loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 443 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان دسته: تاریخ
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 96 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد به نام نوشتكین بود او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدین محمد نام داشت

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان


مقدمه
جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد به نام نوشتكین بود. او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدین محمد نام داشت. در سال 491 قطب الدین محمد از طرف سلطان سنجر سلجوقی، حاكم خوارزم شد و لقب خوارزمشاه گرفت و مدت سی سال به همین منوال گذشت تا اینكه وفات كرد و بعد از او پسرش اتسز جانشین وی شد.
این واقعه در سال 521 هجری قمری رخ داد. او در كنار سلطان سنجر در جنگ ها شركت میكرد و حتی او را یكبار از مرگ نجات داده بود، قدر و ممنزلتش در نظر وی فزونی یافت. در این میا بزرگان و امراء كشور چون توجه سلطان را به استز می دیدند، منتظر بودند كه او را از بین ببرند و همین امر باعث شد كه از سلطان اجازه بگیرد تا به خوارزم بازگردد. سلطان با رفتن او موافقت كرد و هنگامی كه اتسز پایتخت را ترك می كرد، سلطان سنجر در حضور نزدیكان گفت ((پشتی است كه باز روی آن نتوان دید)) وقتی جماعت از امیر پرسیدند با این حال چرا با رفتن او موافقت كردی، در جواب گفت : او بر گردن ما حق زیادی دارد. در این اوضاع، اتسز به خوارزم برگشت و دشمنی و تمرد خود از سلطان سلجوقی را اعلام كرد به گونه ای كه سلطان صف‌آرایی كرد اما چون دید كه نمی تواند مقاومت كند،‌از جنگ روی گردان شد و گریخت. ولی پسرش آتلیغ به دست سنجر دستگیر شده و به قتل رسید. با فرار اتسز سلطان سنجر برادرزادة خود رسلیمان ب محمد را به عنوان حاكم خوارزم تعیین كرد و خود را به خراسان مراجعت نمود. پس از مراجعت سنجر، مجدداً اتسز به خوارزم آمده، عامل سنجررا اخراج نمود و چون سلطان سنجر در سال 536 از قراختائیان شكست خورد، یاغی گری را اتسز بیشتر شد و شرایطی پدید آورد كه سلطا قصد سركوبی او را نمود. بار دیگر اتسز با هدایا و تملق گویی به خدمت رسید و مورد عفو قرارگرفت،‌ولی همچنان به حیله ها و خودسری خود ادامه می داد و دست از اعمال سابق خود برنمی داشت و حتی ادیب صابر شاعر معروف و نمایندة سلطان سنجر كه در نزد اتسز بود متوجه شد كه او قصد دارد به وسیلة دو نفر از فدائیان اسماعیلی،‌سلطان سنجر را به قتل برساند لذا طی پیامی، مطالب را برای سلطان فرستاد و سلطان آن دو نفر را دستگیر كرده و اعلام نمود. وقتی اتسز، جریان را مطلع شد، دستور داد صابر را در آب جیحون غرق كردند.
سنجر در سال 546 به طرف خوارزم حركت كرد و قلعة هزار اسب را گرفت و پس از 2 ماه كه آنجا را محاصره كرد، خوارزم را نیز گرفت. اتسز با تقدیم هدایای خود و اظهار ندامت و پیشمانی از سلطان عفو خواست و سلطان هم پذیرفت.
درسال 547 سلطان سنجر به دست غزه ها اسیر شد و اسارتش به طول انجامید. اتسز به بهانة كمك به سلطان سنجر و در اصل جهت تسخیر خراسان با سپاهیانش حركت نمود. او قصد داشت قلعة آمویه را تصرف كند اما با مقاومت قلعه دار /انجا مواجه شد. لذا كسی را نزد سلطان سنجر فرستاد و تقاضا كرد آن ناحیه را به او واگذار نماید. سلطان پیام داد در صورتی كه ایل ارسلان را جهت كمك به او روانه كند،‌با آن خواسته موافقت خواهد نمود. 
اتسز با خواهر زادة سلطان سنجر موسوم به ركن الدین محموود هم دست شد، زیرا دسیسه هایی در سر داشت. ولی سنجر از اسارت خلاص شد و نقشة آنها برملا شد و سرانجام در سال 551 اتسز در حدود نساء درگذشت.
ایل ارسلان در زمان پدرش به پایتخت رسید، متوجه شد برادرش سلیمان شاه قصد دارد علیه او عصیان نماید. لذا او را زندانیكرد و در سوم رجب 551 رسماً بر تخت سلطانت نشست.
در این زمان عده ای از بزرگان قرلق به نزد ایل ارسلان آمده و از ترس جلال الدین علی بن حسین مشهور به كوك ساغر خان تقاضای كمك نمودند. از این رو در جمادی الاخر سال 551 به قصد سركوبی كوك ساغر خان عازم ماوراالنهر شد.
كوك ساغر خان، قراختائیان و ایلك تركمان را به كمك خود طلبید و طرفین در مقابل هم آرایش جنگی دادند. اما عده ای از بزرگان و علما نزد خوارزمشاه آمده و تقاضای صلح تركان قرلق دوباره به قلمرو خود بازگشتند.
در سال 560 ختائیان در ماوراالنهر علیه او شوریدند و لذا خوارزمشاه درصدد مقابله با آنها برآمد و در ابتدای امر، عده ای را به عنوان سپاه پیشقراول، روانة منطقة جنگ نمود. بی تدبیری سردار آنها عیار مكل، باعث درگیری میان سپاه ناچیز او و ختائیان شد كه شكست سختی را به دنبال داشت. ایل ارسلان كه به قصد جبران این واقعه به راه افتاد، در بین راه دچار بیماری شد و از همان بیماری نیز در سال 565 هـ . ق درگذشت.


فهرست مطالب:
خوارزمشاهیان 1
سلطان محمد خوارزمشاه 6
مغولان و نحوة به قدرت رسیدن 10
وضعیت كلشو خان بعد از جدایی از چنگیز 12
وضعیت چنگیزخان و همپیمانانش 12
قصد سلطان علاء الدین محمد خوارزمشاه در ناحیة عراق در سال 614 هـ 14
رفتن سلطان محمد به عراق 16
رها شدن اتابك از دام های سلطان محمد خوارزمشاه 17
قصد سلطان محمد خوارزمشاه بعد از تصرف بغداد و بازگشت از نیمه راه 18
سرانجام برهان الدین محمد 20
اشتباهات سلطان محمد خوارزمشاه در مقابل چنگیز 22
حركت سلطان از كیلف بعد از تصرف بخارا توسط چنگیز 23
حوادثی كه سلطان محمد خوارزمشاه قبل از مرگ با آن مواجه شد 25
مختصری راجع به اوضاع خراسان بعد از مرگ سلطان 29
ولیعهدی جلال الدین و خلع ازلغ شاه 31
بازگشت جلال الدین با ازلغ شاه به خوارزم و جدایی آنها از یكدیگر 31
رسیدن جلال الدین به نیشابور به قصد رفتن به غزنه 33
بازگشت سلطان جلال الدین به غزنه در سال 618 34
جنگ میان سلطان جلال الدین خوارزمشاه و چنگیز خان د ركنار رود سند 35
سلطان جلال الدین و دوستی و دشمنی قباچه 36
سلطان جلال الدین و شمس الدین ایل تتمش و خروج از هند 38
وقایع خوارزم در زمان حمله مغولان 40
حركت جلال الدین از هند به كرمان 41
حركت سلطان جلالدین به طرف خوزستان 44
تصرف آذربایجان 45
ازدواج سلطان با دختر طغرل 46
عنوان صفحه
بازگشت سلطان به گرجستان و فتح تفلیس 47
حركت سلطان جلال الدین به كرمان برای محاصرة براق حاجب و بازگشت او 48
اتفاقاتی كه در غیبت سلطان جلال الدین به وقوع پیوست 49
سفر سلطان جلال الدین به عراق در سال 624 و ملاقات او با مغولان در اصفهان 52
اختلاف بین سلطان جلال الدین خوارزمشاه و برادرش غیاث الدین و عاقبت كار غیاث الدین بعد از جدائی از برادرش 57
اقامت سلطان جلال الدین در آذربایجان در فصل زمستان و اطلاع یافتن از رازهای شرف الملك و خشم گرفتن بر او 62
رفتن سلطان جلال الدین خوارزمشاه به روم و جنگ با سلطان علاءالدین كیقباد سلجوقی و شكست خوردن از او 63
رفتن ملك اشرف به خلاط ونامه نگاری او با سلطان جلال الدین در مورد مذاكره برای صلح 66
محاصره شدن سلطان جلال الدین در قلعة شیركبوت 68
اخلاق و اعمال شرف الملك 70
سالشمار وقایع دورة خوارزمشاهیان 72


قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد خوارزمشاهیان , خوارزمشاهیان , نوشتکین , خوارزم , قطب الدین محمد , سلطان سنجر سلجوقی , تحقیق در مورد خوارزمشاهیان , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان دسته: تاریخ
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 96 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد به نام نوشتكین بود او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدین محمد نام داشت

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد خوارزمشاهیان


مقدمه
جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد به نام نوشتكین بود. او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدین محمد نام داشت. در سال 491 قطب الدین محمد از طرف سلطان سنجر سلجوقی، حاكم خوارزم شد و لقب خوارزمشاه گرفت و مدت سی سال به همین منوال گذشت تا اینكه وفات كرد و بعد از او پسرش اتسز جانشین وی شد.
این واقعه در سال 521 هجری قمری رخ داد. او در كنار سلطان سنجر در جنگ ها شركت میكرد و حتی او را یكبار از مرگ نجات داده بود، قدر و ممنزلتش در نظر وی فزونی یافت. در این میا بزرگان و امراء كشور چون توجه سلطان را به استز می دیدند، منتظر بودند كه او را از بین ببرند و همین امر باعث شد كه از سلطان اجازه بگیرد تا به خوارزم بازگردد. سلطان با رفتن او موافقت كرد و هنگامی كه اتسز پایتخت را ترك می كرد، سلطان سنجر در حضور نزدیكان گفت ((پشتی است كه باز روی آن نتوان دید)) وقتی جماعت از امیر پرسیدند با این حال چرا با رفتن او موافقت كردی، در جواب گفت : او بر گردن ما حق زیادی دارد. در این اوضاع، اتسز به خوارزم برگشت و دشمنی و تمرد خود از سلطان سلجوقی را اعلام كرد به گونه ای كه سلطان صف‌آرایی كرد اما چون دید كه نمی تواند مقاومت كند،‌از جنگ روی گردان شد و گریخت. ولی پسرش آتلیغ به دست سنجر دستگیر شده و به قتل رسید. با فرار اتسز سلطان سنجر برادرزادة خود رسلیمان ب محمد را به عنوان حاكم خوارزم تعیین كرد و خود را به خراسان مراجعت نمود. پس از مراجعت سنجر، مجدداً اتسز به خوارزم آمده، عامل سنجررا اخراج نمود و چون سلطان سنجر در سال 536 از قراختائیان شكست خورد، یاغی گری را اتسز بیشتر شد و شرایطی پدید آورد كه سلطا قصد سركوبی او را نمود. بار دیگر اتسز با هدایا و تملق گویی به خدمت رسید و مورد عفو قرارگرفت،‌ولی همچنان به حیله ها و خودسری خود ادامه می داد و دست از اعمال سابق خود برنمی داشت و حتی ادیب صابر شاعر معروف و نمایندة سلطان سنجر كه در نزد اتسز بود متوجه شد كه او قصد دارد به وسیلة دو نفر از فدائیان اسماعیلی،‌سلطان سنجر را به قتل برساند لذا طی پیامی، مطالب را برای سلطان فرستاد و سلطان آن دو نفر را دستگیر كرده و اعلام نمود. وقتی اتسز، جریان را مطلع شد، دستور داد صابر را در آب جیحون غرق كردند.
سنجر در سال 546 به طرف خوارزم حركت كرد و قلعة هزار اسب را گرفت و پس از 2 ماه كه آنجا را محاصره كرد، خوارزم را نیز گرفت. اتسز با تقدیم هدایای خود و اظهار ندامت و پیشمانی از سلطان عفو خواست و سلطان هم پذیرفت.
درسال 547 سلطان سنجر به دست غزه ها اسیر شد و اسارتش به طول انجامید. اتسز به بهانة كمك به سلطان سنجر و در اصل جهت تسخیر خراسان با سپاهیانش حركت نمود. او قصد داشت قلعة آمویه را تصرف كند اما با مقاومت قلعه دار /انجا مواجه شد. لذا كسی را نزد سلطان سنجر فرستاد و تقاضا كرد آن ناحیه را به او واگذار نماید. سلطان پیام داد در صورتی كه ایل ارسلان را جهت كمك به او روانه كند،‌با آن خواسته موافقت خواهد نمود. 
اتسز با خواهر زادة سلطان سنجر موسوم به ركن الدین محموود هم دست شد، زیرا دسیسه هایی در سر داشت. ولی سنجر از اسارت خلاص شد و نقشة آنها برملا شد و سرانجام در سال 551 اتسز در حدود نساء درگذشت.
ایل ارسلان در زمان پدرش به پایتخت رسید، متوجه شد برادرش سلیمان شاه قصد دارد علیه او عصیان نماید. لذا او را زندانیكرد و در سوم رجب 551 رسماً بر تخت سلطانت نشست.
در این زمان عده ای از بزرگان قرلق به نزد ایل ارسلان آمده و از ترس جلال الدین علی بن حسین مشهور به كوك ساغر خان تقاضای كمك نمودند. از این رو در جمادی الاخر سال 551 به قصد سركوبی كوك ساغر خان عازم ماوراالنهر شد.
كوك ساغر خان، قراختائیان و ایلك تركمان را به كمك خود طلبید و طرفین در مقابل هم آرایش جنگی دادند. اما عده ای از بزرگان و علما نزد خوارزمشاه آمده و تقاضای صلح تركان قرلق دوباره به قلمرو خود بازگشتند.
در سال 560 ختائیان در ماوراالنهر علیه او شوریدند و لذا خوارزمشاه درصدد مقابله با آنها برآمد و در ابتدای امر، عده ای را به عنوان سپاه پیشقراول، روانة منطقة جنگ نمود. بی تدبیری سردار آنها عیار مكل، باعث درگیری میان سپاه ناچیز او و ختائیان شد كه شكست سختی را به دنبال داشت. ایل ارسلان كه به قصد جبران این واقعه به راه افتاد، در بین راه دچار بیماری شد و از همان بیماری نیز در سال 565 هـ . ق درگذشت.


فهرست مطالب:
خوارزمشاهیان 1
سلطان محمد خوارزمشاه 6
مغولان و نحوة به قدرت رسیدن 10
وضعیت كلشو خان بعد از جدایی از چنگیز 12
وضعیت چنگیزخان و همپیمانانش 12
قصد سلطان علاء الدین محمد خوارزمشاه در ناحیة عراق در سال 614 هـ 14
رفتن سلطان محمد به عراق 16
رها شدن اتابك از دام های سلطان محمد خوارزمشاه 17
قصد سلطان محمد خوارزمشاه بعد از تصرف بغداد و بازگشت از نیمه راه 18
سرانجام برهان الدین محمد 20
اشتباهات سلطان محمد خوارزمشاه در مقابل چنگیز 22
حركت سلطان از كیلف بعد از تصرف بخارا توسط چنگیز 23
حوادثی كه سلطان محمد خوارزمشاه قبل از مرگ با آن مواجه شد 25
مختصری راجع به اوضاع خراسان بعد از مرگ سلطان 29
ولیعهدی جلال الدین و خلع ازلغ شاه 31
بازگشت جلال الدین با ازلغ شاه به خوارزم و جدایی آنها از یكدیگر 31
رسیدن جلال الدین به نیشابور به قصد رفتن به غزنه 33
بازگشت سلطان جلال الدین به غزنه در سال 618 34
جنگ میان سلطان جلال الدین خوارزمشاه و چنگیز خان د ركنار رود سند 35
سلطان جلال الدین و دوستی و دشمنی قباچه 36
سلطان جلال الدین و شمس الدین ایل تتمش و خروج از هند 38
وقایع خوارزم در زمان حمله مغولان 40
حركت جلال الدین از هند به كرمان 41
حركت سلطان جلالدین به طرف خوزستان 44
تصرف آذربایجان 45
ازدواج سلطان با دختر طغرل 46
عنوان صفحه
بازگشت سلطان به گرجستان و فتح تفلیس 47
حركت سلطان جلال الدین به كرمان برای محاصرة براق حاجب و بازگشت او 48
اتفاقاتی كه در غیبت سلطان جلال الدین به وقوع پیوست 49
سفر سلطان جلال الدین به عراق در سال 624 و ملاقات او با مغولان در اصفهان 52
اختلاف بین سلطان جلال الدین خوارزمشاه و برادرش غیاث الدین و عاقبت كار غیاث الدین بعد از جدائی از برادرش 57
اقامت سلطان جلال الدین در آذربایجان در فصل زمستان و اطلاع یافتن از رازهای شرف الملك و خشم گرفتن بر او 62
رفتن سلطان جلال الدین خوارزمشاه به روم و جنگ با سلطان علاءالدین كیقباد سلجوقی و شكست خوردن از او 63
رفتن ملك اشرف به خلاط ونامه نگاری او با سلطان جلال الدین در مورد مذاكره برای صلح 66
محاصره شدن سلطان جلال الدین در قلعة شیركبوت 68
اخلاق و اعمال شرف الملك 70
سالشمار وقایع دورة خوارزمشاهیان 72


قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد خوارزمشاهیان , خوارزمشاهیان , نوشتکین , خوارزم , قطب الدین محمد , سلطان سنجر سلجوقی , تحقیق در مورد خوارزمشاهیان , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 56,900 results (0.52 seconds)
Search Results
تحقیق درباره سلسله خوارزمشاهیان
www.asemankafinet.ir/.../تحقیق+درباره+سلسله+خوار...
Translate this page
او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدين محمد نام داشت. در سال 491 قطب…,تحقیق درباره سلسله خوارزمشاهیان,سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران - اقدام پژوهی ...
خوارزمشاهیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../خوارزمشاه...
Translate this pagePersian Wikipedia
خوارزمشاهیان در اصل غزهای ترکمان بودند که در اطراف دریاچه خوارزم (آرال)، سیردریا و آمودریا .... در کل علل سقوط خوارزمشاهیان را می‌توان در چند مورد زیر خلاصه کرد: ۱.
‎۱ آغاز کار خوارزمشاهیان - ‎۲ میراث سلجوقی در اختیار ... - ‎۳ رویارویی علاء الدین محمد با ...
دانلود مقاله درباره سلسلۀ خوارزمشاهیان
www.downloadarticle.ir › مقالات تاریخی
Translate this page
دانلود مقاله سلسلۀ خوارزمشاهیان از سری مقالات تاریخی با 45 صفحه و فرمت اجرایی PDF پی دی اف. ... برچسب ها : تحقیق در مورد امپراتوری خوارزمشاهیان (خوارزم). ایمیل شما ...
تحقیق در مورد امپراتوری خوارزمشاهیان (خوارزم) - دانلود مقاله
www.downloadarticle.ir/.../تحقیق-در-مورد-امپراتوری...
Translate this page
دانلود مقاله سلسلۀ خوارزمشاهیان از سری مقالات تاریخی با 45 صفحه و فرمت اجرایی PDF خوارزمشاهیان «Khwarezmian» نام یکی از سلسله هایی است که نزدیک به 125 سال ...
حكومت خوارزمشاهيان - راسخون
rasekhoon.net › ... › ایران اسلامی › حكومت خوارزمشاهيان
Translate this page
Jul 31, 2010 - در ادامه‌ی مقاله اطلاعاتی در مورد استفاده ادامه . ... در حقيقت بعد از سلجوقيان ، خوارزمشاهيان موفق به ايجاد نيرومندترين امپراتورى غرب آسيا گرديدند.
تحقیق تاریخ درباره خوارزمشاهیان - معرفی بازی های جدید ...
javan0nojavaneberooz.persianblog.ir/post/4/
Translate this page
Jul 24, 2014 - خوارزمشاهیان. خوارزمشاهیان نام خاندان شاهنشاهی ایرانی است که از سال ۶۱۶ تا ۴۹۱ قمری برابر با ۱۲۱۹ تا ۱۰۹۸ میلادی بر ایران فرمانروایی کردند. آغاز کار ...
خوارزمشاهیان
kharazmshahian.blogfa.com/
Translate this page
تحقيق و جمع اوري اطلاعات درباره ي حمله ي مغول ها (به منظور كسب مهارت درزمينه ي تحقيق كردن) ... چند مورد از مرزهاي جغرافيايي خوارزمشاهيان را به طور صحيح نام ببرد. 5.
مسئله مرکزیت و استمرار قدرت در حکومت خوارزمشاهیان (628 ...
https://jis.ut.ac.ir/article_36345_4711.html
Translate this page
by جعفریان - ‎2013
خوارزمشاهیان که انتظار می‌رفت به یکی از بزرگ‌ترین حکومت‌های تاریخ میانه ایران ... از معدود تحقیقاتی که در مورد حکومت خوارزمشاهی صورت گرفته است می‌توان به «تاریخ ...... مورد اللطافه من مولی السلطنه و الخلافه، تحقیق و دراسه و تعلیق نبیل محمد ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان
projenab.rozblog.com/.../-تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیا...
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان دسته: تاریخ بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 96 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 80 جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد…, ...
حکومت خوارزمشاهیان،پادشاهان خوارزم،مقاله امرای خوارزمشاهیان ...
www.vatanfa.com/.../حکومت-خوارزمشاهیان-در-یک-نگاه...
Translate this page
Sep 25, 2011 - در این ویدئو امپراطوری ایران و اقتدار آن تحت حکومت کوروش کبیر نمایش داده شده است و مدیریت و مهندسی دوران امپراطوری ایران در آن زمان مورد بررسی ...
دانلود مقالات فارسی | مقاله خوارزمشاهيان از آغاز تا پایان
irdoc.net › زندگي نامه ها
Translate this page
Jun 15, 2012 - جد بزرگ خوارزمشاهيان، غلامي ترك نژاد به نام نوشتكين بود. او نه فرزند ... بیش از ۲۵۰ مقاله و تحقیق رشته حسابداری با فرمت ورد ( DOC ). بیش از ۱۵۰ ...
تحقیق - غزنویان
gilane-ma1.blogfa.com/post-241.aspx
Translate this page
تحقیق - غزنویان - تحقیق. ... به طوری که در مرزهای غربی خویش با دولتهای آل بویه و آل زیار همسایه شد که هیچکدام به اندازه حکومت غزنوی مورد تأیید خلیفه بغداد نبودند.
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - کمپ ایران - Like
campiran.ir/project-33230-تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهی...
Translate this page
5 days ago - یش از این به طور پراکنده از سلسله خوارزمشاهی سخن گفتیم. ... تبلیغات · صفحه اصلی اخبار تحقیق در مورد خوارزمشاهیان ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - برترین فایل ها - فایل ناب
bartarin.filenab.com/product-52823-281.aspx
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان. مقدمه جد بزرگ خوارزمشاهیان، غلامی ترك نژاد به نام نوشتكین بود. او نه فرزند داشت و پسر ارشد او قطب الدین محمد نام داشت. در سال 491 قطب ...
تحقیق درباره اتابكان و خوارزمشاهيان - سایت پروژه های علمی
elmiproje.ir/.../تحقیق-درباره-اتابكان-و-خوارزمشاهيان....
Translate this page
تحقیق درباره اتابكان و خوارزمشاهيان. ترتيب اداره مملكت پهناور ايران ( بعد از خارج شدن از استيلاي عربها ) ، به صورتي درآمد كه ولايتهاي ايران ،‌كمابيش به حالت نيمه ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - هایدی
haidy.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان
Translate this page
اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد خوارزمشاهیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در مورد خوارزمشاهیان. ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word ...
دانلود تحقیق در مورد خوارزمشاهیان بایگانی - سامانه بازاریابی ...
20files.ir/tag/دانلود-تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان/
Translate this page
ينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه48 فهرست مطالب برآمدن دولت خوارزمشاهى : خوارزمشاهيان رو به توسعه: ...
تحقیق در مورد سلطان محمد خوارزمشاه - عکس و بیوگرافی
www.photo-biography.net/.../تحقیق-در-مورد-سلطان-م...
Translate this page
علاءالدین محمد خوارزمشاه (دوران سلطنت از ۵۹۶ تا ۶۱۷ هجری قمری)، پسر تکش خوارزمشاهی، نامدارترین پادشاه خوارزمشاهیان بود. در زمان او پهناوری پادشاهی خوارزمشاهیان به اوج ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - فروشگاه فایل
filenab.parsiblog.com/.../تحقيق+در+مورد+خوارزمشاهيا...
Translate this page
فروشگاه فایل. تحقیق در مورد خوارزمشاهیان ... تحقیق در مورد زمینه های پیدایش عصر رضاشاه · تحقیق در مورد سلسله زندیه · تحقیق در مورد ستارخان سردار ملی · تحقیق در ...
مقاله : حکومت خوارزمشاهیان : تبیان زنجان - صفحه اصلی تبیان
tebyan-zn.ir/detailed...خوارزمشاهیان/default.html
Translate this page
[1] 1- قطب الدین محمدبن انوشتکین(490-552) « دولت خوارزمشاهیان که به سلطنت ... محسوب نمی شد بین غلامان سنجری، پادشاهان غور، و خوارزمشاهیان مورد تنازع بود.
دانلود تحقیق در مورد خوارزمشاهیان – مرجع مطالب ناب
3t7.ir/tag/دانلود-تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان/
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهيان لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه131 فهرست مطالب قصد سلطان محمد ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - 30570
www.30570.ir › فارس فایل
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان. تحقیق در مورد ... سلطان محمد خوارزمشاه 6 ... Pin It. Tags:خوارزم, خوارزمشاهیان, در, سلطان سنجر سلجوقيتحقیق, قطب الدين محمد, مورد, نوشتکین ...
خوارزمشاهیان - تحقیق مقاله مطلب
brandsara.site/خوارزمشاهیان+-+تحقیق+مقاله+مطلب/
Translate this page
خوارزمشاهیان - تحقیق مقاله مطلب خرید ودانلود فایل تحقیق آغاز کار خوارزمشاهیان - … تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان تحقیق مقاله مطلب تحقیق در مورد سلجوقیان ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - فروشگاه دانلود خرید و فروش فایل ...
shopfile95.test.com/prod-420658-تحقیق+در+مورد+خ...
Translate this page
یش از این به طور پراکنده از سلسله خوارزمشاهی سخن گفتیم.
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان
00060.ir/+تحقیق+در+مورد+خوارزمشاهیان+و+مغولان - Translate this page
خوارزمشاهیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تحقیق در مورد مغول - vatanfile.ir تحقیق درباره سلسله خوارزمشاهیان حمله مغول به ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد همراه تاریخ ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان,دانلود تحقیق در مورد ... - خانه
chessshop.skyf.ir/.../تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیاندانلو...
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه۴۸ فهرست مطالب برآمدن دولت خوارزمشاهى ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان
page-authority.ir/+تحقیق+در+مورد+خوارزمشاهیان+و+م...
Translate this page
خوارزمشاهیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد حمله مغول به ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد همراه تاریخ - hamrahetarikh.ir خوارزمشاهیان - تحقیق مقاله مطلب تحقیق در مورد ...
دانلود تحقیق درباره خوارزمشاهیان - مدرسه ای ها
madreseiha.rzb.ir/.../دانلود-تحقیق-درباره-خوارزمشاهیا...
Translate this page
مقاله درمورد سلسله خوارزمشاهیان مطالب تحقیق: تشکیل و شروع کار خوارزمشاهیان میراث سلجوقی در اختیار خوارزمشاهیان رویارویی علاء الدین…,دانلود تحقیق درباره ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان - درباره ی ما
rssju041.ir/.../تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان-و-مغولان.ht...
Translate this page
خان مغول از سوء رفتار و بی رسمی سلطان خوارزمشاه به خشم آمده در 614 ق / 1217 م، ایران را مورد تهاجم قرار داد. مغولان به هر دیار که وارد می شدند به کشتار نفوس، غارت اموال و ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - میهن وب نگار
mihanwebnegar.ir/.../تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان/
Translate this page
Mar 25, 2016 - تحقیق در مورد خوارزمشاهیان. تحقیق در مورد خوارزمشاهیان. فهرست مطالب. خوارزمشاهيان 1. سلطان محمد خوارزمشاه 6. مغولان و نحوة به قدرت رسيدن 10.
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان
avayemelal.ir/+تحقیق+در+مورد+خوارزمشاهیان+و+مغولان
Translate this page
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان خوارزمشاهیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تحقیق در مورد مغول - vatanfile.ir تحقیق در مورد خوارزمشاهیان - 0y0 حمله مغول به ایران ...
تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان - بانک مقالات فارسی
papersky.ir/.../تحقیق-در-مورد-خوارزمشاهیان-و-مغولان/
Translate this page
دانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی و... تحقیق در مورد خوارزمشاهیان و مغولان - مقاله معماری ایران در دوره مغول خلاصه ای از توضیحات
تحقیق درمورد خوارزمشاهیان - depp
depp.ir/تحقیق-درمورد-خوارزمشاهیان.html
Translate this page
تحقیق درمورد مغول ها. مقاله در مورد مغول ها مقاله درباره چنگیز خان مغول مقاله درباره مغول مقاله قوم مغول مقاله حمله مغول مقاله چنگیز خان مغول مقاله تاریخ مغول تحقیق در مورد قوم ...
مقاله کامل در مورد سلسله سلجوقیان - پرشین فان
www.persianfun.org › تاریخ
Translate this page
Jan 18, 2015 - در اغلب مواقع در این دوران، خلیفه بغداد قدرتش محدود به قلمرو کوچک خویش و نظارت بر امور شرعی بود، و حتی اتابکان و خوارزمشاهیان نیز، خلیفه را تنها ...
تحقیقات علمی - حمله مغول به ايران
kamalean-hemmatee.blogfa.com/.../حمله-مغول-به-ایران
Translate this page
3- توجه شديد مغولان به امر تجارت و نفوذ در غرب و مانع تراشی خوارزمشاهیان. ... سعی بر این است كه در بررسی علل حمله چنگیز به ایران سه موضوع مذكور را مورد تجزیه ...
چنگیز و خوارزمشاه - Karwane helm wa danish - Sites - Google
https://sites.google.com/site/.../chngyz-w-khwarzmsha...
Translate this page
بعد از تکش, پسرش علاوالدین محمد, بنام سلطان محمد خوارزمشاه از 596- 616 مدت .... خوارزمشاه هیتی را جهت تحقیق در مورد قوای چنگیز, رقیب تازه به میدان آمده توظیف کرد.
سلسله خوارزمشاهیان - مجله اینترنتی ازهمه جا ازهمه چیز - Blogfa
golshn12.blogfa.com/cat-75.aspx
Translate this page
Sep 16, 2010 - مجله اینترنتی ازهمه جا ازهمه چیز - تاریخ ایران- سلسله خوارزمشاهیان ... سلطان پذیرفت، اما پس از رسیدن خبر آنها به قلعه ها و مناطق مورد نظر، باز احمد قصد ..... فتح چين افتاد و کساني را براي تحقيق دراين باره به دربار چنگيزخان فرستاد.
تحقیق درباره ی خوارزمی | کافه لینک
www.cofelink.com › کافه تحقیق
Translate this page
Oct 25, 2015 - خانه / کافه تحقیق / تحقیق درباره ی خوارزمی + دانلود فایل ... خوارزم (ازبکستان کنونی) که در آن زمان، بخشی از قلمرو حکومت خوارزمشاهیان بود، زاده شد.
مقاله ای درباره خوارزمشاهیان - مقالات وتحقیقات - میهن بلاگ
daneshmandan34.mihanblog.com/extrapage/48452
Translate this page
مقالات وتحقیقات - مقاله ای درباره خوارزمشاهیان - راز سعادت در این است که کاری که به تو واگذار می کنند رادوست بداری. ... مطالب علمی و تحقیقات .... که در نزد اهل خوارزم بیگانه هم تلقی می شدند، به تدریج حکومت خوارزمشاه را در همه جا مورد نفرت عام ساخت.
علل اختلاف سلطان محمد خوارزمشاه با خلافت عباسي چاپ ارسال به ...
afghanistanhistory.net/.../132-علل-اختلاف-سلطان-محمد...
Translate this page
Jul 25, 2013 - اين تحقيق با مشكلاتي روبرو بوده است كه مهمترين آنان موجود نبودن .... از سوي صليبيان مورد تهاجم قرار گرفته بود، از سوي خليفه عباسي اقدامي جدي ...
خوارزمشاهیان - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/content/64522/خوارزمشاهیان/
Translate this page
در دورهٔ سلجوقيان و بعد خوارزمشاهيان، معمارى داراى اعتبار خاصى بود. تزئينات اين دوره، آجرکارى و گچبرى بود. در اين ادوار ايجاد بناهايى مثل مسجد، مدرسه، آرامگاه و ...
تاریخ سلجوقیان و خوارزمشاهیان |
arqir.com/148/
Translate this page
Apr 24, 2014 - توجه: کرونولوژی های ذکر شده در زیر، از کتاب های تاریخ موجود می باشد، و مورد تأیید من نیستند، در حال کار تحقیق و تشخیص دروغ ها از واقعیت ها می ...
تحقیق - سلسله هاي ايراني(به طور خلاصه)
www.tahghigh.blogfa.com/post-96.aspx
Translate this page
Dec 9, 2008 - خوارزمشاهيان: اين سلسله حدود يكصد و سي و هشت سال هم زمان با سلسله سلجوقيان در بخشهايي از ايران حكومت كردند و با حمله مغولان منقرض شد. نام ديگر ...
تحقیق در مورد طراحی تصفیه خانه آب تهران - فروشگاه دانلود ...
shopfile95.ir/prod-409555-تحقیق+در+مورد++طراحی+...
Translate this page
در دو سوم اول قرن نوزدهم , از فیلتر برای بهتر کردن کیفیت ظاهری آب آشامیدنی استفاده می شد. یک مزیت ناشناخته آن حذف میکروارگانیسم ها که شامل پات.
دولت خوارزمشاهیان - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/article/view/5563
Translate this page
کلمات کلیدی ماشینی : خوارزم، دولت خوارزمشاهی، شاه، دولت، اتسز، علاء الدین محمد فرزند .... خوارزمشاه به مقتفی نوشت و ضمن آنها با بدگویی از سنجر (که اندکی مورد تنفر ...
تحقیق در مورد تاریخ ایران - دانلود مقاله
mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-تاریخ-ایران.htm
Translate this page
تحقیق در مورد تاریخ ایران ... هنگام سخن از تاريخ ايران بيش‌تر مورد دوم مقصود است. ... از ديــــــگران طاهريان، سامانيـان، صفاريـان، غزنويـان، بويهـيــان، خوارزمشـاهيـان، ...
[PDF]ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﺩﺍﺭﻯ ﺧﻮﺍﺭﺯﻣﺸﺎﻫﻴﺎﻥ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺧﻮﺍﺭﺯﻣﺸ
www.ensani.ir/.../20120327191806-3084-174.pdf
Translate this page
ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﻮﺍﺭﺯﻣﺸﺎﻫﻴﺎﻥ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻣﻮﺿﻮﻉ 3ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺍﻭﺻﺎﻑ، ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻛﺘﺎﺑﻰ ﻣﺴﺘﻘﻞ ... ﺍﻣﺎ ﺑﺨﺶ ﺩﻭﻡ ﺑﻪ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﺍﺧﻴﺮ ﭘﮋﻭﻫﺸــﮕﺮﺍﻥ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ... ﺑﺎﺭﺗﻮﻟﺪ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ، ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻯ «ﺧﻠﻴﻔﻪ ﻭ ﺳﻠﻄﺎﻥ».
تاریخ سلسله های ایرانی - سلسله سلجوقیان
tarikh-selsele-iran.blogfa.com/post-16.aspx
Translate this page
تاریخ سلسله های ایرانی - سلسله سلجوقیان - در مورد تاریخ ایران. ... سلسله خوارزمشاهیان به دست انوشتکین غزجه که یکی از امراء بود تأسیس شد. اتابکان نیز برای خود ...
دانلود تحقیق در مورد وزرای دوره مغول - حضرت علی اصغر(ع) محرم
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Feb 3, 2016 - تحقیق و پایان نامه های تاریخ - مقاله وزرای دوره مغول - دانلود تحقیق و پایان نامه .... از معدود تحقیقاتی که در مورد حکومت خوارزمشاهی صورت گرفته است ...
تحقیق مورد مذهبی | دانلود تحقیق، مقاله و پروژه های دانشجویی
www.bankprozhe.ir/?tag=تحقیق-مورد-مذهبی - Translate this page
Jan 29, 2016 - دانلود تحقیق در مورد “ نگاهی به تاریخ جنگ تحمیلی ” · دانلود تحقیق در مورد ... تحقیق در مورد “ دکتر محمد مصدق ” · دانلود تحقیق در مورد “ خوارزمشاهیان ...

Searches related to تحقیق در مورد خوارزمشاهیان

تحقیق در مورد غزنویان

سلسله خوارزمشاهیان

تحقیق در مورد سلجوقیان

محمد خوارزمشاه

نام پادشاهان خوارزمشاهی

قلمرو خوارزمشاهیان

نقشه قلمرو خوارزمشاهیان

پایتخت خوارزمشاهیان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 134,756
  • بازدید کلی : 2,643,303