loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 294 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد رژیم پهلوی

تحقیق در مورد رژیم پهلوی دسته: تاریخ
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 242 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 79

علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب انتشار كتب و آثار تحقیقی بسیاری در این زمینه شده است

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد رژیم پهلوی


مقدمه 
علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب انتشار كتب و آثار تحقیقی بسیاری در این زمینه شده است، كه بسیاری از آنها ارزنده و ماندنی، و بعضی با كمال تأسف افسانه پردازی و گمراه كننده است. بعضی از نهادهای انقلابی و مؤسسات فرهنگی و پژوهشی كه به اسناد و مدارك معتبری از این دوران دسترسی دارند با انتشار تدریجی این اسناد در مجموعه های مختلف، كمك بزرگی به روشن شدن نقاط تاریك این دورة حساس تاریخ كشور ما می كنند، كه به واسطة طبیعت خود خوانندگان محدودی دارند. ولی تحقیقاتی كه در این زمینه با استفاده از منابع مختلف داخلی و خارجی به عمل می آید و ترجمة آثار تحقیقی و معتبری كه دربارة تاریخ معاصر ایران در خارج منتشر شده، بالطبع خوانندگان بیشتری را به سوی خود جلب می نمایند.
اما در كنار آثار ارزنده ای كه به آن اشاره شد، در سالهای اخیر كتابهائی نیز، بیشتر به صورت افسانه و رمان، ولی در شكل و قالب اثر تاریخی منتشر شده است، كه هر چند ممكن است برای خواننده جالب و سرگرم كننده باشد، پر از اشتباهات تاریخی و گمراه كننده است. نویسندگان این آثار، اگر نوشتة خود را تحت عنوان رمان تاریخی منتشر می كردند اشكالی نداشت، ولی مشكل كار در این است كه این نوشته ها در قالب آثار مستند تاریخی به خوانندگان عرضه می شود، در حالی كه برخلاف روال معمول در ارائة این آثار، فاقد منابع معتبری است و نویسنده به خود اجازه می دهد كه رویدادهای تاریخی و حتی مطالبی را كه از اشخاص نقل قول می كند، بدون اشاره به مأخذ و منبع گفتار خود روی كاغذ بیاورد و خواننده نیز ظاهراً چاره ای جز قبول تمام این مطالب ندارد.
نمونه های دیگری از این نوع «آثار تاریخی» جمع آوری و تلفیق آثار دیگران، آن هم به صورت خام و بدون رعایت تقدم و تأخر تاریخی یا لااقل هماهنگ ساختن مطالب با یكدیگر است، كه به قول نویسندة صاحبنظر آقای كریم امامی باید آن را «تاریخ نگاری به شیوة مونتاژ» نامید. در این نوع كتب به اصطلاح تاریخی به صحت و سقم مطالبی كه نقل می شود و معتبر بودن منابعی كه این مطالب از آنها منتقل می گردد توجه نمی شود. مطالب غالباً نقل از روزنامه ها و مجلات گذشته است، كه هیچ یك به عنوان یك منبع تاریخی قابل استناد نیستند، و در یكی از این كتابها دیدم كه حتی سطر اول آن دربارة تاریخ تولد قهرمان اصلی كتاب نیز اشتباه نوشته شده است.
باید اضافه كنم كه این اشتباهات در نقل رویدادهای تاریخی یا تحلیل تاریخ معاصر ایران منحصر به نویسندگان ایرانی نیست. متأسفانه در میان مردم ما، این باور غلط رواج یافته است، كه هر چه نویسندگان و تحلیل گران خارجی دربارة مسائل ایران می نویسند درست و قابل استناد است و به همین جهت آثار نویسندگان خارجی دربارة ایران، هر قدر كه سطحی و مغرضانه باشد ترجمه و منتشر می شود، در حالی كه بعضی از این نوشته ها اصلاً ارزش ترجمه ندارد، و بسیاری دیگر دارای اشتباهاتی است كه اگر در مقدمه یا حاشیة این مطالب یادآوری نشود باعث گمراهی می گردد. حتی نویسندگان و محققین معروف و معتبری مانند «ریچارد كاتم» و «جیمز بیل» كه خود را كارشناس مسائل ایران می دانند، در تحلیل وقایع ایران دچار اشتباهات فراوانی شده و در جریان انقلاب ایران، با پیش بینی های غلط خود دربارة پیامدهای این انقلاب دولتمردان آمریكائی را گمراه كردند، تا چه رسد به نویسندگان خیالپردازی نظیر محمد حسنین هیكل مصری، كه نوشته هایش دربارة ایران پر از غلط و اشتباهات فاحش تاریخی است و به نظر من اصلاً ارزش ترجمه به زبان فارسی را ندارد.
به عقیدة نویسنده، در ترجمة آثار نویسندگان خارجی به زبان فارسی، بخصوص در مورد دولتمردان و دیپلماتهای خارجی كه خاطرات مأموریت خود را در ایران به رشتة تحریر درآورده اند، معرفی نویسنده و انگیزه و هدفهای او از نگارش این مطالب و همچنین تذكر اشتباهات و قضاوتهای نادرست او ضروری است. از آخرین كتابهائی كه در این زمینه منتشر شده و در تهیة این كتاب نیز مورد استفاده قرار گرفته، كتاب «نامه هائی از تهران» است كه تحت عنوان «نامه های خصوصی و گزارشهای محرمانة سرریدر بولارد سفیر كبیر انگلستان در تهران» به ترجمة آقای غلامحسین میرزاصالح انتشار یافته است. كتاب از نظر روشن ساختن سیاست مزورانة انگلیس در ایران ارزنده و قابل استناد است، ولی حق این بود كه آقای میرزاصالح نیز خود مقدمه ای بر این كتاب می نوشتند و در آن، این سفیر لئیم و بدخواه ایران را كه حتی چرچیل نخست وزیر انگلستان نیز، با همة خصومتی كه نسبت به ایران داشته، دربارة او می نویسد «سرریدر بولارد نسبت به همة ایرانیان كینه دارد كه طبعاً به كفایت او و منابع ما لطمه می زند» به خوانندگان ایرانی معرفی می نمودند تا دربارة نوشته های غرض آلود او نسبت به ایران و مردم ایران گمراه نشوند.
گفتنی است كه اشتباه و غرض ورزی نسبت به ایران منحصر به نویسندگان خارجی نیست. بعضی از نویسندگان ایرانی مقیم خارج هم با وجود این كه حس وطن پرستی و ملیت ایرانی آنها ایجاب می كند دربارة مسائل ایران منصفانه قضاوت كنند و اطلاعات غلطی به خوانندگان آثار خود ارائه ندهند حقایق تاریخی را با اغراض شخصی خود وارونه جلوه می دهند. یكی از نویسندگان ایرانی مقیم خارج آقای امیر طاهری است، كه در آخرین كتاب خود تحت عنوان «زندگی ناشناختة شاه» علاوه بر اشتباهات مكرر در ذكر وقایع تاریخی، دربارة بعضی مطالب بدیهی مربوط به تاریخ چند سالة اخیر هم اشتباه كرده و به طور نمونه می نویسد كنفرانس گوادلوپ با حضور سران هفت كشور صنعتی جهان تشكیل شد، و به نظریات نخست وزیران ژاپن و كانادا نیز كه به گمان ایشان در این كنفرانس حضور داشته اند اشاره كرده، كه كذب محض است. زیرا در كنفرانس گوادلوپ، كه ایشان آن را با كنفرانس های معمول سالانة سران هفت كشور بزرگ صنعتی جهان اشتباه كرده اند، فقط رهبران چهار كشور آمریكا و انگلیس و فرانسه و آلمان حضور داشتند. این كنفرانس در بحبوحة انقلاب ایران و به دعوت ژیسكار دستن رئیس جمهور وقت فرانسه تشكیل شد و موضوع اصلی مورد بحث كنفرانس نیز مسائل مربوط به ایران بود.
دوران كودكی و جوانی 
دشواریهای زندگی در «كاخ تنهائی» - تخیلات دوران كودكی و ادعای رؤیت امامان! – دوران تحصیل در سویس – یك دوستی عجیب – عشق بازی در مدرسه! – بازگشت به ایران و كُشتی با پدر! – محمدرضا دوست سویسی خود را به تهران می آورد … 
محمدرضای پهلوی، در كتابی تحت عنوان «مأموریت برای وطنم» كه در سال 1340 ، در بیستمین سالگرد سلطنت او انتشار یافت، می نویسد: 
«من در چهارم آبان سال 1298 در خانه ای كوچك و ساده در یكی از محلات قدیم تهران چشم به دنیا گشودم. در آن موقع هنوز شهر تهران حصار داشت و اطراف آن را خندق خشكی فرا گرفته بود. راه ورود به شهر از دروازه های متعددی بود كه شبها برای حفظ شهر از ماجراجویان و دزدان مسلح بسته می شد و این دروازه ها را در دوران رهبری پدرم از نظر علاقه ای كه به عمران و آبادی و نو كردن ایران داشت، خراب كردند.» 
محمدرضا شاه در مصاحبه با «ژرار دوویلیه» نویسندة فرانسوی، این مطلب را تصحیح كرده و می گوید او و خواهر دوقلویش اشرف، كه كمی بعد از او به دنیا آمد، در تنها بیمارستان آن روز تهران به نام بیمارستان احمدیه متولد شدند. محلة قدیمی تهران هم كه شاه در كتاب خود از آن نام نمی برد دروازه قزوین بوده است، كه در زمان انتشار كتاب شاه محلة بدنام تهران در آن قرار داشت و شاه نمی خواست به خوانندگان ایرانی كتاب خود بگوید كه خانة پدری او در زمان تولدش در چنین محله ای بوده است. 
در كتابی دربارة خاندان پهلوی كه در سال 1350 از طرف مؤسسة اطلاعات انتشار یافت آمده است كه محمدرضا شاه دوران كودكی خود را در یك خانة كوچك اجاره ای در «كوچة روغنی ها» واقع در خیابان جلیل آباد سابق آغاز كرد، ولی كمی بعد از تولد او كه دیگر «خانة كوچة روغنی ها برای این خانوادة پنج نفری كوچك می نمود، رضاخان در خیابان حسن آباد خانة دیگری اجاره كرد كه از خانة قبلی اندكی وسیع تر بود، تا اینكه رضاخان به فرماندهی فوج منصوب گردید و با فوج خود در بیرون دروازة شهر در باغی كه مجاور قشون بود، منزل كردند. در این هنگام كه حقوق رضاخان در ماه به یكصد تومان رسیده بود بانو تاج الملوك مبلغی از آن را صرفه جوئی می كرد، به طوریكه بعد از چندی از محل این صرفه جوئی سیصد تومان اندوخته بدست آمد. رضاخان نیز بر اثر رشادتهائی كه در جنگ های مختلف بروز داده بود سیصد تومان پاداش گرفت و از جمع این دو مبلغ كه مجموعاً ششصد تومان بود زمین بالنسبه وسیعی در چهارراه امیریه كه به صورت كاروانسرائی بود خریداری گردید و ساختمان كوچكی برای سكونت خانواده در آن بنا گردید ….» 
محمدرضا نسبت به خواهرانش شمس و اشرف و تنها برادر تنی اش علیرضا كه دو سال بعد از او به دنیا آمد، كودكی نحیف و ضعیف البنیه بود. پدرش كه شانزده ماه بعد از تولد او دست به كودتا زد و نخست وزیر جنگ و سپس رئیس الوزرای ایران شد، خیلی كم فرصت دیدن فرزندانش را داشت و محمدرضا تا سن شش سالگی تحت مراقبت مادر بزرگ شد. در آذرماه سال 1304 كه رضاخان به دنبال خلع قاجاریه و تشكیل مجلس مؤسسان به سلطنت رسید، محمدرضای شش ساله نیز ولیعهد ایران شد و چند ماه بعد در مراسم تاجگذاری برای نخستین بار به لباس نظامی ملبس گردید.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد رژیم پهلوی , رژیم پهلوی , سلطنت , پهلوی ها , نهاد انقلابی , رضاخان , تحقیق در مورد رژیم پهلوی , دانلود تحقیق در مورد رژیم پهلوی , تحقیق , پژوهش , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

تحقیق در مورد رژیم پهلوی

تحقیق در مورد رژیم پهلوی دسته: تاریخ
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 242 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 79

علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب انتشار كتب و آثار تحقیقی بسیاری در این زمینه شده است

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد رژیم پهلوی


مقدمه 
علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب انتشار كتب و آثار تحقیقی بسیاری در این زمینه شده است، كه بسیاری از آنها ارزنده و ماندنی، و بعضی با كمال تأسف افسانه پردازی و گمراه كننده است. بعضی از نهادهای انقلابی و مؤسسات فرهنگی و پژوهشی كه به اسناد و مدارك معتبری از این دوران دسترسی دارند با انتشار تدریجی این اسناد در مجموعه های مختلف، كمك بزرگی به روشن شدن نقاط تاریك این دورة حساس تاریخ كشور ما می كنند، كه به واسطة طبیعت خود خوانندگان محدودی دارند. ولی تحقیقاتی كه در این زمینه با استفاده از منابع مختلف داخلی و خارجی به عمل می آید و ترجمة آثار تحقیقی و معتبری كه دربارة تاریخ معاصر ایران در خارج منتشر شده، بالطبع خوانندگان بیشتری را به سوی خود جلب می نمایند.
اما در كنار آثار ارزنده ای كه به آن اشاره شد، در سالهای اخیر كتابهائی نیز، بیشتر به صورت افسانه و رمان، ولی در شكل و قالب اثر تاریخی منتشر شده است، كه هر چند ممكن است برای خواننده جالب و سرگرم كننده باشد، پر از اشتباهات تاریخی و گمراه كننده است. نویسندگان این آثار، اگر نوشتة خود را تحت عنوان رمان تاریخی منتشر می كردند اشكالی نداشت، ولی مشكل كار در این است كه این نوشته ها در قالب آثار مستند تاریخی به خوانندگان عرضه می شود، در حالی كه برخلاف روال معمول در ارائة این آثار، فاقد منابع معتبری است و نویسنده به خود اجازه می دهد كه رویدادهای تاریخی و حتی مطالبی را كه از اشخاص نقل قول می كند، بدون اشاره به مأخذ و منبع گفتار خود روی كاغذ بیاورد و خواننده نیز ظاهراً چاره ای جز قبول تمام این مطالب ندارد.
نمونه های دیگری از این نوع «آثار تاریخی» جمع آوری و تلفیق آثار دیگران، آن هم به صورت خام و بدون رعایت تقدم و تأخر تاریخی یا لااقل هماهنگ ساختن مطالب با یكدیگر است، كه به قول نویسندة صاحبنظر آقای كریم امامی باید آن را «تاریخ نگاری به شیوة مونتاژ» نامید. در این نوع كتب به اصطلاح تاریخی به صحت و سقم مطالبی كه نقل می شود و معتبر بودن منابعی كه این مطالب از آنها منتقل می گردد توجه نمی شود. مطالب غالباً نقل از روزنامه ها و مجلات گذشته است، كه هیچ یك به عنوان یك منبع تاریخی قابل استناد نیستند، و در یكی از این كتابها دیدم كه حتی سطر اول آن دربارة تاریخ تولد قهرمان اصلی كتاب نیز اشتباه نوشته شده است.
باید اضافه كنم كه این اشتباهات در نقل رویدادهای تاریخی یا تحلیل تاریخ معاصر ایران منحصر به نویسندگان ایرانی نیست. متأسفانه در میان مردم ما، این باور غلط رواج یافته است، كه هر چه نویسندگان و تحلیل گران خارجی دربارة مسائل ایران می نویسند درست و قابل استناد است و به همین جهت آثار نویسندگان خارجی دربارة ایران، هر قدر كه سطحی و مغرضانه باشد ترجمه و منتشر می شود، در حالی كه بعضی از این نوشته ها اصلاً ارزش ترجمه ندارد، و بسیاری دیگر دارای اشتباهاتی است كه اگر در مقدمه یا حاشیة این مطالب یادآوری نشود باعث گمراهی می گردد. حتی نویسندگان و محققین معروف و معتبری مانند «ریچارد كاتم» و «جیمز بیل» كه خود را كارشناس مسائل ایران می دانند، در تحلیل وقایع ایران دچار اشتباهات فراوانی شده و در جریان انقلاب ایران، با پیش بینی های غلط خود دربارة پیامدهای این انقلاب دولتمردان آمریكائی را گمراه كردند، تا چه رسد به نویسندگان خیالپردازی نظیر محمد حسنین هیكل مصری، كه نوشته هایش دربارة ایران پر از غلط و اشتباهات فاحش تاریخی است و به نظر من اصلاً ارزش ترجمه به زبان فارسی را ندارد.
به عقیدة نویسنده، در ترجمة آثار نویسندگان خارجی به زبان فارسی، بخصوص در مورد دولتمردان و دیپلماتهای خارجی كه خاطرات مأموریت خود را در ایران به رشتة تحریر درآورده اند، معرفی نویسنده و انگیزه و هدفهای او از نگارش این مطالب و همچنین تذكر اشتباهات و قضاوتهای نادرست او ضروری است. از آخرین كتابهائی كه در این زمینه منتشر شده و در تهیة این كتاب نیز مورد استفاده قرار گرفته، كتاب «نامه هائی از تهران» است كه تحت عنوان «نامه های خصوصی و گزارشهای محرمانة سرریدر بولارد سفیر كبیر انگلستان در تهران» به ترجمة آقای غلامحسین میرزاصالح انتشار یافته است. كتاب از نظر روشن ساختن سیاست مزورانة انگلیس در ایران ارزنده و قابل استناد است، ولی حق این بود كه آقای میرزاصالح نیز خود مقدمه ای بر این كتاب می نوشتند و در آن، این سفیر لئیم و بدخواه ایران را كه حتی چرچیل نخست وزیر انگلستان نیز، با همة خصومتی كه نسبت به ایران داشته، دربارة او می نویسد «سرریدر بولارد نسبت به همة ایرانیان كینه دارد كه طبعاً به كفایت او و منابع ما لطمه می زند» به خوانندگان ایرانی معرفی می نمودند تا دربارة نوشته های غرض آلود او نسبت به ایران و مردم ایران گمراه نشوند.
گفتنی است كه اشتباه و غرض ورزی نسبت به ایران منحصر به نویسندگان خارجی نیست. بعضی از نویسندگان ایرانی مقیم خارج هم با وجود این كه حس وطن پرستی و ملیت ایرانی آنها ایجاب می كند دربارة مسائل ایران منصفانه قضاوت كنند و اطلاعات غلطی به خوانندگان آثار خود ارائه ندهند حقایق تاریخی را با اغراض شخصی خود وارونه جلوه می دهند. یكی از نویسندگان ایرانی مقیم خارج آقای امیر طاهری است، كه در آخرین كتاب خود تحت عنوان «زندگی ناشناختة شاه» علاوه بر اشتباهات مكرر در ذكر وقایع تاریخی، دربارة بعضی مطالب بدیهی مربوط به تاریخ چند سالة اخیر هم اشتباه كرده و به طور نمونه می نویسد كنفرانس گوادلوپ با حضور سران هفت كشور صنعتی جهان تشكیل شد، و به نظریات نخست وزیران ژاپن و كانادا نیز كه به گمان ایشان در این كنفرانس حضور داشته اند اشاره كرده، كه كذب محض است. زیرا در كنفرانس گوادلوپ، كه ایشان آن را با كنفرانس های معمول سالانة سران هفت كشور بزرگ صنعتی جهان اشتباه كرده اند، فقط رهبران چهار كشور آمریكا و انگلیس و فرانسه و آلمان حضور داشتند. این كنفرانس در بحبوحة انقلاب ایران و به دعوت ژیسكار دستن رئیس جمهور وقت فرانسه تشكیل شد و موضوع اصلی مورد بحث كنفرانس نیز مسائل مربوط به ایران بود.
دوران كودكی و جوانی 
دشواریهای زندگی در «كاخ تنهائی» - تخیلات دوران كودكی و ادعای رؤیت امامان! – دوران تحصیل در سویس – یك دوستی عجیب – عشق بازی در مدرسه! – بازگشت به ایران و كُشتی با پدر! – محمدرضا دوست سویسی خود را به تهران می آورد … 
محمدرضای پهلوی، در كتابی تحت عنوان «مأموریت برای وطنم» كه در سال 1340 ، در بیستمین سالگرد سلطنت او انتشار یافت، می نویسد: 
«من در چهارم آبان سال 1298 در خانه ای كوچك و ساده در یكی از محلات قدیم تهران چشم به دنیا گشودم. در آن موقع هنوز شهر تهران حصار داشت و اطراف آن را خندق خشكی فرا گرفته بود. راه ورود به شهر از دروازه های متعددی بود كه شبها برای حفظ شهر از ماجراجویان و دزدان مسلح بسته می شد و این دروازه ها را در دوران رهبری پدرم از نظر علاقه ای كه به عمران و آبادی و نو كردن ایران داشت، خراب كردند.» 
محمدرضا شاه در مصاحبه با «ژرار دوویلیه» نویسندة فرانسوی، این مطلب را تصحیح كرده و می گوید او و خواهر دوقلویش اشرف، كه كمی بعد از او به دنیا آمد، در تنها بیمارستان آن روز تهران به نام بیمارستان احمدیه متولد شدند. محلة قدیمی تهران هم كه شاه در كتاب خود از آن نام نمی برد دروازه قزوین بوده است، كه در زمان انتشار كتاب شاه محلة بدنام تهران در آن قرار داشت و شاه نمی خواست به خوانندگان ایرانی كتاب خود بگوید كه خانة پدری او در زمان تولدش در چنین محله ای بوده است. 
در كتابی دربارة خاندان پهلوی كه در سال 1350 از طرف مؤسسة اطلاعات انتشار یافت آمده است كه محمدرضا شاه دوران كودكی خود را در یك خانة كوچك اجاره ای در «كوچة روغنی ها» واقع در خیابان جلیل آباد سابق آغاز كرد، ولی كمی بعد از تولد او كه دیگر «خانة كوچة روغنی ها برای این خانوادة پنج نفری كوچك می نمود، رضاخان در خیابان حسن آباد خانة دیگری اجاره كرد كه از خانة قبلی اندكی وسیع تر بود، تا اینكه رضاخان به فرماندهی فوج منصوب گردید و با فوج خود در بیرون دروازة شهر در باغی كه مجاور قشون بود، منزل كردند. در این هنگام كه حقوق رضاخان در ماه به یكصد تومان رسیده بود بانو تاج الملوك مبلغی از آن را صرفه جوئی می كرد، به طوریكه بعد از چندی از محل این صرفه جوئی سیصد تومان اندوخته بدست آمد. رضاخان نیز بر اثر رشادتهائی كه در جنگ های مختلف بروز داده بود سیصد تومان پاداش گرفت و از جمع این دو مبلغ كه مجموعاً ششصد تومان بود زمین بالنسبه وسیعی در چهارراه امیریه كه به صورت كاروانسرائی بود خریداری گردید و ساختمان كوچكی برای سكونت خانواده در آن بنا گردید ….» 
محمدرضا نسبت به خواهرانش شمس و اشرف و تنها برادر تنی اش علیرضا كه دو سال بعد از او به دنیا آمد، كودكی نحیف و ضعیف البنیه بود. پدرش كه شانزده ماه بعد از تولد او دست به كودتا زد و نخست وزیر جنگ و سپس رئیس الوزرای ایران شد، خیلی كم فرصت دیدن فرزندانش را داشت و محمدرضا تا سن شش سالگی تحت مراقبت مادر بزرگ شد. در آذرماه سال 1304 كه رضاخان به دنبال خلع قاجاریه و تشكیل مجلس مؤسسان به سلطنت رسید، محمدرضای شش ساله نیز ولیعهد ایران شد و چند ماه بعد در مراسم تاجگذاری برای نخستین بار به لباس نظامی ملبس گردید.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد رژیم پهلوی , رژیم پهلوی , سلطنت , پهلوی ها , نهاد انقلابی , رضاخان , تحقیق در مورد رژیم پهلوی , دانلود تحقیق در مورد رژیم پهلوی , تحقیق , پژوهش , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 472,000 results (0.52 seconds)
Search Results
سلسله پهلوي و تاريخ معاصر
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
آخرین سلسله نظام شاهنشاهی ایران، سلسلۀ پهلوی بود كه رضاخان میرپنج آن را ... شاه بعد از این‌كه در دانشگاه تهران مورد هدف گلوله قرار گرفت، انحلال حزب توده را اعلام كرد و ... امر نارضایتی مردم را افزون‌تر ساخت و آن‌ها به مخالفت‌های خود علیه رژیم پهلوی ادامه دادند.
استبدادی که به محمدرضا پهلوی رسید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=216221
Translate this page
Jul 28, 2012 - ماهیت سیاسی و شكل حكومتی رژیم شاه، به گونه ای بود كه علی رغم تغییر و ... مورد توافق همه آنانی است که در مورد رژیم پهلوی به تحقیق پرداخته‌اند.
علوم اجتماعی - مقاله در مورد عصر پهلوی اول
olomegtemaei502.blogfa.com/post/15
Translate this page
علوم اجتماعی - مقاله در مورد عصر پهلوی اول - فعالیت های آموزشی و علمی. ... به همین سبب می توانیم رژیم رضا شاهی را استبداد نظامی بنامیم.( فوران،ص332). هیئت دولت ...
ریشه های پیدایش استبداد در حکومت پهلوی - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › سیاسی › تاریخ سیاسی
Translate this page
Feb 29, 2008 - ماهیت استبدادی و ساخت شخصی قدرت سیاسی به عنوان یک واقعیت مورد توافق همه آنانی است که در مورد رژیم پهلوی به تحقیق پرداخته اند. تحلیل دلایل ...
تاریخ ما - سلسله ی پهلوی
farzandekoorosh.mihanblog.com/post/3
Translate this page
Nov 18, 2010 - آخرین سلسله نظام شاهنشاهی ایران، سلسلۀ پهلوی بود كه رضاخان میرپنج آن .... از درون حوزه علمیه ی قم اغاز شد درروز 15 خرداد سال 1342 عوامل رژیم مردم را در ...
بازنگري تحولات 37 ساله عصر پهلوي دوم - دوران
dowran.ir/show.php?id=90654949
Translate this page
در مقاله حاضر رويدادهاي سياسي عمده در دوران پهلوي دوم و بازيگران دوران حكومت سي و هفت ... و اعتبارنامه سيد‌ضياءالدين نيز از سوي دكتر مصدق مورد اعتراض قرار گرفت. .... در همين زمان، رژيم سلطنتي عراق در تيرماه سال 1337 سقوط كرد و حكومت متمايل به چپ ...
تاریخی - زندگي نامه محمد رضا شاه پهلوي.
rezaheidary1200.blogfa.com/post/5
Translate this page
با پایان یافتن موقت بحث نفت، محمدرضا پهلوی با روشهای گوناگونی مورد حمایت قرار ... رهبری قیام و به‌پاخیزی را عهده‌دار شد که رژیم محمدرضا پهلوی را سرنگون ساخت.
تحقیق در مورد رژیم پهلوی
tazetarinha.rozblog.com/.../-تحقیق-در-مورد-رژیم-پهل...
Translate this page
تحقیق در مورد رژیم پهلوی دسته: تاریخ بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 242 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 79 علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای…, ...
دودمان پهلوی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../دودمان_په...
Translate this pagePersian Wikipedia
رضاخان میرپنج با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ به قدرت رسید و وزیر جنگ شد و سیدضیا نخست‌وزیر، سه ماه بعد، سیدضیا برکنار شد و قوام نخست‌وزیر شد و رضاخان وزیر ...
تحقیق در مورد رژیم پهلوی - پاورپوینت - فایل ناب
powerpoint.filenab.com/product-52927-307.aspx
Translate this page
تحقیق در مورد رژیم پهلوی. مقدمه علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب ...
دانلود مقاله در مورد دودمان پهلوی
www.downloadarticle.ir › مقالات تاریخی
Translate this page
دانلود مقاله در مورد دودمان پهلوی از سری مقالات تاریخی با 109 صفحه و فرمت اجرایی PDF پی دی اف. ... ارتش همواره ستون فقرات رژیم را تشکیل می داد. یک پارچه ساختن و ...
پايداري :: مقاله :: علل پيروزي انقلاب اسلامي و سقوط رژيم پهلوي
www.dsrc.ir/View/article.aspx?id=3029
Translate this page
برژينسكي- مقاله پايداري- انقلاب اسلامي ايران- رژيم پهلوي -آمريكا -. توضيحات. بازديد ... در همه پرسي فروردين 1358 رژيم جمهوري اسلامي، جايگزين نظام سلطنتي گرديد.
تحقیق در مورد رژیم پهلوی | برترین های نت
tazetarinha.shiektarinha.ir/page-312292.html
Translate this page
تحقیق در مورد رژیم پهلوی. مقدمه علاقه و اشتیاق مردم به آگاهی از رویدادهای تاریخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلویها بر ایران گذشته است، طی سالهای اخیر موجب ...
دو حادثه سرنوشت ساز در فروپاشی رژیم پهلوی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Article/View/4757
Translate this page
رئیس جمهوری آمریکا، در مورد فروش نیروگاههای اتمی به ایران به طور شفاهی .... داریوش همایون در یادداشتهایی که بعدها، در خارج از ایران، درباره علل فروپاشی رژیم پهلوی ...
تحقیق در مورد رژیم پهلوی - فروشگاه فایل
filenab.parsiblog.com/.../تحقيق+در+مورد+رژيم+پهلو...
Translate this page
تحقیق در مورد رژیم پهلوی. پنج شنبه 95 اردیبهشت 2 , ساعت ... مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام · دانلود پروژه بررسی اکوتیپ های ...
تحقيق در باه ي حکومت پهلوي | ويکي پديا ايران
www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?...تحقيق...پهلوي...
Translate this page
تحقیق درباره ی حکومت پهلوی تحقیق در باه ی حکومت پهلویتصاویر و مطالب - 43 --- تصاویر و مطالبی در ... علوم اجتماعی - مقاله در مورد عصر پهلوی اولolomegtemaei502.
تحقیق در مورد رژیم پهلوی - فروشگاه
test.com/product/.../تحقیق-در-مورد-رژیم-پهلوی
Translate this page
علاقه و اشتياق مردم به آگاهي از رويدادهاي تاريخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلويها بر ايران گذشته است، طي سالهاي اخير موجب انتشار كتب و آثار تحقيقي ...
تحقیق درباره اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی - کمپ ایران - Like
campiran.ir/project-23170-تحقیق-درباره-اوضاع-سیا...
Translate this page
Apr 17, 2016 - بهترین و بزرگترین مرکز دانلود و خرید وفروش پروژه های پایان نامه دانشجویی و تحقیقات آماده و کارآموزی به صورت حرفه ای فایل های آموزشی و فایل های ...
پنج خصوصیت از کارنامه‌ی سیاه رژیم پهلوی - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=28672
Translate this page
Jan 14, 2015 - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم قم نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات برخی از انگیزه‌های معاند و معارض با نظام اسلامی که میکوشند روزهای بزرگ تاریخ ملت ...
حقایقی غیرقابل انتشار درباره محمدرضا پهلوی !! | امپراتوری دروغ
www.empireoflies.ir/حقایقی-درباره-محمدرضا-پهلوی-...
Translate this page
Apr 10, 2014 - شخصیت سازی برای محمدرضا پهلوی نیز در برخی مستندهای سفارشی که با هزینه ..... که درباره حکومت پهلوی و شخص محمدرضا به تحقیق پرداخته‌اند، وی را دارای اختلال ... همچنین هویدا معتقـد است در زمان رژیم شاه، ایران تنها کشوری بود که به
تحقیق در مورد رژیم پهلوی - جم فایل
www.gemfile.ir/product/.../تحقیق-در-مورد-رژیم-پهلو...
Translate this page
تحقیق در مورد رژیم پهلوی. علاقه و اشتياق مردم به آگاهي از رويدادهاي تاريخ معاصر، بخصوص آنچه در دوران سلطنت پهلويها بر ايران گذشته است، طي سالهاي اخير موجب ...
تحقیقات مؤسسه نراقی در خدمت سرکوب‌گری‌های رژیم پهلوی(پاورقی) - کیهان
kayhan.ir/.../تحقیقات-مؤسسه-نراقی-در-خدمت-سرکوب‌...
Translate this page
Jan 8, 2016 - تحقیقات مؤسسه نراقی در خدمت سرکوب‌گری‌های رژیم پهلوی(پاورقی) ... این ارتباط‌ها، تعدیلِ فکری و در نهایت، استفاده از آنان، در جهت اهدافِ مورد نظر بود.
جنايت‌ها و خيانت‌هاي رژيم پهلوي از نگاه - حضرت امام خميني (ره)
imam-khomeini.com/web1/.../showitem.aspx?...
Translate this page
قطعا كسي كه بيش از همه با مفاسد و جنايت‌ها و خيانت‌هاي رژيم پهلوي آشنايي داشت، امام خميني ... يك وقتي در يك سفر رفته بود، يك سفري كه مورد خطر شايد بود، مرحوم مدرس ...
تکلیف درسی تارخ سوم: تحقیق در مورد شخصیت رضا شاه پهلوی
argpishgaman.loxblog.com/post/24
Translate this page
Feb 3, 2013 - تکلیف درسی تارخ سوم: تحقیق در مورد شخصیت رضا شاه پهلوی ... پادشاهی رضا شاه پایان فرمانروایی قاجاریان و آغاز دوران رژیم پهلوی بود که با انقلاب ...
تحقیق بررسی رژیم پهلوی - فصلی نو
faslinod.8n8.ir/post/2308
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق بررسی رژیم پهلوی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ... ترجمه مقاله حقایق در مورد گسب · گزارش كارآموزی ...
[PDF]مواد مخدر و رژيم پهلوي
www.ensani.ir/storage/Files/20101118155551-237.pdf
Translate this page
به بايگاني ساواك اين مسئله را اثبات نماييم كه سران رژيم پهلوي از شاه گرفته تا .... نقل است كه 16وي حتي در مورد ازدواج هاي شاه نيز به طور كامل دخالت و نظارت داشت.
تحلیلی بر سیاست های امنیت ملی ایران در قبال منطقه خاورمیانه ... - پهلوی ها
pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id...
Translate this page
این مقاله سیاست های امنیتی رژیم پهلوی را در قبال منطقه خاورمیانه در فاصله سال های 1962 تا 1979 مورد بررسی قرار می دهد.تلاش بر این است که اثبات شود از دیدگاه شاه دو ...
تحقیق بررسی رژیم پهلوی - مقاله
www.kmnoor.ir/تحقیق-بررسی-رژیم-پهلوی.html
Translate this page
تحقیق بررسی رژیم پهلوی دسته: تاریخ بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم ... آثار نویسندگان خارجی به زبان فارسی، بخصوص در مورد دولتمردان و دیپلماتهای خارجی که ...
دریافت تحقیق در مورد علل سقوط رژیم پهلوی - میهن علم
www.mihanelm.ir/دریافت-تحقیق-در-مورد-علل-سقوط...
Translate this page
Feb 1, 2015 - دریافت تحقیق در مورد علل سقوط رژیم پهلوی دوران سلطنت محمد رضا شاه را مى توان به دو دوره عمده تقسيم كرد اين دوران شامل دو سال و نيم نخست وزيرى ...
حسین فردوست در رژیم پهلوی - انقلاب اسلام در ایران
iran-enghelab.blogsky.com/1389/03/16/post-8/
Translate this page
حسین فردوست در رژیم پهلوی - انقلاب اسلام در ایران - ... تحقیق درباره سوء استفاده یا عدم لیاقت سران نظامی، انتظامی و سایر سازمان‌های دولتی؛. 6. عضو کمیسیون ...
تحقیق درباره اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی - فروشگاه دانلود ...
shopfile95.sellfile.ir/prod-416714-تحقیق+درباره+او...
Translate this page
بهترین و بزرگترین مرکز دانلود و خرید وفروش پروژه های پایان نامه دانشجویی و تحقیقات آماده و کارآموزی به صورت حرفه ای فایل های آموزشی و فایل های پاورپوینت.
مقاله دوران حکومت پهلوی اول و دوم - کافی نت شهروند *پارس آباد - خ پزشکان
shahrvand90.vcp.ir/.../1246406-مقاله-دوران-حکومت-په...
Translate this page
Dec 16, 2014 - سلطنت رضا شاه پایان فرمانروایی قاجاریان و آغاز دوران حکومت پهلوی بود .... مسؤلان رژیم پهلوی مبنی بر فقدان رهبری و مرجعیتی که مورد قبول همگان و ...
امام خمینی(ره) و مبارزه راهبردی با رژِیم پهلوی | پرسمان دانشجويي - اندیشه ...
www.siasi.porsemani.ir/.../امام-خمینیره-و-مبارزه-راهبرد...
Translate this page
افراد و گروههای مختلف با افكار متفاوت و گاه متناقض، روند رهبری و راهبردهای مبارزاتی امام را در طول دوران مبارزه با رژیم پهلوی مورد بررسی و تحقیق و توجه قرار داده اند.
مسولان و مردم ,9 علت قيام ملت ایران علیه رژیم پهلوی و 6عامل حفظ انقلاب از ...
njgatab.com/.../1029-مسولان-و-مردم-,9-علت-قيام-ملت-ا...
Translate this page
Feb 3, 2015 - مسولان و مردم ,9 علت قيام ملت ایران علیه رژیم پهلوی و 6عامل حفظ انقلاب از ..... براي تحقيق در مورد اسلام را يافته اند: «شما به خوبي مي دانيد كه تحقير و ...
چرا رژیم پهلوی سقوط کرد؟ - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/129383/root/history
Translate this page
Feb 11, 2011 - درباره اینکه رژیم شاهنشاهی با برخورداری از پشتیبانی گسترده منطقهای ... تنهایی نقش مهمی در فروپاشی و اضمحلال رژیم سلطنتی پهلوی دوم ایفا کردهاند. .... مجددا با عباراتی بسیار زشت وتوهین آمیز در مورد علمایی که به تحریم رفراندم او ...
پایگاه خبری نکات‌پرس » آیا جمهوری ‌اسلامی درباره رژیم‌ پهلوی به مردم دروغ ...
nocutpress.ir/76/آیا-جمهوری-‌اسلامی-درباره-رژیم‌-پهلو/
Translate this page
May 19, 2015 - می‌خواهند بگویند که «جمهوری اسلامی درباره رژیم پهلوی به مردم دروغ گفت» و حتی از پادشاهی که تا بن استخوان تکیه بر قدرت استعماری داشت، تصویر ...
مقاله درباره محمدرضا شاه پهلوی - عکس و بیوگرافی
www.photo-biography.net/.../مقاله-درباره-محمدرضا-شاه...
Translate this page
محمدرضا شاه پهلوی (۴ آبان ۱۲۹۸ در تهران – ۵ مرداد ۱۳۵۹ در قاهره) دومین پادشاه دودمان پهلوی و ...... الگوی توسعه مورد نظر رژیم (تئوری اقتصادی رشد قطره‌ای) به طور اجتناب ...
طنز درباره پهلوی :: سازمان تبلیغات اسلامی
www.ido.ir/pages/?id=381529
Translate this page
Feb 3, 2016 - کتاب «طنز درباره پهلوی» از منظر ادبیات طنز، اوضاع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ... زندگی در رژیم پهلوی: جشن در آخرت، ایستادن ممنوع، پینه‌ دوز، چرخ و ...
تحقیق - 22 بهمن
gilane-ma1.blogfa.com/post-1127.aspx
Translate this page
22 بهمن 1357 شمسی، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سقوط رژیم 2500 ساله ... در پی اوج‌گیری تظاهرات و درگیریهای مردم با عوامل رژیم پهلوی ، در تاریخ ۲۵ .... بمب گذاری، ۵۷ مورد این بمب گذاری‌ها غیر از دهها مورد بمب گذاری خوزستان است که ...
دانلود تحقیق بررسی رژیم پهلوی | جستجو | وی آی پی 35 - تبلیغات متنی
vip35.ir/tag/دانلود+تحقیق+بررسی+رژیم+پهلوی.html
Translate this page
فایل حاضر تحقيق بررسي رژيم پهلوي میباشد این مقاله در 79 صفحه با فرمت ورد تهیه ... دانلود پژوهش مورد بررسي در تشخیص بن بست در سیستم‌های توزیع شده - امروزه ...
سندی از کارنامه رژیم پهلوی | نشریه زمانه
www.zamane.info/.../سندی-از-کارنامه-رژیم-پهلوی-/
Translate this page
با این‌حال عظمت این کار سترگ همچنان پژوهشگران را به تحقیقات بیشتر در مورد آن ... اعتراض اجتماعی مردم در ماه‌های باقی‌مانده از عمر رژیم پهلوی تأثیر چشمگیری داشت.
تحقیق اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی – 8856 – مقاله، ترجمه ...
post.agriarticles.ir › اجتماعی
Translate this page
Feb 1, 2016 - تحقیق اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی – 8856 ... در این مورد، حتی طبقات مرفه نیز اکثراً از رفتار شاه و مواضع سیاسی وی، آشکارا انتقاد ...
نگاهی نو به شعارهای دوران مبارزه با رژیم پهلوی
www.nasr19.ir › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Jan 30, 2012 - نگاهی نو به شعارهای دوران مبارزه با رژیم پهلوی ... از آنجا که آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت شعار است نه شعر، کاملاً با اصول و .... شعارها به زیر ذره بین نقد و تحقیق ادبی قرار می گیرد معناهای پنهان و منشا آنها آشکار می شود.
تحقیق اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی - 8856 - دانلود پرسشنامه ...
m.article2.ir/.../تحقیق-اوضاع-سیاسی-ایران-در-زمان-ر...
Translate this page
Feb 1, 2016 - تحقیق اوضاع سیاسی ایران در زمان رژیم پهلوی – 8856 ... در این مورد، حتی طبقات مرفه نیز اکثراً از رفتار شاه و مواضع سیاسی وی، آشکارا انتقاد ...
ماهنامه علوم انسانی مهرنامه | از اصطلاح «نظام سلطانی» بی‌خبرم
www.mehrnameh.ir/.../از-اصطلاح-«نظام-سلطانی»-بی‌...
Translate this page
پاسخ محمدعلي همايون كاتوزيان به پرسش‌هاي «مهرنامه» در باب رژيم پهلوي و نظام سلطاني ... يافتند از من خواستند كه مقاله‌اي در مورد دوره سلطنت پهلوي به كنفرانس ارائه كنم.
دانلود پروژه رشته فقه اسلامی درباره بهائیت، رژیم پهلوی و مواضع علما ...
tahghigh20.ir/دانلود-پروژه-رشته-فقه-اسلامی-درباره-...
Translate this page
Dec 10, 2015 - علی رغم روی گردانی کامل صبحی از بهاییت، چون مورد اعتماد و محرم اسرار عبدالبهاء ... دانلود پروژه رشته فقه اسلامی درباره بهائیت، رژیم پهلوی و مواضع علما ... نکته مهم : برای استفاده از متن کامل تحقیق یا مقاله می توانید فایل ارجینال آن.
بهترینها - نخست وزیران محمد رضاشاه پهلوی
royafarmayesh.blogfa.com/post/8
Translate this page
بهترینها - نخست وزیران محمد رضاشاه پهلوی - گشتی با بهترینها. ... مورد توجه حسن تقی‌زاده و باقر کاظمی قرار گرفت و معاون وزارت خارجه شد. ..... خلخالی آرامگاه رضا شاه و مقابر پنجاه تن از وابستگان رژیم پهلوی از جمله قبر حسنعلی منصور را خراب کردند.
تحقیق پیرامون پایگاه اجتماعی زنان در عصر پهلوی و جمهوری اسلامی ...
basij-ganjnameh.persianblog.ir/post/29/
Translate this page
چرا باید سرمایه گذاری نیروی انسانی در مورد زنان کمتر باشد. .... هرچند این قانون واقعاً دارای ابعاد مثبتی بود، میزان تبلیغات رژیم پهلوی درباره آن، بیش از میزان کارکرد ...
تحقیق حکومت پهلوی - لینک گردی
nimbar.ir/news/تحقیق-حکومت-پهلوی
Translate this page
تحقیق محمد فغفوری دربارهٔ رابطه علما-دولت بین ۱۹۲۱ و ۱۹۴۱ نشان می ... بهائیان در حکومت ... علوم اجتماعی - مقاله در مورد عصر پهلوی اول - فعالیت های آموزشی و علمی. 430.
حسین فردوست - تاریخ ایرانی
tarikhirani.ir/fa/events/3/.../174/وقایع.و.رویدادها.html
Translate this page
رضا شاه فردوست را مورد توجه خاص قرارداد و او به دربار راه یافت. ... او در سال ۱۳۳۸ دفتر ویژه اطلاعات رژیم پهلوی را بنیان گذاشت و خود ریاستش را برعهده گرفت. ... از سوی محمدرضا پهلوی مامور تحقیق درباره سوءاستفاده یا عدم لیاقت سران نظامی، انتظامی و ...

Searches related to تحقیق در مورد رژیم پهلوی

تاریخچه حکومت پهلوی

حکومت پهلوی از آغاز

خصوصیات رژیم پهلوی

خصوصیات رژیم سلطنتی پهلوی

حکومت پهلوی از آغاز تا پایان

پهلوی اشرف

کتاب تاریخ پهلوی

حکومت قاجار
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 134,475
  • بازدید کلی : 2,643,022