز گزارشات مربوطه به بیمه تحویل داده می شد .
برای صدور بیمه ابتدا بک فرم دستی پر می شود و پس از تکمیل فرم به سیستم بیمه البرز که با نام سپند 2 است و برنامه ای نوشته شده با زبان Fox pro 2.6 می باشد وسیستم عامل آن Dos است . که پس از وارد کردن فرمان هایی این سیستم بالا می آید .
این برنامه دارای بخش های مختلفی از انواع بیمه ها می باشد و نوع بیمه در خواستی را باز کرده وفرم های مربوطه را وارد کرده و سپس برای تأیید و صدور Enter می کنیم . 
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کارآموزی
آشنایی با بخش های مربوط به رشته کار آموزی :
با توجه به اینکه رشته بنده نرم افزار کامپیوتر می باشد بخش های مربوط به من در مکان کار آموزی با توجه به رشنه ام سیستم های کامپیوتری آنها بوده است .
در این مدت من من دو عدد از سیستم ها را که با مشکل مواجه شده بودند مشکل آنها را بر طرف نموده و برای این نمایندگی وبلاگی را راه اندازی کردم که با توجه به اینکه از این وبلاک خوششان آمد قرارداد طراحی سایت با آنها را بستم و در حال انجام آن هستم.
از کارهای دیگر شبکه کردن این سیستم ها به صورت Wireless به علت بکار نبردن سیستم و شلوغی در محیط بود .
در زیر به توضیح کاملی از شبکه بیسم می پردازم سری IEEE802.11b که بتمام نکات در باره شبکه های بیسم پرداخته و فواید و معایب آن را به صورت کامل در متن کار آموزی توضیح داده ام . 
(1-1 ) شبکه‌های بی‌سیم، کاربردها، مزایا و ابعاد
تکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، به تجهیزات سخت‌افزاری امکان می‌دهد تا بدون‌استفاده از بسترهای فیزیکی همچون سیم و کابل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه‌های بی‌سیم بازه‌ی وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌یی چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی -که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN – Wireless LAN) گرفته تا انوع ساده‌یی چون هدفون‌های بی‌سیم، را شامل می‌شوند. از سوی دیگر با احتساب امواجی همچون مادون قرمز، تمامی تجهیزاتی که از امواج مادون قرمز نیز استفاده می‌کنند، مانند صفحه کلید‌ها، ماوس‌ها و برخی از گوشی‌های همراه، در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. طبیعی‌ترین مزیت استفاده از این شبکه‌ها عدم نیاز به ساختار فیزیکی و امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این‌گونه شبکه‌ها و هم‌چنین امکان ایجاد تغییر در ساختار مجازی آن‌هاست. از نظر ابعاد ساختاری، شبکه‌های بی‌سیم به سه دسته تقسیم می‌گردند : WWAN، WLAN و WPAN.
مقصود از WWAN، که مخفف Wireless WAN است، شبکه‌هایی با پوشش بی‌سیم بالاست. نمونه‌یی از این شبکه‌ها، ساختار بی‌سیم سلولی مورد استفاده در شبکه‌های تلفن همراه است. WLAN پوششی محدودتر، در حد یک ساختمان یا سازمان، و در ابعاد کوچک یک سالن یا تعدادی اتاق، را فراهم می‌کند. کاربرد شبکه‌های WPAN یا Wireless Personal Area Network برای موارد خانه‌گی است. ارتباطاتی چون Bluetooth و مادون قرمز در این دسته قرار می‌گیرند. 
شبکه‌های WPAN از سوی دیگر در دسته‌ی شبکه‌های Ad Hoc نیز قرار می‌گیرند. در شبکه‌های Ad hoc، یک سخت‌افزار، به‌محض ورود به فضای تحت پوشش آن، به‌صورت پویا به شبکه اضافه می‌شود. مثالی از این نوع شبکه‌ها، Bluetooth است. در این نوع، تجهیزات مختلفی از جمله صفحه کلید، ماوس، چاپگر، کامپیوتر کیفی یا جیبی و حتی گوشی تلفن همراه، در صورت قرارگرفتن در محیط تحت پوشش، وارد شبکه شده و امکان رد و بدل داده‌ها با دیگر تجهیزات متصل به شبکه را می‌یابند. تفاوت میان شبکه‌های Ad hoc با شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN) در ساختار مجازی آن‌هاست. به‌عبارت دیگر، ساختار مجازی شبکه‌های محلی بی‌سیم بر پایه‌ی طرحی ایستاست درحالی‌که شبکه‌های Ad hoc از هر نظر پویا هستند. طبیعی‌ست که در کنار مزایایی که این پویایی برای استفاده کننده‌گان فراهم می‌کند، حفظ امنیت چنین شبکه‌هایی نیز با مشکلات بسیاری همراه است. با این وجود، عملاً یکی از راه حل‌های موجود برای افزایش امنیت در این شبکه‌ها، خصوصاً در انواعی همچون Bluetooth، کاستن از شعاع پوشش سیگنال‌های شبکه است. در واقع مستقل از این حقیقت که عمل‌کرد Bluetooth بر اساس فرستنده و گیرنده‌های کم‌توان استوار است و این مزیت در کامپیوترهای جیبی برتری قابل‌توجه‌یی محسوب می‌گردد، همین کمی توان سخت‌افزار مربوطه، موجب وجود منطقه‌ی محدود تحت پوشش است که در بررسی امنیتی نیز مزیت محسوب می‌گردد. به‌عبارت دیگر این مزیت به‌همراه استفاده از کدهای رمز نه‌چندان پیچیده، تنها حربه‌های امنیتی این دسته از شبکه‌ها به‌حساب می‌آیند. 

 

فهرست:
مقدمه: 4
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی 4 
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کارآموزی 5
(1-1 ) شبکه‌های بی‌سیم، کاربردها، مزایا و ابعاد 6
(1-2 ) منشأ ضعف امنیتی در شبکه‌های بی‌سیم و خطرات معمول 7
(2-1 ) بخش دوم : شبکه‌های محلی بی‌سیم 9
(2-2 ) معماری‌ شبکه‌های محلی‌ بی‌سیم 11
(3-1 ) عناصر فعال شبکه‌های محلی بی‌سیم : 14 
(4-1 ) بخش چهارم : امنیت در شبکه‌های محلی بر اساس استاندارد 802.11 17
(4-2 ) قابلیت‌ها و ابعاد امنیتی استاندارد 802.11 18
(5-1 ) Authentication 20
(5-2 ) Authentication بدون رمزنگاری : 21
(5-3 ) Authentication با رمزنگاری RC4 22
(6-1 ) Privacy 24
(6-2 ) Integrity 26 
(7-1 ) استفاده از کلیدهای ثابت WEP 28
(7-2 ) Initialization Vector (IV) 29
(7-3 ) ضعف در الگوریتم : 29
(7-4 ) استفاده از CRC رمز نشده : 30
(8-1 )حملات غیرفعال 32
مسأله شماره ۱: دسترسی آسان 36
راه حل شماره ۱: تقویت کنترل دسترسی قوی 37
مسأله شماره ۲: نقاط دسترسی نامطلوب 39
راه حل شماره۲ : رسیدگی های منظم به سایت 40
فواید تکنولوژی Wireless 46
استانداردb 802.11 47
اثرات فاصله 48
پل بین شبكه‌ای 49
پدیده چند مسیری 50
استاندارد a 802.11 51
افزایش پهنای باند 53
طیف فركانسی تمیزتر 55
كانال‌های غیرپوشا 55
همكاری Wi-Fi 56
استاندارد بعدی IEEE 802.11g 56

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه , گزارش کارآموزی , نمایندگی بیمه , رشته کامپیوتر , گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه , گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی , کارآموزی , گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر , دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر , کارآموزی رشته کامپیوتر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 347,000 results (0.62 seconds)
Search Results
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه | برترین ...
powerfun.shiektarinha.ir/.../گزارش%20کارآموزی%20ر...
Translate this page
گزارش کارآموزي نرم افزار در شرکت بيمه ایران دانلود گزارش کارآموزي رشته کامپيوتر نرم افزار در شرکت بيمه ایران، چکیده: واحد کارآموزي در دانشگاه از واحدهای مهم و عملی ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه - تازه ترینها
tazetarinha.rozblog.com/.../گزارش-کارآموزی-رشته-کام...
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 384 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 58 از آن‌جا…,گزارش ...
نمايندگي - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
topcake.rozblog.com/tag/نمايندگي
Translate this page
دانلودگزارش کارآموزي رشته کامپيوتر در نمايندگي بيمه 1 . گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در…,نمايندگي,تاپ کیک.
گزارش کارآموزی نرم افزار در شرکت بیمه ایران - همه چیز آماده دانلود
downloadband.parsiblog.com/.../گزارش+کارآموزي+نر...
Translate this page
Nov 23, 2014 - گزارش کارآموزی ، پروژه ، طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی و پایان نامه. ... دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار در شرکت بیمه ایران، چکیده: ...
گزارش کارآموزی حسابداری بیمه ایران | دانلود ترجمه و پروژه ...
iranarze.ir/iran+insurance+Company+Representation+i...
Translate this page
دانلود گزارشکار کاراموزی در شرکتهای بیمه ایران گزارش کارآموزی حسابداری ... یا حسابداری با عنوان ” گزارش کارآموزی در نمایندگی شرکت سهامی بیمه ایران “ ... آیا به دنبال گزارش کارآموزی برای رشته حسابداری هستید؟ ... نکات قابل توجه و ضروری در ثبت اسناد حسابداری که رعایت آن درشعب فاقد کامپیوتر توسط معین نویسان و درشعب ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه
thesisshop.filenab.com/product-53296-388.aspx
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه. مقدمه از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از ...
گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران - بانک مقالات فارسی
papersky.ir/.../tag/گزارش-کارآموزی-شرکت-بیمه-ایران/
Translate this page
گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران - گزارشات دوره کارآموزی و کارورزی وکالت (با .... گزارش کارآموزی بیمه ایران دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه ایران ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه ایران - بانک مقالات ...
papersky.ir/.../گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-ب...
Translate this page
دانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی و... گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه ایران - گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران خلاصه ای از ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه - فروشگاه
test.com/.../گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-...
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه. 8,000 تومان می‌توانید توسط تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود را انجام داده و بلافاصله بعد از خرید فایل را ...
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه ...
projefile.blog.ir/.../گزارش%20کارآموزی%20رشته%20...
Translate this page
3 days ago - گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه. مقدمه از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه :: مرجع ...
projefile.blog.ir/.../گزارش%20کارآموزی%20رشته%20...
Translate this page
۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه» ثبت شده است - بزرگترین مرجع نایاب ترین فایل ها در گرایش های رشته علوم انسانی ...
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا - پروژه ...
www.prozhe.com/گزارش-کارآموزی-کامپیوتر-در-بیم...
Translate this page
Oct 2, 2012 - ... کامپیوتر, گزارش کارآموزی. عنوان گزارش : گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا ... چشم‌انداز فناوری اطلاعات شرکت بیمه سینا. مأموریت ها.
گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه
hitit.mahak.xyz/گزارش+کارآموزی+کامپیوتر+در+بیمه/
Translate this page
دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه … دانلود رایگان گزارش کارآموزی در بیمه تامین اجتماعی - … گزارش کارآموزی حسابداری شرکت بیمه | انتشاراتی ...
پروژه کارآموزی - شرکت بیمه البرز
iran-tejarat.com/Ads1607/.../شرکت+بیمه+البرز.html
Translate this page
رشته کامپیوتر گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری (امنیت) گزارش کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی گزارش کارآموزی طراحی وب سایت (Asp.Net) گزارش کارآموزی ...
گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه
avayemelal.ir/گزارش+کارآموزی+کامپیوتر+در+بیمه
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه دانلود رایگان گزارش کارآموزی در بیمه تامین اجتماعی - … دانلود رایگان گزارش کار کارآموزی بیمه آسیا دانلود گزارش ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه | Filepark
filepark.ir/27068-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-د...
Translate this page
فهرست مقدمه: 4 فصل اول: آشنايي کلي با مکان کار آموزي 4 فصل دوم: ارزيابي بخش هاي مرتبط با رشته کارآموزي 5 (1-1 ) شبکه‌هاي بي‌سيم، کاربردها، مزايا و ابعاد 6
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه - فارس فایل
farsfile.ir/.../گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-نما...
Translate this page
... فروش فایل · راهنمای بازاریابی · کســـــــب درآمــــــد عالـــــی · سفارش پروژه · تماس با ما .... گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه · خرید. 8,000 تومان ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار ...
msc.article11.ir/articles/3-33-KB
Translate this page
Dec 31, 2015 - عنوان کارآموزی: گزارش کار آموزی در یک شرکت سخت افزار و نرم افزار ... ادامه خواندن گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار و نرم افزار – 3. ... فهرست مطالب این کارآموزی اینجا کلیک نمایید بخشی از گزارش بیمه با ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا | دانلود رایگان ...
dlbook.net/گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-بیمه...
Translate this page
تاریخچه بیمه در ایران. قانون بیمه. تاریخچه بیمه سینا. بیمه سینا. ارکان سازمان. چارت سازمانی بیمه سینا. استراتژی شرکت بیمه سینا. سهامداران شرکت بیمه ایران.
گزارش کاراموزی کامپیوتر - برگزیده ها
www.bargozideha.com/tag/گزارش-کاراموزی-کامپیوتر
Translate this page
130ص 369) گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت سایپا یدک کار نرم افزار سايپا ... عنوان: گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در یک شرکت کامپیوتریاستاد: آقای مهندس ...
پروژه کارآموزی، گزارش کارآموزی، کارآموزی، کارورزی
www.cnproje.com/گزارش-کارآموزی
Translate this page
گزارش کارآموزی در شرکت داده پردازی فن آوا ارائه دهنده خدمات اینترنت و کامپیوتر. پیشنهاد ویژه گزارش کارآموزی ... گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت سودا شیمی. پیشنهاد ویژه گزارش ... گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران 1. پیشنهاد ویژه گزارش ...
گزارش کارآموزی در در بیمه توسعه مخصوص رشته کامپیوتر
www.asemankafinet.ir/.../گزارش-کارآموزی-در--در-بیمه...
Translate this page
این گزارش کارآموزی مخصوص رشته کامپیوتر می باشد . و با موضوع ... جايي که من براي گذراندن واحد کارآموزي انتخاب نمودم شرکت بیمه توسعه نهاوند بود. من در تاريخ 3/4/ ...
گزارش کارآموزي معرفي شرکت سهامي بيمه ايران - بستنی
ice-cream.cofeblog.ir/post/4727
Translate this page
Oct 27, 2015 - گزارش کارآموزی معرفی شرکت سهامی بیمه ایران - مجله اینترنتی پاتوق . .... دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار در شرکت بیمه ایران، ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه - 30570
www.30570.ir › نفیس فایل
Translate this page
فهرست مقدمه: 4 فصل اول: آشنايي کلي با مکان کار آموزي 4 فصل دوم: ارزيابي بخش هاي مرتبط با رشته کارآموزي 5 (1-1 ) شبکه‌هاي بي‌سيم، کاربردها، مزايا و ابعاد 6
گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه
sc0rpionir.ir/گزارش+کارآموزی+کامپیوتر+در+بیمه
Translate this page
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا … گزارش کارآموزي کامپيوتر در بخش فرآبري داده هاي … گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه ...
گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه تهران
loo3.club/گزارش+کارآموزی+کامپیوتر+شبکه+تهران/
Translate this page
دانلود پروژه دانشجویی و کاراموزی - دانلود رایگان گزارش ... گزارش رایگان کارآموزی IT سخت افزار نرم افزار شبکه - … گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه ...
دانلود رایگان گزارش کاراموزی بیمه کارافرین | ورزش 3
downloadnewsong.ir/varzesh3/6314
Translate this page
Mar 9, 2015 - دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی بیمه سامان | انواع تحقیق و ... nikoseresht.net › . ... گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا - دانلود کتاب و .
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران - رشته حسابداری ...
collegeprozheh.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-شرکت-...
Translate this page
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران - رشته حسابداری ، مدیریت. ... دانلود گزارش کار آموزی در شهرداری – رشته کامپیوتر ...
گزارش كارورزي رشته كامپيوتر - تبلیغات رایگان
7rang.ir/key-روابط-عمومی-دانشگاه-آزاد/ads-68943/
Translate this page
كلمات كليدي : گزارش كارورزي رشته كامپيوتر ، گزارش كارورزي ، فروش گزارش كارورزي رشته مكانيك ... گزارش کارآموزي در يک نمايندگي بيمه (شبکه هاي بيسيم) 58ص
دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی بیمه سامان
nikoseresht.net/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-نمایندگی-...
Translate this page
Feb 17, 2014 - دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی بیمه سامان. ... فصل دوم-ارزیابی بخش های مختلف مکان کارآموزی و ارتباط آنها با رشته تحصیلی ... دسته کامپیوتر.
دانلود گزارش کاراموزی
gkaramozi.persianblog.ir/
Translate this page
Nov 29, 2013 - گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت سایپا یدک گزارش کارآموزی ... گزارش کارآموزی رشته مدیریت صنعتی گزارش کارورزی ... گزارش کارورزی حسابداری در بیمه گزارش کارورزی ... گزارش کارآموزی روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار ...
bmi1.ir/گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-و-فناوری-ا...
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار و نرم .... عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران محل کارآموزی: شركت بیمه ایران دسته: ...
دانلود رایگان گزارش کار کارآموزی بیمه آسیا
fnagvayeasheghia.adnashop.ir/.../دانلود+رایگان+گزار...
Translate this page
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بيمه سینا | دانلود رايگان ... گزارش کارآموزی در یک شرکت برنامه نویسی دسته: برنامه نویسی بازدید: 10 بار فرمت فایل: zip حجم ...
جستجو : گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه ایران
key.eforosh.com/گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-د...
Translate this page
انبار گزارش ... کار آموزی حسابداری موسسه ... آموزش عالی سوره گزارش کاراموزی حسابداری در شرکت ... کامپیوتری گزارش ... کارآموزی رشته ... حسابداری ... در سازمان .
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در ایران خودرو
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Nov 1, 2015 - دانلود گزارش کارآموزی رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو . ... گزارش کارآموزی شرکت ایران خودرو رشته کامپیوتر - 0y0 www.0y0.ir › آریا فایل. Translate ..... Oct 3, 2012 - icon5 دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا.
گزارش کارآموزی - تاپ 3
top3download.ir/.../abd835330be88271e2e4ccbd07b...
Translate this page
Com پروژه کارآموزی , گزارش کارورزی , گزارش کار , گزارش کارآموزی کامپیوتر , گزارش .... هفتگي کارآموزي رشته حسابداري گزارش کارورزي کامپيوتر در شرکت بيمه ...
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا | پروژه ...
linkcheh.com/12508467
Translate this page
8جستجو : استخدام حسابدار در تهران - پرتال دانشگاهی کشور استخدام حسابدار در شرکت پارسیان حساب در تهران. 06 خرداد 1393 21:17:37. پارسیان حساب به تعدادی کمک ...
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه
my-ketab.blogfa.com/post/54
Translate this page
برچسب ها: , دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر شبکه, ... گزارش کارآموزی شبکه در یک نمایندگی بیمه -دانلود-گزارش -گزارش کارآموزی شبکه ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار ...
download.recentpapers.ir/articles/3
Translate this page
Apr 10, 2016 - عنوان کارآموزی: گزارش کار آموزی در یک شرکت سخت افزار و نرم افزار ... ادامه خواندن گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار و نرم افزار – 3. ... گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران محل کارآموزی: شرکت بیمه ایران ...
گزارش کارآموزی نرم افزار در شرکت بیمه ایران | جستجو در ...
weblog24.com/.../گزارش-کارآموزی-نرم-افزار-در-شرک...
Translate this page
دو شرکت بیمه معتبر اروپايي مجوز فعالیت در ایران گرفتند. دو شرکت بيمه ... بیمه ایران · گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت افزار و نرم افزار.
گزارش کارآموزی , گزارش کارورزی , گزارش کار , گزارش ...
www.proje.gigfa.com/karamuzi.php
Translate this page
رشته كامپيوتر پروژه کارآموزی شركت چاپخانه و شركت تبليغات پروژه کارآموزی شركت ... گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران رشته برق گزارش کارآموزی شرکت طنین پندار نیک ... گزارش کارآموزی شرکت خدمات شهرسازی و سازه فراشار - رشته کامپیوتر
یوز - آخرین مطالب دانلود رساله طراحی معماری بیمارستان عمومی
www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l...
Translate this page
گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه کلمات کلیدی : گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر در نمایندگی بیمه , گزارش کاراموزی , نمایندگی بیمه , رشته ...
دانلود گزارش کار_کارآموزی رشته ی کامپیوتر- گزارش کار ...
www.hammihan.com/post/7606174
Translate this page
... رشته ی کامپیوتر- گزارش کار درمانگاه دام و طیور- گزارش کارآموزی در راه آهن- گزارش کارآموزی بیمه کارآفرین - گزارش کارآموزی تجهیزات پزشکی- گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال- گزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت بازرگانی- گزارش کارآموزی رش.
دانلود مقاله گزارش کارآموزی بیمه دانا
mag-iran.com/دانلود-مقاله-گزارش-کارآموزی-بیمه-دانا....
Translate this page
گزارش کارآموزیبیمه داناکارآموزی بیمهمحل کارآموزی:بیمه دانا شعبه آزادیاستاد ... و همچنين بهره‌گيري از تكنولوژي روز در فناوري اطلاعات رضايت تمام و كمال مشتريان خود ... عام با سرمايه بخش خصوصي و با امكان فعاليت در كليه رشته هاي بيمه اي تاسيس شد . ... هم اكنون اين شركت با دارا بودن ۱۱۵۴شعبه، نمايندگي وكارگزار وباجه مفتخر است كه ...
لیست گزارش های کارآموزی رشته حسابداری
parsproje.com/articles/103-khs
Translate this page
... های دانشگاهی) · صفحه اصلی · گزارش کارآموزی لیست گزارش های کارآموزی رشته حسابداری ... KHS31- کارآموزی حسابداری در شرکت بیمه (مشاهده جزئیات). KHS32- ...
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر |
3manage.com/گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر.html
Translate this page
Nov 20, 2015 - شرکت “نمایندگی رسمی گیگابایت” شرکتی مستقل است که ملک و محل آن زیر نظر اداره اوقاف. ... استخدام بیمه پاسارگا... خبرنامه. جهت بروز ... شما اینجا هستید »مدیران دانلود » تحقیق و پروژه های آماده » گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر.
گزارش کارآموزی در بیمه دانا
iporoje.ir/index.../131-گزارش-کارآموزی-در-بیمه-دانا
Translate this page
Oct 16, 2013 - این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ، بیمه دانا نمایندگی... به مدت240 ساعت ... فصل دوم( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي ).
گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه
brandsara.site/گزارش+کارآموزی+کامپیوتر+در+بیمه/
Translate this page
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه سینا … گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت بیمه توسعه نتایج جستجو برای «کارآموزی تامین اجتماعی کامپیوتر» ...
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات / سخت ...
www.kmnoor.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپی...
Translate this page
عنوان کارآموزی: گزارش کار آموزی در یک شرکت سخت افزار و نرم افزار کامپیوتری محل کارآموزی: شرکت رایارسام بانیان توسعه شرق دسته: رشته مهندسی فناوری اطلاعات ...
تیتر آگهی : گزارش کار کامپیوتر - ایستگاه آموزش
www.istgahamoozesh.com/printads.php?id=1032
Translate this page
رشته کامپیوتر گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری (امنیت) گزارش کارآموزی ... رشته امور بیمه و بانک گزارش کارآموزی شرکت بیمه البرز گزارش کارآموزی بیمه ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 841
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,065
  • بازدید ماه : 12,805
  • بازدید سال : 105,635
  • بازدید کلی : 2,614,182